Everton-bazen verwachten veel van Brands: Iedereen kan zien hoe succesvol hij is

    Everton-bazen verwachten veel van Brands: "Iedereen kan zien hoe succesvol hij is"

    Gepubliceerd: woensdag 16 mei 2018 om 18:58wo 16-05-2018 om 18:58

    Bij Everton is men lyrisch over Marcel Brands. De beleidsbepalers van de Premier League-club verwachten veel van de technisch manager, die per 1 juni overkomt van PSV. 

    Farhad Moshiri, grootaandeelhouder van de club, ziet de komst van Brands met plezier tegemoet. "Marcels prestaties hebben hem een goede reputatie gegeven in Europa en ik ben heel blij dat we zijn drive, energie en expertise naar Everton hebben kunnen halen", aldus Moshiri op de website van Everton.

    "In onze gesprekken werd mij duidelijk dat wij dezelfde visie voor deze club hebben. Marcel heeft ons veel te brengen in onze doelstelling om beter te worden en de strijd aan te gaan met de topteams in de Premier League", zegt de Iraniër. 

    Ook voorzitter Bill Kenwright heeft een hoge pet op van Brands. "Iedereen kan zien hoe succesvol Marcel in de afgelopen jaren is geweest. Ik weet zeker dat zijn komst wordt bejubeld door alle Everton-fans", zegt de voorzitter.

    Hoog op het prioriteitenlijstje van Brands staat het zoeken van een nieuwe manager. De club zit zonder trainer nadat het contract van Sam Allardyce niet werd verlengd. 

    Poll

    Gaat Brands slagen bij Everton?

    (2895 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mosquito +17686
    woensdag 16 mei 2018 om 19:03
    Als eerst moet hij Klaassen verkopen.
    Vind ik leuk
    Thilo +2748
    woensdag 16 mei 2018 om 19:09
    Nee eerst Lozano halen
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:16
    Ik denk dat hij volgend jaar Cocu gaat halen ben ik bang voor was een goed team samen
    Vind ik leuk
    Bergwag +963
    woensdag 16 mei 2018 om 19:04
    Zou hij Cocu proberen te halen?
    Vind ik leuk
    Mallerd +1745
    woensdag 16 mei 2018 om 19:05
    Afgelopen zomer ook 150 miljoen uitgegeven aan spelers en ik merkte het verschil niet. Het probleem in Engeland is dat er teveel teams zijn met meer geld en status dan Everton, dus echte topspelers ga je als Everton nooit aantrekken.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 19:21
    Toch is hij in Nederland meerdere keren kampioen geworden ondanks dat Ajax 3x meer de besteden heeft, dus opzich zou hij goed passen bij een club als Everton
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47796
    woensdag 16 mei 2018 om 19:21
    Aha, vandaar dat Klaassen werd gehaald.
    Vind ik leuk
    yuuup +9952
    woensdag 16 mei 2018 om 19:33
    Echte topspelers heb je helemaal niet nodig. Je moet 11 spelers hebben die perfect bij elkaar passen. Daar ligt een mooie kans voor Brands.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8980
    woensdag 16 mei 2018 om 19:05
    Hij bewijst al heel lang dat hij een prima TD is. Hoop dat hij slaagt bij Everton, als die maar van Lozano afblijft:-)
    Vind ik leuk
    base +2357
    woensdag 16 mei 2018 om 19:23
    Als Lozano dan ook zelf nog van andere mensen afblijft komt dat wel goed. ;)
    Vind ik leuk
    Breda83 +2163
    woensdag 16 mei 2018 om 19:06
    Strijd aangaan met topteams. Nou, dan zou ik als ik Brands was meteen mijn contract laten ontbinden en lekker in Eindhoven blijven. Tenzij die eigenaar er een half miljard tegenaan gooit gaat dat natuurlijk nooit lukken. En wordt Brands weer buiten gegooid...
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1075
    woensdag 16 mei 2018 om 19:07
    Ik zie de topics alweer voorbij komen de komende maanden
    Brands 1e aankoop
    Brands 2e aankoop
    Brands 3e aankoop
    enz..........
    Vind ik leuk
    voorstopper +1071
    woensdag 16 mei 2018 om 19:07
    Dit wordt helemaal niks...
    Vind ik leuk
    Whatevaa +465
    woensdag 16 mei 2018 om 19:16
    Hoezo niet dan? Hij heeft het bij PSV echt goed gedaan he. Spelers binnenhalen, goede coach die bij de spelers past voor de groep gezet, gerichte aankopen elk seizoen. Gewoon klasse en zelf afgedwongen door Brands. We moeten in nl vaker trots zijn op onze eigen mensen ipv ze af te branden. Ietwat meer vaderlandse glorie aanmoedigen.
    Vind ik leuk
    knapzak +1382
    woensdag 16 mei 2018 om 19:38
    brands heeft het de laatste jaren goed gedaan , maar in de eerste 4 seizoenen onder brands werd psv ook geen kampioen , en haalde het 1 keer voorronde cl
    pas toen gerbrands naar psv kwam werd het beter
    ik denk dat veel mensen de kracht van onze toon onderschatten
    Vind ik leuk
    Whatevaa +465
    woensdag 16 mei 2018 om 20:57
    Heeft misschien te maken met het op de rails zetten van een goede ploeg. Dat duurt meestal wel ff, als je dan de standaard pech die elke ploeg elk seizoen heeft erbij rekent dan kan het idd 4 jaar duren voor je een prijs pakt. Als je een traditionele top 3 hebt met af een toe een uitschieterende (ik weet t geen nlds) nummer 4 dan is het ergens logisch dat je niet elk jaar kampioen wordt. We kunnen winnen of verliezen
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:12
    Hele mooie stap voor hem en ik heb er ook erg veel vertrouwen in dat hij gaat slagen. Hij komt altijd erg rustig en overtuigend over, lijkt me een warme man die het klappen van de zweep kent.

    Daarbij is het zo slecht te gaan met Everton afgelopen jaar dat het alleen maar beter kan gaan!
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +791
    woensdag 16 mei 2018 om 19:17
    "Bij Everton is men lyrisch over Marcel Brands."
    Neenee VP: "Men is lyrisch over Marcel Brands."
    Vind ik leuk
    Espresso +15
    woensdag 16 mei 2018 om 19:19
    Gelukkig voor hem dat de coke daar net ietsjes beter is
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:22
    Hebben ze in Liverpool betere Coca Cola dan in Eindhoven?
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    woensdag 16 mei 2018 om 19:43
    Klaassen ruilen voor Ziyech aub
    Vind ik leuk
    haarlemx +431
    woensdag 16 mei 2018 om 19:48
    Grappig als hij Cocu meeneemt...
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +265
    woensdag 16 mei 2018 om 19:57
    Als ie binnen 6 maanden geen progressie maakt ligt ie er weer net zo makkelijk uit.. in de PL worden de trainers en td's net zo eenvoudig vervangen als de spelers...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:07
    Brands is een absolute top TD.

    Nuchter, eerlijk en verstand van zaken.

    Precies wat Everton nodig heeft; Brands is gewend te zoeken naar topkwaliteit wat net onder de oppervlakte zweeft. De echte top-top komt inderdaad niet naar Everton, maar juist de klasse daaronder heeft Brands een goede kijk op. Wat een ander hierboven zegt: 'gerichte aankopen'. Dat is zijn specialiteit.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:09
    Onrust club.
    Gaat niet makkelijk worden,zat hij bij psv beter op salaris na.
    Het lijkt leuk meer geld uitgeven,maar ze vragen daar ook een ander kaliber als in de eredivisie,en dat kost meer dus veranderd er niet veel.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6363
    woensdag 16 mei 2018 om 20:10
    Kijk eens aan, ze mogen al 'Marcel' zeggen tegen meneer Brands. Dit wordt een vruchtbare samenwerking.

    Het is je van harte gegund Marcel, bedankt voor je bewezen diensten en bijdragen aan het succes van de afgelopen jaren!
    Vind ik leuk
    De Liefhebber +10316
    woensdag 16 mei 2018 om 21:18
    Oh dus ze hebben daar wel beleidsbepalers....??
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2353
    woensdag 16 mei 2018 om 21:45
    mooie stap voor brands maar ook die kunnen niet met de top clubs mee die hebben veel meer geld en naar everton willen de grotere spelers niet heen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws