'Barcelona heeft volgende grote slag geslagen en is al akkoord met megatransfer'

    'Barcelona heeft volgende grote slag geslagen en is al akkoord met megatransfer'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 10:54di 13-03-2018 om 10:54

    FC Barcelona en Antoine Griezmann hebben al een akkoord bereikt over een transfer komende zomer. Dat meldt Le 10 Sport in Frankrijk.

    Griezmann kan komende zomer voor 100 miljoen euro worden weggekocht bij Atlético Madrid. Volgens het Franse medium is het een zekerheid dat de aanvaller naar Barcelona gaat vertrekken. De 26-jarige Griezmann is al akkoord met een transfer en hoeft alleen nog maar de details te bespreken, aldus Le 10 Sport.

    Barcelona houdt het favoriete rugnummer van Griezmann, nummer 7, al vrij voor de komst van de superster. Dat nummer werd voor het laatst gedragen door Arda Turan. De komst van Griezmann is de volgende grote zet van Barcelona, dat vorig jaar zomer Ousmane Dembélé haalde en afgelopen winter Philippe Coutinho aantrok. Arthur komt in januari 2019 over van Gremio.

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 11:00
    Wat een judas zeg. Wat moet Barca nou met hem die rol vervult Messi al overbodige speler.
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:22
    Hoezo Judas? volgens jou heeft die dus maar een optie en dat is naar een andere competitie.
    Als hij naar Real Madrid ging dan was hij een Judas.
    Vind ik leuk
    power +6096
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:45
    Hoe waar is deze artikel van VP, Ik zie niet echte ruimte voor hem maar Barca heeft iets nagedacht zeker
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:18
    Ja 040 als Barça een aankoop met een grote naam is Lozano CR7

    er als de kippen bij om dit af te breken.

    Maar als er wordt geschreven over de mogelijke komst van Neymar naar de Koninklijke krijgt hij haast een orgasme!
    Van een hypocriet gesproken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:22
    Wat heeft Judas daar mee te maken dan?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:01
    Hoezo nou weer een Judas? Als je dat roept dan snap je het niet...
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1856
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:00
    Wat moet je met Messi Suarez Dembele coutinho én griezmann? Beetje teveel van het goede
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:23
    3-2-5 lekker aanvallend
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:04
    Kunnen ook 0-5-5 een keer proberen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:09
    Omdat Messi al steeds meer de plek van Iniesta inneemt.... Dembele is een bankspeler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:02
    Dat Dembélé inmiddels als een miskoop kan worden bestempeld moge duidelijk zijn. Ongelofelijk.
    Die maakt geen minuut meer met een fitte Messi, Suarez en Griezmann in de selectie.
    Wat een geldverkwisting.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2706
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:04
    Gelukkig was Dembélé een koopje...
    Vind ik leuk
    jepo10 +706
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:04
    Jij bent alles wat er mis is met voetbal.. SMH
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:07
    Keurig. Goed onderbouwt ook. Alles omvattend.

    En nu snel melden bij de begeleiding.
    Vind ik leuk
    jepo10 +706
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:21
    Mocht nog een bericht sturen van de begeleiding.

    Als je over een 20 jarige speler zegt, die in een nieuw land komt, bij de club met de grootste druk, dat hij na 10 wedstrijden waarvan 1 maar 90 minuten was, zegt dat hij een miskoop is daar klopt toch helemaal niks van.. Dat is wat er mis is met voetbal, er wordt geen tijd gegeven en geen vertrouwen en zo wordt geld verspild
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2706
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:24
    Hij zegt dat natuurlijk omdat Barca nu al weer de 2de concurrent voor zijn positie binnen lijkt te halen. En niet de minste! Wat voor kansen moet Dembélé nog krijgen met o.a. Messi, Suarez, Coutinho en Griezmann voor zich?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:26
    Complimenten aan je begeleiding.

    Een talent is het zeker. De transfersom was absurd.
    8 wedstrijden, 0 goals. Erg matig.
    En als ze al zoveel vertrouwen in hem hadden waarom dan in godsnaam Griezmann halen?
    Vind ik leuk
    jepo10 +706
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:35
    Omdat Suarez en Messi ouder worden. Je speelt 60 wedstrijden per jaar en dat doe je niet met 11 goede spelers maar je moet er meer hebben.

    De prijs zegt niets meer over de kwaliteiten van een speler met deze markt, en ja hij scoort weinig maar bijvoorbeeld Neymar deed het ook niet goed in zijn eerste jaar in verhouding met de andere 3.. Tijd zal het uitwijzen maar ik denk dat zo'n speler op dat niveau over een langere tijd beoordeeld moet worden, zeker op die leeftijd
    Vind ik leuk
    Laliga +2227
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:53
    Precies dit
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3604
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:33
    Misschien moet je vaker toestemming aan je begeleiding vragen, ;-) want zo is het duidelijk en heb je in ieder geval 1 medestander!
    Vind ik leuk
    Laliga +2227
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:52
    Krijgt hij wel , hij raakte geblesseerd 4 maanden is nu weer fit . Krijgt alle tijd en ruimte van barca dus dat is onzin
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:25
    Die jongen komt er wel hoor.
    Zie Neymar het eerste seizoen dat draaide ook vierkant en zie daarna waren ze de beste aanvalslinie van de Liga .
    Het spel van Barça is iets dat je moet leren , en vraagt aanpassingsvermogen , en dat is iets dat niet op 1 2 3 kan .
    Maar zaterdag heeft hij al iets van zijn kunnen laten zien in Malaga, wees maar zeker dat je van Dembélé nog veel zal zien.
    Vind ik leuk
    Vak422 +570
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:11
    Wat een Heeeeerlijke aanval word dat!

    Griezman, suarez, messi
    Coutinho, busquets, rakitic

    Top voorste zes!
    En dan iniesta en dembele als wissels.

    Ik Ga er vast voor zitten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 11:12]
    Vind ik leuk
    Cvvmaus +7
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:12
    Geweldige aankoop nu kan Barcelona een stuk meer variëren met de opstelling en makkelijk van systeem wisselen. En mocht er nu een blessure golf zijn dan is het team groot genoeg om het op te vangen.
    Dembélé is echt niet gelijk een miskoop maar is nog niet de betrouwbare versterking gebleken waar op gehoopt was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:13
    Zes hanen in een kippenhok is geen garantie voor succes.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:12
    Haantjes gedrag bespeur ik niet bij Barça , nog nooit gezien eigenlijk, tenzij er mij iets is ontgaan , wat ik ten zeerste betwijfel als het over Barça gaat tenminste.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:13
    Begint een beetje vervelend worden, die zogenaamde grote clubs die alle sterren bij de rest wegkopen. Zo'n Griezman moet ook beter nadenken en zich gewoon onsterfelijk maken bij Atletico.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3604
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:25
    Vind deze ontwikkeling ook juist een van de vervelendste neveneffecten van het hedendaagse voetbal.
    Op deze manier zitten er veel te veel goede voetballers op de bank die ergens anders zo een basis plaats zouden hebben. (En waarschijnlijk dat team ook gelijk zouden doen groeien) Stel je nou toch voor dat we Batistuta nooit bij Fiorentina zouden hebben gezien doordat hij achter Raul bij Real op het bankje zat.. Eeuwig zonde in mijn optiek!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13205
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:15
    Topaankoop, Messi en Suarez zijn ook al 30+ heh..
    Hopelijk komt Luis zijn belofte na en komt hij nog terug naar Ajax..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3604
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:28
    Dat zou zeker mooi zijn!
    (Voorlopig de laatste Maestro die we gehad hebben)
    Met een beetje mazzel heeft hij tegen die tijd ook een kunstgebit waardoor we van het bijten af zijn. ;)
    Vind ik leuk
    M.J. +195
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:17
    Barca kan beter een verdediger zoeken dan een aanvaller volgens mij...
    Vind ik leuk
    Laliga +2227
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:19
    Topaankoop , en snap de reactie van mensen hieronder waar moet hii spelen met messi suarez en dembele , maar het grote pluspunt griezmann kan zowel spits als op 10 als op de flanken. Ditzelfde geldt voor coutinho zowel middenveld als linksbuiten .
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:21
    Top, dit monopoliseren! Lekker mee doorgaan! Geweldig voor de sport!

    FC Barcelona! Jeeeuuhh!!!
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +467
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:24
    Pfft... ook weer de vierde keer dat Griezmann een 'akkoord' heeft met Man United/PSG/Barça
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:38
    Louis kan opzoek naar een huis voor Griezmann.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1884
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:08
    Messi, Suarez, Griezmann, Coutinho en Dembele. Aanvallender wordt het niet.
    Vind ik leuk
    SvL +356
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:12
    Goeie speler maar zag hem liever bij athletic blijven.
    Vind ik leuk
    Korm +37634
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:26
    Zou een aanwinst zijn voor Barca :)
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:27
    Ik denk dat het tijd is dat Suarez er aan moet geloven, want hij is niet meer de jongste. Dit seizoen doet hij het ook niet zo, wat doelpunten productie betreft. Dus vers bloed is nodig, de aanvalslinie heeft verse spelers nodig. Couthino gaat denk ik Iniesta op termijn vervangen, Griezmann zal Suarez vervangen en Dembelé weet ik niet, misschien als invaller voor Messi?
    Jammer dat er geen geweldige talenten uit de Barca stal meer komen.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1685
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:52
    Ter Stegen

    Semedo umtiti pique alba

    Busquets Coutinho

    Messi

    Dembele. Griezmann. Suarez
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:03
    Is dat niet te aanvallend? Coutinho en Messi zijn bepaald geen spelers die mee verdedigen dan wordt je zwaar overlopen en Valverde is van natuur al geen aanvallend trainer.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1685
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:26
    Uiteraard, ik ben het met je eens! Maar het ziet er wel verdomd mooi uit! Op het middenveld heeft barca eigenlijk nog een box to box middenvelder nodig.. zo een beetje als poulinho maar dan met meer snelheid en loopvermogen.. een type Matuidi.. maar wie gaat er op de bank belanden
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:14
    maar ook geen verdedigende zoals Conte , Simeone, Mourinho!
    Vind ik leuk
    Ou Sou ba +24
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:14
    Echt een koopclub geworden. Denk na city en Psg. De 3 grootste koopclub.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:46
    Tegenwoordig red je 't niet meer met jeugd.Al die clubs die jij noemt, zijn allemaal Europese top. Noem jij een absolute topclub uit Europa die geen koopclub is?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    Ou Sou ba +24
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:08
    Barcelona was nooit van het groot aankoop.

    Bayer Arsenal
    Real afgelopen 4 jaar maar denk dat ze komend zomer los gaan dus ook koopclub.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:27
    Arsenal ja, waar staan die? En Bayern moet Ribery en Robben gaan vervangen. James wordt waarschijnlijk gekocht.,kortom ook die moeten gaan investeren. Je ontkomt er niet meer aan in 't hedendaagse voetbal!
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:54
    Griezmann is een speler die altijd zou moeten spelen.
    Het is wereld spits en heb niks tegen de aankoop zelf , maar waar moet deze man gaan spelen dan..
    Barcelona heeft volgens mij nog nooit met 2 spitsen gespeeld..
    Suarez doet het uitstekend dusja..
    Hij is veel ste goed om op de bank te zitten of als vervanger op te treden.
    Maar goed we zullen het wel zien..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:10
    Dag dembele.........
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws