'PSV opent onderhandelingen met Man City: vraagprijs nog een probleem'

    'PSV opent onderhandelingen met Man City: vraagprijs nog een probleem'

    woensdag 23 mei 2018 om 06:55

    PSV is met Manchester City in gesprek over de transfer van Angelino. Dat meldt het Eindhovens Dagblad woensdag. Voorlopig lijkt de vraagprijs die City hanteert voor de Spaanse back nog een sta in de weg. 

    Afgelopen januari klopte PSV ook al in Manchester aan voor de 21-jarige Angelino. De kampioen van Engeland zei toen dat de vleugelverdediger, destijds nog op huurbasis actief bij NAC Breda, een slordige tien miljoen euro moest kosten.

    Een dergelijke transfersom is volgens het ED onbespreekbaar voor PSV. De Eindhovenaren denken zelf aan maximaal de helft van dat bedrag. Goed nieuws voor PSV: Angelino ziet een transfer naar de kampioen van Nederland zelf wel zitten. Dinsdag meldde BN DeStem dat ook Ajax Angelino op het verlanglijstje heeft staan. De linksback heeft een voorkeur voor een overstap naar PSV.

    De topclub uit Noord-Brabant is ondertussen ook druk bezig met de komst van Denzel Dumfries. Een eerste bod op de back van sc Heerenveen werd geweigerd

    Plaats een reactie

    woensdag 23 mei 2018 om 07:04
    Alweer een eigen talent huren haha
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:13
    Heb je niet een keer wat beters? en dat haha wordt ook verveled.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:23
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    woensdag 23 mei 2018 om 07:46
    Ben blij dat jij het nog kan zeggen als ajacied!! Iemand met verstand ;)
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1183
    woensdag 23 mei 2018 om 09:13
    Hij weet ook niet hoe snel hij moet reageren, hoop overigens dat Angelino in de eredivisie blijft en bij wie zou me verder worst wezen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    woensdag 23 mei 2018 om 09:16
    Mij ook niet maar zie hem graag naar psv komen.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1183
    woensdag 23 mei 2018 om 09:35
    Het maakt je dus wel uit naar wie hij toe gaat.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    woensdag 23 mei 2018 om 09:41
    Ik zeg toch niet moet!!! Ik zeg graag als iemand anders hem contracteerd dan zal het zo zijn. Dan maar pech en een nieuwe zoeken....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    dezink +1139
    woensdag 23 mei 2018 om 07:17
    Ben je boos omdat Ajax geen Brabantse Turk wil huren om continue PSV af te zeiken ? Je bent er best goed in moet ik zeggen , ga eens iets nuttigs doen met je talenten .
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:37
    Jij zal nooit ook eens iets normaals over psv neer zetten gozer, kom op er zijn ook menigte psvers die normaal over AJAX praten.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:39
    Ik ga mijn best doen gozer.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:40
    Dank u dank u
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    woensdag 23 mei 2018 om 08:41
    Beter dan veel geld betalen, en ze bij jong laten spelen.
    Vind ik leuk
    mitchelg +48
    woensdag 23 mei 2018 om 14:28
    volgens mij betalen jullie alweer 8 miljoen voor een argentijn ....dat is denk ik de 10e aankoop dit jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:04
    10 mil voor een back... kom nou toch op.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1561
    woensdag 23 mei 2018 om 07:06
    PSV wil weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten hoor, word toch eens wakker!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:22
    Wie wil dat nou niet??
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 07:30
    Inderdaad heel dom om af te dingen op de vraagprijs.....🙄🙄🙄
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:42
    Angelino zelf wilt graag bij ons spelen daarom bieden ze de helft, denk dat ze op 6 a 7 miljoen met bonussen.
    Vind ik leuk
    WG +732
    woensdag 23 mei 2018 om 09:06
    De onderhandeling gaat tussen 2 clubs, daarna komen pas de arbeidsvoorwaarden aan bod die tussen de kopende club en de zaakwaarnemer worden besproken. Kortom; wat Angelino wilt is in deze fase niet zo relevant. Wat wel relevant is wat Man City wilt, of het onderste uit de kan of flexibel omgaan en een goed onderkomen vinden voor Angelino. Ik vrees voor het eerste, gezien het model van Man City.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:31
    Daar zal het uiteindelijk wel op uit gaan komen denk ik ja. Heeft PSV een goede speler aan.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    woensdag 23 mei 2018 om 07:47
    Dat heet onderhandelen... en de prijzen zijn al als waanzin dus ik vindt het nog gek zo niet...
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1218
    woensdag 23 mei 2018 om 07:58
    Helaas is 10 miljoen voor een Engelse club, wat een half miljoen is voor een NL club.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    woensdag 23 mei 2018 om 08:01
    Ja en toch kan psv een beetje afdingen dat is het enigste wat ze willen. Die komt echt wel en na het wk zijn de spelers die weg gaan sowieso weg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24107
    woensdag 23 mei 2018 om 07:50
    Slimmer dan structureel teveel te betalen waar andere clubs een handje van hebben..
    Vind ik leuk
    Korm +31013
    woensdag 23 mei 2018 om 07:51
    En toch gaat het ze lukken :)
    Vind ik leuk
    Nas Ba +120
    woensdag 23 mei 2018 om 08:14
    Poepwagen

    Dat heet onderhandelen of moet je zo maar 10 miljoen betalen. Zal wel rond 6/7 miljoen worden
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:06
    Ach gossie.....willen de Lampkes weer voor een dubbeltje op de eerste rij gaan zitten?....
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3074
    woensdag 23 mei 2018 om 07:28
    Ja. Begrijpelijk, toch?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 23 mei 2018 om 07:09
    Jaja,dan is t toch wel lekker als je 175 miljoen op t bankie hebt staan! Nu wordt je steeds uitgelachen!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 07:27
    Dat hebben jullie niet. Weer zo’n na papegaaier. Bekijk gewoon de jaarrekening een keer voordat je dit soort onzin verkondigd. Die zegt in de allerlaatste gedeponeerde versie dat ajax 65 miljoen als liquide middelen heeft. Dus snap die 175 niet zo..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 07:27]
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 08:05
    175.000.000 is het eigen vermogen.
    En is ligt aanzien,lijk hoger dan bij PSV
    In september 2017 was het eigen vermogen van PSV 34.000.000
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 08:12
    Ja dat weet ik dat dat het eigen vermogen is maar daarmee kun je niet direct iets kopen. Kopen doe je met geld.
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 08:15
    Wat zou je moeten kopen wat meer kost dan de 65 mlj die je noiemde?
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 08:18
    PSV is gezond. En Ajax heeft mazzel gehad met de beursgang op dat moment.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24955
    woensdag 23 mei 2018 om 08:27
    De beursgang was een vrij groot fiasco. Dat geld is ook allang op. Wat we nu hebben komt vooral door Overmars.
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 09:29
    Er was toen geld beschikbaar. En wat daarna met de koers gebeurd is minder van direct belang. Het hele aandeel is idioot. Overmars kwam tyijdens de kampioenschappen en heeft Ajax superrijk gemaakt. Op een een PSV fan na die kennelijk alleen na bankafschriften kijkt
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 18:13
    Wel bijna 60 miljoen opgeleverd destijds...dus fiasco???
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24955
    woensdag 23 mei 2018 om 18:19
    Je hebt gelijk. Dat zei ik verkeerd. Ik bedoelde hoe er toen met dat geld is omgegaan.
    60 miljoen ophalen is natuurlijk altijd goed.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 23 mei 2018 om 08:35
    Volgens de officiële Ajax website is t wel degelijk 175 M. Eigenlijk elke website meld dit.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 08:42
    Complete onzin!! Het is zoals hierboven beschreven 175 miljoen eigen vermogen en dat is geen bankstand maar een (simpel geformuleerde) optelsom van alle winsten uit het verleden tm nu. Daarmee koop je dus niets. Je werkelijk te besteden bedrag staat op de bank onder liquide middelen.

    Kijk anders even hier: https://www.ajax.nl/zoekresultaten.htm?q=jaarrekening

    Dan ajax jaarverslag 16/17, vervolgens pagina 46. Daar staat dit:
    Liquide middelen (10) 62.651

    Overigens staat het eigen vermogen in deze jaarrekening op 158 miljoen ipv 175. Neem aan dat die 175 de meest actuele versie is maar die is nog niet officieel bekend.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 23 mei 2018 om 08:50
    Maar daar hebben alle clubs last van.Ik ben geen econoom, maar ik kan wel tellen.En zie dat er enorme bedragen binnen geharkt zijn.Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 08:57
    Dat betwist ik ook niet maar de veronderstelling dat ajax 175 miljoen in kas heeft klopt gewoon niet. Dat het meer dan 100 miljoen minder is scheelt nogal.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 09:33
    Wie beweert steeds in kas?
    Als je snel meer geld nodig hebt dan de 65 miljoen dan zijn banken echt bereidt om snel geld te lenen. Ze hebben namelijk een behoorlijke zekerheid met de overige 110 miljoen aan eigen vermogen.
    Als je op zoń eenzijdige manier naar de balans van PSV gaat kijken dan lijkt het ook pure armoede. Terwijl de club gewoon gezond is
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 09:50
    Ik reageer op de opmerking dat er 175 mln “ op het bankie staat “
    Vind ik leuk
    plein19 +1409
    woensdag 23 mei 2018 om 10:07
    oke. maar heel uitgebreid. En wat maakt het uit. Ajax geeft toch niet meer uit dan 25 miljoen in een jaar. En dat staat wel op een bankafschrift
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 23 mei 2018 om 14:09
    Maar we hebben allemaal die bedragen gezien wat er bij Ajax binnenkomt.Als ik al die transfers optel en aftel vd laatste pak m beet 6 jaar.Dan kom ik toch echt op dit soort bedragen uit.Die komen allemaal binnen bij Ajax.Mag dan geen econoom zijn, maar iedereen kan zo wel zien dat het financieel met Ajax uitstekend gaat.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 14:52
    Denk je dat er geen salariskosten overgemaakt moet worden?? Huur?? Gas water electra, accountantskosten etc.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 23 mei 2018 om 20:13
    Das bij jouw club allemaal gratis dan? Die kosten heeft iedereen.Feit blijft dat Ajax veel meer binnen heeft geharkt dan PSV.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 20:23
    Klopt maar volgens mij wil je gewoon niet begrijpen waarom ik deze discussie aanzwengel. Lees het nog een keer terug aub! Verder kunnen we er nu beter een punt achter zetten.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 23 mei 2018 om 20:29
    Ik begrijp je prima,maar m'n boerenverstand ziet gewoon al die dikke transfersommen.En dat is een enorm verschil met de concurrentie.punt.
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    woensdag 23 mei 2018 om 09:07
    Eigen vermogen is bezittingen min schulden. Zegt iets over hoe gezond de club is.
    Je hebt inderdaad gelijk dat je naar de liquide middelen moet kijken om te zien hoeveel geld er op de bank staat. Dit geld kan direct worden uitgegeven en geeft je een voorsprong op andere clubs. Bij Ajax is dit potje dus 65 miljoen. De fout wordt vaak gemaakt dat mensen denken dat EV geld is wat direct uitgegeven kan worden.
    Vind ik leuk
    Bolle twin +210
    woensdag 23 mei 2018 om 09:16
    Jonge heeft geen zin ze snappen het niet zijn ze net iets te dom voor
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    woensdag 23 mei 2018 om 07:15
    Geld op daar?
    Vind ik leuk
    dezink +1139
    woensdag 23 mei 2018 om 07:22
    Laat ik hem inkoppen voor je....we hebben de Gemeente Eindhoven nog ...
    Vind ik leuk
    Jafio +1567
    woensdag 23 mei 2018 om 07:17
    Gewoon laten betalen want Nac krijgt een percentage van het geld. Dus volle mep aub stelletje gieren.
    Vind ik leuk
    Korm +31013
    woensdag 23 mei 2018 om 07:53
    waarom zou NAC een percentage krijgen?
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1218
    woensdag 23 mei 2018 om 08:00
    NAC krijgt hetzelfde als Ajax: helemaal niets. Bij huur van een speler krijg je echt geen doorverkooppercentage oid. hooguit ene soort va nopleidingsvergoeding. Die is vaak vast, en is bijv. 100.000, ongeacht de verkoopprijs.
    Vind ik leuk
    Jafio +1567
    woensdag 23 mei 2018 om 08:11
    Je praat zonder dat je kennis van zaken hebt. Nac leent spelers van Man City en mochten deze na dit seizoen verkocht worden of naar het eerste doorstoten dan krijgt Nac een percentage van de opbrengst. Ze spelen zich namelijk via Nac in de kijker en daarvoor wordt Nac beloont met een percentage!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 08:58
    Das wel mooi geregeld als dat zo is.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:09
    Het is zo. Staat al vanaf het begin vast. Bij NAC zijn ze niet gek (lang natuurlijk wel geweest, maar de huidige knoppendraaiers lijken goed werk te doen) en dus kijken ze bij de City-deal hoe er op de lange termijn geld wat verdiend kan worden met het ontwikkelen van jonge spelers. Zelfs als ze niet bij NAC onder contract staan. Dat gebeurt dus op deze manier.

    Dat dit nooit duidelijk is geworden komt doordat de City-deal-bashers liever zonder kennis van zaken wilden roepen "zo bouw je nooit wat op!"
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:38
    Sukkel
    Vind ik leuk
    Nas Ba +120
    woensdag 23 mei 2018 om 08:23
    Jafio, jullie mogen blij zijn dat jullie ze mochten huren, anders zaten jullie volgend jaar waarschijnlijk een divisie lager en dan nog een percentage vragen. Wie zijn nou de gieren???
    Vind ik leuk
    WG +732
    woensdag 23 mei 2018 om 08:51
    NAC krijgt een percentage van de transferopbrengsten wanneer een speler na de uitleenperiode bij NAC wordt verkocht. Dat staat contractueel vast. Dus ja, laat het bedrag maar lekker oplopen, NAC kan hier dubbel van profiteren; 1. omdat NAC een speler heeft kunnen lenen die ze normaal nooit hadden kunnen krijgen 2. ze gaan er nog financieel op vooruit.
    Vind ik leuk
    De Haan +175
    woensdag 23 mei 2018 om 07:23
    Goede speler. Daar hangt nou een maal een prijskaartje aan
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    woensdag 23 mei 2018 om 07:29
    Misschien moeten we met Psv ook maar naar de beurs gaan. Ajax heeft er ook bijna 60 miljoen mee opgehaald in 1998.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:50
    Je vergeet dat de gemeente Amsterdam om Ajax te redden toen voor ruim 37mln euro fopaandelen gekocht had, Ajax zou een middenmoot clubje worden omdat ze geen geld en een klein bouwvallig stadionnetje hadden waar maar 19000 man kwam kijken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 23 mei 2018 om 08:41
    Hoezo? Wij huren t toch voor een goede prijs.Zie t probleem niet.Ajax was gewoon toe aan een groter stadion.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:18
    Waar ze zelf geen rode cent voor hadden, vandaar dat de gemeente Ajax geholpen heeft.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 25 mei 2018 om 05:51
    De ArenA heeft 130 miljoen gekost.Ajax heeft inmiddels al meer huur betaald dan die som.
    Vind ik leuk
    Korm +31013
    woensdag 23 mei 2018 om 07:50
    Dat zijn wel 2 backs die moeten komen! Ben benieuwd wat PSV op het middenveld gaat doen.
    Vind ik leuk
    SvL +201
    woensdag 23 mei 2018 om 08:07
    Constructie proberen waarbij 5 miljoen +doorverkoopconstructie kunt toepassen . Waar is brandssie als je die nodig hebt :(
    Vind ik leuk
    Dorzon +4175
    woensdag 23 mei 2018 om 12:48
    die is bij everton ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 09:02
    10 miljoen is wel heel veel voor psv. Die 5 moet te doen zijn lijkt mij.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 09:31
    ANGELINO... voor welke club hij ook gaat spelen...diepe buiging vanaf de B-Side
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1198
    woensdag 23 mei 2018 om 10:44
    Nou Ajax tik die 10 miljoen af dan kun je Sinkgraven wegdoen en dan heb je 2 fatsoenlijke linkbacks
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    woensdag 23 mei 2018 om 12:32
    Tja met Man C valt niet te sollen os geen heereveen dus psv zal gewoon flink moeten betalen. Maar wellicht dat Man C de optie geeft hem voor 5 miljoen te kunnen krijgen maar dat 50% van de transferrechten dan bij City blijven.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:49
    Dumfries en Angelino komen echt niet voor een appel en ei naar Eindhoven. Daar kun je op wachten...
    Vind ik leuk
    Dorzon +4175
    woensdag 23 mei 2018 om 12:47
    koopclub
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:47
    jaja, PSV wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Kan ook niet anders...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:22
    Zo kun je dus met Philips geld een kampioenschap proberen te kopen. En onze gedetineerden werken verplicht voor Philips voor 3e 50 per dag...
    Vind ik leuk
    14forever +8395
    woensdag 23 mei 2018 om 17:28
    Ben benieuwd hoeveel ze uiteindelijk gaan betalen voor die 2. 2 jonge backs die genoeg upside hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:07
    hallo Waarom Angelino? De lampekapjes hebben toch hun topverdediger al binnen? (Viergever) Dus.... En zonder geld kun je niks! Als Ajax Angelino wil hebben dan kopen ze hem direct! maar ze moeten wachten tot na de WK. of die Argentijn blijft ? mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV opent onderhandelingen met Man City: vraagprijs nog een probleem'