'Raiola pakt vliegtuig naar Liverpool om te discussiëren over Ajacied'

    'Raiola pakt vliegtuig naar Liverpool om te discussiëren over Ajacied'

    zaterdag 19 mei 2018 om 16:07

    Mino Raiola was deze week in Liverpool om met een delegatie van Liverpool te praten over zijn cliënt Justin Kluivert. Het Italiaanse Calciomercato schrijft dat zaterdag. 

    Het gonst al weken van de geruchten rond Kluivert, die bij Ajax vastligt tot medio 2019. De Oranje-international werd eerder gelinkt aan onder meer AS Roma en Tottenham Hotspur. Mogelijk wordt Champions League-finalist Liverpool dus zijn nieuwe werkgever. 

    Calciomercato weet dat Raiola met Liverpool discussieerde over de situatie van Kluivert. Ook Gianluigi Donnarumma kwam naar verluidt ter sprake. De talentvolle doelman van AC Milan staat open voor een nieuw avontuur nu zijn club zich wéér niet heeft gekwalificeerd voor de Champions League. 

    Een vertrek van Kluivert uit Amsterdam lijkt sowieso onafwendbaar. Deze week deed de negentienjarige aanvaller stevige uitspraken in een interview met de Volkskrant. Daarin gaf Kluivert onder meer aan dat hij vertrouwen mist en zijn contract niet wil verlengen

    Poll

    Zou Liverpool een geschikte club zijn voor Kluivert?

    (3906 stemmen)

    Plaats een reactie

    Excelsior +1348
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:18
    Kluivert kan denk ik fysiek nog niet mee in de PL.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:20
    Denk dat als hij gehaald wordt door liverpool hij eerst een jaar verhuurd gaat worden. Waarschijnlijk psv, als het aan raiola ligt!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:33
    Jaja. Een echt Ajax hart.
    Vind ik leuk
    orion73 +1291
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:20
    Zijn vader met een Ajax hart speelde ook voor psv ;-)
    Vind ik leuk
    Post +176
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:56
    Hahaha clubliefde is maar zeldzaam meer vooral bij snotjongens zoals Kluivert en de ligt en noem maar op daar telt maar 1 ding poen poen poen en of ze dan op de bank moeten zitten dat maakt hen niks uit neem maar eens een voorbeeld aan zyech die was heel verstandig van Twente ,2 jaar Ajax en nu misschien naar het buitenland maar wel op 25 jarige leeftijd heel verstandig.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12912
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:34
    Hahahaaa, dat zou een stunt zijn hoor...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:21
    Dat denk ik niet dat weet ik wel zeker. Durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
    Vind ik leuk
    035 +4457
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:03
    Er zijn mensen die voor minder hun handen branden.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40338
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:36
    In het nieuws; "man likt en eet zijn vingers af tijdens de BBQ"
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:39
    Nee - nee psv
    Vind ik leuk
    Berbr +1257
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:25
    Calimero schrijft dat Riola in Engeland zit!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:54
    1 fysiek te kort
    2 zwaar Tekort voor Liverpool
    3 in Liverpool houden ze niet van haantjes gedrag
    4 denk dat hij gehaald word om Mane en salah zijn schoenen te strikken
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6939
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:34
    Hoe bedoel je? De Bruyne is ook geen bodybuilder maar kan toch aardig meekomen. Depay heeft de fysiek wel maar kon geen potten breken.
    Vind ik leuk
    Cazzy +1427
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:36
    De Bruyne is fysiek prima hoor.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2290
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:43
    Als de Bruyne fysiek prima is dan is Kluivert dat ook.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:11
    De bruine heeft meer techniek dan kluivert en de depay is gewoon in alles beter dan depay en net als depay dag hij ook dat die het wel even zou doen en kluivert is kwa gedrag her zelfde alleen presteert hij nog niks
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:05
    Duidelijk verhaal Psv1989.
    Vooral die opmerkingen over Depay zijn een eye-opener.
    Vind ik leuk
    orion73 +1291
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:20
    Niets aan toe te voegen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8826
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:47
    Liverpool zou ook geen slechte club voor hem zijn.
    Maar tochersi heb ergens het gevoel dat het voor hem net iets te vroeg komt .
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:18
    Beter gaat hij praten over de Ligt, heeft Liverpool veel meer aan.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:56
    De ligt en van dijk zou een leuk duo worden maar weet niet zeker of hij de PL al aan ken, ondanks ik het echt een goede verdediger vind maar of je nou een kluivert voor je heb of types als Jezus
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:58
    Kijk naar hoe hij speelde tegen Engeland en Portugal. Was de beste van allemaal. Leeftijd zegt niets als je zo goed bent. En indd van Dijk ernaast is nog mooier zeker met oog op oranje
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:00
    Dan hebben we het over een oefenpotje Portugal speelde niet op 100 % en Engeland zag je dat ze dit als oefenpotje zag. Ma wie weet hij is jong en al ijzer sterk hoop op het Nederlands elftal dat iedereen nu gaat slagen en beter word anders is het de komende 10 jaar weer niks
    Vind ik leuk
    Bo3007 +140
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:28
    Jaja niet 100% inzetten. Ronaldo was zich niet voor niets aan het opwinden in die wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:10
    Haha omdat de andere 10 er niet voor gingen je ken het niet alleen dat ken niemand
    Vind ik leuk
    Bo3007 +140
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:21
    Tuurlijk jongen. Als Ronaldo toch zijn teamgenoten zegt spring, dan doen die dat.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1730
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:26
    Ow ja hij is een fenomeen maar ze gaan niet springen als hij zeg springen , maar je blijft maar door tieren heb toch niet zegt dat ik het een slechte verdediger vind het is alleen de vraag of die het red
    Vind ik leuk
    Adjab +619
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:17
    Portugezen verliezen niet graag . Azijn zit in het bloed zeker
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:10
    Zou voor Nederland ook ideaal zijn als de Ligt en van Dijk continue samenspelen
    Vind ik leuk
    Niels92 +17430
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:18
    Wanneer de transfer van Kluivert rond is, hang ik de vlag uit, ik begin Kluivert moe te worden :(
    Vind ik leuk
    Stranger +4387
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:19
    Dan komt de volgende weer;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:20
    Ik geloof je graag zo'n spelers ben je liever kwijt dan rijk.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40338
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:38
    Wie is de volgende die bij Ajax wordt uitgekotst, ik tel al Veltman, Ziyech en Kluivert.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:43
    Ik ben hem al moe maar laat raiola maar onderhandelen ajax moet hem 1 jaar op de tribune bij jong ajax zetten.
    Vind ik leuk
    Pilsje +146
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:31
    Niels , kan ajax nog kampioen worden?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:11
    Dat kan ik me voorstellen Niels.
    Mijn voorgevoel wijzigt niet, hij loop gewoon uit zijn contract.
    Vind ik leuk
    oke dan +4112
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:19
    Ruildeal Kluivert tegen Salah is de insteek
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:20
    Van Jong Oranje naar Liverpool reserves. ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26778
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:21
    Klient?
    Eerder een onnozel joch.
    Vind ik leuk
    Champ1 +210
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:21
    Dit kun je liverpool toch niet aanm

    Mino dat kun je liverpool toch niet aan doen
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +929
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:22
    Prive vliegtuig neem ik aan
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:22
    Kunnen we alsjeblieft stoppen met hem Oranje-internatioal te noemen. Die titel verdient hij echt niet.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2552
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:25
    A.U.B niet! Liverpool kan voor dat geld een veel betere speler halen. Daarnaast past zo'n arrogant ventje als Kluivert totaal niet bij een club als Liverpool.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:32
    We hebben Woodburn en Wilson ook nog. Ben zeker benieuwd naar Wilson. Deed het goed in de championship.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2552
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:44
    Ik heb ook hoge verwachtingen van Wilson. Klopp kan nu niet anders dan Wilson betrekken bij het eerste, na zo'n periode bij Hull. Voor Woodburn is dit een verloren seizoen geweest. Ik hoop dat hij volgend seizoen wordt uitgeleend of gewoon meer speeltijd krijgt. Kluivert is gewoon niet nodig voor Liverpool, voegt helemaal niks toe. Ik denk dat hij juist eerder voor onrust binnen de selectie zou zorgen.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:11
    Ik denk wel dat Kluivert wel op zijn plek gezet zou worden gezet binnen Liverpool. Zeker met Klopp als coach. Woodburn uitlenen zou misschien wel het beste zijn.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +412
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:25
    Je moet trots zijn het shirt van Ajax te mogen dragen!! Deze kleuter denkt dat hij groter is als Ajax...
    Strik eromheen, en " De Mazzel"..
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1117
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:31
    zou je dat ook zeggen als Messi zou komen?
    Vind ik leuk
    Jozef +34610
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:31
    Dan is het welkom.
    Logisch.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1117
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:36
    ik doelde eigenlijk op het feit dat Messi echt wel groter is dan de club Ajax...
    Vind ik leuk
    Jozef +34610
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:42
    Joh.

    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:25
    Liverpool is wel een mooie club voor hem
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2710
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:20
    Liverpool is voor iedereen een mooie club.
    Behalve voor Rooney ;)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15794
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:27
    Vriendje van Brands blijkbaar, die naar Liverpool gaat. Maar ineens is het vanwege Kluivert.

    Al is Everton een beter club voor Kluivert dan de echte top.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:16
    Kluivert kan dan samen met Klaassen op de tribune zitten . Is ook gezelliger voor Davey.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:28
    De zoveelste (ajax)jongeling die denkt te goed te zijn maar die gaat falen. Komt net om de hoek kijken en vind zichzelf geweldig met alle eisen van dien. Maar ja, het grote geld he... Valt me al jaren trouwens wel op (NIET discrimerend bedoeld) dat het vooral de donkere(Surinamers / antilianen) spelers zijn die zichzelf top vinden na 1 of 2 seizoenen in de hoofdmacht, of zelfs nog jeugdspeler zijn, en voor het grote geld heel vroeg weg gaan en waarna later zal blijken dat 95% faalt. (oja ik heb donkere vrienden in mijn kringen die hetzelfde beamen dus begin niet over discriminatie!) Kluivertje heeft een grote bek maar zal ook falen, zeker als hij naar Engeland gaat. Zijn vader heeft het gered omdat die juist wel top was op het veld, justin heeft nog niks gepresteerd.
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:29
    Wat een gelul allemaal..geruchten geruchten
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:30
    Ja want Kluivert zal veel spelen met salah, mane en firmino in je team Haha
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +274
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:32
    Kom op Vites! 90 minuten doen wat jullie de laatste weken doen en alles geven, dan volgend jaar Europa in hoppa!!!
    Vind ik leuk
    Bert +254
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:42
    Als ik Ajax was zei ik jammer van de centen ,maar jij blijft lekker nog een jaartje hiet en loop maar een jaar lang mooi langs de lijnen van het trainingsveld ,en na een jaar mag je zoals je graag wilt centjes voor je mama gaan graaien.
    Nu wilt hij ook nog de schuld bij Ajax leggen
    Wat EEN ANTI Ajacied zeg
    Vind ik leuk
    ronnieron +2150
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:48
    Ik hoop dat shane het bij koken houd
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:51
    Hij gaat toch niet weg, net nog een artikel gelezen dat geen enkele 18 of 19 jarige voetballers meer weggaan uit Amsterdam, aldus Overmars.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:17
    Volgens mij vertrekken ze daar ook al met 16 of 17.
    Ze blijven wel netjes. Gewoon dag Marc.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:52
    Ja geschikte club om te mislukken net als de rest
    Vind ik leuk
    14forever +8391
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:53
    Stapje te hoog lijkt me.
    Vind ik leuk
    Foebele +51626
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:53
    15 miljoen pakken en door...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:04
    Is hij nu nog steeds niet weg bij ajax?raiola opschieten verkopen dat spelertje en niet meer terugkomen aub
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:11
    En weer leuren met SPELERS, wanneer krijgt deze man (rat) een verbod om nog langer zaken van spelers te behartigen, deze man maakt alleen maar spelers kapot
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:13
    Donder op met deze blaag. Strijders en kerels hebben we nodig.
    A player who is good enough to play for Liverpool, should prepared to run through a brick wall and come out fighting on the other side. Quote: Bill Shankly.
    Vind ik leuk
    Eendracht +13943
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:18
    Should be....
    Anders klopt het niet he...
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +538
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:18
    Deze gaat zo verschrikkelijk falen dat er straks nooit meer een eredivisiespeler wordt gehaald
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:24
    Oké, doei!
    Vind ik leuk
    flipper +1486
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:26
    Als ik de foto zie wordt ik al misselijk. Wat en naar mannetje die Raiola bah.
    Vind ik leuk
    Kuip +6434
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:36
    Zou perfecte club voor hem zijn. Die Firmino kan er geen kloten van. Een voorhoede Kluivert, Mane en Salah is mooi.
    Bij de andere grote Engelse clubs is er veel te veel concurrentie.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1402
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:38
    Ik neem aan dat je sarcastisch bent mbt Firmino. Dat is de absolute spil van de ploeg.
    Vind ik leuk
    Kuip +6434
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:47
    Nee hoor, ik ben serieus.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1402
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:58
    Ok. Ieder z'n mening maar ik denk dan toch echt dat je niet naar Liverpool kijkt of beter moet gaan kijken. Firmino kan scoren, loopt slim waardoor hij voor die rappe jongens heel veel ruimte maakt en geeft ook genoeg goede assists, kan je zo voor de keeper zetten.
    Vind ik leuk
    Kuip +6434
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:46
    En toch vind ik hem een van de zwaksten van Liverpool. Zoals ook de backs dramatisch slecht zijn. Het is knap dat een elftal met een aantal zwakke plekken toch de CL-finale haalt. Maar met wat gerichte aankopen en Kluivert wordt het volgend seizoen een echt sterke ploeg.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1402
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:49
    Ik vind dat er een betere keeper mag komen en nog een beest van een centrale verdediger. Goede linksback geen overbodige luxe. Kluivert is absoluut geen versterking, dat is hij overigens voor geen enkele premier League ploeg.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2552
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:00
    Kan A.U.B niet gaan praten over een speler als je hem zelden (of nooit) in actie ziet. Als jij vindt dat Firmino er niks van kan dan ben je echt niet serieus te nemen. Kluivert is by far niet goed genoeg voor Liverpool. Daarnaast ook helemaal geen speler die bij Liverpool geliefd zal zijn. Arrogant, verwend, niet hardwerkend en egoïstisch. Met zo'n karakter hoef je niet aan te komen in Liverpool.

    Statistieken Roberto Firmino in Champions league:

    Wedstrijden: 12
    Goals: 10
    Assist: 8
    Vind ik leuk
    Kuip +6434
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:48
    Bas Dost heeft ook geweldige statistieken maar bijna niemand vind hem goed genoeg voor Oranje. Statistieken zeggen niet alles.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2552
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:07
    Statistieken zeggen niet alles inderdaad. Maar Firmino is misschien wel belangrijker dan Salah. Elke wedstrijd is hij wel belangrijk voor Liverpool en is bijna bjj elke aanval betrokken. Ik denk dat jij Firmino gewoon niet in actie hebt gezien maar wel oordeelt.

    Edit: ook je oordeel over de backs zijn belachelijk. Dat is een probleem dat dit seizoen allang is opgelost. Robertson en Trent hebben zich echt laten gelden dit seizoen. Ik vraag me af op welke positie jij Kluivert bij Liverpool ziet spelen. Ik zie hem namelijk niemand uit de basis spelen. En zeg nou eens eerlijk, hoevaak heb jij Liverpool dit seizoen live in actie gezien?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    Kuip +6434
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:59
    Ik heb niet zoveel wedstrijden nodig om een goede analyse te stellen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:19
    Bas heeft ook nooit bij Ajax gespeeld
    Vind ik leuk
    DrDeef +1402
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:36
    Laat hem lekker naar United gaan alstublieft. Mourinho gaat geweldig met talenten om en ook met spelers die het hoog in de bol hebben. Even een reality check voor dit kwalletje. Niet naar Liverpool. Een ploeg waar ik met veel genoegen en plezier naar kijk, ik wil niet ineens dat vervelende koppie er tussen zien lopen. Ga ik me weer vreselijk aan storen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19485
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:40
    Zoeken ze nog een cornervlaggetje dan?
    Vind ik leuk
    Pilsje +146
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:15
    Poeh ik denk dat salah wel bang Word nu hahahaha
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:15
    100 miljoen en geen cent minder
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2515
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:19
    Kent iedereen asaidi nog. Ook een linksbuiten die het even leuk deed in nederland. Ging ook na liverpool. Waar voetbalt die nou. Precies !!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13119
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:13
    Assaidi.

    Gewoon bij het gedegradeerde FC Twente.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2515
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:28
    Dat bedoel ik :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:23
    Opzouten klote snotneus
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1038
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:05
    Dus tegenwoordig noemen spelers dat zo, geen vertrouwen als ze hun zin niet krijgen. Nog niks constants gepresteerd hebben en dan het hoogste salaris eisen?!? Zover ik weet speelde hij bijna elke wedstrijd, zeker de 2e seizoenshelft. Laat die arrogante kleuter lekker opzouten met zn Divagedrag!! Ik zeg het niet heel snel, maar ik hoop echt op een Klaassen-scenario voor deze eikel.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:19
    Om rust te krijgen moeten er 4 tot 5 verdwijnen tegen topdeals. Onana, Neres, Kluivert, de Ligt en Ziyech. de Jong [-reserve]. Dan kun je aardig gaan shoppen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:22
    Als je voor Jurgen Klopp gaat spelen moet je niet lui zijn,al zijn aanvallers werken keihard( Firminio,Mané,Salah) zijn middenvelders nog harder, Kluivert heeft genoeg talent maar komt fysiek nog veel tekort.Donnaruma daarentegen zou ik wel toejuichen,nu al goed en superjong,paar klassen beter dan Karius.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:44
    Laat mij ook even aan de bal kom niet te dicht bij anders val ik om ben nog niet gewend aan dat ze mij stevig aanpakken want ik kom uit Nederland daar helpt de scheidsrechter ons nog
    Vind ik leuk
    Marco S +4145
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:04
    Mini is mijn favoriete Mignions, succes Mino! Kun je ten Hag ook verkopen? Ze zoeken daar nog een goede assistent..
    Vergeet Hakim Z niet!!!
    Vind ik leuk
    El Cazador +5399
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:06
    Mino Raiola kan deze zomer met al die verdiende airmiles straks gratis op vakantie.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8367
    zondag 20 mei 2018 om 00:06
    De PL is fysiek te zwaar voor Kluivert, hooguit de Franse competitie.....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8367
    zondag 20 mei 2018 om 00:10
    Hij gaat niet naar Liverpool voor Kluivert maar maakt handig gebruik om de druk op MU te vergroten......
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 03:00
    53

    Spelers die niet willen: VERTREKKEN!!! Het is ook natuurlijk zo, ik zou het bijna vergeten: Als je net 19 jaar bent heeft de club Ajax alles aan jou te danken en heeft de club niets in jou geïnvesteerd in opleiding, kansen geven en dergelijke om een "ster" te worden. Natuurlijk ga je dan niet verlengen en ga je niet weg om bij een andere club veel meer te verdienen dan het armoedige salaris dat Ajax je biedt. Laat me niet lachen, jongeheer Kluivert, gezegend met veel talent, maar nog veel meer geldhonger. Ga snel weg beste jongeman, wees gelukkig met de rijkdom die je zult vergaren en ga daar beter mee om dan je vader. Probeer niet te verpieteren op de reservebank bij een grote club in het buitenland en laat Ajax nog een aardige vergoeding krijgen om het gemis te compenseren wegens het missen van de aanstaande beste voetballer ter wereld in het eerste elftal van Ajax. Probeer ook vooral niet gebukt te gaan onder het feit dat een groot deel van de Ajax-Supporters, die jou toegejuicht hebben in hun hele werkzame leven nog niet zoveel verdienen wat jij straks in minder 1 jaar gaat verdienen. Het gaat je goed beste jongen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 10:43
    Kluivertje.. gooit na 3 leuke wedstrijdjes voor Ajax zijn carriere gelijk in de prullenbak voor het miljonairschap.

    Maar lekker Fifa spelen dan
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:01
    Goed man onder de vleugels van Klopp, sane en Salah, word je zeker weten. BEter dan in de ere divisie