'Paris Saint-Germain wil man van 110 miljoen kopen en biedt 1 miljoen per maand'

    'Paris Saint-Germain wil man van 110 miljoen kopen en biedt 1 miljoen per maand'

    Gepubliceerd: vrijdag 23 februari 2018 om 09:35vr 23-02-2018 om 09:35

    Paris Saint-Germain is één van de twee clubs die Mauro Icardi komende zomer willen halen. De Internazionale-spits heeft een vastgestelde afkoopsom in zijn contract.

    Tussen 1 en 15 juli kan Icardi voor 110 miljoen euro de overstap maken naar een buitenlandse club. Zijn vouw en zaakwaarnemsters Wanda Nara onthulde eerder deze week dat er twee clubs zijn die nu al hebben aangegeven daarvan te willen profiteren. Volgens Corriere dello Sport is Paris Saint-Germain daar dus een van.

    De kapitaalkrachtige Franse club zoekt naar een toekomstige opvolger voor Edinson Cavani en vindt Icardi de geschikte kandidaat. In Parijs kan hij per maand ongeveer één miljoen euro verdienen, vijf seizoenen lang. Voordeel voor spelers die in Frankrijk spelen is nieuwkomers in hun eerste salarisjaar slechts dertig procent belasting hoeven af te dragen. Real Madrid zou volgens de geruchten ook belangstelling hebben in Icardi, die Karim Benzema zou moeten opvolgen.

    Plaats een reactie

    vrijdag 23 februari 2018 om 09:39
    1 miljoen per maand daar moet in een jaar voor werken hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:44
    Haha 1 miljoen per maand, daar kom ik me bed niet voor uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:46
    2 maande werken en je hoeft nooit meer te werken.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12033
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:07
    Dat ligt aan je levensstijl (-:
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1109
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:11
    Ik wilde net zeggen; zo'n miljoentje is er bij mij in een halve maand doorheen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:33
    Klopt dit wel ? Ik las dat Alexis bij Man. United 500.000 per week verdient en dit betekent dus 2 miljoen per maand !
    Vind ik leuk
    JurreB +240
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:49
    Eigenlijk bestaat een maand niet uit 4 weken. Gemiddeld bestaat een maand uit 4.33 weken. Dan kom je op € 2,17 miljoen per maand.

    Maar dat terzijde
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:01
    De Britten maken het voetbal stuk. Of misschien de rijke olieskeihs en de Russische oliebaronnen
    Vind ik leuk
    JurreB +240
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:17
    Het voetbal is al jaren ziek. De schuld ligt voornamelijk inderdaad bij de mensen die niet weten wat ze met al hun geld aanmoeten.

    #AMF
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 16:15
    Gelukkig heeft Tevez het goede voorbeeld gegeven door naar Argentinië terug te keren.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3545
    vrijdag 23 februari 2018 om 13:12
    Mazzelaar...
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:44
    Ik zeg lekker cashen en zorg dat je kleinkinderen niet meer hoeven te werken ;-)
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:58
    Niks mis met werken. Er zal toch ooit een generatie weer moeten werken. Toch handig als iemand ze kan uitleggen wat dat is en hoe dat moet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:12
    Er is ook niks mis met cashen ;-)

    Ook dan wordt er gwn belasting betaalt hoor...
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:42
    Had het meer over de (klein)kinderen. Met cashen is uiteraard niks mis. Als je nog een adresje hebt waar ik kan cashen, laat je het maar weten. ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:55
    Ik heb wel een adresje voor je in Noord Afrika. Even wat ophalen en hier naar toe brengen...ga je zeker kunnen cashen ;-)
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:58
    Marokko, Tunesië, Algerije of Egypte? Ik ben mijn reis al aan het inplannen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:05
    Hahaha ouwe snoeperd
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:48
    Tuurlijk! gewoon doen! Ze moeten die 180 miljoen van Mbappe ook nog aftikken deze zomer, of gaan ze Icardi ook eerst een jaar huren?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:43
    Dan zou de clausule van Icardi vervallen, dus ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:32
    Ze verwachten vast voor 200 miljoen te verkopen, denk ik!
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:49
    30% belasting op een jaarsalaris van 12 miljoen is niet verkeerd zo verkeerd, Frankrijk nieuw belasting paradijs:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:51
    Hmmm, die gaat per jaar net zoveel verdienen als ik per maand
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:00
    En toen werd je wakker....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    vrijdag 23 februari 2018 om 09:52
    Ruilen voor cavani.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:28
    Belachelijk die bedragen echt waar. Voetbal gaat echt kapot zo, dat hebben ze nog niet echt door. Maar ik kijk bijvoorbeeld geen enkel CL-duel meer. En ik zal niet de enige zijn.
    Vind ik leuk
    kcim +2942
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:38
    "De kapitaalkrachtige Franse club"... Misschien beter te formuleren als... De kapitaalkrachtige Qatarse club spelend in de Franse competitie...
    Vind ik leuk
    B3v3r +689
    vrijdag 23 februari 2018 om 10:52
    Waar moet hij spelen dan? Cavani op de bank gaat hij nooit doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 11:09
    PSG wil alles kopen,ze hebben nu al moeite om Neymar en Cavani op één lijn te krijgen en dan nog een ego in huis halen tja,als je een hele oliestaat achter je hebt staan kan alles en anders zetten we hem gewoon op de bank naast Di Maria,Draxler en die anderen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 23 februari 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3545