Brenet blikt vooruit: We zijn echt niet alleen van hem afhankelijk

    Brenet blikt vooruit: "We zijn echt niet alleen van hem afhankelijk"

    woensdag 21 februari 2018 om 17:12

    Ook zónder Hirving Lozano moet PSV een goed resultaat kunnen boeken tegen Feyenoord. Dat vindt Joshua Brenet, vleugelverdediger van de Eredivisie-koploper. 

    "Waarschijnlijk missen we Chucky door een schorsing, maar we zijn echt niet alleen van hem afhankelijk. Verder weet ik niet precies hoe het proces met Marco van Ginkel en zijn knie verloopt, maar ik verwacht hem er tegen Feyenoord wel weer bij", zegt Brenet in gesprek met Voetbal International. 

    "Hij is heel belangrijk voor ons middenveld. Aan de andere kant manifesteert Mauro zich heel goed. We hebben in onze selectie genoeg talenten die opengevallen plekken goed kunnen opvullen. Iedere club heeft te maken met schorsingen en blessures, wij ook, daar zullen we ons dus niet achter verschuilen voor het duel met Feyenoord."

    Feyenoord en PSV nemen het zondagmiddag om 14.30 uur tegen elkaar op. In Rotterdam-Zuid vond er woensdagmiddag een opstootje plaats op het trainingsveld

    Poll

    Wat wordt zondag de uitslag?

    (1281 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +15323
    woensdag 21 februari 2018 om 17:16
    Bij Feyenoord zijn ze in ieder geval klaar voor een goed gevecht;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    woensdag 21 februari 2018 om 17:18
    In onzen Joshua we trust... We moeten wel
    Vind ik leuk
    Always PSV +6905
    woensdag 21 februari 2018 om 17:31
    Zo wil ik het horen Joshua!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9200
    woensdag 21 februari 2018 om 17:18

    Goed geinformeerd die Brenet, Lozano is sowieso geschorst en Van Ginkel zal echt niet spelen, misschien 10 minuten ofzo..
    Vind ik leuk
    Richard020 +12791
    woensdag 21 februari 2018 om 17:20
    Ben benieuwd zondag. Een beladen wedstrijd voor vooral PSV, het is voor PSV te hopen dat Makkelie de kaarten redelijk op zak blijft houden, 5 van PSV staan er namelijk op scherp, Santiago Arias, Nicolas Isimat-Mirin, Jorrit Hendrix, Marco van Ginkel en Steven Bergwijn.

    Mijn voorspelling is een gelijkspel en een kaartenregen ;)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18231
    woensdag 21 februari 2018 om 17:23
    Dat het dan maar een gelijkspelletje mag gaan worden of winst voor Feyenoord.... en wat gele kaarten uitdelen ook dat mag van mij wel.... in Makkelie We Trust.... xD
    Vind ik leuk
    DrJ +819
    woensdag 21 februari 2018 om 18:02
    Ik denk dat de kaartenregen mee gaat vallen. Ik denk dat Feyenoord er minder hard ingaat dan normaal. Zij moeten immers blessurevrij die beker-halve finale halen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4418
    woensdag 21 februari 2018 om 17:28
    Die Mauro geef je twee tikkies tegen zijn enkel en je ziet hem niet meer.
    Brennet heeft het wel hoog in zijn bol zitten, vind ik.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    woensdag 21 februari 2018 om 17:33
    Tja als je de beste back van de Eredivisie en van alle Nederlandse voetballers bent dan kan het je wel een hoog in de bol zitten!
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:38
    Uit betrouwbare (Feyenoord)bron heb ik begrepen dat S. van Beek en Berghuis voor 1 wedstrijd disciplinair geschorst gaan worden door Feyenoord. Zodoende worden zij gespaard voor de belangrijke Bekerwedstrijd tegen WII van volgende week woensdag en om de onkunde van J. Brenet te kunnen verbloemen. De KNVB mag hier overigens geen weet van krijgen want anders zijn zij genoodzaakt om K. Blom, D. Makkeli of Gozubuyuk nog wat vaker te gaan aanstellen voor wedstrijden van Ajax. De kans bestaat dan dat men dit opvallend gaat vinden in Nederland en de KNVB vind het toch erg belangrijk om als onpartijdig gezien te worden.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16924
    woensdag 21 februari 2018 om 17:45
    Aha, dus dit was allemaal in scène gezet om ze rust te geven zonder dat het opvalt ;)
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    woensdag 21 februari 2018 om 20:08
    Ik denk altijd als ik anonieme likes krijg dat deze van Belchinees, Stratum of JaJa komen.
    Omdat ze stiekem toch een beetje van Ajax zijn gaan houden
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16924
    woensdag 21 februari 2018 om 23:04
    Ach, ik mag ze wel allemaal op de 1 of andere manier ;-)
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    donderdag 22 februari 2018 om 00:45
    Ik ook hoor. En een voordeel van een forum is dat je in ieder geval niet hoeft te luisteren. Hier kan je nog langs scrollen
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    woensdag 21 februari 2018 om 18:26
    Tja, met een belchinees langs de kant kun je dit soort wedstrijdmanipulaties verwachten.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 18:28
    Precies zo is het. En de Belchinees heeft tenminste af te en toe nog wat nieuwtjes (hier) in plaats van dat knip- en plakwerk van VP.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1111
    woensdag 21 februari 2018 om 17:44
    Ik zou als ik hem was is proberen minder met de pers te praten en zich meer op zijn spel gaan richten het is te hopen voor een psv dat hij niet teveel weg gaat geven. Met Lozano die niet zal spelen ben je zoveel kwijt aan doelpunten en assist dat zal zeker niet makkelijk op te vangen zijn.
    Het zelfde is met missen van Van Ginkel die juist in wedstrijden als deze niet vervangbaar is met de ervaring.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    woensdag 21 februari 2018 om 20:05
    Gelukkig hebben ze Brenet nog. Die schiet ze er vanuit alle hoeken en standen in.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brenet blikt vooruit: "We zijn echt niet alleen van hem afhankelijk"