Bayern prikt datum met Robben en Ribéry: 'Ze willen verder bij deze club'

    Bayern prikt datum met Robben en Ribéry: 'Ze willen verder bij deze club'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 22:20di 13-03-2018 om 22:20

    Arjen Robben en Franck Ribéry krijgen waarschijnlijk in april duidelijkheid over hun toekomst bij Bayern München. De routiniers gaan dan in gesprek met de clubleiding, laat bestuursvoorzitter Karl-Heinz Rummenigge weten.

    Robben en Ribéry hebben een aflopend contract in de Allianz Arena, maar werden in de wachtkamer gezet wat betreft een nieuwe verbintenis. De voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal en de Fransman weten nu wanneer de onderhandelingen over de toekomst beginnen. "We hebben afgesproken dat we in april de gesprekken hervatten", zegt Rummenigge tegen Die Welt.

    De Duitse oud-international laat zich niet in de kaarten kijken over de toekomst van het tweetal. "We moeten naar eer en geweten onze selectie voor komend seizoen samenstellen. Het is bekend dat beide graag bij Bayern verder willen." Robben speelde dit seizoen tot dusver achttien Bundesliga-duels, waarin hij vier keer scoorde.

    Poll

    Moet Robben na dit seizoen bij Bayern blijven?

    (1147 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8940
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:26
    Had hem graag nog in de eredivisie gezien, maar zal zijn carrière afsluiten bij Bayern.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:46
    Dat is ook wat ik denk...afsluiten bij Bayern en naar Groningen als jeugd trainer
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:38
    Kom maar naar PSV, Arjen. Daar speel je elke minuut ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:44
    Verder of niet met deze twee maar haal Draxler op bij PSG.
    Kost maar 40MIL
    Vind ik leuk
    Shenzen +312
    woensdag 14 maart 2018 om 19:05
    Die zie ik ook graag komen ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 19:25
    BESIKTAS 1-2 BAYERN :)
    Vind ik leuk
    Shenzen +312
    woensdag 14 maart 2018 om 19:29
    Eigen goal haha
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 19:30
    Is ook niet spannend dus op naar de volgende ronde
    Vind ik leuk
    Shenzen +312
    woensdag 14 maart 2018 om 19:52
    Idd, laat de volgende maar komen!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:14
    Het mag van mij AS Roma :)
    Vind ik leuk
    Shenzen +312
    woensdag 14 maart 2018 om 20:22
    Ja mooi!
    had liever PSG gehad maar dat gaat niet helaas..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:30
    IDD eerste wedstrijd hadden we niet hoeven te verliezen als Ancelotti zijn huiswerk had gedaan
    Vind ik leuk
    Shenzen +312
    woensdag 14 maart 2018 om 20:32
    Helemaal mee eens, hadden we toen maar onze trainer van nu!
    ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen!
    Vind ik leuk
    Maan88 +4447
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:42
    Kan in Nederland alleen maar tegenvallen. Hoe graag ik hem ook bij Groningen of PSV terug zal zien. Nederlandse media gaat hem killen hier. Krijg je weer dat ie een stervende zwaan of een matennaaier is en noem maar op. Die man hoeft niets meer te bewijzen. Ik zeg lekker daar nog 1 jaartje aan vastplakken.
    Vind ik leuk
    Shenzen +312
    woensdag 14 maart 2018 om 19:13
    K*t club... ach jochie toch, toevallig HSV aanhanger en heb je nog last van de oorwassing :D
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws