'Real creëert rookgordijn: niet Neymar maar andere peperdure ster het toptarget'

'Real creëert rookgordijn: niet Neymar maar andere peperdure ster het toptarget'

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 14:44do 17-05-2018 om 14:44

Real Madrid wil deze zomer niet Neymar, maar Kylian Mbappé presenteren als grote zomeraankoop. Dat meldt het Spaanse Sport. De geruchten rond Neymar zouden enkel dienen als rookgordijn. 

De Braziliaanse sterspeler van PSG wordt in het geruchtencircuit al langer gelinkt aan een transfer naar Real Madrid, maar concrete aanwijzingen voor een daadwerkelijke transfer zijn er nog niet. Volgens Sport heeft dat een duidelijke reden: Real wil niet Neymar, maar het Franse toptalent Mbappé inlijven. 

De interesse rond Neymar zou dan ook gebruikt worden als rookgordijn, zodat de Spaanse grootmacht in alle rust een megatransfer van Mbappé kan voorbereiden. Afgelopen zomer was Real ook al dichtbij de komst van de Franse aanvaller, maar toen trok PSG aan het langste eind na onderhandelingen met AS Monaco.

Real-trainer Zinedine Zidane zou de voorkeur geven aan Mbappé. De negentienjarige aanvaller kan beter inspelen op de behoeften van Zidane, zeker nu een vertrek van Karim Benzema aanstaande lijkt en de carrière van Cristiano Ronaldo op zijn einde loopt. Mbappé heeft een contract tot 2022 in Parijs. 

Plaats een reactie

SDMSIM +704
donderdag 17 mei 2018 om 14:47
Verstandige keuze van Real
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:48
Denk dat Neymar ook blijft. Maar die andere zal ook peperduur zijn.
Vind ik leuk
Vamos7 +7799
donderdag 17 mei 2018 om 14:47
Het wordt steeds gekker met de geruchten. En beiden is niet waar!
Vind ik leuk
Bizzy +22509
donderdag 17 mei 2018 om 14:48
Ze komen naar PSV :)
Vind ik leuk
kevinleo +2791
donderdag 17 mei 2018 om 14:49
Everton vanwege brands
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
donderdag 17 mei 2018 om 14:55
Komen ze een wedstrijdje kijken dan?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:49
Onzin hij is al gekocht door PSG.
Vind ik leuk
Banny33 +45
donderdag 17 mei 2018 om 15:00
Hij is toch ook pas vanaf komende zomer aangekocht door PSG? Afgelopen seizoen op huurbasis meende ik.
Vind ik leuk
COYG +7620
donderdag 17 mei 2018 om 15:45
Ja klopt. Maar in zoverre is hij dus wel al van PSG. Weer zo'n vage constructie. Eerst huren dan kopen, want Neymar kostte al teveel geld.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
donderdag 17 mei 2018 om 14:50
Tuurlijk, koop alles anders op joh.
Wat een hekel heb ik toch aan clubs als Real.
Vind ik leuk
pos +9010
donderdag 17 mei 2018 om 14:51
Nou als er 1 absolute topclub de laatste jaren niks geks heeft gedaan is het Madrid anders wel.
Vind ik leuk
Vato75 +2218
donderdag 17 mei 2018 om 14:56
Bestaan er nog topclubs dan die de hand op de knip houden
Vind ik leuk
pos +9010
donderdag 17 mei 2018 om 14:50
Het zal dan dus wel Meunier worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
donderdag 17 mei 2018 om 14:52
Wat een ''extreem goed'' talent is het toch ook. 19 jaar pas, gaan we nog veel van genieten!
Vind ik leuk
Donnygo +3437
donderdag 17 mei 2018 om 14:52
Waarschijnlijk aan het einde van augustus is het Trapp die de overstap maakt.
Vind ik leuk
DrDeef +2360
donderdag 17 mei 2018 om 14:52
Waarom hebben ze het afgelopen zomer dan nagelaten?! Zou wel erg dom zijn dan, daarom geloof ik er ook geen moer van.
Vind ik leuk
Laliga +2529
donderdag 17 mei 2018 om 14:53
Zou een betere aankoop zijn. Kan nog heeeeeel lang mee wordt alleen maar beter oook . Maar lijkt me niet na 1 jaar plus dat ie 180 heeft gekost wat zou die in godsnaam nu moete kosten... die doen ze echt niet van de hand voor minder dan 280 ofzo. Sta er nieteens meer van te kijke dat ik dit type bizar gewoon
Vind ik leuk
Vato75 +2218
donderdag 17 mei 2018 om 14:55
Slimme zet als ze het voor elkaar krijgen
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
donderdag 17 mei 2018 om 14:56
Zou een stuk logischer zijn, als centrumspits.. Neymar komt ook het liefst van links en daar loopt ene Ronaldo al.. Dat kan alleen als Ronaldo zou vertrekken en dat zie ik nog niet gebeuren..
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
donderdag 17 mei 2018 om 15:06
Vertrouw Sport voor geen meter, maar Mbappé zou in mijn ogen wel beter passen.

Als Neymar met Cavani al moet bitchfighten voor de pingels, dan kan het nog wel eens leuk gaan worden met Ronaldo daar (als hij zou gaan).
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:32
Real madrid haalt ALLES de spaanse banken staan weer garant......
Vind ik leuk
Excelsior +1426
donderdag 17 mei 2018 om 17:14
Mag dat wel want mbappe, maakt pas deze zomer echt de transfer naar PSG nu is hij verhuurd.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:21
Zo veel geruchten waarschijnlijk dat hij ook niet naar real komt
Vind ik leuk
Sanders +4223
vrijdag 18 mei 2018 om 09:18
Echt he... het artikel begint al met “concrete aanwijzingen voor een daadwerkelijke transfer zijn er nog niet.” En toch weten ze er weer een leuk onzinverhaal van te maken dat blijkbaar toch ook hier weer iedereen voor waar neemt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 09:18]
Vind ik leuk
Tilbo1896 +251
donderdag 17 mei 2018 om 18:35
UEFA moet eerst eens wat gaan doen aan de regels van verkopen eerst kijken naar wat de schuld is van deze clubs
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:35]
Vind ik leuk
haarlemx +431
donderdag 17 mei 2018 om 18:40
Zou mooi zijn om Mbappe te halen en Neymar weg te laten kwijnen, hypocriet dat ie is.
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
donderdag 17 mei 2018 om 19:09
Zou beter zijn dan neymar die jonge is jong en nu al net zo goed of misschien nog beter dan neymar naar mij mening
Vind ik leuk
Champ1 +240