Vitesse-ster denkt aan transfer naar Amerika: 'Barça heeft zich niet gemeld, haha'

Vitesse-ster denkt aan transfer naar Amerika: 'Barça heeft zich niet gemeld, haha'

Gepubliceerd: zondag 20 mei 2018 om 13:24zo 20-05-2018 om 13:24

Een avontuur in de Major League Soccer lonkt voor Guram Kashia. In gesprek met ELF Voetbal bevestigt de dertigjarige aanvoerder van Vitesse de belangstelling uit de Verenigde Staten. 

Kashia maakt er al weken geen geheim van dat het na acht jaar in Arnhem wellicht tijd is voor een nieuwe stap in zijn carrière. "Of een transfer naar de Verenigde Staten tot de opties behoort? Zeker. Ik ben een fan van The States. Hiphop, NBA, de sportcultuur en de mentaliteit. The American Dream, hè?", aldus de verdediger.

"Wie weet kan ik daar wel een ster verdienen op Hollywood Boulevard, haha. Vako Qazaishvilli speelt ook in Amerika en heeft al goede verhalen verteld. Er speelt wel het een en ander, over een paar weken weet ik meer."

Voordat Kashia een beslissing neemt, gaat hij éérst z'n rust pakken. "Ik ga een paar dagen naar Italië en daarna heb ik nog twee interlands met Georgië voordat mijn echte zomervakantie begint. Wat er daarna gebeurt zien we dan wel. Nee, Barcelona en Real Madrid hebben zich nog niet gemeld, haha."

Lees ook: Vitesse wint óók in stadion Galgenwaard en mag Europa in

Plaats een reactie

Aal +22896
zondag 20 mei 2018 om 13:27
Lekker voor Guram. Laat m nog maar lekker cashen en ervaringen opdoen.
Icoon van Vitesse en hij komt na zijn spelersloopbaan vast wel terug in een andere functie! HELD!!!
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 05:23
Jij gaat cashen door je kont te verkopen
Vind ik leuk
ToonArmy +31
zondag 20 mei 2018 om 13:27
Clubicoon. Zit ook nog niet in z'n mindere jaren, zou echt een verlies voor Vitesse zijn als hij vertrekt met het aankomende Europese avontuur.
Vind ik leuk
Luiehond +2252
zondag 20 mei 2018 om 13:29
Gun hem het allerbeste prima prof!
Vind ik leuk
Shelbourne +5421
zondag 20 mei 2018 om 13:31
Prima toch, moet hij lekker doen. Cashen en in een mooie grote stad wonen. Mij lijtk de VS niks, maar als hij daar gelukkig van wordt prima. Vitesse heeft toch al een vervanger gehaald voor komend seizoen?
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 14:19
Ja en nee: Miazga en Oude Kotte gaan ook weg en Kruiswijk langdurige blessure. In die zin dus 3,5 weg waarvoor 1 vervanger is gekomen.
Vind ik leuk
Shelbourne +5421
zondag 20 mei 2018 om 14:35
Er is toch ook nog vd Werff? Terwijl Oude Kotte toch nooit in het eerste speelde? Wellicht dat er nog iemand erbij komt maar ze hebben in ieder geval al één speler terug gehaald.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 17:30
Oude Kotte heeft dit seizoen 8 wedstrijden gespeeld (gemiddeld 60 minuten per wedstrijd) en zat volgens mij bijna elke wedstrijd op de bank. Wanneer hij niet op de bank zat was dat omdat hij bij Jong moest spelen. Dus geen vaste waarde, maar tot begin april (toen hij contractverlenging naast zich neerlegde) wel eerste invaller.
Vd Werff is er ook nog, maar je moet minimaal 3, maar eigenlijk 4 jongens op die positie hebben. Er moet er dus nog minimaal 1 bij. Daarbij komt vd Werff gewoon tekort.
Vind ik leuk
Counterattack +11283
zondag 20 mei 2018 om 13:38
Kashia zou qua leeftijd nog wel door een grotere club kunnen worden opgepikt, maar mist de intrinsieke kwaliteit daarvoor. Dus zou USA goed zijn voor hem, en plan B is voorrondes Europa League die zich toch afspelen voor het sluiten van de transfermarkt.
Vind ik leuk
Vak-DD +11635
zondag 20 mei 2018 om 14:05
Ik hoop dat hij blijft, maar anders wens ik hem het allerbeste.
Vind ik leuk
Smithsonian +38037
zondag 20 mei 2018 om 14:15
Atletico wordt het dan dus haha.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 14:17
Die interesse uit Amerika is San José Earthquakes: club waar Vako speelt. Maar dat ze dan wel met geld moeten komen. Maccabi Haifa is niet in de race (in tegenstelling tot wat ik eerder vermoedde).
Vind ik leuk
Arnhem-1 +178
zondag 20 mei 2018 om 15:33
Het is hem gegund na 8 jaar Vitesse. over een jaartje of 4 lekker jeugd trainer worden hier. Moeten nu nog wel minimaal 2 centrale verdedigers bij. Kruiswijk en vd Werff vaak geblesseerd.en Vd werff gaat ook vertrekken.
Vind ik leuk
Vapormax +1644
zondag 20 mei 2018 om 15:50
Onze held!
Vind ik leuk