Ik vind een aantal clubs in de Jupiler League mooi en daar hoort NEC ook bij

    "Ik vind een aantal clubs in de Jupiler League mooi en daar hoort NEC ook bij"

    zondag 20 mei 2018 om 11:31

    Jurgen Streppel staat open voor een dienstverband bij NEC. Dat liet de oefenmeester zondagochtend blijken bij voetbaltalkshow De Tafel van Kees op FOX Sports. Streppel wordt genoemd als één van de kandidaten om de vertrokken Pepijn Lijnders op te volgen. 

    "Ik vind een aantal clubs in de Jupiler League mooi en daar hoort NEC ook bij. Ik wil graag iets doen wat bij mij past", zei Streppel desgevraagd. "Ik wil ergens gaan werken waar ik mij heel erg prettig voel. Ik ben een gevoelsmens en dat is voor mij heel erg belangrijk."

    Dagblad de Gelderlander schreef eerder deze week dat NEC een lijstje met vier namen heeft opgesteld. Streppel is er daar één van. Ook Jack de Gier (Almere City), Darije Kalezic en Mario Been zijn naar verluidt in beeld.  

    Lees ook: Nieuw avontuur voor kritische Streppel: "Het was niet stabiel genoeg"

    Poll

    Zou Streppel een goede trainer zijn voor NEC?

    (970 stemmen)

    Plaats een reactie

    schfan1920 +4738
    zondag 20 mei 2018 om 11:38
    Voor NEC wel ja..
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15366
    zondag 20 mei 2018 om 11:40
    Ik zie liever Mario Been terugkeren bij NEC.
    Maar Streppel is ook een redelijke optie.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3009
    zondag 20 mei 2018 om 11:42
    Volgens mij mogen ze blij dat zijn dat Streppel het zou willen oppakken. Er is veel gedoe in en om de club, je moet er maar zin in hebben. Overigens hoort NEC natuurlijk ‘gewoon’ in de eredivisie!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:57
    Hoezo nec hoort in de EREDIVISIE daarom zijn ze er ook uitgevlogen in de nacompetitie stelletje arrogante egotrippers
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3009
    zondag 20 mei 2018 om 14:58
    Zon en alcohol, niet altijd een goede combinatie.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 15:05
    Moet je niet drinken als je daar niet tegen kan
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3009
    zondag 20 mei 2018 om 15:08
    Goede tip Peter, thanks!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Of jack de Gier maar ja als die promoveerd met Almere dan komt hij ook niet.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    zondag 20 mei 2018 om 12:02
    Keizer is ook een optie.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    zondag 20 mei 2018 om 12:27
    Keizer wil niet in de JL werken
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3059
    zondag 20 mei 2018 om 12:22
    In ons geval laat streppel het maar doen. ;) Nee maar even serieus, waarom zou je Streppel kiezen boven Been? (zie de grap pas net 'bovenbeen')
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15366
    zondag 20 mei 2018 om 12:30
    Een bovenbeen heb je inderdaad wel nodig:)
    Vind ik leuk
    RWB013 +1528
    zondag 20 mei 2018 om 13:41
    Mening bijgesteld? Kan mij herinneren dat ik aan het begin van zijn tijd bij Heerenveen commentaar gaf en jij er op in ging omdat Streppel wel degelijk een goede trainer zou zijn. ^^
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:41
    Doe mij maar been of kalazic
    Vindt strepel niet zo bijzonder.
    Beetje een wijsneus.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:59
    Kalezic beetje loslippig, wel een man die ik in rijtje Hyballa zet, leuk praten, maar wat doe je op een trainingsveld.
    Been kreeg de zooi ook pas laat op de rit, met aankopen in winterstop 2008, maar wel mooi.

    Als Been komt, dan hebben ook de geldschieters nog een vinger in de pap...
    De emoties zijn voorbij, de ruitjes van de bussen zijn vervangen, verstand op 0 en hopend dat een bestuur nu wel eens hun oor te luisteren legt naar kenners en geen charlatans die hun speler graag lozen.

    Het is toch een schand als je ziet dat clubs als Excelsior, Heracles, NAC, Willemll, enz
    wel eredivisie spelen, en hier door wanbeleid de club bijna de strot wordt omgedraaid,
    straks de Graafschap eredivisie? chapeau! maar daar heerst ook rust in de directiekamer,
    Eerst een gedegen fundament neerzetten, niet moeten promoveren, opbouwen wat in 3 jaar is afgebroken.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:06
    Ben het deels met Eens
    Maar rust in de bestuurkamer komt er nooit met van schaijk en oversier, en wat er bij hangt er moet echt,! Mensen met verstand komen het liefst boekhoorn maar. Die wilt het helemaal voor het zeggen heben Doen zeg ik!
    Dan pas kunnen we doorgroein Anders is het heel tijd de zelden rotzooi.
    Vind ik leuk
    Thobar +3653
    zondag 20 mei 2018 om 16:06
    Misschien als NEC in de eredivisie speelde zou je deze afweging kunnen maken.
    Streppel heeft zich itt de andere opties bewezen in de Jupiler League. Onder zijn leiding is Willem II twee keer gepromoveerd en ook Helmond Sport presteerde onder zijn leiding bovengemiddeld.
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    zondag 20 mei 2018 om 11:41
    Hij wilde eventueel ook als td aan de slag. Graag dan kan Oversier opbokken
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:45
    Alles beter dan oversier pfff
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Welke trainer je daar ook aanstelt de selectie bepaald het niveau niet de trainer. Zeker niet in de JL
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    Eens maar ook niet helemaal. kijk Almere kijk telstar. komt ook wel door de trainer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:26
    Ik wil de kont van AAl
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:06
    Ik hoop stiekem dat Darije Kalezic naar RKC Waalwijk komt...
    Vind ik leuk
    Wimke +7
    zondag 20 mei 2018 om 13:04
    Alsjeblieft niet.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:08
    Ik zou het niet doen als ik Streppel was. Ze staan daar na iedere nederlaag jankend de spelersbus op te wachten.
    Vind ik leuk
    Dicky +16146
    zondag 20 mei 2018 om 12:17
    Dat is natuurlijk onzin. Zolang een trainer naar behoren presteert staat er echt niet direct een horde mongolen om die bus op te wachten na een verliespartij.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    zondag 20 mei 2018 om 12:18
    Jupiler is wel net niveau van Streppeltje
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:35
    NEC leuke club voor de jupiler lige maar hebben niets te zoeken in de eredivisie
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:09
    Heb je hersenencellen wegsnoven kakkerlak nec heeft 20 jaar ED gespeeld?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:28
    Het is niets en het wordt niets bij jullie en hopelijk blijft dat zo
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:27
    Aal wil jouw kont
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:39
    haha zou die willen vies menneku
    Vind ik leuk
    Jung +125
    zondag 20 mei 2018 om 12:45
    Ik vind het ook mooi dat NEK in de jupiler league speelt :-D
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:17
    Niks beters te doen?
    Vind ik leuk
    Horas +425
    zondag 20 mei 2018 om 13:22
    Ik vond het wel mooi dat Swift Vitesse belachelijk maakte.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 15:08
    Ja, Jung, daar horen ze ook thuis. Het is de ideale plek voor Nec
    Vind ik leuk
    NvC +543
    zondag 20 mei 2018 om 21:30
    Was ook maar een kwestie van tijd voordat de trolls hun bek opende. Triest zijn jullie (NEC en Vitesse trolls)
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:57
    Hahaha, does it hurt?
    Vind ik leuk
    NvC +543
    zondag 20 mei 2018 om 22:24
    Nee, wou je alleen laten weten hoe zielig het is wat jullie doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:27
    Ik wil jouw kont
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:40
    Lijkt me een sympathieke man, maar is als trainer coach de afgelopen jaren van veelbelovend in mijn perceptie toch wel een aantal treden gedaald. Vrees dat hij NEC ook niet terug kan brengen naar waar ze horen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:46
    Mario been of streppel zou geweldig zijn voor nec 👍
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:47
    Denk trouwens dat het jupiler niveau komend seizoen met twente nec roda en missvhien sparta en cambuur go ahead best hoog word
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    zondag 20 mei 2018 om 13:53
    Als Streppel naar NEC gaat dan geloof ik niet dat NEC binnen 3 jaar promoveert.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19710
    zondag 20 mei 2018 om 14:00
    Ik denk dat Streppel wel bij N.E.C. zal passen, hoewel veel mensen in Nijmegen, met sentiment als motivatie, wel aan Mario Been zullen denken. Eerlijk gezegd ben ik niet jaloers op de man die Lijnders moet gaan vervangen. Beter is het om iemand die wat meer heeft neergezet te vervangen. Nu moet de nieuwe coach toch meer op het 0-punt beginnen.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    zondag 20 mei 2018 om 15:19
    NEC gaat nu het 2e jaar Juup in, dat betekent dat de overgangsregeling ook de helft minder wordt... dus er is minder geld.
    En terughalen van Been? Is dat wel eens een succes?
    Ik draai al een tijdje mee, maar laatste keer dat iemand bij de club van zijn dromen kwam was... Gertjan Verbeek bij Twente.... oeps Ironie.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    zondag 20 mei 2018 om 15:17
    NEC had toch een trainer die het goed deed? Haal die dan terug?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7559
    zondag 20 mei 2018 om 15:59
    Als je de laatste 6 wedstrijden van het seizoen wil worden opgeqacht als je met de bus terug komt leuk en uitdagend vind dan zeker doen !
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:07
    Wat is er nu daadwerkelijk gebeurt?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:29
    busje komt zo busje komt zo......
    Vind ik leuk