Van Persie over Memphis en Ajax-tweetal: 'Ik ben wel benieuwd wat zij gaan doen'

    Van Persie over Memphis en Ajax-tweetal: 'Ik ben wel benieuwd wat zij gaan doen'

    woensdag 16 mei 2018 om 09:48

    Robin van Persie heeft vertrouwen in de toekomst van het Nederlandse voetbal. De 34-jarige vedette van Feyenoord is er heilig van overtuigd dat er voldoende nieuw talent aan zit te komen. 

    "Talent komt in golfbewegingen, er zullen altijd weer nieuwe jongens opstaan. Ik lees dat Oranje O17 van Spanje heeft gewonnen, O15 verslaat Duitsland. Goede signalen volgens mij", vertelt Van Persie in gesprek met Voetbal International. 

    "Dan gaat het erom waar die spelers uiteindelijk terechtkomen. Mijn generatie speelde bij Chelsea, Real Madrid, Arsenal, Manchester United. Daar gaat je niveau dan zó omhoog dat je vanzelf Oranje mee omhoogtrekt. Dan kom je op de next level waar ik het eerder over had. Ik ben wel benieuwd wat Memphis gaat doen, of Matthijs de Ligt, Justin Kluivert. Elke zomer kan er iets gebeuren waardoor er iets in beweging wordt gezet."

    Lees ook: Van Persie legt lat hoog en wil Barça en Real achterna: "Moet onze uitdaging zijn"

    Plaats een reactie

    Teamgeest +1848
    woensdag 16 mei 2018 om 09:55
    Goh.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:32
    Zooooo, woordenboek gelezen?
    Vind ik leuk
    Berbr +1989
    woensdag 16 mei 2018 om 09:57
    Hij noemt geen jonge spelers van Feijenoord
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    woensdag 16 mei 2018 om 09:59
    Dat kan hij echt niet maken. Gelijk contract ontbinden!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6596
    woensdag 16 mei 2018 om 12:16
    Bij Feyenoord lopen op dit moment in het 1e geen toppers rond, daar is hij heel eerlijk over.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:05
    Omdat die slim genoeg zijn om niet op hun 18de al weg te gaan...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2781
    woensdag 16 mei 2018 om 13:26
    Hij is realistisch ingesteld
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:57
    Goed verhaal
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +504
    woensdag 16 mei 2018 om 09:59
    En hij gaat het helemaal maken ook. Wil nog meer Ajax nieuws. Wordt er vrolijk van. Hou van Ajax
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    woensdag 16 mei 2018 om 10:05
    Goh....dat was me nog nooit opgevallen.
    Maar wie gaat het nou helemaal maken ook volgens jou?
    Vind ik leuk
    soplul +3315
    woensdag 16 mei 2018 om 10:09
    Ik kan dat voor lul zetten van de turkse nederlander wel waarderen :)

    Zou ook gek worden van zo'n kwast wanneer die constant m'n club voor lul zou zetten met zulke 'over the top' domme teksten.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:12
    Je zou maar eens meer van jou vrouw houden zielepoot
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:13
    bassie haha
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:30
    Denk dat Mhempis de nieuwe spits wordt van Oranje
    Vind ik leuk
    psv1996psv +128
    woensdag 16 mei 2018 om 11:36
    Alle 3 moeten nog 1 jaar bij hun club blijven stabiel worden.
    Wanneer hebben ze Champions League gespeeld?
    NOOIT of nauwelijks!
    Dus speel een jaar nog en wordt echt de topspeler, Kluivert speelt net 2 seizoenen in NL en Ziyech speelde er 6. Wijnaldum speelde er lang, Strootman, Mertens speelde er lang en dat zijn spelers die een mooie stap hebben gemaakt en het goed doen bij hun club.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6079
    woensdag 16 mei 2018 om 12:22
    Crime .... Robin van Persie and KNVB in The Godfather of the Dutch soccer
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    woensdag 16 mei 2018 om 15:06
    Domme keuzes maken.
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    woensdag 16 mei 2018 om 20:12
    Robin... er komt wel wat talent aan... maar in de breedte is het heel smal.
    Er kan een voorhoede gevormd worden.... maar zijn het ook in hun positie de allerbesten die we hebben? Neu... het kan maar houdt niet over.

    En nu allemaal goed je best doen, bewijs mijn ongelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Persie over Memphis en Ajax-tweetal: 'Ik ben wel benieuwd wat zij gaan doen'