Middenvelder (22) hoort van Ajax-interesse: Dat is een interessante optie

    Middenvelder (22) hoort van Ajax-interesse: "Dat is een interessante optie"

    maandag 21 mei 2018 om 22:56

    Mathias Jensen weet nog niet of hij deze zomer vertrekt bij FC Nordsjaelland. De middenvelder wordt nadrukkelijk gelinkt aan een transfer naar Ajax. 

    "Ik sluit niets uit", zegt Jensen over een mogelijke transfer tegen Tipsbladet. "De transferwindow is pas net geopend en is nog heel lang open. Het is niet zo dat er ergens een contract klaar ligt dat ik morgen moet ondertekenen. Helemaal niet."

    Celta de Vigo wordt genoemd als geïnteresseerde club, maar Ajax lijkt de favoriet in de strijd om de handtekening van de 22-jarige Deen. "Dat is een interessante optie, maar ik ben blij dat ik nu nog bij Nordsjaelland speel. Ik ben hier pas anderhalf jaar geleden heen gekomen. Ik weet hoe het is om op de bank te zitten, dus ze moeten me wel echt goed kunnen gebruiken", aldus Jensen. 

    De trainer van Nordsjaelland was recent lyrisch over Jensen, die in Denemarken een contract tot 2020 heeft. 

    Plaats een reactie

    maandag 21 mei 2018 om 22:59
    https://strawpoll.com/d7a9768e
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +364
    maandag 21 mei 2018 om 22:59
    Welke speler wordt er nou niet aan Ajax gelinkt :p... Ze hebben toch aardig veel middenvelders daar?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:04
    Alleen dat er veel geld in Amsterdam zit? Ze geven het toch niet uit aan salarissen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:30
    Lol grappig dat het altijd de zelfde psv sukkels als eerste reageren op een Ajax bericht jaloezie druipt er vanaf
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:30
    Beetje extra geld zou niet verkeerd staan bij PSV inderdaad. Maar daar zou je op het veld meer van terug zien. Geef alleen mijn mening. En mij dan uitmaken van sukkel. Dat zegt meer over je eigen niveau
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:32
    Ik ben ook Ajacied en vind de vijandigheid onder de verschillende supporters op dit forum vaak grappig, maar veelal een beetje gezanik in het niets. Bierprof heeft toch gewoon gelijk als hij stelt dat Ajax wat meer de portemonnee zou moeten trekken zodat ze zich in een beter positie qua spelers kunnen manoeuvreren en zo ook Europees wat meer zouden kunnen meedoen. Is goed voor Ajax, psv, Feyenoord en de rest van de competitie.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:08
    De spelers van de Graafschap want die liggen eruit bij Sjaark zwart.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 23:19
    Zijn trainer is lyrisch .... dat vinden ze in amsterdam een mooi woord, een perfecte match dus.....
    Vind ik leuk
    Dezeun +2450
    maandag 21 mei 2018 om 23:20
    Kopen ajax wie weet word dit wel een goede
    Vind ik leuk
    Romario9 +9406
    maandag 21 mei 2018 om 23:43
    Dat lijkt wel het aankoopbeleid bij Ajax idd. Koop er gewoon een stuk of drie voor iedere positie en wie weet zit er een goeie tussen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:34
    Dat zouden ze in Eindhoven en Rotterdam toch ook willen, of denk je dat ze het daar liever op één paard inzetten? Klets niet zo slap man. Kijk naar Europese top en subtop clubs, daar hebben ze ook makkelijk een schaduwelftal naast de basis. Als je nog iets wil dan moet je een brede selectie hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:32
    Yeh kopen d'r weer een.
    Koopclub
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6100
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:14
    Hoeveel middenvelders heeft Ajax nodig dan?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18208
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:34
    Next
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:05
    Komt ook niet ,gaat naar AZ of Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Objectief +2813
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:44
    Geen Zuid-Amerikaan? Hmm.. fake news dus
    Vind ik leuk