Commotie om Feyenoord-vlag in Amsterdam: directie haalt drie bouwvakkers van klus

Commotie om Feyenoord-vlag in Amsterdam: directie haalt drie bouwvakkers van klus

Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 11:44di 13-03-2018 om 11:44

Het Rotterdamse installatiebedrijf Spindler heeft de bouwvakkers die maandag een Feyenoord-vlag ophingen aan de Amstel Tower in Amsterdam van de klus gehaald. Dat laat het bedrijf weten aan AT5.

Maandag wapperde er een Feyenoord-vlag op de bovenste etage van de Amstel Tower bij het Amstelstation in Amsterdam. De bouwvakkers lieten weten dat ze dat bij elke klus doen, of dat nu in Amsterdam is of elders. De directie liet de vlag maandag meteen verwijderen en heeft de drie bouwvakkers van de klus gehaald. Zij mogen niet meer werken aan het Amstel Tower, maar zijn niet ontslagen, aldus Spindler.

De betrokkenen konden de grap wel waarderen, maar volgens Spindler is het belangrijk om de veiligheid te waarborgen. Die zou in het geding komen als Ajax-fans verhaal zouden komen halen, aldus AT5. "We hebben vaker ervaringen gehad met gevoeligheden tussen Rotterdam en Amsterdam", aldus de directie aan de Amsterdamse omroep.

Plaats een reactie

Ajax +800
dinsdag 13 maart 2018 om 11:45
Dit vind ik nou humor
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 11:47]
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 11:51
Inderdaad. Gezonde rivaliteit is niets mis mee.
Zo lang ze de betreffende man maar niet van dezelfde verdieping naar beneden gooien lijkt mij dit vrij onschuldig.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3480
dinsdag 13 maart 2018 om 11:53
Eens, zo weet Rentokill ten minste waar ze moeten zijn...
(Of gaat dit nu weer te ver ;-)
Vind ik leuk
michelhx +4044
dinsdag 13 maart 2018 om 11:56
Iedereen die dit géén humor vindt, moeten ze even op cursus onderbroekenlol sturen.
Om maar te zwijgen over 'Ajax fans die hier verhaal over gaan halen'. Dan ben je echt een trieste malloot zonder leven.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3480
dinsdag 13 maart 2018 om 12:08
Eens, heb laatst nog een filmpje gezien waar ze dit daadwerkelijk testen. (I.p.v. een of ander zielig bedrijf dat wat zegt) Dus een Ajax shirt voor de Kuip en een Feyenoord shirt voor de JC ArenA en dan kijken wat er gebeurd.. Na het zien van de test concludeer ik dat een vlag ophangen dus nog gewoon humor is. (https://www.youtube.com/watch?v=hwJP3UV084A)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 12:08]
Vind ik leuk
Rene Xrp +10
dinsdag 13 maart 2018 om 12:56
Is idd een leuke grap al denk ik dat het andersom wat minder begrepen word of vinden de echte Feyenoord fans dit ook leuk als het in Rotterdam is xd
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
dinsdag 13 maart 2018 om 15:09
Ik weet wel zeker dat in Rotterdam het minder leuk gevonden zou worden..
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
dinsdag 13 maart 2018 om 12:57
Het trieste aan het bericht is dan ook dat hij weg wordt gehaald uit angst voor mensen zonder humor die verhaal komen halen.
Vind ik leuk
Ryan82 +979
dinsdag 13 maart 2018 om 13:28
Mooi dat je het zo opvat. Kunnen vele van je leren
Vind ik leuk
Dedan002 +2747
dinsdag 13 maart 2018 om 11:47
Wel begrijpelijk. Je kan er op wachten dat na zo'n uitzending een paar debielen een kijkje komen nemen.
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
dinsdag 13 maart 2018 om 11:47
Tja, je moet toch wat he... Kleine kindjes.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93722
dinsdag 13 maart 2018 om 11:48
Geweldige actie!
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3480
dinsdag 13 maart 2018 om 11:50
Ja hé, het is net vlaggetjes dag...
Vind ik leuk
GetRekt +1880
dinsdag 13 maart 2018 om 11:49
Kinderachtig, pff.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 11:49
Ik vind het wel een ludieke actie
Vind ik leuk
henkvlis +4160
dinsdag 13 maart 2018 om 11:51
Kijk, dan kun je echt zeggen:
"Geen woorden, maar daden"

Wat een geweldige actie....... !
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:02
...beetje onzichtbaar en klein de Ajax vlag op dat kleine bruggetje in Rotterdam was aanzienlijk beter
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:25
Maar in mijn ogen ook nog steeds leuk.

Ik kan het andersom ook wel waarderen. :)
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
dinsdag 13 maart 2018 om 11:52
Haha, ach zoiets kan ik wel waarderen, gewoon een ludieke actie, onschuldig..
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 11:52
Moest glimlachen
Vind ik leuk
MOKUM*** +1764
dinsdag 13 maart 2018 om 11:53
Tjongejonge, als dat niet meer kan? Dan zitten er net zoveel gekken in de Arena als in de Kuip.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 13 maart 2018 om 17:30
Ja dat zou je niet verwachten hé. Tsjonge
Vind ik leuk
Wzawzsn +62
dinsdag 13 maart 2018 om 11:54
Het zijn allemaal kneusjes in 020
Vind ik leuk
AllAdIn +20920
dinsdag 13 maart 2018 om 11:59
Jouw reactie zegt anders genoeg over jezelf..
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:44
Zegt een psver hahaha
Vind ik leuk
Wzawzsn +62
dinsdag 13 maart 2018 om 13:25
Zegt een transgender
Vind ik leuk
Eindje040 +779
dinsdag 13 maart 2018 om 13:30
7 puntjes
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:58
Allemaal, lekker puh!
Vind ik leuk
guusje +1180
dinsdag 13 maart 2018 om 11:55
dat is hetzelfde als in het "oude" centrum van Rotterdam een Duitse vlag ophangen..........
Vind ik leuk
MOKUM*** +1764
dinsdag 13 maart 2018 om 11:56
Wat is dit nou voor vergelijking malle bab.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
dinsdag 13 maart 2018 om 12:14
Dat wordt langzamerhand minder nu de oudere generaties aan het verdwijnen zijn.

Zo hadden we hier na de aanslag in Berlijn "gewoon" een Duitse vlag wapperen op het stadhuis aan de Coolsingel.
Vind ik leuk
edje2307 +376
dinsdag 13 maart 2018 om 12:30
Guusje....zoals je ouders deden die fout geweest zijn?
Vind ik leuk
Wzawzsn +62
dinsdag 13 maart 2018 om 12:32
Duitse vlag kan ook bij jullie waren toch ook gek met jullie
Vind ik leuk
RtdDub +13434
dinsdag 13 maart 2018 om 12:39
Heel die stad zit nu nog vol met na-oorlogse verzetshelden.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1764
dinsdag 13 maart 2018 om 17:38
Tja na WOII stierf het in heel NL van de verzetshelden.
Vind ik leuk
soplul +3531
dinsdag 13 maart 2018 om 13:06
Jij bent wel het dommertje van de dag....

Nee amsterdam en duitse vlaggen was wel een lekkere combi???
Stumper.
Vind ik leuk
Wzawzsn +62
dinsdag 13 maart 2018 om 13:26
Mooie combi
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 13 maart 2018 om 17:31
Ik denk best dat daar Duitse vlaggen hangen hoor of bedoel je een nazivlag
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 11:55
Is humor toch! Moet je tegen kunnen hoor!
Vind ik leuk
plein19 +2606
dinsdag 13 maart 2018 om 12:01
Leuke geintje. Maar het bedrijf reageert goed

Vind ik leuk
Mari +10808
dinsdag 13 maart 2018 om 12:01
Ach, wat een gedoe.
Twee opmerkingen
1. Ze zeggen dat ze het altijd doen. Nou, dan nu ook lijkt mij
2. Ze liegen; ok maar het is humor. Zonder persoonlijk mensen te beledigen of een gevaar te zijn.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
dinsdag 13 maart 2018 om 12:01
Haha, mooi man! Hier kan ik om lachen. :D

En dit is hoe het hoort. Een pro-Feyenoord actie in plaats van anti-Ajax.
Vind ik leuk
pos +9005
dinsdag 13 maart 2018 om 12:01
Als werkgever en als opdrachtgever van het project ben je hier terecht niet blij mee. Hoe ludiek dan ook. Kleuteractie.
Vind ik leuk
Eindje040 +779
dinsdag 13 maart 2018 om 13:33
Jij bent hier de kleuter op dit moment
Vind ik leuk
pos +9005
dinsdag 13 maart 2018 om 13:55
Ik schat je een jaar of 12. Het is je dus vergeven dat je nog niet zoveel snapt van de grote mensen wereld.
Maar je bent niet de enige zo te zien hier. Volwassen bouwvakkers die een Feyenoord vlag standaard meenemen naar hun werk. Dat is best pijnlijk.
Vind ik leuk
Eindje040 +779
dinsdag 13 maart 2018 om 14:09
Ziellepootje.. jij bent absoluut gepest vroeger:)
Vind ik leuk
pos +9005
dinsdag 13 maart 2018 om 14:23
Zelden. Misschien komt het omdat ik weet hoe opdrachtgevers kunnen reageren op het gedrag van bouwvakkers. Foto's van naakte vrouwen in de bouwkeet levert bijvoorbeeld soms een boete op om maar eens wat te noemen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:03
Afbranden en herbouwen
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:04
Hahaha geweldige actie. Zou moeten kunnen, ook andersom.
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
dinsdag 13 maart 2018 om 12:05
Moet toch gewoon kunnen ik zie zo vaak autos inde buurt staan met een Ajax of Feyenoord of Utrecht sjaaltje in de auto lijk ne het zelfde idee niks mis mee
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
dinsdag 13 maart 2018 om 15:19
Nou mijn auto ruit werd kapot geslagen afgelopen september bij Ahoy in de buurt, Ajax vaantje eruit gehaald stoer hè
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
dinsdag 13 maart 2018 om 15:55
Hopeloze figureren hou je er bij
Vind ik leuk
5by5 +1349
dinsdag 13 maart 2018 om 12:05
Eindelijk iets moois in Amsterdam
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:07
Niet ontslagen? Belachelijk!
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:42
Ach onze david de gefrustreerde ster-reporter met zo n domme opmerking dat je medelijden zou krijgen met het jochie.

Maar ja heeft waarschijnlijk net zijn eerst puistje ontdekt en voor het eerst huiswerk meegekregen op de basisschool dus zou ik zeggen.

Laat david maar even jongens!.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 14:44
Dat zei je moeder net over jou....
Vind ik leuk
wattenstaafje +22692
dinsdag 13 maart 2018 om 12:08
Logisch. Werk en prive scheiden. Prima opgelost.
Vind ik leuk
edje2307 +376
dinsdag 13 maart 2018 om 12:29
Jij bent met recht een watje!!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22692
dinsdag 13 maart 2018 om 14:14
Alsof het mij ook maar iets kan schelen wat jij vindt.
Vind ik leuk
Jelmer038 +183
dinsdag 13 maart 2018 om 12:11
Is toch lachen!!
Vind ik leuk
goekie4 +1642
dinsdag 13 maart 2018 om 12:16
Is toch ludiek, maar er zijn altijd mensen die het helaas niet zo zien...
Vind ik leuk
RtdDub +13434
dinsdag 13 maart 2018 om 12:22
Kan je toch beter hebben dan een Erasmus brug vol met Erdogan aanhangers\turkse vlaggen
Vind ik leuk
Hupfean +4690
dinsdag 13 maart 2018 om 12:24
Die Feyenoord supporters maken zichzelf belachelijk door die vlag op te hangen. Aan de andere kant is t ook weer grappig.
Vind ik leuk
edje2307 +376
dinsdag 13 maart 2018 om 12:28
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:29
Rare gozer ben jij zeg
Vind ik leuk
edje2307 +376
dinsdag 13 maart 2018 om 12:31
Klopt...
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:23
Lol zegt een Feyenoorder . Feyenoord één prijs in 18 jaar en hoeveel heeft Ajax laatste 18 jaar ? Beter hou jij je stil hehehe
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:39
Edwin al bijna 4 jaar met lege handen staan!.
Uit de beker geknikkerd door degradatiekandidaat twente!.

Voorronde cl er al uitgeknikkerd
Voorronde EL er zelfs al uitgeknikkerd.

En dit alles ,al jaren met een budget wat 10x meer is dan de directe concurrentie,

Als er een zijn bakkes moet houden dan ben jij het wel met je ajax-vriendjes peuter edwin!.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
dinsdag 13 maart 2018 om 15:22
Toch is het voor jullie na 18 jaar pas weer.. wat heb je liever, vier jaar niks of 18 jaar niks
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 23:26
Zozo Mokummer.
Vind ik leuk
edje2307 +376
dinsdag 13 maart 2018 om 16:34
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:35
Geweldige humor, net zoals het vliegtuigje afgelopen zomer, dat is toch lachen
Vind ik leuk
Roodbergen +9328
dinsdag 13 maart 2018 om 12:36
Zijn altijd paar leeghoofden te vinden die verhaal komen halen, triest voor woorden dat dit niet kan. In Deventer haal ik trouwens mijn Graafschap vaantje ook uit de auto btw :)
Vind ik leuk
Leeuw +6227
dinsdag 13 maart 2018 om 12:37
Geweldig!
Vind ik leuk
Branco +37
dinsdag 13 maart 2018 om 12:40
Whahahahahahaa
Dit is niet de enige Feyenoord vlag in Amsterdam
Toen Feyenoord kampioen was hing er in Osdorp weken lang een Feyenoord vlag en zie wel vaker Feyenoord attributen in Amsterdam
Ik kom er veel voor mijn werk dus zo speciaal is dit niet!
En zelfs een zappelin boven het huis van Kluivert hahaha al was dat in laren!
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:04
Net als dat er ook Ajaxvlaggen in Rotterdam hangen
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 12:40
Indd. Weg met dat lekijk ding ;))
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:35
Stond er ook een afbeelding van jou op dan?.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
dinsdag 13 maart 2018 om 12:45
Wat een watjes bij Spindler.
Vind ik leuk
Grijs +1215
dinsdag 13 maart 2018 om 12:48
Is Amsterdam zo'n saaie stad geworden dat AT5 hier maar een item over maakt? Het komt op mij over als een reporter met een issue, die andere mensen interviewt om zijn problemen over 'die lelijke rotvlag' te delen.

Lief van de geïnterviewde mensen dat ze meespelen met zijn issues, maar volgens mij had niemand er problemen mee.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6844
dinsdag 13 maart 2018 om 12:55
Misschien moet Feyenoord eerst eens een keer zorgen dat ze weer eens weten te winnen in Amsterdam. Grappenmakers.
Vind ik leuk
ronnieron +2193
dinsdag 13 maart 2018 om 12:55
Zolang ze maar niks in de fik steken bommen gooien of mensen mishandelen is er niks aan de hand lijkt me
Vind ik leuk
ficusje +2540
dinsdag 13 maart 2018 om 13:02
nou ajax kan voorlopig geen vlag ophangen,vind dit daarom een leuke actie.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:11
jesus wat een gezeik , dit is humor vind ik
weet je hoeveel kakkies er in amsterdam wonen , moeten we dan alles wat kakkie is in amsterdam verwijderen pppfffff
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:34
Nee hoor volgens je ajax - vriendjes hier bestaan mensen als ik helemaal niet!.
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 13 maart 2018 om 13:19
Uiteindelijk ben je daar om te werken, niet om Feyenoord te promoten. Kinderachtig dat die vlag en de bouwvakkers weg moeten, maar ook kinderachtig dat ze hem ophangen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 14:31
Wat een kinderachtige reactie. Feyenoord promoten??? Iemand hangt een vlag op als een vaste actie bij elke werkplek. Gaat wel erg ver om dat kinderachtige te noemen. Zullen we dan al die minishirtjes in auto's ook maar kinderachtig gaan noemen????
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 13 maart 2018 om 16:16
Vind ik ook kinderachtig die shirtjes in de auto ja.... Net als spoilers en coole stickers op auto's.
Vind ik leuk
hassel +805
dinsdag 13 maart 2018 om 13:27
Wat een bazen, gewoon niet meer in 020 hoeven te werken. Briljant.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 23:30
Het was hun enige werk. Terug naar de bijstand. Naar hun vertrouwde plek. Hoezo briljant?
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 13:32
Een directie zonder humor ,maar ze schatten het niveau van ajax-supporters gelukkig wel laag genoeg in.
Vind ik leuk
Gid010 +669
dinsdag 13 maart 2018 om 13:41
Alsof die Ajax fans plannen hadden om dat gebouw naar de grond te werken, is gewoon een grap. Je kan erover discussiëren of het mooi vind staan:)
Ze hadden ook kunnen inzien dat er in ieder geval gemotiveerde mensen zijn wat betreft inzet om dat project af te krijgen.. haha
Vind ik leuk
nulzeven2 +551
dinsdag 13 maart 2018 om 13:43
Had liever die groen-witte vlag gezien (die tijdens jullie kampioenschap aan die flat hing).....
Vind ik leuk
RR12 +568
dinsdag 13 maart 2018 om 13:46
Calimero woont in Amsterdam dus.
Vind ik leuk
Henkie1979 +5846
dinsdag 13 maart 2018 om 13:50
Wel even goed om zich heen kijken als hij staat te zingen haha.
Vind ik leuk
Leffe +1051
dinsdag 13 maart 2018 om 13:57
Ik denk dat als dit andersom was gebeurt( een vlag van Ajax in Rotterdam,op zo'n locatie)die bouwvakkers niet alleen van de klus werden gehaald, maar waarschijnlijk niet heel thuis zouden zijn gekomen.,, Zo is het helaas vandaag de dag.
Vind ik leuk
fc roodwit +685
dinsdag 13 maart 2018 om 14:03
Echt een geweldige actie ,net zo geweldig als toen met dat Feyenoord is kampioen vliegtuigje boven Amsterdam,dit is echt humor jongens ga zo door,op naar een nieuwe stunt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 14:20
Het lijkt kinderachtig van de directie, maar ik geef ze gelijk,hoewel ik de grap wel kan waarderen.
Vind ik leuk
Smithsonian +38096
dinsdag 13 maart 2018 om 14:21
Dit moet kunnen haha.

Voetbalhumor.

Spindler moet eens niet zo flauw doen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 14:28
De Nederlandse bekrompenheid ten top. Eigenlijk te zielig voor woorden dat een vlaggetje de NOS haalt en nu ook nog VP.
Waar hebben we het over?

Ik heb in de fanshop van Ajax ook wel eens een klein stickertje van Feyenoord gekocht. Dat ze die daar voor andere doeleinden gebruiken als ik... So be it...
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 14:50
Hoogbouw in Amsterdam, dat is wel nieuws!
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 17:29
Nieuws zou zijn als er mooie grachten in Rotterdam zouden zijn.
Vind ik leuk
fr1963 +3737
dinsdag 13 maart 2018 om 18:46
Die hebben onze Duitse vrienden "gedempt", zullen we maar zeggen...
Vind ik leuk
BrandjeXL +499
dinsdag 13 maart 2018 om 15:25
Tsja, is het een geval van humor of provoceren? Daar kan behalve die gasten niemand antwoord op geven dus heel verstandig dat die gasten er niet meer mogen werken en de vlag is weg gehaald.
Vind ik leuk
Dorzon +4444
dinsdag 13 maart 2018 om 15:56
Goede zet van de directie van dat bouwbedrijf. Je moet er niet aan denken dat bovenop dat dak een enorme vechtpartij ontstaat vanwege een vlag van een voetbalclub die in de middenmoot staat
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 16:05
Ajax is idd ver onder het niveau van prijzenpakker Feyenoord gegleden. Is onze tijd niet meer waard.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:50
Héél ver, maar nog niet genoeg om toch nog de moeite nemen voor een reactie. Bedankt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 16:13
Geen enkel probleem voor mij als Ajacied zijnde. Het geeft je geestelijke armoede aan als je daarom gaat lopen janken. Beetje jennen is leuk toch? Buiten dat is Feyenoord geen concurrent meer van PSV of Ajax.
Vind ik leuk
companen +1708
dinsdag 13 maart 2018 om 16:25
Zelfs in de Bijlmerbajes, op een steenworp afstand van de Arena, heeft vroeger jarenlang een Feyenoord vlag gehangen.. Kwamen toch ook geen Ajax aanhangers verhaal halen? Lekker laten hangen zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Dekkie +61
dinsdag 13 maart 2018 om 17:05
Wat heeft dit met voetbal te maken? Dit gaat meer over de raddraaiers die zich supporter noemen. De raddraaiers die de clubs een slechte naam geven. En dan bedoel ik niet de bouwvakkers die laten zien voor welke club zij zijn. Dat moet gewoon kunnen zonder gezeik van de zogenaamde supporters.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
Ach wie maalt daar nou om. Zo zijn er in het nieuwe stadion van AZ op diverse plaatsen Ajax vlaggen en sjaals in het beton gegoten.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
dinsdag 13 maart 2018 om 17:57
Schitterende actie. Humor. Uiteraard zijn ze niet ontslagen.
Vind ik leuk
fr1963 +3737
dinsdag 13 maart 2018 om 18:39
Amsterdam kan zich beter storen aan die jodenvlaggen die worden opgehangen in de arena.......Dat is pas provocerend en daarnaast ook nog eens zeer kwetsend en smakeloos.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:56
Amsterdam stoort zich er helemaal niet aan. Het Rotterdamse bedrijf sommeerde de vlag te verwijderen. Lekker boeiend die vlag... Joden zijn geen Joden. Het is een geuzennaam. In naam van Oranje etc. Gezien je leeftijd moet je dat weten...
Vind ik leuk
fr1963 +3737
dinsdag 13 maart 2018 om 23:16
Misplaatste naam als geuzennaam. Een volk dat zwaar is vervolgd, honderdduizenden zijn vergast. Die vlaggen met Davidsterren....allemaal ongepast omdat ajax niets met Israel of de echte Joden of het Jodendom te maken heeft....verkeerd gebruik, misbruik heet dat.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 23:25
Dat is de bedoeling van een geuzennaam. Voor misbruik kan je inderdaad beter bij andere geloven terecht.
Vind ik leuk
fr1963 +3737
dinsdag 13 maart 2018 om 23:29
Wat vinden de echte Joden daarvan, dat een stelletje van God losgeslagen schreeuwende zuipende relschoppers hun naam te grabbel gooien? Is daar wel eens naar gevraagd?
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 23:32
Gaan we het nu over Feyenoorders hebben? Ik haak af.
Vind ik leuk
Semmy2014 +301
dinsdag 13 maart 2018 om 18:45
Moet kunnen toch. Ik als Ajax fan heb er geen problemen mee. Beter als geweld .
Vind ik leuk
SirUltionem +3047
dinsdag 13 maart 2018 om 21:40
overdreven om ze dan meteen van de klus af te halen, kom op zeg, het is toch humor... zolang de veiligheid niet in gevaar is (en dan heb ik het over gevaar door de actie zelf niet door doorgesnoven hooligans) is dit een grappige actie en dus prima, gun ze de grap gewoon effe lachen en haal de vlag weer weg...
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 23:26
Gaat nergens over!! Maffe bedrijfsleiding
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 23:44
Krankzinnig. Maar nu weet je tenminste ook dat je met dit bedrijf niet meer in zee hoeft te gaan.
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 10:25
Mmmm moet kunnen..is gewoon ff een beetje treiteren, is normaal toch?
Vind ik leuk
woensdag 14 maart 2018 om 20:27
Wat is dit toch enorm kinderachtig.om ze daar weg te houden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws