'Buffon heeft drie serieuze opties: PSG doet aanbieding voor twee seizoenen'

    'Buffon heeft drie serieuze opties: PSG doet aanbieding voor twee seizoenen'

    donderdag 17 mei 2018 om 18:06

    Gianluigi Buffon kondigde donderdag zijn afscheid bij Juventus aan, maar dat betekent niet dat hij zijn keepershandschoenen helemaal opbergt. Volgens Le Parisien en Tuttosport heeft de veertigjarige Italiaan een aanbieding van Paris Saint-Germain op zak.

    De Parijzenaars, die Thomas Tuchel al strikten als nieuwe trainer, hebben Buffon een contract voor twee seizoenen aangeboden. Of hij op het voorstel ingaat, is nog onduidelijk. "Tot een paar weken geleden wist ik zeker dat ik wilde stoppen met spelen. Maar nu komen er nieuwe voorstellen binnen, voor dingen op en naast het veld", liet Buffon eerder op de dag weten.

    Naast PSG zou ook Real Madrid overwegen om Buffon aan te trekken, meldt Tuttosport. Waar ze in Parijs niet geheel tevreden zijn over Alphonse Areola en Kevin Trapp, zijn er in de Spaanse hoofdstad al langer vraagtekens over de toekomst van Keylor Navas. Ondertussen sluit Mediaset Premium een overgang van Buffon naar de Premier League niet uit. Liverpool zou interesse hebben.

    Buffon vertrekt na zeventien jaar bij Juventus, maakte hij bekend op een persconferentie. De legendarische sluitpost keept zaterdag tegen Hellas Verona zijn laatste wedstrijd voor de Oude Dame.

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 18:15
    ongelovelijk dat PSG en Real aan een keeper van 40 denken, Buffon is een legende en geweldige keeper, maar je hebt toch een beleid naar de toekomst toe als topclub lijkt me ? Het is hem daarnaast van harte gegund
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 18:16
    Precies dit, gaat nergens over inderdaad..
    Vind ik leuk
    Twente +83
    donderdag 17 mei 2018 om 18:23
    Klopt. Maar als je zo'n goede keeper gratis op kan halen. Dan maakt het vrij weinig uit of hij nou 1 seizoen speelt of 2
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 18:38
    Misschien hebben ze iemand op het oog die er nu nog niet klaar voor is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    donderdag 17 mei 2018 om 18:44
    De toekomst is niet te voorspellen. Ik vind dat je moet kijken naar het hier en nu als je genoeg geld hebt. Maar dit is mijn nederige mening maar.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    donderdag 17 mei 2018 om 19:04
    Geloof je werkelijk dat real Madrid interesse in buffon heeft ? Met alle respect de man is 40 jaar en is nog steeds geweldig maar denk dat een club buiten China of de zandbak echt hem niet zullen aantrekken
    Vind ik leuk
    PRICE +25958
    donderdag 17 mei 2018 om 19:12
    Lekker door gaan als het lichaam het nog aankan.
    Niet de minste clubs
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    donderdag 17 mei 2018 om 18:15
    Laten we het hopen geweldige persoonlijkheid met een groot charisma !
    Vind ik leuk
    Simsalabim +1038
    donderdag 17 mei 2018 om 18:15
    Gewoon stoppen en genieten van je centjes, en keeperstrainer bij Juve worden
    Vind ik leuk
    Donnygo +2566
    donderdag 17 mei 2018 om 18:16
    Ga AUB niet naar die clubs dat zal niet staan en doet toch een beetje af aan je status van Buffon is JUVE
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2495
    donderdag 17 mei 2018 om 18:21
    Waarvoor zou die dat doen. Echt niet voor het geld. Je titel clubman vergooi je ook op die manier.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84729
    donderdag 17 mei 2018 om 18:45
    Buffon blijft in de ogen van JUVENTUS en supporters altijd een clubman!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:33
    Nou jaartje PL zou toch voor hem ook wel mooi wezen..is toch wel de ultieme competitie.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2495
    donderdag 17 mei 2018 om 19:55
    Voor ons misschien wel. Hoeft niet voor iedereen. Vind het ook jammer dat iniesta nog jaartje china of japan gaat. Is toch mooier om af te sluiten bij de club waar je groot ben geworden lijkt mij
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:23
    Lekker 2 jaartjes doorgaan. wat een held.

    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    donderdag 17 mei 2018 om 18:23
    Ik was echt verrast door dit nieuws, ik dacht toch echt dat hij op pensioen zou gaan na dit seizoen. Maar goed, als hij zich nog goed voelt om een paar jaar door te gaan, waarom niet? Real Madrid zou echt fantastisch zijn, maar PSG zal hem waarschijnlijk een beter saldo kunnen aanbieden. Maar met Madrid heeft hij een veel grotere kans om de Champions League eindelijk een keer te winnen, PSG zal dat voorlopig niet gaan lukken. Ik weet het niet, op zijn leeftijd zou ik beter naar Amerika of China gaan, om nog te cashen. Maar wat ik al eerder zei: als hij zich echt nog goed voelt en de topclubs zien dat ook, dan moet hij gewoon die move maken. Geweldig speler, één van de beste keepers die ooit geleefd heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:24
    Ik snap hem wel als je aanbiedingen krijgt en het spel nog leuk vind gewoon doen je kunt het nooit weer terugdraaien en kan nog lang genoeg andere dingen doen
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    donderdag 17 mei 2018 om 18:26
    Ik zou het toch raar vinden om buffon voor een andere club in de Champions Leuge zal zien spelen. Daarom zie ik hem liever pirlo achterna gaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:38
    Pirlo zal je bedoelen
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Excuus
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:35
    Geen probleem
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:42
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....ik wil hem blijven zien op tv!!!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    donderdag 17 mei 2018 om 18:48
    Zou het gebeuren dat hij nog bij een andere top club aan de gang gaat?

    Kan hij dat nog?
    Vind ik leuk
    Laliga +1826
    donderdag 17 mei 2018 om 19:07
    Waarom haalt psg cillessen niet? Denk toch beter dan wat er nu staat , plus de courtois en de geas kosten je al snel 100 mil tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Ale +3959
    donderdag 17 mei 2018 om 19:13
    Gewoon stoppen.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:31
    Lekker naar Liverpool gaan!
    Vind ik leuk
    Adriaan +453
    donderdag 17 mei 2018 om 20:34
    Nou ajax geeft is wat uit alleen hahah
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:32
    Ik snap niet goed iedereen zo negatief is over een stap naar Real Madrid. Dit is toch nogsteeds een geweldige keeper, je geeft hem een contract voor een jaar en daarna neem je hem op in de trainersstaf. Het contract van De Gea loopt medio 2019 af en zal daarna de overstap maken naar Real. Voor aankomend seizoen een fantastische oplossing lijkt me..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:20
    Zoetje vertrekt, kom er maar in Gianluigi ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:13
    Grande Eroe
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Buffon heeft drie serieuze opties: PSG doet aanbieding voor twee seizoenen'