Spaanse krant: dolgelukkige Cillessen accepteert reserverol en blijft bij Barça

    Spaanse krant: dolgelukkige Cillessen accepteert reserverol en blijft bij Barça

    maandag 23 april 2018 om 18:18

    Jasper Cillessen zal ook volgend jaar het shirt van FC Barcelona dragen, claimt het Spaanse medium Sport. De in Groesbeek geboren doelman is voor het tweede seizoen op rij reservekeeper achter Marc-André ter Stegen, maar lijkt gelukkig te zijn met zijn leven in Catalonië.

    De Oranje-doelman voelt zich als een vis in het water in Barcelona, schrijft de Spaanse krant: Cillessen houdt van de stad, heeft zich perfect aangepast aan het Mediterraanse leven en geniet van het gezelschap van zijn familie. Vooral met zijn broer, die mee is verhuisd naar Barcelona, heeft de 'family man' een sterke band. De club is bovendien dik tevreden over Cillessen, die het geen probleem vindt om tweede viool achter Ter Stegen te spelen.

    Cillessen keepte zaterdagavond tijdens de Copa del Rey-finale tegen Sevilla zijn tiende officiële wedstrijd van het seizoen en zag Barcelona met groot machtsvertoon (5-0) de finale winnen. Eerder deze week verschenen er nog berichten over interesse van Liverpool, Atlético Madrid en Napoli in de 39-voudig Oranje-international. Deze drie topclubs lijken dus achter het net te gaan vissen.

    Poll

    Gaat Cillessen ooit eerste keeper worden bij Barcelona?

    (5054 stemmen)

    Plaats een reactie

    Argento8523 +6588
    maandag 23 april 2018 om 18:21
    Echt een toffe peer die Cillissen

    Genieten van wat je hebt

    Geweldige club in een geweldige stad
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13462
    maandag 23 april 2018 om 18:23
    Eerst zien dan geloven, gaat nog wel stevig op hem geboden worden.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5190
    maandag 23 april 2018 om 20:46
    waist of a good keeper!
    Vind ik leuk
    Romario9 +11701
    maandag 23 april 2018 om 22:44
    *waste
    Vind ik leuk
    GaoYao +5190
    dinsdag 24 april 2018 om 15:36
    dank u
    Vind ik leuk
    power +5615
    maandag 23 april 2018 om 19:16
    Hij verdient niet slecht bij Barca en hij voel zich gelukkig met alles wat hij heeft, daarnaast hij maakt steeds beter indruk bij Barca, hij heeft gelukkige leven
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    maandag 23 april 2018 om 20:33
    Idd

    Wel goed om soms is bij stil te staan
    Vind ik leuk
    Enden +4019
    maandag 23 april 2018 om 18:25
    Ideaal bericht om de transfersom op te drijven
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    maandag 23 april 2018 om 18:30
    Goede beslissing van Cillessen. Logisch.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    maandag 23 april 2018 om 18:37
    Wonen in een mooi land met lekker klimaat, trainen met de besten,flink cashen en je plek in oranje nooit kwijtraken. Hij zou wel gek zijn om te vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:14
    Tuurlijk. Vijftig wedstrijden per seizoen op de bank mogen zitten. Dwz, gratis de wedstrijden mogen bijwonen van de beste voetbalclub van de planeet waar (voorzover we weten) het beste voetbal van het heelal wordt gespeeld. En dan ook nog ieder jaar een wedstrijd of zes, zeven ZELF tussen de palen van het Nou Camp yeaaahhhhh yeaahhhhh wat een loopbaan wat een leven dankuwel Onze Lieve Heer...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    maandag 23 april 2018 om 20:38
    Ik zou ervoor tekenen. Slapend rijk worden
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    maandag 23 april 2018 om 18:47
    Dan maar Zoet naar liverpool of atl. madrid.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 19:19
    Als ballenjongen?

    Zonder gekheid: heeft niks te zoeken bij dat soort clubs.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    maandag 23 april 2018 om 19:25
    Zoet heeft zich prima staande gehouden in de CL. Simeone was onder indruk van Zoet. Hij is klaar voor het grote werk.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:32
    Die baseren hun mening niet op 2 goede wedstrijden in de CL. Heeft niks te zoeken bij clubs als liverpool of atletico madrid
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    maandag 23 april 2018 om 19:41
    Dat zeiden de Ajax supporters ook over Wijnaldum en Strootman.

    Zoet is klaar voor het grote werk. En die club gaat voor hem komen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:31
    Wat een onzin. Zeker wijnaldum was al een tijdje klaar voor een stap. Zoet is gewoon een middelmatige keeper die net aan ongeveer van het niveau mignolet is.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 23 april 2018 om 21:16
    Liverpool zal voor Zoet als tweede keeper worden aangezien Karius het goed doet en een groot talent. En misschien Atletico voor Oblak of bij Chelsea mocht Courtois weggaan naar Real.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    maandag 23 april 2018 om 21:38
    Dit vind ik een genuanceerde mening. Dat kan ik wel waarderen. We moeten toch blij zijn als een nederlandse speler goed terecht komt. Of het nu Cilissen, Zoet of de Ligt heten. Wat maakt het uit. Maar op VP kijkt menig supporter door de club bril. Jammer.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 19:54
    En hoe lang was dat geleden? Juist, meer dan 2 jaar geleden. Had Simeone hem echt graag willen hebben, had ie hem wel gehaald. Bovendien heeft Zoet dat niveau van toen nooit weer gehaald tot nu toe, hij heeft een goed seizoen achter de rug, maar zo goed ie toen keepte heeft ie niet meer gekeept.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    maandag 23 april 2018 om 20:55
    Doorgaans komen oud psv spelers goed terecht. Natuurlijk heb je uitzonderingen. Het komt ook goed met Zoet.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 21:12
    Dat denk ik ook zeker (prima keeper), ik denk alleen geen Atlético.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:47
    Zwak van Cilissen, ambitieloos , clubs staan voor je in de rij en hij gaat de bank warm houden,
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    JustH +15363
    maandag 23 april 2018 om 19:15
    Ja erg zwak, als hij het geweldig naar zijn zin heeft.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:19
    Kom op man je wil toch alles uit je loopbaan halen, grote clubs voor je in de rij en dan gaat hij bank zitten omdat hij het leuk heeft, wat een instelling
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:35
    Aan de ene kant: ja, als topsporter wil je het zover mogelijk schoppen. Dus in dat opzicht begrijp ik het niet zo. Aan de andere kant; je staat onder contract bij 1 van de, zo niet de beste club van de wereld. Je verdient een lekkere duit geld, je mag elke dag met messi/iniesta/coutinho/suarez ballen en je woont in een leuke stad met doorgaans lekker weer. Plus hij word er redelijk aanbeden door de supporters. Dan word zon keuze extra lastig. Daarbij is hij 29 en dat is voor een keeper nog niet extreem oud. Vd sar balde toen volgens mij nog bij fullham. Dus in dat opzicht zou hij nog prima 2 van deze jaren mee kunnen pakken en dan een trsnsfer maken naar een topclub. Het enige jammere is de oranje discussie, had wel al 50 interlands kunnen hebben.
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    maandag 23 april 2018 om 19:54
    Wat een bullshit,

    Als hij daar nu gelukkig is en gewoon alles heeft wat hij wilt in zijn leven dan is dat toch goed?
    Waarom dan een gebrek aan ambitie? Het gaat er toch om dat je gelukkig bent in je leven?
    Vind ik leuk
    El Pibe +911
    maandag 23 april 2018 om 20:21
    Hij heeft voor Ajax gespeeld, dat zit sommige gasten nogal dwars, jammer...
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:48
    Wanne sukkel accepteert om op de bank te zitten? Wat bereik je ermee? Je wilt toch spelen? Fijn een keeper zonder wedstrijd ritme in Oranje, dat heeft ons Oranje tal keer opgebroken, nooit meer oproepen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:52]
    Vind ik leuk
    yuuup +9459
    maandag 23 april 2018 om 19:21
    Weet je wie pas een enorme sukkel is? Room.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 19:25
    Beter op de bank bij Barcelona dan in de basis bij een clubje dat van Osijek verliest... Of nog erger: een keeper die op de bank zit die bij een clubje dat van Osijek verliest!
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:43
    Ja echt beter man voor je ontwikkeling om bank warm houden te houden, poeh poeh.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 19:49
    Ontwikkeling? Die jongen is 29, veel beter gaat ie niet meer worden.
    Vind ik leuk
    elmoo +637
    maandag 23 april 2018 om 22:22
    Maar wel kampioen
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 22:25
    Cillessen net zo goed.
    Vind ik leuk
    elmoo +637
    maandag 23 april 2018 om 22:28
    Je had het toch over PSV over de Europese wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 22:39
    Oh, ik dacht dat je doelde op Zoet. Verkeerd begrepen van mij.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:36
    Kunnen wij jou niet beter gewoon een verbod geven? Iets in de trend van dat je alleen mag reageren als het over real/psv gaat? Het is namelijk louter onzin wat je uitkraamt.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 23 april 2018 om 21:14
    Heb je die aandachtrekker ook weer. Over een wanne sukkel gesproken dat is Room die gouden bergen werd beloofd als opvolger van Zoet net zoals Jurjus. En keepen nu in de Jupiler League en Roda. Beter als Zoet die tegen Engeland dacht aan bitterballen.
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    dinsdag 24 april 2018 om 11:09
    Hij speelt toch bij de beste club van de wereld? hetzij niet vaak maar regelmatig (beker)
    Leven is daar goed en hij verdient goed daar en traint met de besten. wat zou ie nog meer moeten doen?
    In het druilerige Liverpool moeten gaan keepen?
    Omgeving is ook belangrijk.
    Vind ik leuk
    VVVke +2050
    maandag 23 april 2018 om 18:52
    Echte winnaarsmentaliteit.
    Dolgelukkig met een plekje op de bank.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:54
    Echt dan heb je geen ambitie. Wat heeft hij eraan de bank warm houden? Leuk!
    Vind ik leuk
    035 +5554
    maandag 23 april 2018 om 19:31
    Waarom moeten wij op VP uitmaken wat iemand graag wil?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 23 april 2018 om 19:21
    Hij doet hetzelfde wat jij doet overdag, alleen hij verdient er miljoenen mee...

    Moet jij me eens vertellen wie van jullie 2 hier dom bezig is...
    Vind ik leuk
    035 +5554
    maandag 23 april 2018 om 19:32
    heb je een punt............
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:54
    Nou als ter Stegen een keer geblesseerd uitvalt voor een half jaar wil ik het nog weleens zien hoor.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4924
    maandag 23 april 2018 om 18:59
    Ik ook. Dan staat hij daarna meteen weer op doel. Ter Stegen is 3 klassen beter. Kom op man
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    maandag 23 april 2018 om 20:32
    Dat wel. Maar ik als Barca fan ben toch wel blij met Cilissen als reserve, doet het altijd goed als hij speelt en kan lekker meevoetballen
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:59
    Beter lekker naar een club zoals Liverpool die hebben wel een goede keeper nodig. Op de bank zitten is niet goéd voor je ontwikkeling hij moet zsm spelen!
    Vind ik leuk
    JustH +15363
    maandag 23 april 2018 om 19:17
    Hij traint 6 x in de week met de beste van de wereld.
    Heeft een mooi leven en is tevreden. Mooi!
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:22
    Ja leuk maar dan niet meer in oranje keeper die geen wedstrijd ritme en geen eerste keeper is hoort niet in oranje thuis... Messi de beste dat zagen we tegen Roma en Chelsea wel of een land copa amerika door de neus boren kan ook.
    Vind ik leuk
    035 +5554
    maandag 23 april 2018 om 19:33
    Velen zouden hier voor tekenen!!
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:45
    Kan die toch ook net zo goed in China voetballen, als het dan toch om die geld draait? Een sporter wilt toch spelen?
    Vind ik leuk
    035 +5554
    maandag 23 april 2018 om 19:48
    Nee Bien............. Jasper heeft het naar zijn zin in Barcelona. Daar gaat het om. Als jij blij bent in Eindhoven en met PSV wie zou jou dat dan moeten ontzeggen?
    Sommigen zijn gelukkig met € 1000,00/maand in een flatje en anderen willen een veelvoud. Gelukkig zijn is iets persoonlijks of niet?
    Vind ik leuk
    JustH +15363
    maandag 23 april 2018 om 20:32
    Dat bedoel ik, we zijn niet allemaal strebers. Tevreden zijn is belangrijk.
    Vind ik leuk
    035 +5554
    maandag 23 april 2018 om 20:39
    Precies JustH. Ik ben gelukkig dat ik mijn kinders en kleinkinders wat kan toestoppen en zij zijn daar weer gelukkig mee. Gelukkig zijn is een relatief begrip en velen weten niet wat dat inhoudt. ::-))
    Vind ik leuk
    JustH +15363
    maandag 23 april 2018 om 20:59
    Top, je heb helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    maandag 23 april 2018 om 19:09
    Allmaal mooi wat die zegt, maar je wilt toch graag eerste keeper zijn. Zou het wel weten. Liverpool misschien????
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:22
    Denk er om, dit bericht staat op VP, dan zou het zomaar nepnieuws kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5489
    maandag 23 april 2018 om 19:42
    Ideaal voor Barça. Een 2e keeper die nooit klaagt, Pinto zijn voorganger idem.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 19:46
    Hiphop Pinto haha dat was me een een echte DJ in de kleedkamer voor de rest zoals Cillessen flesjes water klaag leggen schoenen poetsen en waterzak vullen en klaarmaken.
    Vind ik leuk
    Fredje.R +301
    maandag 23 april 2018 om 20:01
    haha moet steeds aan ice age denken
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5506
    maandag 23 april 2018 om 20:14
    Triest dat deze zouteloze bankzitter het Nederlandse doel moet verdedigen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2259
    maandag 23 april 2018 om 20:38
    Goed verdienen, grootste deel van de tijd bankzitten en toch eerste keeper van Oranje zijn. Groot gelijk dat hij bij Barca blijft bankzitten. Waarom gokken door naar een andere club te gaan, daar te gaan bankzitten en vervolgens wel je plaats bij Oranje kwijtraken?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9692
    maandag 23 april 2018 om 21:04
    Zo wordt je gelukkig...mooi en geld zat, elke dag trainen met de beste voetballers.
    Is hij even blij dat ie vertrokken is bij Ajax, de Ligt moet hem
    gezelschap gaan houden, kan die jongen wat doen met zijn talent bij een club die wel over goed management beschikt.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 21:13
    Jammer dat je zo je beste jaren gaat slijten op de bank om je banksaldo te spekken.
    Maar ja vond het altijd al een watje.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    maandag 23 april 2018 om 21:14
    Domme keus jasper.

    Net vorm in engeland.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    maandag 23 april 2018 om 22:07
    Zelfs op 1 been nog de ideale keuze voor Oranje
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 22:20
    Cillessen moet niet alleen aan de poen, maar ook aan zijn sportieve carrière denken.
    Het is beter om bij een andere club eerste keeper te zijn en minder te verdienen!!!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 23 april 2018 om 22:52
    Gewoon de beste sluitpost die NL heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 03:21
    Nee hoor zoet is gelijkwaardig en wel eerste keus bij zijn club dus die kan in de goal bij oranje.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 24 april 2018 om 03:43
    De defensie van Oranje straalt veel meer rust uit met Cillissen, hij is gewoon verder dan Zoet. Misschien komt Zoet nog wel op dat niveau.Normaal gesproken heb je gelijk dat een keeper van Oranje eerste keus bij de club moet zijn, maar Cillissen is wel een zeer gewaardeerde reservekeeper van een topclub in Europa.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 03:44]
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    maandag 23 april 2018 om 22:53
    Zoet & Cillessen. Koesteren zulke NL keepers. Zonder Zoet verliest PSV direct 2 punten.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    maandag 23 april 2018 om 23:06
    Als de clubs genoeg bieden gaat hij heus wel weg....
    Vind ik leuk
    Burton93 +111
    dinsdag 24 april 2018 om 14:49
    Zonde, maar leuk voor hem toch?
    Als je keeper bent, kun je een stuk langer mee.
    Dus in een evt loopbaanplan zullen deze jaren waarschijnlijk zijn meegenomen. zeg 4 jaar 2 de keeper bij barcelona, waarbij iedereen happy is.
    Je traint elke dag met een van de de beste voorhoedes van de wereld.
    Alle ins en outs van het systeem. Dus aan het einde van je loopbaan kun je wel zeggen dat je heel lang tegen/met messi hebt gespeeld...

    hij heeft nog minimaal 10 jaar waar de meeste voetballers al stoppen rond hun 31 a 32 kan hij nog rustig door..

    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 16:27
    Cilessen is geen top keeper, niet van het viveau Neuer!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spaanse krant: dolgelukkige Cillessen accepteert reserverol en blijft bij Barça