Heynckes over woedende Robben: 'Elke beeldhouwer wil hem als model'

    Heynckes over woedende Robben: 'Elke beeldhouwer wil hem als model'

    vrijdag 23 februari 2018 om 19:48

    Bayern München-trainer Jupp Heynckes kan zich niet druk maken om de uitlatingen van Arjen Robben. De routinier moest in het Champions League-duel met Besiktas op de bank beginnen en deelde zijn ongenoegen daarover na afloop met de Duitse pers.

    Heynckes denkt niet dat de uitlatingen van Robben voor onrust zullen zorgen binnen de spelersgroep. "Ik denk dat het zelfs motiverend werkt", wordt de 72-jarige oefenmeester tijdens zijn persconferentie van vrijdag geciteerd door Der Kicker. "Als een speler zo professioneel, eerzuchtig en toegewijd is, kan ik het volledig begrijpen dat hij elke wedstrijd wil spelen. Het is voor mij geen enkel punt dat hij kritisch is."

    De ervaren trainer laat bovendien weten dat hij een groot fan is van Robben. "Elke beeldhouwer zou dolgelukkig zijn met hem als model. Hoe hij bezig is met zijn lichaam, is een voorbeeld voor iedereen." De toekomst van Robben en zijn collega-routinier Franck Ribery bij Bayern is nog onduidelijk, maar Heynckes is nog altijd gecharmeerd van het tweetal. "Zij zullen de komende weken en maanden heel erg belangrijk zijn voor het team."

    Lees ook: Pissige Robben foetert na invalbeurt: 'Als ik nu zeg wat ik voel of denk...'

    Poll

    Is Robben nog steeds een topspeler voor Bayern?

    (467 stemmen)

    Plaats een reactie

    Marco S +4168
    vrijdag 23 februari 2018 om 19:51
    Ik zou dan van Ribéry iets meer knutselen..
    Vind ik leuk
    badeend. +1278
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:02
    o.a. zijn gezicht is al gebarsten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:16
    Zal bij jou niet veel mooier zijn.
    Vind ik leuk
    Adje80 +4661
    zaterdag 24 februari 2018 om 03:12
    Hendig smeren zo'n kale kop
    Vind ik leuk
    kerel +1484
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:05
    Mooi! Nog steeds zo fanatiek..
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:10
    De kop.. Elke beeldhouwer wil hem als model.. dan wel een beeldhouwer die beelden van glas maakt hoop ik
    Vind ik leuk
    Metal +2334
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:58
    Pffff. Gefeliciteerd kerel. Je hebt kunnen scoren hoor door even te verwijzen naar glas. Creativiteit is jou iig totaal onbekend.

    Robben is een topsporter, gaat er vol voor. Dat hij dan soms meer vergt van zijn lijf dan het aankan zou hem op een sokkel moeten plaatsen. Maar hier gaat men liever zeiken dat hij te vaak geblesseerd is. Nee, wij hebben liever gepamperde jongetjes die denken het op basis van talent te kunnen redden. Spelers die niet geblesseerd raken doordat ze nooit alles geven, die bij het eerste zweetdruppeltje al gaan inhouden omdat hun kapsel anders weleens uit model raakt.
    Vind ik leuk
    Baijiu +1038
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:07
    Dat laatste zie je bij robben ook terug. Altijd die warrige dos
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 01:20
    Gelukkig zijn er mensen zonder humor die weer over dit soort dingen zeiken!
    Maar toch bedankt voor je felicitatie, nu kan ik tenminste goed slapen deze week.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17022
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:09
    Wijze woorden van Heynckes! Zo kan je antwoorden :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:15
    Fantastisch die drive van Robben door hem ben ik zo,n groot voetbalfan geworden wat een prachtspeler zal jij voor mij voor altijd blijven moge hij nog lang voetballen.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +190
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:29
    Arjen Robben op en top prof!
    Weet zelf ook dat hij niet meer zoveel wedstrijden zal spelen. Dus is hij terecht teleurgesteld dat hij niet begint.....
    Dat Jupp zo reageert, geeft aan dat hij Robben begrijpt.
    En zoals hij zelf aangeeft, wordt Robben nog belangrijk de komende tijd...
    Alleen maar respect voor: Arjen Robben!-!
    Vind ik leuk
    voetbal7 +283
    zaterdag 24 februari 2018 om 00:45
    jupp tobben heeft jou de cl gebracht. Robery laten gaan
    Vind ik leuk
    voetbal7 +283
    zaterdag 24 februari 2018 om 00:46
    *ribery
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 09:10
    Robben kan nog 2 a 3 jaar mee in de top van de CL, Ribery is al 3 jaar van het niveau crystal Palace
    Vind ik leuk
    pinkelman +3828
    zaterdag 24 februari 2018 om 10:03
    Robben is nog steeds de Messi van Bayern, dat zag je meteen in de tweede helft van de C.L
    Ribery kun en mag je niet in een adem noemen met Robben.