Ajax onthult logo Johan Cruijff Arena: Ik zat echt half te huilen, heel mooi

    Ajax onthult logo Johan Cruijff Arena: "Ik zat echt half te huilen, heel mooi"

    woensdag 25 april 2018 om 20:08

    Frank Rijkaard onthulde woensdag het logo van de Johan Cruijff Arena. Het was een bijzondere avond voor de oud-international, net als voor Ruud Krol en Bennie Muller.

    "Een leuk moment", aldus Rijkaard tegen Telegraaf VNDG. "Het is een prachtig eerbetoon aan de man die Ajax en Amsterdam zoveel gegeven heeft. Eindelijk, kunnen we wel zeggen. De normale supporter dacht: kom op, verander die naam, we willen het allemaal. Maar er spelen zich achter de schermen natuurlijk meer zaken af. Maar eindelijk is het zover."

    Krol spreekt van een 'heel mooi moment'. "En dat op z'n (71ste, red.) verjaardag. Ja, heel veel emoties", aldus de oud-international, die bijval krijgt van Muller. "Ik was er niet zo enthousiast over, maar ik zat echt half te huilen. Heel mooi, heel mooi. Al die mensen, die allemaal gek waren met Johan. Dan ga je toch wel een klein beetje nadenken en dan wordt het moeilijk."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Doe dan! +6825
    woensdag 25 april 2018 om 20:10
    Prachtig, Ajax! Meest warme club van Nederland.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:11
    :p
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    woensdag 25 april 2018 om 20:12
    Jij zit naar het Vitesse-logo te kijken?

    (Voordat alle Vitessenaren over me heen vallen: ik heb zelf niks tegen Vitesse)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:13
    Hwahaha :p
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:20
    Ja want als die over je heen vallen!!! Dan heb je pijn aan je reet. Want het zijn de homo's yes yes de homo's van vites
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:37
    Fortuna de Eredivisie in ! en FC Emmen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11698
    donderdag 26 april 2018 om 05:23
    Wel triest dat jouw hele leven bestaat uit calimero gedrag te uiten over Vitesse.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    donderdag 26 april 2018 om 18:29
    Even voor de goede orde het moet Nijmegenaar 3 zijn want dat is waar jullie morgen eindigen plaats 3
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5272
    donderdag 26 april 2018 om 19:49
    Mijn god doe eens niet zo kinderachtig..
    Vind ik leuk
    Tweey +1918
    woensdag 25 april 2018 om 21:04
    Mocht zeker niks kosten
    Vind ik leuk
    Spiegel +8850
    woensdag 25 april 2018 om 22:10
    Waarom moet je het iedere keer zo hard benadrukken om je punt te maken?

    Niemand zegt dat dit geen mooi gebaar is...
    Het feit dat je het elke keer zo moet benadrukken om het te “bewijzen” zegt genoeg lijkt me.

    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:11
    Zo hoort het die man moet wij altijd ere!
    Zo een grote krijgen we nooit meer.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2516
    woensdag 25 april 2018 om 20:17
    Zeker mee eens. Maar er had best wat meer geld uitgetrokken mogen worden voor een ontwerpbureau. Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind dit echt helemaal niks.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:11
    Lijkt een beetje op Het c1000 logo. Wel lekker simpel, niet te veel circus eromheen
    Vind ik leuk
    035 +4412
    woensdag 25 april 2018 om 20:19
    C1000 bestaat al lang niet meer...........
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:23
    En wat heeft dat er mee te maken? Blijft Het logo toch gewoon hetzelfde uitzien
    Vind ik leuk
    035 +4412
    woensdag 25 april 2018 om 20:25
    Misschien dat in Polen de appels en peren er hetzelfde uitzien maar hier in Holland niet. Oftewel.........
    Vind ik leuk
    Quaresma +5163
    woensdag 25 april 2018 om 20:34
    Gefeliciteerd ! Jij bent de domste van de dag !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 20:51
    ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:12
    Pfff wat zielig
    Vind ik leuk
    Nicole +745
    woensdag 25 april 2018 om 20:16
    dat klopt helemaal, jij bent een zielig persoon met jou reaktie
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:23
    Wie denk jij dan wie jij bent
    Vind ik leuk
    Nicole +745
    woensdag 25 april 2018 om 20:29
    in ieder geval niet zo een zielig persoon als jij
    Vind ik leuk
    Iggy +3207
    woensdag 25 april 2018 om 20:37
    En nu heel snel je bedje in kleine droeftoeter!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:12
    Prima weergave en samenvatting van het gegeven dat je wekelijks een account aan moet maken na er opnieuw afgeschopt te zijn.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15686
    woensdag 25 april 2018 om 20:13
    De kinderen? van Van Der Laan?

    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:14
    Was toch homo?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15686
    woensdag 25 april 2018 om 20:15
    In ieder geval PvdA-er..
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:16
    Dan is het zeker een homo :p
    Vind ik leuk
    035 +4412
    woensdag 25 april 2018 om 20:20
    Wat sneu!!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:21
    Sorry
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:16
    Jep, als je een beetje nadenkt weet je waarom.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15686
    woensdag 25 april 2018 om 20:18
    Het is een oprechte vraag. Kleinkinderen zou wel kunnen en dan is het erg slordig van de NOS. Ik weet het niet.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20587
    woensdag 25 april 2018 om 20:41
    Dat zijn Van der Laan zijn eigen kinderen.....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15686
    woensdag 25 april 2018 om 20:43
    Ok, dankjewel.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:14
    Mooie reakties van Rijkaard, Krol en Müller.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2191
    woensdag 25 april 2018 om 20:15
    Wat een heisa over een logo. Pas maar op dat Jordi er zijn column niet aan wijdt...
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:15
    Het huilen snap ik wel. Het logo is inderdaad om te janken
    Vind ik leuk
    035 +4412
    woensdag 25 april 2018 om 20:20
    Jouw reactie ook!!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:58
    Bedankt voor je mening
    Vind ik leuk
    stollie38 +17430
    woensdag 25 april 2018 om 20:24
    En jouw bijdrage is ook al om te janken.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 20:36
    Wat is het logo dan ? Gewoon wat letters ? Hahaha, had mijn kleine neefje van 2 met wat stiften beter gedaan.
    Vind ik leuk
    Iggy +3207
    woensdag 25 april 2018 om 20:39
    Ach jochie toch..
    Vind ik leuk
    La Luz +358
    woensdag 25 april 2018 om 20:36
    Ontopic; weet niet wie dit verzonnen heeft, maar hier is geen vormgever aan te pas geweest iig
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:37
    Eindelijk onze Johan Tempel!!
    Vind ik leuk
    Iggy +3207
    woensdag 25 april 2018 om 20:39
    Simpel, strak, duidelijk en krachtig.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 21:35
    En duf, saai
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 25 april 2018 om 21:51
    van logo van het philips stadion krijg je ook geen harde plasser van hoor
    https://www.philips.nl/a-w/about/news/archive/standard/about/news/press/2018/20180116-philips-en-psv-trappen-2018-af-met-een-nieuw-logo-voor-het-philips-stadion.html
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8410
    donderdag 26 april 2018 om 05:50
    Zoiets moet je juist simpel houden.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8283
    woensdag 25 april 2018 om 20:41
    De Familie is zo trots maar niemand die de moeite wilde nemen om even naar Amsterdam te komen en Jordi deed het af met een videootje in de entourage van de meest amateuristische presentatie ooit......
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 21:35
    Iets anders verwacht van dat zooitje in Amsterdam ?
    Vind ik leuk
    Iggy +3207
    woensdag 25 april 2018 om 21:52
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    Farmer +11211
    donderdag 26 april 2018 om 07:29
    Het mocht vást niet te veel kósten....
    Vind ik leuk
    Qalsi +478
    woensdag 25 april 2018 om 20:43
    Te veel eer voor een zogenaamde topper die in het rijtje maradonna, pele, beckenbauer, messi, ronaldo enz. De enige is die internationaal (nederlands elftal) nooit iets heeft gepresteerd. Heeft er voor gezorgd dat we in 1974 niet eerste waren door te zorgen dat jan van Beveren niet meeging. Hierdoor verloren met jongbloed in de goal. In 1978 mocht hij niet mee van zijn vrouw omdat hij in 1974 bij een zwembad met andere vrouwen was gespot. Echt een leuke voetballer niet meer of minder. De rest van het vernoemde rijtje nam of neemt een elftal aan de hand of beslissen zelf de wedstrijden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Iggy +3207
    woensdag 25 april 2018 om 20:47
    Wat een van frustraties doordrenkte lulkoek!
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 25 april 2018 om 21:53
    De reden dat hij niet meeging was de overval op zijn huis enige tijd voor het WK ken je feiten of schrijf niets
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:07
    Je bent niet in staat om over clubvoorkeur heen te stappen en kent je klassiekers niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8410
    donderdag 26 april 2018 om 05:51
    Bemoei jij je ff met korfbal, voetbal verstand heb je niet. Wat een mafketels heb je ook op deze aardbol.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    woensdag 25 april 2018 om 21:03
    Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat meesten wel meer verwacht hadden van het logo..
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    woensdag 25 april 2018 om 21:21
    Prima logo. Ook slim om Jogan Cruijff boven de Arena te plaatsen en het verder simpel en duidelijk te houden.

    Voor alle frusties onder ons...ik snap jullie wel. Ging je vroeger vanuit Brabant naar de Amsterdam Arena om de Toppers live te zien. Nu ga je naar de Johan Cruijff Arena. Dat klinkt toch net iets meer Ajax.
    Dat is natuurlijk poep vervelend voor jullue
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 21:43
    Tja dat zijn de enige Toppers die er te zien zijn
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    woensdag 25 april 2018 om 23:08
    Dit inkoppertje heb ik gebruikt om te zien wie zou reageren.
    Ik ben niet verrast. Sinds je vandaag erg actief bezig bent met Ajax
    Vind ik leuk
    Butsbal +13408
    woensdag 25 april 2018 om 23:14
    Ja had echt niks beters te doen vanavond dus mijn afkeer van Johan Kruiv maar gespuit.
    Vind ik leuk
    klick +706
    woensdag 25 april 2018 om 22:10
    Helaas vind het een erg goedkoop logo!
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    woensdag 25 april 2018 om 23:06
    Lijkt wel van het plaatselijke schoonmaakbedrijf. Iets meer allure had wel gepast.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:15
    Mooi grafisch gestileerd en ingetogen, minimalistisch logo. In der Beschränkung zeigt sich der Meister.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 10:05
    super werd tijd
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 11:18
    Mooi dat het eindelijk zover is. Alleen had de onthulling in een vol stadion plaats moeten vinden bijvoorbeeld tijdens ajax-az. Dit verdient namelijk meer dan 1 vuurpijl en wat confetti. Een vol stadion dat de beste ajax speler allertijden eert met applaus vuurwerk confetti en het nieuwe logo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax onthult logo Johan Cruijff Arena: "Ik zat echt half te huilen, heel mooi"