'Valencia oriënteert zich in Eredivisie: twee PSV'ers op Spaanse verlanglijst'

    'Valencia oriënteert zich in Eredivisie: twee PSV'ers op Spaanse verlanglijst'

    donderdag 17 mei 2018 om 00:02

    Santiago Arias en Hirving Lozano kunnen rekenen op belangstelling uit Spanje. Valencia heeft de twee PSV'ers op de korrel als mogelijke versterkingen.

    Dat meldt Cadena SER woensdag. Valencia kampt zoals elk jaar met financiële problemen en moet een aantal spelers verkopen om de begroting rond te krijgen. Het bestuur heeft daarom ook al verschillende schaduwlijsten opgesteld om de verwachte transfers op te vangen. Arias en Lozano staan op zo'n lijst.

    Arias (26) staat al langer in de belangstelling van Valencia. Vorig seizoen werd in Spanje gemeld dat staflid en clubicoon Vicente Rodriguez zéér gecharmeerd van hem is. Arias schermt ook met concrete belangstelling van Juventus.

    Lozano wordt door Cadena SER vergeleken met Gonçalo Guedes, de sterspeler van Valencia dit seizoen. Guedes wordt gehuurd van Paris Saint-Germain. Valencia gaat mogelijk snel toeslaan, omdat Arias en Lozano een veelvoud van hun huidige transfersom waard zijn als ze een goed WK spelen met respectievelijk Colombia en Mexico.

    Plaats een reactie

    #Keizerout +27968
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Hoelang heeft Valencia nou al problemen?
    Ik kan me niet herinneren wanneer ze voor het laatst niet hun beste spelers moesten verkopen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23400
    donderdag 17 mei 2018 om 06:22
    Ook zonder WK moet Lozano minimaal 35.000.000 opbrengen. Arias 8.000.000
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    donderdag 17 mei 2018 om 06:48
    35.000.000 is een koopje.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    donderdag 17 mei 2018 om 07:04
    Als er voor een verdediger meer dan 45 milj. word betaald is een aanvaller toch wel iets meer waard lijkt mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:58
    Een goede aanvaller is zeker meer waard, maar Lozano is absoluut geen topper toch?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    donderdag 17 mei 2018 om 18:32
    Meer waard dan de Te Ligd.
    Vind ik leuk
    Bertus +5255
    donderdag 17 mei 2018 om 08:18
    Met dat soort clubs moet je niet eens zaken doen zonder bankgarantie. Ik neem aan dat PSV daar ook lering uitgetrokken heeft na de problemen met Real Betis in het verleden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9648
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Valencia financiële problemen? Dan kunnen ze Lozano al niet halen.

    Arias is miljoentje of 10, dat is een fooitje voor Spaanse begrippen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    donderdag 17 mei 2018 om 06:27
    Denk niet dat Psv iets te zeggen heeft over Lozano,denk dat andere mensen bepalen of hij gaat of niet.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    donderdag 17 mei 2018 om 07:20
    Dan denk je verkeerd.
    Hij staat gewoon onder contract bij PSV.
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    donderdag 17 mei 2018 om 07:29
    @mug. Hoeveel procent van de opbrengst is voor psv? Ergens tussen de 40 en 60 procent. Weet jij het nog precies?
    Vind ik leuk
    Spiegel +9648
    donderdag 17 mei 2018 om 08:03
    Dat er een doorverkooppercentage is afgesproken wil niet zeggen dat hij niet geheel eigendom is van PSV.

    Andere constructies zijn namelijk volgens de KNVB regels verboden, en wij zijn geen FC Twente.

    Dus wat jij denkt, is 1. Niet relevant, 2. Niet waar.

    + hij ligt tot 2023 vast.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Lozano is te duur volgens mij voor Valencia.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    No u
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    donderdag 17 mei 2018 om 00:05
    Met Lozano moet PSV echt wachten met het WK. Als hij goed speelt voor heel veel geld verkopen, als hij slecht speelt nog een jaar houden.
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    donderdag 17 mei 2018 om 00:06
    Meteen doen
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:06
    sapnu puas
    Vind ik leuk
    El Cazador +6063
    donderdag 17 mei 2018 om 00:07
    Gelijk verkopen die hap, hebben ze weer geld!!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:10
    Lozano is te duur en kunnen ze afstrepen. Aria's zouden ze voor 10-15 kunnen oppikken, maar als juve komt zijn ze kansloos.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:13
    Lozano is max 25 milj. Niet meer. Is koopje voor spanje.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:14
    No comment......
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3546
    donderdag 17 mei 2018 om 00:23
    70 miljoen of anders moet Valencia opdonderen...
    Vind ik leuk
    Richard020 +12511
    donderdag 17 mei 2018 om 00:55
    70 miljoen hahaha, jij ziet ze vliegen met 70 miljoen, in geen 70 miljoen jaar!
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    donderdag 17 mei 2018 om 06:30
    Arias gaat echt geen 10 miljoen opbrengen,die heeft nog een contract voor 1 seizoen en die mag weg.Dat is hem beloofd als hij dit seizoen nog zou blijven.Ook van die domme constructies nu loopt hij straks voor een schijntje weg.Spelers die weg willen moet je nooit proberen te overtuigen om langer te blijven,dat kost je altijd geld.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    donderdag 17 mei 2018 om 00:16
    Ja en nu ook niet te netalen voor Valencia.Moeten maar ergens anders rond kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:39
    100 miljoen anders niet voor lozano en arias voor 10.
    Zoniet,lekker ergens anders winkelen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    donderdag 17 mei 2018 om 01:37
    Ja waarom niet? Waarom geen 150 miljoen gewoon?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:49
    Wat jij wil
    Vind ik leuk
    JOJO +1737
    donderdag 17 mei 2018 om 00:52
    Kansloos Valencia. Financiële problemen en dan interesse hebben in een Arias van min 12 miljn. En een Lozano van min 65 miln. Want zeg nu zelf als een verdediger als De Ligt 55 miljn waard is, is een aanvaller als Lozano min 10 meer waard. Die jongen komt uit een heel andere cultuur, is pas 22jr, is direct de belangrijkste man van zijn team, staat direct basis en wordt bijna topscorer. Dat zijn er maar weinig die hem dat nadoen. Zelfs Suarez en Zlatan hadden meer tijd nodig.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12511
    donderdag 17 mei 2018 om 00:58
    Suarez vergelijken met Lozano haha! Bijna topscorer, 4 goals minder is niet bijna!

    Suarez was 19 jaar toen hij naar Groningen kwam en speelde 29 van de 34 competitie wedstrijden, na 1 jaar Groningen speelde Suarez op 1 wedstrijd na alle competitie wedstrijden in Ajax1. Bullshit verhaal wat jij verteld over Suarez!

    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 01:15]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2255
    donderdag 17 mei 2018 om 01:34
    DE Ligt wordt genoemd door elk top club, Lozano wordt genoemd door Valencia. Bergrijp je het verschil in kwaliteit?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 05:11
    De ligt is dat die broekpoeper die nog een luier draagt en die alleen door de amsterdamse media is omhoog gelult.
    Zoals alles in amsterdam beter is volgens de media..

    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    donderdag 17 mei 2018 om 06:40
    Ja fricandellenclub,dat is het voordeel als je voor Ajax speelt.
    Vorig seizoen hadden ze Sanchez en Dit seizoen gaat De Ligt de deur uit voor dik geld.En of hij dan wel of niet omhooggeschreven is maakt niets uit.Hij levert wel weer dikke pegels op.En De Ligt gaat zeer zeker een wereldspeler worden,als jij dat niet ziet blijf dan maar frikandellen bakken.
    Ik ben geen Ajax fan overigens voordat je dat gaat aandragen.Maar Ajax heeft wel de spelers met de meeste potentie en die leveren het meeste op.
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    donderdag 17 mei 2018 om 06:35
    Zlatan en Suarez zijn van een hele andere categorie dan Lozano hoor,daaraan kon je in hun jonge jaren al zien dat het wereldtoppers waren. Lozano is al 22 en laat nu pas iets zien,anders was hij echt niet bij Psv gekomen op deze leeftijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:16
    Dat is een beetje kort door de bocht. Was ook in mexico al twee jaar goed bezig en werd vaak in verband gebracht met grote clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 04:46
    En of de spelers zelf naar Valencia willen lijkt me ook niet onbelangrijk....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 05:06
    gewoon 100 mln voor allebij de spelers.
    Met de prijzen van tegenwoordig is dit een koopje.
    En ze horen bij de top 3 van nederland kwa beste spelers.
    Van persie is toch denk ik nog nummer 1 of meschien 2 dat kan ook
    Vind ik leuk
    Utca030 +13298
    donderdag 17 mei 2018 om 06:34
    Minimaal 400 miljoen.
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    donderdag 17 mei 2018 om 07:58
    Arias mogen ze ophalen boven de 10 miljoen. Lozano hoop ik van dat hij bij PSV blijft
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:12
    Lozano kunnen ze nooit betalen denk ik. En psv lijkt me niet zo stom om hem voor het wk te verkopen, als ze hem deze zomer al verkopen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20708
    donderdag 17 mei 2018 om 08:33
    Valencia is niet in staat om Lozano over te nemen.

    Laat Juve en Valencia maar strijden om Arias. 15 mil excl bonussen zou mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14301
    donderdag 17 mei 2018 om 11:00
    Onbegrijpelijk dat Valencia nog steeds in de problemen zit. Constant verkopen ze spelers voor 20+ miljoen euro, ze gaan zelfs de CL in en nog steeds dit...
    Vind ik leuk