Van Bronckhorst en gezin zwaar bedreigd: Het is wel moeilijk geweest

    Van Bronckhorst en gezin zwaar bedreigd: "Het is wel moeilijk geweest"

    Gepubliceerd: zondag 18 maart 2018 om 16:41zo 18-03-2018 om 16:41

    Eerder deze week werd bekend dat de familie van Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst al geruime tijd doelwit is van ernstige bedreigingen. Volgens de coach hebben alle gebeurtenissen de nodige impact gehad. 

    "Het is iets wat je niet wil, wat je niet begrijpt", aldus Van Bronckhorst in aanloop naar het uitduel met PEC Zwolle (aftrap 16.45 uur) voor de camera van FOX Sports. "En het is maar goed ook dat je het niet begrijpt, dat er zulke mensen zijn die die verwensen naar mij of naar een ander."

    "Voor mij is het wel moeilijk geweest, maar we zijn sterk als gezin en ik denk dat dat het allerbelangrijkste is. We hebben er goed over gepraat en meer kan je niet doen. Het is natuurlijk wel iets wat niet makkelijk is. Er zijn meerdere mensen die dit meemaken, natuurlijk. Hoe ik dit soort mensen zou noemen? Laat ik me daar maar niet over uiten."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    MojoRisin +13291
    zondag 18 maart 2018 om 16:47
    Tja, van die idioten heb je hier op VP ook..
    Lekker veilig vanachter hun pc'tje of laptopje, zijn trieste figuren, geen aandacht aan schenken..
    Vind ik leuk
    Always PSV +12561
    zondag 18 maart 2018 om 17:21
    Helaas zijn er van die gekken, alsof van Bronckhorst het zo leuk vind dat Feyenoord slecht draait!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13846
    zondag 18 maart 2018 om 16:48
    Schan-da-lig. Je mag van alles vinden, maar bedreigen is misdadig. Opsporen en aanpakken!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 16:48
    Die hersenloze maar ff lang opsluiten!
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1047
    zondag 18 maart 2018 om 16:48
    Triest volk weer.
    Vind ik leuk
    Padason +943
    zondag 18 maart 2018 om 16:48
    WAt een idioterie zeg, enorm treurig. Dit kan toch niet. Deze klootzakken moet je toch ondersteboven laten uitbloeden. Zelfs kinder ziekte wensen ben je toch wel erg ziek.

    Voordat de rest over mee heen valt, nee het zijn geen Feyenoord fans, dit zijn slechte voorbeelden en mensen die Feyenoord geen warm hart toedragen. Dit zijn geen Supporters die dit doen.

    Op het forum vandaag ook KIJKMAAR en BARBANT040 die zo zijn. Hopen dat het ook bij deze 2 hun ogen opent en normaal doen
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    2cents +57904
    zondag 18 maart 2018 om 16:49
    Triest dit soort gasten die zichzelf supporter noemen.

    In eerste instantie zeg je dat het mede te danken is aan het gemak waarmee dit gaat dmv sociale media.

    Maar je zag aan Vejinovic dat het daar helaas niet bij blijft.
    Vind ik leuk
    Blawan +4
    zondag 18 maart 2018 om 16:52
    Het schijnt dat deze figuren niet zo slim zijn.
    Bedreigingen... laat staan tegen een icoon van hun club
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15456
    zondag 18 maart 2018 om 16:53
    Triest dat dit in Nederland gebeurd.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +215
    zondag 18 maart 2018 om 16:58
    Triest dat sommige mensen hun onvrede uiten op deze manier. Nog schandaliger vind ik dat wij als samenleving ons vastklampen op wat er op twitter gezecht en geschreven wordt. Gaan we straks ook de gebruikers van facebook en voetbalprimeur in de 2de kamer zetten omdat het volk daar meer naar luisterd?
    Vind ik leuk
    Emnu +5357
    zondag 18 maart 2018 om 16:58
    De enige passende straf voor dit soort rapalje is dat hun zelf wordt aangedaan, wat ze Gio en z'n gezin toegewenst hebben.
    Vind ik leuk
    Farmer +12751
    zondag 18 maart 2018 om 17:01
    Dit zou toch zéér serieus genomen moeten worden door Justitie?

    Techniek is ver genoeg: IP-adressen kunnen zó getraceerd worden. Dit soort heertjes kunnen ze zó opsporen, en een paar jaartjes in een Pieter Baan Centrum stoppen. Dikke boete, en paar honderd uur Taakstraf er bij om de kosten quitte te spelen, hoppa.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:04
    Niet goed,maar oud nieuws .......next ..........
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:04
    Gelukkig is FR nu Zwolle aan het afmaken , laat FR maar de beker winnen. Als dit soort dingen gebeuren boeit het me geen ene reet meer. Dan hoop ik als Ajax supporter dat FR wint. Zulke zieke geestjes , wel gebeurd het TE vaak in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:05
    Triest. Echt triest. Rivaliteit, enthousiasme, clubliefde, verdriet om je club... Alles begrijp ik, maar schelden met kanker, mensen bedreigen, kinderen bang maken en gezinnen onder druk zetten kan echt niet. Fatsoensnormen zijn zwaar overschreden.
    Vind ik leuk
    035 +6384
    zondag 18 maart 2018 om 17:11
    Gebeurt hier op VP ook!!!!
    Vind ik leuk
    035 +6384
    zondag 18 maart 2018 om 17:10
    Zie hier de lol en ergernis van social media. Als je er niet op zit wordt je ook niets aangedaan via dat medium. Zie ook de medlingen over naaktfoto's die op FB of welke site geplaatst worden. Men kiest zelf om de foto's te maken of laten maken. Doe je dat niet kan er ook niets geplaatst worden. Simpel.
    Het is een vrije keuze, maar dan niet achteraf lopen griepen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13086
    zondag 18 maart 2018 om 17:10
    Zielig volk.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    zondag 18 maart 2018 om 17:18
    Het is achterlijk om een trainer en zijn gezin met ziektes of de dood te bedreigen.
    Helemaal omdat Feyenoord met hun 4e plaats verzekerd is van hun Europees voetbal, mochten ze hun kans tegen AZ in de beker al niet pakken.
    Vind ik leuk
    035 +6384
    zondag 18 maart 2018 om 17:25
    Vraag is wel op welke manier die bedreigingen/verwensingen zijn gedaan. Het is en blijft kwalijk.
    Vind ik leuk
    Siemjo +295
    zondag 18 maart 2018 om 17:26
    En vandaag weer zingen " hand in hand kameraden". Fijne kameraden die een trainer en zijn gezin bedreigen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:40
    Hoe haal je het in je hoofd, een trainer en zijn gezin bedreigen,
    Hoe ziek en verrot ben je dan wel niet.
    Het heeft niks met clubliefde of fan zijn te maken.
    Opsporen en hard aanpakken maar ja daarvoor zitten we weer in het verkeerde land, in ieder geval opsporen en algeheel stadion verbod geven voor welk stadion dan ook en melden op wedstrijd dagen bij de politie.
    Aanpakken die schoften
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12384
    zondag 18 maart 2018 om 17:46
    Mensen die dit doen zijn ziek in de kop!!
    Ik ben zelf al 45 jaar Feyenoord supporter, en ook al gaat t dit seizoen slecht dan nog respect graag voor Gio.
    Hij kan bovendien zijn 4e prijs winnen in 3 seizoenen dus zo slecht heeft Gio t niet gedaan.
    Al ben ik de 1e om te zeggen dat t beter kan en moet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:46
    Een clubicoon die als speler goed was voor de club en als trainer de eerste titel in 18 jaar pakt ga je toch niet zo behandelen? Ok het gaat kut nu maar neem dan in overleg afscheid na dit seizoen. Bedoel eis dat dan ipv bedreigen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:27
    Benieuwd wie die sukkels zijn. Wat triest moet je dan zijn. Kunnen nooit supporters zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:29


    Je moet wel heel erg ziek in je hoofd zijn, als zulke woorden als ik hoop dat je kinderen kanker krijgen bezigd.
    En als je zo stoer ben, doet het dan zo dat je kan worden herkent als het wordt onderzocht.
    Dan kan ik in ieder geval zien, dat je lef heeft, maar voor de rest moet jij hulp gaan zoeken



    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    zondag 18 maart 2018 om 21:46
    Triest dat dit in de huidige maatschappij kan gebeuren!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:54
    Ik schaam me rot voor dit soort gedrag! Dit doe je gewoon niet.
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    maandag 19 maart 2018 om 01:23
    Dit kan al een reden zijn voor hem om te stoppen.. Dat is respectloos naar de man die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Je kan zo niet met plezier te werk gaan.

    Veijinovic kan eigenlijk ook al niet meer met plezier voetballen in de kuip, nadat hij die dreigingen kreeg. Dat soort dingen blijven toch in je hoofd spoken, als je straks weer een fase hebt dat het minder gaat..
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 10:43
    Belachelijk die gasten, laten wij van Bronkhorst met RESPECT benaderen!!!
    Hij heeft al vele prijzen gewonnen met deze mooie club.
    Wat zij jij doen/voelen als trainer van FEYENOORD, en overkomt dit ook.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 00:31
    Als ze weten wie het zijn nooit meer op een voetbal veld laten komen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws