Update: Basacikoglu-gerucht uit Turkije: topclub biedt Feyenoord half miljoen

    Update: Basacikoglu-gerucht uit Turkije: topclub biedt Feyenoord half miljoen

    donderdag 24 mei 2018 om 20:18

    Feyenoord-aanvaller Bilal Basacikoglu staat in de belangstelling van het Turkse Besiktas. Zaakwaarnemer Yalcin Zöhre bevestigt zaterdagmiddag tegenover RTV Rijnmond de geruchten die in Turkijer al langere tijd de ronde doen.

    Basacikoglu speelde dit seizoen slechts dertien Eredivisie-duels namens Feyenoord, waarvan drie als basisspeler. De in Zaanstad geboren aanvaller, die echter ook over een Turkse nationaliteit beschikt, zet daarom in op 'positieverbetering'. Wanneer Basacikoglu met 'een goede club of aanbieding' te maken krijgt, zou hij volgens zijn belangenbehartiger kunnen vertrekken uit Rotterdam.

    Besiktas zou de nieuwe werkgever van de Feyenoorder kunnen worden, maar Zöhre benadrukt dat het nog lang niet zover is. "Eerst moeten buitenspelers die club verlaten. Besiktas wil dan anticiperen", laat hij weten aan RTV Rijnmond. "Maar de mogelijkheid bestaat dat Basacikoglu naar Besiktas gaat."

    Basacikoglu kwam in de zomer van 2014 voor een bedrag van 3,5 miljoen over van sc Heerenveen. Zijn contract in Rotterdam-Zuid loopt nog door tot medio 2020.

    Update 20.18: Besiktas lijkt zich inmiddels officieel te hebben gemeld voor Basacikoglu. Volgens het Turkse Fotospor heeft de nummer vier van de voorbije Süper Lig-jaargang een half miljoen euro over voor de buitenspeler. Of Feyenoord bereid is om voor een dergelijk bedrag zaken te doen, is nog niet duidelijk.

    Poll

    Moet Feyenoord Basacikoglu verkopen?

    (2870 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +8208
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:14
    Als die weg is, feest op de Coolsingel???
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:21
    Ik zei ja, waarom staat die reactie hier niet meer? :p

    In ieder geval, ja, de vlag gaat uit.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2016
    donderdag 24 mei 2018 om 21:04
    500.000 euro? Het is belachelijk veel voor zo een slechte speler en belachelijk weinig voor zo een rijke club.
    Vind ik leuk
    kees ee +497
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:54
    omdat het besiktas is, . . . "slechts" vier en een half miljoen !!
    Vind ik leuk
    Joen'tje +2254
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:22
    True story,

    Tijdens Feyenoords laatste trainingskamp in Marbella zat een bekende van me in het vliegtuig van de Feyenoorders. Hij is zelf een ras-Utrechter en ging dus vlot een babbeltje aan met Wouters, wie anders.

    Er viel echter iemand uit de toon, een jongen die ontzettend kinderachtig was gedurende de vlucht. Hij moest bijvoorbeeld bij het landen het raam openen, maar weigerde dat en deed net of ie sliep. Ook zat hij de hele vlucht te klieren en te kloten als een klein kind. En ja dames en heren dat was Bilal. Ook hieruit blijkt weer wat je ook kan zien op 't veld.

    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3009
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:36
    Had laatst hetzelfde in een klein busje. Kind zat steeds te gillen, trapte tegen de stoel voor hem, trok meisjes aan hun haar en gooide zijn Danootje naar de chauffeur. En ja dames en heren, dat was Joen’tje.
    Vind ik leuk
    Joen'tje +2254
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:39
    Goed verhaal man.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3057
    donderdag 24 mei 2018 om 20:50
    Ik zat laatst in een spaceshuttle naar de maan, met vier anderen. En wie laat nu weer expres het raampje open staan zodat we op de noodvoorziening zuurstof moesten overschakelen, ja hoor, tuurlijk, FC Treurwilg.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3009
    donderdag 24 mei 2018 om 20:53
    Ja, sorry hoor maar ik wilde even foto nemen van het mooie uitzicht. Ik hoop dat je terugreis voorspoediger is verlopen?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3057
    donderdag 24 mei 2018 om 21:09
    Achteraf kunnen we er allemaal weer om lachen maar als het mis gaat zijn we wel mooi de sjaak.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:28
    Buiten of dat het waar is of niet. Bilal is wel echt een kut persoonlijkheid. En aandachtsgeil. Op elke foto, letterlijk elke foto staat hij met zijn kop. Zwaar irritant. Zeker vanwege het feit dat hij glad niet kan voetballen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:48
    Maak je niet druk. Fey krijgt een aardig bedrag...een subtopper moet blij wezen met wat die krijgt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:21
    Feyenoord subtop? Bedoel je dat? Want dan ben je niet goed wijs.
    Vast weer aan het provoceren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:26
    Nee Feyenoord is een topclub nou goed?!

    Feyenoord is gwn een subtopper hoor. Doet misschien pijn om de waarheid te facen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:29
    Laatste jaren continue in de top 3. Zelfs boven PSV en Ajax geëindigd. En dan subtop? Wat is Ajax dan? Middenmoot?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:17
    Er is maar 1 topploeg in NL en dat is Ajax. Dat weet ik en dat weet jij ook.

    Feyenoord behoort zeker niet tot de top.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:22
    Ajax is geen topclub man... Al zoveel jaren niet meer. Bij een topclub is het rustig, in alles niveau's van de organisatie. Ze presteren. Ze winnen prijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:33
    Ok chef. Blijf vooral dromen, ik zal je niet wakker maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:49
    Doei doei provoceerdertje
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:06
    Slaap lekker verder knul ;-)
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:23
    Ja echt waar het stond allemaal in de Fabeltjeskrant snaveltje dicht en oogjes toe .
    Vind ik leuk
    Quareck +5954
    donderdag 24 mei 2018 om 20:36
    Bij het landen het raam openen, ik raad het je niet aan :)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3335
    donderdag 24 mei 2018 om 21:05
    Dus ik kan Bilal op het veld zien in een vliegtuig waarvan hij het raam niet opendoet. Dat verklaart dus waarom hij niet zo goed speelt. Moeilijk voetballen met een vliegtuig om je heen lijkt me.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +88
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:19
    Ik zou bij het landen ook het raam niet open doen, toch een slimme jongen die Bilal dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:40
    Ik denk in heel het land;)
    Vind ik leuk
    JustH +9414
    donderdag 24 mei 2018 om 20:59
    Wat een ouderwets bedrag, 500.000 euro.
    Lijkt wel een fooi.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6176
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:13
    500.000 is te weinig. Dan kun je hem beter houden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18596
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:14
    VP EDIT: Klopt inderdaad ;) Aangepast!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:15
    Als je bij Feyenoord niet speelt sta je zeker bij Besiktas wel basis ?
    Vind ik leuk
    Foebele +46216
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:15
    VP EDIT: Aangepast!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:22
    Matige speler
    Vind ik leuk
    Romario9 +9420
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:02
    Zeg maar gewoon slecht. Kan er geen klote van. Grote strik er omheen, Martin.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6424
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:22
    Is er een oogarts met heeeeeeel veel vrije tijd tussen de mensen hier op vp? Het gehele bestuur van Besiktas heeft al gedurende het seizoen last van ontstoken ogen.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1420
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:23
    zonde......whaaaaaaa....mazzel discoturk.
    alle succes bij besiktas , dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:47
    Jaaaa jij bent echt een goede voorbeeld van een Feyenoord supporter...

    Trouwe hond die je der bent
    Vind ik leuk
    satesaus +385
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:27
    Ja, en Michel Breuer gaat naar Real Madrid.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2307
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:31
    Niet aan Breuer komen jonge.Breuer,Breuer,Breuer!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8189
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:00
    Hahahaha!!!
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2723
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:30
    Haha wat een grap
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:31
    Als hij uit Amsterdam komt, zeker wel!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:35
    Heeft hij iets te eisen??
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:39
    Huh?
    Ik wist niet dat hij beter kon!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4731
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:43
    Zoeken ze daar een schoonmaker dan?Jezus wat is die kerel slecht zeg!
    Vind ik leuk
    hassel +429
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:56
    Dat zou mooi zijn!
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1149
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:13
    Ruildeal met Lens. Klaar als.een klontje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:34
    Ik ben bang dat ze daar niet intrappen. :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:35
    Aan inzet geen emkel gebrek maar het kwam er hier niet uit.

    Mocht het doorgaan, veel succes!!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4684
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:36
    Gewoon verkopen bij een goed bod.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:40
    Hahaha 92% zegt dat e moet gaan! Zegt genoeg over deze speler. Kan de druk niet aan bij grotere club.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21074
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:46
    Xxxxxxxl strik erom.

    Opzouten.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:52
    Bilal naar Besiktas... veel gekker moet het niet worden. Maarre... meteen doen! Ik wil hem persoonlijk brengen!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:53
    3,5 miljoen! weten die Turken veel!
    Vind ik leuk
    14forever +7955
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:15
    Miskoop , hopelijk krijg je je geld terug.
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:47
    ja hele grote strik erom en persoonlijk brengen zodat je zeker weet dat hij gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:02
    Verkopen graag tegen elk aannemelijk bod. Bilal is de eeden om de seizoenkaart niet te verlengen.
    Vind ik leuk
    Sparks +27
    zondag 20 mei 2018 om 00:50
    Ze mogen hem gratis komen ophalen, liever vandaag dan morgen nog. Ik wil hem zelf wel persoonlijk bezorgen daar om er zeker van te zijn dat ie echt weg blijft.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:25
    Houden deze speler,zeer waardevol,speelt te weinig.Basacikoglu moet spelen en dus moet hij een transfer pakken of berghuis moet vertrekken.
    Vind ik leuk
    Horas +425
    zondag 20 mei 2018 om 13:19
    En de groeten aan Erdogeit.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:29
    Positieverbetering , geen kansen gehad ? Waar is de zelfreflectie van zijn zakenwaarnemer en die jongen zelf. Heeft talent maar komt er niet goed uit, omdat hij te licht is. Jammer, maar het is gewoon een feit. Elke Feyenoord fan en liefhebber van voetbal zou het liever anders hebben gezien, maar de realiteit is gewoon te zwak, licht, te voorspelbaar, mentaal te zwak. Kennen ze bij Besiktas dan geen druk van het publiek ? Wellicht hebben ze een warmere bank, maar het publiek, is nog een paar niveaus feller. Dus Feyenoord snel cashen en direct een echt goede reserve rechtsbuiten binnenhalen, lopen er genoeg in het buitenland rond. En Bilal, bedankt voor je inzet, succes met Besiktas en de bank.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:54
    Gewoon lekker laten gaan. Voor het geld gewoon verder kijken en een goeie binnenhalen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:25
    Plus salaris wat naar een ander kan ik zou zeggen blij dat je er vanaf bent
    Vind ik leuk
    bartjeee +185
    donderdag 24 mei 2018 om 20:26
    Half miljoen? Dat is nog wel veel hoor !
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:31
    "topclub"
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +147
    donderdag 24 mei 2018 om 20:37
    Half miljoen....wow. Vetpot voor de Rotterdammers!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    donderdag 24 mei 2018 om 20:54
    Hij mag van mij eindelijk wel eens vertrekken maar wel minimaal voor aankoopbedrag verkopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:57
    Waar is mijn fiets als je hem nodig hebt...
    Vind ik leuk
    LDS +45
    donderdag 24 mei 2018 om 20:58
    Verkopen prima, maar voor een half miljoen? Dat is een lachertje. Dan kun je hem net zo goed aan zijn contract houden.... natuurlijk is hij geen 10 miljoen waard. Maar 0.5 is écht te weinig
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:06
    Voor dat geld laat hem maar lekker zitten waar die zit.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:08
    Niveau Brenet, zou toch meer moeten kunnen opleveren of is er veel te veel voor Brenet betaald.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:19
    Wat is geld joh je vrouw doet het met iedereen voor niks
    Vind ik leuk
    Deck010 +1639
    donderdag 24 mei 2018 om 21:09
    Lijkt me een goed plan, speler kopen bij Heerenveen voor 3,5 miljoen en 4 jaar later weer wegdoen voor een half miljoen.
    Da's toch een flinke afschrijving over 4 jaar. Als je zijn salaris erbij optelt heeft dat geintje dus 4,5 miljoen euro gekost.....
    Vind ik leuk
    Hammie +1056
    donderdag 24 mei 2018 om 21:17
    Half miljoen doen

    Strik erom scheelt 3 miljoen ergenis
    Vind ik leuk
    Wazzupp +303
    donderdag 24 mei 2018 om 21:20
    Weg met die gozer, zou nog geld toe geven!! Weet nog goed toen hij alleen op onana afliep.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:21
    En omdat er sprake is van positieverbetering moet hij voor een paar rotcenten vertrekken. Merkwaardige gedachten houden die lui erop na. Hebben toch geld zat, die wannabe wereldheersers.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:28
    Mooi strikje erom zonder garantie 😂
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4483
    donderdag 24 mei 2018 om 21:29
    als iets te mooi is om waar te zijn.........
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2896
    donderdag 24 mei 2018 om 22:40
    Nu maar hopen dat ze euro's bedoelen en geen Lira's die in een vrije val zit.
    Vind ik leuk
    slaski +2034
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:50
    Wel verkopen, maar niet voor een 1/2 miljoen. Zal toch iets bij moeten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:56
    Sterke verhalen hiero!!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21074
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:09
    Verkopen, lozen, opzouten maakt niet uit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Basacikoglu-gerucht uit Turkije: topclub biedt Feyenoord half miljoen