Update: Basacikoglu-gerucht uit Turkije: topclub biedt Feyenoord half miljoen

Update: Basacikoglu-gerucht uit Turkije: topclub biedt Feyenoord half miljoen

Gepubliceerd: donderdag 24 mei 2018 om 20:18do 24-05-2018 om 20:18

Feyenoord-aanvaller Bilal Basacikoglu staat in de belangstelling van het Turkse Besiktas. Zaakwaarnemer Yalcin Zöhre bevestigt zaterdagmiddag tegenover RTV Rijnmond de geruchten die in Turkijer al langere tijd de ronde doen.

Basacikoglu speelde dit seizoen slechts dertien Eredivisie-duels namens Feyenoord, waarvan drie als basisspeler. De in Zaanstad geboren aanvaller, die echter ook over een Turkse nationaliteit beschikt, zet daarom in op 'positieverbetering'. Wanneer Basacikoglu met 'een goede club of aanbieding' te maken krijgt, zou hij volgens zijn belangenbehartiger kunnen vertrekken uit Rotterdam.

Besiktas zou de nieuwe werkgever van de Feyenoorder kunnen worden, maar Zöhre benadrukt dat het nog lang niet zover is. "Eerst moeten buitenspelers die club verlaten. Besiktas wil dan anticiperen", laat hij weten aan RTV Rijnmond. "Maar de mogelijkheid bestaat dat Basacikoglu naar Besiktas gaat."

Basacikoglu kwam in de zomer van 2014 voor een bedrag van 3,5 miljoen over van sc Heerenveen. Zijn contract in Rotterdam-Zuid loopt nog door tot medio 2020.

Update 20.18: Besiktas lijkt zich inmiddels officieel te hebben gemeld voor Basacikoglu. Volgens het Turkse Fotospor heeft de nummer vier van de voorbije Süper Lig-jaargang een half miljoen euro over voor de buitenspeler. Of Feyenoord bereid is om voor een dergelijk bedrag zaken te doen, is nog niet duidelijk.

Poll

Moet Feyenoord Basacikoglu verkopen?

(2870 stemmen)

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19115
zaterdag 19 mei 2018 om 18:14
Als die weg is, feest op de Coolsingel???
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 18:21
Ik zei ja, waarom staat die reactie hier niet meer? :p

In ieder geval, ja, de vlag gaat uit.
Vind ik leuk
Voebtal +7508
donderdag 24 mei 2018 om 21:04
500.000 euro? Het is belachelijk veel voor zo een slechte speler en belachelijk weinig voor zo een rijke club.
Vind ik leuk
kees ee +695
vrijdag 25 mei 2018 om 14:54
omdat het besiktas is, . . . "slechts" vier en een half miljoen !!
Vind ik leuk
Joen'tje +2284
zaterdag 19 mei 2018 om 18:22
True story,

Tijdens Feyenoords laatste trainingskamp in Marbella zat een bekende van me in het vliegtuig van de Feyenoorders. Hij is zelf een ras-Utrechter en ging dus vlot een babbeltje aan met Wouters, wie anders.

Er viel echter iemand uit de toon, een jongen die ontzettend kinderachtig was gedurende de vlucht. Hij moest bijvoorbeeld bij het landen het raam openen, maar weigerde dat en deed net of ie sliep. Ook zat hij de hele vlucht te klieren en te kloten als een klein kind. En ja dames en heren dat was Bilal. Ook hieruit blijkt weer wat je ook kan zien op 't veld.

Vind ik leuk
FC Treurwilg +6670
zaterdag 19 mei 2018 om 18:36
Had laatst hetzelfde in een klein busje. Kind zat steeds te gillen, trapte tegen de stoel voor hem, trok meisjes aan hun haar en gooide zijn Danootje naar de chauffeur. En ja dames en heren, dat was Joen’tje.
Vind ik leuk
Joen'tje +2284
zaterdag 19 mei 2018 om 18:39
Goed verhaal man.
Vind ik leuk
Shelbourne +5426
donderdag 24 mei 2018 om 20:50
Ik zat laatst in een spaceshuttle naar de maan, met vier anderen. En wie laat nu weer expres het raampje open staan zodat we op de noodvoorziening zuurstof moesten overschakelen, ja hoor, tuurlijk, FC Treurwilg.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +6670
donderdag 24 mei 2018 om 20:53
Ja, sorry hoor maar ik wilde even foto nemen van het mooie uitzicht. Ik hoop dat je terugreis voorspoediger is verlopen?
Vind ik leuk
Shelbourne +5426
donderdag 24 mei 2018 om 21:09
Achteraf kunnen we er allemaal weer om lachen maar als het mis gaat zijn we wel mooi de sjaak.
Vind ik leuk
COYG +7620
zaterdag 19 mei 2018 om 19:28
Buiten of dat het waar is of niet. Bilal is wel echt een kut persoonlijkheid. En aandachtsgeil. Op elke foto, letterlijk elke foto staat hij met zijn kop. Zwaar irritant. Zeker vanwege het feit dat hij glad niet kan voetballen.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 22:48
Maak je niet druk. Fey krijgt een aardig bedrag...een subtopper moet blij wezen met wat die krijgt.
Vind ik leuk
COYG +7620
vrijdag 25 mei 2018 om 08:21
Feyenoord subtop? Bedoel je dat? Want dan ben je niet goed wijs.
Vast weer aan het provoceren.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 08:26
Nee Feyenoord is een topclub nou goed?!

Feyenoord is gwn een subtopper hoor. Doet misschien pijn om de waarheid te facen..
Vind ik leuk
COYG +7620
vrijdag 25 mei 2018 om 08:29
Laatste jaren continue in de top 3. Zelfs boven PSV en Ajax geëindigd. En dan subtop? Wat is Ajax dan? Middenmoot?
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 11:17
Er is maar 1 topploeg in NL en dat is Ajax. Dat weet ik en dat weet jij ook.

Feyenoord behoort zeker niet tot de top.
Vind ik leuk
COYG +7620
vrijdag 25 mei 2018 om 11:22
Ajax is geen topclub man... Al zoveel jaren niet meer. Bij een topclub is het rustig, in alles niveau's van de organisatie. Ze presteren. Ze winnen prijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 11:33
Ok chef. Blijf vooral dromen, ik zal je niet wakker maken.
Vind ik leuk
COYG +7620
vrijdag 25 mei 2018 om 11:49
Doei doei provoceerdertje
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 15:06
Slaap lekker verder knul ;-)
Vind ik leuk
Senna +6199
zaterdag 19 mei 2018 om 20:23
Ja echt waar het stond allemaal in de Fabeltjeskrant snaveltje dicht en oogjes toe .
Vind ik leuk
Quareck +7287
donderdag 24 mei 2018 om 20:36
Bij het landen het raam openen, ik raad het je niet aan :)
Vind ik leuk
fedor2501 +5405
donderdag 24 mei 2018 om 21:05
Dus ik kan Bilal op het veld zien in een vliegtuig waarvan hij het raam niet opendoet. Dat verklaart dus waarom hij niet zo goed speelt. Moeilijk voetballen met een vliegtuig om je heen lijkt me.
Vind ik leuk
Glazenbol +144
vrijdag 25 mei 2018 om 21:19
Ik zou bij het landen ook het raam niet open doen, toch een slimme jongen die Bilal dus.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2046
donderdag 24 mei 2018 om 20:40
Ik denk in heel het land;)
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6780
vrijdag 25 mei 2018 om 00:13
500.000 is te weinig. Dan kun je hem beter houden.
Vind ik leuk
#Keizerout +38103
zaterdag 19 mei 2018 om 18:14
VP EDIT: Klopt inderdaad ;) Aangepast!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 18:31]
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 18:15
Als je bij Feyenoord niet speelt sta je zeker bij Besiktas wel basis ?
Vind ik leuk
Foebele +53738
zaterdag 19 mei 2018 om 18:15
VP EDIT: Aangepast!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 18:32]
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 18:22
Matige speler
Vind ik leuk
Romario9 +12672
zaterdag 19 mei 2018 om 19:02
Zeg maar gewoon slecht. Kan er geen klote van. Grote strik er omheen, Martin.
Vind ik leuk
satesaus +1179
zaterdag 19 mei 2018 om 18:27
Ja, en Michel Breuer gaat naar Real Madrid.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10916
zaterdag 19 mei 2018 om 19:00
Hahahaha!!!
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
zaterdag 19 mei 2018 om 18:30
Haha wat een grap
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 18:31
Als hij uit Amsterdam komt, zeker wel!
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 18:35
Heeft hij iets te eisen??
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 18:39
Huh?
Ik wist niet dat hij beter kon!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
zaterdag 19 mei 2018 om 18:43
Zoeken ze daar een schoonmaker dan?Jezus wat is die kerel slecht zeg!
Vind ik leuk
hassel +805
zaterdag 19 mei 2018 om 18:56
Dat zou mooi zijn!
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
zaterdag 19 mei 2018 om 19:13
Ruildeal met Lens. Klaar als.een klontje.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:34
Ik ben bang dat ze daar niet intrappen. :p
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:35
Aan inzet geen emkel gebrek maar het kwam er hier niet uit.

Mocht het doorgaan, veel succes!!
Vind ik leuk
tikkietoe +5805
zaterdag 19 mei 2018 om 19:36
Gewoon verkopen bij een goed bod.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:40
Hahaha 92% zegt dat e moet gaan! Zegt genoeg over deze speler. Kan de druk niet aan bij grotere club.
Vind ik leuk
Smithsonian +38205
zaterdag 19 mei 2018 om 19:46
Xxxxxxxl strik erom.

Opzouten.
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zaterdag 19 mei 2018 om 19:52
Bilal naar Besiktas... veel gekker moet het niet worden. Maarre... meteen doen! Ik wil hem persoonlijk brengen!!
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 19:53
3,5 miljoen! weten die Turken veel!
Vind ik leuk
14forever +8911
zaterdag 19 mei 2018 om 20:15
Miskoop , hopelijk krijg je je geld terug.
Vind ik leuk
Caniggia +1053
zaterdag 19 mei 2018 om 22:47
ja hele grote strik erom en persoonlijk brengen zodat je zeker weet dat hij gaat.
Vind ik leuk
Sparks +259
zondag 20 mei 2018 om 00:50
Ze mogen hem gratis komen ophalen, liever vandaag dan morgen nog. Ik wil hem zelf wel persoonlijk bezorgen daar om er zeker van te zijn dat ie echt weg blijft.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 00:51]
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:25
Houden deze speler,zeer waardevol,speelt te weinig.Basacikoglu moet spelen en dus moet hij een transfer pakken of berghuis moet vertrekken.
Vind ik leuk
Horas +571
zondag 20 mei 2018 om 13:19
En de groeten aan Erdogeit.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 17:29
Positieverbetering , geen kansen gehad ? Waar is de zelfreflectie van zijn zakenwaarnemer en die jongen zelf. Heeft talent maar komt er niet goed uit, omdat hij te licht is. Jammer, maar het is gewoon een feit. Elke Feyenoord fan en liefhebber van voetbal zou het liever anders hebben gezien, maar de realiteit is gewoon te zwak, licht, te voorspelbaar, mentaal te zwak. Kennen ze bij Besiktas dan geen druk van het publiek ? Wellicht hebben ze een warmere bank, maar het publiek, is nog een paar niveaus feller. Dus Feyenoord snel cashen en direct een echt goede reserve rechtsbuiten binnenhalen, lopen er genoeg in het buitenland rond. En Bilal, bedankt voor je inzet, succes met Besiktas en de bank.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 16:54
Gewoon lekker laten gaan. Voor het geld gewoon verder kijken en een goeie binnenhalen.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 16:54]
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 20:25
Plus salaris wat naar een ander kan ik zou zeggen blij dat je er vanaf bent
Vind ik leuk
bartjeee +1328
donderdag 24 mei 2018 om 20:26
Half miljoen? Dat is nog wel veel hoor !
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 20:31
"topclub"
Vind ik leuk
Mr.Writer +357
donderdag 24 mei 2018 om 20:37
Half miljoen....wow. Vetpot voor de Rotterdammers!
Vind ik leuk
Nick Kools +12217
donderdag 24 mei 2018 om 20:54
Hij mag van mij eindelijk wel eens vertrekken maar wel minimaal voor aankoopbedrag verkopen.
Vind ik leuk
COYG +7620
donderdag 24 mei 2018 om 20:57
Waar is mijn fiets als je hem nodig hebt...
Vind ik leuk
LDS +47
donderdag 24 mei 2018 om 20:58
Verkopen prima, maar voor een half miljoen? Dat is een lachertje. Dan kun je hem net zo goed aan zijn contract houden.... natuurlijk is hij geen 10 miljoen waard. Maar 0.5 is écht te weinig
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 21:06
Voor dat geld laat hem maar lekker zitten waar die zit.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 21:08
Niveau Brenet, zou toch meer moeten kunnen opleveren of is er veel te veel voor Brenet betaald.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 21:19
Wat is geld joh je vrouw doet het met iedereen voor niks
Vind ik leuk
Deck010 +8445
donderdag 24 mei 2018 om 21:09
Lijkt me een goed plan, speler kopen bij Heerenveen voor 3,5 miljoen en 4 jaar later weer wegdoen voor een half miljoen.
Da's toch een flinke afschrijving over 4 jaar. Als je zijn salaris erbij optelt heeft dat geintje dus 4,5 miljoen euro gekost.....
Vind ik leuk
Hammie +1165
donderdag 24 mei 2018 om 21:17
Half miljoen doen

Strik erom scheelt 3 miljoen ergenis
Vind ik leuk
Wazzupp +625
donderdag 24 mei 2018 om 21:20
Weg met die gozer, zou nog geld toe geven!! Weet nog goed toen hij alleen op onana afliep.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2780
donderdag 24 mei 2018 om 21:28
Mooi strikje erom zonder garantie 😂
Vind ik leuk
Connie Veren +5341
donderdag 24 mei 2018 om 21:29
als iets te mooi is om waar te zijn.........
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
donderdag 24 mei 2018 om 22:40
Nu maar hopen dat ze euro's bedoelen en geen Lira's die in een vrije val zit.
Vind ik leuk
slaski +2314
vrijdag 25 mei 2018 om 07:50
Wel verkopen, maar niet voor een 1/2 miljoen. Zal toch iets bij moeten.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 08:56
Sterke verhalen hiero!!
Vind ik leuk
Smithsonian +38205
vrijdag 25 mei 2018 om 22:09
Verkopen, lozen, opzouten maakt niet uit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws