'Bayern München legt 60 miljoen euro klaar voor vedette van Valencia'

    'Bayern München legt 60 miljoen euro klaar voor vedette van Valencia'

    zaterdag 19 mei 2018 om 15:56

    Bayern München wil grof geld betalen voor Valencia-ster Rodrigo. Dat schrijven Spaanse media dit weekend. De viervoudig international van Spanje heeft een prijskaartje van ongeveer 60 miljoen euro. 

    De 27-jarige Rodrigo heeft een uitstekend seizoen achter de rug in de Primera Division. Namens nummer vier Valencia tekende hij voor 19 doelpunten in 42 officiële duels. Rodrigo zou nu azen op een toptransfer naar Duitsland of Engeland. 

    Marca meldt dat Bayern ongeveer 60 miljoen euro wil betalen voor de aanvaller. Rodrigo heeft in Mestalla nog een contract tot medio 2022. De voormalig speler van Real Madrid en Benfica is overigens een neef van Thiago Alcantara. Hij speelt al een paar jaar voor de kampioen van Duitsland.  

    Bailey
    In de afgelopen dagen dook in Duitsland het gerucht op dat Bayern ondertussen ook het vizier heeft gericht op Bayer Leverkusen-aanvaller Leon Bailey. De Jamaicaanse revelatie zou in München de concurrentie moeten aangaan met Arjen Robben, Franck Ribéry en Douglas Costa. BILD weet echter dat Bayern géén poging gaat wagen om Bailey in te lijven. 

    Plaats een reactie

    zaterdag 19 mei 2018 om 16:03
    Rooirico :p
    Vind ik leuk
    Rodajc +9518
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:06
    Hmm betwijfel of dit wel de beste optie is voor 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:06
    Ik dacht dit over die guedes zal gaan. Die vindt ik nog eerder 60 miljoen waard
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:13
    Ik ook snap ook niet wrm ze daar niet voor gaan rooirico is wel een spits en kan op de flanken spelen
    guedes is volgens mij een aanvallende middenvelder toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:17
    Ja hij kan naar mijn idee ook wel op de vleugels spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:26
    Komt te kort voor bayern
    Vind ik leuk
    mike.az +524
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:30
    Concurrentie aangaan met douglas costa ja? Die speelt toch echt voor Juventus en is onlangs definitief overgenomen. Maak er anders maar ff Kingsley Coman van ;)
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1714
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:31
    Bayern Munchen wordt oud, letterlijk en figuurlijk...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:36
    Hé, geen godenzoon Kluivert?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:51
    60M voor een speler van 27 is fors..
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8187
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:38
    Jaa inderdaad best fors ja vind ik ook dan beter haal je een jongere speler net zo goed voor terug voor dag geld.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1502
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:58
    Voor 60 miljoen heb je ook martial en die is nog jong en vind ik persoonlijk beter en anders heb je voor 60 miljoen rashford
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:07
    Dan kan Valencia voor die € 60 miljoen net Arias en Lozano kopen van PSV.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:48
    Wanneer gaan ze nou voor Draxler?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:05
    Waarom Rodrigo als Lewandowski blijft en je nog Wagner hebt. Als ze hem voor de flanken willen gebruiken, kunnen ze in mijn ogen beter voor iemand anders gaan. Rodrigo heeft het voornamelijk laten zien als spits. Heeft wel als rechtsbuiten gespeeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:21
    60 miljoenen is best veel geld voor hem. Kunnen ze beter die Bailey halen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 08:23
    hallo. Zolang bayern verliest van minder kapitaalkrachtige clubs ? Is er hoop? Geld wint gelukkig niet altijd! mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bayern München legt 60 miljoen euro klaar voor vedette van Valencia'