Oud-Ajacied Eriksen getipt door voorganger: 'Goed genoeg voor Barça of Real'

    Oud-Ajacied Eriksen getipt door voorganger: 'Goed genoeg voor Barça of Real'

    dinsdag 22 mei 2018 om 23:08

    Oud-Ajacied Christian Eriksen is in staat om de absolute top te halen, denkt landgenoot Michael Laudrup. De iconische oud-middenvelder kwam zelf uit voor FC Barcelona én Real Madrid en denkt dat Eriksen ooit in zijn voetsporen kan treden.

    "Dat zeg ik niet omdat hij een Deen is, maar hij heeft er absoluut de kwaliteiten voor", vertelt Laudrup in De FOX Sports-documentaire De Denen van Perez. "Hij is goed genoeg om op het middenveld van Barcelona of Real Madrid te spelen, als een soort Andrés Iniesta of Luka Modric. Daar heb ik geen twijfels over."

    Laudrup, die in 1998 zijn carrière afsloot bij Ajax, is vol bewondering over de manier waarop Eriksen zich heeft ontwikkeld. "Hij heeft de klassieke route genomen. Hij begon in Denemarken en ontwikkelde zich later bij Ajax en Tottenham Hotspur. Hij heeft de tijd genomen om uit te groeien tot een dragende kracht bij een team, net onder de absolute top."

    Plaats een reactie

    GaoYao +5069
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:12
    Roep ik al jaren. Absolute topspeler!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:12
    Dat kan hij zeker aan!! Makkelijk
    Vind ik leuk
    GaoYao +5069
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:18
    Had verwacht dat ze hem bij Barcelona gingen halen maar het werd Philippe Coutinho.. Vind Eriksen persoonlijk beter..
    Vind ik leuk
    J de Wit +907
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:21
    Ik zou ze graag als duo willen zien. De nieuwe iniesta/xavi duo
    Vind ik leuk
    GaoYao +5069
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:23
    Ik denk dat het ego van Coutinho te groot is om in dienst van iemand te spelen..
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 03:40
    Coutinho heeft alles behalve een groot ego. Is een geweldige gast die het niet uitmaakt waar die speelt en ook echt vecht voor zijn team
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:27
    zijn verschillende types
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:12
    Ik gooi het er nog maar is uit. Mensen die het niet willen lezen moeten maar lekker verder scrollen, maar ik ga het zeggen. Ik zeg het echt en alweer een winnaar. Een echte Ajacied in hart en nieren die makkelijk mee kan met de wereldtop. Trots op ons talenten en op Ajax.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:13
    Ik als psver ben het met je volledig eens! Waarom haat voor een goeie speler
    Vind ik leuk
    BomB +0
    woensdag 23 mei 2018 om 11:11
    Opgeleid talent van Odense, gekocht door Ajax op zn 16e. Ook knap trouwens, goede talenten kopen 👍
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:13
    Dat roep ik al jaren, typische Barcelona-speler, helemaal nu Iniesta weg gaat..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:14
    Dan zal Eriksen onderhand wel die stap moeten maken. Met alle respect maar Tottenham is toch een soort budget topclub. Die zijn niet bereid om te investeren om echt mee te doen voor de titel laat staan CL. Nu zijn de Barcelona’s van deze wereld nog bereid om tientallen miljoenen neer te leggen voor een speler als Eriksen. Als hij richting de dertig gaat wordt hij te oud om nog flink in te investeren.

    Zelfs geldt voor Kane overigens, als die prijzen wil winnen zal hij moeten vertrekken.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 08:58
    Zo zie ik Tottenham inderdaad ook. Ze willen om de een of andere reden geen topclub worden. Alles grote spelers worden altijd verkocht. Of het nu Kane is of Alli. Eriksen of Bale en Modric destijds.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:18
    Kansloos. Iniesta is onvervangbaar.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mr. O +565
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:46
    Dat ben je behoorlijk met zo’n opmerking
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    woensdag 23 mei 2018 om 05:54
    Er zal toch iemand zijn plek moeten opvullen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2499
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:25
    Hij is geen Iniesta en zal het ook nooit worden. Desondanks denk ik wel dat hij het niveau makkelijk aankan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:26
    wat een dom bericht zeg wie is wel een iniesta en wie zal het ooit worden ? niemand er is maar 1 iniesta als nog is eriksen een topper die bij barca hoort en past
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    woensdag 23 mei 2018 om 08:14
    Ja Tony Iniesta zelf, wat een ruk reacie.
    Vind ik leuk
    Gerro +5386
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:31
    Als Laudrup het zegt dan moet barca daar maar eens naar luisteren.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:36
    Het is ook gewoon een geweldige voetballer natuurlijk, maar buiten dat komt hij bij mij ook altijd over als een hele sympathieke gozer.
    Nooit gezeur, een bescheiden jongen en hij gedraagt zich ook gewoon normaal.
    Tegenwoordig lopen er veel van die haantjes rond die denken dat ze helemaal geweldig zijn, maar Eriksen komt heel nuchter over en is gewoon lekker zichzelf gebleven.
    Top voetballer en een top persoon.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2752
    woensdag 23 mei 2018 om 07:43
    Inderdaad! Als ik hem nu zie, zie ik eigenlijk nog steeds dezelfde Erikssen als toen hij bij Ajax 1 aan sloot. Uiteraard wel 10 klassen beter nu
    Vind ik leuk
    Bocajuun +57
    woensdag 23 mei 2018 om 00:09
    Als je de kans krijg zou ik gaan Chris! Meespelen voor de prijzen! Bijna elk jaar kampioen worden en mischien weer keertje meedoen voor de CL zege!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:24
    die gaat binnen 1 of 2 seizoenen naar Barca het Ajax van spanje
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 23 mei 2018 om 01:02
    Dat was toen hij nog voor ajax speelde al klaar voor en had hij jaren geleden al moeten doen. Bij Barca zou hij nog veel beter tot zijn recht komen dan bij de Spurs.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 23 mei 2018 om 01:00
    Deze speler was altijd al geniaal
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 03:44
    Iedereen weet dit al voor jaren, het is niet dat er hier iets speciaals wordt gezegd. Leuk dat er mensen reacties plaatsen van ik roep dit al jaren enzovoort, maar heel veel zeggen dit al. Presteert al jaren op topniveau en zou zeker de absolute top aankunnen. Alleen tot een transfer komt het niet om een of andere reden. Misschien dat Eriksen Spurs alleen verlaat als de juiste club hem kan binnenhalen
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    woensdag 23 mei 2018 om 06:33
    Zeker wel past prima bij barca.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:27
    Sukkeltje..
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    woensdag 23 mei 2018 om 08:45
    Heb je ook nog iets nuttigs te melden?

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    woensdag 23 mei 2018 om 07:52
    Naar Barca! Wat een middenveld heb je dan als je Busquets, Rakitic, Eriksen en Coutinho kunt opstellen! Geweldig!
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    woensdag 23 mei 2018 om 09:47
    Vind Sergej Milinković-Savić beter dan Eriksen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Oud-Ajacied Eriksen getipt door voorganger: 'Goed genoeg voor Barça of Real'