Barça wil toptarget van 100 miljoen euro: Het zou mij verbazen als hij weg wil

Barça wil toptarget van 100 miljoen euro: "Het zou mij verbazen als hij weg wil"

donderdag 15 maart 2018 om 13:16

Enrique Cerezo, president van Atlético Madrid, heeft goede hoop dat Antoine Griezmann ook komend seizoen nog bij de club uit Madrid speelt. De Franse spits wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer naar FC Barcelona.

"Griezmann heeft een contract en kan dus niet voor een andere club tekenen, dat zijn gewoon de feiten", zegt Cerezo onder meer tegen Marca. "Hij heeft mij helemaal niets verteld over een vertrekwens, dus het zou mij verbazen als hij weg wil."

"Zonder onze permissie kan niemand hem vastleggen. We moeten hier niet nerveus over zijn. Ik denk dat hij tevreden is en ook na dit seizoen voor Atlético wil spelen", aldus Cerezo. 

Barça volgt de Franse international al langer en zou volgens Le 10 Sport zelfs al een akkoord hebben bereikt met de speler. De koploper van de Primera Division zal moeten voldoen aan de afkoopsom van 100 miljoen euro die Griezmann in zijn contract heeft staan. 

Poll

Gaat Griezmann naar Barcelona?

(627 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 15 maart 2018 om 13:20
20 topics en allemaal op basis van geruchten.

Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 13:26
Je moet toch het publiek blijven voeden met topics om te reageren, wat moet ik anders op m'n werk doen! :-)
Vind ik leuk
Hupfean +1897
donderdag 15 maart 2018 om 17:12
Werken?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:27
Het welles nietes spel is begonnen....
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:21
Als griezman naar barcelona ga, vertrek ik naar sporting CP,
sowieso ff aan m'n coach vragen
Vind ik leuk
Mr. O +425
donderdag 15 maart 2018 om 16:14
Die hebben al ballenjongens in overvloed...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:19
Gelukkig, dan moet het spelritme overvloedig zijn, en hoef ik me niet druk te maken om op ballen te wachten.
Vind ik leuk
Leedz +4673
donderdag 15 maart 2018 om 13:25
Past niet bij Barca helaas
Vind ik leuk
peinke +1571
donderdag 15 maart 2018 om 13:25
Wat is dat dan voor een stelletje! Voor 100 miljoen doet Kluivertje het ook wel!
Vind ik leuk
JustH +7705
donderdag 15 maart 2018 om 13:48
Heb je Kluivert weer gesproken?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 13:40
Je hebt niks te willen als iemand aan de bepaling van 100 miljoen wil voldoen.
Vind ik leuk
plein19 +868
donderdag 15 maart 2018 om 13:41
Sinds Costa er is scoort hij weer super vaak. Geen idee wie hij in Barcelona moet vervangen. Gewoon lekker blijven
Vind ik leuk
Laliga +1165
donderdag 15 maart 2018 om 14:20
Als die wil en barca betaald is ie weg simple as that
Vind ik leuk
Mari +4481
donderdag 15 maart 2018 om 14:32
HAZARD halen voor € 100 mln. verdien je dik en dik terug
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 15:10
Griezmann is echt verschrikkelijk overrated
Vind ik leuk
Cookee +8094
donderdag 15 maart 2018 om 18:33
Is dat peseta's, das niet gek, zo weinig.
Goed dat de idiote bedragen voorbij zijn. ;)
Vind ik leuk
Teo Smith +18205
donderdag 15 maart 2018 om 21:39
Als je 115 miljoen over hebt voor dembele dan is dit een "koopje" ;).
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 09:32
Dag dembele.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Barça wil toptarget van 100 miljoen euro: "Het zou mij verbazen als hij weg wil"