'PSV opent onderhandelingen met Man City: vraagprijs nog een probleem'

'PSV opent onderhandelingen met Man City: vraagprijs nog een probleem'

Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2018 om 06:55wo 23-05-2018 om 06:55

PSV is met Manchester City in gesprek over de transfer van Angelino. Dat meldt het Eindhovens Dagblad woensdag. Voorlopig lijkt de vraagprijs die City hanteert voor de Spaanse back nog een sta in de weg. 

Afgelopen januari klopte PSV ook al in Manchester aan voor de 21-jarige Angelino. De kampioen van Engeland zei toen dat de vleugelverdediger, destijds nog op huurbasis actief bij NAC Breda, een slordige tien miljoen euro moest kosten.

Een dergelijke transfersom is volgens het ED onbespreekbaar voor PSV. De Eindhovenaren denken zelf aan maximaal de helft van dat bedrag. Goed nieuws voor PSV: Angelino ziet een transfer naar de kampioen van Nederland zelf wel zitten. Dinsdag meldde BN DeStem dat ook Ajax Angelino op het verlanglijstje heeft staan. De linksback heeft een voorkeur voor een overstap naar PSV.

De topclub uit Noord-Brabant is ondertussen ook druk bezig met de komst van Denzel Dumfries. Een eerste bod op de back van sc Heerenveen werd geweigerd

Plaats een reactie

PoepWagen +1978
woensdag 23 mei 2018 om 07:06
PSV wil weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten hoor, word toch eens wakker!
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 07:22
Wie wil dat nou niet??
Vind ik leuk
Vvgimmurt +518
woensdag 23 mei 2018 om 07:47
Dat heet onderhandelen... en de prijzen zijn al als waanzin dus ik vindt het nog gek zo niet...
Vind ik leuk
B. Alrond +1671
woensdag 23 mei 2018 om 07:58
Helaas is 10 miljoen voor een Engelse club, wat een half miljoen is voor een NL club.
Vind ik leuk
Vvgimmurt +518
woensdag 23 mei 2018 om 08:01
Ja en toch kan psv een beetje afdingen dat is het enigste wat ze willen. Die komt echt wel en na het wk zijn de spelers die weg gaan sowieso weg.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28480
woensdag 23 mei 2018 om 07:50
Slimmer dan structureel teveel te betalen waar andere clubs een handje van hebben..
Vind ik leuk
Korm +38393
woensdag 23 mei 2018 om 07:51
En toch gaat het ze lukken :)
Vind ik leuk
Nas Ba +118
woensdag 23 mei 2018 om 08:14
Poepwagen

Dat heet onderhandelen of moet je zo maar 10 miljoen betalen. Zal wel rond 6/7 miljoen worden
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 07:06
Ach gossie.....willen de Lampkes weer voor een dubbeltje op de eerste rij gaan zitten?....
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
woensdag 23 mei 2018 om 07:09
Jaja,dan is t toch wel lekker als je 175 miljoen op t bankie hebt staan! Nu wordt je steeds uitgelachen!
Vind ik leuk
Smithsonian +38219
woensdag 23 mei 2018 om 07:15
Geld op daar?
Vind ik leuk
dezink +1160
woensdag 23 mei 2018 om 07:22
Laat ik hem inkoppen voor je....we hebben de Gemeente Eindhoven nog ...
Vind ik leuk
Jafio +2000
woensdag 23 mei 2018 om 07:17
Gewoon laten betalen want Nac krijgt een percentage van het geld. Dus volle mep aub stelletje gieren.
Vind ik leuk
Korm +38393
woensdag 23 mei 2018 om 07:53
waarom zou NAC een percentage krijgen?
Vind ik leuk
B. Alrond +1671
woensdag 23 mei 2018 om 08:00
NAC krijgt hetzelfde als Ajax: helemaal niets. Bij huur van een speler krijg je echt geen doorverkooppercentage oid. hooguit ene soort va nopleidingsvergoeding. Die is vaak vast, en is bijv. 100.000, ongeacht de verkoopprijs.
Vind ik leuk
Jafio +2000
woensdag 23 mei 2018 om 08:11
Je praat zonder dat je kennis van zaken hebt. Nac leent spelers van Man City en mochten deze na dit seizoen verkocht worden of naar het eerste doorstoten dan krijgt Nac een percentage van de opbrengst. Ze spelen zich namelijk via Nac in de kijker en daarvoor wordt Nac beloont met een percentage!
Vind ik leuk
Nas Ba +118
woensdag 23 mei 2018 om 08:23
Jafio, jullie mogen blij zijn dat jullie ze mochten huren, anders zaten jullie volgend jaar waarschijnlijk een divisie lager en dan nog een percentage vragen. Wie zijn nou de gieren???
Vind ik leuk
WG +724
woensdag 23 mei 2018 om 08:51
NAC krijgt een percentage van de transferopbrengsten wanneer een speler na de uitleenperiode bij NAC wordt verkocht. Dat staat contractueel vast. Dus ja, laat het bedrag maar lekker oplopen, NAC kan hier dubbel van profiteren; 1. omdat NAC een speler heeft kunnen lenen die ze normaal nooit hadden kunnen krijgen 2. ze gaan er nog financieel op vooruit.
Vind ik leuk
De Haan +379
woensdag 23 mei 2018 om 07:23
Goede speler. Daar hangt nou een maal een prijskaartje aan
Vind ik leuk
Korm +38393
woensdag 23 mei 2018 om 07:50
Dat zijn wel 2 backs die moeten komen! Ben benieuwd wat PSV op het middenveld gaat doen.
Vind ik leuk
SvL +375
woensdag 23 mei 2018 om 08:07
Constructie proberen waarbij 5 miljoen +doorverkoopconstructie kunt toepassen . Waar is brandssie als je die nodig hebt :(
Vind ik leuk
Dorzon +4446
woensdag 23 mei 2018 om 12:48
die is bij everton ;-)
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 09:02
10 miljoen is wel heel veel voor psv. Die 5 moet te doen zijn lijkt mij.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 09:31
ANGELINO... voor welke club hij ook gaat spelen...diepe buiging vanaf de B-Side
Vind ik leuk
Gerro +7978
woensdag 23 mei 2018 om 12:32
Tja met Man C valt niet te sollen os geen heereveen dus psv zal gewoon flink moeten betalen. Maar wellicht dat Man C de optie geeft hem voor 5 miljoen te kunnen krijgen maar dat 50% van de transferrechten dan bij City blijven.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 13:49
Dumfries en Angelino komen echt niet voor een appel en ei naar Eindhoven. Daar kun je op wachten...
Vind ik leuk
Dorzon +4446
woensdag 23 mei 2018 om 12:47
koopclub
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 13:47
jaja, PSV wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Kan ook niet anders...
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 17:22
Zo kun je dus met Philips geld een kampioenschap proberen te kopen. En onze gedetineerden werken verplicht voor Philips voor 3e 50 per dag...
Vind ik leuk
14forever +8911
woensdag 23 mei 2018 om 17:28
Ben benieuwd hoeveel ze uiteindelijk gaan betalen voor die 2. 2 jonge backs die genoeg upside hebben.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 09:07
hallo Waarom Angelino? De lampekapjes hebben toch hun topverdediger al binnen? (Viergever) Dus.... En zonder geld kun je niks! Als Ajax Angelino wil hebben dan kopen ze hem direct! maar ze moeten wachten tot na de WK. of die Argentijn blijft ? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws