Fortuna-doelman niet mee de Eredivisie in: 'Hele moeilijke beslissing'

    Fortuna-doelman niet mee de Eredivisie in: 'Hele moeilijke beslissing'

    vrijdag 11 mei 2018 om 22:11

    Miguel Santos gaat deze zomer afscheid nemen van Fortuna Sittard. De 23-jarige doelman uit Portugal zal zijn aflopende contract bij de Eredivisie-promovendus niet verlengen.

    Dit heeft Santos vrijdagavond zelf bekendgemaakt via Instagram, meldt De Limburger. 'Het is lastig te omschrijven hoe ik me voel', wordt de doelman geciteerd door het regionale medium. 'Ik had bij Fortuna de beste tijd van mijn leven en ben trots op wat we bereikten met elkaar. De club verlaten is één van de moeilijkste beslissingen die ik heb moeten nemen.'

    Santos heeft anderhalf jaar in dienst van Fortuna achter de rug, sinds hij halverwege het seizoen 2016/2017 overkwam van het Engelse Port Vale. Dit seizoen kwam hij tot 24 Jupiler League-wedstrijden: na de winterstop verloor hij zijn plek onder de lat aan concurrent Aykut Özer.

    Eerder op de dag kondigde Fortuna de eerste versterking voor het nieuwe seizoen aan. Verdediger Alessandro Ciranni maakt de pikante overstap van MVV Maastricht naar de streekgenoot uit Sittard.

    Poll

    Gaat Fortuna Sittard zich handhaven in de Eredivisie?

    (2337 stemmen)

    Plaats een reactie

    stollie38 +16591
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:14
    Krul is beschikbaar. ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +128696
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:17
    Zijn daar zoveel turkse lires beschikbaar denk je
    Vind ik leuk
    Florian1987 +5381
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:22
    Gewoon wat zwart geld onder de tafel geven, moet geen probleem zijn!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7268
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:24
    Nee vriend dat word netjes in zakjes gedaan.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +5381
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:25
    Ook goed, zolang de belasting er maar niet beter van wordt, die uitzuigers plukken al genoeg geld weg.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +6982
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:37
    Ik zou graag een paar miljoen belasting willen betalen hoor.:~)
    Vind ik leuk
    stollie38 +16591
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:23
    Bier wel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +128696
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:36
    nou ik zag ze laatst feest vieren dus ik denk dat de voorraad daar ook hoognodig aangevuld moet worden
    Vind ik leuk
    stollie38 +16591
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:47
    Dan moeten ze advies vragen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +128696
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:49
    ik zou ze wat dat aan gaat tips kunnen geven....
    Vind ik leuk
    stollie38 +16591
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:51
    Dat bedoel ik. ;-)
    Vind ik leuk
    Farmer +8455
    zaterdag 12 mei 2018 om 06:56
    Turkije?

    Is dat niet dat land waar die rare engnek aan de macht is?
    Vind ik leuk
    stratumseind +128696
    zaterdag 12 mei 2018 om 10:19
    dat ja , maar zo zijn er wel meer landen te noemen waar er 1 de macht heeft die zo dol is als een ui
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:19
    Volgens mij doe je het zelf aan.
    Dus klagen eigenlijk overbodig
    Vind ik leuk
    Lucatonio +493
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:20
    Cillessen?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7137
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:20
    Özer is ook echt duidelijk beter.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7268
    vrijdag 11 mei 2018 om 22:27
    Ik vind wel jammer dat hij vertrekt want die gaf altijd 100 % zelfs op feestjes.
    Vind ik leuk
    #KeizerIn +4708
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:01
    Raar dat 33% denkt dat Fortuna het niet haalt. Emmen, Sparta of Dordrecht gaat onder Fortuna eindigen en als Almere, Telstar of De Graafschap promoveert en niet Roda dan worden een van deze teams ook onder Fortuna. Dan heb je ook nog teams als VVV en NAC die ik ook lager in schat volgend jaar. NAC heeft denk ik niet meer die City huurlingen en dan zijn ze meteen veel slechter en kunnen ze zelfs onder Dordrecht ofz eindigen. VVV heb ik het idee dat ze dit sws niet kunnen evenaren en ze waren dit jaar 15de. En daarbij hebben ze een heel goed team en als er gewoon voor elke positie een redelijke vervanger word gehaald halen ze het makkelijk. Ik denk rond de 12de en 13de plek.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +337
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:14
    En FC Twente dan? Kun je daar ook alvast een voorspelling voor doen? ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 02:07
    Als je goed geïnformeerd zou zijn wist je dat NAC elk jaar 4 tot 6 huurlingen van City krijgt....
    Vind ik leuk
    #KeizerIn +4708
    zaterdag 12 mei 2018 om 08:51
    Moet je maar afwachten of die zo goed zijn als deze.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 09:05
    Dat klopt...Ik weet er nog wel 2 die nog beter zijn rond dezelfde leeftijd, maar de vraag is inderdaad of die komen en zo nee wie dan wel
    Vind ik leuk
    #KeizerIn +4708
    zaterdag 12 mei 2018 om 09:09
    Ja ik ook: Diaz, Foden en die donkere centrale verdediger waar ik zijn naam van kwijt ben (lang leve FIFA career mode) ;).

    Maar ja ik weet niet of die haalbaar zijn idd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 09:13
    Diaz en Folden haha gewdig ja hoop dat die komen. Heb daar 2 gedachten bij. 1 als ze bij City zien wat de waardestijging van García en Angelino en Mari is dan heb je een kans. Als ze ze bij de selectie willen houden (hun zitten officieel niet meer bij het development team maar bij de A-selectie) dan ben je kansloos
    Vind ik leuk
    Eleveldski +337
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:14
    Verleng dan gewoon grote lamlul! Of moet je dan weer harder trainen om eerste keeper te worden. Voor die paar knaken had ik het ook niet gedaan hoor.....
    Vind ik leuk
    Yolo +5
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:44
    Denk dat Fortuna het gaat redden komende seizoen. Lekker rustige stabiele club met een paar goede aankopen / huurlingen gaat het ze zeker lukken. V V.V daarentegen denk ik volgende seizoen exit wat overigens zonde zou zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 23:59
    Houwen jaartje huren van Vitesse
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 17:42
    Die Turkse keeper van Fortuna is een degelijke keeper. Daar hoeven ze geen tweederangs talent van Vitesse voor te huren.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +311
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:48
    Fortuna heeft gewoon dezelfde begroting als VVV + een zeer goed netwerk in Turkije, Portugal en Engeland via de eigenaar Gün. Dus ik denk dat ze toch nog wel eens kunnen verrassen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fortuna-doelman niet mee de Eredivisie in: 'Hele moeilijke beslissing'