'Real creëert rookgordijn: niet Neymar maar andere peperdure ster het toptarget'

    'Real creëert rookgordijn: niet Neymar maar andere peperdure ster het toptarget'

    donderdag 17 mei 2018 om 14:44

    Real Madrid wil deze zomer niet Neymar, maar Kylian Mbappé presenteren als grote zomeraankoop. Dat meldt het Spaanse Sport. De geruchten rond Neymar zouden enkel dienen als rookgordijn. 

    De Braziliaanse sterspeler van PSG wordt in het geruchtencircuit al langer gelinkt aan een transfer naar Real Madrid, maar concrete aanwijzingen voor een daadwerkelijke transfer zijn er nog niet. Volgens Sport heeft dat een duidelijke reden: Real wil niet Neymar, maar het Franse toptalent Mbappé inlijven. 

    De interesse rond Neymar zou dan ook gebruikt worden als rookgordijn, zodat de Spaanse grootmacht in alle rust een megatransfer van Mbappé kan voorbereiden. Afgelopen zomer was Real ook al dichtbij de komst van de Franse aanvaller, maar toen trok PSG aan het langste eind na onderhandelingen met AS Monaco.

    Real-trainer Zinedine Zidane zou de voorkeur geven aan Mbappé. De negentienjarige aanvaller kan beter inspelen op de behoeften van Zidane, zeker nu een vertrek van Karim Benzema aanstaande lijkt en de carrière van Cristiano Ronaldo op zijn einde loopt. Mbappé heeft een contract tot 2022 in Parijs. 

    Plaats een reactie

    SDMSIM +709
    donderdag 17 mei 2018 om 14:47
    Verstandige keuze van Real
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 14:48
    Denk dat Neymar ook blijft. Maar die andere zal ook peperduur zijn.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    donderdag 17 mei 2018 om 14:47
    Het wordt steeds gekker met de geruchten. En beiden is niet waar!
    Vind ik leuk
    Bizzy +18580
    donderdag 17 mei 2018 om 14:48
    Ze komen naar PSV :)
    Vind ik leuk
    kevinleo +2516
    donderdag 17 mei 2018 om 14:49
    Everton vanwege brands
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8491
    donderdag 17 mei 2018 om 14:55
    Komen ze een wedstrijdje kijken dan?
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    donderdag 17 mei 2018 om 14:54
    Rookgordijn,indianen verhalen
    Vind ik leuk
    bits +5225
    donderdag 17 mei 2018 om 15:00
    Ja want indianen maken rookgordijnen..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    donderdag 17 mei 2018 om 15:29
    Ik ook, en dan ren ik rondom mijn vredespijp.
    Vind ik leuk
    base +2034
    donderdag 17 mei 2018 om 17:46
    Bong met whisky gevuld zul je bedoelen. ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    donderdag 17 mei 2018 om 17:54
    Doe dan maar een lekkere Vodka. Maar mij n vredespijp laat ik niet stilstaan..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    donderdag 17 mei 2018 om 17:51
    Toch om brandende auto`s daar in de Schilderswijk?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    donderdag 17 mei 2018 om 17:56
    Ja, wie zal het zegen. Doe jij het in de Bijlmer of Amsterdam Oost?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    donderdag 17 mei 2018 om 18:03
    Mijn auto staat vaak in Sloten want in Zuid is het een drama!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    donderdag 17 mei 2018 om 18:09
    Gelukkig, en ik woon bijna 3700 km van de Schilderswijk. Maar waarom die rare opmerking eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24004
    donderdag 17 mei 2018 om 18:30
    Sloten? dus niet in Amsterdam ;-) provinciaal!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:18
    Sloten is Amsterdam
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24004
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:45
    Echte Amsterdammers zien dat anders. Mensen die in Sloten wonen niet..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    woensdag 23 mei 2018 om 09:20
    Ach mijn auto staat er, prima dat het daar geen echte Amsterdammers zijn. Die zouden het ook niet pikken al die vreemde auto`s in de straten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2840
    donderdag 17 mei 2018 om 23:14
    Weten ze het zelf nog wel? Gisteren Neymar, of was het Kane, dan Salah nu Mbappe.????
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 17 mei 2018 om 17:31
    Klopt wat je zegt! Ze hebben mij gepolst maar komen geld tekort...

    Ze zullen toch echt eerst moeten verkopen, ik doe namelijk niet zomaar mijn nopjes aan!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 14:49
    Onzin hij is al gekocht door PSG.
    Vind ik leuk
    Banny33 +37
    donderdag 17 mei 2018 om 15:00
    Hij is toch ook pas vanaf komende zomer aangekocht door PSG? Afgelopen seizoen op huurbasis meende ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:45
    Ja klopt. Maar in zoverre is hij dus wel al van PSG. Weer zo'n vage constructie. Eerst huren dan kopen, want Neymar kostte al teveel geld.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1183
    donderdag 17 mei 2018 om 14:50
    Tuurlijk, koop alles anders op joh.
    Wat een hekel heb ik toch aan clubs als Real.
    Vind ik leuk
    pos +8231
    donderdag 17 mei 2018 om 14:51
    Nou als er 1 absolute topclub de laatste jaren niks geks heeft gedaan is het Madrid anders wel.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2071
    donderdag 17 mei 2018 om 14:56
    Bestaan er nog topclubs dan die de hand op de knip houden
    Vind ik leuk
    pos +8231
    donderdag 17 mei 2018 om 14:50
    Het zal dan dus wel Meunier worden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    donderdag 17 mei 2018 om 14:52
    Wat een ''extreem goed'' talent is het toch ook. 19 jaar pas, gaan we nog veel van genieten!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2545
    donderdag 17 mei 2018 om 14:52
    Waarschijnlijk aan het einde van augustus is het Trapp die de overstap maakt.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1377
    donderdag 17 mei 2018 om 14:52
    Waarom hebben ze het afgelopen zomer dan nagelaten?! Zou wel erg dom zijn dan, daarom geloof ik er ook geen moer van.
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    donderdag 17 mei 2018 om 14:53
    Zou een betere aankoop zijn. Kan nog heeeeeel lang mee wordt alleen maar beter oook . Maar lijkt me niet na 1 jaar plus dat ie 180 heeft gekost wat zou die in godsnaam nu moete kosten... die doen ze echt niet van de hand voor minder dan 280 ofzo. Sta er nieteens meer van te kijke dat ik dit type bizar gewoon
    Vind ik leuk
    Vato75 +2071
    donderdag 17 mei 2018 om 14:55
    Slimme zet als ze het voor elkaar krijgen
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11410
    donderdag 17 mei 2018 om 14:56
    Zou een stuk logischer zijn, als centrumspits.. Neymar komt ook het liefst van links en daar loopt ene Ronaldo al.. Dat kan alleen als Ronaldo zou vertrekken en dat zie ik nog niet gebeuren..
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1557
    donderdag 17 mei 2018 om 15:06
    Vertrouw Sport voor geen meter, maar Mbappé zou in mijn ogen wel beter passen.

    Als Neymar met Cavani al moet bitchfighten voor de pingels, dan kan het nog wel eens leuk gaan worden met Ronaldo daar (als hij zou gaan).
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:32
    Real madrid haalt ALLES de spaanse banken staan weer garant......
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    donderdag 17 mei 2018 om 17:14
    Mag dat wel want mbappe, maakt pas deze zomer echt de transfer naar PSG nu is hij verhuurd.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:21
    Zo veel geruchten waarschijnlijk dat hij ook niet naar real komt
    Vind ik leuk
    Sanders +3373
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:18
    Echt he... het artikel begint al met “concrete aanwijzingen voor een daadwerkelijke transfer zijn er nog niet.” En toch weten ze er weer een leuk onzinverhaal van te maken dat blijkbaar toch ook hier weer iedereen voor waar neemt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 09:18]
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +153
    donderdag 17 mei 2018 om 18:35
    UEFA moet eerst eens wat gaan doen aan de regels van verkopen eerst kijken naar wat de schuld is van deze clubs
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    donderdag 17 mei 2018 om 18:40
    Zou mooi zijn om Mbappe te halen en Neymar weg te laten kwijnen, hypocriet dat ie is.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    donderdag 17 mei 2018 om 19:09
    Zou beter zijn dan neymar die jonge is jong en nu al net zo goed of misschien nog beter dan neymar naar mij mening
    Vind ik leuk
    Champ1 +210