Nederlandse spits ging viral met interview: Heel eerlijk, ik ben een jankerd

    Nederlandse spits ging viral met interview: "Heel eerlijk, ik ben een jankerd"

    dinsdag 22 mei 2018 om 17:59

    Mark de Vries ging met zijn interview na het duel tussen SC Cambuur en AGOVV viral. Het contract van de voormalig Nederlandse spits werd door de Leeuwarders niet verlengd en toen dat tijdens het interview ter sprake kwam, werd De Vries emotioneel. De Vries geeft aan dat hij van nature een emotioneel persoon is.

    "Heel eerlijk, ik ben een jankerd", geeft hij toe in gesprek met VICE Sports. "Als ik ga vertellen wat ik voor mijn kinderen voel, kan ik zo in huilen uitbarsten. Mijn leven draait om mijn kinderen, voetbal is dan heel even bijzaak. Bij gebeurtenissen in het voetbal kan ik ook emotioneel worden. Dat gevoel zit heel diep."

    De Vries (42) is momenteel hoofdtrainer van het Hongaarse Budapest Honvéd. "Dit seizoen raakte bij ons Filip Holender voor een Champions League-wedstrijd geblesseerd. Ik wist meteen dat hij niet ging spelen en zo'n mooie wedstrijd zou missen. Ik heb zelf elf keer gespeeld in de UEFA Cup en ook gescoord."

    "Zo'n wedstrijd is het mooiste dat er is. Het team zou een geweldige ervaring hebben, terwijl Filip dat ging missen. Ik stond te huilen op het veld. Ik kan keihard zijn, maar als ik me kan identificeren met iemand, dan raakt me dat heel diep. De tranen komen dan vanzelf."

    Plaats een reactie

    Dezeun +4592
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:01
    De nieuwe man
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:37
    Op YouTube staat een geweldig filmpje van deze legend ik een Schotse kroeg!! Daar voor altijd een held, scoorde 3x bij zijn debuut
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:03
    Tissue!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:03
    Hebben ze bij VP een doos met oude knipsels van zolder gehaald?
    Vind ik leuk
    Romario9 +11725
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:10
    VICE interviews zijn altijd wel goed voor een aantal VP artikeltjes.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:57
    Lijkt het wel op, maar deze blijft wel mooi!
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:04
    Zou hem dan wellis in Nederland willen zien als trainer elk interview na een blessure van een speler heb je tranen in beeld.

    Maar mooi dat hij zo mee voelt met een speler.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:16
    Doe maar niet. Gaat het publiek wekelijks met witte zakboekje zwaaien.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:20
    Dat is wel praktisch in dit geval ;), kan die zo de tribune oplopen en heeft hij een voorraad voor een maand.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:22
    Wordt ie straks overmand door emotie omdat de supporters het zo goed met hem voorhebben.
    Vind ik leuk
    Mossie +55
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:10
    Prima toch ! Ik vond het toen mooi en nog steeds.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:23
    Geeft niks als je met hart en ziel speelt mark!
    Vind ik leuk
    Pvm9 +812
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:23
    Met dumpert logo...
    Vind ik leuk
    De Hout +1721
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:38
    Gevoelige mensen hebben een hoge intelligentie.
    Vind ik leuk
    Itsese +4630
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:40
    Lekker weer hoor zo’n titel:) denk je wat leuks te gaan lezen, is het de oude spits van SC Cambuur en Dundee en nog vele ander clubs...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 18:42]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:45
    Echte mannen huilen Mark!
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    woensdag 23 mei 2018 om 02:12
    Juist. Het is moeilijker om je emoties te laten zien, dan jezelf groot te houden...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2965
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:07
    'Viral' is het nieuwe stopwoordje van Millenials. En lijkt een doel op zich.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7317
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:09
    Het is inderdaad een jankerd. Ik kwam hem ooit tegen bij de Nettorama en daar liep hij huilend rond op de groenteafdeling. Hij gilde het uit "Er zijn geen bramen meer, huuuuuuuuuhuuuhuu"
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:46
    Toch goed om te zien dat in een land als Hongarije hij gewoon hoofdcoach kan zijn, ondanks dat een grote racist aan het hoofd van dat land staat.
    Vind ik leuk
    Enw02 +516
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:27
    Vervelende vent met zo doorvragen over die brief.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +444
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:47
    Strijder
    Vind ik leuk