Enthousiaste Swart: 'We hebben op dit moment zo iemand nodig bij Ajax'

    Enthousiaste Swart: 'We hebben op dit moment zo iemand nodig bij Ajax'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 08:47di 13-03-2018 om 08:47

    Sjaak Swart is positief over de aanstaande terugkeer van Danny Blind bij Ajax. De voormalig bondsoach wordt op korte termijn aangesteld als lid van de raad van commissarissen bij de Eredivisie-grootmacht. 

    Het nieuws over de rentree van Blind in Amsterdam zorgde bij menig Ajax-fan voor gefronste wenkbrauwen. Niet bij Mister Ajax Swart. "Ik vind het prima.Het is een jongen van de club, die weet hoe het is binnen Ajax. Het is dus alleen maar mooi", tekent Ajax Showtime uit zijn mond op. 

    Zes jaar geleden werd Blind in de Arena slachtoffer van de welbekende Cruijff-revoltie. Swart denkt niet dat Blind tégen Cruijff is. "Hij is niet alleen voor Van Gaal, maar ook voor Cruijff. Dus dat wordt allemaal wel gezegd, maar dat is helemaal niet zo."

    De timing van de terugkeer van Blind is goed voor Ajax, voegt Swart daaraan toe. "We hebben op dit moment iemand nodig die zowel in de voetballerij heeft gewerkt als er verstand van heeft. Hij heeft van alles binnen de club gedaan, dus hij weet precies hoe het te werk gaat bij Ajax."

    Lees ook: Geen oud zeer tussen Blind, Van der Sar en Overmars: 'Uitgenodigd in Stockholm'

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    De keuze voor Blind logisch van Ajax?

    (1374 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 08:51
    Het is weer ajax dag op VP
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2014
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    En dus weer een “zeiken op Ajax” dag
    Vind ik leuk
    Always PSV +12537
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    Sjakie mag van mij altijd op VP. Blind heeft verstand van voetbal! Whahahaaa.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4445
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:56
    Dat is inderdaad nu al de leukste opmerking van de dag
    Vind ik leuk
    Aspers +560
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:40
    Als je het niet wil weten of lezen , dan klik je toch niet? En reageer je al helemaal niet. Maargoed...iedereen is diep in zijn hartje groot fan van Ajax merk ik wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:49
    Waar slaat dat op ? Al die ellende in de wereld wil je ook het liefst niet zien of horen, maar toch kijk en luister je ernaar!! Jouw opmerking slaat als een l.l op een drumstel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:51
    Zo, gekkenhuis. Hij mag 2x wat zeggen deze week.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29217
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:52
    Huh? Een positief berichtje van malle Sjakie? Die zal zeker goed gemutst zijn na afgelopen weekend dan. Ik gok dat Willem II niet hoeft te degraderen van Sjaak.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    040-077 +910
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    Sjaak leeft nog in het vroeger, voetbalclubs zijn bedrijven. Daar moeten mensen met verstand van zaken zitten. Niet oud-voetballers die de club een warm hart toedragen.
    Vind ik leuk
    de buffels +749
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    Kijk Swart.....dat begrijp ik nou weer niet van jou.....Blind terughalen.....onbegrijpelijk....weer een ja-knikker erbij
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:55
    Ja knikkers willen ze daar graag hebben.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1907
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:54
    En the soap go's on.
    Vind ik leuk
    pos +8840
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:59
    Ajax moet blij zijn dat er nog iemand wil plaatsnemen op die zetel. Ze hebben ondertussen allemaal wel een keer ruzie met elkaar gehad dus het zal altijd puzzelen blijven daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:00
    Natuurlijk was scholletje voor Cruyff en van Gaal. Hij is voor iedereen die hem een job geeft.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:00
    Ik denk dat het niet erg is dat er een ex-voetballer bij komt, maar Blind zou ik zeker niet doen. Dat is typisch iemand die al jarenlang voor- en tegenstanders heeft. Bij het eerste de beste wordt hij afgerekend. Je kan volgens mij beter een blanco iemand binnen halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:06
    Raar verhaal dat blind nu overmars en sar moet gaan beoordelen. Stonden nog niet zo lang geleden lijnrecht tegen over elkaar.
    Dit gaat VP weer vele ajaxitems opleveren
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:07
    Een meeloper. De slechtste bondcoach aller tijden. EN een seniele jood die vindt dat ze zoiets nodig hebben bij ajax. Wat een onzin, daar hebben ze er al genoeg van lijkt me zo.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:46
    Over onzin gesproken.. Je reactie zit er vol mee! De slechtste bondscoach is Hiddink (1.3) en kort daarna komt Blind die deze trieste plek nog moet delen met Jan Zwartkruis. (Beide 1.4) Tevens is het schaamteloos om Sjaak Swart maar gelijk even voor rotte vis uit te maken. Er moet een hoop mis met je zijn als je zo´n reactie bedenkt (je dwangbuis zal wel knellen), maar als je hem dan nog plaatst ook.. Pff, kneus!
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:36
    Bijlmerpauper, Blind was gezien de situatie een hele, hele slechte bondscoach met typische zelfoverschattende ajax trekjes: je eigen bankzittende zoon een basisplek geven, een beperkte cv laten debuteren in een cruciale wedstrijd (en die dus volstrekt logisch verliezen, 100% schuld van Blind). Ik maak Sjaak niet uit voor rotte vis en begrijp niet hoe je daarbij komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:37
    Dat is juist het probleem, sjaak. Neem nou eens een frisse wind, iemand van buitenaf die de chaos zonder emotie kan beoordelen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10271
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:40
    Zo leuk die Sjaak....
    "Ik vind het prima.Het is een jongen van de club, die weet hoe het is binnen Ajax. Het is dus alleen maar mooi", tekent Ajax Showtime uit zijn mond op.

    Een "jongen van de club" die ze er uit geschopt hebben in 2012...... laten het nu allemaal "jongens van de club zijn" die elkaar de tent uitvechten en 0,0 presteren op sportief gebied........
    Sjaak heeft een zeldzame opvatting van; "wat alleen maar mooi is".
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:48
    Ja Sjaak die Blind heeft er inderdaad verstand van,
    Juiste man op de juiste plek en volgens Sjaak is de cirkel nu ook rond
    Vind ik leuk
    Romo +993
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:10
    VP is Ajax ... en een beetje de rest
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +64
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
    Sjaak de hielen likker
    Vind ik leuk
    hannes +355
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:55
    Kan veel hebben van Sjaak Swart maar ga nu toch wel een beetje twijfelen aan hem.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:14
    Ik heb geen zicht op de kwaliteiten van Blind,
    maar hij verbergt ze ook wel erg goed.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws