Genee kraakt Kluivert-interview: 'Als je dat dan nu opeens zegt...'

    Genee kraakt Kluivert-interview: 'Als je dat dan nu opeens zegt...'

    zaterdag 19 mei 2018 om 20:28

    Wilfred Genee plaatst vraagtekens bij uitspraken die Justin Kluivert eerder deze week deed in een interview met de Volkskrant. De negentienjarige Ajacied zei daarin dat hij 'vertrouwen mist' en zich onder druk voelt gezet door Ajax. Daardoor heeft Kluivert nu besloten om zijn contract níet te verlengen. 

    "Niet zo lang geleden, ik zeg februari van dit jaar, zei Justin nog: ik wil graag drie tot vier jaar bij Ajax blijven. Dan wil ik voor veel geld weg, misschien wel 160 miljoen euro, en heeft de club er ook nog wat aan. Dan kan ik verder groeien", herinnert Genee zich voor de camera van Shownieuws. "Als je dan nu opeens zegt dat Ajax je zo slecht heeft behandeld... Dan denk ik: dat is wat je 'moet' zeggen."

    Kluivert, wiens contract in 2019 afloopt, deed donderdag veel stof opwaaien met een interview in de Volkskrant. De éénmalig Oranje-international zei daarin onder meer dat Ajax hem afgelopen zomer probeerde te verkopen aan Tottenham Hotspur. Kluivert wist daar zelf niets van.   

    Lees ook: 'Raiola pakt vliegtuig naar Liverpool om te discussiëren over Ajacied'

    Poll

    Moet Ajax Kluivert in de zomer verkopen?

    (24311 stemmen)

    Plaats een reactie

    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:31
    Wat een soap!
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:45
    Shownieuws? Kom op man, schei toch uit!
    Vind ik leuk
    Berbr +1211
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:46
    Te triest voor woorden deze jongen. Te groot ego en een zaakwaarnemer die alleen maar aan zijn eigen centen denkt. Die zaakwaarnemer zou moeten weten dat deze jongen eerst nog 1 of 2 jaar bij Ajax moet blijven. Gewoon vanwege zijn leeftijd en ontwikkeling , als voetballer maar vooral als mens. In voetbal is er natuurlijk al sprake van een soort mensenhandel maar deze makelaar is van het ergste soort. Nietsontziend.
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:53
    Ja zal wel maar als speler heb je ook je wensen neergelegd bij de waarnemer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:21
    Doe mij maar een Raiolaatje Mayo en Bereklauw waarheid...Dat ventje op die leeftijd wordt ook gewoon gepiepeld en gebruikt voor het grote geld....
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:23
    Dat zou wel heel naïef zijn
    Het beste voorbeeld is zijn vader
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:41
    Wat heeft zn vader hier nou mee te maken Senna?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 08:12
    Is weer zo'n schaap dat de kudde achterna loopt .
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +299
    zondag 20 mei 2018 om 12:45
    nee geen soap! maar zo gaat het bij een top club van Nederland!
    Vind ik leuk
    orion73 +1288
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:31
    Laat kluivert eerst maar eens 3x kampioen worden met Ajax voordat hij vertrekt en hoog van de toren blaast.
    Vind ik leuk
    Romario9 +10710
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:39
    Dat zou nog wel even kunnen duren
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:42
    Was een inkoppertje voor jou. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:45
    Dan is hij net zo oud als malle sjakie wil je dat?
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:49
    Wie is malle sjakie nu weer?
    Vind ik leuk
    JustH +13154
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:51
    Ik denk zijn eigen vader, vanweetikveelwatvoornaam
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:08
    Malle sjakie is jou oppergod toch?
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:44
    Maar.... wie is dat dan. (ik heb geen oppergod, vandaar mijn vraag)
    Vind ik leuk
    JustH +13154
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:51
    Zeker weten, heeft meer verstand van het spelletje dan wij allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:03
    Nou dan zal hij wel niet meer weg kunnen
    Vind ik leuk
    Retweet +279
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:31
    Zijn broertje Shane is veel leuker! Sympathiek en eerlijk.
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:32
    Nog wel!
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:33
    Kluiverts zijn niet leuk!!!!
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:44
    Vooral niet als zij met hun handen eten. :-))))
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3916
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:33
    Zo was Justin vast ook toen ie 10 was!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:25
    Nog wel.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:32
    Kluivert zegt gewoon wat zijn pooier ( Raiola ) hem influistert, de dikke Italiaan moet natuurlijk zo veel mogelijk euro's kunnen scoren met zijn volgende slachtoffer, en Kluivert is zo dom in de verhalen van die dikke Italiaan te trappen!

    Kluivert schuwt daarom niks om Ajax zwart te maken, mijn mening is daarom ook dat Kluivert zo snel mogelijk verkocht moet worden en niet meer aan terugdenken, Kluivert is het Ajax shirt niet waard met al die uitspraken!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    Thilo +2831
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:34
    Dacht dat dit wel duidelijk was na dat interview. Die gozer heeft gewoon aanbiedingen gehad van grote clubs en ziet dollartekens.
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:34
    Wat heeft Raiola er nu mee te maken?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:36
    Jij denkt dat het zeker van Kluivert afkomt?
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:41
    Volgens mij kwam het uit zijn eigen mond . Of ben ik nu gek
    En daar is hij zelf verantwoordelijk voor en niet mijn heer Riaola

    Als ik zelf een waarnemer nodig ZOU hebben
    Hoop ik dat Raiola dat zou doen
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:44
    3 maanden geleden zei Kluivert nog bij Ajax te blijven, ook na 2019 wilde Kluivert nog bij Ajax blijven. Raiola kwam met eisen waar iedereen wel van wist dat Ajax dat niet zou doen, en opeens komt Kluivert met deze onzin op de proppen, Raiola speelt gewoon een spelletje!
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:46
    Beste Niels
    Iedereen in de voetballerij liegt dat ze barsten .
    Deze tip krijg je gratis van mij.
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:52
    Wees niet zo naief..... deze tip krijg jij van mij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:02
    Alsof jij de waarheid hebt..
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:18
    Nee dat heb ik ook niet maar daar kom ik dan weer eerlijk vooruit.
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:22
    Niets anders dan de waarheid
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:51
    Ik denk dat jij een zaakwaarnemer verward met een zakenbehartiger. De laatste staat in dienst van de client en en eerste in dienst van zichzelf.
    Ik denk dat hierin een wereld van verschil zit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:12
    Heeft ook Philippe Sandler naar Manchester City geloodst, die Raiola. Is vooralsnog alleen financieel gewin voor Raiola, PEC en Sandler, voor sportieve ontwikkeling van spelers -inclusief Kluivert-is Raiola mi minder geschikt, voor economische ontwikkeling wel.
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:20
    Het is geen liefdadigheids insteling
    Vind ik leuk
    HanV +3720
    zondag 20 mei 2018 om 08:36
    Alleen maar financieel gewin voor drie partijen, prachtig toch. Hadden ze hem voor dik een miljoen minder naar AZ moeten laten gaan? Sandler komt vast wel op een hoger niveau aan het spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:26
    Dan moet je even alle andere artikelen er bij pakken. Als je alles verder hebt meegekregen dan weet je wel hoe laat het is...Tijd voor een nieuw horloge voor Raiola
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:26
    20:26
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:29
    Hahaha oude zakken vullers
    Vind ik leuk
    HanV +3720
    zondag 20 mei 2018 om 08:45
    Het lijkt me echt iemand die meerdere horloges om heeft om niet steeds zijn horloge gelijk te zetten of te hoeven rekenen. Hij zal wel in Engeland zijn als zijn tijd een uur achterloopt.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +850
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:38
    Nou hij heeft ook nog een moeder die euro tekens ziet
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:41
    Dan gaat ze toch lekker achter het raam zitten, een moeder die zou eerder aan de sportieve toekomst van haar kind denken dan aan euro tekens!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:48
    Ja die heeft misschien nog wat te betalen voor het ongeluk van haar oudste zoon.
    Vind ik leuk
    HanV +3720
    zondag 20 mei 2018 om 08:51
    Quincy?
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:48
    En een vader die alles vergokt
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +850
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:53
    Zijn vader wil dat hij bij ajax blijft
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:55
    Precies
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:47
    hier sla je de plank volledig mis niels .
    Iedereen geeft af op Mino maar hij geeft de markt gewoon waar het om vraagt : doldwaze geldbedragen.
    Waarom denk jij dat juist hij nagenoeg alle grote jongens in zijn stal heeft ?
    Dat zijn verre van onwetende pubers zoals kluivertje.
    De spelers doen het allemaal zelf want ze zijn zelf bloedgeil naar het grote geld.
    Dat raiola daar een slaatje uit slaat is niet alleen slim maar ook zijn goed recht.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:49
    Wanneer dat kwaadaardige gezwel daadwerkelijk het beste met jeugdspelers voor heeft dan zou hij o.a. een Kluivert adviseren om nog bij Ajax te blijven en zodoende voldoende speeltijd te krijgen. Wanneer Kluivert straks naar Engeland gaat is die kans KLEIN op speeltijd, en dat maakt Raiola niks uit zolang hij maar verdiend. galbak is het!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:51
    oke we strepen raiola weg .... en dan ?Denk jij dat die andere spelersmakelaars anders zijn? Of dat er geen nieuwe raiola op staat?

    Is kluivertje zelf psychisch gehandicapt ?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:52
    Wanneer ik eerlijk ben, heb ik wel het idee dat Kluivert niet echt heel snugger is, maar dat is dan mijn mening!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:54
    en al die anderen?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:01
    Het gaat hier om Kluivert en zijn eerdere uitspraken en niet over andere spelers! Ik snap best dat spelers weg willen wanneer ze een mooie aanbieding krijgen, een zaakwaarnemers moeten er eenmaal zijn. Waar het omgaat is dat Raiola dit met Kluivert aan het veroorzaken is, Kluivert sprak 3 maanden geleden nog erg positief over Ajax, tot dat dikke gezwel met overdreven eisen op de proppen kwam!
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1019
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:39
    Gewoon lekker verkopen en geen zaken meer doen met klanten van naaiola
    Vind ik leuk
    stollie38 +17471
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:54
    Zaakwaarnemers zijn gehaaid, maar ouders des te meer omdat die graag geld zien. Dat zag je aan Mink Peeters en Odegaard beiden bij Real en nu Almere en Heerenveen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:56
    Ze geven allemaal raiola de schuld maar heel veel spelers bellen hem om te vragen of hij hun zaken wil behartigen.
    Raiola doet precies wat ik in zijn schoenen ook zou hebben gedaan alleen ben ik er te lui voor.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17471
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:58
    Maar ja hij staat er om bekend qua talenten het moeilijk te vinden, dat zag je aan Bouy, maar met Zlatan en Pogba en Dollarumma daar loopt hij mee binnen.
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:01
    Het ligt wat genuanceerder dan wat jij voorstelt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:03
    leg uit
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:06
    Nee!! Mag je zwak vinden maar ga dit niet uitleggen. Jij weet ok precies wat zaakwaarnemers doen. Zinloos om hierover discusie te voeren straatje.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:14
    Zaakwaarnemers proberen zoveel mogelijk geld te verdienen , heb ik vroeger ook gedaan en doet vandaag de dag vrijwel iedereen .
    Jij en heel veel andere mensen ook
    Vind ik leuk
    Sanders +3373
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:33
    Als ik een club was zou ik doodmoe worden van raiola omdat het echt een bloedzuiger is maar dat is ie omdat hij zijn werk gewoon heel goed en ijskoud doet. Begrijpelijk dat mensen zich er aan irriteren, maar ik persoonlijk heb er wel respect voor.

    De spelers die voor hem kiezen weten van tevoren al wat ze krijgen met hem dus die kiezen voor de centen.
    Ook daar heb ik niets tegen, zolang de speler maar eerlijk is.

    Alleen spelers als Kluivert moeten niet gaan doen alsof ze ook maar iets van clubliefde oid hebben, want dat is gewoon niet zo. Dat laat hij met zijn acties zien.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:33
    amen
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:58
    Zoals ik in een andere reactie al aangaf: Het zijn geen zakenbehartigers meer voor de klant maar zaakwaarnemer voor hun eigen za(a)k.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zondag 20 mei 2018 om 00:00
    de spelers tekenen maar wat graag voor de stal van mino.... hoe zou dat toch komen?
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zondag 20 mei 2018 om 00:05
    Je gaat voorbij aan hetgeen ik zeg.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zondag 20 mei 2018 om 00:08
    Nee hoor ik zie precies wat jij zegt das namelijk hetzelfde wat ik zeg : spelers zijn vandaag de dag 1 mans bvtjes die naar op 1 ding uit zijn : het grote geld . Mino en consorten zijn daar de benodigde kruiwagen bij
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zondag 20 mei 2018 om 00:11
    Als jij ziet wat ik bedoel dan ben jij het dus niet met mij eens als ik jouw reacties lees. Geen probleem mee Straatje.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:29
    Is geen speld tussen het betoog van stratumseind te krijgen.
    Als je jeugdige spelers vastlegt kun je zelfs in contract opnemen dat de club en de speler overeenkomen dat met bepaalde zaakwaarnemers geen zaken gedaan worden als deze het sportieve belang niet dienen. Ruim omschreven om het juridisch valide te maken, maar ik ben geen jurist dus misschien kan dat niet eens.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:18
    Dat zijn geen enkele kluivert meer , het zijn leugenaars , bedriegers en moordenaars.
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:59
    Topreactie die nergens op slaat.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2005
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:49
    Ik probeer altijd zo lang mogelijk neutraal te blijven elk verhaal heeft twee kanten ,maar de Kluivert soap mag nu tot z'n eind gebracht worden of niet ?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17235
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:52
    Graag zelfs :) Het begint erg vervelend te worden :(
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2005
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:53
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    Pilsje +150
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:53
    Dom gelul... hij is gewoon zo dom als de achterkant van een verken
    Vind ik leuk
    Quim__ +56
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:31
    Amen
    Vind ik leuk
    JustH +13154
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:54
    Niels, Ajax doet hetzelfde als Raiola. Zo werkt het gewoon.
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:32
    Snel verkopen met een strik erom wegwezen.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6260
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:38
    Oh God, wat is Overmars slecht vóór de camera! :D Wel een goede td.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:39
    Kluivert heeft gelijk ze spelen daar alleen maar vieze spelletjes
    Vind ik leuk
    Sazzz +11209
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:43
    Kluivert is degene die het smerig speelt
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:45
    Nee iedereen heeft schuld behalve jullie beleids bepalers
    Vind ik leuk
    Sazzz +11209
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:52
    In dit geval is Kluivert schuld. Het is al jaren bekend dat Ajax de regel hanteert van "bijtekenen of vertrekken", dus dat ie nou opeens zich onder druk gezet voelt is lachwekkend. Ten tweede zei hij dus kort geleden iets heel anders. Ten derde maakt Raiola overal waar hij komt ruzie. Ten vierde, het lijkt me niet meer dan logisch dat Ajax aan hem wil verdienen, zeker omdat ze ook veel in hem geïnvesteerd hebben, is bij psv niet anders
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 23:54]
    Vind ik leuk
    Whatevaa +179
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:45
    Maffe uitspraak. En als ie volgende week heeft getekend en zegt dat ajax de beste is en kampioen gaat worden, hoe reageer jij dan?

    Of zal ik gewoon een weekje wachten en je antwoord niet meer lezen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:50
    Dat is dan zijn goed recht en hij mag dat zeggen geen probleem.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17471
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:49
    Bij jullie doen ze niks anders.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:51
    Kampioen worden bedoel je
    Vind ik leuk
    stollie38 +17471
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:52
    Dat is ook het enige wat jullie hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:00
    Oh daar gaat het niet om als ik je reactie zie wist ik niet man ik dacht dat je om de titel voetbalde sorry
    Vind ik leuk
    stollie38 +17471
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:05
    Titel is straks niks meer waard. Als we naar het WK voor clubs gaan en daar betere tegenstanders hebben dan ploegen uit Kazachstan
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:13
    Altijd leuk als figurant meedoen en proberen tweede te worden
    Vind ik leuk
    13 +10551
    zondag 20 mei 2018 om 00:59
    Nou, Ajax heeft financieel gezien wel gruwelijk mazzel dat ze mee mogen doen,
    Vind ik leuk
    stratumseind +147735
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:43
    rtl shownieuws .... ..het niveau van de kluivertje soap gaat er niet bepaald op vooruit zie ik......
    Vind ik leuk
    John040 +1917
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:47
    En jou moeten we wel geloven Genee hahahahhaa je hebt een comedie ipv inhoudelijke voetbal programma. Je doet alles ongeintresseerd neemt niks serieus dus jouw moeten we serieus nemen. Man als je in de nacht thuis komt, moet je nog afwassen dus donderop met je geloof waardigheid .
    Vind ik leuk
    Champ +148
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:52
    Het is jammer, Riola is een rat en Kluivert een willig slachtoffer in de tombola om het grote geld. Hoop voor Kluivert dat het uiteindelijk goed afloopt, maar het is nog maar een jongetje, die toevallig een door God gegeven talent heeft.
    Vind ik leuk
    Kuip +6351
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:54
    Aldus Genee, die van RTL naar de Mol gaat.
    Vind ik leuk
    Marco S +4134
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:56
    Ja Wil-Fred is namelijk degene die altijd oprecht is..
    Vind ik leuk
    hassel +604
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:01
    Kunnen we even stoppen met berichten over deze overschatte snotaap? Als hij een andere vader had gehad, had 'ie nooit betaald voetbal gehaald.
    Vind ik leuk
    Altijd wat +113
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:02
    Het beste zou zijn afscheid nemen en door.... deze jongen heeft het geluk dat ie de zelfde achternaam draagt als de man die Ajax een top prestatie heeft geleverd. In Engeland bij een hoger team had ie al op de bank / tribune gezeten. Geloof niet dat ie rashford, salah , Mané eruit speelt.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18581
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:08
    Genee is een vieze rat. Wat mij betreft neemt hij weer plaats in zijn tombe.
    Vind ik leuk
    Siemjo +241
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:14
    Strik er om heen en heel snel weg brengen. Heeft het te hoog in zijn bol. Gaf een aantal maanden nog aan dat hij nog een paar jaar bleef en Ajax een leuke transfersom voor hem kon ontvangen. Schildert Ajax nu als de geldwolf af. Heeft zich gek laten maken door de echte geldwolf Raiola. Horen we later niets meer van komt op de bank terecht.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8662
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:17
    Weg ermee, deze blagen verkloten het groepsgevoel dat nodig is voor prestaties. Zonder echt team win je niks. Egotrippers gelijk wieberen
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:36
    Gewoon jaar in de zaterdag 1 van Ajax laten verpieteren.... niks meer waard dit jochie, genen van zn moeder ook zo’n geldwolf
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:41
    De ajax spelers hebben nu een half jaartje met tenhag gewerkt en het lijkt dat de meeste dezelfde conclusie trekken, wegwezen...
    Vind ik leuk
    Christiano +1090
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:42
    Kleine Kluivert wordt helaas veel te veel beïnvloed door zijn zaakwaarnemer en zijn omgeving. Niet zo gek ook: hij is 19, niet de intelligentste en het gaat om bedragen die de meeste mensen in hun hele leven nog niet verdienen. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan wil je dan je eigen plan trekken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:49
    Als Justin volgens Genee in februari gezegd zou hebben nog 3a4 jaar bij Ajax en dan voor z'on 160 miljoen denkt verkocht te kunnen worden dat is nog al wat 160 miljoen neemt ie dan meerdere spelers mee hij heeft het nogal hoog in het kopje
    Vind ik leuk
    El Cazador +5372
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:50
    Wilfred Genee, ik ben persoonlijk geen fan van je maar je hebt hier wel een ijzersterk punt. Kluivertje is nog niet in staat om goed zijn eigen mening te verkondigen, hij de sprekende pop van Raiola geworden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:57
    VP zijn er ook nog andere voetballers in jullie nieuwtjes gewoon wat anders een keertje
    Vind ik leuk
    035 +4432
    zondag 20 mei 2018 om 00:04
    LOL
    Vind ik leuk
    ajaxdev +364
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:01
    Kluivert is een goede voetballer in spe maar is een beetje dom. Alleen heeft hij dat niet door en dat is jammer
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:05
    Ajax moet contractueel afdwingen dat sommige makelaars niet mogen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:14
    Gewoon aan contract houden en op de tribune zetten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:22
    160 miljoen????????????? hahaha roepies zeker of 160 miljoen dop pinda's?
    Vind ik leuk
    MeAgain +5686
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:30
    Dat Ajax is ook een grote speeltuin voor deze pubers. Ajax is aan het opleiden voor de grote clubs uit het buitenland.
    Net wanneer spelers belangrijk/bepalend kunnen worden voor de club gaan ze weg.

    Ajacieden zien dit nog steeds niet in en maar huilen over PSV dat de jeugd daar geen kans krijgt.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8445
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:31
    Wat een dombo zeg : heeft een tattoo van Angela -:) Wa bende dan ?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1094
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:40
    Ik zou die snotneus echt gewoon een jaar op de bank laten zitten in de eerste divisie.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8318
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:47
    Kluivert is nog een kind en hoort helemaal niet bloot gesteld te worden aan dit soort spanningen, manipulaties en spelen met gevoelens.
    Als hij verstandige ouders heeft moeten ze hem adviseren geen uitspraken meer te doen, netjes nog twee jaartjes bij Ajax te blijven voor de sportieve prestaties en dan met medewerking van Ajax gaan cashen, dan is hij 21.
    Wordt wakker uit die nachtmerrie van teveel geld, Pa en Moe........
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:05
    Waar maakt iedereen zich zo druk Om? Justin Kluivert. Nog geen normaal seizoen gespeeld. Lekker maar het buitenland laten gaan, mist niemand iets aan. Arrogant, zelf overschatting. Komt op hangende pootjes weer terug. Kortom, echte Ajax speler.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:37
    Ga maar Justin, ga maar.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4595
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:49
    Kluivertje zou nooit in Eindhoven verliezen. Ik zie hem nog spartelen, deze kneus.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1841
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:59
    Niet verkopen maar de tribune warm laten houden.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 00:37
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 00:43
    Deze pubertje krijgt te veel media aandacht. Naar mijn mening heeft hij weinig wedstrijden gespeeld voor Ajax en weinig laten zien.
    Maar deze pubersnot voelt zich een Messi of Ronaldo of Suárez. Het is om van te kotsen bahhh
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 00:52
    Als Ajax slim is dan blokkeren ze een transfer naar buitenland en hem in 2019 pas laten gaan als hij transfervrij is en hem tot die tijd dan bij jong Ajax dumpen. Want zijn gedrag is om misselijk van te worden
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3826
    zondag 20 mei 2018 om 01:08
    Zolang Justin bij Ajax zit verdiend Raiola geen cent maar zodra hij een overstap gaat maken dan pas is het kassa voor hem. Ajax is de verkopende partij dus die zal geen bemiddelingskosten betalen, dat is iets tussen Kluivert, Raiola en de toekomstige club.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 03:01
    Kluivert is een grote klootzak
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 05:42
    Ben dat gelul over dit lulletje nu wel weer zat. Who the F is Justin nou? Die ben je over paar weekjes weer vergeten, net als Ricardo Kishno of Kishnu of.. hoe heet tie ook alweer??
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 06:12
    Genee kan je toch niet serieus nemen.
    Wie gelooft die zeikneus??
    Vind ik leuk
    Mari +6572
    zondag 20 mei 2018 om 08:02
    Deze jongen laat zich gebruiken.
    Hij heeft het zelf niet door. Dit is vaak het geval, pas veel later zal hij het zien en zich voor de kop slaan.
    Maar ja, als anderen, die er geen baat bij hebben (vader bijv) hem hierop wijzen zal hij ze negeren.
    Iedere dag dat deze knaap nog onder contract staat is een te veel
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 08:04
    hallo Genee! Ik heb jou hoog zitten, maar het is gekomen door jullie programma ( voetbal inside) waar stelselmatig spelers ( ZIyech Traore Memphis.) en nog meer onze beste spelers stelselmatig werden afgekraakt! Geen wonder dat zij NED verlaten! En nu! top spelen ergens anders ! bedankt heren van voetbal Inside! Satire? gewoon leed vermaak Ten behoeve van de kijkcijfers!! mvg ritje
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 08:25
    Ja omdat hij plotseling erachter kwam dat ze hem wilden verkopen aan een.engelse club zonder dat hij ervan wist . Dus Ajax is geldzuchtig en niet Justin
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 08:54
    Ajax heeft het gewoon niet goed gedaan. Ze hadden dit allemaal voor kunnen zijn en zijn contract vorige zomer al wat moeten aanpassen. Nu heeft Kluivert een jaar lang gespeeld voor een "hongerloontje", een soort van jeugd contract, terwijl die meer waard is. Dat is waarschijnlijk ook wat Mino hem verteld heeft. En nu hij wil wat hij waard is maken ze hem kapot in de media door zijn geloofwaardigheid onderuit te halen.
    Ajax is geen familie club ofzo het is gewoon een bedrijf, ze willen gewoon de werknemers zo min mogelijk betalen en maar wel voor zo veel mogelijk verkopen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 09:07
    Lekker belangerijk kluivertje met een Kleine K! Ga maar gauw weg zo Groot als Papa zal je op deze mannier er nooit komen wat een K U T Instellingen zeg
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 10:03
    Arrogantie ten top. Gelijk op de bank zetten tot hij weer wakker wordt. En voorlopig niet laten spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 10:33
    Hmmm. Ik heb begrepen dat de vader wilt dat hij bij ajax blijft. Maar de moeder ziet dollartekens. Dus heeft mama de grootste dollar verdiener ingeschakeld om het voor elkaar te krijgen. Het ventje is niet bijster slim en heeft hierbij alleen te doen wat mama zegt. Voor de rest heb ik hem nooit iets slims horen zeggen in intervieuws. Ik wel hou van dribbelaars zoals hij, maar hij is er nog niet en zal op deze manier ook niet aan de top komen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:21
    Nu al verpest dat kereltje, weg ermee en noooooooit meer terug!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:23
    Nu al verpest dat kereltje, weg ermee en noooooooit meer terug.
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    zondag 20 mei 2018 om 14:15
    Daar heeft Genee mooi een punt om Kluivert en zijn zaakwaarnemer te kraken. En dit is wat ie moet zeggen van rioolrat
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:00
    zoals ik het begrijp toont hij geen ene loyaliteit tegen over de club die hem heeft gemaakt en de kans heeft gegeven. Ok dat mama een niet te stoppen uitgave patroon heeft zal toch ergens van bekostigd moeten worden die wil haar geld en interesseert het niet dat hij waarschijnlijk bij een nieuwe club nog geen speeltijd krijgt. mama was ook met Patrick voor zijn geld. golddigger noemen ze zo iets
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:48
    Een grotere minkukel als die Genee moet er nog geboren worden.
    Laat die jongen lekker zijn gang gaan i.p.v al die bemoeienissen van alle aan de wal staande stuurlui. De tijd zal het leren en hij is gewoon een groot talent.Dat zeg ik als feijenoord fan
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 18:35
    Strik erom en wegwezen !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Genee kraakt Kluivert-interview: 'Als je dat dan nu opeens zegt...'