Lof uit binnen- en buitenland voor Cillessen: 'De hele wereld praat erover'

    Lof uit binnen- en buitenland voor Cillessen: 'De hele wereld praat erover'

    maandag 23 april 2018 om 09:58

    Jasper Cillessen kan na de gewonnen Copa del Rey-finale met FC Barcelona niet meer stuk. In Spanje, maar ook over de landsgrenzen zijn er complimenten voor de doelman.

    Met een prachtige pass stond Cillessen aan de basis van Barcelona's openingstreffer in de finale van de Copa del Rey, waarin Sevilla uiteindelijk met 5-0 werd verslagen. 'De perfecte pass: het goede moment, de goede snelheid en de goede richting. Deze bal is een assist voor de 1-0', twittert Frans Hoek, die als keeperstrainer nauw met hem samenwerkte bij het Nederlands elftal.

    Bij het compliment van Hoek bleef het niet. In de Spaanse pers stond Cillessen ook in de spotlights, al ging de meeste aandacht uit naar Andrés Iniesta. 'Cillessen keepte de perfecte finale en de hele wereld praat over zijn pass', schrijft El Mundo Deportivo. El Periódico had het over 'de wedstrijd van het jaar' van de Oranje-international, die door La Vanguardia wordt vergeleken met een quarterback.

    Plaats een reactie

    maandag 23 april 2018 om 10:03
    Cillissen is hot en blijft no 1 van nederland
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:19
    Door die ene pass? Uitralingloze keeper. Doe mij ZOET maar. Staat tenminste een vent
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1209
    maandag 23 april 2018 om 10:21
    Zoet heeft de uitstraling van een zak aardappelen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:23
    Dat is dan altijd nog meer dan een lege strandbal
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:31
    Perfecte uitstraling. Altijd een rustige, nonchalante "jullie maken mij geen fuck"-blik in zijn ogen, die ook bijna altijd wordt waargemaakt met goede acties in sterke wedstrijden.

    Erg goede sluitpost.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 12:04
    Perfecte uitstraling ? Jij hebt in het weekend zeker een leren pak aan met zo'n zwart leren masker op en een rode bal in je mond
    Vind ik leuk
    huge +564
    maandag 23 april 2018 om 12:11
    Een butsbal bedoel je?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 13:12
    Haha
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:57
    Fascinerende argumentatie, Butsbal. Chapeau.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:30
    Cillessen wel? Die heeft zelf nada geen enkel uitstraling.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1209
    maandag 23 april 2018 om 10:36
    Nee maar hij oogt wel zelfverzekerder...Zoet stond met knikkende knieën onder de lat tegen Engeland en je ziet gewoon dat Cillessen veel meer ervaring heeft.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1155
    maandag 23 april 2018 om 10:38
    Dan wel zoete aardappelen
    Vind ik leuk
    Pvm9 +812
    maandag 23 april 2018 om 10:52
    Maar wel een zoete aardappel
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25065
    maandag 23 april 2018 om 11:12
    Jeroen is inderdaad gewoon n boer om te zien ;-). Maar als je eerlijk bent heeft Cillessen de uitstraling van een kleine verwende jankbal wanneer je 'm geen snoepje geeft.

    Neemt niet weg dat Cillessen het goed doet de laatste tijd. Maar hij moet weg bij Barcelona. Onbegrijpelijk dat zo'n keeper met zijn kwaliteiten kiest om de bank warm te houden en niet wekelijks te spelen.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1790
    maandag 23 april 2018 om 11:29
    Wat boeit uitstraling??!! Mensen die daarover beginnen zijn mensen die zich bijvoorbeeld laten intimideren door tattoos en spieren.. "Boh kijk hem, spieren en tattoos.. die is gevaarlijk!" Pfff.. Ballen tegenhouden.. dat moeten ze. Dat kunnen ze beiden, mooi voor het NL's elftal. Klaar...
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:10
    Ik ben ajax en cillissenfan! Maar waarom moet de vergelijking met zoet gemaakt worden? Ja zoet is ook goed en heeft zn eigen kwaliteiten. Maar om hem direct af te zeiken? Nee. Stel! Cillissen krijgt een blessure en wordt nooit de oude, zoet ontwikkeld zich verder en blijft/wordt in NL de nr 1. Dan is ie zeker in 1x een held. Man man man. Laat mensen toch in hun waarde
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1209
    maandag 23 april 2018 om 12:30
    Heb het ook over zijn uitstraling in de goal...niet over Zoet persoonlijk want volgens mij is het best een goeie gozer. Heb ook helemaal niet gezegd dat het een slechte keeper is.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:34
    Ok 👌
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    maandag 23 april 2018 om 14:06
    Niet zo vleiend zijn naar Zoet
    Vind ik leuk
    abraksas +1211
    maandag 23 april 2018 om 16:06
    zoete aardappelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 18:48
    En is bovendien een enorme zenuwenleier en een dooievissiesvreter.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9027
    maandag 23 april 2018 om 10:38
    Eigenlijk heeft Cillessen gewoon dezelfde uitstraling als Van der Sar had op die leeftijd.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:42
    Haha!
    Vind ik leuk
    The Iceman +9027
    maandag 23 april 2018 om 10:43
    Uitstraling hè
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 10:47]
    Vind ik leuk
    B3v3r +604
    maandag 23 april 2018 om 11:25
    Zeker weten, Edwin met zijn bloempot kapsel en vlaporen had ook geen enkele uitstraling. Later veranderde dat wel na mate hij ouder werd.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 12:04
    Juist B3ff3r
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 11:12
    Daar heb je gelijk in. Zoet is een echte kerel, maar een echte kerel maakt je nog geen betere keeper. Ene Edwin van der Sar had ook niet de uitstraling van een echte vent, maar dat is toch echt 1 van de beste keepers van de wereld geweest.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 18:54
    Van de wereld haha. Nuanceren aub
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:20
    Edwin van der Sar was in zijn tijd absoluut 1 van de beste keepers van de wereld. Ik zeg ook 1 van de beste....
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 21:44
    Is een mening en dat mag, ik vind dus van nie
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:07
    Hahaah. je bent vast voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1165
    maandag 23 april 2018 om 11:13
    Cillessen heeft nu al een tijd bewezen beter te zijn dan Zoet. Dus waarom je deze discussie nu weer oprakelt is me een raadsel. Tenzij je een Psv supporter bent, dan begrijp ik je reactie wel.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 11:39
    doe je bril met psv kleur maar af hoor
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:25
    Zoet? Die mongool? Waardeloze keeper. Jasper veel en veel beter
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 15:41
    Aan jouw tekst hier boven is ook te zien dat jij war chromosomen te kort hebt
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    maandag 23 april 2018 om 15:18
    Die is grappig....
    Hahahahahahah
    Hahahhaahhajaa
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23400
    maandag 23 april 2018 om 11:08
    Cillesen geeft een pass en de wereld is van slag? Wat een onzin dit allemaal, zeg. Dit gebeurd zo vaak als de tegenstander 1 op1 gaat achterin. Echt een stukje voor de Nederlandse pers. Cillesen is gewoon de reservekeeper en zal in de zomer verkassen. Laatste keer ook : " Cillesen helpt Barca verder met briljante safe" en dan blijkt de uitslag 6-0 te zijn met 4x Messi. Excuse me? Wie helpt Barca verder ???
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 12:05
    Teilmateriaal inderdaad
    Vind ik leuk
    aartstyle +1121
    maandag 23 april 2018 om 10:04
    Frans Hoek, zucht......
    Jasper Cillessen, prima gedaan! Maar we moeten het ook niet groter maken dan het is.

    Over barcelona: Wat een wereld van verschil met het duel in Rome. Dat moet onderschatting geweest zijn of een andere duistere reden. Het verschil in inzet en passie was enorm groot.
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1206
    maandag 23 april 2018 om 10:52
    haha die Frans Hoek! Die beschrijft even voor ons idioten wat er nou precies zo goed is aan de pass van Cilissen, wij moeten even weten dat hij er echt oog voor heeft!
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:04
    Feit blijft dat hij bankzitter is van barca en dat hij die zinloze nietszeggende copa del rey mag keepen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    maandag 23 april 2018 om 10:06
    Amen!
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    maandag 23 april 2018 om 10:10
    Haha.. Hoezo amen?? Elke dag trainen met de beste spelers van de wereld is nog beter dan een seizoen in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    maandag 23 april 2018 om 15:11
    Daar gaat het mij niet om.. het gaat er mij om dat wat die man er boven zegt.. copa del rey.. voor de rest de bank warm houden.. loop maar alles recht te lullen hij traint met de beste speler.. mooi. Maar spelen met hun......
    Ja alleen in de copa del rey.. en dat overdreven gedoe over de pass die een goal word.. meer geluk dan wijsheid.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    maandag 23 april 2018 om 15:29
    Het zegt natuurlijk wel iets.
    Het getuigd van kwaliteit als je op de schaarse spel momenten wel weet uit te blinken.

    En dagelijks de ballen moeten tegen houden van Messi op de training is geen kattenpis.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    maandag 23 april 2018 om 15:35
    het eerste stuk je zit zeker wat in.


    maar dat 2e stukje

    yeah yeah!

    maar besef jij wel dat de eerste doelman van oranje op de bank zit.... dat is geen gezicht. sorry. dat is een harde klap voor zoet en de rest... ookal is cillissen voor de meeste de nr 1
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    maandag 23 april 2018 om 15:43
    Nee harde realiteit voor de rest dat ze gewoon simpelweg minder zijn ondanks een wekelijkse basis plek
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    maandag 23 april 2018 om 16:03
    dat kan wel zo zijn.. maar je geeft geen antwoord op het geen dat ik aangeef.. de nr 1 doelman zit op de bank.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    maandag 23 april 2018 om 16:31
    Ja klopt.. Pijnlijke conclusie dat we geen top keepers hebben. Dit had je kunnen destilleren uit mijn reactie.

    Idem voor de spits positie. En daar blonken we in uit. Nu lijken we het te moeten doen met weghorst..

    Au au au
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    maandag 23 april 2018 om 16:37
    In geen enkel stuk heb ik dat eruit kunnen halen misschien moet je maar even terug lezen wat je typt..

    je hemelt hem op net als de rest..
    niet erg hoor moet je zelf weten.

    ik vind het alleen vreemd dat hij word opgehemeld terwijl hij gewoon een ''bankzitter'' is. En een aardig potje keept in het beker toernooi.

    spitsen zijn er wel. het is niet van het niv. robben maar ze zijn er en zijn op schot in de comp. waar zij spelen.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    maandag 23 april 2018 om 17:13
    Ik hemel hem niet op. Ik ben realistisch en constateer dat hij de beste keeper is die we hebben.

    Niet meer, niet minder.

    En niet tussen de regels door kunnen lezen is idd niet je sterkste kant. Geen probleem, ik leg het je graag uit
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    maandag 23 april 2018 om 18:05
    ''Nee harde realiteit voor de rest dat ze gewoon simpelweg minder zijn ondanks een wekelijkse basis plek''

    je zet de andere keepers op een manier neer van jullie kunnen er weinig van ondanks cillissen bankzitter is... ''tussen de regels'' kan ik er nog steeds niets van maken dat jij cillissen geen topkeeper vind. maar wat ik al zei in het begin alles recht lullen wat je kan he..

    dus voor je mensen wilt aangeven waar zij minder in zijn kijk dan even naar je zelf.

    grappige gast.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    maandag 23 april 2018 om 19:36
    Bizarre conclusies. Je legt woorden in mijn mond wat ik niet bedoel.
    Naast het niet tussen de regels kunnen lezen, kan je ook niet letterlijk lezen en lees je (vermoedelijk) mijn tekst op basis van een reeds eerder gemaakt oordeel.

    Kortom een en al devaluatie van jouw zijde, echter schuif je het in mijn schoenen.

    Sorry verkeerde maat, het past niet.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    maandag 23 april 2018 om 21:50
    Ik zet woorden in jou mond.. dit zijn jou woorden waar heb je het over.. of bedoel je met

    "Nee harde realiteit voor de rest dat ze gewoon simpelweg minder zijn ondanks een wekelijkse basis plek''

    Dan zeg ik toch niets verkeerds als ik dat je hun weg zet dat ze er weinig van kunnen.. of wou je dat voor de 3e keer recht lullen.. ?

    Je gaat sowieso al veelste lang door.. het gaat erom dat een keeper bankzitter is bij barcelona. Niet goed genoeg dus. Maar wel een vreemd gezicht dat die man eerste keeper is in oranje.. nogmaals. Geen gezicht.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    dinsdag 24 april 2018 om 07:46
    Ik zeg niet dat ze er niks van kunnen. Ik zeg dat ze minder zijn dan Jasper. En Jasper is geen wereldniveau en dus bankzitter omdat ze daar een nog betere keeper hebben.

    Zo moeilijk is het niet hoor
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    dinsdag 24 april 2018 om 09:07
    Stop met je onzin.. is het zelfde.. en niet de zin gaan veranderen.. Niets is heel iets anders dan weinig.

    Blijf een wissel keeper maar de hemel in prijzen.. ik had willen zien of een andere wissel keeper ook zo de hemel in was geprezen.

    "Het zegt natuurlijk wel iets. 
    Het getuigd van kwaliteit als je op de schaarse spel momenten wel weet uit te blinken."

    Dit heeft natuurlijk niets te maken met iemand prijzen he... niets eens een beetje.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    dinsdag 24 april 2018 om 09:34
    Haha.. Wat is je probleem?

    Jasper is een degelijke keeper maar geen top niveau.

    Stop met mijn woorden anders te labelen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4776
    dinsdag 24 april 2018 om 14:22
    Mijn probleem..?

    Ik weet niet hoor volgens mij had jij een probleem of misschien ook niet.. maar jij was de gene die antwoorde op mijn reactie.. en niet omgekeerd.. nu ineens is het een "degelijke keeper" in het begin sprak je anders maar ja dat verzin ik zeker ook weer..
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:22
    Dat een wissel van barcelona door ALLE bondscoaches 1e keeper wordt gemaakt zegt genoeg over Zoet en het niveau van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4764
    maandag 23 april 2018 om 10:07
    Denk jij nou maar niet dat er ook maar 1 speler is die liever speelt bij Ajax Feyenoord of Psv als ie bij Barca op de bank kan zitten en de copa mag spelen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    maandag 23 april 2018 om 10:19
    Dat neemt niet weg dat hij een goede keeper is, toch?
    En zo nietszeggend is de Copa ook weer niet hoor, denk eens positief joh, maakt het leven zoveel leuker!
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    maandag 23 april 2018 om 10:27
    Bien heeft een hekel aan Cillessen en aan Barcelona, vandaar zijn reactie, sneu mannetje is het :)
    Vind ik leuk
    pietprecies +4699
    maandag 23 april 2018 om 10:39
    En aan Ajax niet te vergeten
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    maandag 23 april 2018 om 10:26
    Feit blijft dat je dat alleen maar zegt omdat je een hekel hebt aan Cillessen en aan Barcelona. wanneer Madrid had gewonnen door een goal van Ronaldo had je gegild als een speenvarken zo hard. Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Vamos Madrid!
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:29
    Nee de copa stelt niks voor en voor Real al helemaal niet die nemen dat niet serieus.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24339
    maandag 23 april 2018 om 10:33
    Wat jij wil joh :)

    Leven met haat en afgunst Bien, is een kwalijke zaak, mijn advies zoek hulp :)
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +444
    maandag 23 april 2018 om 10:52
    Namen ze de competitie dit jaar ook niet serieus?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16355
    maandag 23 april 2018 om 11:36
    En daarom staan ze als kinderen te springen zo blij als ze de Copa winnen?
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:11
    En dan nog 2 klasses beter zijn dan de basiskeeper van psv. Met weinig wedstrijdritme. Dat zegt ook wel weer genoeg.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 23 april 2018 om 12:25
    Tja maar hij zit bij een grote club. En Zoetje moet nog maar afwachten of er überhaupt een topclub komt. Het is pure jaloezie van je en alleen maar om populair te doen.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2974
    maandag 23 april 2018 om 22:55
    Haha niets zeggende Coppa zo nietszeggend dat je mag hopen op de CL anders NADA niente.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:08
    Waarover praat de hele wereld? Over Jasper Cillessen! Alle vrouwen van de wereld willen met hem trouwen. Alle mannen willen hem zijn. Alle kinderen willen reservedoelman worden.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    maandag 23 april 2018 om 10:09
    Kom er maar weer in: hij is 100x beter dan Zoet, nee 1000x, nee 10000x.
    Is en blijft een bankzitter.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9027
    maandag 23 april 2018 om 10:16
    Zegt niet zoveel. Room is ook bankzitter, maar wel beter dan Pasveer.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:17
    Hoor toch op met dat vergelijken met Zoet, heeft totaal geen zin.
    Zoetje mag alleen dromen van zulk talent.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    maandag 23 april 2018 om 10:25
    Koeman moet gewoon geen bankzitters selecteren.
    Kies je voor het geld en zit je daardoor op de bank; prima maar dan ook geen Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 10:35
    Koeman moet gewoon de beste voetballers opstellen, of die hier in Nederland spelen of in buitenland op de bank zitten, who cares?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4223
    maandag 23 april 2018 om 10:15
    Waarom vind iedereen het zo erg dat die op de bank zit. Natuurlijk zou het beter zijn voor hem om ergens eerste keeper te worden maar blijkbaar vind cilisen het zelf wel goed zo en is hij tevreden
    Vind ik leuk
    LIO7 +1061
    maandag 23 april 2018 om 10:26
    Lekker voor hem! Hoop voor hem en het Nederlands elftal dat hij eindelijk een vaste basisspeler wordt.

    Veruit de beste keeper die we hebben... toch??
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91399
    maandag 23 april 2018 om 10:33
    Hij was weergaloos die pass. Moet ie vaker doen!

    Al zit hij op de bank, het is Nederlands beste keeper momenteel!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11094
    maandag 23 april 2018 om 10:34
    Deze finale had hij nodig. En hoewel er geen mooiere club is dan Barcelona, zou ik als ik hem was toch overwegen om te vertrekken.
    De beste jaren moeten nog komen, Sar was ook 30 toen hij naar Fulham vertrok, je moet gewoon ergens vaste keeper worden en weer de onbetwiste nr 1 van Oranje zijn.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7232
    maandag 23 april 2018 om 10:37
    Ja lekker balletje hoor
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    maandag 23 april 2018 om 10:39
    Al dat gedoe over keepen of niet! Kijk ff naar ieders clubvoorkeur hier en je weet welke doelman hij/ zij in de goal willen hebben.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 10:39]
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    maandag 23 april 2018 om 10:58
    de hele wereld praat erover !!, . . waarover ??
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 11:06
    Dit was wel een pass om in te lijsten inderdaad. Die zien we niet iedere week.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 12:00
    Stampt m gewoon blind naar vore die skele
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +323
    maandag 23 april 2018 om 11:08
    Had niet al te veel te doen, maar het geen wat hij moest doen deed hij gewoon naar behoren! Alleen door 1 bal hem ophemelen gaat ook wel ver...
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    maandag 23 april 2018 om 11:15
    Cillessen is ook gewoon een goede keeper, de beste van Nederland. Maar bij Barcelona zal hij altijd de tweede keeper blijven. Misschien wordt het tijd om verder te kijken.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    maandag 23 april 2018 om 11:16
    Hehe de hele wereld praat erover en dan aankomen met een tweet van Frans Hoek. Yeah Jasper heeft een pass gegeven. Leuke keeper hoor maar wel een trutje. Echt goeie keepers zijn op zijn leeftijd geen 2e keeper. Zeker geen jaren achter elkaar.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:22
    Jaren? Het is nog maar zn 2e seizoen....
    Vind ik leuk
    pos +8759
    maandag 23 april 2018 om 19:49
    Ja weet ik maar daarom moet hij ook nu weg anders gaat hij zijn 3e jaar in.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4750
    maandag 23 april 2018 om 11:16
    Zoet is een modale keeper waar er meer van lopen in de NL competitie alleen, hij heeft de mazzel dat hij bij de landkampioen speelt en PSV is ook meteen de top voor hem. Cillissen daartegen daar zie je de klasse ervan afdruipen en dat was niet die 1e schitterende pass want dat was de bonus maar ook de reddingen die hij verrichte waarvan 1 een doelpunt moest zijn. Terecht dat hij met afstand in de basis staat van het NL elftal.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 11:54
    Een geweldige pass van Cillessen, zijn transferwaarde is hierdoor miljoenen euros gestegen!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 23 april 2018 om 11:59
    Dat is geen assist. Frans Hoek had een voor-voor-voor-voor-assist nog een assist genoemd, zo geilt hij op dat ratteköpke. Wat heeft die Cillessen toch een genant irritante uitstraling. Bah.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:12
    Was een mooie trap van Cilessen, maar zulke passes zie ik wel vaker op de velden, ook in Nederland. Geen idee wat er zo bijzonder aan is..??
    Vind ik leuk
    glenn +1027
    maandag 23 april 2018 om 12:13
    dat hij bij Barca niet nummer 1 is daar kan ik mee leven want Ter Stegen is ook geen pannenkoek maar bij Nederland moet je niet twijfelen....al vind ik Zoet ook verre van slecht.
    Vind ik leuk
    Bhj +1512
    maandag 23 april 2018 om 12:22
    Hoop gelul over wie de betere keeper is. Laten we beginnen dat ze beide niet van absolute wereldklasse zijn en Zoet het ook zeker niet gaat worden.
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    maandag 23 april 2018 om 13:39
    goeie keep, maar wist niet eens dat ie bij barca zat
    Vind ik leuk
    steekpass +23
    maandag 23 april 2018 om 20:31
    Kunnen we als Nederlanders niet gewoon blij zijn dat we, sinds erg lange tijd, gewoon twee erg goede keepers hebben? Of is dat teveel gevraagd?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lof uit binnen- en buitenland voor Cillessen: 'De hele wereld praat erover'