FC Utrecht gaat poging wagen voor Feyenoorder: Ik hoop het, we gaan ervoor

    FC Utrecht gaat poging wagen voor Feyenoorder: "Ik hoop het, we gaan ervoor"

    dinsdag 15 mei 2018 om 20:55

    FC Utrecht gaat er alles aan doen om Simon Gustafson over te nemen van Feyenoord, zegt directeur voetbalzaken Jordy Zuidam. De middenvelder wordt dit seizoen verhuurd aan Roda JC en in Limburg maakt hij veel indruk. 

    Hoe groot de kans is dat het Utrecht daadwerkelijk lukt om Gustafson in te lijven, kan Zuidam niet zeggen. "Ik hoop het, we gaan ervoor", zegt een strijdbare Zuidam in gesprek met FOX Sports. "Op het moment dat ik aangeef dat we serieus voor een speler gaan, dan hebben we daar serieus naar gekeken en zijn we overtuigd van de speler. We zijn overtuigd van zijn kwaliteiten, het is een speler die we er heel graag bij hebben."

    Dinsdag bevestigde Utrecht-trainer Jean-Paul de Jong al dat de Domstedelingen een poging gaan wagen voor Gustafson. Het contract van de Zweed loopt over een jaar af en daarom is voor Feyenoord alleen een koopdeal bespreekbaar. Mario Been, analist van FOX Sports, geeft in ieder geval een positief transferadvies. "Een uitstekende keuze, Gustafson. De opvolger van Ayoub. Veel creativiteit, ziet het spelletje goed: heerlijke speler", aldus Been. 

    Plaats een reactie

    Uitvak030 +215
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:58
    Super handig man. Drijf de prijs anders zelf ff lekker op.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:58
    Hadden ze beter een ruil deal kunnen maken Feyenoord en Utrecht.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:59
    Voor wie?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:00
    Ayoub voor Gustafson
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:03
    Ik denk niet dat Feyenoord daar intrapt. Ayoubs contract liep af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:59
    Had hem toch nog een kans bij Feyenoord gegund
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:05
    Lekker verhuren aan Utrecht.. Zit genoeg potentie in Gustafson of een mooie terugkoop clausule in het contract verwerken... Mooie club voor Gustafson in ieder geval!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1247
    woensdag 16 mei 2018 om 12:36
    en jij denkt dat vseumeren dat doet! natuurlijk niet die koopt hem zonder terugkoopclausule of hij koopt een andere speler.
    huren gaat utrecht zo wie zo niet doen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:25
    Ligt niet in de lijn der verwachting maar als er aan verdiend kan worden is Van Seumeren ook een zakenman..
    Vind ik leuk
    4everfcu +1247
    woensdag 16 mei 2018 om 19:57
    klopt maar geld onnodig weggeven is hij niet zo van
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
    Voor feyenoord net niet goed genoeg en voor Utrecht een prima aanwinst
    Vind ik leuk
    Utca030 +8054
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:34
    Prima voetballer voor utreg, ik zeg halen.
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +285
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:38
    Mooi ruilen tegen tourpe prima back diks kan dan weg zou top zijn
    Vind ik leuk
    Sytz +2778
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:45
    Heb je gekeken dit jaar. Die Troupee speelt echt drama. Nog erger dan Diks. Diksie haalt nog jong Oranje. Dat haalt Troupee niet eens meer.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1247
    woensdag 16 mei 2018 om 12:38
    diks haalt oranje alleen maar omdat hij bij een bepaalde club speelt anders was hij nooit opgeroepen troupe daarin tegen heeft een dipje wat vrij normaal op zijn leeftijd is en heeft veel meer potentie.
    Vind ik leuk
    Laliga +1779
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:02
    Prima speler voor utrecht denk ik , mag aanvallend alleen wel wat bij nog vind dessers niet best en labyad weg
    Vind ik leuk
    Quim__ +50
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:08
    Denk dat gustafson goede speler voor ajax zou zijn
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:42
    Prima speler voor Utrecht, veel beter niveau dan Roda JC. Daar kan hij pas echt laten zien aan iedereen of hij talent en potentie heeft. Want ik denk nog altijd dat hij tekort komt voor de top.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4797
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:56
    Simon Gustafson en Joris Overeem zijn enorm complementair aan elkaar, daar gaat Utrecht veel lol aan beleven.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 00:11
    hopelijk kunnen we nog wat vangen voor hem, vindt hem op een enkele actie na niet veel beter geworden.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:23
    Jammer dat hij het bij Feyenoord niet redt. Ik vind Gustafson echt een fijne speler. Hoge handelingssnelheid plus inzicht. Misschien dat Gio (over wie ik tevreden ben) iets meer Leo Beenhakker in zichzelf moet ontwikkelen en dergelijke spelers iets meer belangrijk moet maken ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Utrecht gaat poging wagen voor Feyenoorder: "Ik hoop het, we gaan ervoor"