'Pep is persoon met laag zelfbeeld, die er alles aan doet anderen te misleiden'

    'Pep is persoon met laag zelfbeeld, die er alles aan doet anderen te misleiden'

    dinsdag 13 maart 2018 om 12:05

    Dokter Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt heeft in zijn boek hard uitgehaald naar Pep Guardiola. De arts werkte 38 jaar bij Bayern München, tot Guardiola kwam en hem wegjaagde bij de club.

    Müller-Wohlfahrt vertrok uiteindelijk nadat Guardiola hem voor de spelersgroep had uitgescholden en hem de schuld had gegeven van de lange blessurelijst en de daaropvolgende nederlaag tegen FC Porto. 'Ik denk dat Pep Guardiola een persoon is met een laag zelfbeeld, die er alles aan doet om anderen te misleiden. Hij lijkt in constante angst te leven om zijn macht en autoriteit te verliezen', publiceert Bild een deel uit het boek van Müller-Wohlfahrt.

    'Onder Guardiola veranderde het klimaat bij Bayern München en het werd steeds duidelijker dat hij mij en mijn team niet vertrouwde. Aan de ene kant was hij totaal ongeïnteresseerd in medische problemen en aan de andere kant verwachtte hij wonderen van ons. Guardiola werd vaak neergezet als een innovatieve, revolutionaire coach. Maar bij Bayern München heeft hij de klok teruggezet.'

    'Hij wist alles beter. Een haastige arming-up van vijf minuten was genoeg. Maar dat was het niet. Bij het WK voor clubs in Marokko zag iedereen dat Bayern niet fit was. Maar ik kon Pep niet bereiken met mijn werkwijze. Zelfs mijn verslagen over geblesseerde spelers interesseerden hem niets. Wanneer ik met hem probeerde te praten, draaide hij zich om en liep hij weg', aldus Müller-Wohlfahrt.

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 12:08
    Haha clown
    Vind ik leuk
    power +4829
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:21
    je heb nog ergere Clown Mourinho
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:27
    Een hele eng gek die Guardiola, dat we wisten we al. Hij heeft eigenlijk nog geen enkele prestatie geleverd. Elke Jan lul wordt toch kampioen met het materiaal wat hij overal ter beschikking had/ heeft.
    Vind ik leuk
    soksa +1377
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:35
    Er zijn wel meer teams (geweest) met geweldige spelers die veel minder of zelfs helemaal niets gewonnen hebben. Het spelletje spelen zoals guardiola dat laat doen is echt uniek. En dat koppelt hij ook nog eens aan een gigantische hoeveelheid prijzen.

    Een goed team hebben is één. Ook daadwerkelijk structureel het maximale er uit halen jaren achter elkaar is een ander.
    Vind ik leuk
    M.J. +192
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:09
    Elk willekeurig persoon had prijzen gepakt met dat Barca. Als je alleen had gezegd jongens ga lekker voetballen. Werd je als tactisch meester brein neergezet door de media.
    Vind ik leuk
    bits +4828
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:20
    Ben ik niet met je eens, de teams van Guardiola spelen allemaal volgens dezelfde speelwijze en spelen altijd mooi voetbal. Dat kan niet iedereen, het was ook niet alsof Real Madrid in die tijd een matig elftal had en alsof er in de champions league alleen maar prutsers rond liepen.
    Vind ik leuk
    soksa +1377
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:12
    Dat is dus comolplete onzin. Er zijn ook coaches geweest bij Barca die nauwelijks prijzen pakte. En zo zijn er nog talloze voorbeelden. Real was vóór Zidane ook niet altijd even succesvol. United is een van de rijkste clubs van Engeland maar is al jaren geen kampioen geworden. Ajax heeft volgens velen de beste selectie maar is al een aantal jaar geen kampioen geworden. En zo zijn er nog meer voorbeelden waaruit blijkt dat je wel een goed elftal kan hebben, maar dat je ook goed beleid/een goede trainer nodig hebt om het maximale eruit te halen.

    Guardiola's teams winnen niet alleen veel prijzen. Ze spelen ook nog eens voetbal zoals geen enkel ander team dat kan. Niet alleen met Barca, maar ook met Bayern en City. Dat maakt dat hij niet leunt op een goed team, maar continu het beste uit zn spelers haalt en ze samen laat functioneren als een team.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7583
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:44
    6 prijzen in 1 seizoen bij Barça!
    Waar heb je het over?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:44
    Ja kom op, dat had elke putjesschepper ook wel gepakt.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2464
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:42
    wie?
    Vind ik leuk
    PredatorA +6242
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:08
    Goede trainer maar raar en zielig figuur die Pep..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:22
    Oh, ken je hem dan? Of heb je nu een mening op basis van het boek van Müller-Wohlfahrt?

    Het is een zeer bewogen trainer, die veeleisend is aan zichzelf en alles en iedereen bij de club. Dan kom je wel eens mensen tegen, met wie het niet botert en kennelijk moet je dan in de voetballerij met een boek komen, waarin je de ander even flink onderuit veegt. Zegt veel over Müller-Wohlfahrt, een man wiens ego kennelijk zo beschadigd was, dat hij het nu van zich af moet schrijven...

    Guardiola is een toptrainer, die leeft voor resultaat. Verre van een zielig figuurtje, verre van raar. Bij Bayern spelen ze nu nog steeds deels het spel wat ze onder Pep speelden..
    Vind ik leuk
    The Genius +2812
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:39
    Oh, ken je hem dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:33
    The genius. Je hebt zo’n lang lulverhaal van hem in één klap omgezet naar een berg onzin. Petje af! :)
    Vind ik leuk
    Sanders +3266
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:36
    Haha door zijn eigen punt verslagen :,)
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:46
    Ja... en jij?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16883
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:59
    Onze Louis was toch de grondlegger?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:13
    Absoluut 100% mee eens Remakil een succes coach pur sang , Kevin de Bruyne is ook vol lof en Pep ook over Kevin .
    De periodes dat hij Barça trainde hebben ze ook enorm veel prijzen gepakt.
    Pep is nu eenmaal een perfectionist en ik wist dat hij van Man City een topploeg zou maken, het eerste seizoen was zoeken en roteren, maar hij heeft het toch maar weer voor elkaar gekregen ik heb heel veel respect voor hem, in tegenstelling tot wat men soms maakt van hem, is dat een vriendelijke mens .
    Vind ik leuk
    power +4829
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:34
    elkaar respecteren is niet zo moeilijk, dat mis ik bij sommige trainers
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    The Genius +2812
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:35
    receptatie is sws bij velen ver te zoeken. ;)



    Ter verduidelijking; dit is een grap, voordat mij "disrespect" wordt verweten
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    power +4829
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:46
    gecorrigeerd, bedoeld Respecteren
    Vind ik leuk
    Kevinm +1559
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:09
    Sterk verhaal. Lijkt me niet dat Guardiola zo wegloopt zonder te antwoorden als daar geen geschiedenis achter zit.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:17
    Op basis waarvan denk jij dat ?
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:23
    Op basis waarvan denk jij dat het wel zo is?
    Vind ik leuk
    The Genius +2812
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:40
    das niet echt een goede aanname. Vragen naar verduidelijking wil niet zeggen dat je het ergens mee eens/ niet mee eens bent
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:56
    Ik weet niet of het wel zo is. Ik kan wel kijken hoe hij met Joe Hart omgegaan is en dat vond ik op zijn minst vreemd. Zeker als je dan die koekenbakker ziet die hij toen op doel zette. Of anders moet je dit effe lezen en dan zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat hij niet altijd netjes met mensen omgaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/799461/-guardiola-geeft-jongeling-enorme-uitbrander-ploeggenoten-kijken-raar-op-.html. Dat wil niet zeggen dat het een rotvent is maar een heilige is het zeker ook niet
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kevinm +1559
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:44
    Op basis van het feit dat we het over een volwassen man hebben die bekend staat als de beste coach ter wereld. Kan me niet voorstellen dat hij dan (zonder voorgeschiedenis) omdraait en wegloopt als een collega iets aan hem vraagt.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:54
    Ja Mourinho staat ook bekend als één van de beste coaches ter wereld en Louis van Gaal ook. Vind jij ze heel erg sociaal ? Er is helemaal geen beste coach ter wereld, net zo min als de mooiste vrouw ter wereld
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +155
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:10
    In mijn ogen de trainer met de beste tactiek, maar dit?...
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:12
    Wie gelooft dat? Ik in geen geval!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:15
    Ik wel. Tactisch gezien misschien wel de beste trainer ter wereld.

    Verder moet iedereen die hem niet aanstaat het veld maar ruimen en heeft laat hij zich vaak leiden door emotie, waardoor hij van die rare dingen doet en mensen tegen zich in het harnas jaagt.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4367
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:39
    Een klein beetje zoals Cruijff dus eigenlijk
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:18
    ik geloof het ook. Kijk maar naar Joe Hart wat er gebeurt als hij je niet moet.
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:31
    Joe Hart is nou eenmaal ook een matige doelman. Pep zag het niet in hem zitten, omdat hij niet past in het systeem dat hij voor ogen heeft. Dus is het logisch dat Hart het veld moest ruimen...

    Dat spelers daar dan meteen een persoonlijk verhaal van maken is onzin. Guardiola heeft afgelopen zomer meerdere spelers vervangen, omdat ze niet in zijn systeem pasten en zie, hij heeft een geweldige machine gemaakt van City. Met mooi voetbal, oogstrelende combinaties en geweldige goals halen ze topresultaten.

    Het blijkt dat als spelers weg willen, om elders meer te verdienen het redelijk normaal is. Maar als een coach je niet kan gebruiken en je laat gaan, dan is het onmenselijk. Bull... Joe Hart is een dik betaalde prof, die moet weten hoe het werkt in de voetballerij. Maar spelers jammeren al snel dat het een persoonlijk iets is, als ze er naast staan. Terwijl het in Engeland heel normaal is, om de opstelling op een A-4tje in de kleedkamer te hangen, zonder verdere uitleg...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:41
    Joe Hart was gewoon een degelijke keeper voor City. Om hem zo af te serveren lijkt nergens op.
    Als je dan ter vervanging ook nog eens met Bravo op de proppen komt ben je alle schaamte voorbij.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:59
    Ik zou eens wat potjes van Bravo voor Chili bekijken.
    Of voor Barca
    Of voor Sociedad.

    Geweldige keeper maar totaal verkeerd gebruikt door Peppie
    Hart is nooit goed geweest en zal het ook nooit worden.
    Zit\zat nu ook gewoon op de bank bij WHU.

    Vorig jaar bij Torino de op 4 na meest gepasseerde keeper in de Serie A. Alleen de nr 19, 20 en Cagliari hadden er meer tegen.

    Dat hij een tijdlang Englands nr 1 is geweest zegt meer over de Engelse keepers dan over hem.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:13
    Toen Hart bij City op doel stond was hij ook international. Ik denk dat hij een aardige knauw gekregen heeft van de hele affaire. Maar Bravo een geweldige keeper ? Laten we zeggen dat ik er een andere perceptie van heb. Courtois, Neuer, Buffon, dat zijn geweldige keepers, maar Bravo....??? En welke keeper krijgt er niet veel doelpunten tegen bij Torino
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:19
    De Bravo van Chili, Sociedad en ook Barcelona was inderdaad geweldig.
    Hield zonder enige moeite Ter Stegen achter zich bij Barca die nu onze nr 1 geen schijn van kans op een basisplaats heeft.

    Toen Hart nr 1 van Engeland was, hadden ze wel andere problemen waardoor hij niet opviel. Maar het is altijd al een matige keeper geweest

    Torino vorig jaar 66 tegen in 38
    Nu 35 in 27

    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:54
    Bravo was echt niet verkeerd gebruikt door Pep want bij Barca speelde hij op dezelfde manier. Het is meer zo van fans zijn niet blij dat Hart weg moest en Bravo zeer nerveus begon dus zelfvertrouwen gaat naar beneden en zag het resultaat. Dit seizoen als Bravo speelt is hij veel beter.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:00
    Waarom waren die fans niet blij dan ? Omdat Hart het slecht deed ?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:11
    Omdat Hart al 10 jaar bij de club speelde.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:13
    Ja en hij flaterde elke week maar dat vonden ze niet erg ? :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Als iemand zo lang bij de club is en vervangen word door een nieuwe manager is dat nooit chill voor supporters.

    Tel daarbij bovenop dat Bravo niet echt goed begon en de fans zijn niet zo blij.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:21
    Hart is ook nog eens Engels dus de pers had ie ook niet tegen zich. Onderschat de haat tegen Johnny Foreigner niet bij de Engelse voetbalpers.
    Als de Engelse pers gewoon had gemeld dat ie er geen klote van kan, hadden de City supporters er waarschijnlijk een stuk minder moeite mee gehad.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:05
    Ik respecteer jullie mening maar ik weet het niet hoor. Ik denk dat als iemand er niks van kan het niet uitmaakt of hij uit mijn geboorteland zou komen of niet. En ik vind niet dat Joe Hart een wereldkeeper is maar dat hij er geen kloten van kan gaat erg ver. Nu zit Bravo op de bank bij City. Had Joe Hart daar niet goed genoeg voor geweest ? Bravo zit niet voor niks op de bank
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:24
    Mjah... ok.

    Hij had hem op zijn minst beter kunnen steunen. Hij had de verdedigers natuurlijk gewoon niet om zo te spelen ook. Kolarov laatste man zetten en dat soort trucen doet een keeper die het al lastig heeft, ook geen goed.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:57
    Hij had het inderdaad moeilijk maar dat geld ook voor de centrale verdedigers. Lijkt me niet fijn met 4 bejaarde backs.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:03
    Nee, is het ook niet.
    Maar vind je dan ook niet dat ja dan maar concessies moet doen aan je plan als je er de spelers niet voort hebt?
    Of moet je je centrale verdedigers en keeper maar laten verzuipen omdat je ze heel erg Plan A bent
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:07
    Als buitenstaander zou je zeggen van wel ja.

    Een trainer zou dat nooit doen. Ze zijn allemaal koppig en willen het op een manier, hun manier, doen. Uiteindelijk denk ik wel dat het goed is dat hij gewoon zo door is gegaan want dan is de fundatie gelegd voor dit seizoen. Als hij iets anders had gedaan wat misschien toen beter zou zijn en dan nu weer moet veranderen blijf je bezig denk ik.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:18
    Ja, maar dat het nu wel wil, heeft niks te maken met eigenwijs doorgaan van vorig seizoen.
    2/300 miljoen stuk gooien aan spelers los je ieder probleem mee op.
    Ik heb het dan ook niet over permanent veranderen maar beter roeien met de riemen die je hebt.
    De Sagna van Arsenal kon wel 90 minuten lang als een wezenloos de lijn afgaan.
    Bij City kon ie dat niet meer. Dan moet je dat anders invullen.
    Een echte topcoach (Happel) doet dan zijn plan een beetje tweaken.
    Guardiola heeft ook bij Bayern en Barca laten zien als Plan Pep niet werkt, er helemaal niks anders klaar ligt en hij een beetje radeloos wordt.


    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:27
    "Ja, maar dat het nu wel wil, heeft niks te maken met eigenwijs doorgaan van vorig seizoen."

    Tuurlijk wel.... Dat het dit zou worden was vorig seizoen al duidelijk. Als je 4 bejaarde backs hebt moet je die vervangen en veel geld uitgeven om spelers van niveau te krijgen.

    " Guardiola heeft ook bij Bayern en Barca laten zien als Plan Pep niet werkt, er helemaal niks anders klaar ligt en hij een beetje radeloos wordt."

    Plan Pep werkt 99% van de keren en plan Pep heeft vele variaties als je dat niet kan zien wil je het niet zien.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:34
    Plan Pep heeft 0% van de tijd gewerkt bij Bayern.
    Kampioen worden daar lukt jou en mij ook.
    De CL was een groot faal feest maar daar hadden ze hem nou net voor gehaald.

    En vwb het eerste gedeelte over de backs... zie je waar je je zelf tegenspreekt?
    Het werkt nu omdat ze er de spelers voor hebben gehaald.
    Als hij vorig jaar concessies had gedaan, echt geen bus parkeren a la Mourinho, was de kans een stuk kleiner geworden dat ie dronken werd gespeeld door Monaco bijvoorbeeld.

    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:57
    Nee gelukkig was die keeper die hij meenam veel beter. En heel veel trainers zouden met zoveel geld een goed voetballende ploeg kunnen creëren
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9344
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:14
    1 kant van het verhaal.
    Vind ik leuk
    Fredje.R +257
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:21
    arming-up for battle
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9145
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:22
    Geniale trainer maar hij spoort echt niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:23
    Kan ik geloven, smerige spanjool.
    Vind ik leuk
    guusje +929
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:24
    vergelijkbaar met het boek van Gordon.......??
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25496
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:44
    De titel had moeten zijn:

    "Rancuneuze bejaarde reservenassi haalt gefrustreerd uit naar Pep"
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:51
    Deze man wilt kalveren bloed in spelers zijn spieren spuiten. Hij en zijn homeopathische medische onzin is onzin.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8279
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:51
    Bij Barca, bij Bayern en nou ook weer bij City was en is er werk zat voor de medische staf maar het ligt nooit aan Peppie.

    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2634
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:02
    Ja precies.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:52
    Goeie titel, lekker Nederlands ook.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7329
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:01
    Ondertussen pakt deze man wél te titel in de Premier League en laat hij clubs als United, Chelsea, Liverpool, Arsenal en Spurs achter zich.

    Vind ik leuk
    Zippy +3723
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:03
    .......steeds duidelijker dat hij mij en mijn team niet vertrouwde........

    Ach man er zijn tijden geweest dat geen enkele Duitser te vertrouwen was.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1476
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:14
    Dit is het verhaal van één kant. Hij voelt zich vernederd door Pep, geen wonder dat dat hem dwarszit. Dit verhaal moet je enigszins met een korreltje zout nemen.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:50
    Je moet toch je boek verkopen hé.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1476
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:55
    Ja precies, de haters van Pep zullen dit graag hebben.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:58
    Ik bedoel in Duitsland is het vrij bekend dat deze gast en zijn homeopathische onzin gewoonweg onzin is.

    Ik vindt het altijd leuk als een Zlatan, Eto'o of nu deze gast wat negatiefs over Pep zeggen en mensen meteen flippen. Hoe zit het met de rest van alle mensen die met hem werken en met hem weg lopen? 3 mensen is wat meer dan 10 jaar?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:19
    Als je 38jaar arts bij een topclub bent geweest ben je wel iets meer als een kwakzalver he.Iedereen kon prima met hem werken,behalve Peppi.Een verhaal heeft altijd 2 kanten.
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1443
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:58
    pep is drugs, toch?
    Vind ik leuk
    Leffe +1094
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:07
    Ik wil een keer een club zien.,, zonder trainer!!.,, laat de jongens het onderling zelf beslissen wie gaat spelen en gaat staan in het veld.Mijn gevoel zegt dat je best wel betere prestaties kan gaan krijgen omdat er juist geen druk is.De goede en betere spelers kunnen dan best wel het verschil maken.,, denk ik!!!!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7374
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:10
    Vreemd verhaal aangezien Guardiola als narcist juist wel heel erg met zichzelf ingenomen is, denk dat Guardiola meer zelfvertrouwen heeft dan Müller-Wohlfahrt de stress van zich afschrijft. Het hele Bayern bestuur stond achter Guardiola destijds dus loopt onze dokter te janken. En kijk nu eens naar deze zelfbenoemde wonderdokter en alle blessures bij Bayern, daar is maar een schuldig aan en dat is de dokter die ze te snel als gezond meldt.
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:13
    `Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen`
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:21
    Pep zijn verhaal in zijn boek:
    Perarnau's/Pep's version of events is that Pep wanted the team's doctor to be on the training pitch every day and that there were other things that just weren't up to scratch (IIRC, he didn't travel to away games except for Champions League games, if a player was injured, he'd have to go to Müller-Wohlfahrt's clinic, rather than being treated ay Bayern's facilities, etc.). He also claims that he never asked for Müller-Wohlfahrt to be removed, only for things to improve. After Bayern lost 3-1 to Porto, Rummenigge stormed into the dressing room and blamed the loss on the medical staff, after which M-W resigned.

    Lijkt me nogal raar dat een club doctor niet bij de trainingen is en niet naar uit wedstrijden gaat vanwege zijn eigen privé praktijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:26
    Wrok...
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +154
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:14
    Pep is de beste trainer van de Wereld.
    Deze man heeft niks meer te bewijzen en iedereen prijst altijd zijn spel die hij ze spelers laat spelen "bij welke club dan ook"
    Boeit me nul weet dat man over hem zegt en weet zeker dat Dhr Guardiola er hetzelfde over denkt.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20983
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:42
    Je zou ook met pensioen kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:31
    Volslagen rukker.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Pep is persoon met laag zelfbeeld, die er alles aan doet anderen te misleiden'