PSV wacht hectische transferzomer na vertrek Brands: Kleven geen risico's aan

PSV wacht hectische transferzomer na vertrek Brands: "Kleven geen risico's aan"

donderdag 17 mei 2018 om 09:59

PSV stelt op zijn vroegst in het najaar een opvolger van Marcel Brands aan. Dat laat algemeen directeur Toon Gerbrands doorschemeren in De Telegraaf. De komende drie maanden vangen John de Jong, Phillip Cocu en Frank Arnesen het vertrek van Brands naar Everton op.

PSV wordt in de komende, hectische transferzomer dus geleid zonder technisch manager. "Daar kleven wat ons betreft geen risico's aan", reageert Gerbrands in De Telegraaf. "Met hoofdtrainer Phillip Cocu, hoofdscout John de Jong en rvc-lid Frank Arnesen is er heel veel voetbalkennis aanwezig. De situatie was heel anders geweest als Marcel drie maanden geleden zou zijn vertrokken. Nu ligt alles klaar."

Meerdere spelers van PSV staan op de nominatie om een stap hogerop te maken, waaronder Santiago Arias en Hirving Lozano. De twee PSV'ers werden woensdag nog gelinkt aan Valencia. Gerbrands: "We werken hier met een heel duidelijke structuur. De scenario's kennen we. Gaat plan-A niet door, dan staat B klaar."

"Voor het werk van de scouting geldt hetzelfde. Daar heeft Marcel een heel grote rol in gespeeld. De komende drie maanden gaan we alle voetbalexpertise die we in huis hebben mobiliseren. Na 31 augustus komt er een nieuwe fase en gaan we evalueren", besluit de PSV-directeur.

Lees ook: 'Brands krijgt 100 miljoen en fors salaris bij Everton; club hoopt op Raiola'

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

JCJWZ +12057
donderdag 17 mei 2018 om 10:02
Dus eigenlijk hebben we Brands een beetje overschat met z'n allen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:05
Mooi toch dat hij dit achterlaat! Hij is de beste TD in jaren!!
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:12
Inderdaad, ken niemand tegenop.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:45
Ja de Graafschap uit heeft zijn carrière aardige gered. Met al die miljoenen die hij heeft mogen uitgeven heeft hij aardig wat titels gepakt. Hij heeft over boekjaar 2017 in ieder geval 0, 0 euro verdient. Overmars faalt hard maar harkt met a.s. zomer erbij wel bijna in zijn eentje 200 mio voor Ajax in 3 seizoenen. Ik hoop dat Brands wat Nederlandse voetballers gaat meenemen.
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:52
Geld geld geld geld.. en bladie bladie blahh! Jij gaat een van de beste TD's ter wereld nu afkraken en roepen dat zijn carriere is gered door het hard gefaal van jou clubje in doetichem? Doe normaal man. Ga lekker met overmars trouwen, misschien betaald hij jullie bruiloft wel. Wij hebben liever een goede, leuke, warme, vrolijke en sportieve club ipv een kille geldmachine waar iedereen een hekel aan heeft. En hierbij sluit ik meteen deze discussie. fijne dag nog.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:17
Iedereen heeft een hekel aan Ajax omdat ze de allergrootste zijn van het land. En trouwens zijn er genoeg fans van andere clubs die dat Duitse clubje van jou ook niet kunnen uitstaan. In de laatste minuten winnen overal is best frustrerend voor de middenmoot. Daarbuiten als Ajax een keer 2e word dan is gelijk heel de media in paniek. Wordt Psv 3e, of eventueel 4e dan is er niemand die raar op kijkt. Overal in Europa worden recordmeisters gehaat. Dus ook in Nederland.
Vind ik leuk
Nas Ba +92
donderdag 17 mei 2018 om 11:42
Allergrootste????? Dat was een halve eeuw geleden. Psv domineert al jaren de eredivisie
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:18
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Bo3007 +62
donderdag 17 mei 2018 om 12:46
Moet je nou serieus iedere keer Nouri erbij halen als iemand iets zegt over PSV wat je niet aanstaat?
Wat een triest leventje moet je dan hebben !
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:01
Nouri zal nooit meer kunnen spelen. Heel jammer want hij kon wel een hele grote worden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:10
Geld hebben is 1. Geld dat je hebt goed inzetten is 2.

Met die 200 miljoen van Ajax is Overmars niet in staat gebleken een uitgebalanceerde selectie op te bouwen en er een trainer voor te zetten die deze selectie optimaal laat renderen.
Prachtig dat er in Amsterdam veel geld is verdiend, maar dat maakt nog niet dat echte toppers in de Eredivisie willen komen spelen. Net als PSV zal Ajax het moeten doen met:
- talentvolle eigen jeugd
- potentiële groeibriljantjes uit de subtop of "kleinere" voetballanden
- spelers die het bij een grote club (nog) niet hebben gered
Dat is geen sneer naar Ajax, maar gewoonweg de realiteit van waar Nederland zich bevindt in de voetbalwereld.

Ik weet overigens niet of je nog steeds hoopt dat Brands "wat Nederlandse voetballers gaat meenemen" als hij bij Ajax komt shoppen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:12]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:19
Bij Ajax spelen er veel meer belangen mee. Bij Psv hebben Toon en Marcel de macht om in 24 uur zelf een speler te kopen. Ajax ligt dat totaal anders. Overmars wil echt wel geld uitgeven getuigen Neres en Ziyech gewoon dik + 10 miljoen gekocht.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:26
Hoezo "veel meer belangen"? Beide clubs willen zo vaak mogelijk kampioen worden, internationaal goed presteren, het stadion vol hebben en veel merchandise verkopen.

Als er mensen of processen dat in de weg zitten, dan heb je je organisatie niet goed voor elkaar. En moet je gaan bijsturen.

Ik denk dat de "belangen" waar jij het over hebt, voornamelijk gaat over allerlei mensen die een vinger in de pap willen hebben en belangrijk willen doen.
Dat is iets dat bij PSV niet in de cultuur zit en ook al decennia lang structureel buiten de deur wordt gehouden. Dat is een kracht.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:28
Een kracht maar ook zeker een valkuil. Of ben je de mega paniek van 2012, 2013 niet vergeten? Een failliete Psv wat acuut moest worden geholpen door de gemeente. Philips heeft toen meteen gekeken of ze het contract konden opzeggen. Nee allemaal leuk en aardig risicos nemen maar zonder die staatshulp had Psv nu voor plek 9-12 gespeeld.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:48
Nee, die periode ben ik niet vergeten. En hoewel het ook op dit forum al honderden keren is verteld blijft iedereen buiten Eindhoven hardnekkig volhouden dat PSV door financiële steun van de Gemeente overeind is gehouden. Dat is maar ten dele waar. Ja, er is geholpen. Maar het gaat om een lening die PSV netjes en met rente terugbetaalt. De Gemeente Eindhoven verdient prima aan deze regeling, dus kun je het geen gift of subsidie noemen.

Nee, Ajax krijgt die steun niet. Toch? Of misschien...
Bij de bouw van de Arena waren er drie groepen die meebetaalden: Ajax 9,1 miljoen euro, de gemeente stak er 31,8 miljoen in. Private investeerders droegen nog eens 29,5 miljoen bij.
Op die basis kreeg de Gemeente Amsterdam 48% van de aandelen in handen. Aandelen zonder zeggenschap, maar het houdt de Gemeente niet tegen om één van de commissarissen in de RvC te leveren. Iets dat in Eindhoven niet aan de orde is. En het is geen lening, maar een investering.

Philips is zich om heel andere redenen in een andere rol gaan plaatsen. Eind jaren '70 werkten er in Eindhoven nog 39.000 mensen voor het bedrijf. Na tal van herstructureringen zat dat aantal rond 2011 op zo'n 11.000. Ondertussen was het hoofdkantoor al verplaatst naar Amsterdam. Gecombineerd met het overlijden van mijnheer Frits Philips in 2005 (die de band met Eindhoven/PSV overeind hield), vond de directie het tijd om een minder emotionele, maar meer professionele relatie met de club aan te gaan houden. Niet prettig, maar wel begrijpelijk in dit beeld.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 14:38]
Vind ik leuk
Drobtine +2335
donderdag 17 mei 2018 om 17:43
De reden waarom Philips deels stopte met de sponsoring is omdat het geen grotere naambekendheid meer opleverde. Omdat Philips voor 2/3 gericht is op de medische wereld is er gezocht naar andere sporten die sponsoring krijgen omdat veel werkers in de gezondheidszorg geen voetbalfans zijn. Om meer naamsbekendheid te krijgen in de medische wereld is het sponsoren van hockey, tennis en golf interessanter omdat daar een grotere naamsbekendheid nog wel te realiseren is. Dus marketingtechnisch een goede keuze
Vind ik leuk
Nas Ba +92
donderdag 17 mei 2018 om 11:39
Lekker he 200 mil, maar hoelang al geen kampioen???
Vind ik leuk
Degraaf +13988
donderdag 17 mei 2018 om 12:29
4 jaar, jullie hebben niet zolang geleden 7 jaar moeten wachten. Of zijn jullie dat vergeten?
Vind ik leuk
MN223 +340
donderdag 17 mei 2018 om 19:07
Ik weet het nog goed. Dat was net na die periode dat we 6 keer kampioen werden in 7 jaar, en Ajax 6 jaar op rij niks won. Of ben jij dat vergeten?
Vind ik leuk
Degraaf +13988
donderdag 17 mei 2018 om 19:27
Wij werden daarna 4x op rij kampioen en hadden daar maar 4 jaar voor nodig. Feit blijft dat wij 33 x kampioen zijn geworden. 4x de CL/EC1 en dan heb ik het nog niet eens over de wereldbekers. Hebben jullie de uitnodiging al ontvangen voor het nieuwe WK voor clubteams? Oh wacht ff.....Fijne avond verder, ik ga voetbal kijken Calimero.
Vind ik leuk
MN223 +340
vrijdag 18 mei 2018 om 00:01
Raar.


*Jij* begint over 6 jaar geen kampioen. Klopt. Ik reageer door aan te geven dat Ajax ook zo'n periode kende.

En dan moet het ineens gaan over 4 keer achter elkaar kampioen.

Nou. Knap hoor!

Hebben we in Eindhoven nog nooit meegemaakt.

(2x dus)

Dat is het probleem met ajaxieden zoals jij. Allemaal een grote bek over het verleden, het hele verre verleden dus. Allemaal lachen over de misere die andere clubs (ooit eens) meegemaakt hebben.

Ondertussen straal vergeten dat diezelfde misere bij hun eigen club net zo hard heeft plaatsgevonden, of zelfs nog harder. Ajax heeft, net zo lang geleden als PSV, een periode van 6 jaar gehad zonder kampioenschap. En nu weer een periode van 4 jaar daar achteraan. In 14 jaar tijd is Ajax 4 keer kampioen geworden en in 20 jaar tijd 6 keer. En maar lachen om Feyenoord, dat "maar" 2 keer kampioen werd maar ondertussen wél een Europese beker pakte.

En dat is dan het sportieve stuk. Financieel. Die Ajax-fanboys krijgen een stijve piemel van de 175 miljoen die "op de bank" zou staan. Vergeten wel even snel het verschil tussen liquide middelen en eigen vermogen, en vooral, dat dat eigen vermogen een jaar of 8 geleden helemaal niet zo best was. Je zou zelfs kunnen zeggen: helemaal niks, want dat was het. Negatieve reserves, je snapt niet hoe iemand dat voor elkaar kreeg, maar bij Ajax was het zo.

Kortom: een clubje dat teert op het verleden en in het heden op niet ter zake doende dingen, zoals de grootte van het stadion, de bankrekening, mogelijke deelname aan een toernooi in 2021, prijzen met een laag stof van zeker 3 cm, enzovoort enzovoort.

Fijne avond verder, ook volgend jaar en het jaar erop en zo. Succes eind juli met de eerste wedstrijden van het seizoen. Succes met de zoveelste aankoop die eerst een half jaar moet wennen aan het unieke Ajax-systeem. Succes met de zoektocht naar een nieuwe trainert, in november of december. En succes met alle lege stoeltjes in het door de gemeente en het rijk betaalde Johan Cruijff stadion.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:07
Ja goed he Jake.
Met de komende zomer erbij 200 miljoen.
En pas nog 2de in de Europese Jupiler League en 2de in de Mikey Mouse League het kan niet op.
Hadden wel pech met de bekerloting tegen het sterke Twente

Hey jakeisback wakker worden
"Helemaal niets in Amsterdam"
Vind ik leuk
PoepWagen +1316
donderdag 17 mei 2018 om 13:19
De beste?? Ben je wel goed? Er staat een bijzonder matig elftal met een zeer bescheiden transfer waarde. Enig reden dat PSV de laatste jaren kampioen werd is doordat Ajax finaal liep te falen! Precies hetzelfde als toen Ajax een aantal keer achter elkaar kampioen werd, dat was grotendeels de verdienste van het volledig falen van PSV. Ik snap werkelijk niet waar al Deze hallelujah ten gunste van deze TD vandaan komt!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 13:19]
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:12
Overschatten doen ze alleen in regio amsterdam;-)
Vind ik leuk
Den Daats +1757
donderdag 17 mei 2018 om 10:25
Daar zijn ze inderdaad ijzersterk in!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:05
Dries Mertens kon er in zijn PSV tijd ook wat van;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:40
Dat is 1 speler, niet een hele club inclusief aanhang. (gewoon touché zeggen...)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:18
Hahaha ik wil best touché zeggen hoor;) geen probleem mee maar er stond alleen in regio Amsterdam;) En is sowieso toch leuk om elkaar een beetje te jennen als het maar gezellig blijft. Maar speciaal voor jou touché;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:20
Danku :D
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:17
Graag gedaan;)
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 10:17
PSV beschikt over een zeer kennisrijke organisatie. Wat een luxe als je iemand als Arnesen hebt lopen om op terug te vallen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 10:28
Hij is gewoon ontslagen bij HSV en verder niets gepresteerd als TD, wat is nou; "de luxe ???"
Slap verhaal van Gerbrands, hij kan gewoon geen goede opvolger vinden en dit terwijl Brands al sinds 2016 aan het flirten is met Everton....pfhhh
Vind ik leuk
WRFM +704
donderdag 17 mei 2018 om 10:29
Och k(neusje
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 10:30
Een serieuze vraag: Ben jij ouder dan 35 jaar?
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 10:35
Is niet relevant
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:38]
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 10:37
Haha. Mooi. Je krijgt een duimpje.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:38]
Vind ik leuk
Sanuk +1729
donderdag 17 mei 2018 om 11:03
Je hebt dezelfde kwaal als Sjakie, alleen al 21 jaar eerder.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 11:07
Ha ha, welke kwaal......?
Vind ik leuk
coci +246
donderdag 17 mei 2018 om 10:36
Misschien heb je het wel over de beste directie van alle bvo's
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 10:39
Misschien niet.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:57
Een van de velen die bij HSV in die periode zijn weggejaagd. De onrust bij HSV is al jaren aan de gang en zie het resultaat.. degradatie. Zegt dus helemaal niet veel.. Gustavo zegt niks geks, bij PSV staat nu eenmaal een kennisrijke organisatie. En die opvolger die volgt wel aangezien goede TD's niet voor het oprapen liggen en in dit stadium waarin transfers gaan beginnen het niet perse iets goeds op hoeft te leveren om nu al een nieuwe man daar neer te zetten.. alhoewel een lekker wijf misschien wel beter is haha. Dan bieden ze nog meer dan dat je vraagt voor een speler.
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 11:04
Misschien kan jij mij uitleggen wat Arnesen heeft gepresteerd???
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:10
Heeft de volgende spelers vastgelegd als TD van PSV: Ronaldo, Stam, Nistelrooij en Robben. Heeft gewerkt bij Tottenham, 5 jaar bij Chelsea. Het is heus geen koekenbakker.. Doe niet alsof hij zn eigen veters nog niet kan strikken. Of heb jij zijn functioneringsgesprekken gevoerd in al die jaren dat je zo goed weet wat hij allemaal fout gedaan heeft?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:10]
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 11:21
Haha.. Nu moet ik gaan bewijzen waarom hij wel goed is?

Sorry ik hemel deze man niet op!!

Ik stel oprecht de vraag wat heeft hij gepresteerd?

Werken bij Chelsea en Tottenham is geen antwoord.

Wat heeft hij daar gepresteerd???
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:28
Waarom moet ik dan wel gaan bewijzen dat hij WEL goed is?! Ga fietsen.. al dat veroordelen zonder het te kunnen onderbouwen. En ik zeg niet eens dat hij goed is, maar ik maak wel duidelijk hij genoeg ervaring en kennis heeft als voormalig TD om vanuit zijn rol in de RVC De Jong en Cocu te ondersteunen de komende maanden, punt.. Ik hemel niks op. Waarom is jouw reactie waarin je hem blijkbaar laag inschat rechtvaardiger dan die van mij waarin ik aangeef dat het geen koekenbakker is.. En je wilt niet eens onderbouwen met FEITEN! wat hij goed en/of slecht gedaan heeft. Typisch voor velen op social media - Hoog van de toren blazen.
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 11:42
ik neem geen stelling in..

dat is mijn antwoord en daar moet je het mee doen.

genoeg kennis is geen garantie voor succes..

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:19
Wat heeft nouri gepresteerd
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 12:21
ik wist niet dat we het over Nouri hadden?

weer een externaliserende supporter.. zucht.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:53
En wat heeft van der Sar gepresteerd
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 13:16
En nog 1
Vind ik leuk
MN223 +340
donderdag 17 mei 2018 om 19:10
Klopt. Op topniveau gevoetbald, een functie van technisch directeur gehad bij allerlei topclubs. Maar dat zegt niks, Morris van voetbalprimeur weet er veel meer van.
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 19:44
Ik mis nog steeds feiten
Vind ik leuk
MN223 +340
donderdag 17 mei 2018 om 23:26
Ik ook.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 11:06
Wat nu ? weggejaagd.... ha ha gewoon slecht werk afgeleverd en ontslagen....!
Maar goed, gaan we verder:
2014 helemaal tot 2014 ha ha manager bij grootmacht Metalist Charkov....pfhhh helemaal mislukt dus in no time.
2015/2016 PAOK Saloniki.....ook een geweldige carrière daar maar niet heus....
En die lolbroek moet dus Brands vervangen, heb je Brands hoog zitten dan kan je Arnesen niet serieus nemen als zijn vervanger.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:15
Kerel, leer jij eerst eens een degelijke tekst schrijven. Je lijkt wel mn nichtje van 13. En doe niet alsof jij alle ins- en outs kent van zijn carriere. Met het vertrek van Brands is hij gewoon geschikt om dit tijdelijk in te vullen. En daarbij, hij zit in de RVC en zou dus gaan om aanvulling van.. en niet de volledige invulling van TD.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 11:26
Gezien het niveau van Charkov en PAOK is het natuurlijk wel zo dat PSV flink wat minder is, in dat opzicht is Arnesen een aanwinst voor PSV.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:33
PSV, Tottenham, Chelsea en HSV tellen niet meer mee in het verleden? En je gaat ook nog eens als een kleuter roepen dat Charkov en PAOK grotere clubs zijn dan PSV. Heel volwassen.. Volgens mij ben jij inderdaad 13 of jonger. Je manier van communiceren verraadde het al.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 11:55
Je kijkt naar een curve van prestaties en die curve vertoond een neergaande lijn......
In alle objectiviteit lijkt Arnesen mij een stuk minder dan Brands.
Misschien had Gerbrands er niet echt op gerekend dat Brands toch zou vertrekken en komt nu met een nood-verbandje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:45
Welke curve heb jij het over met welke parameters? Jij hebt, net als ik, geen idee wat de doelen waren die Arnesen moest behalen bij zijn clubs en met alle bijbehorende randvoorwaarden en factoren die daarin meespelen. Hoe kun jij nu in hemelsnaam beoordelen of die beste meneer nu goed of niet goed gefunctioneerd heeft?! Enige wat ik lees is dat Arnesen vanuit de RVC Cocu en De Jong gaat ondersteunen daar waar nodig. En gezien zijn ervaring is dit helemaal niet eens zo verkeerd. Tuurlijk schat ik Brands ook hoger in dan Arnesen maar jij roept meteen zonder enige vorm van achtergrondkennis dat Arnesen NIKS gepresteerd heeft. Dat slaat gewoon helemaal nergens op
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 19:54
Arnesen zijn carriere laat een dalende lijn zien, niemand wilde hem meer hebben als manager, zo gaat dat, en kreeg toen dat makkelijke baantje van commissaris bij PSV ......
Noodgedwongen doen ze nu een beroep op hem.
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 11:27
Ook hier inhoudelijk geen antwoord..

Tjonge jonge wat een wijsneus...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:37
Iemand anders wijzen op het niet geven van een inhoudelijke reactie en het zelf ook niet doen.. prima mannetje, wat jij wilt. Volhouden dat jij ergens verstand van zaken hebt. Je reacties bewijzen het tegendeel want jij komt nergens met enige vorm van onderbouwing. "Ik ben Morris en ik vind wat, maar ik zeg niet waarom!" Triest gevalletje
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 12:42
Wederom wijs je naar jezelf.

Weinig zelfreflectie en een kat in nood gaat om zich heen krabben.

Lekker op de man spelen.

Dank voor mijn bewijs dat je onzin uitkraamt
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:47
Ja ja blijf er lekker omheen draaien haha. Nogmaals: "Ik ben Morris en ik vind wat, maar ik zeg niet waarom!"
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 13:15
Uiteraard ligt het bij jou altijd aan een ander.

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:46
Altijd? Want jij kent mij al zo lang en zo goed? Mij maakt het niks uit om ongelijk te hebben hoor. Als iemand met goede argumenten en feiten het tegendeel kan bewijzen neem ik alles terug wat ik gezegd heb. In dit geval vind ik dat het aan jou ligt ja. Een verklaring en onderbouwing van mij eisen waarom ik iets vind maar zelf nergens mee komen. Ja.. dan ligt het wel degelijk aan jou.
Vind ik leuk
Morris +18951
donderdag 17 mei 2018 om 13:50
Nee nogmaals ik vraag om verheldering. Ik begrijp dat jij mij deze niet kan geven.

Da's niet erg maar verwijt mij niet van alles
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:43
@Wijsneus01,
Met een beursbengel over voetbal discussieren heeft geen zin.
Maak ze een compliment over hun bankboekje en alles is weer rustig
Vind ik leuk
Stom +67
donderdag 17 mei 2018 om 10:27
Da's ook wat gemakkelijk. In mei liggen natuurlijk alle plannen, scoutingsrapporten en scenario's al lang klaar. Daar heeft Brands al lang zijn stempel op gedrukt. Ondanks dat er altijd verrassingen kunnen gebeuren is het voor iedere club in de zomer vooral het uitvoeren van de plannen. Met een goed team is dat ook te doen zonder TD. Aangezien de plannen er al zijn kan je dan beter na de zomer in alle rust besluiten hoe om te gaan met die benoeming. Een nieuwe TD nu, zelfs bij een interne promotie, gaat meteen zijn stempel proberen te drukken en dat kan alleen maar onrust opleveren.
Vind ik leuk
Den Daats +1757
donderdag 17 mei 2018 om 10:27
PSV zal deze transferperiode sterker uitkomen!

Maar dat mag ook wel met het oog op CL voetbal!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:47
Zolang er in de Play off maar een elftal staat met schuim op de bek en stoom uit de oren. Dat mág gewoon niet weer misgaan. Wel lekker dat Viergever erbij is hoor. Ik hoop dat hij fit is dan. Brok ervaring en betrouwbaar.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:25
Viergever is nu precies de persoon die dat op een team kan overbrengen.
Ik had hem nog graag een blessure vrij jaar bij Ajax gezien
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:02
Denk het niet. Het toont vooral aan dat hij erg goed is geweest in zijn werk. Niet alleen de deals sluiten, maar ook zorgen voor een dusdanig duidelijke structuur, werkwijze en visie dat anderen gewoon door kunnen gaan.

Een slechte manager maakt zichzelf onmisbaar en brengt daarmee de organisatie in de problemen.
Een goede manager weet dat hij niet onmisbaar is en zorgt ervoor dat als hij plots ontbreekt, de organisatie gewoon door kan draaien.
Vind ik leuk
Degraaf +13988
donderdag 17 mei 2018 om 12:26
"We" niet, maar de PSV-leiding zoals ze dit brengen ;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:03
Is mooi dat hij het lijstje al klaar had
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:04
Ik denk dat het ze nog wel gaat tegenvallen... jammergenoeg
onderschat Brands ze inbreng bij Psv niet!
Maja daar zullen ze met evaluatie wel achterkomen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:06
Neehoor we hebben ook nog Arnesen
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 10:07
Ben benieuwd hoe ze dit nu gaan doen want het is leuk dat drie mensen zijn taken overneemt maar wie doen de verkopen wie wordt/is verandwoordelijk voor de aankopen en wie krijgt er de schuld bij een mogelijk mislukte zomer en voorbereiding.
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:11
waarom zou het een mislukte zomer en of voorbereiding worden? ik denk PSV komend seizoen grote stappen verder is dan afgelopen seizoen in alle opzichten.
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 10:33
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren ik zeg wat als, ktijgt de ervaren Arnessen de schuld of onervaren (in de rol) de Jong of krijgt Cocu dat op zijn schoot?

Wie treed naar buiten toe bij nieuws in de voorbereiding wordt dat een extra rol voor Cocu, moet er bij mogelijke aankopen altijd een meerderheid komen of krijgt 1 iemand de besllissende stem.
Wie gaat zich bezig houden met de verkopen en is hij dan ook in de rol van inkoper.

Worden alleen spelers van dit lijstje als mogelijkheid gezien of wordt er eventueel ook al verder gekeken naar optie C of buitenkansjes rollen die normaal dus al bekend en verdeeld zijn worden nu extra rollen, kunnen een de Jong en Cocu die nieuwe rollen dragen of zijn ze daarvoor nog te on ervaren door de ervarenheid die ze alleen hebben in de rol die ze nu hebben.

Dit zijn dingen die leuk op papier kunnen staan maar die extra druk het extra werk wat het geeft wel grote gevolgen kunnen krijgen met een WK en een vroege voorbereiding.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:51
Ik snap je reactie, maar verwacht je dat Brands in al die tijd het Veto recht had? Alle aankopen worden voltallig geëvalueerd. Door de hoofdscout (De Jong) De directie (Gerbrands vanwege €€) de Trainer (Cocu, vanwege inspanningen op het veld) en de RvC (Arnessen) fiat voor evt bonussen en afspraken omtrent eventuele verliezen en afspraken. Rondom contracten. Het enige wat Brands dan vooral moet doen is alles aansturen en in goede banen lijden. Staat los van het feit dat die met zijn ervaring en netwerk natuurlijk ook een deel een vinger in de pap heeft/had, maar alles ging gezamenlijk via die kanalen. Er zijn er in alle jaren maar een paar geweest die gehaald zijn op advies van 1 persoon. Romario was er 1 van. Ronaldo was er 1 van en Gomes was er 1 van. De rest wordt al jaren via die 3 luik besloten. En dat is bij elke voetbalvereniging zo. Je kan niet alles van 1 persoon laten afhangen. En soms zijn organisaties zo goed op elkaar ingespeeld dat als er 1 wegvalt de andere het kunnen opvangen. En ik denk dat dit het geval is bij psv met Brands. En dat ze daarom ook rustig aan kunnen gaan kijken welke persoon het meest geschikt is om weer in deze functie terug te treden.
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 12:33
Dank voor het mooie duidelijk verhaal.
Hij heeft geen Veto recht wel belangrijke stem.
Cocu gaat naar Brands met positie's die hij versterkt wil hebben en welke spelers hij niet nodig denkt te hebben, die vervolgens mogelijkheden op €$£ gebied bespreekt met Gerbrands en daarna met de Jong de optie's bekijkt van wie en waar lopen die versterkingen rond.
De verbinder en regelaar tussen de stromen in dat vervalt nu wordt het dan nu Arnessen met zijn ervaring die dat moet opnemen (als RVC lid kun je niet die verantwoordelijkheid krijgen denk ik ) of moet Gerbrands uit zijn comfort zone komen door zich met het Technische voetbal beleid te gaan bemoeien, of komt het bij de buiten hun functie onervaren mensen als Cocu en De Jong dubbele verantwoordelijkheid en de daarbij horende druk bij. Een ieder zijn deel betekend ook vergaderen met meerdere personen waar eerder 1 persoon die lijnen doorliep en weet hoe en wat wie en waar te vinden is en de daarbij horende contacten met de zaakwaarnemers had en zijn lijntjes had lopen Raiola bv.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 12:36]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 09:09
Klopt precies wat je zegt. Alleen is dit een tijdelijke optie die gehanteerd gaat worden. Dat wordt er iig gezegd. En dan gaan ze dadelijk na de zomer rustig bekijken wie daar het meest geschikt voor is. Maar als ik de verhalen moet geloven, is De Jong de meest geschikte persoon daarvoor. Ook met zijn netwerk.
Vind ik leuk
Donnygo +925
vrijdag 18 mei 2018 om 09:56
Hoop voor de PSV fans dat het tijdelijk is want teveel personen die moeten beslissen is nooit goed.

De Jong kan ik niet echt inschatten als ik eerlijk ben want hoofdscouting is wel compleet anders natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 13:08
Klopt. Maar dat wordt door insiders gezegd
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:24
Wat denk je van gezamelijk? Waarbij de ene meer expertise heeft op gebied van scouting (De Jong) en de ander op gebied van aan- en verkoop (Arnesen)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:19
Gelukkig is PSV een organisatie waar niet meteen naar "schuld" wordt gekeken als er eens iets niet goed gaat. Er wordt dan geëvalueerd, geleerd en doorgegaan.
Precies de reden waarom het aan de Frederiklaan en rond De Herdgang doorgaans een oase van rust is. Behalve als er een titel gevierd wordt ;-)
Vind ik leuk
Bizzy +14848
donderdag 17 mei 2018 om 10:08
PSV staat als een huis. Niks geen paniek aankopen, over de mutaties en opvolging is nagedacht. En zo hoort het. Inmiddels hebben we een talentenvijver waar we uit kunnen putten. Hopelijk worden een aantal spelers geselecteerd voor PSV 1. Dat zou ik geweldig vinden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:12]
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:10
Juist, zo is het. Hij meld nu zijn vertrek pas omdat ze binnen PSV alles al geregeld hebben voor deze zomer.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:17
Topper in woord en geschrift!!!
Vind ik leuk
masterpsv +12372
donderdag 17 mei 2018 om 10:11
voor 1 augustus zal een behoorlijke elftal staan die weer strijdt voor het kampioenschap.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:18
Wij worden gewoon weer kampioen ook zonder Brands. Maar hij heeft het wel geflikt de laatste jaren. Echt een fenomeen hoop dat hij ooit nog eens terug komt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:12
We hebben gewoon een heel goed bestuur daar mogen menigte jaloers op zijn. Sinds Toon er is zijn we gezond. Hij hweft met Sanders mede de puin opgeruimd. Let op mijn worden we worden het Bayern van Nederland. Wij zijn al vaker bij Bayern geweest en mensen ik kan het opzoeken voor jullie als er vragen zijn.

BIJ DEZE:

Bayern München voorbeeld voor PSV: Hoeft beste spelers niet te verkopen
Bayern München voorbeeld voor PSV: "Hoeft beste spelers niet te verkopen"
Woensdag 14 januari 2015 om 09:30


Toon Gerbrands, algemeen directeur van PSV, is onlangs met manager operations Peter Fossen naar München gegaan om informatie in te winnen over het financieringsmodel van FC Bayern München. Een mogelijk voorbeeld voor de toekomst van PSV.

"Zij zijn met enkele zogenaamde founders, zoals Allianz, T-Mobile en Adidas, voor tien jaar lang een financiële constructie aangegaan voor een fors bedrag, waardoor ze gelden hebben gekregen om bijvoorbeeld de jeugdopleiding te verbeteren en te investeren in het stadion", zegt Gerbrands in gesprek met De Telegraaf. "Daarvoor hebben de founders een percentage van de aandelen gekregen. Minimaal twee derde van de aandelen blijft bij de club, zodat je als club zeggenschap houdt in de besluitvorming. In Duitsland zijn er al zes clubs die het zo doen."

"Dit zou een van de mogelijke financieringsconstructies in de toekomst kunnen zijn voor PSV om tot een groter budget te komen", vervolgt Gerbrands zijn verhaal. "In zo’n model krijg je wat vrijheid, zodat je niet jaarlijks je beste spelers hoeft te verkopen. Je hebt dan een buffer. Als het een keer tegenzit in het Europees voetbal is er ook niet direct iets aan de hand."

"Bayern heeft voor een periode van tien jaar 300 miljoen euro opgehaald met dit model. Vertaald naar de Nederlandse situatie gaat dat natuurlijk om andere bedragen. Andere opties om je begroting op te krikken zijn er echter bijna niet. Je kunt je sponsoring wat opkrikken en dan gaat het om 5 of 10 miljoen, je kunt Champions League spelen en je kunt vaker spelers verkopen, maar dat zijn allemaal geen structurele inkomstenbronnen", aldus Gerbrands
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:15]
Vind ik leuk
Bizzy +14848
donderdag 17 mei 2018 om 10:20
Mario het financiële gat met Ajax is nog te groot. Over de afgelopen drie 3 jaar heeft PSV haar schuldenpositie met Eur. 20 miljoen teruggebracht. Mede hierdoor is de is de solvabiliteit toegenomen naar net iets meer dan Eur 30 mil.

Noodzaak om goed te presteren in de CL wordt alleen maar groter. Zie Lozano graag langer blijven maar de club moet ook financieel gezond blijven. Streven is binnen 5 jaar een eigen vermogen > 100 mil. Dat moet lukken met oa de verkoop van Lozano, Aria, Zoet en de Jong.

Wij zijn PSV want wij zijn de beste, dat weet je toch :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:24]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:26
Bizzy klopt helemaal het gat is nog te groot. Ik hoop dat er Toppers bijzitten met de jeugd en dat ze die in gaan passen. Daarvan als ze goed zijn kan je ze goed verkopen met leuke constructies. Ik zeg we worden alleen maar beter en zijn heel gezond nu doortrekken die lijn.
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:39
Mario de toekomst ziet er idd rooskleurig uit. En ik zie net als jij ook het gat alleen maar kleiner worden omdat er nu zoveel gigantische talenten aankomen die ons vele miljoenen op gaan leveren die puur winst zijn. Dan gaat het nogal hard!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:41
Precies! En je kan netjes alles bijschrijven want een talent kost niks dus come on PSV!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:43
Even een vraagje,
Wat moet ik met deze gast??

KENNETH BRYLLE TOPPER +9747donderdag 17 mei 2018 om 10:18Al een paar x op 1 vandaag vriend Mario.
Weer een nieuwe foto.
Verder een 2e account Koninklijke Real Mario.
Mij alles verwijten terwijl je hier zelf dag en nacht zit.
Jij bent een labyrat achtig typ.
Viezerik
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:57
Negeren....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:59
Dat deed ik dus al de gehele tijd maar eens houd het op, hij blijft me maar negeren.

Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 10:41
Het wordt helemaal niets met PSV dit nieuwe seizoen, Ajax gaat de ED volkomen overklassen.
En zo hoort het ook.
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:45
Paul, dat roepen jullie nu al jaren maar vooralsnog is het allemaal alleen geblah blah en verder eigenlijk vrij weinig. Voor de verzekeringen natuurlijk wel goed, die hoeven niets uit te keren aan gesloopte terrasjes en winkelpanden in jullie binnenstad;-) ik roep niet dat PSV kampioen gaat worden want er gaat heel veel veranderen binnen de selectie en komt veel jeugd dus ik temper mijn verwachtingen. Maar ik weet wel dat het wederom geen ajax gaat worden komend seizoen. Dan nog eerder AZ of Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:20
Ajax.. De eeuwige kampioen van het volgende seizoen!

"Van kampioen van het volgend seizoen,
toch weer tweede worden als je het echt moet doen."

Enne.. dit is een Brands topic geloof ik.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:34
Hahahahahahahahaha, goeie!
Vind ik leuk
Sanuk +1729
donderdag 17 mei 2018 om 11:12
Die 100 miljoen die ajax meer heeft (waarvan grotendeels in pret aandelen ajax, die niemand wil), is tegenwoordig de prijs van een goede keeper. Het geld bij ajax verdampt in razend tempo, geen prijzen, miskopen, matige jeugd, afkoopsommen etc etc. PSV heeft de toekomst, binnen 2 jaar, na het behalen van het 5e kampioenschap in 6 jaar, is PSV ajax op alle fronten voorbij gestreefd en moeten ze het in amsterdam doen met verhalen over de vorige eeuw. Ik hoop dat Sjakie dit nog meemaakt. :-))
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 11:31
100 miljoen die Ajax meer heeft ?
Leg eens uit ?
PSV gaat de komende jaren helemaal niets meer winnen,
Ajax grijpt definitief de macht en zo hoort het ook.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:35
Riep jij dat vorig jaar niet ook al, het jaar daarvoor ook, het jaar daarvoor ook en het jaar daarvoor ook dat Ajax de macht zou gaan overnemen en kampioen zou gaan worden. Jullie leven teveel in een droomwereld en reageren hier alleen maar met berichten gebaseerd op aannames.
Vind ik leuk
Senn +4973
donderdag 17 mei 2018 om 10:23
Ik als PSV supporter wordt moe van jou....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:30
Senn jij mag moe van mij worden geen probleem misschien mot je ff een slapie gaan doen? Helpt misschien!
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:38
AMEN!
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
donderdag 17 mei 2018 om 10:32
Jullie hebben helemaal geen TD nodig, je gooit gewoon je hengeltje uit...
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:10
Brands heeft natuurlijk wel een masterplan achtergelaten die Arnesen, cocu, gebrands en de rest makkelijk kunnen uitvoeren. Ik denk dat we zelfs nu brands naar everton is nog veel aan hem zullen gaan hebben. Wat een topper zeg.
Vind ik leuk
Bobbi4 +16
donderdag 17 mei 2018 om 10:30
Daar heb jij helemaal gelijk in, heb zelfs al vernomen dat Brandsie Klaassen bij PSV wilt stallen. Geef Brands 6 maanden bij Everton, zonder resultaten ligt ie er net zo makkelijk er weer uit...
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:40
Brands en 6 maanden zonder resultaten? Brands is inmiddels ervaren en leert wel van zijn fouten uit het verleden. Hij verbeterd zichzelf ook op alle vlakken en is geen ajax die 4 jaar lang de zelfde fouten blijft maken en daardoor al 4 jaar geen prijs heeft.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:13
Op de rechtsback na is in het ergste geval alles op te vangen nu we viergever hebben gehaald. Als t dan weer een tussensjaar wordt so be it maar dan krijgt in elk geval wel de jeugd de kans en hopelijk levert dat wat op. Echter denk ik dat PSV hun transfers voor elkaar krijgt.
Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:43
Juist laat die toppertjes maar is doorstromen. Dit jaar zou eigelijk een tussenjaar worden en kijk wat het ons heeft gebracht. Ik verwacht komend seizoen helemaal niets en al worde we 4e so be it. Zo lang de jeugd maar doorstroomt, we minimaal vEL halen en er een goed beleid gevoerd wordt. De toekomst ziet er rooskleurig uit hier in het zuiden.
Vind ik leuk
Korm +28038
donderdag 17 mei 2018 om 10:27
we gaan het meemaken, vooral verdedigers halen!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:28
Verstandig om nu geeb rare sprongen te maken. Brands zal de aankoopplannen al lang klaar hebben liggen en tot zijn startdatum bij zijn nieuwe werkgever zijn werk bij PSV goed willen overdragen.
Een echte gentleman binnen de voetbalwereld met een enorme kennis en neywerk.
Wellicht kan PSV een mooie samenwerking bewerkstelligen met de nieuwe club van Marcel.
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 10:30
Mooi gesproken.... Alles staat klaar. Plan A en plan B. Geef jezelf maar complimenten. De waarheid is dat ook dan alles mis kan gaan gezien de LB soap!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:33
Is ook uiteindelijk goed gekomen! Dus Brands is Top!!
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 12:57
Nou, dat is lekker als TD. Dat je supporters nooit kritisch zijn, behalve op de TD van de concurrentie. Overmars heeft net zoveel gepresteerd, behalve de laatste 2 jaar in de ED. Zet daar de finale plek tegenover.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:00
Hoeveel miskopen heeft hij al gedaan? Brands is gewoon stukken beter met meer ervaring.... Bij Mark kan het nog komen.
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 13:04
Ff serieus: wil je nu zeggen dat Brands geen miskopen heeft gedaan? Wat ik verwijtbaar vind bij Ajax is dat ze te veel kopen en ook de jeugd de kans willen geven. Ajax kan de posities 3dubbel bezetten. Dan zijn er dus aankopen die 3e keus worden terwijl ze niet onderdoen voor de 2e keus.
Ajax moet selectiever worden qua aantal aankopen. Maar pak nou eens de 5 transfertoppers van Brands en die van Overmars. Volgens mij presteren de Ajacieden in Europa prima. En voor mooi geld verkocht.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:01
@ Bullet,
Je snapt het niet helemaal.
Ze hoeven niet prima in Europa te presteren.
Ze moeten prima bij Ajax presteren en dat was nu net Helemaal niets
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 16:08
Doe eens niet zo kinderachtig man. De kinderen van 8 van de voetbalclub hier doen dat. Helemaal niets... Jonge jonge.
Trouwens, die deden het ook goed bij Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:20
Quote: "Trouwens, die deden het ook goed bij Ajax"

Nee, ze deden het niet goed bij Ajax.
Ze hebben niets gewonnen. Helemaal niets en dat in onze Mickey Mouse League.
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 13:05
En... 8 jaar, 3x kampioen, ajax 8 jaar 4x kampioen. Dus tja... Sportief ook niet top gepresteerd. Zelfs 3e geworden!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:07
Vriend ik ga hier niet op in lees mijn bericht goed en zit niet in de verleden te roepen. Ik leef nu in 2018! Thats it! Fijne dag verder. Houdoe
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 13:09
Je bedoelt dat jullie iedere keer roepen: 3x 4 de laatste 4 jaar kampioen. Dat is verleden, en dat doen jullie
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:58
de finale plek?
2de in de Europese Jupiler League!
Ook wat Overmars aangaat
He-le-maal niets in Amsterdam
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 16:03
Kinderachtige reactie. Middelbare?
Vind ik leuk
MN223 +340
donderdag 17 mei 2018 om 19:24
Met Overmars aan het roer is Ajax nog 2 keer kampioen geworden. Met spelers die er ook al waren voordat Overmars er kwam. Toen de aankopen van Overmars het moesten gaan doen werd er 4 jaar op rij niets gewonnen.

Een hoop geld bij elkaar geharkt, dat wel. Maar voor een groot deel door verkoop van spelers die er al waren voor Overmars kwam. Voorlopig is er pas 1 aankoop die ook met veel winst werd verkocht: Sanchez. De rest van de aankopen met verlies verkocht of ze liepen zelfs transfervrij de deur uit...

Vind ik leuk
Maan88 +2104
donderdag 17 mei 2018 om 10:48
Die is er toch nu? En zelfs met brenet zijn we kampioen geworden, kun je nagaan! Alles kan misgaan, als het gebeurd dan gebeurd het maar. Zolang het beleid maar goed uitgevoerd wordt en de talenten ingepast gaan worden dan willen we hier best een tussenjaar, geen probleem.
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 12:58
Op dat moment was het een flop.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:38
Technische harte alla PSV Haha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:55
Gelukkig is het bij PSV in het management niet zo'n puinhoop als elders. Bij PSV vecht men elkaar niet de tent uit en is er geen sprake van haat en nijt, vriendjespolitiek of afgunst jegens elkaar. PSV gaat de opvang van M. Brands echt wel goed regelen, daar zorgt Ome Toon wel voor. Wanneer M. Brands nu ook nog even voor Sinterklaas gaat spelen en Lozano voor de hoofdprijs komt ophalen in Eindhoven, kan PSV ook weer door (met investeren in nieuwe spelers). Gelukkig lopen er bij PSV geen types als Scholletje rond.
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 13:00
Ik denk dat Brands Lozano niet goed genoeg acht voor Everton. In ieder geval niet voor zoveel geld. Maar dat zegt mn gevoel.
Vind ik leuk
Leozao +78
donderdag 17 mei 2018 om 11:57
Ajax heeft ieder jaar een hectisch transferzomer. Enigszins lastig, maar daardoor is wel de dikke bankrekening ontstaan. Niet altijd is er op tijd en goed ingekocht. Daardoor zijn we niet altijd kampioen geworden. Maar als we de laatste 8 jaar bekijken 4x 1e en 4x 2e. Geen slecht moyenne. Nu kunnen we tijdig en goed inkopen (was misschien een keuze van de RVC)
Vind ik leuk
Jarinr10 +4533
donderdag 17 mei 2018 om 14:02
En er is inmiddels al wat gekocht.Magallan hebben we goede hoop op,en Labyad is binnen.2 jongens die iets kunnen toevoegen aan dit Ajax. Bande weet ik niks van en Schuurs is voor de toekomst.Dit zagen we voorgaande jaren minder, aankopen vroeg doen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:59
Er liggen korte lijntjes tussen VVV en PSV . Ik denk dat Valckx in het najaar naar PSV gaat. Het zou mij ook niet verbazen als v Bommel 1 jaar als hoofdtrainer aan de slag gaat bij VVV. Volgend jaar dan wel
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:12
Onzin bericht !
Vind ik leuk
_AJAX_ +2592
donderdag 17 mei 2018 om 15:04
lullen als brugmans kunnen ze wel. als plan A niet werkt, ligt er een plan B klaar Nu klink je als Marcel Keizer.
Die nieuwe TD laat me raden, Louis van Gaal?
Vind ik leuk
Bullet +2227
donderdag 17 mei 2018 om 20:00
Laat ook maar, je bent nog een kind.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 00:19
wat een bullshit allemaal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV wacht hectische transferzomer na vertrek Brands: "Kleven geen risico's aan"