'Hertha BSC wil basiskracht van PEC Zwolle; eerste gesprek achter de rug'

'Hertha BSC wil basiskracht van PEC Zwolle; eerste gesprek achter de rug'

dinsdag 24 april 2018 om 13:42

Kingsley Ehizibue mag dromen van een transfer naar de Bundesliga. Volgens het Duitse transfermedium Fussballtransfers.com staat de 22-jarige rechtspoot van PEC Zwolle in de belangstelling van Hertha BSC. 

Er zou zelfs al een ontmoeting hebben plaatsgevonden tussen Ehizibue, zijn management en een delegatie van Hertha. De huidige nummer negen van de Bundesliga zal een stevig bedrag op tafel moeten leggen voor Ehizibue. Hij heeft namelijk nog een contract tot 2020 in Zwolle. 

Hertha ziet Ehizibue volgens Fussballtransfers als een perfecte opvolger voor Mitchell Weiser. De rechtsback van Die Alte Dame heeft zich in de kijker gespeeld bij diverse topclubs uit Duitsland. Met name Bayer Leverkusen is geïnteresseerd. Weiser (24) heeft een transferclausule in zijn contract staan en kan voor 13 miljoen euro verkassen. 

Ehizibue, die overigens geboren werd in Duitsland, maakte in 2014 zijn debuut in het eerste elftal van PEC. Deze jaargang stond hij 31 keer in de basis bij de ploeg van trainer John van 't Schip. 

Poll

Is Ehizibue goed genoeg voor de Bundesliga?

(1089 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 24 april 2018 om 13:50
Dat is ook het enige juiste land , omdat men daar de U ook als OE uitspreekt.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 13:51
Daar zit de top van nederland weer te slapen!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 14:00]
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:11
Vind je? Ik ben niet zo kapot van m om eerlijk te zijn, maar dat kan ook komen omdat ik hem niet echt in de gaten houd.
Vind ik leuk
zwollie +6178
dinsdag 24 april 2018 om 15:46
Dan kun je beter er niet op reageren.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:53
Of je kan inhoudelijk op mij reageren en aangeven wat hem dan zo goed maakt. Misschien is hij helemaal niet zo goed, dat kan toch?
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 16:55
Je houdt hem niet in de gaten maar je weet wel dat je niet kapot van hem bent. En waarom dan wel niet?
Vind ik leuk
Aal +18381
dinsdag 24 april 2018 om 17:16
Zou een brute stap voor m zijn als hij het redt. Speel je je thuiswedstrijden voor gemiddeld 45000 man! Chapeau!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:44
Zou echt mooi voor hem zijn. Ff goed trainen nog op voorzetten want dat is nog een fiks verbeterpunt
Vind ik leuk
Toke +1488
dinsdag 24 april 2018 om 14:13
Hertha BSC of Ajax is anders nog een aardig verschil.
Dat je bij Hertha mee kan wil niet zeggen dat een Ajax of PSV zit te slapen.
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 24 april 2018 om 15:25
Nee, die zaten te slapen toen hij voor PEC Zwolle koos, want nu lopen ze de centen mis.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 15:32
Helaas! Beetje aan het provoceren vandaag mcmodd heb je dag niet want normaal zit je nooit op ons te mopperen
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 24 april 2018 om 15:57
;—/))
Vind ik leuk
mazu +1068
dinsdag 24 april 2018 om 19:02
Niemand zat te slapen, Kingsley is eigen jeugd, afkomstig van CSV'28
Vind ik leuk
mcmodd +18747
dinsdag 24 april 2018 om 15:23
Goed gevonden Plattekar, wanneer houdt bij jou het feest op? De anderen zijn gewoon weer nuchter en weer aan het werk gegaan, wist je dat?
Vind ik leuk
Blindsy +6453
dinsdag 24 april 2018 om 13:54
Weer prima staaltje scouting van Zwolle, dus. Maar met een goed Hertha-bod? Wel deze zomer verkopen, uiteraard.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:35
Zo ver ik weet is het een product uit eigen jeugd.
Vind ik leuk
Blindsy +6453
dinsdag 24 april 2018 om 14:52
Weer een prima staaltje opleiden van Zwolle, dus ;-) Was waarschijnlijk tot de verkeerde conclusie gekomen omdat hij in Duitsland was geboren...
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:55
Begrijpelijk, hij heeft daar echter maar 2 jaar gewoond. https://www.peperbus.nl/nieuws/algemeen/23144/rechteraanvaller-kingsley-ehizibue-focust-zich-op-verlaten-laatste-plaats
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 17:15]
Vind ik leuk
HanV +3187
dinsdag 24 april 2018 om 21:19
Ik had het ook net gevonden, notabene op de Spaanse wikipedia. De overgang van CSV'28 naar PEC heb ik niet gevonden, eerste jeugdwedstrijd voor PEC 19-11-2012.
Vind ik leuk
Tossa +1368
dinsdag 24 april 2018 om 13:56
Als ze die 13miljoen meteen overmaken naar Zwolle, zijn ze er snel uit, vermoed ik.
Miljoentje minder mag ook. Houden ze zf nog wat over.
Vind ik leuk
Blindsy +6453
dinsdag 24 april 2018 om 15:49
Maak er 1,3 van, dan zit je méér in de buurt.
Vind ik leuk
Tossa +1368
dinsdag 24 april 2018 om 17:01
Is realistischer, zeker! Maar dan zijn ze er wel minder snel uit.
Vind ik leuk
HanV +3187
dinsdag 24 april 2018 om 21:27
Dat zit je al snel, dat is als het minder is dan (12-1,3)/2 = 5,3. Als ze daar de helft van bieden is vast al een deal.
Vind ik leuk
Blindsy +6453
woensdag 25 april 2018 om 13:32
Dat zou ook n mooi bedrag voor PEC zijn. Je rekensom begrijp ik niet zo goed maar ik haalde ook alleen maar onvoldoendes voor wiskunde ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:10
hopen dat pec zwolle er lekker aan gaat verdienen!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 14:15
is je gegund KING
Vind ik leuk
Rodajc +8093
dinsdag 24 april 2018 om 14:46
Vind hem niet echt goed genoeg, vooral veel rennen maar erg druistig. Passing is vrij onzuiver. Maar laat me graag onjuist zijn, elke Nederlander in het buitenland die slaagt kunnen we blij mee zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 17:57
Hij maakt optimaal gebruik van z'n snelheid. Ook verdedigend vind ik hem niet eens zo slecht. Maarrrr hij haalt regelmatig de achterlijn en als je dan niet kijkt als je een voorzet geeft, dan kun je nog zo snel zijn, maar dan heb je weinig rendement. Er is dus nog wel wat van te maken.
Vind ik leuk
Pec010 +1545
dinsdag 24 april 2018 om 16:00
Voetballend is hij nou niet echt geweldig maar een speler die zoveel loopvermogen heeft en redelijk kan verdedigen kan voor veel teams nuttig zijn. Ben benieuwd wat ze voor hem willen geven.
Vind ik leuk
Toppert +1385
dinsdag 24 april 2018 om 16:12
Vond het vorig seizoen een blinde draver. Voorzetten eindigden in de tribune en verdedigend hield het ook niet over, echter prima voor de NL middenmoot. Ik vind hem dit jaar wel beter geworden en als een Utrecht in hem geinteresseerd zou zijn, dan snap ik dat. Maar subtop Bundesliga? Nee, daarvoor acht ik hem niet goed genoeg. Maar hij laat nog steeds prima progressie zien en scouten is toch ook vooral de progressie in iemand ontdekken. Dus benieuwd of hij deze stap kan maken. Het is hem en PEC iig van harte gegund... alles boven het miljoen is een dikke jackpot voor deze speler.
Vind ik leuk
dinsdag 24 april 2018 om 16:20
Zouden ze beter voor Dumvries kunnen gaan. Zelfde type speler alleen iets verder in zijn ontwikkeling naar mijn idee. Met dat geld zou Heereveen op hun beurt Kingsley kunnen halen.
Vind ik leuk
HanV +3187
dinsdag 24 april 2018 om 21:36
De Duitsers zullen Dumfries natuurlijk ook kennen. Die heeft trouwens wel minder eredivisie-wedstrijden gespeeld dan Ehizibue (zo'n 25).
Vind ik leuk
peinke +1675
dinsdag 24 april 2018 om 17:38
Moderne back met veel loopvermogen maar een slechte voorzet. 9 van de 10 zijn gewoon niet goed en dat is een te hoog ,,niet-goed-percentage''. Als er trainers zijn die hem die voorzet nog kunnen bijbrengen tot 5 van 5, dan kan het een aardige speler voor Herta worden. Ben benieuwd wat zo'n jongen dan bij PEC moet kosten. Met 3 miljoen wordt hij wel heel goed betaald. Gaat ook nog een flink percentage naar de SIF 2.0. Jongen met potentie, een stapje hogerop in de NL competitie zou beter zijn.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:49
Vind zijn voorzetten wel degelijk beter geworden de afgelopen tijd.Van de 10 komen er zeker 7 voldoende aan, waarvan 2 tot 3 gewoon goed. Dat er voorin bij PEC niet veel mee wordt gedaan ligt meer aan het ontbreken van een fatsoenlijke kopsterke spits.En los van dat: hij is nog jong en dit soort zaken kan hij verder bijschaven. Snelheid, kracht en longen als een paard zijn daarentegen grotendeels aangeboren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:52]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Hertha BSC wil basiskracht van PEC Zwolle; eerste gesprek achter de rug'