Barça wil toptarget van 100 miljoen euro: Het zou mij verbazen als hij weg wil

    Barça wil toptarget van 100 miljoen euro: "Het zou mij verbazen als hij weg wil"

    Gepubliceerd: donderdag 15 maart 2018 om 13:16do 15-03-2018 om 13:16

    Enrique Cerezo, president van Atlético Madrid, heeft goede hoop dat Antoine Griezmann ook komend seizoen nog bij de club uit Madrid speelt. De Franse spits wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer naar FC Barcelona.

    "Griezmann heeft een contract en kan dus niet voor een andere club tekenen, dat zijn gewoon de feiten", zegt Cerezo onder meer tegen Marca. "Hij heeft mij helemaal niets verteld over een vertrekwens, dus het zou mij verbazen als hij weg wil."

    "Zonder onze permissie kan niemand hem vastleggen. We moeten hier niet nerveus over zijn. Ik denk dat hij tevreden is en ook na dit seizoen voor Atlético wil spelen", aldus Cerezo. 

    Barça volgt de Franse international al langer en zou volgens Le 10 Sport zelfs al een akkoord hebben bereikt met de speler. De koploper van de Primera Division zal moeten voldoen aan de afkoopsom van 100 miljoen euro die Griezmann in zijn contract heeft staan. 

    Poll

    Gaat Griezmann naar Barcelona?

    (3482 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 15 maart 2018 om 13:20
    20 topics en allemaal op basis van geruchten.

    Vind ik leuk
    040-077 +908
    donderdag 15 maart 2018 om 13:26
    Je moet toch het publiek blijven voeden met topics om te reageren, wat moet ik anders op m'n werk doen! :-)
    Vind ik leuk
    Hupfean +4226
    donderdag 15 maart 2018 om 17:12
    Werken?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 13:27
    Het welles nietes spel is begonnen....
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +246
    donderdag 15 maart 2018 om 13:21
    Als griezman naar barcelona ga, vertrek ik naar sporting CP,
    sowieso ff aan m'n coach vragen
    Vind ik leuk
    Mr. O +1080
    donderdag 15 maart 2018 om 16:14
    Die hebben al ballenjongens in overvloed...
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +246
    donderdag 15 maart 2018 om 16:19
    Gelukkig, dan moet het spelritme overvloedig zijn, en hoef ik me niet druk te maken om op ballen te wachten.
    Vind ik leuk
    Leedz +7058
    donderdag 15 maart 2018 om 13:25
    Past niet bij Barca helaas
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    donderdag 15 maart 2018 om 13:25
    Wat is dat dan voor een stelletje! Voor 100 miljoen doet Kluivertje het ook wel!
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    donderdag 15 maart 2018 om 13:41
    Sinds Costa er is scoort hij weer super vaak. Geen idee wie hij in Barcelona moet vervangen. Gewoon lekker blijven
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    donderdag 15 maart 2018 om 14:20
    Als die wil en barca betaald is ie weg simple as that
    Vind ik leuk
    Mari +10142
    donderdag 15 maart 2018 om 14:32
    HAZARD halen voor € 100 mln. verdien je dik en dik terug
    Vind ik leuk
    Svoetbal +139
    donderdag 15 maart 2018 om 15:10
    Griezmann is echt verschrikkelijk overrated
    Vind ik leuk
    Cookee +11221
    donderdag 15 maart 2018 om 18:33
    Is dat peseta's, das niet gek, zo weinig.
    Goed dat de idiote bedragen voorbij zijn. ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33825
    donderdag 15 maart 2018 om 21:39
    Als je 115 miljoen over hebt voor dembele dan is dit een "koopje" ;).
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 09:32
    Dag dembele.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws