PSV'er werkt met Ooijer aan zwakke punten: 'Dat ontbreekt er soms aan'

    PSV'er werkt met Ooijer aan zwakke punten: 'Dat ontbreekt er soms aan'

    woensdag 25 april 2018 om 17:14

    Shurandy Sambo, aanvoerder van PSV O17, beleefde dinsdag een topdag. Dankzij een 2-0 zege op aartsrivaal Ajax werd het kampioenschap veroverd. "Het was een dik verdiende overwinning", aldus de zestienjarige Sambo. 

    "Onze trainer, Kristof Aelbrecht, had ons op het hart gedrukt om er vanaf de eerste minuut bovenop te zitten. We wisten dat het een moeilijke wedstrijd zou worden, dus we moesten Ajax vanaf het begin onder druk zetten", blikt de verdediger terug op de website van zijn management Wasserman

    Komend seizoen stroomt de tiener door naar PSV O19. "Mijn doel is uiteindelijk om het eerste te halen. Daarvoor moet ik me, stap voor stap, blijven ontwikkelen. (...) Mijn zwakke punt is dat ik soms nog niet ver genoeg vooruitdenk. Als de bal aan de andere kant van het veld is, moet ik weten wat ik moet doen. Dat vooruitdenken ontbreekt er soms nog aan. Daar werk ik hard aan."

    "Dat doe ik door samen met André Ooijer veel beelden van mezelf te bekijken. Ooijer heeft als verdediger natuurlijk enorm veel ervaring, dus hij kan me precies vertellen wat ik op bepaalde momenten moet doen."

    Lees ook: Opnieuw PSV-feestje na overwinning tegen Ajax: O17 pakt titel met twee beauty's

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Doe dan! +6825
    woensdag 25 april 2018 om 17:19
    Geweldig talent! Zal over een jaar of 8/9 wel een keer mogen invallen van Cocu.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:22
    Maar dan mag ook wel direct de schaal omhoog houden ;)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    woensdag 25 april 2018 om 17:53
    Gaat ie weg bij PSV dan?
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +725
    woensdag 25 april 2018 om 18:08
    Ik geef je een like omdat ik het een leuke poging vind.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2007
    woensdag 25 april 2018 om 18:21
    Heerlijke reactie, moet wel zeggen dat ik echt moe wordt van die volhardende zure ajacieden, ipv kritiek op hun eigen club te hebben (waar alle reden toe is)
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 20:54
    Doe dan! En Turkse Nederlander zijn alleen maar aan het provoceren. Onder elke PSV topic zijn hun weer de eerste die reageren.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2007
    woensdag 25 april 2018 om 23:45
    Klopt ook, maar ook binnen Ajax hoor je niemand conclusies trekken na 4 gefaalde seizoenen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8831
    woensdag 25 april 2018 om 17:22
    Je blijft volharden hè, Doe dan! Je leven heeft veel inhoud als je alleen maar negatief reageert op PSV. Klasse jongen, ga nu maar een lolly halen bij mammie!
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    woensdag 25 april 2018 om 17:55
    Een lolly ? Doe dan gaat voor de speen .
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    woensdag 25 april 2018 om 18:08
    Kaneelstokken en suikerspinnen vind Doe dan ook lekker,koopt mammie ook voor hem,always psv :-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +8831
    woensdag 25 april 2018 om 18:22
    Maar dan mag Doe dan! niet meer zeuren op VP!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:23
    Net als al die talenten die dat dit seizoen mochten
    Vind ik leuk
    Vowtar +4145
    woensdag 25 april 2018 om 20:40
    Ik heb toch vanmiddag op de kampioensreceptie echt een paar tafels vol eigen jeugdspelers gezien.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10353
    woensdag 25 april 2018 om 17:24
    Muil dicht kneus.
    Helemaal niets helemaal niets helemaal niets in Amsterdam!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    woensdag 25 april 2018 om 17:54
    Ho ho, zaterdag worden we kampioen! :p
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 18:07
    Doen dan! Hou toch eens je muil!! Provoceren is je sterkste punt, ga op je eigen ajax accountje lol trappen wij zijn serieus!!
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    woensdag 25 april 2018 om 19:03
    Zo ken ik jou Mario,POWER op die doe dan.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    woensdag 25 april 2018 om 17:25
    Afwachten wat hij laat zien 0 19 dan pas oordelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 18:08
    Kees, ook jongeren talentjes kunnen eerder gebracht worden als.ze echt top ZIJN.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:48
    Goed bezig! Nu al met Ooijer aan je zwakke punt werken! Dit wordt een goei
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 19:06
    Ja,mooi om te zien dat die "ouwe" jongens die alles meegemaakt hebben dat doorgeven,ik vind tevens dat als je bij 017 kampioen wordt,bij 019 alles in eigen hand hebt ( 2 punten +wedstrijd te goed)met Jong top 5 Jupiler League dan heb je niet zo'n slechte jeugdopleiding hoor, eigenlijk gewoon een goede.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    woensdag 25 april 2018 om 17:54
    Kwal !
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    woensdag 25 april 2018 om 19:20
    Haai!
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 01:03
    Doe dan... Stoppen met je anti-PSV bullshit!
    Je komt zo triest over steeds hier op VP...
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:56
    Kom eens met wat nieuws clown
    Vind ik leuk
    elmoo +597
    woensdag 25 april 2018 om 18:25
    Verzin iets nieuws joh.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2905
    woensdag 25 april 2018 om 18:36
    Als eerste reageren hier als ajacied zijnde en meteen weer negatief en provoceren. 4 jaar niets in amsterdam. Kunnen beter X X X X als logo nemen in amsterdam.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    woensdag 25 april 2018 om 19:22
    Jullie kunnen beter als logo ‘derde club van Nederland’ nemen. Worden jullie eindelijke serieus genomen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2905
    woensdag 25 april 2018 om 20:48
    Als je serieus genomen wil worden moet je bij jullie in amsterdam zijn op de wallen. Het enige wat wij nemen zijn de prijzen! Jullie mogen de 2e plek vieren. Zijn jullie geweldig goed in
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    woensdag 25 april 2018 om 22:21
    Jij bent echt een kutventje , mag ik vragen waarom je zo doet ?

    Serieuse vraag.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    woensdag 25 april 2018 om 22:38
    Volgensmij de laatste 30 gelijkwaardig kneusje die je er bent .
    Dat kan jij niet weten he 21 ben je toch . Waar praat jij over je komt net uit de leures .
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    woensdag 25 april 2018 om 22:40
    Hee kneus ik vraag jouw al een tijd vragen maar jij reageerd niet . Ben je bang ofzo ?
    Vind ik leuk
    Maan88 +2905
    donderdag 26 april 2018 om 17:30
    Ik?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    donderdag 26 april 2018 om 18:00
    Nee , aan Doe dan .
    Vind ik leuk
    2cents +50861
    woensdag 25 april 2018 om 17:22
    Blijft toch mooi, al die oud profs die de jeugd wegwijs kunnen maken richting de top.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:12
    Juist 2cents, dat is ook mijn conclusie van dit item. Rest is weer ge-emmer over en weer om eigen clubje en andere clubs subjectief te vergelijken.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:24
    Sambal kan er zeker wat van. Een beetje heet maar wel leuk.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 18:05
    Een Turk die probeert te discrimineren.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2905
    woensdag 25 april 2018 om 18:34
    Knoflook ook
    Vind ik leuk
    Mokes +115
    woensdag 25 april 2018 om 17:27
    Gefeliciteerd met het kampioenschap!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147718
    woensdag 25 april 2018 om 17:32
    Sambo word een hele grote .... klinkt al goed Samboooooooooo
    Vind ik leuk