Vitesse wint óók in stadion Galgenwaard en mag Europa in

    Vitesse wint óók in stadion Galgenwaard en mag Europa in

    zaterdag 19 mei 2018 om 22:40

    Vitesse heeft zich zaterdagavond gekroond tot winnaar van de play-offs voor Europees voetbal. Dat levert de Arnhemmers een ticket op voor de voorrondes van de Europa League. Eerder deze week won Vitesse al met 3-2 van FC Utrecht, in stadion Galgenwaard werd het zaterdag 2-1 voor de gasten. 

    Utrecht wist dat het na de kleine nederlaag van dinsdag in principe aan één goal voldoende had tegen Vitesse om de finale alsnog naar zich toe te trekken. In de eerst helft ging het echter helemaal mis voor eigen publiek. Ramon Leeuwin werkte de bal in eigen doel en vlak voor de pauze kopte Matt Miazga hard raak: 0-2. 

    Vorig jaar stuntte Utrecht door zich in de finale terug te knokken van een 3-0 achterstand tegen AZ en zaterdag hoopten de fans ongetwijfeld op een soortgelijk scenario: vrijwel direct na rust maakte Mark van der Maarel de aansluitingstreffer. Bij dat doelpunt bleef het echter. 

    Zondagmiddag valt de állerlaatste beslissing van het Nederlandse voetbalseizoen. In de nacompetitie wordt bij Sparta - FC Emmen en De Graafschap - Almere City beslist welke twee teams volgend jaar actief zijn in de Eredivisie. 

    Plaats een reactie

    elmagico070 +20892
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
    Gefeliciteerd Vitesse.

    Succes in Europa.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:53
    Bedankt !
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20892
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:55
    Geen dank-:)

    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:21
    Bedankt kerel
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22050
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
    Mooi zo..... dit keer geen Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu maar lekker balen in de Galgenwaard........ succes Vitesse met de voorrondes.... hopen dat jullie het gaan redden....
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:49
    Mooi zo... weer geen prijs in Amsterdam, weer lekker balen in een sfeerloze Arena. ;)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22050
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:55
    Ajax komt er wel weer.... ach zolang wij niet over de ss en zo zingen in het stadion.... zoals jullie doen heb ik liever de sfeer in de Arena..... tis maar waar je blij van wordt....
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:28
    Makkelijk hoor... Ik kan me herrinerren dat dit jaar het eerste wat Ajax fans zongen was "Kanker Utrecht, Kanker utrecht". Jullie zijn echt niet de lieve. Verder denk ik ook dat ajax het wel weer gaat redden, het was ook een grapje.

    De sfeer in de Galgenwaard is echt stukken leuker dan in de Arena, dit kan ik ook weten aangezien ik heel wat keren naar ajax wedstrijden ben geweest.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3553
    zondag 20 mei 2018 om 07:03
    Ouwe koeien uit de sloot halen? Kinderachtig ventje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
    Gefelicteerd vitesse
    Vind ik leuk
    robertus +1899
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
    Succes vitesse. Hopen op goede versterking voor voorrondes beginnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:42
    Bedankt Robertus!
    Vind ik leuk
    Aal +21705
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
    Juist!!! Een keeper die z'n naam eer aan doet :-) Toppers!!
    Vind ik leuk
    Voebtal +5823
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:41
    Weer niets in Utrecht. Sinds ten hag weg is is het helemaal ingestort.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22904
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:43
    En sinds Ten Hag bij Ajax zit, gaat het slechter dan onder Keizer!
    Vind ik leuk
    Voebtal +5823
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:48
    Utrecht en vitesse hebben vandaag gespeeld.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22904
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:49
    Kampong tegen Amsterdam ook in Utrecht :) Het werd 1-2 voor Amsterdam :)
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:49
    Niels, wat is de uitslag nu het er echt om ging. Wie is de beste?
    Juist: Kampong uit Utrecht.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22904
    zondag 20 mei 2018 om 19:01
    3-1
    Vind ik leuk
    Niels92 +22904
    zondag 20 mei 2018 om 19:02
    Volg jij hockey of snel naar de uitslag gezocht? :)
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 20:13
    Waa op Ned. 1
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89635
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:44
    Bij jullie andersom.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5823
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:46
    Rkc heeft helemaal niet gespeeld vandaag.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:50
    Van plek 7 onder ten hag naar plek 5 met JP. Helemaal ingezakt?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:42
    En maar zeggen dat trainerswissels geen zin kunnen hebben. Onder Fräser was dit zeker niet gelukt. Gefeliciteerd Vitesse en veel succes in Europa!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89635
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:43
    Ik als Hagenees wist dat ook en was het altijd met de Vitessenaren eens. Fraser is betonvoetbal voor de clubs in de onderste regionen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:44
    Klopt. Je zei vanaf het begon al dat Helikopter Henk weg moest. En iedereen maar stellen dan het absurd is Fraser te ontslaan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89635
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:46
    Hahaha, zelf Helikopter onthouden. Weet je ook waarom ik dat zei?

    Vanaf dag 1 ja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:48
    Heb geen idee , ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89635
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:53
    Henkie speelt in zijn vrije tijd graag met afstandbestuurbare helikopters. Dat is zijn hobby. Weet ik nog door zijn tijd bij ons. Helaas zat hij er te lang.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:32
    Is dat Kasteel van beton eigenlijk? Anders gaat het helemaal niet goed komen daar...
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:19
    Precies. Respect voor jou kerel. Er zijn weinig mensen die het echt zien zoals het is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89635
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:42
    Vitesse gefeliciteerd met de finale. Zeer verdient allemaal!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:55
    Bedankt gozer !
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:42
    Zoals verwacht . Vitesse gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:55
    Bedankt en proost.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8548
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:42
    3 voorrondes. Haast niet te doen zonder beschermde status.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    zondag 20 mei 2018 om 00:09
    Pffff zoveel joh.Ja dan wordt t lastig.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4319
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:43
    Jammer. Ik had het Utrecht wel gegund.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:43
    Bijzonder zuur. gestreden voor wat we waard waren. We waren ook de betere partij maar kunnen de kansen niet afmaken.

    Dit laffe Vitesse gaat iig helaas(!) niet europa halen, daar zijn ze lang niet goed genoeg voor tenzij ze een hele mooie loting krijgen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 22:43]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:45
    Tja, jammer voor UUU. Maar je maakt een onterechte goal en verliest, dus zou Vitesse wel meer te zoeken hebben in Europa dan Utrecht.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:52
    Onterechte goal? Ik vond het een heerlijk doelpuntje van Markie :D. Jullie hebben inderdaad aan t langste eind getrekt maar vind nou niet dat jullie overtuigd beter waren. Gefeliciteerd en succes in Europa!
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:31
    Dat sowieso, met alle respect voor Utrecht maar als ADO een goed seizoen zou draaien dan doen ze voor Utrecht niet onder.
    Vind ik leuk
    mitch +304
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:54
    laffe vitesse ..man pleur toch op met je gezever..gewoon verdiende uitslag...over 2wedstrijden zijn we terecht door.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:57
    Zo beroerd en ongeorganiseerd als wij momenteel spelen verdient ook geen Europees voetbal, helaas. Gebrek aan van alles momenteel.

    Gefeliciteerd Vitesse! Succes en maak Nederland een beetje trots.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:15
    Die nare play-offs ook... jullie hadden eigenlijk gewoon die Europa league ticket verdiend gezien de stand van de ranglijst dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:57
    Onterechte goal en zuivere penalty voor Foor onthouden. Spelers met haakneus voorop en hun trainer steeds weer zeiken tegen de scheids en vierde man. En twee keer winnen van het grote utrecht, wat is daar laf aan.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:01
    Volgens mij was Vitesse echt niet benadeeld door de scheids deze wedstrijd. Ik vind qua voetbal dat wij beter waren maar daar heb je niks aan. Jullie hebben twee keer gewonnen dus is het wel terecht.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:14
    Beide ploegen zijn benadeeld door die arbitrale clowns zelfs met video-ref...
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:15
    Ja jullie waren zooooo goed!

    Maar ja wij gaan door!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:17
    Met die Slutsky gaan we wel wat namen binnen halen a.s seizoen:)
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:24
    Zou zeker kunnen, hoop het ook voor ze!
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3553
    zondag 20 mei 2018 om 07:08
    Slutsky??? Nou daar zorg Chelsea wel voor maak je niet druk.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:29
    Vorige loting was behoorlijk zwaar en hebben we toch boven verwachting gepresteerd alleen dankzij een paar gigantische ketsers van ondermeer vd Werf en Pasveer een aantal punten laten liggen.
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1717
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:43
    Gefeliciteerd Vitesse
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:13
    Bedankt kerel. Die nare play-offs ook... jullie hadden eigenlijk gewoon het recht om Europa in te gaan gezien de stand van de ranglijst.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:21
    Echt een heel matig concept, we moeten gewoon de beste ploeg naar europa sturen, dat was in dit geval FC Utrecht.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:44
    Ons Vitess zoals Mart Smeets het altijd zo mooi kon zeggen, feliciteert
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:45
    Succes Vitesse ! Hou aub de Nederlandse eer een beetje hoog.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:01
    Bedankt, we zullen ons best doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:45
    Gefeliciteerd vitessenaren... allebei de wedstrijden gewonnen dan heb je het verdiend.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +920
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:45
    Als je 2x wint verdien je het gewoon.

    Gefeliciteerd Vitesse.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4051
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:46
    Knappe prestatie van Vitesse. Mooie pot met veel strijd, Vitesse verdient gewonnen want een stuk volwassener. Utrecht deed er alles aan maar moest zich al snel toe leggen op het goedkoop versieren van onterechte strafachoppen omdat ze voetballend er niet doorheen kwamen. Wel opvallend hoe groot het verschil is tussen Matavz die ijzersterk speelde en Castaignos die niet meer kan voetballen lijkt het.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:03
    Castaignos en Bruns zijn een stelletje, vanaf volgend seizoen spelen ze vrouwenvoetbal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:50
    over 2 wedstrijden een ongelofelijk Lucky Vitesse gezien, Utrecht verdiende de winst. Zowel uit als thuis meer aanvallend geweest en Vitesse countervoetbal. Maar ja wie meer scoort wint en gaat europees spelen. Misschien wel beter aangezien bij utrecht de echte toppers weggaan en bij Vitesse de meeste (bepalende) spelers blijven. Moeten ze wel anders spelen dan deze 2 wedstrijden willen ze een kans maken per ongeluk een ronde door te komen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20892
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:07
    Tegen Heerenveen ging Utrecht ook gelukkig door. Ben van mening als je twee keer wint je gewoon de terechte winnaar bent.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 10:17
    Dat is 1 ding wat zeker is
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zondag 20 mei 2018 om 03:38
    Utrecht kan niet scoren, Vitesse wel, en dan win je.....zo simpel is het.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5193
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:50
    Jammer, Labyad en Ayoub hebben niet gebracht wat ik er van verwacht had.
    Gefeliciteerd aan de Vitesse supporters, jullie gaan wel Europa in.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20473
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:52
    Dik verdiend.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:52
    En zeer terecht !!!!!


    2x gewonnen.



    FORZA VITESSE
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:52
    Yesss!!! Lekker aan het bier!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10610
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:52
    Proficiat Vitesse. Succes in voorronde Europa League, hopelijk zijn die geen brug te ver.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:53
    Bijna heel utrecht hier riepen dat ze het wel even recht zouden zetten. Dik en dik verdiend Vitesse, wij gaan Europa in !
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:02
    Ach die B ploeg hadden we met 1-4 of zo moeten afstraffen joh
    Vind ik leuk
    PeterNL070 +518
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:53
    Gefeliciteerd Vitesse. Al zullen ze het heel zwaar hebben.
    Vind ik leuk
    Vites +65
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:53
    Hell yeah!
    Vind ik leuk
    poklane +4716
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:53
    Nu maar hopen op een goede loting voor Vitesse
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:55
    Gefeliciteerd Vitesse!
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:01
    Thanks
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:56
    Wat was labyrat goed , is nu al vervelend in het veld
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:00
    Ja, die gaat het ook nooit redden bij Ajax... Vitesse was ie al matig en die spelen het zelfde voetbal. Had ie beter naar PSV kunnen gaan maar goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:04
    Eerst proficiad met de verdiende overwinning en ben blij dat hij daar heen ie heb je niets aan
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:23
    Dankjewel. Haha ja, snap ik. Lafferat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20892
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:10
    Spelen hetzelfde voetbal als wie?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:03
    En die haakneus is ook een zeikerd en een opsteukerd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:06
    Kan dr ook niets van past beter bij ajax met zo'n neus en proficiad met verdiende overwinning
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:08
    Thanks !
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:57
    Zwaar bevochten overwinning nu hopen op een beetje gelukkige loting en wat versterkingen.
    Hoop dat kashia blijft maar denk dat iedereen hem nog wel een stap gunt al is het maar om te cashen
    Vind ik leuk
    HansVites +4620
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:58
    Lekker en verdiend gewonnen Vitesse
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:59
    Wat een drama die video ref. KKNVB... dikke rode kaart voor Utrecht, ingooi Vitesse was voor Utrecht waar een goal uit valt... Penalty voor Vitesse en Utrecht over het hoofd gezien en 5 min blessure tijd?! Wat een stel amateurs. Schande. Wel blij met de winst natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11096
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:04
    In de Bundesliga klagen ze al steen en been over die videorefs, wat een drama weer vandaag.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:18
    Grote schande, amateuristisch zooitje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:43
    Tuurlijk was de ingooi andersom, maar aangezien het een nieuwe situatie is waaruit gescoord wordt mag de videoref er niets aan veranderen.
    Vind ik leuk
    Fckronos +145
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:04
    Dik verdiend! twee finales winnen uit en thuis! toppers!
    Vind ik leuk
    Marco S +4266
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:16
    Ben zo blij met de komst van Labyjat naar Ajax. Vandaag weer gezien hoe hij zijn elftal aan de hand nam en waar dit in resulteerde..
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:46
    Lekker makkelijk om hem op deze wedstrijd af te rekenen. In Arnhem juist heel belangrijk na zijn invalbeurt.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:06
    Bij Vitesse wat het zelfde voetbal speelt als Ajax kwam hij ook tekort. Regelmatig uitgefloten. Die gaat dus echt niet redden bij Ajax. PSV was een betere optie geweest, met die manier van voetballen heeft ie veel meer ruimte.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 00:07]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:17
    Gefeliciteerd Vitesse! Jammer voor Utrecht. Nu hopen dat ook Vitesse in 18/19 veel punten voor ons mag pakken in Europa.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +244
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:36
    Jammer had het Utrecht meer gegund ook kwa publiek leeg stadion in Arnhem maar wat doet die video scheidsrechter in de wagen van hem trekken ofzo wat een volk in dat busje als je het zo gebruikt doen dan lekker niks
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:04
    Kinderachtige opmerking over dat onwetende gelul over lege plaatsen. Praat je altijd over dingen waar je geen verstand van hebt of?
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +920
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:40
    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    BS +1081
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:40
    Heeft viesse eindelijk een keer voor een vol stadion gevoetbald
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:46
    Ja Hahaaha leuk!
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:00
    Dat stadion (GelreDome) is gebouwd in de tijd dat Vitesse definitief aanhaakte bij de top van Nederland. Beetje heel erg kinderachtig om daar nu zulke uitspraken over te doen. Maar binnen een paar jaar staan we weer waar we horen en dan zit dat stadion ook zo weer vol. We hebben minimaal 15.000 vaste supporters en dan zijn er nog minimaal 10.000 succes supporters die weer aansluiten wanneer Vitesse weer in de top mee draait.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:02
    En zag ook vanavond genoeg lege stoeltjes knul. 24.000 kunnen er in? Zaten er bijna 21 dacht ik. Voor een grote stad als Utrecht is dat wel een schande, met zoveel inwoners zou dat stadion al weken van te voren uitverkocht moeten zijn...
    Vind ik leuk
    BS +1081
    zondag 20 mei 2018 om 00:19
    Is Arnhem dan zo klein gehucht dat er zo weinig mensen op het voetbal af komen, dan is het stadion dus veel te groot gebouwd, monnikhuizen was groot zat
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:50
    Praat je altijd over dingen waar je geen verstand van hebt of?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:41
    Gefeliciteerd Arnhemmers, het seizoen voor Utrecht duurde 2 wedstrijden te lang. Toch ben ik trots op die 5e plek op de ranglijst. Nou vakantie en na de vakantie zal Utrecht er wederom staan. Uuuuuuuuuuh.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:45
    Gewoon terecht verloren!!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:50
    5de en niks hebben.
    Juist daarom moet het seizoen na 34 wedstrijden gedaan zijn.
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:42
    Verdient door Vitesse, gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:47
    Zou die gekke Rus weer zo'n dansje doen?
    Zou mooi zijn als hij met Vitesse de groepsfase haalt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:50
    Utrecht gaat steeds meer op AZ lijken, als ze er moeten staan geven ze niet thuis.....de erfenis van ten Hag die bij Ajax hetzelfde laat zien.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:58
    Maak je geen zorgen. Tegen Ajax geven we weer thuis. Ajax komt 4 punten tekort voor de titel en Utrecht heeft er 5 gepakt van ze. Tot volgend jaar knul.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zondag 20 mei 2018 om 00:04
    Dat is een schrale troost....ha ha, heb je nu niks aan.
    Gaat moeilijk jaar worden voor Utrecht volgend seizoen.......
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    zondag 20 mei 2018 om 00:15
    Dat horen we elk jaar dat het een moeilijk jaar gaat worden. Ieder jaar lopen we leeg maar we zijn na Ajax Feijenoord PSV en AZ telkens "best of the rest". Dus het zal volgend jaar ook wel weer goed komen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zondag 20 mei 2018 om 00:25
    Maar; Ayoub weg, Labyad.......pfhhh
    Het zou knap zijn als Utrecht zich handhaaft op de positie waar ze nu staan.....
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    zondag 20 mei 2018 om 00:46
    Ayoub, Labyad, Klich sowieso weg en misschien nog wel meer.
    Vorig jaar Barazite, Haller, Amrabat, Brama, Zivkovic en Ruiter.
    2 jaar terug Ramselaar, Letschert en Boymans.
    Jaar eerder Delpiere, vd Gun, Mulenga, deRidder en Duplan. Jaar daarvoor Toornstra..............etc etc.
    Utrecht staat altijd weer op nadat ze leeggeroofd zijn.

    We hebben inmiddels Guwara, Gustafson en Oovereem al binnen. Ook onze spits Makienok is er straks weer bij en zeer waarschijnlijk Bahabeck ook.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 01:00]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zondag 20 mei 2018 om 03:32
    Zeker Guwara maar ook Gustafson lijken mij versterkingen maar van Overeem blijft steken in zijn ontwikkeling en is twijfelachtig denk ik...
    Wat Utrecht echt nodig heeft is een goed scorende spits, Utrecht scoort te weinig ( zie saldo ) en dat is ze ook tegen Vitesse noodlottig geworden.
    Cassierra huren van Ajax ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 03:33]
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    zondag 20 mei 2018 om 08:20
    Onze twee spitsen Makienok en Bahabeck raakte begin d it seizoen zwasr geblesseerd. Makkienok heeft inmiddels alweer bij de beloften meegedaan en als de geruchten waar zijn dan zal ook Bahabeck weee een jaar gehuurd worden van PSG. Dat was gewoon domme pech.Dessers en Kerk zouden normaal eigenlijk helemaal geen basisspelers zijn geweest als die andere twee heel waren gebleven.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9051
    zondag 20 mei 2018 om 09:02
    Wel wat vergelijkbaar met Feyenoord, die blessure pech.
    Het zal mij benieuwen, succes ! ( een beetje )
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:53
    Wat een held die Sturing. Met zijn ervaring en mogelijkheid om het over te nemen van Fraser hadden ze die lafaard al veel eerder op straat moeten zetten...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:56
    Vitesse gefeliciteerd! Succes in de voorrondes van de EL!
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 00:50
    Bedankt kerel maar jullie hadden die ticket verdiend. Fuck die play-offs!! Maar goed Ik heb wel zin in een paar stedentripjes.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3861
    zondag 20 mei 2018 om 00:18
    Padt en Golovin, kom er maar in! Tijd om geld uit te geven nu!
    Vind ik leuk
    mitch +304
    zondag 20 mei 2018 om 00:30
    Hoe kan dit nou ?Utre was nog zo overtuigd dat ze vitesse wel effkes zouden pakken afgelopen donderdag en dan gewoon thuis weer verliezen..
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 00:32
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +152
    zondag 20 mei 2018 om 01:03
    Bammmm!! Utrecht is eruuuuuuuuuut!
    Vind ik leuk
    Farmer +11615
    zondag 20 mei 2018 om 02:52
    Utrecht had toch(ook over het hele seizoen) het betere voetbalspel, Vitesse was effectiever in de afronding.

    Het resultaat van de competitie, mondde zich vandaag ook uit in deze wedstrijd. Helaas Utrecht, ik had mn geld op jullie gezet (letterlijk, stelletje kl**tzakken! dit 'kost' me alvast 130 euri op m'n toto! gvd... DOM-stedelingen!!!)...
    Vind ik leuk
    mcmodd +22820
    zondag 20 mei 2018 om 07:48
    Allereerst gefeliciteerd Vitesse. Hoewel de verhoudingen in het veld meestal in het vootdeel van FC Utrecht waren ging de winst, verdiend, naar jullie. Ik zeg altijd dat wie de meeste goals scoort de sterkste is, dus is deze wedstrijd gewonnen door de club met de meeste scoringskracht. In de afwerking faalde FC Utrecht, dus moet je niet zeuren en je verlies slikken.

    Omdat ik door ziekte (weer) het bed moest houden keek ik thuis. Het meest illustrerend was de mooi in beeld gebrachte emotie van Dessers. Wel tien seconden werd zijn gezicht in beeld gebracht waarop echte ellende en verdriet zich afspiegelde. Hij had zojuist een 100% kans gemist en besefte dat het gedaan zal zijn met invalbeurten bij onze club. Ik denk dat we die snel weer van de hand gaan doen.

    Vitesse in Europa. Ik hoop dat ze het goed gaan doen en (alleen) in de Europese wedstrijden zal ik fan van ze zijn, mits ze wel de kwaliteit van gisteravond leveren. De FCU-fans die dit verlies haast niet verdragen kunnen begrijp ik wel. Maar mensen, ook jullie moeten snappen dat je, alles ten spijt, gewoon kansen moet benutten. Er is geen scheidsrechter die ons dat heeft verboden.

    Wat ik jammer vind is dat er dan hier door sommigen wel erg kinderachtig wordt gereageerd. Een FC Utrechtfan moet ook leren verliezen, hoe schrijnend dat ook voelt en hoe lang de pijn ook duurt. Met onze kansenmisserij hebben we niks buiten Nederland te zoeken.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    zondag 20 mei 2018 om 17:07
    Beterschap kerel.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 09:02
    Vitesse gefeliciteerd, groeten van een fcutrechtfan
    Vind ik leuk