Ajax verbant Younes na werkweigering uit selectie: twee weken bij Jong Ajax

    Ajax verbant Younes na werkweigering uit selectie: twee weken bij Jong Ajax

    maandag 12 maart 2018 om 10:53

    Ajax heeft Amin Younes voor twee weken uit de selectie gezet, nadat hij zondagmiddag tegen sc Heerenveen weigerde om in te vallen. Voetbal International meldt maandagochtend dat de Duitser is teruggezet naar Jong Ajax.

    Younes kreeg in de blessuretijd van het thuisduel met Heerenveen de opdracht om in te vallen, maar negeerde de signalen van trainer Erik ten Hag en bleef doodleuk in de dug-out zitten. De trainer kondigde na de wedstrijd al aan dat het incident niet zonder gevolgen zou blijven en dat hij met Younes in gesprek zou gaan.

    Ajax heeft het nieuws inmiddels bevestigd via de officiële kanalen. De Duitse vleugelaanvaller zal twee weken lang meetrainen met de Amsterdamse beloften. Of hij in die periode ook wedstrijden gaat spelen voor de nummer twee van de Jupiler League, is vooralsnog onduidelijk. 

    Plaats een reactie

    Barrybatsbak +1509
    maandag 12 maart 2018 om 10:55
    eigenschuld natuurlijk
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10383
    maandag 12 maart 2018 om 10:57
    Maar dit soort dingen doe je ook niet als trainer natuurlijk!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    maandag 12 maart 2018 om 11:00
    Hij staat onder contract bij een werkgever die hem dik betaald om te voetballen.
    Hij moet blij zijn dat hij in die positie zit, en dat veld in gaan als de trainer dat zegt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:03
    Als er iemand niet in deze positie zou mogen zitten is het Younes wel. Heeft veel te weinig laten zien dit seizoen en mag blij zijn met elke minuut die hij wel mag spelen.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    maandag 12 maart 2018 om 13:39
    Ten Hag zag gisteren Frank de Boer op tv en dacht oeps nu moet ik even laten zien dat ik net zo stoer ben.
    Dus wat Frank aangaf wordt nu uitgevoerd.
    Vind ik leuk
    thierryer +1167
    maandag 12 maart 2018 om 11:02
    Wat doe je niet als trainer? Je mensen vragen om in te vallen?
    vreemde reactie. Ok zijn commentaar achteraf was allesbehalve gelukkig geformuleerd maar kom op zeggen werken voor je geld met je luie reet.
    Vind ik leuk
    Mari +5131
    maandag 12 maart 2018 om 11:26
    Hèhè, eindelijk iemand die het goed ziet naar mijn mening.
    Ik zie wel eens spelers invallen in de 92ste minuut.
    De motivatie achteraf is anders. Dat wel.

    Maar, om voor beide partijen iets in te brengen:
    Ten Hag wilde hem belonen en had misschien niet eens door dat er nog maar 2 minuten te gaan was.
    Youness, dacht misschien: u wilt mij belonen. ach hoeft niet nergens voor nodig, komt een volgende keer wel.

    En de soep wordt een stuk minder heet gegeten of gedronken
    Vind ik leuk
    abraksas +1083
    maandag 12 maart 2018 om 16:30
    Precies, gebeurd vaak genoeg dat spelers voor 1 minuutje "mogen" invallen. Tuurlijk, meestal zijn dat spelers die dan gewoon ook eens een wedstrijd achter hun naam kunnen plakken maar regelmatig ook spelers van naam. Dat een speler weigert zie je echter nooit, zelfs de spelers van naam niet. Je hoeft er niet blij mee te zijn maar als de trainer zegt dat je invalt dan heb je gewoon in te vallen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:08
    Dit soort dingen gebeurd heel vaak.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7404
    maandag 12 maart 2018 om 11:42
    Ik hoop dat je sarcastisch bent want die kabouter heeft het aardig hoog in de bol, ik heb het altijd voor het opstellen van Younes opgenomen omdat hij vrijwel nooit verzaakte in zijn arbeidsethos. Maar ik moet nu zeggen dat het lijkt dat hij een vrij hypocriet eikeltje is, toen hij bij Ajax kwam hoorde ik hem herhaaldelijk zeggen hoe geweldig Ajax is en nu het even tegenzit gaat hij lopen etteren. Sorry maar die heb je dit seizoen echt niet meer nodig, lekker Noa Lang of Che Nunnely een kans geven als de gelegenheid zich aandient.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13519
    maandag 12 maart 2018 om 12:19
    Blijft niet lang Ten Hag,past niet daar.
    Vind ik leuk
    remakil +4335
    maandag 12 maart 2018 om 13:57
    Je vergist je, maar daar kom je nog wel achter...

    Voor veel mensen, die slechts opportunistisch denken, is het verwachtingspatroon dat een trainer de boel snel naar zijn hand zet. Maar de praktijk zegt, dat dit niet kan. Dit is niet de selectie van Ten Hag, maar hij moet er wel mee werken.

    Pep Guardiola had een seizoen nodig om City tot een machine om te turnen. Hoe kan je van Ten Hag verwachten dat hij het in 2 maanden doet? Volgend seizoen ga je zien, wat de man kan met zijn team en geloof me, dat is veel...
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    maandag 12 maart 2018 om 14:14
    "Pep Guardiola had een seizoen en 500 miljoen nodig....."

    FYP.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6187
    maandag 12 maart 2018 om 12:49
    Precies... 90ste minuut. 3-1 voor... Kom op zeg..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:10
    Idd, Ten Hag zat. Fout en niet Younes.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:57
    Maar het is ook achterlijk om iemand in de 90e minuut nog in te laten vallen......
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 11:01
    Hoezo? Je gunt hem nog die paar minuten (een speler die toch al weggaat na het einde van het seizoen). Voor hem 10 andere talenten die wel nog 2 minuten willen spelen
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 12 maart 2018 om 13:11
    ik vind het ook respectloos, laat hem dan 10 min voor tijd invallen en niet in de extra tijd...
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 13:34
    ik vind het eerder respectloos van Younes tegenover zijn teamgenoten en de club. Zoals ik al zeg voor Younes 10 anderen die wel willen invallen. Eigenlijk is dit gewoon werkweigering. Als je een beetje nadenkt kan het ook gewoon een publiekswissel zijn geweest.
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 12 maart 2018 om 15:36
    kom dan niet met het lul verhaal dat hij het zo lekker doet
    Vind ik leuk
    Emnu +2002
    maandag 12 maart 2018 om 11:04
    Had je dat ook gezegd als Gio Van Persie net voor tijd (bij 2-0) had in willen brengen en Robin had gereageerd zoals Younes deed?

    En dan is RvP natuurlijk nog steeds n veel grotere speler dan Younes ooit zal zijn.
    Dit kan je -ongeacht of EtH nou wijs was op dat moment of niet- niet laten gebeuren.

    En dat weet je als speler ook heel goed.

    Alle sympathie die ik nog voor die man had, is wat mij betreft verspeeld.

    Laat m lekker naar Napels opzouten, vandaag nog.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:06
    Van Persie is vooralsnog in geen enkel opzicht te vergelijken met Younes.
    Die kleine Duitser mag blij zijn met elke minuut die hij speelt.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    maandag 12 maart 2018 om 11:10
    Je bevestigt dus precies zijn punt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:12
    Vriend je staat 4-1 voor 90e minuut..... voor wat moet je Younes er nog in zetten??? Hij probeerde hem te "people-en" en Younes had daar ff maling aan en terecht!
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 13:38
    Vriend misschien kan het ook een publiekswissel zijn.
    Younes mag Ajax dankbaar zijn nadat hij het niet redde in Duitsland. Hierdoor had hij zich zelfs in de kijker gespeeld bij Duitsland. Maar dit is eigenlijk gewoon werkweigering.
    Vind ik leuk
    Pruus +72
    maandag 12 maart 2018 om 13:48
    Ik ben geloof ik de enige duitser die de ed volgt :-)
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 13:57
    Bijna wel, iig de wedstrijden hoef je niet te kijken;)
    Ik ken zelf een aantal Duitsers die af en toe in het stadion zitten. Maar de meeste die kennen maar 2 clubs in NL
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:57
    Werkweigering kan..... maar doe jij alles wat je werkgever zegt?
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 13:59
    Meestal wel maar af en toe heb ik geen zin om naar mezelf te luisteren;)
    Vind ik leuk
    abraksas +1083
    maandag 12 maart 2018 om 16:35
    Nou, ik bv doe niet alles wat mijn werkgever zegt maar als hij me zegt mijn werk te doen dan doe ik dat, ookal heb ik daar ff geen zin in of is het een taak die ik niet leuk vind. Die werkgever betaald mij verdomme nog aan toe daarvoor dat ik mijn werk doe.
    Kijk, als ie me zegt dat ik de plee moet poetsen zeg ik hem ook dat ie dat gewoon lekker zelf kan doen maar de plee poetsen behoord dan ook in geen inkele wijze tot mijn taken he.
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    maandag 12 maart 2018 om 12:53
    Maar nu is van Persie gewoon minder dan Younes. Typisch weer een voorbeeld van sociaal onbeholpen gedrag in het voetbal, van de trainer. Dan was Keizer nog een licht. Misschien is voetbal een weergave van de echte wereld: Erdogans aan de macht en het volk lult maar wat. Of schiet ik nu door :-). Trainers hebben te veel macht. Ook veel te veel verantwoordelijkheid voor 1 man in zo'n modern bedrijf. Kan dat niet anders?
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 13:35
    Precies.
    Je kan hem zelfs aanklagen voor werkweigering dan koopt hij maar lekker zelf zijn contract af.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +772
    maandag 12 maart 2018 om 11:04
    Dat is zo,maar ook jij weet dat dit gebeurd.
    Allemaal om het tijdrekken,vindt het ook onzin maar iedere club doet dit
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:04
    Klopt, behalve als je meedeelt in de premie dan!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:05
    Als je tonnen per jaar verdiend heb je er maar te staan.
    En als hij nou tot de vedettes behoorde had ik mij daar nog wel iets bij voor kunnen stellen maar gezien de huidige situatie niet.
    Vind ik leuk
    Ero +222
    maandag 12 maart 2018 om 11:28
    Het heeft helemaal niets met salaris te maken. Als hij 150 euro per wedstrijd zou verdienen moet hij ook gewoon zijn werk doen. Ik begrijp werkelijk niet waar mensen maar over hoge salarissen bezig blijven.

    Dat zou betekenen dat elke Jupiler League speler mag weigeren in te vallen omdat die geen tonnen per jaar verdienen?

    De keerzijde van dit hele verhaal is dat je als leidinggevende je personeel ook in zijn waarde moet laten.
    Dat een Duits international bij een 4-1 voorsprong nog moet invallen voor 2 minuten is natuurlijk gewoon pesten.
    Vind ik leuk
    mortagon +1082
    maandag 12 maart 2018 om 14:01
    je vergeet dat hij een Duits vriendschappelijk international is.
    Vind ik leuk
    JustH +9442
    maandag 12 maart 2018 om 11:05
    Ik zie niet anders op de velden
    Vind ik leuk
    Garinsha +4009
    maandag 12 maart 2018 om 11:24
    kijk ik begrijp wat je bedoeld maar eerlijk..

    dit gebeurd over de hele wereld.. een speler de 90 min nog even in brengen..

    wat het erger maakt is dat ten hag zegt ik wil hem belonen?????? dat is niet te vatten.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1613
    maandag 12 maart 2018 om 12:12
    Ben ik het mee eens, het is geen belonen meer. Waarschijnlijk had hij niet eens de bal aangeraakt.
    In principe hoor je er wel te staan.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4009
    maandag 12 maart 2018 om 13:14
    Juist en Juist.

    heeft niets met belonen te maken..
    maarja je moet erin als de trainer dat zegt.

    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13519
    maandag 12 maart 2018 om 12:20
    Gebeurt bij VEEL clubs van die onzin wissels
    Vind ik leuk
    Always PSV +6914
    maandag 12 maart 2018 om 10:59
    Die hoeft alleen nog maar te trainen, afgelopen. Werkweigering, dan ook geen salaris. Wat een sufferd!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    maandag 12 maart 2018 om 11:03
    Zaterdagavond heb ik ook 11x werkweigering gezien, away PSV.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Always PSV +6914
    maandag 12 maart 2018 om 11:17
    Haha. Collectief falen ja, maar nog niet 'away PSV'. Ik geloof nog heilig in de titel!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:05
    ..en geen wk..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:55
    Daar is jouw beloning Amin!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    maandag 12 maart 2018 om 10:59
    Haha wilde net hetzelfde zeggen. Asjeblieft
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:55
    Meer dan terecht
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:55
    Meer dan terecht. Werk weigeraar. Dat kun je niet maken je wordt er voor betaald. En fors ook.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 12 maart 2018 om 10:55
    Niet meer dan terecht!

    Teambelang gaat boven eigen belang (of 'trots').

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    maandag 12 maart 2018 om 11:02
    Dat er een reactie moet komen is duidelijk, maar welk teambelang was ermee gediend om hem 30 seconden voor tijd in te laten vallen bij een 4-1 voorsprong.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 12 maart 2018 om 12:23
    Je ziet het....dit veroorzaakt onnodige onrust. Iedereen, dus ook spelers, wordt hierover een mening gevraagd. Dit is niet in het belang van het team.

    Of het handig is van Ten Hag is voer voor een andere discussie.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:56
    Wat is dat tegenwoordig wat met die verwende kleuters die alles maar af proberen te dwingen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:58
    Wordt gelukkig ook gestraft, anders had het helemaal idioot geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 10:57
    Beter zet je ten Hag terug naar jong Ajax .is gewoon een belediging om in de 90 ste minuut hem nog te laten invallen .ten Hag is echt slecht
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9442
    maandag 12 maart 2018 om 11:07
    Waarom. Het gebeurd overal. Wat doet Ten Hag hier nou verkeerd aan?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    maandag 12 maart 2018 om 10:58
    Dat is eigenlijk ook jammer. Zo beloont de club Jong Ajax met een fitte speler die in de Juup alleen maar de beste kan zijn. Zo kan ik ook straffen. Twee weken op de tribune vind ik meer op zijn plaats. Maar goed, voor hem uitstekend dat ik zijn straf niet mag bepalen want ik was aboluut strenger geweest. Had hem als trainer zelfs in die laatste minuut naar binnen gestuurd, niet op de bank jij, ga maar vast omkleden.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2540
    maandag 12 maart 2018 om 10:58
    Pijnlijk voor ten Hag dat de spelers hem niet serieus meer lijken te nemen. In het begin bij Utrecht moesten de spelers ook niks van hem hebben. Veel opdrachten, meer en langer trainen. Na een aantal weken sloeg dat wel om. Ik ben bang voor Ajax dat het echter geen gelukkig huwelijk wordt.
    Vind ik leuk
    JustH +9442
    maandag 12 maart 2018 om 11:08
    Voorbarig Dedan, slaat nergens op
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2540
    maandag 12 maart 2018 om 11:13
    Nou ja, de signalen zijn niet bepaald goed. Veltman die openlijk had uitgesproken dat de spelers niet helemaal begrepen wat ten Hag aan het doen is. Dan het gewissel van de aanvoerdersband en het weigeren om in te vallen. Tel daarbij op dat de ploeg al het vertrouwen lijkt te missen om de grootste kansen af te maken. Ten Hag heeft het niet bepaald op de rit.
    Vind ik leuk
    JustH +9442
    maandag 12 maart 2018 om 11:24
    Nee, maar dat vind ik nou niet zo gek na zo'n korte tijd.
    Hij weet sinds deze week alle voornamen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    maandag 12 maart 2018 om 11:12
    Ik weet het niet Dedan. Ik herkende Ten Hag ook wel in zijn verklaring achteraf. Hij zal nooit over een speler primaire uitspraken doen in de pers of voor de tv, voordat hij de speler zelf heeft gesproken. Zo is hij en dat kan je ook als verstandig beoordelen. Als achteraf een van die tv-jongens vragen naar het falen van een speler, weet hij altijd nog iets goeds over de speler te zeggen. Dat hoeft niet alleen onterecht te zijn, maar geeft wel blijk van moed. Hij moet wel met zo’n speler verder en hoe je hem straft zeg je de speler toch eerst zelf in een onderonsje. Zo hoort dat gewoon.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8152
    maandag 12 maart 2018 om 10:58
    Terecht!
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2571
    maandag 12 maart 2018 om 10:59
    Logisch gevolg.

    Maar Ten Hag moet biet zeggen dat hij hem wilde belonen. Hij is geen speler van 16 die "blij moet zijn" met een minuutje.

    Younes is de enige doe weet waarom hij nog bij Ajax speelt. Eigen keuzes en dit is de consequentie
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 10:59
    Zo voorspelbaar dit.....
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    maandag 12 maart 2018 om 11:00
    Gegeven paard nooit in de bek kijken Younes.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    maandag 12 maart 2018 om 11:00
    Snap best dat hij dat niet leuk vond, maar ja, je staat wel onder contract en wordt goed betaald, bovendien krijg je een wedstrijdbonus..
    Maar goed, weg met die gast, ik zal 'm iig niet missen..
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1862
    maandag 12 maart 2018 om 11:00
    Aan de ene kant snap ik hem wel. Eerst transfer naar Napoli afgeketst om vervolgens op de bank plaats te nemen voor een Kluivert die hopeloos uitvorm is. Natuurlijk is dat geen excuus om weigeren in te vallen, maar Ten Hag had hem wel wat meer minuten mogen geven zeker als de wedstrijd al beslist is.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:00
    Goeie zet. Luttele miljoenen verbrand in een half jaar, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    maandag 12 maart 2018 om 11:00
    Oenes.
    Vind ik leuk
    Nashua +6673
    maandag 12 maart 2018 om 11:01
    Domoor
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:01
    Dat ze die kleine kut kabouter buiten schoppen, en kluivertje er achteraan
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    maandag 12 maart 2018 om 11:16
    Zo mopperkont in meervoud, het is je weer gelukt met veel nuance je mening te geven. Gaat het je nou om lekker dat woordje kut te kunnen gebruiken, of heb je ook echt een mening?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:17
    Nee, verder geen mening! Tis gewoon allemaal kut
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 11:03
    moedige poging van de club om ons wijs te maken dat paulus de baas is..................
    Vind ik leuk
    DrDeef +1105
    maandag 12 maart 2018 om 11:04
    Optie lichten en op de tribune weg laten kwijnen.
    Vind ik leuk
    Kl Rorije +32
    maandag 12 maart 2018 om 11:04
    Het werkt natuurlijk van 2 kanten, ten hag is de schuldige mijns inziens.
    Voor 1 minuut... totale vernedering en minachting naar je speler toe.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:06
    Dus al die spelers die de laatste minuut worden ingebracht door hun trainer, moeten dat weigeren?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    maandag 12 maart 2018 om 11:20
    Ja hoor, Ten Hag laat om welke reden dan ook een speler invallen die weigert. Dat is dus Ten Hag’s schuld. Na die minuut krijg je nog wat extra tijd en bovendien, wat hij bij die invalbeurt laatst liet zien was hem dus echt wel bevallen. Ook voor Ajax is het van groot belang dat spelers nog enigzins normaal de deur uitgaan en dan gedraag je je als speler niet netjes als je niet wilt invallen, op welk moment dan ook. Dat had ook eerder gekund, maar inderdaad, daar gaat de trainer over, ook Amin Younes zelf niet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:05
    En terecht!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    maandag 12 maart 2018 om 11:05
    Ja en dan meedoen met 't 2e.Dat zou gewoon verboden moeten worden. Snap best dat daar mensen moeite mee hebben. Zou niet mogen kunnen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    maandag 12 maart 2018 om 11:08
    Man wat was ik fan van Younes. Maar wat een lul is dat zeg.
    Dat gezeik rondom z'n transfer, die 'vermoeidheid'; wat denkt die gast?

    Ik zie veel mensen naar Ten Hag wijzen. Das natuurlijk olie- oliedom.
    Ten Hag laat zn buitenspeler zien dat ie er nog steeds hoog op staat. Dat ie klaar moet staan omdat er een beroep op hem gedaan zou kunnen worden. Daarbij krijgen vele spelers contractueel vastgelegde bonussen als zij minuten maken in een wedstrijd. Al is het maar een paar seconden. Dat zijn kadootjes die een trainer dan uitdeelt aan goed trainende spelers. Spelers die er aan komen. Of wat dan ook.

    En dan weigeren. Daarmee zet je je trainer voor lul. Laat je je elftal in de steek. En laat je zien een grote lul te zijn. Bah wat dom en achterlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:09
    Er is meer aan de hand. We weten niet alles. Wil het niet goed praten, maar de Boer vond t ook raar. Bestraffen sowieso. Ik denk dat Ten Hag geen grip op de groep heeft. Ondanks de winst borrelt een onvrede bij velen. En dat iedere week weer. Ten Hag moet weg en een groot deel van de selectie. Chemie is er uit.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    maandag 12 maart 2018 om 11:29
    Chemie is er uit?
    Man staat er nog geen half seizoen voor!
    Is de chemie er al geweest dan?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:04
    Klopt de chemie is er niet geweest. Maar volgens mij nu is Ten Hag op een doodlopende weg. Keizer was geen held voor de camera's. TenHag spant de kroon. Een gespannen zenuwenbundel.
    Vind ik leuk
    stock3 +700
    maandag 12 maart 2018 om 11:46
    Zou het niet aan die over het paard getilde spelertjes kunnen liggen!!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    maandag 12 maart 2018 om 11:10
    Terecht.
    Waarom het in de winterstop tussen Napoli en Younes toch mis ging weet niemand hier precies. Wel dat hij gewoon weer bij Ajax kon komen. Ajax is de baas...dus spelen als de trainer dat wil.
    Vind ik leuk
    Toppert +1484
    maandag 12 maart 2018 om 11:11
    Ben ik de enige die Ten Hag raar vond reageren voor de camera's van Fox? Ik kan het niet duiden, maar het leek wel alsof Ten Hag van zichzelf schrok dat hij melde dat Younes niet wilde invallen en dat gelijk probeerde goed te praten met een liefdevolle mantel. Heel raar. Totaal ongeschikt voor Ajax deze weifelende trainer. Die gaat zich nog heel aardig in de nesten werken bij Ajax.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 12 maart 2018 om 11:20
    nee hoor daar ben je niet de enige in , diegene die niet blind en doof tegelijkertijd zijn konden dat zien
    Vind ik leuk
    Spiegel +7683
    maandag 12 maart 2018 om 11:14
    Iedereen heeft zijn oordeel wel snel klaar.

    Had Younes niet een optie in zijn contract, dat bij zoveel wedstrijden Ajax een eenzijdige optie had?
    Misschien dacht ie wel: prima wil best spelen, maar dan wel om van waarde te zijn, niet om genaaid te worden.

    Een debutant beloon je met die ene minuut, iemand met 50+ wedstrijden toch niet meer joh, doe eventjes normaal.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    maandag 12 maart 2018 om 11:16
    Die ga je ook niet missen.
    Vind ik leuk
    Laliga +1694
    maandag 12 maart 2018 om 11:18
    Als je je basisplaats kwijt bent dan moetje iedere training en iedere minuut die je krijgt 110% geven. Indd vedettes laat je niet invallen in de 90ste minuut , maar aangezien youness gewoon een wisselspeler is niks meer niks minder heb je gewoon te luisteren
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    maandag 12 maart 2018 om 11:22
    Succes bij Napoli
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:23
    Het maak niet uit al is het delaatste minuut als ik als trainer zegd dat gaat invallen dan val je in en geen gezeur.hij mag blij zijn dat ik zijn trainer niet ben want bij mij kwam nooit meer aan voetballen,en dat geld voor iedereen die een teamsport beoefend.
    Vind ik leuk
    Snake +185
    maandag 12 maart 2018 om 11:32
    Invalbeurt weigeren niet netjes. Maar om in de laatste minuut in te vallen met opdat moment een 3-1 voorsprong heeft ook geen meerwaarde. Hoor Ten Hag zeggen dat hij Younes wilde belonen voor zijn prestaties op de training. Dan laat je hem minstens een halfuur spelen. Denk dat een goed gesprek afdoende moet zijn geweest. Beide kanten niet netjes. Deze straf slaat de plank mis.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 11:32
    Wat een onzin om hem uit de selectie te zetten. Had hem een flinke geld boete gegeven dan was het toch goed geweest ! Had lekker die debutant een paar minuutjes voor het einde zijn debuut laten maken. Ik kan het wel begrijpen van youness dat moet ten hag uiteindelijk toch ook wel inzien!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:39
    Nee je moet als trainer maar alles over je heen laten gaan vind het prima meneer tekend bij napoli en nou wil hij weer niet naar napoli .jongetje moet eens volwassen worden en zo iemand wil bij de nationale ploeg van Duitsland spelen .
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    maandag 12 maart 2018 om 11:54
    Nee maar bij een fikse boete was het toch goed geweest. Deze invalbeurt was toch gewoon om tijd te trekken! Je moet dit als trainer toch wel kunnen inschatten. Nu krijg je alleen maar meer reuring in je selectie!
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +501
    maandag 12 maart 2018 om 11:34
    Schande die ten Hag moeten ze voor de rest van het seizoen terug zetten naar jong Ajax
    Iemand voor lul zetten in de 90ste min om in te vallen waar zit he verstand
    Vind ik leuk
    Koeroe +8968
    maandag 12 maart 2018 om 11:35
    Jezus wat een kneus die Ten Hag
    Vind ik leuk
    coci +269
    maandag 12 maart 2018 om 11:39
    Als tijdrekken nodig was OK. Maar één volwassen vent in blessure tijd brengen dan probeer je hem gewoon te piepelen.
    Raar verhaal rond Younes
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    maandag 12 maart 2018 om 11:47
    Slechts 2 weken maar? Laat hem maar de rest van het seizoen voor zichzelf trainen en een flinke boete geven. In de zomer is hij toch weg en dankzij zijn handelen is Ajax al eur 5,5 miljoen misgelopen afgelopen zomer.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    maandag 12 maart 2018 om 11:54
    Ach, qua lengte past hij ook beter bij Jong Ajax ;-).
    Vind ik leuk
    Floris5 +108
    maandag 12 maart 2018 om 11:56
    Aan alle fans van alle clubs, wat zou onze baas doen als we zeggen dat we vandaag maar ff niet mee doen?!?!?!?!?!
    Alleen hebben wij geen transferwaarde van een paar miljoen.

    Opflikkeren die omhooggevallen spelers.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 11:59
    Wanneer mocht ie invallen? 1 minuut voor tijd? Zou ik ook niet gedaan hebben bij de pipo van Ten Hag.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:03
    Altijd nog beter dan een broodje kroket :) :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:04
    En Younes maar lachen
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    maandag 12 maart 2018 om 12:04
    Ik zwaai al weken met witte zakdoeken voor de incapabele trainer. Dit is geen incident dat een speler weigert, het is complete anarchie!!!
    Totaal geen vertrouwen in deze tuinkabouter, ook niet bij een prijs!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:13
    Ze hebben naar me geluisterd. Mooi. Dag WK, eikel.
    Vind ik leuk
    dikky8 +160
    maandag 12 maart 2018 om 12:21
    89e min vraagt t hag aan younes of hij van de bank wilde komen.Younes zat nog in zijn slaaptent te wachten op het laatste fluit signaal en dacht bij zich zelf gvd weer geen minuten gemaakt wat een lul is die trainer van mij toch. Dus younes zat al niet met hele fijne gedachtes op de bank vraagt die oetlul ook nog of hij kan warmlopen in de 89e minuut Als hij warm is komen de eerste al uit de douche. Echt een ongelofelijke blunder van te Hag En omdat hij wel weet dat het een domme actie van hem was zegt ie ook nog dat hij Younes wilde belonen. Flikker toch op man Je was je straatje aan het schoonvegen over de rug van younes.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    maandag 12 maart 2018 om 12:36
    En dat heeft Younes aan Younes zichzelf te danken. Als je zelf slecht speelt dan heb je ook weinig meer te melden. Kans na kans gehad en nooit iets gepresteerd.

    Gewoon geen salaris vanwege werkweigering, je kon er toch al geen kut van de laatste jaren,

    Ga maar gratis kroketten bakken jankerd, dan doe je nog iets waar je mag ik hopen beter in bent dan voetballen.

    Eigenhandig een transfer naar Napoli verneukt. Die komt er nooit meer, en terecht.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:24
    Sorry hoor maar ik zou gewoon zeggen.. Jij wilt niet werken.. Dan zit je ook maar 2 weken thuis. Geen voetbal. Misschien zelfs wel onbetaald
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    maandag 12 maart 2018 om 12:34
    Ik zou zeggen tot het eind van het seizoen geen salaris en kroketten bakken. Wat doet die jongen nog bij Ajax? Teleurgesteld en gefrustreerd, maar wel door eigen toedoen. Kansen heeft hij meer dan voldoende gehad.
    Vind ik leuk
    peinke +1752
    maandag 12 maart 2018 om 12:37
    Eindelijk een speler met ballen die dat belachelijke wisselen van spelers in de 91e minuut en soms nog later toepassen, alsof het het Ei van Columbus is. Respectloos en foutief toepassen van machtsverhouding en geen enkele invloed op een wedstrijdverloop.
    Ben benieuwd of die slappe hap die zich Ajax-leiding noemt, ook die achterlijke Tukker aanspreekt op dergelijk gedrag. Zeker als je in een interview ook nog dergelijke onzin verkondigt als van: ,,Omdat hij zo goed heeft gewerkt, wil ik hem belonen''. Rot op mafjoekel, respectlozer dan in de 91e minuut kan haast niet.
    Hoe vinden ze elke keer zo'n kwibus als hoofdtrainer bij Ajax. En die moet zo'n club dan kampioen maken. Ik denk dat die ,,halve Duitser'' nu al z'n totale gezag in de spelersgroep aan het verliezen is. Niet alleen door dit voorval, maar ook je oren laten hangen naar de media en supporters om Veltman (notabene je aanvoerder) te slachtofferen. Triest!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guust +4884
    maandag 12 maart 2018 om 12:50
    Ik vind het altijd maar raar dat een trainer met nog 1 minuut te gaan een speler gaat wisselen, slaat helemaal nergens op. Maar de reactie is ook niet goed, daar is echt wel iets aan vooraf gegaan of hij is aan het provoceren, ging natuurlijk iets fout tijdens de winter transfer. Wat Youness doet heeft totaal geen respect naar de club en zijn medespelers, daar staat Ten Hag buiten ook al is hij de trainer die de opdracht geeft, dan moet hij Ten Hag daar in de kleedkamer over aanspreken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    linkspoot +651
    maandag 12 maart 2018 om 12:55
    Ik vind het ook een rare actie om in de 90ste minuut hem in te zetten. Geef 'm dan op z'n minst 15 min. Zo een wissel heeft totaal geen meerwaarde. Ten Hag zal wel duidelijk moeten uitleggen waarom hij alsnog moest invallen en Younes moet z'n excuses bieden voor ongehoorzaamheid en iedereen is weer gelukkig. We moeten het ook niet groter maken dan het is.
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    maandag 12 maart 2018 om 12:57
    2 kabouters, altijd mot.
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    maandag 12 maart 2018 om 13:08
    voor beide gevallen is wat voor te zeggen.
    Younes wordt door ajax betaald en hoort dus te doen wat ajax voor hem verwacht. aan de andere kant mag Ajax ook wel de trainer er op aan spreken dat hij wat respectvoller met zijn spelers moet omgaan... want deze situatie kan alleen maar verliezers
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:23
    Lachwekkend!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:27
    Ik begrijp hem wel een beetje. Van Duits international naar niet meer goed genoeg voor Ajax. Ik begrijp de frustratie. Maar waarom is die jongen in hemelsnaam NIET naar Napoli gegaan??????
    Vind ik leuk
    Pruus +72
    maandag 12 maart 2018 om 13:42
    Hij zit anders nog wel bij de selectie van het Duits elftal....
    Vind ik leuk
    Pruus +72
    maandag 12 maart 2018 om 13:41
    Welke debiel laat nou in blessuretijd nog n speler opdraven....
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:59
    Als jij voor mij werkt, en het is 5 voor 5 en zeg tegen jou doe dit even snel moet je het ook doen of niet want als jij het niet doet is het ook werkweigering.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:51
    Naar huis sturen en geen salaris geven. Niet naar jong ajax sturen alleen trainnen, ajax wordt nog een hel voor hem deze 3 maanden haha
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pruus +72
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:22
    En daar maak je nu n accountje voor aan?
    Vind ik leuk
    Simonsopa +380
    maandag 12 maart 2018 om 13:52
    Hadden ze die 5 miljoen maar moeten pakken
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:47
    Huh? Hoe moesten 'ze' dat doen dan? Wie bedoel je met 'ze'. Kan Ajax niet zijn, want Younez heeft dat zelf geweigerd.
    Vind ik leuk
    Siem +134
    maandag 12 maart 2018 om 14:01
    2 wedstrijden maar ik zou hem de rest van het seizoen in jong Ajax laten spwkwn
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:09
    Die Veldwijk is wel een trendsetter.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:15
    Ik geef younes groot gelijk
    Als je daar op het score bord 90’ste minuut ziet staan en de trainer dan zegt je mag invallen als ‘bedankje’ zou ik mezelf ook niet echt serieus genomen voelen , zoals van der gijp ook al vaak genoeg bij VI gezegd heeft: dit doe je niet bij spelers als je 4-1 voor staat
    Vind ik leuk
    Hammie +1056
    maandag 12 maart 2018 om 14:34
    Belachelijk

    Ten Hag is toch schuldig

    Laat toch niet iemand invallen in 90ste min.

    Domme lul

    Om hem te belonen

    Wat een mafkees
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:22
    Als je in de 90 tigste minuut bij 4-1 mag invallen omdat je zo goed je best hebt gedaan op de training de gehele week, (aldus Ten Hag) dan zou ik ook zoiets hebben van FUCK YOU maten naaier , Ten Hag, dat is gewoon een treiter actie geen waardering van wat dan ook, gewoon dom gezwets van Ten Hag!
    Maar je ziet wel dat hij al Ajaxied aan het worden is , zijn gepraat!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:38
    Terecht ook hoor. Je bent een werknemer en moet je ook zo opstellen. Werkweigering betekent heel lang gaan plassen.
    Vind ik leuk
    Bartho +118
    maandag 12 maart 2018 om 15:42
    Ten Hag heeft goed gereageerd. Hoewel de argumenten om hem in te laten vallen niet heel sterk waren. Hij is geen jeugdspeler meer. Aan de andere kant geeft het ook wel aan hoe Younes momenteel zijn tijd aan het uitzitten is, dat terwijl hij gewoon goed wordt betaald. Gewoon direct afscheid nemen van elkaar zodat alle gezichten in de selectie dezelfde kant opstaan. Younes doet er alles aan om niet meer geselecteerd te worden voor het nationale team.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    maandag 12 maart 2018 om 16:01
    Gezellig ff potje voetballen in Doetinchem, welkom Younes :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 16:54
    En terecht
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:39
    Was ook dom natuurlijk maar wel begrijpelijk want Kluivert bakt er helemaal niks van!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax verbant Younes na werkweigering uit selectie: twee weken bij Jong Ajax