'Rode' Seuntjens is boos en hekelt Gözübüyük: Hoop dat Ajax kampioen wordt

'Rode' Seuntjens is boos en hekelt Gözübüyük: "Hoop dat Ajax kampioen wordt"

zaterdag 17 maart 2018 om 22:08

Een belangrijk moment in de wedstrijd tussen PSV en VVV-Venlo van zaterdagavond (3-0) was de tweede gele kaart van Ralf Seuntjens. Pas na de rode prent voor de VVV-spits scoorde PSV drie keer. Seuntjens was na afloop van het duel erg boos over het incident. 

Seuntjens had al geel op zak toen hij PSV'er Jorrit Hendrix lichtjes in de rug duwde. Scheidsrechter Serdar Gözübüyük vond het een tweede gele kaart - en dus rood - waard. "Ik vond het totaal geen rode kaart", aldus een geïrriteerde Seuntjens voor de camera van FOX Sports. 

Een aantal andere incidenten waarbij ook geduwd werd, vond Gözübüyük géén geel waard. "Als je de beelden naast elkaar legt en dit is wél geel, dan weet ik niet waar je mee bezig bent... Het lijkt in ieder geval alsof je een lichte voorkeur hebt."

PSV zette door de overwinning op VVV een extra stap naar de landstitel. Jammer, vindt Seuntjens. "Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, dus ik had graag punten van PSV afgepakt."

Poll

Vond jij het een rode kaart waard?

(2860 stemmen)

Plaats een reactie

3ziz +270
zaterdag 17 maart 2018 om 22:08
Lucky psv
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:09
Maakt ons niks uit. Wij worden kampioen!!!
Vind ik leuk
3ziz +270
zaterdag 17 maart 2018 om 22:14
En dan je word kampion? Als je zo speelt wat heb je dan te zoeken in de CL?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
Miljoenen opstrijken is ook niet mis--:)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 05:28
Hoezo miljoenen opstrijken? Eerst maar eens plaatsen voor de CL
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:23
Als je 7 punten achter staat op deze ploeg verdien je wel champions league ??
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:49
voor het leven schorsen deze match-fixer.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:32
Nee twee voorrondes en een play off wedstrijd en mocht je de voorronde niet overleven heb je helemaal niets omdat alleen de verliezer van de play off wedstrijden naar de EL gaat. Het kost je dus eerst een aantal miljoenen alvorens je geld kunt verdienen

32 CL plaatsen waarvan er al 17 van zijn vergeven.

Duitsland 4 CL plaatsen
Engeland 4 CL plaatsen
Italië 4 CL plaatsen
Spanje 4 CL plaatsen

En dan de winnaar van de EL krijgt ook een plek in de CL en rest kan de pot op, de rijke clubs worden rijker en het niveau hoger de kleine clubs uit kleine landen worden een kopje kleiner gemaakt door de UEFA die mede schuldig zijn aan de neergang van het voetbal in algemeen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:21
Je moet eerst twee voorrondes spelen en dan een play off wedstrijd, dus droom lekker verder zou ik zeggen.

Heb geen idee of je instroomt in de voorronde EL als je direct uit de voorrondes CL vliegt maar ook voor de EL geldt twee voorrondes en een play off.

Op dit moment heeft niet een club in Nederland iets te zoeken in de CL en feitelijk ook niet in de EL omdat het niveau dermate bedroevend is dat je alleen maar kunt verliezen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
En jij denkt dat Ajax wel wat te zoeken heeft in de champions leaque?
Vind ik leuk
3ziz +270
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
Kwa spel en huidige slectie heeft ajax veel meer te zeggen in de CL.. als je tegen vvv met 11 man niet eens voor de dag kan komen pffff..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:23
Als je tegen Vitesse, Ado, Utrecht, Twente en Heracles niet eens kan winnen. Wat heb je dan te zoeken in de Champions leaque pffff...
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:25
Laat gaan joh die kneus. Hij heeft de wedstrijd niet eens gezien.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:38
Geen club uit de eredivisie heeft iets te zoeken in de CL. Wat mij betreft mogen Ajax en PSV beide uitgeschakeld worden tijdens de voorronde CL en gewoon meedoen aan de EL, al is dat niveau waarschijnlijk al te hoog gegrepen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:48
Hoezo?
Alles kan hoor.
Kijk naar Sevilla. Die staan er ook weer.
Stroomt veel door uit de eigen jeugd en pakken prijzen de laatste jaren.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:13
Laat dat nou het probleem bij PSV zijn, eigen jeugd....
Vind ik leuk
Qalsi +97
zondag 18 maart 2018 om 07:32
En laat nou net psv de meeste jeugdspelers geven aan jong nederland.!!!!!!!!!!!!!
Kwats kut
Vind ik leuk
iceman +667
zondag 18 maart 2018 om 12:54
PSV liet dit seizoen de meeste jeugdspelers debuteren. Het grootste deel van Jong Oranje bestaat uit PSV. En dan tellen we de Mauro's uit Brazilië e.o. niet eens mee als jeugd.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 12:17
weer iemand, die de media napraat, maar geen flauw idee heeft waarover hij het heeft...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 05:35
Als je een Nederlandse club gaat vergelijken met Sevilla, kan je beter stoppen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:23
Je gaat ons toch niet met Sevilla vergelijken die in La Liga veel weerstand hebben en dus beter kunnen worden. PSG is er ook uit omdat ze niet gewend zijn aan weerstand zoals Real die geeft!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:24
Sevilla en hun niveau is vele malen hoger dan welke club in Nederland dan ook.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:59
Dat zeker. Kijk het niveau in onze competitie gewoon om te lachen Ajax en PSV zijn de minst slechte. In Europa hebben we niets te zoeken PSV stunten samen met az in 2005 Ajax 2017 maar op een niveau lager als PSV toen evenmin een grote prestatie. Voor een Nederlandse club
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:54
Zo is het gewoon Europees er uit knikkeren.Dan kunnen ze zich volledig richten op de mickey mouse competitie.
Vind ik leuk
Noudyo. +14897
zondag 18 maart 2018 om 10:14
PSV twee jaar terug en Ajax vorig jaar hadden wel degelijk wat te zoeken in de Champions League. Wie weet wat die twee volgend jaar voor selectie hebben
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:14]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:26
Dat mensen graag meer willen dan begrijpen we allemaal wel maar het niveau in Nederland is op dit moment dermate dat je ook na de voorrondes play off wedstrijden moet spelen, PSV - Shaktar of Ajax -Salzburg in een play off is veel te hoog gegrepen op dit moment.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 02:45
Laat gaan iedere club en vooral Ajax moet zich schamen voor dit seizoen. Dit is veruit het slechtste voetbal seizoen van de eredivisie. Laten we ons daar liever druk om maken. Sportief gezien moeten we ons gewoon schamen Ajax wint zn top wedstrijden en verliest tegen de kleintjes.. PSV verliest 5-0 van willem2 en met een beetje pech ook 2x van de nummer twee.


Ik zie geen kampioen in deze competitie
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:58
Nee dit is het niveau van onze competitie,dat gaat nooit meer beter worden dat is veel erger.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:50
Geen overtuigende kampioen idd. Maar ik dank dat VVV niet voor niets koning van de gelijke spelen genoemd wordt. Dat PSV het lastig had tegen dit VVV vind ik niet vreemd. Hendrix iig weer een puike partij.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 10:54
"Ik zie geen kampioen in deze competitie"

kom over een paar weken maar naar de grote markt in eindhoven dan
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:38
Weest er trots op 5-0 Willem 2 en 2x verliezen van Ajax hahaha

Ja echt trotse kampioen kan je wel zeggen!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:01
Toch wordt er eentje kampioen
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:55
Als je van Willem 2 verliest met 5-0 en tegen VVV een rode kaart nodig hebt om te winnen,wat heb je dan in de CL te zoeken.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zondag 18 maart 2018 om 08:48
Maar wel vele maal beter een paar keer de lat en paal geraakt en wat stelt VVV daar tegenover niets helemaal niets ,terecht gewonnen en eigenlijk had het 5 - 0 moeten zijn . En Seunntjes als je niet tegen verlies kan ga dan thuis uithuilen en je niet gedragen als een kind voor de camera.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:36
VVV is van het niveau Willem 2 dus die hoeven ook niet te winnen van Psv,maar het grote Psv heeft daar alles te verliezen dat is heel wat anders.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zondag 18 maart 2018 om 21:45
Willem II heeft terecht gewonnen,VVV heeft terecht verloren van PSV.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:53
Weinig, maar voetbal is ook toeval. Ook in de Champion's League worden wedstrijden beslist in enkele momenten. Maar verdedigend gaat dit PSV het héél zwaar krijgen op dit moment.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:37
JIj denkt dat jullie er al zijn jullie komen nog naar denhaag en ajax komt nog op bezoek
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:07
PSV heeft ook nog niet zo zeker gewonnen bij ADO... Kan best nog weleens spannend worden als die neuzen winnen bij PSV
Vind ik leuk
Eendracht +11785
zaterdag 17 maart 2018 om 22:23
Juist ja... en daarom sta je 10 punten achter die ploeg...
Weet je, volgens mij betekent dat gewoon dat je zelf nog slechter presteert.. dus hoeze dan beweren dat Ajax het beter zou doen??
Laat Ajax eerst maar weer eens bewijzen dat ze de beste van Nederland zijn... zelfs dat lukt al jaren niet meer.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:56
het zit PSV gewoon niet tegen, van de 28 wedstrijden die ze gespeeld hebben zijn er zeker 20 die beide kanten op hadden kunnen gaan of op een gelijk spelletje

vandaag ook weer tegen VVV. hebben zowel in de 1ste helft als in de 2de helft een kans op de 0 - 1, maar helaas scoren ze die dan net niet.

Ajax speelt meestal beter dan de tegenstander. of probeert in iedergeval het spel te maken. en dan loop je wel eens tegen een counter op.

maar de wedstriijden waar het bij ajax beide kanten op ( een stuk of 6 ) kon gaan. werden vaker verloren door Ajax dan gewonnen. en dat is gewoon het verschil.

of PSv verdient kampioen wordt, waarschijnlijk kan je het wel zo noemen. of ze het Verdienen dat dan weer niet.

voor het spel had het dan beter naar ajax of AZ kunnen gaan. maar helaas
Vind ik leuk
meinema +640
zondag 18 maart 2018 om 03:03
Is geen geluk
Vind ik leuk
Qalsi +97
zondag 18 maart 2018 om 07:35
Schele otter. Psv had al op 2-0 moeten staan voordat vvv wist waar de middenlijn ligt. 0 reddingen door Zoet. En schei toch uit. Als je al het geschop op Lozano bestraft, zoals het normaal hoort, speelt vvv na 35 minuten met een half elftal.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 07:36]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:26
Je bedoelt dat stervende zwaantje wat steeds jankend en krijsend ter aarde stort en na de beslissing van de scheids wonderbaarlijk geneest?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:25
Als Ajax gewoon zijn kansen benutte hoorde je niemand en stond het terecht 1ste
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:32
Dat geldt voor iedere club in iedere competie druiloor! Als je alle kansen benut en elke wedstrijd wint, dan sta je terecht eerste en word
je kampioen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:37
Goh wat gevat en grappig ben jij zeg, ik hoef je toch niet uit te leggen dat je een kans eerst zelf maakt en deze vooral af moet maken. Helaas scoren ze sinds de winterstop heel heel moeilijk. Volgens mij begrijp je best wat ik bedoel, en anders ben je een domoor druiloor
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:25
je kunt beter geen kansen "maken" (creëren zul je bedoelen), maar gewoon goals maken. Dáár draait het immers als sinds mensenheugenis om in het voetbal :)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:31
Goh bedankt, vraag me al jaren af waar het eigenlijk over gaat. Neemt niet weg dat je pas een goal kunt maken als er een kans komt
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:39
2x winnen van de kampioen en Willem 2 heeft al gesproken haha
Vind ik leuk
John040 +804
zaterdag 17 maart 2018 om 22:24
Daarom sta je ook 7 punten achter(nu ff 10) en selektie van leuke talenten maar geen winnaars ertussen dus welke betere selectie???
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:03
De betere selectie waar straks weer de buitenlandse Clubs voor in de rij staan,die betere selectie.Als Ajax net zo laf ging spelen als Psv doet dan waren ze in de winterstop al Kampioen geweest.De Psv supporters zijn al blij met dit laffe voetbal. Bij Ajax word veel meer verlangd en die spelen aanvallend wat je soms wel eens op een zeperd komt te staan.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:25
Ado thuis wint Ajax toch ook niet
Vind ik leuk
Jur74 +5435
zaterdag 17 maart 2018 om 22:36
Rosenborg vergeten?
Vind ik leuk
Spiegel +6231
zaterdag 17 maart 2018 om 22:43
Heb je de statistieken voor de rode kaart überhaupt bekeken? PSV had en meer balbezit en ruimschoots de beste kansen....

Zeg niet dat het 3-0 zou zijn geworden maar PSV had sowieso de 3 punten gepakt.

En ja Ajax heeft meer te zoeken in de cl. Spelen wekelijks hun tegenstander compleet van de mat.................

Snap dat je voor Ajax bent en dat je een ietwat gekleurde bril hebt, maar laten we wel een beetje realistisch blijven aub.
Vind ik leuk
JustH +7611
zondag 18 maart 2018 om 00:19
Wacht het onderling resultaat nog even af, en dan hoor je het wel.
Vind ik leuk
Spiegel +6231
zondag 18 maart 2018 om 00:32
Dat maakt Me dus echt 0,0 uit als PSV na 34 wedstrijden boven aan staat
Vind ik leuk
JustH +7611
zondag 18 maart 2018 om 00:37
Ging er nu toch even om, wie wat te zoeken had/heeft in de CL
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:32
Op dit moment heeft niemand uit de eredivisie iets te zoeken in de CL.

Dat heeft 2 redenen:
1- onze schulden zijn te laag
2- geen sjeik als eigenaar

We zijn organisatorisch teveel op orde om iets te kunnen inbrengen in de CL.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:58
weet niet of je de wedstrijd hebt gekeken. of alleen de statastieken

1ste helft 10 schoten op doel. waarvan de meeste buiten de 16 meter en allemaal naast of over. of recht op de keeper. of een slap schot.

VVV had de eerste en de 2de helft voor de 1- 0 toch wel de grotere kansen. met 10 man werden ze totaal overlopen natuurlijk
Vind ik leuk
Qalsi +97
zondag 18 maart 2018 om 07:38
Benoem die kansen dan eens. 0 reddingen door Zoet. Meeprater
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:50
Wat ben jij dom
Vind ik leuk
Tsja +214
zaterdag 17 maart 2018 om 23:37
Kwa spel en huidige slectie heeft ajax veel meer te zeggen in de CL....... Jij kan zo het theater in.....echt lachen met jou......
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:09
hahahahaha ook besmet met het struisvogelvirus zie ik
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 02:38
Je droomt te veel niemand buiten Engeland en Spanje heeft daar wat te zoeken... en niemand hoeft trots te zijn op zijn prestaties in de eredivisie dit seizoen! Ik als Ajacied zeker niet en laten we niet vergeten dat deze scheids eerder een voorkeur voor Ajax zal hebben dan PSV.

En ik erger me dood aan het Calimero gedrag van de “nieuwe” Ajacieden. Vroeger eiste we dat we zelfs met een omgekochte scheids winnen nu gebruiken we het als excuus! WZAWZDB betekend dat we meer eisen dan de andere supporters niet meer of minder.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:19
Kijk ji wel j eens wedstrijdwn van je eigen cluppie?? Ajax heeft qua juidige selectie neer te zeggen. Tis da circus renz failliet is anders had je kunnen solliciteren als clown. Als jullie selectie zoveel beter was had je geen 7 punten achter gestaan. Want wat je eigenlijj zegt is pav is slecht, maar ajax is dus nog alechter
Vind ik leuk
:O +1555
zondag 18 maart 2018 om 08:26
Met huidige selectie ook uit de voorrondes geknikkerd. Dus?????
Vind ik leuk
Polly11 +2546
zondag 18 maart 2018 om 09:38
We zullen zien hoe jullie het tegen Sparta vergaat
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:00
Zie nu maar te winnen van Sparta,gaat moeilijk genoeg worden
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:59
Weer zon Kk buitenlander, oprotten na jodenland of marokko
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:23
Niet een club in Nederland heeft iets te zoeken in de CL of EL op dit moment, twee voorrondes en een play off wedstrijd spelen betekend ergens in juli beginnen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:07
Nee ook niet Voetbal!!! Alleen wij hebben de miljoenen en die hoeven we dan ook niet op te strijken (-;
Vind ik leuk
John040 +804
zaterdag 17 maart 2018 om 22:23
Nee Ajax was dit seizoen Eurpees goed. Ga knikkeren met je team voetballen kunnen zo ook niet. 4 jaaaaaar 4 jaaaaar niks
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:37
Nou ze hebben tenminste de Uefa Cup finale gehaald een veel grotere prestatie dan de mickey mouse league winnen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 23:02]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:49
Sukkel, als je de kampioen van Nederland wordt ben je de beste van het land.Als je de CL wint, ben je de beste van Europa. Maar wat ben je als je de EL finale haalt of wint?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:00
Ik vind de prestatie om een Europese finale te halen veel beter dan het winnen van de nationale titel. Als jij dat niet vind okey! Dan heb je er totaal geen verstand van voetbal sukkel!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:05
Je hebt niet gewonnen dus wat heb je aan een finale? Je bent de grootste verliezer van het toernooi. En ook nog eens een tournooi wat te vergelijken valt met de knvb beker. Leuk als je die wint maar wie geeft erom?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:12
Ja maar die prestatie is veel groter dan het winnen van de nationale competitie. Over 10 jaar zal er eerder gesproken dat ajax met zo'n jong elftal de finale heeft gehaald dan dat PSV dit jaar kampioen is geworden!
Vind ik leuk
John040 +804
zondag 18 maart 2018 om 00:17
ja zoals ze nog steeds denken dat Amsterdam de voetbalhoofdstad van Nederland is deze eeuw hahaha.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:13
Nou Eindhoven is ook zeker de voetbal hoofdstad niet. Met dat Laffe voetbal zullen ze dat ook nooit worden.Af en toe es een prijsje ok ,maar daar houd het ook wel op.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:10
Haha jij vergelijkt de EL met de KNVB beker en dan durf je vast ook glashard te beweren dat je verstand van voetbal hebt.Die Finale levert wel een hele hoop geld op.Als je ziet tegen wie je in die Finale staat dan hoef je je nergens voor te schamen.Als je ziet wat je hebt uitgeschakeld dan heb je het super gedaan.
Vind ik leuk
John040 +804
zondag 18 maart 2018 om 00:16
ohhh jij vind dat belangrijker 1 keer in 10 jaar finale verliezen dan bv 6 x kampioen worden. ja dan hebjij echt verstand van voetballen loser
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:31
De kans dat je als topclub als PSV of AJAX kampioen word is toch veel groter dan dat je als Nederlandse club een Europese finale gaat halen! Ik weet je zo alle Nederlandse clubs op te noemen wie er in de finale van Europese competities hebben gestaan. Ik kan je niet de clubs opnoemen wie er kampioen zijn geworden afgelopen 10 jaar. Een kampioenschap in Nederland is toch niet bijzonder er zijn maar een paar clubs die in aanmerking komen! Je hebt er echt geen verstand van, jij kijkt alleen naar je eigen clubje loser.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:09
Verliezend finalist. ;)
Vind ik leuk
PSV NR1 +1283
zaterdag 17 maart 2018 om 22:50
kansloos verloren ja
Vind ik leuk
murmur27 +1511
zondag 18 maart 2018 om 00:08
Klopt, maar het was een leuk avontuur wat Nederland toch dichter bijeen bracht. Mourinho is een kwal maar belangrijke wedstrijden winnen kan hij wel.
Vind ik leuk
John040 +804
zondag 18 maart 2018 om 00:14
Is dat een prijs loser een tsstbare prijs die men over 5 jaar nog weet. Ik heb het over prijzen de laatste 4 jaar 4 jaar sukkel niks helemaal niks 4 trainers en niks miljoenen uit gegeven aan miskopen op 1 na losers zijn het daar.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:17
John040 Gelukkig ben jij geen loser of sukkel die dat woordje constant moet gebruiken om zichzelf een beetje duidelijk te maken.
Moeilijk he om gewoon zonder dergelijke woorden te communiceren.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:56
En verloren.
Tweede plaatsen tellen niet.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:08
Dames kampioen (-;
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:37
Ach, we winnen in ieder geval dan nog een prijs. Moet je nagaan als dit psv kampioen wordt, hoe slecht de prestaties zijn van de andere Nederlandse ploegen. Dat gezeik op psv het hele seizoen... fijn om daarop te zeiken. Het leidt lekker de aandacht af van de nog dramatischere prestaties bij jullie eigen clubs
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:05
Juist!!!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:06
Het is allemaal slecht! Als je ziet hoe moeilijk het PSV het met ons heeft dat is toch eigenlijk onvoorstelbaar!
Vind ik leuk
reggie +1177
zondag 18 maart 2018 om 09:42
Wij winnen tenminste van VVV uit en thuis dat kan AZ en vitesse, feijenoord en nog een paar niet zeggen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:45
Jullie hebben er wel dubieuze beslissingen van de scheidsrechters voor nodig dat is wel triest en jullie hebben ook nog eens meer geld te besteden dan de clubs die je opnoemt!!
Vind ik leuk
reggie +1177
zondag 18 maart 2018 om 09:53
Wij hebben bijna elke week de scheids tegen, en je weet dat de hoeveelheid geld niets met de stand te maken heeft, anders zouden jullie nu onderaan staan en wij 2e
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:04
Koekoek we hebben het over de wedstrijden tegen VVV. Geld bepaald natuurlijk veel op welke positie je ongeveer eindigt. Wij worden echt geen kampioen met dit budget!!
Vind ik leuk
3ziz +270
zaterdag 17 maart 2018 om 22:40
Psv speelt gewoon bagger voetbal! Ajax heeft niet het geluk die psv dit jaar heeft! En toch is ajax elke wedstijd heer en meester over elke tegestander! En maak je maar zorgen om je eigen club! Dead broke en gaat in de zomer weer stip show geven.
Vind ik leuk
Spiegel +6231
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
Het is geen geluk als je het week op week afdwingt.

Los daarvan zijn we volgens de kenners iedere zomer dead broke. Apart, gezien we wel altijd een positieve jaarrekening hebben incl een groeiend eigen vermogen.

Wellicht niet zon hoog eigen vermogen als Ajax. Maar wij kunnen besparen op de poetsvrouw, onze prijzen zijn namelijk recenter en hoeven niet steeds afgestoft te worden...
Vind ik leuk
murmur27 +1511
zondag 18 maart 2018 om 00:09
Het gaat ook om de hoeveelheid poetsvrouwen die je moet inhuren hé ;).
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:52
Domme ezel
Vind ik leuk
:O +1555
zondag 18 maart 2018 om 08:39
Niet ezels beledigen hè.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:09
Sorry
Vind ik leuk
:O +1555
zondag 18 maart 2018 om 09:39
Zo iemand met een ezel vergelijken is een grove belediging aan het adres van ezels. :O
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 09:40]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:42
Heb toch sorry gezegd aan alle ezels
Vind ik leuk
:O +1555
zondag 18 maart 2018 om 14:43
Ok man.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:08
Heer en meester? Is er ergens een dokter in de buurt deze jongen is niet goed. Er is haast bij!!!!!!!! Hahaha.
Vind ik leuk
Spiegel +6231
zondag 18 maart 2018 om 00:15
Waarom zou ik me zorgen maken om mijn eigen club? Die staan momenteel 10 punten los (morgen waarsch. 7)? Maar ik denk dat er voor mij minder reden tot paniek is dan voor de Ajacieden.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:26
PSV is punten afhandig gemaakt door arbitrage (Higler en Blom). Ajax krijgt punten in schoot geworpen (tegen Twente (was geen strafschop)) en PEC (Huntelaar had van het veld gemoeten)). Was KNVB neutraal geweest was PSV al kampioen geweest.
Vind ik leuk
Kayzer +2082
zaterdag 17 maart 2018 om 23:03
Meer als Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:20
Als ze al de CL halen! Eerst een voorronde
Vind ik leuk
MeAgain +4802
zaterdag 17 maart 2018 om 23:32
De nummer 2 of 3 heeft er wel iets te zoeken dan?
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 23:53
jullie wel?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:51
Zo plaats je je ook niet voor de CL met dit laffe voetbal en terecht.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:54
Wij halen de cl tenminste nog en overwinteren daar af en toe.
Ajax haalt het toernooi geeneens dus ssssssssst
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:59
Dat heeft geen enkele NL club.
Vind ik leuk
iceman +667
zondag 18 maart 2018 om 12:52
3ziz, kortzichtige grachtengordel maloot. Alsof PSV komend seizoen met dezelfde selectie staat. Er is al een zeer goede spits aangetrokken. Eentje die naar Arsenal en Stuttgard kon. Er is al een rechtsback aangetrokken, en zo zullen er meer plekken versterkt worden. Net als iedere zomer het geval is.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:39
Heeft ajax dan wel wat te zoeken in de CL?
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 22:54
Hahaha wat een kneus die seuntjes!!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
Heerlijk zure reactie van Seuntjes. Is Sjakie soms familie. Hehe.
Vind ik leuk
Dezeun +1601
zaterdag 17 maart 2018 om 22:32
Kan je verzekeren van niet is de ajaxtac van onze familie
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:40
Zijn reacties is anders hetzelfde!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:41
Echte bredanaars met verstand zijn voor Ajax! Jij snapt het tenminste Ralfie pik
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:28
zoals de hele KNVB-kliek ook voor Ajax is. Lekker sportief en eerlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:24
Niks lucky.
Hele wedstrijd de betere, alleen de goals vielen laat.
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:39
Precies. Ald unnerstal geen topdag had, dan had psv met 5-0/6-0 gewonnen.. maar men zeikt graag op psv. Leidt lekker af van de crisis en nog slechtere prestaties bij hun eigen cluppies
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:42
Valt wel op he?
Titel + artikel zo negatief mogelijk.
Vind ik leuk
murmur27 +1511
zondag 18 maart 2018 om 00:11
Hoge bomen vangen veel wind, Betekent alleen maar dat jullie goed bezig zijn, dat is voor ons Ajacieden natuurlijk niet vreemd. *kuch*
Vind ik leuk
broedkip +1139
zaterdag 17 maart 2018 om 23:03
Laatste nieuws:

Gozubuyuk uitgeroepen tot PSVér van het jaar.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:29
Penalty voor Ajax tegen Twente al weer vergeten??
Vind ik leuk
Barbie +911
zondag 18 maart 2018 om 00:22
Belangrijkste is dat Ajax geen kampioen wordt. In Amsterdam kunnen ze namelijk niet omgaan met succes. Dan denken ze weer de beste van de wereld te worden en gaan zich op een belachelijke manier overschatten. Klein houden dus. Liever PSV kampioen met behulp van de scheidsrechter dan Ajax.
Vind ik leuk
VanGoal +303
zondag 18 maart 2018 om 01:37
Idd, Aad de Mos met zijn 5-0 heeft zich weer belachelijk gemaakt. Zonder die rode kaart was er weinig aan de hand voor VVV. Wederom een 'gelukkig' resultaat.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 13:18
Inderdaad LUCKY PSV. Dit PSV mag dit seizoen zeker niet klagen over de scheidsrechters . Lukt het niet om te scoren uit voetbal dan word re meestal ingegrepen door de scheidsrechter die de bal op de stip legt of word er een kansrijke vrije trap gegeven waaruit dit PSV makkelijk uit kan scoren.. Schwalbe koning Lozano werkt hier uitbundig aan mee en de scheidsrechters trappen hier meestal in. Dit seizoen zal PSV afsluiten als een armzalige Kampioen met geen hoogstaand voetbal en vooral vaak met hulp van de scheidsrechters.Henk
Vind ik leuk
wil +770
zaterdag 17 maart 2018 om 22:09
Wat een pro PSV arbitrage weer
Ongelooflijk
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:23
Natuuuuurlijk. Ik zeg 3 punten vandaag!
Vind ik leuk
Nikos85 +692
zaterdag 17 maart 2018 om 22:53
Ik zeg een.hoop opluchting vandaag en nu maar schreeuwen...successupporters vorige week was het lekker rustig de zaterdag...
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:11
Eerlijk is eerlijk, ik ben echt opgelucht. Vorige week zaterdag was ik er overigens wel. Nog 6 finales te gaan.
Vind ik leuk
meinema +640
zondag 18 maart 2018 om 03:05
4 finales
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:30
Dat is een goede. Gaan we voor. Jullie hebben ook nog 1 finale voor de boeg!
Vind ik leuk
meinema +640
zondag 18 maart 2018 om 11:05
Kampioen worden jullie tegen de neuzen of niet? Wanneer zij en jullie tot die weddtrijd alles winnen?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:18
Yep. Ook als Ajax nog een keer gelijk speelt. Na PSV-Ajax nog 3 wedstrijden.
Vind ik leuk
meinema +640
zondag 18 maart 2018 om 11:37
Het zou mooi zijn als dat gebeurt
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:43
Prachtig zou dat zijn, en dan moeten de Ajax supporters toekijken omdat ze het vak nog niet mogen verlaten.
Vind ik leuk
meinema +640
zondag 18 maart 2018 om 14:23
Hahah! Nog niet aan gedacht. Dat zullen leuke beelden worden
Vind ik leuk
John040 +804
zaterdag 17 maart 2018 om 22:26
Ja en Blom en Nijhuis zijn onpartijdig hebben xxx op hun ondergoed staan.
Vind ik leuk
Dorzon +3490
zaterdag 17 maart 2018 om 22:09
Rood is rood
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:40
Dit was toch geen rood waard! Het voordeel van de topclubs!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:44
Seuntjes moet gewoon zijn poten thuis houden. Met geel op zak neem je een risico door een speler een kans te ontnemen. Gewoon domme actie...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:57
Het gaat er om dat er eerder in de wedstrijd bij het vasthouden van castelen geen geel word getrokken. (hoeft van mij ook niet) maar dan moet de scheids hier wel de situatie hetzelfde beoordelen!! Dan weet je als speler ook niet meer wat er wel mag en wat niet!
Vind ik leuk
bits +4520
zondag 18 maart 2018 om 00:03
Wat is er geen rood aan dan? Hij is er voorbij en duwt m in de rug, das gewoon geel en die had ie al dus rood.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:08
Dan moet hij eerste helft ook geel geven bij vasthouden castelen.
Vind ik leuk
reggie +1177
zondag 18 maart 2018 om 09:48
Het was ook geen rood maar geel, en bij een 2e gele kaart is het pas rood, leer de spelregels eerst voor dat je begint te roepen!!!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:51
Wat ben jij grappig! Jij bent zeker de leukste thuis!
Vind ik leuk
reggie +1177
zondag 18 maart 2018 om 09:56
Was vroeger de hele dag bezig mensen wat te leren, dacht laat ik dat bij jou ook even doen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:59
Kijk is ff waar ik op gereageerd heb!!
Vind ik leuk
meinema +640
zondag 18 maart 2018 om 11:06
Het voordeel van de topclubs, hou daar toch eens over op
Vind ik leuk
2cents +44095
zaterdag 17 maart 2018 om 22:10
Hij was nogal geïrriteerd. Ook wel begrijpelijk, zeker gezien de penalty situaties.

De tweede gele kaart kun je echter gewoon geven, dus dat was ook zeker wel dom van hemzelf.
Vind ik leuk
Spiegel +6231
zaterdag 17 maart 2018 om 22:14
Ik zit op een familie reünie en heb het allemaal halve bak op mijn telefoon gekeken.

Van wat ik heb gezien was de penalty wel heel makkelijk gegeven, en moet de jong dit bij een 2-0 stand gewoon niet doen.

Al met al wel blij met de 3 punten natuurlijk.

Fijne avond iedereen. Proost.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:10
Bijzonder zwaar gestraft, vreselijk scheids die Goyuzubuk.
Vind ik leuk
broedkip +1139
zondag 18 maart 2018 om 00:50
Man staat 100% in verbinding met de Turkse maffia. Die speelt zelf of wordt gemanipuleerd door die maffia.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 22:10
Haha, daarnaast hoop ik ook dat Ajax kampioen wordt... Hoor je ook niet vaak hehe...
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 22:13
Wanneer je denkt dat Veltman toneel kan spelen, had je vanavond Lozano eens moeten zien, lag te kermen van de pijn op de grond en nog geen 10 seconde later toen de verzorging kwam was Lozano uit het niets volledig genezen :)

Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 22:15
Tja, toch dat Zuid Amerikaanse.. Suarez heeft het nog veel erger natuurlijk :)...
Vind ik leuk
John040 +804
zaterdag 17 maart 2018 om 22:27
Die is nog niet half zo erg als Kluivert of El Almadhi
Vind ik leuk
Sytz +2447
zaterdag 17 maart 2018 om 23:39
El Ahmadi en schwalbes? Als die een doodschop krijgt doet hij nog niks. Enkeltje specsavers voor jou?
Vind ik leuk
John040 +804
zondag 18 maart 2018 om 00:11
ik denk jij, die ligt al meteen als er een mug oo zijn rug komt die heeft samen met Schöne de swalbe uit gevonden en zelf msar blijven schuppen
Vind ik leuk
Sytz +2447
zondag 18 maart 2018 om 08:48
Kijk als je nou Bilal zegt of Boetius ofzo, maar El Ahmadi. Die heb ik eigenlijk nog nooit (of heel zelden) kunnen betrappen op een schwalbe. Zou jijzelf wat voorbeelden kunnen aandragen?
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:13
ipv water doen ze bij ons bier in de verzorger zijn fles...

werkt wonderbaarlijk goed
Vind ik leuk
Emnu +2009
zondag 18 maart 2018 om 09:48
Tja, zodra ze voor dit soort toneelspel kaarten gaan geven, is die bonenvreter de helft van t seizoen geschorst.

Heerlijke voetballer, walgelijk individu.

Jammer.
Vind ik leuk
Romario9 +7907
zaterdag 17 maart 2018 om 22:18
Niet zo’n handige uitspraak van ‘m, aangezien VVV nog tegen Ajax moet.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 22:23
Daar heb je een punt ouwe ;)... Die 2de geel was ook niet handig haha..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:42
Veel te makkelijk gegeven die 2de gele kaart!
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:40
Tja. Seuntjes is wel volhardend, na bijna 4 seizoenen blijft hij hoop houden dat het er ooit van komt
Vind ik leuk
John040 +804
zondag 18 maart 2018 om 00:20
Nee klopt mensen met verstand van voetballen zullen dat nooit zeggen alleen (ex)pieter baancentrum bewoners
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zondag 18 maart 2018 om 00:31
Liever geen voetbal verstand dan helemaal geen verstand heh Johnny ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 00:37]
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
zaterdag 17 maart 2018 om 22:10
Ik heb het niet gezien hoor..
Maar op zich wel apart dat de ene scheidsrechter in NL snel kaarten geeft en de andere geen 1 in een wedstrijd..
Dat is toch wel een aandachtspuntje voor de KNVB lijkt me..
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:42
Precies. Daarmee geef je de arbitrage ruimte om bepalend te zijn in een titelstrijd. Al is psv dit jaar niet bovenaan gekomen door arbitrage, maar door veel zelfgemaakte doelpuntjes in de slotseconden
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:12
Geen speld tussen te krijgen, die scheids wil zich keer op keer zichzelf op podium zetten. Respectsukkeltje
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:12]
Vind ik leuk
Maan88 +1740
zaterdag 17 maart 2018 om 22:12
Over voorkeur gesproken! Stumpertje hahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:13
Mag je geen voorkeur hebben? Van mij mag ajax ook kampioen worden :)
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:43
Nou, jouw cluppie is er mede verantwoordelijk voor dat ze t niet werden ;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
En ik heb staan juichen joh
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:55
Dat komt omdat jij zo dom bent als een oen
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:00
Oja, je mag niet juichen voor je club als ze gelijk maken tegen ajax. Je reactie typeert jezelf
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:01
Jij juicht voor iedereen sletje
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:11
Een sletje zou voor jouw een overwinning zijn kansloos figuur, fijne avond rukker
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:12
Dom achterhoeks boertje
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:25
Gelukkig ben jij zo slim Brabant040 over domme opmerkingen gesproken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:14
Wat een jankerd, was gewoon 2X geel dus rood.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
Ja idd 2 keer geel... bij hockey! Voetbal begint steeds meer hockey te worden met al die jankerds en dat is gewoon de schuld van al die scheidsrechters. Bas Nijhuis is een hele matige scheidsrechter, maar is wel iemand die voetbal, voetbal houd en niet om elk tikkie een kaart te geven.
Vind ik leuk
410hhw +1525
zaterdag 17 maart 2018 om 22:15
Prima gast die Seuntjens!
Vind ik leuk
Rjc1980 +1087
zaterdag 17 maart 2018 om 22:16
Sjakie Swart van VVV
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
Ja als ze zo kampioen willen worden...
Vind ik leuk
Eendracht +11785
zaterdag 17 maart 2018 om 22:26
Ja hoor, geen problemen mee..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
Groot gelijk Ralph...Thuisfluiter..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:18
De voorkeur van Ralf Seuntjes voor Ajax, dat 'mooi voetbal speelt om te vermaken', is publiek geheim. Serdar Gözübüyük pleegde karaktermoord op Ralf Seuntjes.
Vind ik leuk
AfcaJB +86
zaterdag 17 maart 2018 om 22:18
Trieste vent die gozebuyuk, Seuntjens kaart maar weer is heel goed aan wat er mis is met het beleid van de knvb. Zeker omdat Bassie N vorige week op het matje geroepen werd omdat hij wel fluit zoals het hoort, doorspelen en voetballen! Fluiten, liggen en huilen doe je maar in je vrije tijd!
Vind ik leuk
Jur74 +5435
zaterdag 17 maart 2018 om 22:38
Je had even naar voetbal inside moeten kijken, Nijhuis is namelijk niet aangesproken. Dit zijn zijn eigen woorden.
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:45
Er zijn meerdere scheidsrechters die anders fluiten dan anderen hoor, denk maar aan de ellebogen van Lozano vs Huntelaar. KNVB stimuleert gewoon de pure willekeur van d’r arbitrage
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zaterdag 17 maart 2018 om 22:18
De tweede gele kaart was onterecht.
Maar goed soms heb je een kruiwagen nodig.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:18
Haha kut VVV! Nog 3 te gaan
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
Nee joh. Niks kut vvv. Leuk en verrassend cluppie dit seizoen! Mooi dat ze het leuk doen na promotie
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:08
Ach man, De fans van VVV moesten in de kou staan omdat psv de heaters niet aan heeft gezet. Dat is pas een schande.
Vind ik leuk
reggie +1177
zondag 18 maart 2018 om 10:01
Nou de meeste heaters waren in het hele stadion niet aan, schande PSV.
Maar de VVV fans moeten niet klagen, in Venlo staan met zo'n weer dat is pas koud!!
Vind ik leuk
JoeyC +479
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
Het onderbreken van een veelbelovende aanval is geel. Seuntjes deed dat vandaag twee keer en kreeg dan ook twee keer terecht geel.
De penalty momenten vond ik allebei geen penalty waard. Echter waren de situaties wel verschillend. Daar waar Brenet wel voor de bal ging, deed de VVV speler dat totaal niet.
Wel een gevaarlijke uitspraak van Seuntjes. De arbitrage op deze manier duidelijk beschuldigen van partijdigheid. Daar kan hij extra voor geschorst worden. En dat zou dan ook terecht en zijn eigen schuld zijn.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
Na je eerste alinea raad ik je zwaar aan om hockey te kijken, want in het voetbal is dit zeker geen kaart niet eens een overtreding. Alleen in Nederland beginnen de scheidsrechters om alles te fluiten.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Als het tegen Ajax was had je wel anders gepiept.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
zaterdag 17 maart 2018 om 22:33
Nee hoor vond toen ook die penalty die toen tegen Twente aan Ajax werd gegeven belachelijk... en vond die schorsing van Lozano ook belachelijk. Dus voortaan beter geïnformeerd zijn als je deze onzin uitkraamt.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zaterdag 17 maart 2018 om 22:26
Heb het nu 3 keer terug gezien.
Het is gewoon een ordinaire schwalbe, wat gaat hendrixs toch graag liggen. Als je hier geel voor geeft kun je er per wedstrijd zeker 15 gele kaarten uitdelen.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:16
heb je gejuicht pietje toen jullie dat kado kregen van gozu waardoor je 3 punten pakt tegen twente?
eerlijk zijn pietje?
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zondag 18 maart 2018 om 00:39
Verklaar je nader.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:41
gozubujoekje vond dat jullie strafschop gebied spontaan een meter groter werd tegen twente en besloot de bal op de stip te leggen waardoor jullie met 2-1 wonnen

Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zondag 18 maart 2018 om 00:47
Ahh okee dat was me al weer ontschoten.
Maar een rode kaart of een strafschop kun je toch niet met elkaar vergelijken.

Deze 2e gele kaart was echt lachwekkend en een kantelpunt in de wedstrijd. Soms heb je een kruiwagen nodig .....

Wat kijk ik uit naar psv - Ajax
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:49
tuurlijk dat zijn jullie allemaal ff vergeten.....

Hoe toevallig

Enne : een rode kaart is wat anders dan een strafschop waardoor je direct op voorsprong komt.

en dat laatste : 1 van de 34 pietje , wij zijn met andere dingen bezig dan ons te richten op maar 1 potje
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zondag 18 maart 2018 om 00:53
https://www.youtube.com/watch?v=7qZ4pQe-PwE
Tijd 6:17

Overtreding is exact op de lijn, dus pingel.
Dus strafschop gebied 1 meter groter is onzin.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:57
kadootje en dat weet jij ook
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zondag 18 maart 2018 om 01:02
Wederom een dooddoender van je.
Jullie zijn wederom geholpen vandaag, op eigen kracht stratum, op eigen kracht. Zoals dit psv speelt is het gewoon een schande voor eredivisie, laf en lucky dat zijn de juiste kernwoorden.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 01:02
zuur en triest past dan weer beter bij jullie
Vind ik leuk
Noudyo. +14897
zondag 18 maart 2018 om 10:49
Piet, wanneer er een overtreding is op de lijn, hoort er altijd een vrije trap op de lijn gegeven te worden. Alleen BINNEN het strafschopgebied is een pingel.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zondag 18 maart 2018 om 13:10
Of het nu op de lijn is, net erbinnen of net erbuiten, de scheids kan dit moeilijk zien. Dus kom niet aan dat het strafschop gebied 1 meter groter werd.

Dit als een reactie van Stratum over die belachelijke 2e gele kaart van Seuntjes.
Vind ik leuk
Noudyo. +14897
zondag 18 maart 2018 om 13:26
Maar je geeft dus wel toe dat Guzu ook bij jullie een foute beslissing maakte die in je voordeel werkte?
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zondag 18 maart 2018 om 13:30
Nee absoluut niet, in mijn ogen is het een 100% pingel.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:45
Nou Brenet was eerder een penalty als die jullie kregen!
Vind ik leuk
Hansdeg +920
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
Een slechter scheidersrechter is er niet o ja Hitler is nog slechter
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
Die is al dood, maar die deed ook veel verkeerde dingen.
Vind ik leuk
Hansdeg +920
zondag 18 maart 2018 om 09:07
O dan heet hij zeker Higler
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
Zwaar gestraft.. Alleen Seuntjens moet de scheidsrechter niet de gelegenheid geven om een tweede gele te geven. Hij nam teveel risico.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:30]
Vind ik leuk
Romario9 +7907
zaterdag 17 maart 2018 om 22:25
Dit.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
Echter was dit een PSV overtreding geweest had hij geen geel gegeven!
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:47
Juist
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
Het was geen rode kaart. Maar hij floot ook vaak niet terwijl VVV een overtreding maakte. Slechte wedstrijd van deze scheids hekel vooral zijn arrogante houding.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:49
Hij gaf ook geen rood. Maar geel is geel, los van het feit of je er al één hebt. Seuntjes was gewoon dom. Je brengt iemand uit balans die op snelheid ligt. Dan kan je een kaart krijgen. Misschien moet Seuntjes gewoon niet zo dom doen...
Vind ik leuk
Ekster +140
zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
Ralph inmiddels heb je alweer meer dan 100 wedstrijden voor ons VVV mogen spelen en ben je een absolute meerwaarde en een topper in het team. Maar ik hoop wel dat het puur uit frustratie gezegd is dat je hoopt dat Ajax kampioen word. Verder sluit je je carriere maar mooi bij ons af over een aantal jaar en ga je tussendoor nog ff wat geld ophalen in de zandbak ergens dat is jou wel gegund...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:37
mooie, eerlijke reactie. Top!
Vind ik leuk
Phoxy75 +358
zaterdag 17 maart 2018 om 22:23
Ralf Seuntjes komt gewoon alles te kort voor de eredivisie. Dat hij dan ook nog voor Ajax is, verbaast me ook niet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:24
ach ja,soms valt ie aan de ene kant soms aan de andere kant. denk dat iedereen aan het einde pech en geluk heeft met de beslissingen van de scheidsrechters. misschien makkelijk gegeven maar hij kan hem geven.
op naar de grote markt!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:24
Ralf is even zuur als z'n haar grijs!
Vind ik leuk
buddha +7107
zaterdag 17 maart 2018 om 22:26
woensdag 18 april ga ik 100 euro inzetten op ajax. ajax - vvv. das makkelijk geld verdienen zo ;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:41
Dream on, niks is makkelijk in deze jaargang van de ED
Vind ik leuk
buddha +7107
zaterdag 17 maart 2018 om 22:47
als seuntjes wilt dat ajax kampioen word. dan gaat ie ze die dag helpen ALS psv dan nog geen kampioen is.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:51
Hoe gaat ie dat doen? Kansen missen vanaf de bank? Seuntjes speelt niet als Thy terug is. En goals maken lukt ook niet. Hij kan hooguit een rode kaart pakken...
Vind ik leuk
buddha +7107
zondag 18 maart 2018 om 01:48
hij blesseert thy op de training. en zorgt dat hij zelf rood krijgt in de wedstrijd.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:27
Seintjed wat ik hooo voor jou. Dat zal ik maar niet zeggen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 23:02]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Seuntjed kneus
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:30]
Vind ik leuk
remakil +3522
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Als dan Heerenveen-Utrecht kijkt en ziet wat Nijhuis allemaal laat doorgaan aan duw en trekwerk, dan is het enkel hilarisch waar Seuntjes een 2e geel voor krijgt. Nijhuis had er terecht nooit voor gefloten en Güzübüyük fluit voor een flauw valletje en komt met rood...

So far de rechtlijnigheid binnen de KNVB.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:31
Nijhuis laat werkelijk alles maar doorgaan. Dat gaat ook weer te ver. Zelfs een elleboog werd niet afgefloten..
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
zaterdag 17 maart 2018 om 22:38
Een onopzettelijke elleboog hoeft ook niet gefloten voor te worden. Lekker door laten spelen alleen voor schwalbes, gemeen voetbal en waar iemand duidelijk voor de man gaat daar moet je voor fluiten.

Nijhuis is overigens wel een matige scheidsrechter in de zin van hands ballen niet zien en soms verkeerde beslissingen nemen, maar zijn manier van fluiten is geweldig.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:29
Dom dom dom! Terechte rode kaart
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:33
Totale willekeur bij het scheidsrechterskorps dus ik begrijp de woede wel. Bij de heren Higler en Nijhuis moet je doormidden worden geschopt om alleen al een vrije trap te krijgen. Bij de heren guzunogwat en Makkelie krijg je al geel als er iemand jouw kant op ademt. Beiden laten ook op een hele nare manier een kaart zien aan de dader.
Wat dat betreft blijf ik Kuipers toch beste scheids vinden. Maakt ook wel eens foutjes maar is zelden beslissend in een wedstrijd wat die anderen regelmatig zijn!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:34]
Vind ik leuk
JoeyC +479
zaterdag 17 maart 2018 om 23:15
Over het algemeen vind ik Kuipers ook de beste scheids, maar die had vorige week toch ook een regelrechte offday. Die twee penalty’s tegen en de daarbij twee gele kaarten voor Luckassen... Zo slecht heb ik hem nog niet eerder zien fluiten. Gelukkig voor hem nam de wanprestatie van PSV alle aandacht van hem weg.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:41
en toch geeft Higler rood als Lozano zich los probeert te trekken.
Dus laat hij toch zijn voorkeur zien om van zijn richtlijn af te wijken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:35
Domme kneus die Seuntjens. Ze mogen blij zijn dat die geen stamcel doneert, ben je mooi klaar mee!
Vind ik leuk
Ekster +140
zondag 18 maart 2018 om 01:35
Want? Als hij bewijze van spreken een MATCH was met jou DNA had je er toch ma van afgezien? Ik ga er vanuit dat je ergens tussen de 6 en 11 jaar bent. Wanneer dit niet het geval is raad ik je aan direct een aanmelding doen voor hersenceldonor.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:39
Seuntjens is niet voor psv maar voor de ns.... met zie ik hoop dat 020 kampioen wordt,
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:39
Serdar Gözübüyük kijkt vannacht glimmend de wedstrijd terug op zijn Philips 9000 series breedbeeld led tv. Klein presentje van de big boss.
Seuntjes geef ik groot gelijk wat een homo is die turk.
Vind ik leuk
Quareck +5297
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
Je kent hem? Klein wereldje hè, de homo gemeenschap
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:03
Ik ga even een paar weken terug in de tijd op vp : eens kijken of je "DIE TURK" ook een homo noemde na jullie potje tegen twente waar hij jullie aan de drie punten helpt
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:41
Hij heeft 200% gelijk want psv kan gewoon weg niet meer winnen met hulp van.....
Dit is gewoon triest en wat we het gehele seizoen al zien dat ze bevoordeeld zijn met kaarten van bepaalde scheidsrechters.
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
zaterdag 17 maart 2018 om 22:50
Lozano versus Huntelaar. Rood versus niets.. nee psv wordt alleen maar gematst in de titelstrijd..... pannenkoek!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:22
Waarom denk je dat ik Ajax fan ben terwijl je met je dom verstand kunt zien dat ik fc Emmen fan ben en gewoon een volger van een aantal clubs. Zijn jullie psv fans nu zo geobserdeerd van Ajax dat je iedereen als Ajax fan ziet. Wat een stelletje zielig gevallen daar in Eindhoven. En ja Huntelaar verdiende geel en Lozano rood. De harde waarheid helaas. Geluk met je clubje.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:45
(Huntelaar is elleboog en zeker rood)
geef je toch absoluut toe Ajax-fan te zijn.
de harde waarheid helaas.

Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:50
Toch eens beter naar rv gaan kijken zou ik zeggen en eerlijk zijn zonder voorkeur te hebben. De wind komt niet alleen uit het zuiden.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:02
Cry me a river
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:23
Omdat de waarheid gezegd wordt door een fc Emmen dan.. tja wat moet ik daar nu van denken.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zondag 18 maart 2018 om 00:25
de waarheid........ tja ..... ach laat ook maar ,ik neem er nog 1 das de waarheid
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:28
Geniet er van.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 00:28]
Vind ik leuk
Quareck +5297
zaterdag 17 maart 2018 om 22:43
Je kan en mag er in principe de tweede gele kaart voor geven. Maar ik vond dat de scheids het tot dat moment juist prima deed, duels mochten mannelijk worden uitgevochten! En dan ineens komt ie hier mee.. zonder rode kaart had psv ook gewonnen, maar ik vind deze te makkelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:44
donker rood alleen al omdat hij punten van PSV wilde afpakken en hij hoopt dat Ajax kampioen wordt, minimaal 3 wedstrijden schorsen!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:49
Schreurs ga vliegen
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:52
Onze mannen blijven nummer 1 PSV.
Vind ik leuk
Butsbal +9424
zaterdag 17 maart 2018 om 23:03
Goed bezig Nico
Vind ik leuk
yuuup +7702
zaterdag 17 maart 2018 om 22:55
Zie je nou dat PSV ook wel eens een mazzeltje heeft met scheidsrechters. Maar om één of andere reden onthouden ze het alleen als het bij Ajax gebeurt
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:55
Onze mannen blijven mooi op nummer 1 PSV Eindhoven.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:56
Het is wennen dat PSV uitsluitend door scheidsrechterlijke dwalingen en het falen van haar 'concurrentie' niets te zoeken heeft in de Champions League.

Hiermee is wederom de verdienste van Ajax benoemd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:58]
Vind ik leuk
Butsbal +9424
zaterdag 17 maart 2018 om 23:02
Kutlimburger ik hoop dat je degradeert
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:51
Ik hoop dat jij je smoel eens gaat houden. Met je klote opmerkingen altijd.
Vind ik leuk
Butsbal +9424
zondag 18 maart 2018 om 10:11
Hoef je niet te lezen. Of leest iemand je voor (denk ik eerder aan jouw niveau te zien) ?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:46
Inderdaad, net als Roda kapotgaan met je achterlijke accent en je beperkte iq, tweederangs volk, die Limburgers.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:08
Is een Brabo. Komt uit Breda
Vind ik leuk
Butsbal +9424
zondag 18 maart 2018 om 10:11
Hij is besmet
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:04
Wat een jankbal zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:06
Wat een vreselijke zeikert die Seuntjes. Maar het was geen gele kaart die 2e. Maar om dan te roepen dat 020 kampioen moet worden gaat een beetje te ver. 020 heeft lang geen punten genoeg ja.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:09
Seuntjes dat hoopt de KNVB en Sjaak zwart ook en die kun je ook niet sireus nemen haa dom oor
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:12
mats meer gefocust op de titelstrijd dan op vvv?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:22
Psv laat 3 punten liggen bij AZ en Ajax en speelt gelijk tegen Groningen. Let op mijn woorden Ajax wordt kampioen
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 23:58
nu in een voordeel verpakking bij blokker : de nieuwe ajax glazen wensbol
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:48
Ja, en Ajax wint alles.
Tjeerdje, Tjeerde.....
(vanmiddag gaan ze al punten verspelen)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 00:51]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:58
Je zei 1-4 sorry 1-5 Gorditotje Gorditotje
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 16:15]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:43
Hahaha wat een kneus. Hij pakt dom vast en haalt daarmee een mogelijke doelpoging of kansrijke aanval eruit. Dat is feitelijk gewoon geel, ongeacht hoe licht het duwtje lijkt maar het duwtje was er gewoon.
Daarnaast om te bestempelen dat de scheids een PSV voorkeur had? Zijn genoeg momenten dat volle tackles op Lozano niet eens gezien werden door Gözübüyük terwijl ze toch echt wel geel waren, dus die scheids was dat betreft alles behalve partijdig. Enigste wat je erover kan zeggen is dat de scheids weer eens belachelijk slecht was, maar dat zijn we gewend in de eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:48
echt ongelooflijk zo een achterlijke domme overtreding maken op een speler die er door zou kunnen zijn (en dan toch weer over had geschoten) om vervolgens te gaan lopen janken over de meer dan terechte GELE kaart. Dat dit zijn tweede is kwam door een eerdere onnodige domme actie. Even in de spiegel kijken wellicht alvorens te gaan janken.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 23:54
Mats sjakie seuntjes
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:57
Ik ben niet zo van het afkraken van andere clubs. Gun iedereen wel t beste..

Er valt mij wel 1 ding op.. Toen Feyenoord 18 geen kampioen was zei ik altijd 'maar we hebben wel de laatste europese prijs gewonnen' (uefa cup 2002).. keer op keer krijg ik van bijna alle ajacieden te horen dat alleen de cl telt en de uefa cup voor losers is. Landstitel en cl telde alleen mee..

Nu dan, ajax is 4 jaar geen kampioen. Nou hoor en lees ik dezelfde mensen telkens over dat t maar de mikey mouse competitie is en dat de uefa cup finale iets is wat alleen godenzonen kunnen...

Nogmaals ik ben niet van het afkraken maar ik bespeur toch wel enigsinds wat hoogmoed en zelfingenomenheid..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 23:59]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:08
scheids zal wel een doos lampen meegekregen hebben
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:23
Ik kreeg bij die rode kaart juist het vermoeden dat ie stiekem voor PSV is. Zelden een speler zo snel van het veld zien joggen na rood! Hij had daar bijna een minuut kunnen stelen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:46
scheidsrechter heef de wedstrijd belis!! dat is wel zeer duiderlijk eigelijk had vvv een strafschop moeten hebben!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 00:48]
Vind ik leuk
Guust +4655
zondag 18 maart 2018 om 00:47
Ondanks alles was het weer de scheids die de wedstrijd beïnvloed, ook dat niveau gaat steeds harder achteruit.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 00:49]
Vind ik leuk
Gerro +4590
zondag 18 maart 2018 om 00:58
Frappant maar veel wedstrijden waaraan psv deelneemt dit seizoen eindigen niet met 22 man.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:13
Frappant. Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bijvoegelijk naamwoord] en [bijwoord] treffend; eene -e gelijkenis; hij gelijkt - op zijne moeder.

Mooi woord, maar je hebt gelijk; dit is vaak het geval wanneer een David tegen een Goliath vecht. Alleen de gevallen waarbij de underdog de favoriet pakt komen in het dikke boek.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 19:23]
Vind ik leuk
Kubo86 +22
zondag 18 maart 2018 om 04:40
Ik vond het inderdaad geen gele kaart waardig, maar als je al op scherp staat is de kans er 2x zo groot, maar dan zon reactie !!!!!! Loser
Vind ik leuk
lenard +18
zondag 18 maart 2018 om 07:39
wat zeikt die amateur nou het is toch gewoon rood. dat noemt zich profvoetballer. kon bij fc denbosch nog niet mee met zij lomp lichaam.
en ook nog even dit er is er maar een die kampioen word endat is ons psv.
en terecht toch. lenard
Vind ik leuk
r4vje +102
zondag 18 maart 2018 om 07:47
Groot gelijk hoor. KNVB en haar scheidsrechters hebben PSV weer drie punten dichterbij de landstitel geholpen,
Vind ik leuk
Qalsi +97
zondag 18 maart 2018 om 07:48
Volgens mijnwas het 2x
Vind ik leuk
Blueman +764
zondag 18 maart 2018 om 08:00
Weer zo'n voetballer zonder spiegel. Altijd anderen de schuld geven in plaats van eens na te denken over die domme overtreding. Misschien een wat zware straf, maar hij gaf de scheidsrechter de mogelijkheid deze tweede gele kaart te geven.
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
zondag 18 maart 2018 om 08:32
Hoop doet leven.

Ajax zal vast wel weer eens kampioen worden maar niet in 2018 ;)
Vind ik leuk
SvL +89
zondag 18 maart 2018 om 08:35
Waarom reageren hier altijd ajaxcieden op word altijd beetje moe van die jaloerse reacties. Wij hebben de meeste punten dus staan bovenaan.
Vind ik leuk
Tweey +838
zondag 18 maart 2018 om 11:00
Ralf wie?
Vind ik leuk
Tweey +838
zondag 18 maart 2018 om 11:03
Kanon kreeg vorige week rood van de beste scheidsrechter van Nederland. Zijn uitleg was: "overtreding zonder intentie de bal te spelen (duwen)", dus ja rood. Eigenlijk was de eerste overtreding al rood. Daarnaast heb ik dit weekend tot nu toe heel veel overtredingen gezien volgens de uitleg van Makkelie. Ik mis een rode kaart of 20.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 11:04]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:58
Rood was te zwaar gestrafd, arbiters hebben een bedroevend niveau.
Het is wel verrassend dat er in het voordeel van psv werd gefloten.
Normaal is het voor Ajax en tegen Az en Psv.
Ajax moet van de knvb Europa in.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:07
Haha... die toevoeging maakt het extra sneu; zijn drive (en grijze haren) deed me al vermoeden dat hij verstrengelde belangen had, terwijl hij voor VVV speelt en door deze club betaald wordt; dan moet je niet bezig zijn met je jeugdliefde waar je never nooit op de loonlijst zult staan.

PSV kampioen! Houdoe!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:25
Was eigenlijk meteen rood viezerik
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:50
Pfff seuntjes ouwe lul wat een dikke pad zeg liep daar over het veld .
Kwam overal tekort in de wedstrijd . Mondje dicht en niet zeuren . Terecht verloren
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 14:30
Wat ik nergens lees is dat de actie van Seuntjens het “ontnemen is van een scorekans.... vreemd dus...
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 10:58
Seuntjes zeg moeten wij nou bang worden lompe boer.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:07
Het is al jaren geen top 3 meer als ooit tevoren, clubs die in de competitie bijna geen punten afgeven behalve tegen elkaar.
Van wie er ook gewonnen of verloren wordt, NA de laatste wedstrijd staat elke club op de plaats die het verdient!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Rode' Seuntjens is boos en hekelt Gözübüyük: "Hoop dat Ajax kampioen wordt"