Spaanse krant: dolgelukkige Cillessen accepteert reserverol en blijft bij Barça

Spaanse krant: dolgelukkige Cillessen accepteert reserverol en blijft bij Barça

maandag 23 april 2018 om 18:18

Jasper Cillessen zal ook volgend jaar het shirt van FC Barcelona dragen, claimt het Spaanse medium Sport. De in Groesbeek geboren doelman is voor het tweede seizoen op rij reservekeeper achter Marc-André ter Stegen, maar lijkt gelukkig te zijn met zijn leven in Catalonië.

De Oranje-doelman voelt zich als een vis in het water in Barcelona, schrijft de Spaanse krant: Cillessen houdt van de stad, heeft zich perfect aangepast aan het Mediterraanse leven en geniet van het gezelschap van zijn familie. Vooral met zijn broer, die mee is verhuisd naar Barcelona, heeft de 'family man' een sterke band. De club is bovendien dik tevreden over Cillessen, die het geen probleem vindt om tweede viool achter Ter Stegen te spelen.

Cillessen keepte zaterdagavond tijdens de Copa del Rey-finale tegen Sevilla zijn tiende officiële wedstrijd van het seizoen en zag Barcelona met groot machtsvertoon (5-0) de finale winnen. Eerder deze week verschenen er nog berichten over interesse van Liverpool, Atlético Madrid en Napoli in de 39-voudig Oranje-international. Deze drie topclubs lijken dus achter het net te gaan vissen.

Poll

Gaat Cillessen ooit eerste keeper worden bij Barcelona?

(5046 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 23 april 2018 om 18:21
Echt een toffe peer die Cillissen

Genieten van wat je hebt

Geweldige club in een geweldige stad
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:23
Eerst zien dan geloven, gaat nog wel stevig op hem geboden worden.
Vind ik leuk
GaoYao +5071
maandag 23 april 2018 om 20:46
waist of a good keeper!
Vind ik leuk
Romario9 +8482
maandag 23 april 2018 om 22:44
*waste
Vind ik leuk
GaoYao +5071
dinsdag 24 april 2018 om 15:36
dank u
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:25
toffe peer? betekent dat echt iets? Hahaha, klinkt echt heel raar. Ben zelf Pools en ben nederlands lerend, maar dit soort dingen blijven mij verbazen.

Overigens totaal niet belangrijk mijn reactie, maar vraag het mij gewoon af
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:26]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:31
Betekent: prima kerel.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:37
Haha

Ja dat is echt een uitspraak
Vind ik leuk
Skkky50 +1031
maandag 23 april 2018 om 18:53
Geloof mij maar, de Nederlandse taal gaat je nog vaak genoeg verbazen.
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
maandag 23 april 2018 om 18:56
Het schrijven gaat jou iig goed af!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:57
Thx maat!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:44
Kende je zo stoned als een garnaal al?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:06
Is helemaal geen Pool. Dat geloof je toch niet?
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
maandag 23 april 2018 om 20:31
Whahahahaaaa!!!!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:59
Had ik direct al door.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:21
Ik zie het als een kompliment maar dit is zo enorm triest om dit te denken.Er van uit gaan dat iemand niet uit echte land komt, terwijl er geen bewijs is. doe normaal en als je 't graag wilt weten. geef je instagram en ik bewijs het, easy peasy
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:03
Vraag mij af of jij Pools bent en Nederlands lerend. Heb veel reacties van jou gelezen en daar, nagenoeg, geen fouten in gezien.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:10
Jezus, waarom zou iemand in godsnaam daarover liegen. Ik woon met mijn vriendin nu 3 jaar in Nederland en je kan elke taal vrij snel begrijpen als je in dat land woont. En woorden die ik niet begrijp of wil vertalen laat ik liggen of zoek ik op met google translate.
Het uitspreken van de nederlandse taal is vooral heel moeilijk en iets wat nog niet echt goed gaat
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:14
Ik vraag mij iets af, meer niet. Jij reageert nogal "gebeten" hierop. Wat is het probleem? Spreken van een vreemde taal gaat vaak makkelijker dan schrijven beste man.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:17
En dat baseer je op wat? Nog maals, elk mens is ander. Het lezen van de nederlandse taal gaat mij veel beter af dan het spreken, vooral nederlands.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:56
klopt ik heb iets meer gemak met engels typen dan spreken bijv.
Vind ik leuk
Cappie +6538
maandag 23 april 2018 om 20:05
Nou, ik vind het ook raar om je af te vragen of hij wel echt Pools is. Of bedoelde je dat niet? Want zo lees ik het wel.
Vind ik leuk
Senna +6126
maandag 23 april 2018 om 20:54
Aandacht !
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:20
Ben je een Noord of een Zuidpool?
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 22:28
Tegenpool. Ghehehe!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 11:59
Whirlpool
Vind ik leuk
Setovitch +1421
maandag 23 april 2018 om 19:07
+1 hoe je nederlands schrijft/spreekt !
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:08
http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/

Succes ermee ;-)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:11
Oh wauw, dit is erg handig. Top, bedankt!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:22
Staan er gelukkig niet zo heel veel op ;-)
Vind ik leuk
power +4244
maandag 23 april 2018 om 19:16
Hij verdient niet slecht bij Barca en hij voel zich gelukkig met alles wat hij heeft, daarnaast hij maakt steeds beter indruk bij Barca, hij heeft gelukkige leven
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:33
Idd

Wel goed om soms is bij stil te staan
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:22
Ik geef je groot gelijk hoor. Een echte levensgenieter.
Je speelt/traint lekker met de beste van de wereld, je bent aanwezig in een van de mooiste stadions van de wereld. En daarnaast zal hij sowieso voor jaren lang nog de beste keeper zijn voor het NEderlands elftal.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:27
Toch lijkt het me niks om elke week op de bank te zitten. Als je elke week onder de lat kan staan bij Liverpool of Dortmund zal die dat vast doen.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:29
Wat is het verschil? Bij Barca onder de lat staan heb je geen reet te doen als keeper. Kan je beter gewoon chillen op de bankk
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:30
Het is net waar je ambities liggen... Ik vindt hem te goed om op de bank te zitten. Hij zou vast mooie aanbiedingen krijgen deze zomer.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:36
Maar dat is juist lastiger, bij een club uit de middenmoot is het niet erg als je een keer een goal tegen krijgt maar ook Barca krijgt wel eens schoten op hun goal alleen minder, dan heb je als keeper dus minder momenten om je te onderscheiden en lig je eerder onder een vergrootglas.

Cillessen al helemaal omdat hij 2e keep is
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:37
Zit ook zeker wat in inderdaad
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:09
"geen reet te doen"??? Naar mijn mening is er geen enkele Pool of andere buitenlander die al na 3 jaar in Nederland(zoals jij eerder zei) dit soort opmerkingen maakt.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:13
Elk mens is anders. Denk jij ook dat alle Nederlanders hetzelfde zijn?
Wij Polen staan bekend om dat wij harde werkers zijn en geen klagers en dat is ook verdient, maar je moet mijn reacties niet al té serieus nemen. Veel zijn met een knipoog
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:16
Mee eens. Ik neem jou inderdaad niet serieus. :-))
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:18
Ja oke, je zit gewoon uit te dagen. Laat maar.
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:29
Het enige waar ik jou toe uit zou willen dagen is om eerlijk te willen zijn. Omdat jij pas 3 jaar in Nederland bent, volgens jouw zeggen, en ik de Nederlandse taal van jou erg goed vind volg ik jou met extra aandacht omdat ik waardering heb voor buitenlanders die de Nederlandse taal machtig willen zijn. Meer niet en daar is helemaal niets mis mee toch? Het leren vd taal is 1 en te doen. Het maken van gebruikelijke opmerkingen (geen reet te doen) roept vraagtekens op. Verder geen probleem met jou Poolse vriend. :-))
Vind ik leuk
Den Daats +1757
maandag 23 april 2018 om 20:24
Ik ben in 1995 vanuit Bosnie naar Nederland gekomen en heb dus veel buitelanders en/of allochtoonse Nederlanders om mij heen. Spreek zelf 4 talen vloeiend en 2 verstaandbaar. Ik weet dus wat het is om een taal te leren. Ik heb de Poolse taal eigen gemaakt binnen 2 jaar, dit echter mondeling. Schriftelijk bak ik er vrij weinig van en daarom kan ik bijna met 100% zekerheid zegge dat onze Gdansk liegt dat die maar 3 jaar in Nederland is of dat hij uberhaupt uit Polen komt.

De naamvallen en grammatica zijn zo anders dat het bijna onmogelijk is deze binnen 3 jaar eigen te maken.

Sterker nog, ik ken Pools/Nederlandse rechtenstudenten die drastisch meer fouten maken dan onze grote Poolse vriend hier op de forum. Ik vergelijk hem dus met Polen die langer dan 5 jaar in Nederland zijn en hier een gedeelte van hun middelbare school hebben afgemaakt en nu dus van een HBO-opleiding genieten.

Deze jongens spreken de taal echter vloeiend en bijna accentloos maar schriftelijk... daar ga je de fout in!


Maargoed...
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 20:30]
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 20:29
Daarom mijn vraagtekens over deze persoon. De taal beheersen is 1. Uitdrukkingen in de Nederlandse taal is een ander verhaal.
Vind ik leuk
Den Daats +1757
maandag 23 april 2018 om 20:32
Zoals ik al eerder heb gezegd. Je vraagtekens zijn zeer zeker geplaatst en ik kan zelfs met bijna 100% zekerheid zeggen dat hij niet helemaal eerlijk is, of helemaal niet!

Want ook ik volg hem al langer.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 20:33]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:16
Vriend jij weet mijn achtergrond niet. Elk mens is anders en de een pakt het sneller op dan de ander. Ik heb zelf universitair gedaan. Het is triest dat je komt met dingen, terwijl je gene bewijs hebt.
Heb je instagram? kan het makkelijk bewijzen dat ik Pools ben, kansloos figuur
Vind ik leuk
Den Daats +1757
maandag 23 april 2018 om 21:49
Ik zeg, het kan wel zijm dat je Pools bent maar de 3 jaar...

Jou ding, maatje! Ik wordt er niet slechter of beter van.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 21:50]
Vind ik leuk
Senna +6126
maandag 23 april 2018 om 20:59
Ik weet niet waar dat bekend is maar niet in Nederland .
Waar ze wel bekend om staan is openbaar dronkenschap
Rijden onder invloed .
En dat het zeer goedkope arbeits krachten zijn.net iets goedkoper als de wit Russen
Vind ik leuk
JustH +8894
maandag 23 april 2018 om 19:14
Eerste wat je leert toch :-)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:47
Juist een topsporter moet toch elke week willen spelen. Als je zo'n instelling hebt klopt er iets niet. Ook al zit je op de bank bij één van de mooiste club
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 22:44
Bij Liverpool moet hij ook banken Karius is daar 1 e keeper, dus als hij moet kiezen welke bank zal zijn keuze snel gemaakt zijn en vermits hij daar gelukkig is ......
Vind ik leuk
Enden +2748
maandag 23 april 2018 om 18:25
Ideaal bericht om de transfersom op te drijven
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:30
Goede beslissing van Cillessen. Logisch.
Vind ik leuk
PSVFU +1259
maandag 23 april 2018 om 18:37
Wonen in een mooi land met lekker klimaat, trainen met de besten,flink cashen en je plek in oranje nooit kwijtraken. Hij zou wel gek zijn om te vertrekken.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:14
Tuurlijk. Vijftig wedstrijden per seizoen op de bank mogen zitten. Dwz, gratis de wedstrijden mogen bijwonen van de beste voetbalclub van de planeet waar (voorzover we weten) het beste voetbal van het heelal wordt gespeeld. En dan ook nog ieder jaar een wedstrijd of zes, zeven ZELF tussen de palen van het Nou Camp yeaaahhhhh yeaahhhhh wat een loopbaan wat een leven dankuwel Onze Lieve Heer...
Vind ik leuk
PSVFU +1259
maandag 23 april 2018 om 20:38
Ik zou ervoor tekenen. Slapend rijk worden
Vind ik leuk
Bizzy +14855
maandag 23 april 2018 om 18:47
Dan maar Zoet naar liverpool of atl. madrid.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 19:19
Als ballenjongen?

Zonder gekheid: heeft niks te zoeken bij dat soort clubs.
Vind ik leuk
Bizzy +14855
maandag 23 april 2018 om 19:25
Zoet heeft zich prima staande gehouden in de CL. Simeone was onder indruk van Zoet. Hij is klaar voor het grote werk.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:32
Die baseren hun mening niet op 2 goede wedstrijden in de CL. Heeft niks te zoeken bij clubs als liverpool of atletico madrid
Vind ik leuk
Bizzy +14855
maandag 23 april 2018 om 19:41
Dat zeiden de Ajax supporters ook over Wijnaldum en Strootman.

Zoet is klaar voor het grote werk. En die club gaat voor hem komen.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:31
Wat een onzin. Zeker wijnaldum was al een tijdje klaar voor een stap. Zoet is gewoon een middelmatige keeper die net aan ongeveer van het niveau mignolet is.
Vind ik leuk
stollie38 +16564
maandag 23 april 2018 om 21:16
Liverpool zal voor Zoet als tweede keeper worden aangezien Karius het goed doet en een groot talent. En misschien Atletico voor Oblak of bij Chelsea mocht Courtois weggaan naar Real.
Vind ik leuk
Bizzy +14855
maandag 23 april 2018 om 21:38
Dit vind ik een genuanceerde mening. Dat kan ik wel waarderen. We moeten toch blij zijn als een nederlandse speler goed terecht komt. Of het nu Cilissen, Zoet of de Ligt heten. Wat maakt het uit. Maar op VP kijkt menig supporter door de club bril. Jammer.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 19:54
En hoe lang was dat geleden? Juist, meer dan 2 jaar geleden. Had Simeone hem echt graag willen hebben, had ie hem wel gehaald. Bovendien heeft Zoet dat niveau van toen nooit weer gehaald tot nu toe, hij heeft een goed seizoen achter de rug, maar zo goed ie toen keepte heeft ie niet meer gekeept.
Vind ik leuk
Bizzy +14855
maandag 23 april 2018 om 20:55
Doorgaans komen oud psv spelers goed terecht. Natuurlijk heb je uitzonderingen. Het komt ook goed met Zoet.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 21:12
Dat denk ik ook zeker (prima keeper), ik denk alleen geen Atlético.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:49
Ha ha ha op basis waarvan?! Cillessen is vele malen beter!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:47
Zwak van Cilissen, ambitieloos , clubs staan voor je in de rij en hij gaat de bank warm houden,
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:48]
Vind ik leuk
JustH +8894
maandag 23 april 2018 om 19:15
Ja erg zwak, als hij het geweldig naar zijn zin heeft.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:19
Kom op man je wil toch alles uit je loopbaan halen, grote clubs voor je in de rij en dan gaat hij bank zitten omdat hij het leuk heeft, wat een instelling
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:35
Aan de ene kant: ja, als topsporter wil je het zover mogelijk schoppen. Dus in dat opzicht begrijp ik het niet zo. Aan de andere kant; je staat onder contract bij 1 van de, zo niet de beste club van de wereld. Je verdient een lekkere duit geld, je mag elke dag met messi/iniesta/coutinho/suarez ballen en je woont in een leuke stad met doorgaans lekker weer. Plus hij word er redelijk aanbeden door de supporters. Dan word zon keuze extra lastig. Daarbij is hij 29 en dat is voor een keeper nog niet extreem oud. Vd sar balde toen volgens mij nog bij fullham. Dus in dat opzicht zou hij nog prima 2 van deze jaren mee kunnen pakken en dan een trsnsfer maken naar een topclub. Het enige jammere is de oranje discussie, had wel al 50 interlands kunnen hebben.
Vind ik leuk
Raptor +53
maandag 23 april 2018 om 19:54
Wat een bullshit,

Als hij daar nu gelukkig is en gewoon alles heeft wat hij wilt in zijn leven dan is dat toch goed?
Waarom dan een gebrek aan ambitie? Het gaat er toch om dat je gelukkig bent in je leven?
Vind ik leuk
El Pibe +594
maandag 23 april 2018 om 20:21
Hij heeft voor Ajax gespeeld, dat zit sommige gasten nogal dwars, jammer...
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:48
Wanne sukkel accepteert om op de bank te zitten? Wat bereik je ermee? Je wilt toch spelen? Fijn een keeper zonder wedstrijd ritme in Oranje, dat heeft ons Oranje tal keer opgebroken, nooit meer oproepen...
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 18:52]
Vind ik leuk
yuuup +8029
maandag 23 april 2018 om 19:21
Weet je wie pas een enorme sukkel is? Room.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 19:25
Beter op de bank bij Barcelona dan in de basis bij een clubje dat van Osijek verliest... Of nog erger: een keeper die op de bank zit die bij een clubje dat van Osijek verliest!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:43
Ja echt beter man voor je ontwikkeling om bank warm houden te houden, poeh poeh.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 19:49
Ontwikkeling? Die jongen is 29, veel beter gaat ie niet meer worden.
Vind ik leuk
elmoo +582
maandag 23 april 2018 om 22:22
Maar wel kampioen
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 22:25
Cillessen net zo goed.
Vind ik leuk
elmoo +582
maandag 23 april 2018 om 22:28
Je had het toch over PSV over de Europese wedstrijd.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 22:39
Oh, ik dacht dat je doelde op Zoet. Verkeerd begrepen van mij.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:36
Kunnen wij jou niet beter gewoon een verbod geven? Iets in de trend van dat je alleen mag reageren als het over real/psv gaat? Het is namelijk louter onzin wat je uitkraamt.
Vind ik leuk
stollie38 +16564
maandag 23 april 2018 om 21:14
Heb je die aandachtrekker ook weer. Over een wanne sukkel gesproken dat is Room die gouden bergen werd beloofd als opvolger van Zoet net zoals Jurjus. En keepen nu in de Jupiler League en Roda. Beter als Zoet die tegen Engeland dacht aan bitterballen.
Vind ik leuk
Raptor +53
dinsdag 24 april 2018 om 11:09
Hij speelt toch bij de beste club van de wereld? hetzij niet vaak maar regelmatig (beker)
Leven is daar goed en hij verdient goed daar en traint met de besten. wat zou ie nog meer moeten doen?
In het druilerige Liverpool moeten gaan keepen?
Omgeving is ook belangrijk.
Vind ik leuk
VVVke +2138
maandag 23 april 2018 om 18:52
Echte winnaarsmentaliteit.
Dolgelukkig met een plekje op de bank.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:54
Echt dan heb je geen ambitie. Wat heeft hij eraan de bank warm houden? Leuk!
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:31
Waarom moeten wij op VP uitmaken wat iemand graag wil?
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
maandag 23 april 2018 om 19:21
Hij doet hetzelfde wat jij doet overdag, alleen hij verdient er miljoenen mee...

Moet jij me eens vertellen wie van jullie 2 hier dom bezig is...
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:32
heb je een punt............
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:54
Nou als ter Stegen een keer geblesseerd uitvalt voor een half jaar wil ik het nog weleens zien hoor.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:59
Ik ook. Dan staat hij daarna meteen weer op doel. Ter Stegen is 3 klassen beter. Kom op man
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:32
Dat wel. Maar ik als Barca fan ben toch wel blij met Cilissen als reserve, doet het altijd goed als hij speelt en kan lekker meevoetballen
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 18:59
Beter lekker naar een club zoals Liverpool die hebben wel een goede keeper nodig. Op de bank zitten is niet goéd voor je ontwikkeling hij moet zsm spelen!
Vind ik leuk
JustH +8894
maandag 23 april 2018 om 19:17
Hij traint 6 x in de week met de beste van de wereld.
Heeft een mooi leven en is tevreden. Mooi!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:22
Ja leuk maar dan niet meer in oranje keeper die geen wedstrijd ritme en geen eerste keeper is hoort niet in oranje thuis... Messi de beste dat zagen we tegen Roma en Chelsea wel of een land copa amerika door de neus boren kan ook.
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:33
Velen zouden hier voor tekenen!!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:45
Kan die toch ook net zo goed in China voetballen, als het dan toch om die geld draait? Een sporter wilt toch spelen?
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 19:48
Nee Bien............. Jasper heeft het naar zijn zin in Barcelona. Daar gaat het om. Als jij blij bent in Eindhoven en met PSV wie zou jou dat dan moeten ontzeggen?
Sommigen zijn gelukkig met € 1000,00/maand in een flatje en anderen willen een veelvoud. Gelukkig zijn is iets persoonlijks of niet?
Vind ik leuk
JustH +8894
maandag 23 april 2018 om 20:32
Dat bedoel ik, we zijn niet allemaal strebers. Tevreden zijn is belangrijk.
Vind ik leuk
035 +2712
maandag 23 april 2018 om 20:39
Precies JustH. Ik ben gelukkig dat ik mijn kinders en kleinkinders wat kan toestoppen en zij zijn daar weer gelukkig mee. Gelukkig zijn is een relatief begrip en velen weten niet wat dat inhoudt. ::-))
Vind ik leuk
JustH +8894
maandag 23 april 2018 om 20:59
Top, je heb helemaal gelijk.
Vind ik leuk
Utca030 +6207
maandag 23 april 2018 om 19:09
Allmaal mooi wat die zegt, maar je wilt toch graag eerste keeper zijn. Zou het wel weten. Liverpool misschien????
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:22
Denk er om, dit bericht staat op VP, dan zou het zomaar nepnieuws kunnen zijn.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:42
Ideaal voor Barça. Een 2e keeper die nooit klaagt, Pinto zijn voorganger idem.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:46
Hiphop Pinto haha dat was me een een echte DJ in de kleedkamer voor de rest zoals Cillessen flesjes water klaag leggen schoenen poetsen en waterzak vullen en klaarmaken.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 19:47
Veruit de beste keeper van Nederland. Vele klassen beter dan Zoet!
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:15
HAHAHAHA bartje toch ,het ajax-syndroom zit bij jou wel het diepste.

Hoeveel was het ook al weer .......3-0..... ???. :)
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 22:07
Waarom ben jij voor PSV? Nep Feyenoorder!
Vind ik leuk
Jarinr10 +4538
maandag 23 april 2018 om 22:51
Volgens mij zegt hij dat de 2e keeper van Barcelona beter is dan Zoet, Ajax wordt hier niet genoemd.Het blijft moeilijk voor je hè?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 03:19
Nee hoor bartje doet dat zelf door express de vergelijking met de keeper van psv te maken.

Nou ik heb een andere mening en vind zoet niet minder dan jasper , of mag dat niet jarin10 ?.
het blijft eerder moeilijk voor jou blijkt wel weer.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4538
dinsdag 24 april 2018 om 03:36
Het is toch niet zo gek dat hij Cillissen beter vindt, bijna iedereen vindt dat, inclusief mezelf.Ajax heeft hier weinig mee te maken. En jij mag zeker een andere mening hebben.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:01
haha moet steeds aan ice age denken
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:14
Triest dat deze zouteloze bankzitter het Nederlandse doel moet verdedigen.
Vind ik leuk
JoeyC +722
maandag 23 april 2018 om 20:38
Goed verdienen, grootste deel van de tijd bankzitten en toch eerste keeper van Oranje zijn. Groot gelijk dat hij bij Barca blijft bankzitten. Waarom gokken door naar een andere club te gaan, daar te gaan bankzitten en vervolgens wel je plaats bij Oranje kwijtraken?
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
maandag 23 april 2018 om 21:04
Zo wordt je gelukkig...mooi en geld zat, elke dag trainen met de beste voetballers.
Is hij even blij dat ie vertrokken is bij Ajax, de Ligt moet hem
gezelschap gaan houden, kan die jongen wat doen met zijn talent bij een club die wel over goed management beschikt.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 21:13
Jammer dat je zo je beste jaren gaat slijten op de bank om je banksaldo te spekken.
Maar ja vond het altijd al een watje.
Vind ik leuk
Teo Smith +19324
maandag 23 april 2018 om 21:14
Domme keus jasper.

Net vorm in engeland.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 22:07
Zelfs op 1 been nog de ideale keuze voor Oranje
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 22:20
Cillessen moet niet alleen aan de poen, maar ook aan zijn sportieve carrière denken.
Het is beter om bij een andere club eerste keeper te zijn en minder te verdienen!!!
Vind ik leuk
Jarinr10 +4538
maandag 23 april 2018 om 22:52
Gewoon de beste sluitpost die NL heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 03:21
Nee hoor zoet is gelijkwaardig en wel eerste keus bij zijn club dus die kan in de goal bij oranje.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4538
dinsdag 24 april 2018 om 03:43
De defensie van Oranje straalt veel meer rust uit met Cillissen, hij is gewoon verder dan Zoet. Misschien komt Zoet nog wel op dat niveau.Normaal gesproken heb je gelijk dat een keeper van Oranje eerste keus bij de club moet zijn, maar Cillissen is wel een zeer gewaardeerde reservekeeper van een topclub in Europa.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 03:44]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 22:53
Zoet & Cillessen. Koesteren zulke NL keepers. Zonder Zoet verliest PSV direct 2 punten.
Vind ik leuk
myrthewit +1436
maandag 23 april 2018 om 23:06
Als de clubs genoeg bieden gaat hij heus wel weg....
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:49
Zonde, maar leuk voor hem toch?
Als je keeper bent, kun je een stuk langer mee.
Dus in een evt loopbaanplan zullen deze jaren waarschijnlijk zijn meegenomen. zeg 4 jaar 2 de keeper bij barcelona, waarbij iedereen happy is.
Je traint elke dag met een van de de beste voorhoedes van de wereld.
Alle ins en outs van het systeem. Dus aan het einde van je loopbaan kun je wel zeggen dat je heel lang tegen/met messi hebt gespeeld...

hij heeft nog minimaal 10 jaar waar de meeste voetballers al stoppen rond hun 31 a 32 kan hij nog rustig door..

Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 16:27
Cilessen is geen top keeper, niet van het viveau Neuer!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spaanse krant: dolgelukkige Cillessen accepteert reserverol en blijft bij Barça