'Feyenoord-vlag in Amsterdam krijgt staartje: twintig man bestormen bouwkeet'

'Feyenoord-vlag in Amsterdam krijgt staartje: twintig man bestormen bouwkeet'

woensdag 14 maart 2018 om 17:48

Het ophangen van een Feyenoord-vlag aan de Amsterdamse Amstel Tower is niet zonder gevolgen gebleven. AT5 meldt dat de aangrenzende bouwkeet dinsdag is belaagd door een groep van twintig mannen.

De Amsterdamse politie heeft dit bevestigd tegenover de stadszender van de hoofdstad. Of het gaat om een wraakactie van Ajax-hooligans, is nog onduidelijk: de groep had 'geen herkenbare voetbalgerelateerde petjes of sjaals' bij zich. De bouwvakkers zijn bovendien niet van plan om aangifte te doen naar aanleiding van het incident. Er werd met stoelen gegooid door de belagers, maar niemand van de aanwezigen raakte uiteindelijk gewond.

Eerder deze week haalde het bouwproject het nieuws, doordat drie werknemers van het Rotterdamse bouwbedrijf Spindler een Feyenoord-vlag aan de Amsterdamse toren bevestigd hadden. De drie werden door hun leidinggevende van het project gehaald, uit angst dat woedende Ajax-hooligans verhaal zouden komen halen.

Lees ook: Commotie om Feyenoord-vlag in Amsterdam: directie haalt drie bouwvakkers van klus

Plaats een reactie

Hyena +25603
woensdag 14 maart 2018 om 17:50
Halve tamme.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:51
sukkels..
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:51
Ik weet niet wat zieliger is.
Dat mensen de toren bestormen wegens een Feyenoord-vlaggetje of dat de drie grappenmakers uit het project zijn gehaald
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
woensdag 14 maart 2018 om 17:51
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:22]
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:52
Ik hoop dat je een grapje maakt...
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
woensdag 14 maart 2018 om 17:57
Ik praat niks goed hoor, wat die 20 mensen deden is het slechtste aan deze zaak, maar als je zo’n vlag in Amsterdam hangt vraag je ook om problemen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:58
Hahaha wat ben jij zielig
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:58
Kansloos dit...
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:00
Dit gebeurd overal.

Hang een Joodse kruis op in een moskee. Dan kun je lachen.

Alle mensen sporen niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:01
Ugh ik zie n geweldige kans voor een inkopppertje maar VP is te politiek correct m toe te staan
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:12
Is ook zo. Maar een Joods kruis zul je niet snel zien. Net zomin als een christelijke halve maan
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:46
O ... zei ik iets stoms? Sorry.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:49
Hahaha. Nou het belang dat aan het verhaal achter dat kruis wordt gehecht is nu juist waar het grootste verschil tussen het jodendom en christendom zit ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:56
O, dan is het niet best nee.
Stom stom stom.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:35
Dankuu
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 00:04]
Vind ik leuk
poklane +4109
woensdag 14 maart 2018 om 18:01
"Ik praat niks goed hoor"
Dat probeer je dus wel
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:02
Als ik een onschuldig grapje maak verwacht ik niet dat er 20 untermenschen mij in elkaar willen meppen. Dit is echt totaal geen proportionele reactie en hopelijk worden die 20 mafkezen z.s.m. opgespoord.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:08
We leven in een cultuur waar alle grappen gecensureerd moeten worden en vervolgens mensen die elkaar in mekaar rossen worden goedgepraat...
Vind ik leuk
Grijs +1120
woensdag 14 maart 2018 om 18:25
Nee, dat verwacht je niet bij een onschuldig grapje.

Maar als je een Feyenoord-vlag in Amsterdam hangt (of andersom) en er een item over maakt, dan wéét je toch dat er minimaal 20 mongolen zijn die zich hierdoor laten provoceren? Of ben je echt zo naïef?

Ik vind de rol van AT5 hierin overigens wel dubieus. Als ze niet zo'n sneu filmpje hadden gemaakt en hadden gedaan alsof het één groot drama was, dan had er niemand van wakker gelegen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:09
Toen ik gisteren hier zei tegen iemand dat m'n autoruiten kapot geslagen waren bij de Ahoy in de buurt m'n Ajax vaantje eruit gehaald, toen waren de reacties anders toen was het van ach kan gebeuren
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:17
Dat is ook triest.
Vind ik leuk
wolfie +534
woensdag 14 maart 2018 om 18:26
Ben ik niet met je eens, overal moet je je vlag of mascotte van je club kunnen laten zien.Een discussie oke maar geweld....absoluut niet ,dat zijn geen echte supporters, een echte supporter accepteert dat iemand anders voor een andere club is.
Vind ik leuk
Stranger +3172
woensdag 14 maart 2018 om 18:45
In 1980 ben ik met een kameraad naar de bekerfinale Feyenoord Ajax geweest. Hij een verstokte Ajaxsupporter in een vak vol Feyenoorders. Hij juichen bij de 0-1 en de strafschop. Wij bij de 1-1 2-1 en 3-1 verder niets aan de hand na aflopen handen geschud en ieder zijn weg.
Afgelopen week een AZ supporter in ons vak de yes riep toen AZ de 2-1 maakte hij schrok er zelf van. Toen hebben wij gezegd dat we voor het voetbal komen en dat iedereenmag juichen voor zijn club. Helaas zijn er ook vakken in de kuip waar dat niet kan.
Maar ik denk dat in elk stadion zo'n vakken heeft.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:48
Om een simpele vlag,ga je een bouwkeet bestormen.Hoe zielig ben je dan.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
woensdag 14 maart 2018 om 20:27
Heel erg zielig, dat ontken ik toch nergens? Zeg alleen dat het oliedom is van de mensen die de vlag hebben opgehangen.
Vind ik leuk
Hyena +25603
woensdag 14 maart 2018 om 18:01
Was dat maar zo hè? Jammer dat er altijd figuren zullen blijven met zo'n ongekend bekrompen mindset.

Heb vanmiddag wat oude filmpjes van PowNed zitten bekijken. Na ieder filmpje verlies je steeds een beetje meer vertrouwen in de mensheid.
Vind ik leuk
Stranger +3172
woensdag 14 maart 2018 om 18:50
Niet doen , je gaat gewoon naar VP en daar kom je van die hersenloze tegen en mensen die normaal reageren. Dan ook nog een Stranger maar die doet niemand kwaad;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:08
Leuk dat je je eigen familie naam erbij zet , maar als een geintje als dit al niet kan.Zeker vergeten van de de ajax fans die het standbeeld van coun moulijn bekladden.Dat is zeker wel normaal dorpsidioot.

Jij hebt hetzelfde lage iq als dat volk wat de boel daar aanviel.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:28
Onze troll is ook aanwezig.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:51
Pffff.... dwazen
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:51
Triest volk daar in 020!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:54
Inderdaad, net als in de rest van de steden in Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:55
Je hebt gelijk hoor, maar bij ons is het echt niet beter. Misschien naar even je mond houden.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:57
Jij snapt het, maar ach hij kan zich weer aftrekken op wat likes van mede-kleutertjes.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:01
Sorry maar ik woon in Amsterdam, maakt dit mij nu ook triest? Beetje een laagdrempelige reactie dit..
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:11
Nee hoor sjaak, en mij ook niet. Gewoon een kwestie van jezelf niet aangesproken voelen, dan is er niets aan de hand ;)
Vind ik leuk
Hyena +25603
woensdag 14 maart 2018 om 18:19
Amsterdam*

En in Den Haag gebeuren dit soort dingen nooit hè? ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:21
Ongeveer één op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Zij hebben een IQ tussen de 70 en 85.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:56
Zei een ado supporter whaha
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:03
Zegt een Celine Dion fan.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:34
Ja dat zeg ik en dat is ook gewoon zo...bewezen feit! Ff slikken en doorgaan.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:12
Weet dat de waarheid pijn doet Hahahah
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 07:16
Niet zoveel pijn als nooit prijzen te winnen met je team
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:06
Loop 1x door het centrum van Den Haag en je weet dat het IQ daar niet veel hoger ligt!
O ja, ik woon ook in Den Haag!
Vind ik leuk
Horas +272
woensdag 14 maart 2018 om 19:34
Ik heb een paar jaar op Leyweg gewerkt. Wat een volk.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:10
Maar wel vol humor :)
Vind ik leuk
Horas +272
woensdag 14 maart 2018 om 23:06
Laat ik het zo zeggen: er klappen twee tokkies met hun scootmobielen tegen elkaar en je leert nieuwe woordjes...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 08:31
Twee tokkies op een vespa op de Wallen:D of niet gappie..lol
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:10
Gelul man.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:06
Heb je dit eerst op moeten zoeken via Google?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:09
Nee, ik maak het dagelijks mee in Amsterdam, wat een tokkie volk huist daar ook zeg. Amsterdam is echt de tokkie stad van Nederland en dit is echt niet verzonnen, echt niet!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:16
Klopt helemaal Koerd.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 21:56
Dan kom jij zeker alleen op de Wallen? Waar alle foute toeristen lopen?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:15
Licht? Valt me nog mee!!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:13
020 Da's pas triest!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:21
Klopt, 020 is idd triest volk ja.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:22
Klopt Koerd.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:52
Stelletje autisten
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:52
Stoer hoor..
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:52
Dan ben je echt niet goed wies.
Vind ik leuk
stratumseind +120225
woensdag 14 maart 2018 om 17:53
Er lopen er nog altijd meer los rond dan dat er opgesloten zitten helaas
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:57
Dan kun je wel 7 miljard mensen op sluiten.
Dat scheelt een hoop troep.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:00
Beter dat ze lekker achterover zitten voor het bier :P
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:01
Oh ik bedoel nietsnut :P0
Vind ik leuk
stratumseind +120225
woensdag 14 maart 2018 om 18:07
hahaha hij is toch niet weer ergens onder weer een nieuw account gesignaleerd hoop ik?
Vind ik leuk
035 +2244
woensdag 14 maart 2018 om 21:01
Jij kunt dat weten......
Vind ik leuk
JustH +7325
woensdag 14 maart 2018 om 17:54
Wat kan je je schamen zeg voor je mede (supporters).
Vind ik leuk
Vato75 +1495
woensdag 14 maart 2018 om 17:54
Hahahhhahha helden
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:57
Ben je nu serieus? Hoop dat het niet zo is, dan ben je net zo triest.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:59
(De vlaggenhangers?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:52
Ja natuurlijk, ik vind het verschrikkelijk dat iemand een vlaggetje ophangt ;)
Nee de idioten die om een vlaggetje een gebouw bestormen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:53
Maar je doelt waarschijnlijk dat Vato75 het over die vlaggenhangers heeft. Tja dan is mijn comment niet zo bedoeld.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:54
jup;)
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:54
De Vlaggenhangers zijn Helden inderdaad.
Vind ik leuk
Niels92 +5679
woensdag 14 maart 2018 om 18:02
Domme mensen vinden het helden, een ieder met fatsoen in zijn donder keurt dit af.
Vind ik leuk
SB +264
woensdag 14 maart 2018 om 17:54
Dan wordt zo'n leuke grap/provocatie (die gewoon moet kunnen) weer is hersenloos opgepikt.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:55
Moesten de ventjes niet in het bos spelen? Lekker weer man.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 17:55]
Vind ik leuk
gustare +465
woensdag 14 maart 2018 om 17:55
Jezus, wat een paupers. Geen gevoel voor humor.
En ook geen werk waarschijnlijk want alle tijd om dit uit te halen.
Dit soort idioten zijn geen supporters. Wat mij betreft levenslang stadionverbod (of hebben ze dat al?).
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:56
Als de media dit niet kenbaar had gemaakt, was er niks gebeurd.
Grappig.
Wat niet weet, wat niet deert.
Vind ik leuk
Niels92 +5679
woensdag 14 maart 2018 om 18:00
Dat dus!

AT5 maakt er een item over en de vlam schiet in de pan. Sneu volk die gasten die dan een bouwkeet aanvallen, het wordt steeds gekker :(

Van mij hadden ze die 20 man de pest pleuris mogen rammen, wat een imbecielen lopen er toch vrij rond :(
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:09
En AT5 verdiend er zijn geld mee. Is dat niet raar dan?
Als je een vlag ophangt, dan kun je de gevolgen weten. Maar wat dan als je daar een nieuws item van maakt? Dan geldt toch t zelfde?
De media helpt hierin ook mee.

Stel ... de media schrijft : Morgen verwachten we rellen in Rotterdam. Wat gaat er dan gebeuren denk jij?
De media verzint t zelf.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:10]
Vind ik leuk
Niels92 +5679
woensdag 14 maart 2018 om 18:14
De gevolgen waren er niet geweest wanneer die zender er geen aandacht aan had gegeven.

Die vlag hing op 100 meter hoogte aan een balkon, ,99 van de 100 man die daar langs hebben gelopen was het niet eens opgevallen.

AT5 wilde weer eens sensatie maken :(
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:48
Juist.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:56
Zo jammer weer dat er altijd figuren moeten zijn die dan weer raar gaan doen.
Vanwege een vlag.........gedraag jezelf.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 17:58
Kan ik dan wel aangifte doen?
Vind ik leuk
Decimius +2278
woensdag 14 maart 2018 om 18:00
Wat een niveau.. Daders zijn van het project gehaald en dan ga je een bouwkeet bestormen?? 4 uur cup a soup zeker..
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:03]
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:03
Ik had er wel bij willen zijn. Volwassen bouwvakkers tegen van die cappuchonnen boys. Lachen man. Stoelen gooien. Schreeuwen. Een beetje gek doen. Leuk.
Vind ik leuk
Decimius +2278
woensdag 14 maart 2018 om 18:07
Ik heb ook 8 jaar in de bouw gewerkt. Weet idd wel zeker dat de bouwvakkers zich niet al te druk gemaakt hebben ;). Geen aangifte zegt genoeg.
Vind ik leuk
base +682
woensdag 14 maart 2018 om 18:08
Ja heel stoer dat jij er wel bij had willen zijn net zo hersenloos als die 20 man dus.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:13
Ik had wel in die bouwkeet willen zitten ...
Het is maar net wat jij wilt lezen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:00
Liep Sjaak Swart vooraan. Anders durven ze niet de watjes. Man man man om een vlaggetje. Ook andersom was het triest geweest
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:05
De media had Feyenoord afgefikt.

Altijd maar die Feyenoord fans. Is het geen fontein, dan wel dit weer. Stelletje volgesnoven randdebielen. Stelletje simpele havenarbeiders. Opsluiten dat gajes.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:13
Ja dan was het op alle tv stations geweest.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:02
Hahaha humor!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:04
Waren gewoon wat brave hendrikjes die hun steentje wilden bijdragen aan de bouw. Kut media ook altijd!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:04
Ach ja het niveau van ajax supporters, je moet wat als je al jaren droog staat en roept dat je de beste bent.Triest volk!.
Vind ik leuk
base +682
woensdag 14 maart 2018 om 18:10
het niveau van Feyenoord supporters altijd provoceren maar toch zo onschuldig doen.
Boekje yuri vergeten ?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:11
Stumpertje base pleurt toch op man als je dit goed wilt praten kunnen ze je jou ook beter opsluiten en de sleutel weggooien.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:12]
Vind ik leuk
base +682
woensdag 14 maart 2018 om 18:16
Och we hebben weer een stoere vent met praatjes. Goed lezen is moeilijk he ?
Ik praat het nergens goed maar jij doet alsof het alleen bij AJAX gebeurt simpele.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:05
Zo veel lef hadden ze ooit moeten hebben toen ze hun vriend in de steek lieten..
Stinksnavels!!!
Vind ik leuk
Nouwske +1435
woensdag 14 maart 2018 om 20:33
Heeft je vader je weer hard in je kontje genomen? Ziek stukje nageboorte
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 20:34]
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 06:36
Beter dan je maat achterlaten...
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:09
Walgelijke tokkies zijn het!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:13
Laffe wegrenners helden
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:14
Laffe volk maar hun vriend lieten ze achter
Vind ik leuk
base +682
woensdag 14 maart 2018 om 18:18
stoer hoor acount aanmaken om domme dingen te roepen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:35
Laffe herder
Vind ik leuk
base +682
woensdag 14 maart 2018 om 19:16
Je hebt een grote bek achter het internet, keyboard warrior en dan noem je mij laf hahahaha.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:46
Jij verdedigt die laffe herders jij bent er ook een
Vind ik leuk
remakil +3489
woensdag 14 maart 2018 om 18:14
Trieste ééncellige mannetjes, met het iq van een poffertje. Die geen gevoel voor humor hebben en die vooral met z’n 20-gen stoer het nieuws willen halen...

Waar is Geert, om “Minder, minder, minder” te roepen? De wereld is beter af zonder deze hersenloze haantjes met lange tenen...
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:15]
Vind ik leuk
feyeniels +22490
woensdag 14 maart 2018 om 18:18
Diep triest!
Vind ik leuk
Niels92 +5679
woensdag 14 maart 2018 om 18:22
Inderdaad, dat soort zorgt er dus voor dat de haat tussen een groep Ajax en Feyenoord supporters blijft!

In en in triest :(
Vind ik leuk
feyeniels +22490
woensdag 14 maart 2018 om 18:28
Ja, dat vind ik ook. Rivaliteit kan zo leuk zijn, maar bij beide clubs zijn er supporters die volledig doorslaan. Er jammer!
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:28]
Vind ik leuk
Branco +46
woensdag 14 maart 2018 om 18:18
Logische reactie of t nou zinvol is of niet
De hooligans hebben ook een soort competitie en die willen ook niet voor schut gezet worden en als ze niks doen zijn t weer mietjes en zegt iedereen in Amsterdam kan dat gewoon maar t kan nergens is pure provocatie dus kan je t verwachten
Maar die bouwvakkers hebben toch wapens aan de broek hangen fan met zijn allen vol ervoor gaan toch hahaaa
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:40
En die bouwvakkers komen uit Friesland, Utrecht en Limburg. En met wat geluk nog een paar uit Oost Europa, Turkije en Engeland.
Die denken : waar gaat dit over? Leuk hoor.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 19:51]
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:02
@branco tIP vAn dE DAg
mAaK EeNs WaT GeBrUiK Van iNtErPuNcTiE En LeeR GRAmaTIca.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 20:02]
Vind ik leuk
Branco +46
woensdag 14 maart 2018 om 20:51
Wat een sukkel ben jij zeg!
Maak je druk om die strontclub van je!!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:02
Sukkel ben jij.
Jij maakt je druk.
Het is maar een stom spelletje (wel een leuk spelletje)
Daar ga je je toch niet druk over maken?
Heb wel wat leukere dingen te doen
Vind ik leuk
Branco +46
donderdag 15 maart 2018 om 12:07
Sukkel ik reageer op jouw reactie van je grammatica jij maakt je daar druk om
Ga dan naar de site de slimste mens en niet op een voetbalsite bijdehandje
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 12:11
Slimste mens is alleen maar BNers.
En voetbalsupporters zijn een leuk doelwit. Altijd maar hap hap hap
Vind ik leuk
Dicky +13088
woensdag 14 maart 2018 om 18:20
Zielepoten.
Vind ik leuk
Koeroe +6858
woensdag 14 maart 2018 om 18:21
Echte helden, na het bestormen van een jeugdwedstrijd en een onbemand supportershome is dit het volgende. Respectttt
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:19
Laffe kut tokkies zijn het! En maar wijzen naar anderen, terwijl dat volk uit 020 geen haar beter is! Bah!
Vind ik leuk
Noord +87
donderdag 15 maart 2018 om 11:23
Zeker je eigen cluppie vergeten, Haagsekoerd?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 11:50
Het gekke is dat ze juist ons kant op wijzen en zij zichzelf vergeten dombo, terwijl de grootste groep tokkies uit 020 komen.
Vind ik leuk
Noord +87
donderdag 15 maart 2018 om 12:13
Dombo? Je bent zelf geen haar beter! Fijne dag?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:23
Zelfs hier zitten een stelletje eencelligen die niets beter zijn dan die sukkels met die vlag en die 20 zgn fans....
Vind ik leuk
Cookee +7990
woensdag 14 maart 2018 om 18:26
Goh, als je als Hooligan een vlag ziet als wat er mis is in de wereld.
Dan zou ik graag ook hun bril willen.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1536
woensdag 14 maart 2018 om 18:27
Zielig tuig, waarschijnlijk doorgesnoven en zonder enige vorm van zelfkritiek. Jammer dat een leuke actie, na media aandacht weer tot zo iets moet gebeuren. Vaak is de media de brandhaard die mensen op ideeën brengt.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:28
Dat je alleen al op het idee komt om die bouwkeet te bestormen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:42
Die dachten zeker een hok vol Rotterdammers te treffen. Nou ... daar zat van alles. Behalve ...
Vind ik leuk
Blac-ca +174
woensdag 14 maart 2018 om 18:33
Niets mag of te wel heb je van die randebiellen die gaan lopen kloten .
Idioten ,mafketen ,malloten .
Is maar n vlag zeg.
Vind ik leuk
Dtc0314 +564
woensdag 14 maart 2018 om 18:35
Triest amsterdams volk de vlag was ool al weg inclusief de mannen die hem erop hadden gehangen..
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:36]
Vind ik leuk
Mari +4452
woensdag 14 maart 2018 om 18:37
Ik weet niet of het Amsterdammers waren wel dat het Ajax-gerelateerden.waren
Vind ik leuk
Dtc0314 +564
woensdag 14 maart 2018 om 18:58
Als ze ook niet ergens anders vandaan komen zou het alleen nog maar triester maken
Vind ik leuk
Mari +4452
woensdag 14 maart 2018 om 18:36
Goh wat zielig. Hoe ziek kan je zijn?
Maar ja voor alles is er wel een excuus te bedenken
I
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:42
Nep tokkies hebben ook geen humor, geen hersens, vlag was al weg, de drie mensen zijn van het project afgehaald en dan komen de ajaxtokkies revanch halen, op de mensen die er niets mee te doen hebben en de actie van gisteren niet wardeerden.
Hoe hersenloos kan je zijn, wat een droeftoeters
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 18:45]
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:47
Ik als ras echte ajax supporter schaam mij diep voor deze hersenloze.
Vind ik leuk
13 +8944
woensdag 14 maart 2018 om 19:05
Hoeft van mij niet, als ik me dan ook maar niet hoef te schamen voor een fontein ;)
Bij bijna alle clubs lopen er helaas supporters rond met wangedrag. Daarom moeten we ook niet over en weer met het vingertje wijzen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 19:05]
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:05
@13 ik denk dat de meeste mensen niet naar supporters van Ajax wijzen, maar naar supporters van wat voor club dan ook die dit soort acties ondernemen
Vind ik leuk
Horas +272
woensdag 14 maart 2018 om 19:32
Mensen zoals jij horen bij ons ook gewoon in het uitvak te kunnen zitten. Schaam je niet, jij hebt niets misdaan.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:48
Zo zijn ze nou eenmaal met 20 man naar 3 man toe

In het supportershome met 75 tegen 8

Ze gaan wel opzeker
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:51
Maar waar is hier dan de humor.om humor moet men kunnen lachen dit is pure provocatie en geen humor.
Vind ik leuk
13 +8944
woensdag 14 maart 2018 om 19:07
Als vervolgens de vlag is weg gehaald en de mensen die de vlag hadden opgehangen van het project afgehaald zijn, is het toch klaar?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:45
Weten die binken wel wat een bouwproject is? Misschien een stomme vraag natuurlijk.

Kom op jongens we gaan een bouwproject bestormen. Ok. Leuk. Wanneer?
Vind ik leuk
Quareck +5277
woensdag 14 maart 2018 om 18:57
Het gaat om een bouwkeet en er waten nog mensen aanwezig. Dit wijst er op dat het tijdens werktijd was. Ik zeg: trek even 20 uitkerinkjes in, want als je niet kan werken kun je je hier ook niet mee bezig houden. Achterlijk volk! En voor de duidelijkheid: geestelijk ahtergestelden zoals deze, heb je in Amsterdam, maar ook in Rotterdam, Eindhoven, den haag, Volendam, Urk, grolloo en Ameland!
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
woensdag 14 maart 2018 om 20:06
*Op Urk en Ameland. Voor de rest inhoudelijk volledig eens ;)
Vind ik leuk
Quareck +5277
woensdag 14 maart 2018 om 20:52
Dank u :)
Vind ik leuk
035 +2244
woensdag 14 maart 2018 om 21:26
Grolloo klopt, zie er eentje 2x/week op tv.
Vind ik leuk
Quareck +5277
woensdag 14 maart 2018 om 21:32
Haha idd, ik ga er elk jaar een weekje kamperen met de tt in assen, maar ik heb die poedel er nog nooit gezien :) en zo groot is het niet
Vind ik leuk
Enkidoe +132
woensdag 14 maart 2018 om 18:58
Neanderthalergedrag. Speciaal verlof nemen om een bouwkeet te bestormen en met stoelen te gaan gooien. Ondertussen is ook Steven Hawkins overleden. Wat een verschil in beschaving en intelligentie.
Vind ik leuk
Noord +87
donderdag 15 maart 2018 om 11:25
Ken je ze? Je weet namelijk dat ze verlof hebben genomen.
Vind ik leuk
buddha +7075
woensdag 14 maart 2018 om 18:59
ZIELIGE IQ LOZE EN HERSENLOZE FIGUREN.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 18:59
De tering wat een tokkies zeg.
Vind ik leuk
wijze man +2956
woensdag 14 maart 2018 om 19:00
trieste actie....geen gevoel voorhumor die lui
Vind ik leuk
Teo Smith +17956
woensdag 14 maart 2018 om 19:04
Zielepoten...
Vind ik leuk
tikkietoe +4056
woensdag 14 maart 2018 om 19:13
Achterlijke hooligans, de 'grappenmakers' en vlag zijn allang verwijderd.
Zelfs al zou je de grap beledigend ervaren, dan heeft nu verhaal halen bij onschuldige bouwvakkers geen enkele zin.
Vind ik leuk
5by5 +1003
woensdag 14 maart 2018 om 19:25
Wow ik zou zeggen bedankt at5
Vind ik leuk
Horas +272
woensdag 14 maart 2018 om 19:29
Moeten die hooli-paupers niet werken? Kansloos dit. Laat ze ludieke tegenactie doen, maar laat hardwerkende bouwers hun werk gewoon doen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:39
Het was een goede grap.

Een stelletje kanslozen moet ineens weer de stad verdedigen.. wat een onzin.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:42
Wat een leeghoofden!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:43
Ach jeetje, konden ze het vinden? Die luizenbossen komen gewoonlijk niet op plaatsen waar gewerkt wordt.
Vind ik leuk
Liwwadder +3877
woensdag 14 maart 2018 om 19:50
Hahaha...geen voetbalhumor in Amsterdam dus.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:52
Altijd weer die PSV'ers.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 19:55
Probeer me voor te stellen hoe je dit in je hoofd haalt op een dinsdagmiddag... Misschien heb ik daar wat goeie coke voor nodig.
Vind ik leuk
HansVites +3710
woensdag 14 maart 2018 om 19:57
Je bent al sneu om zo'n vlag op te hangen, maar nog sneuer om daar op te reageren.
Als je een vent bent parkeer dan je nieuwe auto bij de Arena met een Feyenoord vlaggetje er in.
Vind ik leuk
Nouwske +1435
woensdag 14 maart 2018 om 20:11
Prachtig! Zo doe je dat. Achterlijke kakkerlakken
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 22:20
Waar waren ze toen hun vriend ergens lag en toen maar hard weg rennen hoorde jij ook bij zeker laffe neus
Vind ik leuk
Gizmo +3759
woensdag 14 maart 2018 om 20:13
Jezus, wat een zielig en debielig volk is dat.

Ik ben zelf voor Ajax en vind zoiets humor.

Dit zijn Neanderthalers.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:14
Ik snap het probleem niet zo. Ze hangen die vlag toch op opdat erop gereageerd wordt? Als er niet wordt gereageerd is er geen lol aan!
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 20:15]
Vind ik leuk
Pds010 +536
woensdag 14 maart 2018 om 20:26
Misschien omdat er nu geweld gebruikt is?
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
woensdag 14 maart 2018 om 20:17
Hoe ludiek de actie ook was, dit blijf je altijd houden. Omdat er bij elke club simpele zielen rondlopen die hier de humor niet van inzien en dit heel erg serieus nemen. Daarom denk ik dat je dit soort dingen beter gewoon niet kunt doen.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:41
waarom waarom!!!!!!
neem voorbeeld aan de jeugd of een andere sport..
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
donderdag 15 maart 2018 om 17:42
Wat wil je nou zeggen? Ontken je dat er hooligans zijn? En jij denkt niet dat er niet zulke slimme mensen met een kort lontje door deze actie totaal over de floss kunnen gaan? Ik zeg niet dat ik de reactie goedkeur, zeker niet. Maar waarom zou je dit gedrag uitlokken?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:17
Hier neem ik als Ajacied afstand van. Laat die jongens hun werk doen hun zijn hier vast ook niet voor hun plezier heb hadden vast een weddenschap.dat ze van de taak zijn gehaald is al erg genoeg toch. Toon respect
Vind ik leuk
Pds010 +536
woensdag 14 maart 2018 om 20:25
Lekker op tijd ook aangezien die gasten al paar dagen weg zijn van die klus...
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:29
De Neanderthalers doen weer van zich spreken.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:39
Belachelijk wat een actie van een aantal vandalen!!!
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:54
Kansloos!
Vind ik leuk
lfc +8
woensdag 14 maart 2018 om 20:59
gewoon gaan werken en niet stoer willen doen met een vlag ophangen
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 21:12
Ach.... is gewoon een ludieke actie.... dat dit met geweld beantwoord wordt is pas dom.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 21:11
Wat een sukkels
Vind ik leuk
Rjc1980 +1075
woensdag 14 maart 2018 om 21:38
Volwassen....pffff
Vind ik leuk
035 +2244
woensdag 14 maart 2018 om 21:38
Het is toch traditie om bij het bereiken vh hoogste punt een vlag te hijsen? :-)
Vind ik leuk
14forever +7644
woensdag 14 maart 2018 om 22:51
Wat een debiele om zo een vlag op te hangen in Mokum
Vind ik leuk
13 +8944
woensdag 14 maart 2018 om 23:04
En wat vind je van die 20 belagers?
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:02
Hahahah belagers,er zijn war stoeltjes gegooid. Niemand geraakt.
Vind ik leuk
13 +8944
vrijdag 16 maart 2018 om 16:06
Was er met die vlag iemand geraakt dan?
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:12
Dat is hetzelfde ala ik in het midden van je woonkamer ga lopen schijten. Kijken of je daar vriendelijk van wordt.
Vind ik leuk
13 +8944
vrijdag 16 maart 2018 om 16:22
Ludiek met ludiek beantwoorden, dus Ajax-vlag op promi plek in het Rotterdamse. Vliegtuigje boven Amsterdam werd toch ook gewoon met een vliegtuigje boven Rotterdam beantwoord...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 16:44]
Vind ik leuk
fr1963 +1775
woensdag 14 maart 2018 om 23:52
In 1983 vlogen de stenen door de bussen onderweg van het Olympisch stadion naar de trein.....
Onvergetelijke dag, zwaar onweer tijdens de wedstrijd, feyenoord in het glimmende gouden gids geel en een mooie wedstrijd die in 3-3 eindigde...
Haat en geweld tussen 010 en 020 stamt al uit de beginjaren 70.
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:00
Precios , met de trein vetrekken UIT Rotterdam en dan moeten schuilen voor gegooide stenen. Bij Elke spoorweg overgang
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 23:57
Wat hadden ze gedacht dan? Ik praat het niet goed maar net alsof het andersom wel geaccepteerd zou worden. Sterker nog ik durf te zeggen dat hetzelfde ongeveer kan gebeuren als het om Kerkrade vs Maastricht gaat of den haag - Amsterdam. En zo zijn er nog wel wat vetes denk ik.
Vind ik leuk
allround +1404
vrijdag 16 maart 2018 om 12:18
je reageert als een leeggelopen bitterbal.
Vind ik leuk
Champ +93
woensdag 14 maart 2018 om 23:59
Geintje, moet kunnen. Gebeurt twee kanten op. Schouders ophalen, lachen en doorgaan. Staan tenslotte een punt of 20 achter.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 03:28
Tsjonge als je die "nouwske" hier ziet reageren en die "base" stumperd ,dan zou je toch gaan denken dat die twee erbij waren om de bouwkeet met bouwvakkers aan te vallen.Ze zijn er zo te lezen dom genoeg voor in ieder geval.

Maar goed dat er ook nog ajax-fans zijn die iets meer hersencellen hebben en een geintje kunnen onderscheiden van een provocatie anders is het einde wel zoek.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:20
Dank je wel at5, hersensloos
Vind ik leuk
michelhx +2663
donderdag 15 maart 2018 om 15:34
Trieste figuren. Waarschijnlijk alle 20 werkloos en leefzaam 'aan de onderkant' van de samenleving, gezien het IQ.
Vind ik leuk
allround +1404
vrijdag 16 maart 2018 om 12:17
en ik maar denken dat die Amsterdammers de humor aan hun broek hadden hangen, blijkt het toch bij de Rotterdammers te zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 16:19
Idioten - 2x....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Feyenoord-vlag in Amsterdam krijgt staartje: twintig man bestormen bouwkeet'