Fortuna-doelman niet mee de Eredivisie in: 'Hele moeilijke beslissing'

    Fortuna-doelman niet mee de Eredivisie in: 'Hele moeilijke beslissing'

    vrijdag 11 mei 2018 om 22:11

    Miguel Santos gaat deze zomer afscheid nemen van Fortuna Sittard. De 23-jarige doelman uit Portugal zal zijn aflopende contract bij de Eredivisie-promovendus niet verlengen.

    Dit heeft Santos vrijdagavond zelf bekendgemaakt via Instagram, meldt De Limburger. 'Het is lastig te omschrijven hoe ik me voel', wordt de doelman geciteerd door het regionale medium. 'Ik had bij Fortuna de beste tijd van mijn leven en ben trots op wat we bereikten met elkaar. De club verlaten is één van de moeilijkste beslissingen die ik heb moeten nemen.'

    Santos heeft anderhalf jaar in dienst van Fortuna achter de rug, sinds hij halverwege het seizoen 2016/2017 overkwam van het Engelse Port Vale. Dit seizoen kwam hij tot 24 Jupiler League-wedstrijden: na de winterstop verloor hij zijn plek onder de lat aan concurrent Aykut Özer.

    Eerder op de dag kondigde Fortuna de eerste versterking voor het nieuwe seizoen aan. Verdediger Alessandro Ciranni maakt de pikante overstap van MVV Maastricht naar de streekgenoot uit Sittard.

    Poll

    Gaat Fortuna Sittard zich handhaven in de Eredivisie?

    (4453 stemmen)

    Plaats een reactie

    stollie38 +17481
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:14
    Krul is beschikbaar. ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:17
    Zijn daar zoveel turkse lires beschikbaar denk je
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:22
    Gewoon wat zwart geld onder de tafel geven, moet geen probleem zijn!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8087
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:24
    Nee vriend dat word netjes in zakjes gedaan.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:25
    Ook goed, zolang de belasting er maar niet beter van wordt, die uitzuigers plukken al genoeg geld weg.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10445
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:37
    Ik zou graag een paar miljoen belasting willen betalen hoor.:~)
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:23
    Bier wel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:36
    nou ik zag ze laatst feest vieren dus ik denk dat de voorraad daar ook hoognodig aangevuld moet worden
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:47
    Dan moeten ze advies vragen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:49
    ik zou ze wat dat aan gaat tips kunnen geven....
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:51
    Dat bedoel ik. ;-)
    Vind ik leuk
    Farmer +11265
    zaterdag 12 mei 2018 om 06:56
    Turkije?

    Is dat niet dat land waar die rare engnek aan de macht is?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 10:19
    dat ja , maar zo zijn er wel meer landen te noemen waar er 1 de macht heeft die zo dol is als een ui
    Vind ik leuk
    PRICE +26042
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:19
    Volgens mij doe je het zelf aan.
    Dus klagen eigenlijk overbodig
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1243
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:20
    Cillessen?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:20
    Özer is ook echt duidelijk beter.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8087
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:27
    Ik vind wel jammer dat hij vertrekt want die gaf altijd 100 % zelfs op feestjes.
    Vind ik leuk
    Yolo +7
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:44
    Denk dat Fortuna het gaat redden komende seizoen. Lekker rustige stabiele club met een paar goede aankopen / huurlingen gaat het ze zeker lukken. V V.V daarentegen denk ik volgende seizoen exit wat overigens zonde zou zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:59
    Houwen jaartje huren van Vitesse
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 17:42
    Die Turkse keeper van Fortuna is een degelijke keeper. Daar hoeven ze geen tweederangs talent van Vitesse voor te huren.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +353
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:48
    Fortuna heeft gewoon dezelfde begroting als VVV + een zeer goed netwerk in Turkije, Portugal en Engeland via de eigenaar Gün. Dus ik denk dat ze toch nog wel eens kunnen verrassen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fortuna-doelman niet mee de Eredivisie in: 'Hele moeilijke beslissing'