Ik keek naar de scheidsrechter en vroeg hem: waar ben je mee bezig?

    "Ik keek naar de scheidsrechter en vroeg hem: waar ben je mee bezig?"

    maandag 16 april 2018 om 13:52

    Mounir El Allouchi vindt het werkelijk onbegrijpelijk dat Damil Dankerlui zondagmiddag géén rood kreeg tijdens de derby tussen NAC Breda en Willem II (1-2). De aanvaller van de thuisploeg werd diverse malen neergehaald door Dankerlui. 

    De rechtsback van Willem II had al een gele kaart op zak en beging vervolgens nog zeker drie overtredingen - zónder daar straf voor te krijgen van arbiter Ed Janssen. Reinier Robbemond, trainer van de Tricolores, besloot snel in te grijpen en haalde de jongeling naar de kant. 

    "De eerste keer kreeg ik een harde schop. Daarna haalt hij me weer twee keer neer en daarna nog een keer", aldus een verbaasde El Allouchi in gesprek met BN/De Stem. 

    "Ik keek naar de scheidsrechter en vroeg hem: waar ben je mee bezig? Maar hij zei niks. Ik stond versteld. Ik dacht echt dat hij zijn tweede geel zou krijgen. Iedereen zag dat hij eraf moest, het was rood."

    Lees ook: Brabantse burenruzie prooi voor Willem II: Rienstra matchwinner met twee goals

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 13:59
    Dat afvragen kan je wekelijks doen......
    Vind ik leuk
    Aal +21739
    maandag 16 april 2018 om 14:01
    Of je moet Nijhuis hebben natuurlijk....
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 14:03
    Nijhuis is een arrogante l*l, die denkt dat die de beste is.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:08
    Dat is die ook.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 14:24
    Vind je Nijhuis echt de beste, maakt naar mijn idee veel fouten en fluit heel warrig.. Spelers weten niet waar ze aan toe zijn en hij fluit wanneer die niet moet fluiten en andersom.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:26
    Dat is nog altijd beter dan de overige scheidsrechters die constant fluiten.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 14:27
    Ik vind Bjorn Kuipers niet constant fluiten
    Vind ik leuk
    Koeroe +12451
    maandag 16 april 2018 om 14:38
    Henkie, zoals zo vaak weer met je eens
    Vind ik leuk
    RtdDub +11839
    maandag 16 april 2018 om 14:42
    Ik vond zijn grensrechter gisteren goed in de eerste helft......
    Vind ik leuk
    Guntherr +1053
    maandag 16 april 2018 om 14:06
    Nou sooike dit bedoel ik dus haha. Maar goed dat die ouwe tak met pensioen gaat
    Vind ik leuk
    sooike1973 +664
    maandag 16 april 2018 om 14:34
    Heb ik ook niet ontkent he? Ach, soms zit het mee. In ieder geval goed dat hij gewisseld werd
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1295
    maandag 16 april 2018 om 14:07
    Eerder spelen werd mij vroeger dan vertelt :P
    Vind ik leuk
    Da Vy +14
    maandag 16 april 2018 om 14:24
    Als NAC supporter zijnde moet ik toegeven dat NAC het tegen 10 man van Willem2 met de instelling die ze hadden ook niet hadden gered.

    Echter had hij er wel degelijk met een rode kaart vanaf gemoeten. Dat hij na 3 overtredingen waar hij door het oog van de naald is gekropen snel is gewisseld zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    Ibo +160
    maandag 16 april 2018 om 14:58
    Ja maar de laatste overtreding waaruit de vrije trap van de 1-1 voortkwam en waar die El Allouchi helemaal door zn plaat ging was dusdanig licht dat ie daar ook gewoon niet voor had kunnen fluiten. Bij dat moment wilde die gast gewoon een tweede gele kaart aansmeren welke terecht niet werd gegeven op dat moment. Had sowieso het gevoel dat de spelers van Nac meer bezig waren met de scheids, vragen om een strafschop of geel, dan met t mes tussen de tanden de strijd aangaan. Jammer
    Vind ik leuk
    Da Vy +14
    maandag 16 april 2018 om 15:23
    Heb je 100% gelijk in, ze zijn zoals ik al zei op inzet geklopt.. niets meer en niets minder..

    Die gozer had gewoon zijn tweede gele moeten krijgen, verder geen impact gehad maar toch.. ik denk dat de scheids in kwestie hem op dat moment in de wedstrijd alleen nog niet durfde te geven..
    Vind ik leuk
    deltiaan +1163
    maandag 16 april 2018 om 14:56
    gewoon een mafia bende ons scheidsrechter korps
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:14
    Bij de wedstrijd Ajax-NAC Breda had Edje echter geen enkele moeite om Bart Meijers zijn 2e gele kaart te geven. Toen heb ik hem ook geen waarschuwing zien geven. Dat is namelijk het grote probleem van deze scheidsrechter. Ontzettend inconsequent en pure willekeur.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +952
    maandag 16 april 2018 om 15:43
    Haha dat is nog eens een bak zeg... er was een overtreding geel waard. Dat was de eerste en die is ook bestraft. De rest waren bewuste opzoekertjes van deze non valeur. In plaats van hierover te zeuren had ie beter kritisch kunnen zijn op zijn persoonlijke prestatie. Klein beetje calimero dit.
    Vind ik leuk
    voyager73 +16
    maandag 16 april 2018 om 15:45
    Allouchi....dropveter dat je bent. Matennaaier. Ieder weldenkend mens kon zien dat je Dankerlui wilde naaien. Slappe zak. Misbaksel. Voor die streken had je minstens geel moeten krijgen. Die eerste tik van Dankerlui was een overtreding, maar geen kaart waardig. Al het andere was door jou in scene gezet. Idioot. Proberen om zo een wedstrijd te winnen, komt echt helemaal voor jou rekening. Eindstation bereikt voor jou. Hoger dan waar je nu speelt, gaat het niet worden. Matennaaier!
    Vind ik leuk
    wil +949
    maandag 16 april 2018 om 18:24
    Moeten we nu medelijden krijgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik keek naar de scheidsrechter en vroeg hem: waar ben je mee bezig?"