BBC komt met De Boer-update: eerste gesprekken met Premier League-degradant

    BBC komt met De Boer-update: eerste gesprekken met Premier League-degradant

    maandag 21 mei 2018 om 15:47

    Frank de Boer lijkt een voorname kandidaat te zijn om de nieuwe manager van Swansea City te worden. Volgens de BBC heeft de voormalige Ajax-trainer zelfs al zijn eerste gesprekken met de Premier League-degradant achter de rug.

    De Boer werd onlangs al gelinkt aan een dienstverband in Wales en liet toen weten dat hij 'op dit moment niet uitsluit'. Ook Jaap Stam, zijn voormalige partner in het hart van de Oranje-defensie, zou op het lijstje van Swansea staan: de BBC laat echter in het midden of De Rots van Kampen al contact heeft gehad met Swansea. Graham Potter van de Zweedse Europa League-stuntploeg Östersund is naar verluidt de derde kandidaat.

    De Boer zit al sinds september zonder club, sinds hij door Crystal Palace aan de dijk werd gezet. De afgelopen weken werd de Noord-Hollander in verband gebracht met een dienstverband bij sc Heerenveen én een sensationele rentree bij Ajax.

    Poll

    Swansea een mooie kans voor De Boer?

    (1380 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 21 mei 2018 om 15:49
    Boertje kan straks weer goed boeren
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 15:49
    Het is hem gegund :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:57
    Zeker! Prima trainer.

    Moet zn draai ff vinden.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:15
    Hahah schei uit man bij Ajax natuurlijk uitstekend gedaan maar zegt dat iets over de Boer of over de selectie die Ajax toen had? Verder niks nakkes nada gepresteerd
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +279
    maandag 21 mei 2018 om 16:36
    Dickie degradeert met Sparta, is Dickie in jouw ogen ook niks dan.
    Je bent als trainer goed, zo goed je selectie is.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:52
    Rare vergelijking dickie met Sparta en de boer die inter en crystal heeft gehad na Ajax... Daarnaast geef je indirect antwoord op mijn vraag dat Ajax toen gewoon een goede selectie had.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:12
    Als je Bosvelt voor Robben kan brengen....Dan heb je niet alles
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:41
    Had hij het maar voor Ribben gedaan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4731
    maandag 21 mei 2018 om 18:22
    Arie Ribbens.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3055
    maandag 21 mei 2018 om 17:28
    En over het falen van de concurrentie.

    Kijk maar eens met hoeveel punten Frank kampioen werd.

    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:35
    Ja zeker weten
    Vind ik leuk
    aphex twin +981
    maandag 21 mei 2018 om 18:43
    1 van de drijvende krachten achter de 2e plek in Zuid Afrika?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:36
    Selectie was niet optimaal hoor die hij had.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3055
    maandag 21 mei 2018 om 17:28
    Nog een ontslag en hij mag weer terugkomen naar de Eredivisie waar hij trouwens ook thuis hoort.

    Ik praat dan over Heerenveen of FC Groningen.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4737
    maandag 21 mei 2018 om 16:02
    Inderdaad. Frank lijkt me een prima assistent van Jaap.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:50
    Hij zal het hier toch echt moeten laten zien anders is het met zijn internationale carrière wel voorbij.
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1480
    maandag 21 mei 2018 om 17:40
    Jazeker. Ik weet nog dat - toen hij wegging bij Ajax - hij hautain bedankte voor Anderlecht, want meneer wilde een stapje hogerop. Is Swansea zo'n stap. Ik betwijfel het, maar hij zal nu blij zijn dat hij in ieder geval eventueel nog wat kan krijgen. Voor de top absoluut ongeschikt.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8208
    maandag 21 mei 2018 om 15:50
    Wie wordt dan de opvolger van Ten Hag?
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    maandag 21 mei 2018 om 15:51
    Laat mij het maar doen, minder dan die pannenkoek kan het toch niet.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:53
    Die pannenkoek zal in alles meer zijn dan wat jij ooit in je leven gaat bereiken, pannenkoek!
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    maandag 21 mei 2018 om 15:58
    Ben benieuwd of hij het net als mij kan schoppen tot minister-president dan..
    Vind ik leuk
    stratumseind +134553
    maandag 21 mei 2018 om 16:35
    Goed gesproken Mark
    Vind ik leuk
    Utca030 +7104
    maandag 21 mei 2018 om 15:59
    Marcel keizer.
    Vind ik leuk
    The Eagle +51
    maandag 21 mei 2018 om 16:13
    Jaap Stam ?
    Vind ik leuk
    Hiha +34
    maandag 21 mei 2018 om 17:11
    ieder geval een goedkope
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2096
    maandag 21 mei 2018 om 15:51
    Dit gaat een enorm lastig klus worden. Het championship is een loodzware competitie, waar ongeveer 12 teams proberen te promoveren. Daarnaast staat Swansea er ook niet echt bekend om zijn trainers de tijd te geven.

    De meeste clubs die degraderen uit de PL hebben het erg lastig in het championship, vooral het eerste seizoen. Kijk maar naar Hull, Sunderland, Aston Villa, Norwich en Middleborough!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:57
    Aston villa is gepromoveerd toch? Verder helemaal gelijk, voor verzorgd voetbal geen plek daar en hele rare keuze
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:59
    Aston villa gepromoveerd?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2096
    maandag 21 mei 2018 om 15:59
    Nee, nog niet. Ze staan in de play-off finale tegen Fulham. Ze maken dus nog wel kans. Al denk ik wel dat Fulham wint.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:09
    Ja sorry kreeg alleen die eerste pot mee tegen middlesbrough.. ik hoop wel aston villa overigens
    Vind ik leuk
    kcim +2514
    maandag 21 mei 2018 om 16:38
    Weer een foute keuze van Frank de Boer IMHO.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:52
    Niet doen! Met dit soort clubs kun je niet het spel spelen wat de Bier wilt! Heb je toch wel met Palace gezien.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2096
    maandag 21 mei 2018 om 15:58
    Ik vind niet dat De Boer naar Swansea moet gaan. Maar hij kan daar juist wel zijn spel spelen. Swansea behoort volgend seizoen tot de top van de competitie en heeft ook een aantal goede voetballers rondlopen. Clubs als Fulham en Wolves hebben al bewezen dat het mogelijk is verzorgd voetbal te spelen in die competitie.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    maandag 21 mei 2018 om 15:53
    Dan heeft De Boer mazzel dat die behangrollen-koning daar niet meer rondloopt want dan was hij daar niet binnengekomen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14452
    maandag 21 mei 2018 om 16:24
    Die loopt daar nog steeds rond volgens mij, maar heeft niets meer te zeggen na de verkoop van zijn aandelen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    maandag 21 mei 2018 om 16:26
    Denk dat hij daar even een tijdje niet meer rondloopt Degraaf. Sinds de degradatie is hij daar Kop van Jut geworden.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14452
    maandag 21 mei 2018 om 16:28
    oké, ik dacht toch dat hij er nog steeds rond liep, het zal mij overigens een worst wezen, hahaha
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    maandag 21 mei 2018 om 16:34
    Ik heb het laatst ergens gelezen. Hij ging niet meer heen omdat hij bedreigd werd. Die man boeit mij verder ook niet hoor, ik vindt het een blaaskaak. Altijd maar Swansea dit en Swansea dat maar vervolgens wel ff cashen op zijn aandelen Swansea met als verhaal erachter dat hij zo de weg vrij kon maken voor een nwe eigenaar. Nou dat hebben we gezien. Degradatie dus. En dat is precies de reden dat ze hem daar even niet meer willen zien. Heeft ie weer tijd over om dik te gaan lopen doen bij Ado.
    Vind ik leuk
    zapperboy +420
    maandag 21 mei 2018 om 15:55
    Let op mijn woorden: binnen 11 maanden staat Swansea City voor de volgende degratantie.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1111
    maandag 21 mei 2018 om 15:55
    zou een perfecte kans zijn om weer naam te kunnen maken heeft ook een selectie dat 433 speelt hoop alleen dat ze het ook de tijd geven om het op te bouwen en niet weer na 3 verlies partijen de Boer de weide in sturen ipv het veld.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:57
    Dat zal van Zweden leuk vinden!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21074
    maandag 21 mei 2018 om 15:57
    Ga voor stam joh.

    Of ja,willen ze naar de league one?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:58
    Boer zoekt club
    Vind ik leuk
    RBDK +31
    maandag 21 mei 2018 om 16:00
    Op het tweede niveau. Niet doen Frank. Probeer de Bundesliga, of een Spaanse middenmotor.
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1480
    maandag 21 mei 2018 om 17:43
    Daar komt hij echt niet aan de bak. Hij mag zijn handen dichtknijpen met zo'n kans.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7104
    maandag 21 mei 2018 om 16:01
    Terug brengen naar de premier Leaque, staan de clubs weer voor je in de rij.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    maandag 21 mei 2018 om 16:18
    Dat dacht jij, van het 2 niveau komt hij niet meer terug, dat gebeurd zelden en het voetbal is nog erger, dusnog moeilijker te trainen
    Vind ik leuk
    Utca030 +7104
    maandag 21 mei 2018 om 16:40
    Je weet niet wat ze gaan investeren.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16002
    maandag 21 mei 2018 om 16:42
    Kick and rush football
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    maandag 21 mei 2018 om 17:03
    Idd hots en knots voetbal
    Vind ik leuk
    Bizzy +16002
    maandag 21 mei 2018 om 17:10
    Frank de Boer staat in principe om verzorgd opportunistisch voetbal terwijl in Championsship vecht voetbal wordt gespeeld. Als er problemen zijn bij een Engelse club dan haal je Allerdyce toch ?
    Die had daar beter bij gepast. We gaan het zien
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    maandag 21 mei 2018 om 18:13
    Ja dat balletje breed leggen daar houden ze daar niet van
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    maandag 21 mei 2018 om 16:10
    Zou van karakter spreken als hij deze job neemt.. Mooie club maar een erg taaie opdracht..
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    maandag 21 mei 2018 om 16:16
    Kan die het weer lekker verneuken... prut trainer
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    maandag 21 mei 2018 om 16:17
    Wat een afgang Ajax , Inter en Palace en dan nog verder naar de 2 divisie in Engeland. Zijn goed begonnen trainerscarriere is nu definitief voorbij, alleen nog wat zakken vullen
    Vind ik leuk
    Degraaf +14452
    maandag 21 mei 2018 om 16:26
    Zijn zakken zijn al tot aan de nok gevuld ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    maandag 21 mei 2018 om 17:05
    Nooit genoeg dat weet je toch
    Vind ik leuk
    Degraaf +14452
    maandag 21 mei 2018 om 18:09
    Hahaha, bij sommige inderdaad ja.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 18:18
    Heeft Denkmeer dan iedere eredivisie club op 1na
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:23
    Mooie job championship cluppie. Veel mooier dan Heerenveen. Veel fanatieker daar.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:31
    Ha! Graham Potter die ken ik nog uit Championship Manager 93! DML van Birmingham :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:37
    Hij is zeker geen verkeerde trainer, ik zie zijn methode alleen niet 1,2,3 werken in Engeland. Maar we zullen het zien veel geluk!
    Vind ik leuk
    Bizzy +16002
    maandag 21 mei 2018 om 16:41
    Natuurlijk is er voor Frank ook een leven na Swansea namelijk Moeskroen, AEK Larnaca, Sankt Paulie etc.... dit is zijn laatste kans om een club met naam te trainen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134553
    maandag 21 mei 2018 om 16:48
    Daar gaat Plan B van Flappie en Cash.......
    Vind ik leuk
    Bizzy +16002
    maandag 21 mei 2018 om 17:13
    Moah al Ten Hag in de winterstop tweede staat en de Boer degradatie kandidaat is kan er nog een hoop veranderen. Zijn evt aanstelling bij Ajax zou dan een hoog nepotisme gehalte hebben. Maar alles is mogelijk
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:23
    Hij kan het niet, dit wordt een mislukking.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7680
    maandag 21 mei 2018 om 17:46
    En vindt John dit goed ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    BBC komt met De Boer-update: eerste gesprekken met Premier League-degradant