Monaco-aanvaller beticht van identiteitsfraude: 'Heeft leeftijd en naam veranderd'

Monaco-aanvaller beticht van identiteitsfraude: 'Heeft leeftijd en naam veranderd'

Gepubliceerd: dinsdag 3 april 2018 om 19:44di 03-04-2018 om 19:44

Lacina Traoré is niet wie hij zegt dat hij is. Althans, dat beweert Ibrahim Koné, voorzitter van zijn oude club l'Etoile Sportive d'Abobo. De aanvaller van AS Monaco zou liegen over zijn leeftijd en naam.

Volgens Koné is Traoré niet 27, maar 29 jaar. "En in 2005 heette hij ook nog eens Traoré Ménéné", zegt hij tegen RFI. "Tot mijn grote verrassing heeft hij zijn leeftijd en naam veranderd. Dit probleem is nu al dertien jaar aan de gang. Het is niet eerlijk. Zeker niet als professionele sporter. Daarom span ik een rechtszaak aan."

Tijdens zijn twee 'ontbrekende' jaren zou Traoré gespeeld hebben voor l'Etoile Sportive d'Abobo. Koné zegt bewijzen te hebben dat de spits bij zijn club actief was. De Ivorianen liepen door de identiteitsfraude veel geld mis aan opleidingsvergoedingen.

Traoré staat sinds 2014 onder contract bij AS Monaco, maar daar brak hij nooit door. De afgelopen jaren speelde hij op huurbasis voor Everton, CSKA Moskou en Sporting Gijón. Dit seizoen werd hij ondergebracht bij Amiens.

Plaats een reactie

dinsdag 3 april 2018 om 19:45
Dat is bij al die gasten toch zo of ben ik nu rasisties....!
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:47
Dat is gewoon normaal in die landen, daar is niks nieuws aan. Het scheelt ook maar 2 jaar heb wel is gekkere verschillen gehoord
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:49
Wat te denken van tiote Drogba pogba kalou ga zo maar door
Vind ik leuk
Mosquito +20322
dinsdag 3 april 2018 om 19:53
In wat voor bekrompen wereld leef jij?
In Nederland loopt iedereen zeker op klompen?
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:55
Niet meer helaas!
Vind ik leuk
Pec010 +2402
dinsdag 3 april 2018 om 21:05
Heb je wel eens op die dingen gelopen? Mag blij zijn dat er gewoon schoenen zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 22:22
Nee ik niet schijnt wel gezond te zijn :p
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 20:10
Kijk maar uit anders opent hij de aanval onze bokser
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 20:14
Woef woef woef kleuter
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 20:16
Zeg iemand die ontsnapt is uit psychiatrische inrichting
Vind ik leuk
Thobar +4534
dinsdag 3 april 2018 om 20:07
Pogba is gewoon in Frankrijk geboren en opgegroeid. Geen speld tussen te krijgen de Fransen zijn immers de uitvinders vd burgelijke stand. Het is idd wat anders wanneer ze in Afrika zijn geboren al naar hoe het uitkomt wordt er hier daar wel iets aangepast als dat beter uitkomt.
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 20:14
Ow dat van pogba wist ik niet dat hij in Frankrijk geboren is thnx. ;-)
Vind ik leuk
goedemorgen +3295
dinsdag 3 april 2018 om 21:14
Hiermee ontkracht je dus meteen je eerdere reactie...
Je weet niet eens waar je het over hebt.
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 20:29
pogba?
Vind ik leuk
Sytz +4078
dinsdag 3 april 2018 om 19:50
http://www.worldfootball.net/player_summary/youssoufa-moukoko/

Deze gast zou 13 moeten zijn, geloof ik helemaal niks van!
Vind ik leuk
Blindsy +17315
dinsdag 3 april 2018 om 19:58
Nou, ik zag gisteren een zekere Brian Brobbey bij Ajax onder 17 rondlopen, die scheert zich al 3 jaar en heeft het lijf van een body builder van 30.. maar zou 16 zijn. Geloof ik ook niks van ;-)
Vind ik leuk
AllAdIn +22525
dinsdag 3 april 2018 om 20:56
Ik geloof daar ook niks van, ik zie ook nergens zijn geboorteplaats vermeld staan..
Vind ik leuk
Blindsy +17315
woensdag 4 april 2018 om 14:55
Ik maakte een grapje hoor. Is ook een Nederlands joch, tuurlijk is hij gewoon ca 16. Werd trouwens net getipt, is het broertje van Derek Luckassen.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3236
dinsdag 3 april 2018 om 21:30
Je weet dat dat het broertje is van derrick luckassen van psv? Die in Amsterdam is geboren?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 3 april 2018 om 21:33]
Vind ik leuk
Blindsy +17315
woensdag 4 april 2018 om 14:50
Brobbey het jongere broertje van Luckassen? Verschillende vaders, maar allebei dezelfde moeder? Nee, dat wist ik niet. Prima toch? (En natuurlijk is hij 16, wilde de discussie gewoon wat luchtiger maken).
Vind ik leuk
Ozpo +549
dinsdag 3 april 2018 om 19:49
Je ben niet rasisties maar wel iets anders
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:50
Zeg op dan!
Vind ik leuk
Ozpo +549
dinsdag 3 april 2018 om 19:53
Als jij rasisties schrijft dan gaat er iig wel wat mis. Zou ff googlen hoe je het wel schrijft. Komt iig niet heel slim over. Gratis tipje van mij aan jou
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:54
Dankjewel opoe!
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:52
Hij is net terug, zegt niks verkeerds en je vind het nu al nodig om hem te beledigen.
Vind ik leuk
Ozpo +549
dinsdag 3 april 2018 om 19:54
Klopt
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:58
Ik heb niks gezegd, hij verdenkt zelfs mij van alles en nog wat
Vind ik leuk
Paul1982 +11956
dinsdag 3 april 2018 om 21:51
Precies dit haha!!
Vind ik leuk
Blindsy +17315
dinsdag 3 april 2018 om 19:54
Nee, maar wel discriminationerend.
Vind ik leuk
HJR +8945
dinsdag 3 april 2018 om 19:47
Echt geen idee of je rasisties bent. Geen idee wat dat betekent ;)
Vind ik leuk
dinsdag 3 april 2018 om 19:53
Niet zo spotten met dyslexie man! Je snapt toch wat hij bedoeld
Vind ik leuk
HJR +8945
dinsdag 3 april 2018 om 20:23
Bedoelt, bedoel je ;). Excuses als het overkomt als spotten. Was niet de bedoeling.
Vind ik leuk
#Keizerout +42502
dinsdag 3 april 2018 om 19:51
Je vraagt je af waarom hij het nu ineens erg is gaan vinden.
Vind ik leuk
kwartje50 +1151
dinsdag 3 april 2018 om 20:05
bizar!!!!
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 10:57
In sommige delen van de wereld waar registratie van geboortes niet of gebrekkig worden bijgehouden of waar geboortes niet strikt jaarlijks worden gevierd of zelfs helemaal niet omdat tijd daar globaal word gelezen aan de hand van seizoenen zijn dit soort dingen niet ondenkbaar. Je moet je maar eens voorstellen dat je totaal afgezonderd van de moderne wereld leeft ergen in de bush oid. Dan heb je wel andere dingen aan je hoofd als dagen tellen en verjaardagen vieren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws