'Valencia oriënteert zich in Eredivisie: twee PSV'ers op Spaanse verlanglijst'

    'Valencia oriënteert zich in Eredivisie: twee PSV'ers op Spaanse verlanglijst'

    donderdag 17 mei 2018 om 00:02

    Santiago Arias en Hirving Lozano kunnen rekenen op belangstelling uit Spanje. Valencia heeft de twee PSV'ers op de korrel als mogelijke versterkingen.

    Dat meldt Cadena SER woensdag. Valencia kampt zoals elk jaar met financiële problemen en moet een aantal spelers verkopen om de begroting rond te krijgen. Het bestuur heeft daarom ook al verschillende schaduwlijsten opgesteld om de verwachte transfers op te vangen. Arias en Lozano staan op zo'n lijst.

    Arias (26) staat al langer in de belangstelling van Valencia. Vorig seizoen werd in Spanje gemeld dat staflid en clubicoon Vicente Rodriguez zéér gecharmeerd van hem is. Arias schermt ook met concrete belangstelling van Juventus.

    Lozano wordt door Cadena SER vergeleken met Gonçalo Guedes, de sterspeler van Valencia dit seizoen. Guedes wordt gehuurd van Paris Saint-Germain. Valencia gaat mogelijk snel toeslaan, omdat Arias en Lozano een veelvoud van hun huidige transfersom waard zijn als ze een goed WK spelen met respectievelijk Colombia en Mexico.

    Plaats een reactie

    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Hoelang heeft Valencia nou al problemen?
    Ik kan me niet herinneren wanneer ze voor het laatst niet hun beste spelers moesten verkopen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17951
    donderdag 17 mei 2018 om 06:22
    Ook zonder WK moet Lozano minimaal 35.000.000 opbrengen. Arias 8.000.000
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10443
    donderdag 17 mei 2018 om 06:48
    35.000.000 is een koopje.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    donderdag 17 mei 2018 om 07:04
    Als er voor een verdediger meer dan 45 milj. word betaald is een aanvaller toch wel iets meer waard lijkt mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:58
    Een goede aanvaller is zeker meer waard, maar Lozano is absoluut geen topper toch?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    donderdag 17 mei 2018 om 18:32
    Meer waard dan de Te Ligd.
    Vind ik leuk
    Bertus +4596
    donderdag 17 mei 2018 om 08:18
    Met dat soort clubs moet je niet eens zaken doen zonder bankgarantie. Ik neem aan dat PSV daar ook lering uitgetrokken heeft na de problemen met Real Betis in het verleden.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Samen zijn ze 25 miljoen waard. Dat moet te doen zijn voor Spanjaarden. Strik er omheen en verpatsen maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:07
    Lozano bij een goed WK tussen de 55/60 miljoen, Arias sowieso wel 10 miljoen, dat kan de club PSV rond de 65-70 miljoen euro gaan opleveren.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 00:09
    Nou 50-55 is wel veel. 40 is opzich mooi bedrag. Heeft natuurlijk ook een risico met zijn stomme rode kaarten. Arias 10 miljoen is prima.

    Valencia zou dat niet moeten kunnen betalen.
    Hoop dat Brands Arias in de premier League op de kaart kan zetten om de prijs wat op te drijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:11
    Wanneer Lozano een goed WK speelt gaat ie meer dan 40 miljoen opleveren, de Engelse clubs doen daar niet zo moeilijk over.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 00:16
    Hoop het van harte. Maar 40 miljoen blijft gewoon veel geld natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:58
    Voor een aanvaller in deze tijd 40 met een vast doorverkooppercetage van 25% is logisch, na WK ....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:10
    Denk dus dat het nooit 55/60 miljoen kan worden. En dat gaan we zien ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:12
    PSV is niet gek, die laten hem niet voor 40 miljoen gaan.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 01:26
    Klopt, maar wel voor tussen de 20 en 30 miljoen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    donderdag 17 mei 2018 om 01:35
    Marcel is weg, je weet niet hoe de zaken nu zullen gaan he
    Vind ik leuk
    14forever +8380
    donderdag 17 mei 2018 om 01:52
    Denk het wel hoor, maar ja dat is koffiedik kijken. Als hij een slecht wk speelt is het weer minder. Nu hopen we natuurlijk hier in México, dat het hele elftal boven zichzelf uit kan stijgen. Dan zou 2de plek in groep mogelijk moeten zijn.
    Vamos México, pone el verde.
    Vind ik leuk
    Bertus +4596
    donderdag 17 mei 2018 om 08:17
    Als hij een slecht WK speelt mag hij ook gewoon bij PSV blijven hoor. Van ons hoeft hij niet weg, zeker gezien de leegloop die toch al aanstaande is.
    Vind ik leuk
    PRICE +25958
    donderdag 17 mei 2018 om 00:15
    Goede bedragen afc,rsc
    Vind ik leuk
    Iggy +3214
    donderdag 17 mei 2018 om 00:57
    Lozano gaat nooit zoveel opbrengen. Bovendien zal Pachuca een aanzienlijk deel van de transfersom ontvangen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    donderdag 17 mei 2018 om 06:24
    Inderdaad Iggy Pachuca lacht in hun vuistje.Die zien het schip met geld al varen.Tis wel jammer dat Psv zulke constructies nodig heeft om toch nog redelijke spelers te kunnen halen.Zo verdien je nooit wat aan een speler.En blijf je altijd achterlopen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10443
    donderdag 17 mei 2018 om 06:51
    Maar wel kampioen.

    Messi is ook welkom, hoeven we niks aan te verdienen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:13
    Leuk argument, totdat je geen kampioen meer bent/wordt.

    Inhoudelijk is het wel een punt natuurlijk. Misschien kunnen ze nu een sattelietclub van Everton worden.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10443
    donderdag 17 mei 2018 om 07:18
    Een satellietclub zal PSV nooit worden.

    Maar je snapt natuurlijk dat het voetbal op 1 staat en niet het geld.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:22
    Natuurlijk snap ik dat. Feit is ook dat ‘geld regeert’.

    Ajax 4 jaar niets, bekt ook lekker. Daarvoor had PSV 6 jaar niets, en nu 3 x in 4 jaar. Dus ja, Ajax zal wel weer een titel pakken.

    Financieel is er al een groot gat geslagen. En natuurlijk is het zorgelijk dat PSV hierin niet meer mee kan.

    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10443
    donderdag 17 mei 2018 om 07:26
    Dat weet je niet of ze mee gaan komen.
    Ik heb geen glazen bol.

    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:30
    Dat begrijp ik. Maar dat lijkt me momenteel duidelijk. Ik weet niet hoe de huidige koopconstructies in elkaar zitten bij PSV. Maar als je het daar ook niet meer verdient dan wordt het erg dunnetjes.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10443
    donderdag 17 mei 2018 om 07:51
    De tijd zal het leren.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2535
    donderdag 17 mei 2018 om 07:30
    Da's de enige manier dan een speler van dat kaliber uberhaupt nog naar de eredivisie komt.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 01:26
    Vreemde redenering. Er wordt juist gezegd dat Valencia WEINIG geld heeft.

    Waarschijnlijk net iets meer dan 30 miljoen voor deze twee spelers en dan houdt het toch echt op.
    Vind ik leuk
    14forever +8380
    donderdag 17 mei 2018 om 01:49
    55miljoen misschien na een goed wk, dat zou best wel eens kunnen. Arias heeft een max van 10, denk dat dat bedrag is afgesproken tussen de club en.speler.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3055
    donderdag 17 mei 2018 om 07:34
    Je vergeet de 40% die Pachuca krijgt van de transfersom.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:49
    Volgens mij is het nergens op gebazeerd dat ze 40% krijgen
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:41
    Onzin! Pachuca heeft met psv een constructie afgesproken. Die 40% is bullshit.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 00:07
    Wederom is je reactie uiteraard niet bedoeld om te provoceren.

    En je maar afvragen waarom de meerderheid zon hekel heeft aan de meeste Ajacieden...

    Jij zet je medesupporters keer op keer voor lul. Geloof ook niet dat zij hier op zitten te wachten..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:09
    Ik geef mijn mening.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 00:11
    Een mening is gebaseerd op iets wat je vind. In jouw bericht stond geen enkele mening vermeld, maar veronderstellingen.

    Samen zijn ze 25 miljoen waard. = veronderstelling
    Moet te doen zijn voor de Spanjaarden. = veronderstelling

    Hoe is dat een mening?
    Vind ik leuk
    PRICE +25958
    donderdag 17 mei 2018 om 00:18
    Spiegel,daar is geen houden aan bij turkse nederlander,elke topic trapt hij denigrerend naar PSV,iedere dag.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 00:19]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    donderdag 17 mei 2018 om 00:23
    Hij en Doe dan! leiden aan een PSV-fobie.
    Vind ik leuk
    PRICE +25958
    donderdag 17 mei 2018 om 01:11
    Klopt voetbal,butssen hier heel de zaak op.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    donderdag 17 mei 2018 om 01:36
    Nu doe je mij tekort hoor
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    donderdag 17 mei 2018 om 07:23
    Dus van een stadion van 50.000 zijn er meer dan 25.000 waar iedereen een hekel aan heeft... Ken je ze echt allemaal dan?
    Vind ik leuk
    Kayzer +2681
    donderdag 17 mei 2018 om 00:12
    Vroeger zeker als kind aandacht te kort gehad!
    Vind ik leuk
    Bertus +4596
    donderdag 17 mei 2018 om 08:15
    Ga je er nou gewoonte van maken om hier wat te trollen, precies zoals DENK dat in de 2e kamer doet?
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Valencia financiële problemen? Dan kunnen ze Lozano al niet halen.

    Arias is miljoentje of 10, dat is een fooitje voor Spaanse begrippen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    donderdag 17 mei 2018 om 06:27
    Denk niet dat Psv iets te zeggen heeft over Lozano,denk dat andere mensen bepalen of hij gaat of niet.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10443
    donderdag 17 mei 2018 om 07:20
    Dan denk je verkeerd.
    Hij staat gewoon onder contract bij PSV.
    Vind ik leuk
    alffie +1730
    donderdag 17 mei 2018 om 07:29
    @mug. Hoeveel procent van de opbrengst is voor psv? Ergens tussen de 40 en 60 procent. Weet jij het nog precies?
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 08:03
    Dat er een doorverkooppercentage is afgesproken wil niet zeggen dat hij niet geheel eigendom is van PSV.

    Andere constructies zijn namelijk volgens de KNVB regels verboden, en wij zijn geen FC Twente.

    Dus wat jij denkt, is 1. Niet relevant, 2. Niet waar.

    + hij ligt tot 2023 vast.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Lozano is te duur volgens mij voor Valencia.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    No u
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Met Lozano moet PSV echt wachten met het WK. Als hij goed speelt voor heel veel geld verkopen, als hij slecht speelt nog een jaar houden.
    Vind ik leuk
    Thilo +2831
    donderdag 17 mei 2018 om 00:06
    Meteen doen
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:06
    sapnu puas
    Vind ik leuk
    El Cazador +5397
    donderdag 17 mei 2018 om 00:07
    Gelijk verkopen die hap, hebben ze weer geld!!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:10
    Lozano is te duur en kunnen ze afstrepen. Aria's zouden ze voor 10-15 kunnen oppikken, maar als juve komt zijn ze kansloos.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:13
    Lozano is max 25 milj. Niet meer. Is koopje voor spanje.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:14
    No comment......
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    donderdag 17 mei 2018 om 00:23
    70 miljoen of anders moet Valencia opdonderen...
    Vind ik leuk
    Richard020 +12915
    donderdag 17 mei 2018 om 00:55
    70 miljoen hahaha, jij ziet ze vliegen met 70 miljoen, in geen 70 miljoen jaar!
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    donderdag 17 mei 2018 om 06:30
    Arias gaat echt geen 10 miljoen opbrengen,die heeft nog een contract voor 1 seizoen en die mag weg.Dat is hem beloofd als hij dit seizoen nog zou blijven.Ook van die domme constructies nu loopt hij straks voor een schijntje weg.Spelers die weg willen moet je nooit proberen te overtuigen om langer te blijven,dat kost je altijd geld.
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 17 mei 2018 om 00:16
    Ja en nu ook niet te netalen voor Valencia.Moeten maar ergens anders rond kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:39
    100 miljoen anders niet voor lozano en arias voor 10.
    Zoniet,lekker ergens anders winkelen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    donderdag 17 mei 2018 om 01:37
    Ja waarom niet? Waarom geen 150 miljoen gewoon?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:49
    Wat jij wil
    Vind ik leuk
    JOJO +1647
    donderdag 17 mei 2018 om 00:52
    Kansloos Valencia. Financiële problemen en dan interesse hebben in een Arias van min 12 miljn. En een Lozano van min 65 miln. Want zeg nu zelf als een verdediger als De Ligt 55 miljn waard is, is een aanvaller als Lozano min 10 meer waard. Die jongen komt uit een heel andere cultuur, is pas 22jr, is direct de belangrijkste man van zijn team, staat direct basis en wordt bijna topscorer. Dat zijn er maar weinig die hem dat nadoen. Zelfs Suarez en Zlatan hadden meer tijd nodig.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12915
    donderdag 17 mei 2018 om 00:58
    Suarez vergelijken met Lozano haha! Bijna topscorer, 4 goals minder is niet bijna!

    Suarez was 19 jaar toen hij naar Groningen kwam en speelde 29 van de 34 competitie wedstrijden, na 1 jaar Groningen speelde Suarez op 1 wedstrijd na alle competitie wedstrijden in Ajax1. Bullshit verhaal wat jij verteld over Suarez!

    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 01:15]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 01:34
    DE Ligt wordt genoemd door elk top club, Lozano wordt genoemd door Valencia. Bergrijp je het verschil in kwaliteit?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 05:11
    De ligt is dat die broekpoeper die nog een luier draagt en die alleen door de amsterdamse media is omhoog gelult.
    Zoals alles in amsterdam beter is volgens de media..

    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    donderdag 17 mei 2018 om 06:40
    Ja fricandellenclub,dat is het voordeel als je voor Ajax speelt.
    Vorig seizoen hadden ze Sanchez en Dit seizoen gaat De Ligt de deur uit voor dik geld.En of hij dan wel of niet omhooggeschreven is maakt niets uit.Hij levert wel weer dikke pegels op.En De Ligt gaat zeer zeker een wereldspeler worden,als jij dat niet ziet blijf dan maar frikandellen bakken.
    Ik ben geen Ajax fan overigens voordat je dat gaat aandragen.Maar Ajax heeft wel de spelers met de meeste potentie en die leveren het meeste op.
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    donderdag 17 mei 2018 om 06:35
    Zlatan en Suarez zijn van een hele andere categorie dan Lozano hoor,daaraan kon je in hun jonge jaren al zien dat het wereldtoppers waren. Lozano is al 22 en laat nu pas iets zien,anders was hij echt niet bij Psv gekomen op deze leeftijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:16
    Dat is een beetje kort door de bocht. Was ook in mexico al twee jaar goed bezig en werd vaak in verband gebracht met grote clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 04:46
    En of de spelers zelf naar Valencia willen lijkt me ook niet onbelangrijk....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 05:06
    gewoon 100 mln voor allebij de spelers.
    Met de prijzen van tegenwoordig is dit een koopje.
    En ze horen bij de top 3 van nederland kwa beste spelers.
    Van persie is toch denk ik nog nummer 1 of meschien 2 dat kan ook
    Vind ik leuk
    Utca030 +9878
    donderdag 17 mei 2018 om 06:34
    Minimaal 400 miljoen.
    Vind ik leuk
    Korm +30982
    donderdag 17 mei 2018 om 07:58
    Arias mogen ze ophalen boven de 10 miljoen. Lozano hoop ik van dat hij bij PSV blijft
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:12
    Lozano kunnen ze nooit betalen denk ik. En psv lijkt me niet zo stom om hem voor het wk te verkopen, als ze hem deze zomer al verkopen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18688
    donderdag 17 mei 2018 om 08:33
    Valencia is niet in staat om Lozano over te nemen.

    Laat Juve en Valencia maar strijden om Arias. 15 mil excl bonussen zou mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    donderdag 17 mei 2018 om 11:00
    Onbegrijpelijk dat Valencia nog steeds in de problemen zit. Constant verkopen ze spelers voor 20+ miljoen euro, ze gaan zelfs de CL in en nog steeds dit...
    Vind ik leuk