Polak ziet goud in ADO-handen: 'Zo'n Afrikaanse sliding, word je gewoon bang van'

Polak ziet goud in ADO-handen: 'Zo'n Afrikaanse sliding, word je gewoon bang van'

Gepubliceerd: vrijdag 2 maart 2018 om 18:17vr 02-03-2018 om 18:17

ADO Den Haag gaat zowel in sportief als in financieel opzicht nog veel plezier beleven aan Wilfried Kanon, denkt Sjaak Polak. De voormalig linksback van onder meer ADO, Sparta en FC Twente is onder de indruk van de Ivoriaanse stopper.

"Ik zie natuurlijk niet alle trainingen van hem, maar wel de wedstrijden die hij speelt. En is het is natuurlijk geen pretje als hij en Tom Beugelsdijk centraal staan. Prettige kerstdagen!", stelt Polak, die vrijdagmiddag te gast was bij Omroep West. De huidige trainer van hoofdklasser VV SJC noemt Kanon een on-Nederlandse verdediger. "Hij heeft een mentaliteit en een Afrikaanse sliding... Als je die in Nederland tegenkomt, word je gewoon bang."

De Ivoriaan verlengde afgelopen zomer zijn contract tot de zomer van 2022 en dat is volgens Polak een prima zaak voor de Hofstedelingen. "Als hij zich zo blijft ontwikkelen en ADO komt in Europees verband te spelen, dan kan hij zich nog meer in de kijker spelen. Dan gaat de kassa zeker rinkelen."

Poll

Is Kanon toe aan een stap hogerop?

(404 stemmen)

Plaats een reactie

elmagico070 +23917
vrijdag 2 maart 2018 om 18:20
Boem boem Kanon!
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 18:26
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die gênante crowdfunding voor Sjakie?
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 18:36
Het niveau van Utrecht, Vitesse is niet veel hoger als ADO dus dat is slecht vergelijken. AZ doet het leuk en is wat verder als ADO. Maar deze jongen is goed genoeg voor een topclub. Heeft wat pech gehad met zijn hart maar is helemaal onder controle.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 2 maart 2018 om 18:37
Dit is ons Ivoriaanse Beest, echt een geweldenaar. Heeft een langdurig contact dus als hij gaat dan verdienen we er lekker aan.

Maar liever speelt hij nog jaren bij ons. Die gozer heeft zo veel plezier.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
vrijdag 2 maart 2018 om 19:16
Topper die Kanon!
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 22:50
Check mijn reactie helemaal onderaan, je zult net zo schrikken als ik deed :-(
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
vrijdag 2 maart 2018 om 18:45
Wie is sjaak plak ?
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 18:49
Goed genoeg voor Az en Ajax denk ik. Psv gaat hij net niet redden, denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 18:53
Haha ons centrale duo is niet minder dan die van feyenoord en psv. Misschien wel beter ook
Vind ik leuk
Erik7494 +1422
vrijdag 2 maart 2018 om 18:55
Zou zo bij een subtopper als Feyenoord of AZ mee kunnen.
Vind ik leuk
Haagsekoerd +1305
vrijdag 2 maart 2018 om 18:59
Dat zijn nou echte suptoppers ja-:)
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 19:12
Clubs die zich in hem verdiepen maken zich al gelijk zorgen om zijn hart, hij loopt toch ook met een soort pacemaker?
Daar ketste eerder een transfer met een Franse club al op af
Vind ik leuk
NorthSide +1290
vrijdag 2 maart 2018 om 19:18
Heeft ondertussen al zoveel wedstrijd met ADO en Ivoorkust gespeeld dat het geen enkel probleem is.
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 20:08
O je hoeft mij niet te overtuigen, maar juist die clubs met flinke zakken geld haha
Vind ik leuk
NorthSide +1290
vrijdag 2 maart 2018 om 20:27
Geef jouw betoog alleen wat kracht bij-:)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 maart 2018 om 20:28]
Vind ik leuk
vrijdag 2 maart 2018 om 22:47
5 clubs uit Italië zijn geïnteresseerd: Lazio, Inter, Fiorentina, AC Milan en Napoli.
Kanon zou een transferwaarde van 1,5 miljoen hebben en dat terwijl hij een contract tot 2022 heeft.
WTF?!?
Vind ik leuk
Het Brein +4777
zaterdag 3 maart 2018 om 07:59
Zie Kanon wel bij Vitesse naast Kashia, prima
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws