BBC komt met De Boer-update: eerste gesprekken met Premier League-degradant

BBC komt met De Boer-update: eerste gesprekken met Premier League-degradant

Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 15:47ma 21-05-2018 om 15:47

Frank de Boer lijkt een voorname kandidaat te zijn om de nieuwe manager van Swansea City te worden. Volgens de BBC heeft de voormalige Ajax-trainer zelfs al zijn eerste gesprekken met de Premier League-degradant achter de rug.

De Boer werd onlangs al gelinkt aan een dienstverband in Wales en liet toen weten dat hij 'op dit moment niet uitsluit'. Ook Jaap Stam, zijn voormalige partner in het hart van de Oranje-defensie, zou op het lijstje van Swansea staan: de BBC laat echter in het midden of De Rots van Kampen al contact heeft gehad met Swansea. Graham Potter van de Zweedse Europa League-stuntploeg Östersund is naar verluidt de derde kandidaat.

De Boer zit al sinds september zonder club, sinds hij door Crystal Palace aan de dijk werd gezet. De afgelopen weken werd de Noord-Hollander in verband gebracht met een dienstverband bij sc Heerenveen én een sensationele rentree bij Ajax.

Poll

Swansea een mooie kans voor De Boer?

(1380 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 21 mei 2018 om 15:49
Boertje kan straks weer goed boeren
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 21 mei 2018 om 15:49
Het is hem gegund :)
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:57
Zeker! Prima trainer.

Moet zn draai ff vinden.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 16:15
Hahah schei uit man bij Ajax natuurlijk uitstekend gedaan maar zegt dat iets over de Boer of over de selectie die Ajax toen had? Verder niks nakkes nada gepresteerd
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +535
maandag 21 mei 2018 om 16:36
Dickie degradeert met Sparta, is Dickie in jouw ogen ook niks dan.
Je bent als trainer goed, zo goed je selectie is.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 16:52
Rare vergelijking dickie met Sparta en de boer die inter en crystal heeft gehad na Ajax... Daarnaast geef je indirect antwoord op mijn vraag dat Ajax toen gewoon een goede selectie had.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 17:12
Als je Bosvelt voor Robben kan brengen....Dan heb je niet alles
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 01:15]
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 17:41
Had hij het maar voor Ribben gedaan.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
maandag 21 mei 2018 om 18:22
Arie Ribbens.
Vind ik leuk
aphex twin +1534
maandag 21 mei 2018 om 18:43
1 van de drijvende krachten achter de 2e plek in Zuid Afrika?
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 19:36
Selectie was niet optimaal hoor die hij had.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:50
Hij zal het hier toch echt moeten laten zien anders is het met zijn internationale carrière wel voorbij.
Vind ik leuk
Dr_HeverLee +1643
maandag 21 mei 2018 om 17:40
Jazeker. Ik weet nog dat - toen hij wegging bij Ajax - hij hautain bedankte voor Anderlecht, want meneer wilde een stapje hogerop. Is Swansea zo'n stap. Ik betwijfel het, maar hij zal nu blij zijn dat hij in ieder geval eventueel nog wat kan krijgen. Voor de top absoluut ongeschikt.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
maandag 21 mei 2018 om 15:50
Wie wordt dan de opvolger van Ten Hag?
Vind ik leuk
Hyena +30257
maandag 21 mei 2018 om 15:51
Laat mij het maar doen, minder dan die pannenkoek kan het toch niet.
Vind ik leuk
The Eagle +119
maandag 21 mei 2018 om 16:13
Jaap Stam ?
Vind ik leuk
Hiha +69
maandag 21 mei 2018 om 17:11
ieder geval een goedkope
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
maandag 21 mei 2018 om 15:51
Dit gaat een enorm lastig klus worden. Het championship is een loodzware competitie, waar ongeveer 12 teams proberen te promoveren. Daarnaast staat Swansea er ook niet echt bekend om zijn trainers de tijd te geven.

De meeste clubs die degraderen uit de PL hebben het erg lastig in het championship, vooral het eerste seizoen. Kijk maar naar Hull, Sunderland, Aston Villa, Norwich en Middleborough!
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 15:53]
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1014
maandag 21 mei 2018 om 15:57
Aston villa is gepromoveerd toch? Verder helemaal gelijk, voor verzorgd voetbal geen plek daar en hele rare keuze
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:59
Aston villa gepromoveerd?
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
maandag 21 mei 2018 om 15:59
Nee, nog niet. Ze staan in de play-off finale tegen Fulham. Ze maken dus nog wel kans. Al denk ik wel dat Fulham wint.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1014
maandag 21 mei 2018 om 16:09
Ja sorry kreeg alleen die eerste pot mee tegen middlesbrough.. ik hoop wel aston villa overigens
Vind ik leuk
kcim +3049
maandag 21 mei 2018 om 16:38
Weer een foute keuze van Frank de Boer IMHO.
Vind ik leuk
FCG1971 +4042
maandag 21 mei 2018 om 15:53
Dan heeft De Boer mazzel dat die behangrollen-koning daar niet meer rondloopt want dan was hij daar niet binnengekomen.
Vind ik leuk
zapperboy +1094
maandag 21 mei 2018 om 15:55
Let op mijn woorden: binnen 11 maanden staat Swansea City voor de volgende degratantie.
Vind ik leuk
Donnygo +3439
maandag 21 mei 2018 om 15:55
zou een perfecte kans zijn om weer naam te kunnen maken heeft ook een selectie dat 433 speelt hoop alleen dat ze het ook de tijd geven om het op te bouwen en niet weer na 3 verlies partijen de Boer de weide in sturen ipv het veld.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:57
Dat zal van Zweden leuk vinden!
Vind ik leuk
Smithsonian +37836
maandag 21 mei 2018 om 15:57
Ga voor stam joh.

Of ja,willen ze naar de league one?
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:58
Boer zoekt club
Vind ik leuk
RBDK +155
maandag 21 mei 2018 om 16:00
Op het tweede niveau. Niet doen Frank. Probeer de Bundesliga, of een Spaanse middenmotor.
Vind ik leuk
Dr_HeverLee +1643
maandag 21 mei 2018 om 17:43
Daar komt hij echt niet aan de bak. Hij mag zijn handen dichtknijpen met zo'n kans.
Vind ik leuk
MojoRisin +13581
maandag 21 mei 2018 om 16:10
Zou van karakter spreken als hij deze job neemt.. Mooie club maar een erg taaie opdracht..
Vind ik leuk
Pilsje +144
maandag 21 mei 2018 om 16:16
Kan die het weer lekker verneuken... prut trainer
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
maandag 21 mei 2018 om 16:17
Wat een afgang Ajax , Inter en Palace en dan nog verder naar de 2 divisie in Engeland. Zijn goed begonnen trainerscarriere is nu definitief voorbij, alleen nog wat zakken vullen
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 16:23
Mooie job championship cluppie. Veel mooier dan Heerenveen. Veel fanatieker daar.
Vind ik leuk
Eimersweide +8244
maandag 21 mei 2018 om 16:31
Ha! Graham Potter die ken ik nog uit Championship Manager 93! DML van Birmingham :)
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 16:37
Hij is zeker geen verkeerde trainer, ik zie zijn methode alleen niet 1,2,3 werken in Engeland. Maar we zullen het zien veel geluk!
Vind ik leuk
Bizzy +22440
maandag 21 mei 2018 om 16:41
Natuurlijk is er voor Frank ook een leven na Swansea namelijk Moeskroen, AEK Larnaca, Sankt Paulie etc.... dit is zijn laatste kans om een club met naam te trainen.
Vind ik leuk
stratumseind +187306
maandag 21 mei 2018 om 16:48
Daar gaat Plan B van Flappie en Cash.......
Vind ik leuk
Bizzy +22440
maandag 21 mei 2018 om 17:13
Moah al Ten Hag in de winterstop tweede staat en de Boer degradatie kandidaat is kan er nog een hoop veranderen. Zijn evt aanstelling bij Ajax zou dan een hoog nepotisme gehalte hebben. Maar alles is mogelijk
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 17:23
Hij kan het niet, dit wordt een mislukking.
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
maandag 21 mei 2018 om 17:46
En vindt John dit goed ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws