Enthousiaste Swart: 'We hebben op dit moment zo iemand nodig bij Ajax'

    Enthousiaste Swart: 'We hebben op dit moment zo iemand nodig bij Ajax'

    dinsdag 13 maart 2018 om 08:47

    Sjaak Swart is positief over de aanstaande terugkeer van Danny Blind bij Ajax. De voormalig bondsoach wordt op korte termijn aangesteld als lid van de raad van commissarissen bij de Eredivisie-grootmacht. 

    Het nieuws over de rentree van Blind in Amsterdam zorgde bij menig Ajax-fan voor gefronste wenkbrauwen. Niet bij Mister Ajax Swart. "Ik vind het prima.Het is een jongen van de club, die weet hoe het is binnen Ajax. Het is dus alleen maar mooi", tekent Ajax Showtime uit zijn mond op. 

    Zes jaar geleden werd Blind in de Arena slachtoffer van de welbekende Cruijff-revoltie. Swart denkt niet dat Blind tégen Cruijff is. "Hij is niet alleen voor Van Gaal, maar ook voor Cruijff. Dus dat wordt allemaal wel gezegd, maar dat is helemaal niet zo."

    De timing van de terugkeer van Blind is goed voor Ajax, voegt Swart daaraan toe. "We hebben op dit moment iemand nodig die zowel in de voetballerij heeft gewerkt als er verstand van heeft. Hij heeft van alles binnen de club gedaan, dus hij weet precies hoe het te werk gaat bij Ajax."

    Lees ook: Geen oud zeer tussen Blind, Van der Sar en Overmars: 'Uitgenodigd in Stockholm'

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    De keuze voor Blind logisch van Ajax?

    (1374 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 08:51
    Het is weer ajax dag op VP
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +727
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    En dus weer een “zeiken op Ajax” dag
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:07
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +727
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:08
    Hoor t alweer. Je hebt er dus schijt aan
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:12
    I guess so
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +727
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:33
    Ben je dan gewoon een schijtjong?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:15
    Doe dat maar in kuip of in Eindhoven en kan je wel schijten na gister avond !
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:16
    .

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:04
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:06
    En dan wil jij me ff nemen en vervolgens maak je mij voor homo uit?

    Lekker logisch weer..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:20
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:09
    Hihi, hiervan schoot ik toch echt hardop in de lach. Van jouw reactie dan hè, niet van die ranzige van hem.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:46
    Ik had hem even een linkje gestuurd van de raggende mannen.

    P**p in je hoofd heet dat ;)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:55
    Geinig. Overigens had ik hierboven 2 reacties gerapporteerd en ze zijn toch echt weg gehaald.
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:05
    Ja die had ik dus ook een rapport gegeven maar dat hielp niet.
    Niet meteen anyway.
    Dus wellicht helpt dat pas echt vanaf 2 verschillende 'nicks' die een report doen.
    Op zich boeit het me nog niet eens wat zo iemand zegt, maar ik
    laat me dan soms toch verleiden om terug met str*nt te gaan gooien :)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:19
    Er was vandaag een account met nickname zoiets van Ik neuk Ajax-supporters in de kont. Daar kwamen wat reacties op en op een daarvan reageerde ik en schreef ik Negeren en rapporteren. Vervolgens schreef de asshole aan mij iets van Eerst mij pijpen en dan jeukt het om toch te reageren, maar heb toch echt mijn eigen raad opgevolgd :)
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:36
    Wat een wauzen lopen hier de laatste tijd zeg , knap dat je je hebt kunnen inhouden ;)
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:21
    Ik zie dat hij hieronder nog even doorgaat, maar nu hou ik me maar in,
    er is een dame bij ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    buddha +7713
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:44
    ik zou nooit willen schijten op ajax. mijn stront verdiend een mooiere plek om te liggen ;)
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:55
    Wat je al niet over je heen krijgt hier als je alleen maar zegt dat je moet 'drukken' :)

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:37
    daarom ben je ook full of shit
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:33
    Blij toe dat jou stront een betere plek verdiend dan bij Ajax liever in de kuip of bij PSV want Buddha ha ha kan schijten wij houden het liever schoon in de Hoofd stad van Nederland ik had een voerbak voor mijn hond gekocht met daarin gegraveerd Feyenoord en een waterbak met daarin PSV en weet je wat die hond van mij deed als ik daarin eten voor hem neer zette en water die ging daar gewoon in schijten en pissen !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    buddha +7713
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:57
    geweldig ;) want heb niets met psv en feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 17:36
    En toch schijt je net als hun voor Ajax !
    Vind ik leuk
    Castromann +5240
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:43
    Wel typisch..... afgelopen 2weken hoorde sjakie maar amper na ado en vitesse. Nu dat psv verloren heeft en ajax weer eens 3punten pakt....heeft hij het hoogste woord.
    Lijkt wel n kind van 7jr.....
    Vind ik leuk
    Always PSV +6915
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    Sjakie mag van mij altijd op VP. Blind heeft verstand van voetbal! Whahahaaa.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3893
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:56
    Dat is inderdaad nu al de leukste opmerking van de dag
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:26
    Jij geeft gauw op.
    Vind ik leuk
    Aspers +425
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:40
    Als je het niet wil weten of lezen , dan klik je toch niet? En reageer je al helemaal niet. Maargoed...iedereen is diep in zijn hartje groot fan van Ajax merk ik wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:49
    Waar slaat dat op ? Al die ellende in de wereld wil je ook het liefst niet zien of horen, maar toch kijk en luister je ernaar!! Jouw opmerking slaat als een l.l op een drumstel.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:20
    Over Vitesse is ook zoveel te melden, nieuwe Rus neergezet de rest speelt hun rol als zijn marionet en ondertussen heeft Vitesse nog steeds miljoen schuld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:51
    Zo, gekkenhuis. Hij mag 2x wat zeggen deze week.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:52
    Huh? Een positief berichtje van malle Sjakie? Die zal zeker goed gemutst zijn na afgelopen weekend dan. Ik gok dat Willem II niet hoeft te degraderen van Sjaak.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    Sjaak leeft nog in het vroeger, voetbalclubs zijn bedrijven. Daar moeten mensen met verstand van zaken zitten. Niet oud-voetballers die de club een warm hart toedragen.
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:08
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    de buffels +429
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:53
    Kijk Swart.....dat begrijp ik nou weer niet van jou.....Blind terughalen.....onbegrijpelijk....weer een ja-knikker erbij
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:55
    Ja knikkers willen ze daar graag hebben.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1218
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:54
    En the soap go's on.
    Vind ik leuk
    pos +7537
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:59
    Ajax moet blij zijn dat er nog iemand wil plaatsnemen op die zetel. Ze hebben ondertussen allemaal wel een keer ruzie met elkaar gehad dus het zal altijd puzzelen blijven daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:00
    Natuurlijk was scholletje voor Cruyff en van Gaal. Hij is voor iedereen die hem een job geeft.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:00
    Ik denk dat het niet erg is dat er een ex-voetballer bij komt, maar Blind zou ik zeker niet doen. Dat is typisch iemand die al jarenlang voor- en tegenstanders heeft. Bij het eerste de beste wordt hij afgerekend. Je kan volgens mij beter een blanco iemand binnen halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:06
    Raar verhaal dat blind nu overmars en sar moet gaan beoordelen. Stonden nog niet zo lang geleden lijnrecht tegen over elkaar.
    Dit gaat VP weer vele ajaxitems opleveren
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:07
    Een meeloper. De slechtste bondcoach aller tijden. EN een seniele jood die vindt dat ze zoiets nodig hebben bij ajax. Wat een onzin, daar hebben ze er al genoeg van lijkt me zo.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1504
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:46
    Over onzin gesproken.. Je reactie zit er vol mee! De slechtste bondscoach is Hiddink (1.3) en kort daarna komt Blind die deze trieste plek nog moet delen met Jan Zwartkruis. (Beide 1.4) Tevens is het schaamteloos om Sjaak Swart maar gelijk even voor rotte vis uit te maken. Er moet een hoop mis met je zijn als je zo´n reactie bedenkt (je dwangbuis zal wel knellen), maar als je hem dan nog plaatst ook.. Pff, kneus!
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:36
    Bijlmerpauper, Blind was gezien de situatie een hele, hele slechte bondscoach met typische zelfoverschattende ajax trekjes: je eigen bankzittende zoon een basisplek geven, een beperkte cv laten debuteren in een cruciale wedstrijd (en die dus volstrekt logisch verliezen, 100% schuld van Blind). Ik maak Sjaak niet uit voor rotte vis en begrijp niet hoe je daarbij komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:37
    Dat is juist het probleem, sjaak. Neem nou eens een frisse wind, iemand van buitenaf die de chaos zonder emotie kan beoordelen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:40
    Zo leuk die Sjaak....
    "Ik vind het prima.Het is een jongen van de club, die weet hoe het is binnen Ajax. Het is dus alleen maar mooi", tekent Ajax Showtime uit zijn mond op.

    Een "jongen van de club" die ze er uit geschopt hebben in 2012...... laten het nu allemaal "jongens van de club zijn" die elkaar de tent uitvechten en 0,0 presteren op sportief gebied........
    Sjaak heeft een zeldzame opvatting van; "wat alleen maar mooi is".
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:48
    Ja Sjaak die Blind heeft er inderdaad verstand van,
    Juiste man op de juiste plek en volgens Sjaak is de cirkel nu ook rond
    Vind ik leuk
    Romo +373
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:10
    VP is Ajax ... en een beetje de rest
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
    Sjaak de hielen likker
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:18
    Logisch lijkt mij de keus voor Blind niet aangezien die zich graag als Bobo mag gedragen waar van Duivenbode een echte Ajacied was en vaak binnen de RvC tegengas gaf en ik betwijfel of Blind hiertoe in staat is.
    Vind ik leuk
    hannes +313
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:55
    Kan veel hebben van Sjaak Swart maar ga nu toch wel een beetje twijfelen aan hem.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:14
    Ik heb geen zicht op de kwaliteiten van Blind,
    maar hij verbergt ze ook wel erg goed.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Enthousiaste Swart: 'We hebben op dit moment zo iemand nodig bij Ajax'