Vitesse-ster denkt aan transfer naar Amerika: 'Barça heeft zich niet gemeld, haha'

    Vitesse-ster denkt aan transfer naar Amerika: 'Barça heeft zich niet gemeld, haha'

    zondag 20 mei 2018 om 13:24

    Een avontuur in de Major League Soccer lonkt voor Guram Kashia. In gesprek met ELF Voetbal bevestigt de dertigjarige aanvoerder van Vitesse de belangstelling uit de Verenigde Staten. 

    Kashia maakt er al weken geen geheim van dat het na acht jaar in Arnhem wellicht tijd is voor een nieuwe stap in zijn carrière. "Of een transfer naar de Verenigde Staten tot de opties behoort? Zeker. Ik ben een fan van The States. Hiphop, NBA, de sportcultuur en de mentaliteit. The American Dream, hè?", aldus de verdediger.

    "Wie weet kan ik daar wel een ster verdienen op Hollywood Boulevard, haha. Vako Qazaishvilli speelt ook in Amerika en heeft al goede verhalen verteld. Er speelt wel het een en ander, over een paar weken weet ik meer."

    Voordat Kashia een beslissing neemt, gaat hij éérst z'n rust pakken. "Ik ga een paar dagen naar Italië en daarna heb ik nog twee interlands met Georgië voordat mijn echte zomervakantie begint. Wat er daarna gebeurt zien we dan wel. Nee, Barcelona en Real Madrid hebben zich nog niet gemeld, haha."

    Lees ook: Vitesse wint óók in stadion Galgenwaard en mag Europa in

    Plaats een reactie

    Aal +20076
    zondag 20 mei 2018 om 13:27
    Lekker voor Guram. Laat m nog maar lekker cashen en ervaringen opdoen.
    Icoon van Vitesse en hij komt na zijn spelersloopbaan vast wel terug in een andere functie! HELD!!!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:28
    Er zijn wel veel helden tegenwoordig! Iedereen noemt elkaar een held, leukkk joh!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:38
    Heb nog nooit iemand HELD tegen een Pool horen roepen ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:40
    Lewandowski HELD.
    Mijn vriendin HELDIN
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:23
    Jij gaat cashen door je kont te verkopen
    Vind ik leuk
    ToonArmy +28
    zondag 20 mei 2018 om 13:27
    Clubicoon. Zit ook nog niet in z'n mindere jaren, zou echt een verlies voor Vitesse zijn als hij vertrekt met het aankomende Europese avontuur.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:29
    Zal wel meevalle. Fysiek sterk, maar voetballend een drama
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    zondag 20 mei 2018 om 14:04
    Gelukkig ben jij veel beter. Bij welke topclub speel jij dan, bij fc tegenpool.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:09
    Ik ben dan ook geen voetballer, pinda
    Vind ik leuk
    Luiehond +1154
    zondag 20 mei 2018 om 13:29
    Gun hem het allerbeste prima prof!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    zondag 20 mei 2018 om 13:31
    Prima toch, moet hij lekker doen. Cashen en in een mooie grote stad wonen. Mij lijtk de VS niks, maar als hij daar gelukkig van wordt prima. Vitesse heeft toch al een vervanger gehaald voor komend seizoen?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:19
    Ja en nee: Miazga en Oude Kotte gaan ook weg en Kruiswijk langdurige blessure. In die zin dus 3,5 weg waarvoor 1 vervanger is gekomen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    zondag 20 mei 2018 om 14:35
    Er is toch ook nog vd Werff? Terwijl Oude Kotte toch nooit in het eerste speelde? Wellicht dat er nog iemand erbij komt maar ze hebben in ieder geval al één speler terug gehaald.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:30
    Oude Kotte heeft dit seizoen 8 wedstrijden gespeeld (gemiddeld 60 minuten per wedstrijd) en zat volgens mij bijna elke wedstrijd op de bank. Wanneer hij niet op de bank zat was dat omdat hij bij Jong moest spelen. Dus geen vaste waarde, maar tot begin april (toen hij contractverlenging naast zich neerlegde) wel eerste invaller.
    Vd Werff is er ook nog, maar je moet minimaal 3, maar eigenlijk 4 jongens op die positie hebben. Er moet er dus nog minimaal 1 bij. Daarbij komt vd Werff gewoon tekort.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:38
    Kashia zou qua leeftijd nog wel door een grotere club kunnen worden opgepikt, maar mist de intrinsieke kwaliteit daarvoor. Dus zou USA goed zijn voor hem, en plan B is voorrondes Europa League die zich toch afspelen voor het sluiten van de transfermarkt.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    zondag 20 mei 2018 om 14:05
    Ik hoop dat hij blijft, maar anders wens ik hem het allerbeste.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:20
    Laat Kashia maar een paar vuilniszakken vol met geld verdienen.
    Lekker bij Vitesse iets doen als hij stopt met voetbal.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    zondag 20 mei 2018 om 14:15
    Atletico wordt het dan dus haha.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:17
    Die interesse uit Amerika is San José Earthquakes: club waar Vako speelt. Maar dat ze dan wel met geld moeten komen. Maccabi Haifa is niet in de race (in tegenstelling tot wat ik eerder vermoedde).
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    zondag 20 mei 2018 om 14:51
    Geweldig als je op je dertigste nog een paar jaar MLS kunt meepakken. Mooi avontuur in een mooi land en een competitie die steeds sterker wordt.
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +184
    zondag 20 mei 2018 om 15:33
    Het is hem gegund na 8 jaar Vitesse. over een jaartje of 4 lekker jeugd trainer worden hier. Moeten nu nog wel minimaal 2 centrale verdedigers bij. Kruiswijk en vd Werff vaak geblesseerd.en Vd werff gaat ook vertrekken.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1169
    zondag 20 mei 2018 om 15:50
    Onze held!
    Vind ik leuk