Bruggink en De Boer kiezen kant Van Bronckhorst: Ik geloof er ook wel in

Bruggink en De Boer kiezen kant Van Bronckhorst: "Ik geloof er ook wel in"

zondag 15 april 2018 om 14:39

Arnold Bruggink begrijpt niet dat Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst zoveel kritiek heeft gekregen op zijn besluit om deze week een mini-trainingskamp te beleggen in Marbella.

Feyenoord bivakkeerde een paar dagen in de Spaanse kustplaats om de messen te slijpen voor de apotheose van het seizoen. "Ik vind het prima", oordeelt Bruggink bij FOX Sports. "Als Van Bronckhorst denkt dat zoiets Feyenoord het laatste zetje kan geven, met name richting de bekerfinale (volgende week zondag tegen AZ, red.), dan is dat toch goed?"

"In het buitenland gebeurt het veel vaker. Die ervaring zal Van Bronckhorst ook hebben meegenomen. Ik heb alleen maar positieve dingen gelezen. Dat ze bij elkaar hebben gezeten en goed zijn voorbereiding richting de bekerfinale. Ik vind dat mooi", besluit Bruggink. Ronald de Boer is het ermee eens. "Ik geloof er ook wel in."

Lees ook: 'Verbaasd Feyenoord moet diep in buidel tasten door Gio; ook spelers niet blij'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Teo Smith +18198
zondag 15 april 2018 om 14:51
Wat begrijp jij wel arnold...
Vind ik leuk
Kuip +4685
zondag 15 april 2018 om 15:12
Aan het voetbal te zien zit Feyenoord nog in de vakantiemodus....
Vind ik leuk
Kuip +4685
zondag 15 april 2018 om 15:15
Het geld kan beter gestoken worden in een goede trainer. Als je bijvoorbeeld de fitheid (maar ook technische vaardigheid) van een ploeg als Red Bull Salzburg ziet, dan zou ik maar snel zo’n trainer halen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:21
Ja qua fitheid kan iedereen in Nederland nog wel wat aan doen. Bij Feyenoord hebben ze denk ik wel de beste fysiek in Nederland, alleen moeten ze vaker trainen zoals Red Bull en bijvoorbeeld Basel. Die tactiek van hen krijg je er niet in met 1 keer trainen per dag.
Vind ik leuk
Kuip +4685
zondag 15 april 2018 om 15:43
Let maar eens op het onvoorstelbare trage tempo waarin gevoetbald wordt. Dat zie in geen enkele competitie. Iedereen sjokt over het veld. Het baltempo is laag. Ik wel eens de indruk dat onze Nederlandse trainers dat niet eens zien.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:58
Dat is ook de reden dat spelers die in de top competities het allemaal niet meer bij kunnen benen hier vrij simpel kunnen meedraaien.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:03
Precies wat Mariner zegt. Spelers die hier top zijn kunnen het in het buitenland niet aan en andersom. Terwijl Feyenoord vorig jaar regelmatig hoog tempo speelde. Maar vaak zie je nu ook dat de teams het niet aankunnen wanneer ze hoog tempo spelen. Dan worden er heel veel fouten gemaakt. Het spel ziet er niet uit en waarschijnlijk komen er veel blessures bij.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:22
Die spelers hebben niets anders als vakantie, dus deze kan er ook nog wel bij;-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:34
Zo is dat
Vind ik leuk