'Feyenoord-vlag in Amsterdam krijgt staartje: twintig man bestormen bouwkeet'

    'Feyenoord-vlag in Amsterdam krijgt staartje: twintig man bestormen bouwkeet'

    woensdag 14 maart 2018 om 17:48

    Het ophangen van een Feyenoord-vlag aan de Amsterdamse Amstel Tower is niet zonder gevolgen gebleven. AT5 meldt dat de aangrenzende bouwkeet dinsdag is belaagd door een groep van twintig mannen.

    De Amsterdamse politie heeft dit bevestigd tegenover de stadszender van de hoofdstad. Of het gaat om een wraakactie van Ajax-hooligans, is nog onduidelijk: de groep had 'geen herkenbare voetbalgerelateerde petjes of sjaals' bij zich. De bouwvakkers zijn bovendien niet van plan om aangifte te doen naar aanleiding van het incident. Er werd met stoelen gegooid door de belagers, maar niemand van de aanwezigen raakte uiteindelijk gewond.

    Eerder deze week haalde het bouwproject het nieuws, doordat drie werknemers van het Rotterdamse bouwbedrijf Spindler een Feyenoord-vlag aan de Amsterdamse toren bevestigd hadden. De drie werden door hun leidinggevende van het project gehaald, uit angst dat woedende Ajax-hooligans verhaal zouden komen halen.

    Lees ook: Commotie om Feyenoord-vlag in Amsterdam: directie haalt drie bouwvakkers van klus

    Plaats een reactie

    Hyena +28343
    woensdag 14 maart 2018 om 17:50
    Halve tamme.
    Vind ik leuk
    baboushka +1188
    woensdag 14 maart 2018 om 17:51
    sukkels..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:51
    Ik weet niet wat zieliger is.
    Dat mensen de toren bestormen wegens een Feyenoord-vlaggetje of dat de drie grappenmakers uit het project zijn gehaald
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    woensdag 14 maart 2018 om 17:51
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:22]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12140
    woensdag 14 maart 2018 om 17:52
    Ik hoop dat je een grapje maakt...
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    woensdag 14 maart 2018 om 17:57
    Ik praat niks goed hoor, wat die 20 mensen deden is het slechtste aan deze zaak, maar als je zo’n vlag in Amsterdam hangt vraag je ook om problemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:58
    Hahaha wat ben jij zielig
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:58
    Kansloos dit...
    Vind ik leuk
    poklane +4686
    woensdag 14 maart 2018 om 18:01
    "Ik praat niks goed hoor"
    Dat probeer je dus wel
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12140
    woensdag 14 maart 2018 om 18:02
    Als ik een onschuldig grapje maak verwacht ik niet dat er 20 untermenschen mij in elkaar willen meppen. Dit is echt totaal geen proportionele reactie en hopelijk worden die 20 mafkezen z.s.m. opgespoord.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:08
    We leven in een cultuur waar alle grappen gecensureerd moeten worden en vervolgens mensen die elkaar in mekaar rossen worden goedgepraat...
    Vind ik leuk
    Grijs +1243
    woensdag 14 maart 2018 om 18:25
    Nee, dat verwacht je niet bij een onschuldig grapje.

    Maar als je een Feyenoord-vlag in Amsterdam hangt (of andersom) en er een item over maakt, dan wéét je toch dat er minimaal 20 mongolen zijn die zich hierdoor laten provoceren? Of ben je echt zo naïef?

    Ik vind de rol van AT5 hierin overigens wel dubieus. Als ze niet zo'n sneu filmpje hadden gemaakt en hadden gedaan alsof het één groot drama was, dan had er niemand van wakker gelegen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2435
    woensdag 14 maart 2018 om 18:09
    Toen ik gisteren hier zei tegen iemand dat m'n autoruiten kapot geslagen waren bij de Ahoy in de buurt m'n Ajax vaantje eruit gehaald, toen waren de reacties anders toen was het van ach kan gebeuren
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:17
    Dat is ook triest.
    Vind ik leuk
    wolfie +561
    woensdag 14 maart 2018 om 18:26
    Ben ik niet met je eens, overal moet je je vlag of mascotte van je club kunnen laten zien.Een discussie oke maar geweld....absoluut niet ,dat zijn geen echte supporters, een echte supporter accepteert dat iemand anders voor een andere club is.
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    woensdag 14 maart 2018 om 18:45
    In 1980 ben ik met een kameraad naar de bekerfinale Feyenoord Ajax geweest. Hij een verstokte Ajaxsupporter in een vak vol Feyenoorders. Hij juichen bij de 0-1 en de strafschop. Wij bij de 1-1 2-1 en 3-1 verder niets aan de hand na aflopen handen geschud en ieder zijn weg.
    Afgelopen week een AZ supporter in ons vak de yes riep toen AZ de 2-1 maakte hij schrok er zelf van. Toen hebben wij gezegd dat we voor het voetbal komen en dat iedereenmag juichen voor zijn club. Helaas zijn er ook vakken in de kuip waar dat niet kan.
    Maar ik denk dat in elk stadion zo'n vakken heeft.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    woensdag 14 maart 2018 om 19:48
    Om een simpele vlag,ga je een bouwkeet bestormen.Hoe zielig ben je dan.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    woensdag 14 maart 2018 om 20:27
    Heel erg zielig, dat ontken ik toch nergens? Zeg alleen dat het oliedom is van de mensen die de vlag hebben opgehangen.
    Vind ik leuk
    Hyena +28343
    woensdag 14 maart 2018 om 18:01
    Was dat maar zo hè? Jammer dat er altijd figuren zullen blijven met zo'n ongekend bekrompen mindset.

    Heb vanmiddag wat oude filmpjes van PowNed zitten bekijken. Na ieder filmpje verlies je steeds een beetje meer vertrouwen in de mensheid.
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    woensdag 14 maart 2018 om 18:50
    Niet doen , je gaat gewoon naar VP en daar kom je van die hersenloze tegen en mensen die normaal reageren. Dan ook nog een Stranger maar die doet niemand kwaad;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:08
    Leuk dat je je eigen familie naam erbij zet , maar als een geintje als dit al niet kan.Zeker vergeten van de de ajax fans die het standbeeld van coun moulijn bekladden.Dat is zeker wel normaal dorpsidioot.

    Jij hebt hetzelfde lage iq als dat volk wat de boel daar aanviel.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:28
    Onze troll is ook aanwezig.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:51
    Pffff.... dwazen
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 17:51
    Triest volk daar in 020!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4974
    woensdag 14 maart 2018 om 17:54
    Inderdaad, net als in de rest van de steden in Nederland.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:55
    Je hebt gelijk hoor, maar bij ons is het echt niet beter. Misschien naar even je mond houden.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4974
    woensdag 14 maart 2018 om 17:57
    Jij snapt het, maar ach hij kan zich weer aftrekken op wat likes van mede-kleutertjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:01
    Sorry maar ik woon in Amsterdam, maakt dit mij nu ook triest? Beetje een laagdrempelige reactie dit..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:11
    Nee hoor sjaak, en mij ook niet. Gewoon een kwestie van jezelf niet aangesproken voelen, dan is er niets aan de hand ;)
    Vind ik leuk
    Hyena +28343
    woensdag 14 maart 2018 om 18:19
    Amsterdam*

    En in Den Haag gebeuren dit soort dingen nooit hè? ;)
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 18:21
    Ongeveer één op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Zij hebben een IQ tussen de 70 en 85.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:56
    Zei een ado supporter whaha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88852
    woensdag 14 maart 2018 om 19:03
    Zegt een Celine Dion fan.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 19:34
    Ja dat zeg ik en dat is ook gewoon zo...bewezen feit! Ff slikken en doorgaan.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 23:12
    Weet dat de waarheid pijn doet Hahahah
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 07:16
    Niet zoveel pijn als nooit prijzen te winnen met je team
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 19:06
    Loop 1x door het centrum van Den Haag en je weet dat het IQ daar niet veel hoger ligt!
    O ja, ik woon ook in Den Haag!
    Vind ik leuk
    Horas +545
    woensdag 14 maart 2018 om 19:34
    Ik heb een paar jaar op Leyweg gewerkt. Wat een volk.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:10
    Maar wel vol humor :)
    Vind ik leuk
    Horas +545
    woensdag 14 maart 2018 om 23:06
    Laat ik het zo zeggen: er klappen twee tokkies met hun scootmobielen tegen elkaar en je leert nieuwe woordjes...
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    donderdag 15 maart 2018 om 08:31
    Twee tokkies op een vespa op de Wallen:D of niet gappie..lol
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 23:10
    Gelul man.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +796
    woensdag 14 maart 2018 om 19:06
    Heb je dit eerst op moeten zoeken via Google?
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 23:09
    Nee, ik maak het dagelijks mee in Amsterdam, wat een tokkie volk huist daar ook zeg. Amsterdam is echt de tokkie stad van Nederland en dit is echt niet verzonnen, echt niet!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 23:16
    Klopt helemaal Koerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 21:56
    Dan kom jij zeker alleen op de Wallen? Waar alle foute toeristen lopen?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 23:15
    Licht? Valt me nog mee!!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 23:13
    020 Da's pas triest!
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 23:21
    Klopt, 020 is idd triest volk ja.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 23:22
    Klopt Koerd.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:52
    Stelletje autisten
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +159
    woensdag 14 maart 2018 om 17:52
    Stoer hoor..
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12140
    woensdag 14 maart 2018 om 17:52
    Dan ben je echt niet goed wies.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154489
    woensdag 14 maart 2018 om 17:53
    Er lopen er nog altijd meer los rond dan dat er opgesloten zitten helaas
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:00
    Beter dat ze lekker achterover zitten voor het bier :P
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:01
    Oh ik bedoel nietsnut :P0
    Vind ik leuk
    stratumseind +154489
    woensdag 14 maart 2018 om 18:07
    hahaha hij is toch niet weer ergens onder weer een nieuw account gesignaleerd hoop ik?
    Vind ik leuk
    035 +5069
    woensdag 14 maart 2018 om 21:01
    Jij kunt dat weten......
    Vind ik leuk
    JustH +14906
    woensdag 14 maart 2018 om 17:54
    Wat kan je je schamen zeg voor je mede (supporters).
    Vind ik leuk
    Vato75 +2235
    woensdag 14 maart 2018 om 17:54
    Hahahhhahha helden
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:57
    Ben je nu serieus? Hoop dat het niet zo is, dan ben je net zo triest.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:59
    (De vlaggenhangers?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:52
    Ja natuurlijk, ik vind het verschrikkelijk dat iemand een vlaggetje ophangt ;)
    Nee de idioten die om een vlaggetje een gebouw bestormen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:53
    Maar je doelt waarschijnlijk dat Vato75 het over die vlaggenhangers heeft. Tja dan is mijn comment niet zo bedoeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:54
    jup;)
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    woensdag 14 maart 2018 om 19:54
    De Vlaggenhangers zijn Helden inderdaad.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22585
    woensdag 14 maart 2018 om 18:02
    Domme mensen vinden het helden, een ieder met fatsoen in zijn donder keurt dit af.
    Vind ik leuk
    SB +355
    woensdag 14 maart 2018 om 17:54
    Dan wordt zo'n leuke grap/provocatie (die gewoon moet kunnen) weer is hersenloos opgepikt.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4974
    woensdag 14 maart 2018 om 17:55
    Moesten de ventjes niet in het bos spelen? Lekker weer man.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    gustare +599
    woensdag 14 maart 2018 om 17:55
    Jezus, wat een paupers. Geen gevoel voor humor.
    En ook geen werk waarschijnlijk want alle tijd om dit uit te halen.
    Dit soort idioten zijn geen supporters. Wat mij betreft levenslang stadionverbod (of hebben ze dat al?).
    Vind ik leuk
    fier&koen +108
    woensdag 14 maart 2018 om 17:56
    Zo jammer weer dat er altijd figuren moeten zijn die dan weer raar gaan doen.
    Vanwege een vlag.........gedraag jezelf.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 17:58
    Kan ik dan wel aangifte doen?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:00
    Liep Sjaak Swart vooraan. Anders durven ze niet de watjes. Man man man om een vlaggetje. Ook andersom was het triest geweest
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:02
    Hahaha humor!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4974
    woensdag 14 maart 2018 om 18:04
    Waren gewoon wat brave hendrikjes die hun steentje wilden bijdragen aan de bouw. Kut media ook altijd!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:04
    Ach ja het niveau van ajax supporters, je moet wat als je al jaren droog staat en roept dat je de beste bent.Triest volk!.
    Vind ik leuk
    base +2082
    woensdag 14 maart 2018 om 18:10
    het niveau van Feyenoord supporters altijd provoceren maar toch zo onschuldig doen.
    Boekje yuri vergeten ?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:11
    Stumpertje base pleurt toch op man als je dit goed wilt praten kunnen ze je jou ook beter opsluiten en de sleutel weggooien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:12]
    Vind ik leuk
    base +2082
    woensdag 14 maart 2018 om 18:16
    Och we hebben weer een stoere vent met praatjes. Goed lezen is moeilijk he ?
    Ik praat het nergens goed maar jij doet alsof het alleen bij AJAX gebeurt simpele.
    Vind ik leuk
    edje2307 +364
    woensdag 14 maart 2018 om 18:05
    Zo veel lef hadden ze ooit moeten hebben toen ze hun vriend in de steek lieten..
    Stinksnavels!!!
    Vind ik leuk
    Nouwske +2044
    woensdag 14 maart 2018 om 20:33
    Heeft je vader je weer hard in je kontje genomen? Ziek stukje nageboorte
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    edje2307 +364
    donderdag 15 maart 2018 om 06:36
    Beter dan je maat achterlaten...
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +920
    woensdag 14 maart 2018 om 18:09
    Walgelijke tokkies zijn het!
    Vind ik leuk
    PSV geluk +27
    woensdag 14 maart 2018 om 18:13
    Laffe wegrenners helden
    Vind ik leuk
    PSV geluk +27
    woensdag 14 maart 2018 om 18:14
    Laffe volk maar hun vriend lieten ze achter
    Vind ik leuk
    base +2082
    woensdag 14 maart 2018 om 18:18
    stoer hoor acount aanmaken om domme dingen te roepen.
    Vind ik leuk
    PSV geluk +27
    woensdag 14 maart 2018 om 18:35
    Laffe herder
    Vind ik leuk
    base +2082
    woensdag 14 maart 2018 om 19:16
    Je hebt een grote bek achter het internet, keyboard warrior en dan noem je mij laf hahahaha.
    Vind ik leuk
    PSV geluk +27
    woensdag 14 maart 2018 om 19:46
    Jij verdedigt die laffe herders jij bent er ook een
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    woensdag 14 maart 2018 om 18:14
    Trieste ééncellige mannetjes, met het iq van een poffertje. Die geen gevoel voor humor hebben en die vooral met z’n 20-gen stoer het nieuws willen halen...

    Waar is Geert, om “Minder, minder, minder” te roepen? De wereld is beter af zonder deze hersenloze haantjes met lange tenen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    Branco +41
    woensdag 14 maart 2018 om 18:18
    Logische reactie of t nou zinvol is of niet
    De hooligans hebben ook een soort competitie en die willen ook niet voor schut gezet worden en als ze niks doen zijn t weer mietjes en zegt iedereen in Amsterdam kan dat gewoon maar t kan nergens is pure provocatie dus kan je t verwachten
    Maar die bouwvakkers hebben toch wapens aan de broek hangen fan met zijn allen vol ervoor gaan toch hahaaa
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:02
    @branco tIP vAn dE DAg
    mAaK EeNs WaT GeBrUiK Van iNtErPuNcTiE En LeeR GRAmaTIca.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Branco +41
    woensdag 14 maart 2018 om 20:51
    Wat een sukkel ben jij zeg!
    Maak je druk om die strontclub van je!!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 12:02
    Sukkel ben jij.
    Jij maakt je druk.
    Het is maar een stom spelletje (wel een leuk spelletje)
    Daar ga je je toch niet druk over maken?
    Heb wel wat leukere dingen te doen
    Vind ik leuk
    Branco +41
    donderdag 15 maart 2018 om 12:07
    Sukkel ik reageer op jouw reactie van je grammatica jij maakt je daar druk om
    Ga dan naar de site de slimste mens en niet op een voetbalsite bijdehandje
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 12:11
    Slimste mens is alleen maar BNers.
    En voetbalsupporters zijn een leuk doelwit. Altijd maar hap hap hap
    Vind ik leuk
    Koeroe +12433
    woensdag 14 maart 2018 om 18:21
    Echte helden, na het bestormen van een jeugdwedstrijd en een onbemand supportershome is dit het volgende. Respectttt
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    woensdag 14 maart 2018 om 23:19
    Laffe kut tokkies zijn het! En maar wijzen naar anderen, terwijl dat volk uit 020 geen haar beter is! Bah!
    Vind ik leuk
    Noord +127
    donderdag 15 maart 2018 om 11:23
    Zeker je eigen cluppie vergeten, Haagsekoerd?
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    donderdag 15 maart 2018 om 11:50
    Het gekke is dat ze juist ons kant op wijzen en zij zichzelf vergeten dombo, terwijl de grootste groep tokkies uit 020 komen.
    Vind ik leuk
    Noord +127
    donderdag 15 maart 2018 om 12:13
    Dombo? Je bent zelf geen haar beter! Fijne dag👋
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20467
    woensdag 14 maart 2018 om 18:23
    Zelfs hier zitten een stelletje eencelligen die niets beter zijn dan die sukkels met die vlag en die 20 zgn fans....
    Vind ik leuk
    Cookee +9940
    woensdag 14 maart 2018 om 18:26
    Goh, als je als Hooligan een vlag ziet als wat er mis is in de wereld.
    Dan zou ik graag ook hun bril willen.
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +235
    woensdag 14 maart 2018 om 18:28
    Dat je alleen al op het idee komt om die bouwkeet te bestormen.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +372
    woensdag 14 maart 2018 om 18:33
    Niets mag of te wel heb je van die randebiellen die gaan lopen kloten .
    Idioten ,mafketen ,malloten .
    Is maar n vlag zeg.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1051
    woensdag 14 maart 2018 om 18:35
    Triest amsterdams volk de vlag was ool al weg inclusief de mannen die hem erop hadden gehangen..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    Mari +7589
    woensdag 14 maart 2018 om 18:37
    Ik weet niet of het Amsterdammers waren wel dat het Ajax-gerelateerden.waren
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1051
    woensdag 14 maart 2018 om 18:58
    Als ze ook niet ergens anders vandaan komen zou het alleen nog maar triester maken
    Vind ik leuk
    Mari +7589
    woensdag 14 maart 2018 om 18:36
    Goh wat zielig. Hoe ziek kan je zijn?
    Maar ja voor alles is er wel een excuus te bedenken
    I
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:42
    Nep tokkies hebben ook geen humor, geen hersens, vlag was al weg, de drie mensen zijn van het project afgehaald en dan komen de ajaxtokkies revanch halen, op de mensen die er niets mee te doen hebben en de actie van gisteren niet wardeerden.
    Hoe hersenloos kan je zijn, wat een droeftoeters
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:47
    Ik als ras echte ajax supporter schaam mij diep voor deze hersenloze.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    woensdag 14 maart 2018 om 19:05
    Hoeft van mij niet, als ik me dan ook maar niet hoef te schamen voor een fontein ;)
    Bij bijna alle clubs lopen er helaas supporters rond met wangedrag. Daarom moeten we ook niet over en weer met het vingertje wijzen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:05
    @13 ik denk dat de meeste mensen niet naar supporters van Ajax wijzen, maar naar supporters van wat voor club dan ook die dit soort acties ondernemen
    Vind ik leuk
    Horas +545
    woensdag 14 maart 2018 om 19:32
    Mensen zoals jij horen bij ons ook gewoon in het uitvak te kunnen zitten. Schaam je niet, jij hebt niets misdaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:48
    Zo zijn ze nou eenmaal met 20 man naar 3 man toe

    In het supportershome met 75 tegen 8

    Ze gaan wel opzeker
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 18:51
    Maar waar is hier dan de humor.om humor moet men kunnen lachen dit is pure provocatie en geen humor.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    woensdag 14 maart 2018 om 19:07
    Als vervolgens de vlag is weg gehaald en de mensen die de vlag hadden opgehangen van het project afgehaald zijn, is het toch klaar?
    Vind ik leuk
    Quareck +7011
    woensdag 14 maart 2018 om 18:57
    Het gaat om een bouwkeet en er waten nog mensen aanwezig. Dit wijst er op dat het tijdens werktijd was. Ik zeg: trek even 20 uitkerinkjes in, want als je niet kan werken kun je je hier ook niet mee bezig houden. Achterlijk volk! En voor de duidelijkheid: geestelijk ahtergestelden zoals deze, heb je in Amsterdam, maar ook in Rotterdam, Eindhoven, den haag, Volendam, Urk, grolloo en Ameland!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15295
    woensdag 14 maart 2018 om 20:06
    *Op Urk en Ameland. Voor de rest inhoudelijk volledig eens ;)
    Vind ik leuk
    Quareck +7011
    woensdag 14 maart 2018 om 20:52
    Dank u :)
    Vind ik leuk
    035 +5069
    woensdag 14 maart 2018 om 21:26
    Grolloo klopt, zie er eentje 2x/week op tv.
    Vind ik leuk
    Quareck +7011
    woensdag 14 maart 2018 om 21:32
    Haha idd, ik ga er elk jaar een weekje kamperen met de tt in assen, maar ik heb die poedel er nog nooit gezien :) en zo groot is het niet
    Vind ik leuk
    Enkidoe +228
    woensdag 14 maart 2018 om 18:58
    Neanderthalergedrag. Speciaal verlof nemen om een bouwkeet te bestormen en met stoelen te gaan gooien. Ondertussen is ook Steven Hawkins overleden. Wat een verschil in beschaving en intelligentie.
    Vind ik leuk
    Noord +127
    donderdag 15 maart 2018 om 11:25
    Ken je ze? Je weet namelijk dat ze verlof hebben genomen.
    Vind ik leuk
    buddha +8338
    woensdag 14 maart 2018 om 18:59
    ZIELIGE IQ LOZE EN HERSENLOZE FIGUREN.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88852
    woensdag 14 maart 2018 om 18:59
    De tering wat een tokkies zeg.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29429
    woensdag 14 maart 2018 om 19:04
    Zielepoten...
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    woensdag 14 maart 2018 om 19:13
    Achterlijke hooligans, de 'grappenmakers' en vlag zijn allang verwijderd.
    Zelfs al zou je de grap beledigend ervaren, dan heeft nu verhaal halen bij onschuldige bouwvakkers geen enkele zin.
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    woensdag 14 maart 2018 om 19:25
    Wow ik zou zeggen bedankt at5
    Vind ik leuk
    Horas +545
    woensdag 14 maart 2018 om 19:29
    Moeten die hooli-paupers niet werken? Kansloos dit. Laat ze ludieke tegenactie doen, maar laat hardwerkende bouwers hun werk gewoon doen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25329
    woensdag 14 maart 2018 om 19:39
    Het was een goede grap.

    Een stelletje kanslozen moet ineens weer de stad verdedigen.. wat een onzin.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +855
    woensdag 14 maart 2018 om 19:42
    Wat een leeghoofden!
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3930
    woensdag 14 maart 2018 om 19:50
    Hahaha...geen voetbalhumor in Amsterdam dus.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38009
    woensdag 14 maart 2018 om 19:52
    Altijd weer die PSV'ers.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1709
    woensdag 14 maart 2018 om 19:55
    Probeer me voor te stellen hoe je dit in je hoofd haalt op een dinsdagmiddag... Misschien heb ik daar wat goeie coke voor nodig.
    Vind ik leuk
    HansVites +4592
    woensdag 14 maart 2018 om 19:57
    Je bent al sneu om zo'n vlag op te hangen, maar nog sneuer om daar op te reageren.
    Als je een vent bent parkeer dan je nieuwe auto bij de Arena met een Feyenoord vlaggetje er in.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2044
    woensdag 14 maart 2018 om 20:11
    Prachtig! Zo doe je dat. Achterlijke kakkerlakken
    Vind ik leuk
    PSV geluk +27
    woensdag 14 maart 2018 om 22:20
    Waar waren ze toen hun vriend ergens lag en toen maar hard weg rennen hoorde jij ook bij zeker laffe neus
    Vind ik leuk
    Gizmo +3869
    woensdag 14 maart 2018 om 20:13
    Jezus, wat een zielig en debielig volk is dat.

    Ik ben zelf voor Ajax en vind zoiets humor.

    Dit zijn Neanderthalers.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    woensdag 14 maart 2018 om 20:17
    Hoe ludiek de actie ook was, dit blijf je altijd houden. Omdat er bij elke club simpele zielen rondlopen die hier de humor niet van inzien en dit heel erg serieus nemen. Daarom denk ik dat je dit soort dingen beter gewoon niet kunt doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:41
    waarom waarom!!!!!!
    neem voorbeeld aan de jeugd of een andere sport..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    donderdag 15 maart 2018 om 17:42
    Wat wil je nou zeggen? Ontken je dat er hooligans zijn? En jij denkt niet dat er niet zulke slimme mensen met een kort lontje door deze actie totaal over de floss kunnen gaan? Ik zeg niet dat ik de reactie goedkeur, zeker niet. Maar waarom zou je dit gedrag uitlokken?
    Vind ik leuk
    Rene Xrp +11
    woensdag 14 maart 2018 om 20:17
    Hier neem ik als Ajacied afstand van. Laat die jongens hun werk doen hun zijn hier vast ook niet voor hun plezier heb hadden vast een weddenschap.dat ze van de taak zijn gehaald is al erg genoeg toch. Toon respect
    Vind ik leuk
    Pds010 +845
    woensdag 14 maart 2018 om 20:25
    Lekker op tijd ook aangezien die gasten al paar dagen weg zijn van die klus...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:29
    De Neanderthalers doen weer van zich spreken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 20:39
    Belachelijk wat een actie van een aantal vandalen!!!
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +952
    woensdag 14 maart 2018 om 20:54
    Kansloos!
    Vind ik leuk
    lfc +10
    woensdag 14 maart 2018 om 20:59
    gewoon gaan werken en niet stoer willen doen met een vlag ophangen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    woensdag 14 maart 2018 om 21:12
    Ach.... is gewoon een ludieke actie.... dat dit met geweld beantwoord wordt is pas dom.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    woensdag 14 maart 2018 om 21:11
    Wat een sukkels
    Vind ik leuk
    Rjc1980 +1171
    woensdag 14 maart 2018 om 21:38
    Volwassen....pffff
    Vind ik leuk
    035 +5069
    woensdag 14 maart 2018 om 21:38
    Het is toch traditie om bij het bereiken vh hoogste punt een vlag te hijsen? :-)
    Vind ik leuk
    14forever +8517
    woensdag 14 maart 2018 om 22:51
    Wat een debiele om zo een vlag op te hangen in Mokum
    Vind ik leuk
    13 +11377
    woensdag 14 maart 2018 om 23:04
    En wat vind je van die 20 belagers?
    Vind ik leuk
    14forever +8517
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:02
    Hahahah belagers,er zijn war stoeltjes gegooid. Niemand geraakt.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:06
    Was er met die vlag iemand geraakt dan?
    Vind ik leuk
    14forever +8517
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:12
    Dat is hetzelfde ala ik in het midden van je woonkamer ga lopen schijten. Kijken of je daar vriendelijk van wordt.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:22
    Ludiek met ludiek beantwoorden, dus Ajax-vlag op promi plek in het Rotterdamse. Vliegtuigje boven Amsterdam werd toch ook gewoon met een vliegtuigje boven Rotterdam beantwoord...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    fr1963 +2782
    woensdag 14 maart 2018 om 23:52
    In 1983 vlogen de stenen door de bussen onderweg van het Olympisch stadion naar de trein.....
    Onvergetelijke dag, zwaar onweer tijdens de wedstrijd, feyenoord in het glimmende gouden gids geel en een mooie wedstrijd die in 3-3 eindigde...
    Haat en geweld tussen 010 en 020 stamt al uit de beginjaren 70.
    Vind ik leuk
    14forever +8517
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:00
    Precios , met de trein vetrekken UIT Rotterdam en dan moeten schuilen voor gegooide stenen. Bij Elke spoorweg overgang
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 23:57
    Wat hadden ze gedacht dan? Ik praat het niet goed maar net alsof het andersom wel geaccepteerd zou worden. Sterker nog ik durf te zeggen dat hetzelfde ongeveer kan gebeuren als het om Kerkrade vs Maastricht gaat of den haag - Amsterdam. En zo zijn er nog wel wat vetes denk ik.
    Vind ik leuk
    allround +1588
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:18
    je reageert als een leeggelopen bitterbal.
    Vind ik leuk
    Champ +152
    woensdag 14 maart 2018 om 23:59
    Geintje, moet kunnen. Gebeurt twee kanten op. Schouders ophalen, lachen en doorgaan. Staan tenslotte een punt of 20 achter.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 03:28
    Tsjonge als je die "nouwske" hier ziet reageren en die "base" stumperd ,dan zou je toch gaan denken dat die twee erbij waren om de bouwkeet met bouwvakkers aan te vallen.Ze zijn er zo te lezen dom genoeg voor in ieder geval.

    Maar goed dat er ook nog ajax-fans zijn die iets meer hersencellen hebben en een geintje kunnen onderscheiden van een provocatie anders is het einde wel zoek.
    Vind ik leuk
    base +2082
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:11
    Och altijd provoceren maar nu ineens moraal ridder spelen dat zijn zijn de meest trieste gevallen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 14:20
    Dank je wel at5, hersensloos
    Vind ik leuk
    michelhx +3503
    donderdag 15 maart 2018 om 15:34
    Trieste figuren. Waarschijnlijk alle 20 werkloos en leefzaam 'aan de onderkant' van de samenleving, gezien het IQ.
    Vind ik leuk
    allround +1588
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:17
    en ik maar denken dat die Amsterdammers de humor aan hun broek hadden hangen, blijkt het toch bij de Rotterdammers te zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:19
    Idioten - 2x....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Feyenoord-vlag in Amsterdam krijgt staartje: twintig man bestormen bouwkeet'