'Mourinho schrijft Blind en Shaw af en gaat vol voor Spurs-ster: 50 miljoen euro'

    'Mourinho schrijft Blind en Shaw af en gaat vol voor Spurs-ster: 50 miljoen euro'

    dinsdag 24 april 2018 om 12:46

    Manchester United-manager José Mourinho moet en zal komende een nieuwe linksback naar Old Trafford halen. Danny Rose (Tottenham Hotspur) prijkt bovenaan het verlanglijstje van de Portugees, weet The Guardian. 

    Volgens de Britse krant denkt Mourinho met een nieuwe linksback sterker voor de dag te kunnen komen in de Premier League en de Champions League. De trainer is niet tevreden over Daley Blind en Luke Shaw. Ashley Young (32) is niet meer de jongste. Mourinho wil ook graag een nieuwe rechtsback. 

    Rose (27) is sinds 2007 speler van Spurs. Onder manager Mauricio Pochettino groeide de vleugelverdediger uit tot een gewaardeerde kracht in de nationale ploeg. Afgelopen jaar kampte Rose met veel blessureleed. Bij Tottenham is de linkspoot zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Ben Davies. 

    Het contract van Rose loopt door tot medio 2021. Volgens The Guardian vraagt Spurs zeker 50 miljoen euro voor de international. 

    Poll

    Is Rose een goede aanwinst voor United?

    (1090 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 24 april 2018 om 12:54
    Mourinho denkt nog steeds dat zijn Man Utd aantrekkelijker is voor spelers... Met zijn mentaliteit en speelwijze denk ik dat spelers er niet zoveel heil in zien...
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10814
    dinsdag 24 april 2018 om 14:10
    HAhA ik hoop dat spelers hem gaan mijden als de pest, ik zou als Tottenham die twee gewoon laten komen ipv Rose. Gesloten beurs houden en MU een bal afdraaien volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 14:35
    Idd. Die Rose is een prima speler, maar om daarvoor Blind en Shaw te passeren?......

    Eigenlijk zouden alle clubs Mourinho moeten boycotten.
    Die man kan alleen een tactiek bedenken en daar voor vele miljoenen spelers bij kopen.

    Opleiden en het voetbaltechnisch verbeteren van huidig spelersmateriaal is niet aan hem besteed.
    Vind ik leuk
    Wemberly +172
    dinsdag 24 april 2018 om 12:54
    Daley Blind komt helemaal niet in aanmerking voor die positie. Darmian en Shaw voldoen niet. Voor dat geld zou ik toch eerder voor Alex Sandro gaan.
    Vind ik leuk
    Farmer +11985
    dinsdag 24 april 2018 om 12:56
    Voor dát geld zou ik Mourinho's contract afkopen en een goede coach daar neerzetten.
    Vind ik leuk
    chicken +10930
    dinsdag 24 april 2018 om 13:03
    Opmerking vd dag..
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1165
    dinsdag 24 april 2018 om 13:04
    Schijnt dat vd Looi zonder club zit. Die zou het daar beter doen!
    Vind ik leuk
    Jordtt +1111
    dinsdag 24 april 2018 om 14:05
    Of Robbemond na dit seizoen, die heeft toch op zn cv zn debuutwedstrijd tegen PSV staa.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    dinsdag 24 april 2018 om 13:15
    Oh damn, zo waar dit :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 12:56
    Are you watching marcie overmars
    Vind ik leuk
    Marco S +4387
    dinsdag 24 april 2018 om 20:11
    Ben bang dat hij niets wil betalen want Daley is geen goede handelswaar qua investering..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    dinsdag 24 april 2018 om 12:57
    Koop dan Eriksen, daar heb je echt wat aan..
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    dinsdag 24 april 2018 om 14:50
    En hem linksback zetten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 12:58
    Je gaat toch niet na die afbraakcoach toe
    Vind ik leuk
    Darter 876 +596
    dinsdag 24 april 2018 om 13:00
    Ik snap dat je elke jaar je selectie moet verversen.. Maar wat dit aangaat, Mourinho is totaal losgeslagen daar in Manchester!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4757
    dinsdag 24 april 2018 om 13:03
    Rose zou een goede aanwinst voor M.U. kunnen zijn maar niet onder Mourinho die elke voetballende speler kapot weet te maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 13:16
    In de PL wordt nergens zoveel geld aan verdiend als aan het kwartetten met PL-spelers. Coaches, zaakwaarnemers, busladingen tussenpersonen en (laten we het met zijn allen niet vergeten, mensen) de spelers zelf krijgen het geld gewoon niet meer opgegokt, zo hard gaat het. Al die transfers slaan allemaal nergens op, zoals het hele voetbal van de 21e eeuw nergens meer op slaat.
    Vind ik leuk
    PDJong +1219
    dinsdag 24 april 2018 om 13:19
    Mourinho. Het is te hopen dat die man snel voorgoed verdwijnt van het voetbaltoneel. Zijn filosofie is de afgang van het moderne voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 13:30
    Blind is al duizend keer verkocht volgens de media nu
    Vind ik leuk
    huge +564
    dinsdag 24 april 2018 om 13:49
    Bij duizend en 1 komt het vaak uit !
    Vind ik leuk
    VA1 +1677
    dinsdag 24 april 2018 om 15:16
    Maar Blind is toch een uitstekende waterdrager?!
    Vind ik leuk
    Mass +5228
    dinsdag 24 april 2018 om 15:38
    Hoppa...en weer 50 manchester united miljoenen down the drain...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32096
    dinsdag 24 april 2018 om 16:59
    Wat een vreemde keuze van Mourinho.... prima speler hoor, maar ik zou voor een ander gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 17:04
    Mourinho moet hier echt aan verdienen, want Rose is nauwelijks beter dan die twee!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2257
    dinsdag 24 april 2018 om 17:25
    Kopen kopen en kopen, maar niks winnen. Ze hadden beter Van Gaal kunnen houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 17:49
    Nein nein nein, du müsstest ein Spieler kaufen wie besser ist. Kein Rose aber Tagliafico!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 21:48
    Het wordt tijd dat ze mourinho eens gaan afschrijven,ik heb altijd gezegd: als hij ooit trainer van bayern wordt,zeg ik mijn lidmaatschap op !!!!!
    Vind ik leuk
    1903 +218
    woensdag 25 april 2018 om 10:31
    Zeker een leuke speler die Danny Rose. De enigste die ik weg had gedaan bij MU is Daley Blind. Shaw had ik zeker behouden. En inplaats van Danny Rose te halen had ik toch voor Kieran trapp gekozen. Of hoe je de naam ook schrijft.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:41
    Onder Mourinho haalt bijna geen enkele speler het nivo dat hij haalde bij zijn vorige club. Hoe zou dat nu komen? Iets met speelstijl en trainer?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Mourinho schrijft Blind en Shaw af en gaat vol voor Spurs-ster: 50 miljoen euro'