'Slutsky scout in Istanbul; Vitesse denkt aan miljoenendeal met Fenerbahçe'

    'Slutsky scout in Istanbul; Vitesse denkt aan miljoenendeal met Fenerbahçe'

    woensdag 23 mei 2018 om 12:41

    De aanwezigheid van Vitesse-trainer Leonid Slutsky op de tribune van Fenerbahçe zorgt voor een stroom aan geruchten in Turkije. Hurriyet meldt woensdag dat Slutsky en Vitesse een oogje hebben op Alper Potuk. 

    Afgelopen weekend was Slutsky aanwezig bij het competitieduel tussen Fenerbahçe en Konyaspor. De Russische oefenmeester signeerde eerder dit jaar een tweejarig contract in Arnhem. Vanaf komend seizoen staat hij aan het roer in het Gelredome, maar nu al is Slutsky druk aan het scouten. 

    Potuk is volgens Turkse media dus één van de doelwitten. De 27-jarige vleugelaanvaller heeft in Istanbul nog een contract tot medio 2022. Potuk zou voor enkele miljoenen euro's mogen vertrekken. Hij liet onlangs blijken dat hij open staat voor een andere club. 

    De selectie van play-offwinnaar Vitesse gaat in de zomer behoorlijk op de schop. Onder meer Chelsea-huurlingen Matt Miazga en Mason Mount lijken te vertrekken. Aanvoerder Guram Kashia is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Vorig week versterkte Vitesse zich al met een nieuwe verdediger. 

    Plaats een reactie

    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 12:48
    Waar gaat vitesse die miljoenen vandaan halen?
    Vind ik leuk
    El Cazador +4418
    woensdag 23 mei 2018 om 12:49
    Suiker oom financiert het wel
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 12:52
    Die kans is wel aanwezig, van de seizoenskaart verkoop moeten ze het niet hebben in Arnhem. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:59
    16.000 gemiddeld, ook daar hoef je je geen zorgen te maken in Deventer. De helft past net in jullie stadionnetje.
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 13:03
    Past gewoon 10.000 man in ons stadion pik! Dus dat is al meer als de helft. Ben benieuwd als jullie 17e in de JL waren geëindigd, hoeveel seizoenskaarten jullie dan zouden verkopen. Voorlopig hebben wij er alweer 5000 verkocht. Waarschijnelijk zouden ze bij jullie twee tribunes sluiten met zwarte doeken. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:04
    s6 tegen Nec in de juup.

    Wij belanden niet als 17e, altijd netjes tuusen 4 en 7.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 13:06
    Ik zal ze de groeten doen. :)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:08
    Hoeft voor mij niet.
    Wij spelen al een derby op het hoogste niveau.
    Tegen De Graafschap dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:26
    Vite$$e supporters altijd een lachertje .
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:56
    Groningen een stad met 202.000 inwoners en dan trekt de FC niet eens het stadion vol. Maar lekker katten op Vitesse joh sufferd.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 16:27
    Wel veel importstudenten daar Dicky. Die kopen niet zo snel een seizoenkaart van de plaatselijke FC.... ;-)
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 16:49
    Wat dacht je van de provincie Groningen? Geen enkele andere club in de buurt. Dat excuus van die studenten is leuk. Maar dan nog moet een club zonder enige concurrent meer publiek trekken dan het nu doet.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:30
    Die slag is u!
    Vind ik leuk
    mitch +251
    woensdag 23 mei 2018 om 16:35
    de rancune van de dag weer sufferd.
    Vind ik leuk
    VA1 +1125
    woensdag 23 mei 2018 om 13:28
    In de tijd dat wij in het rechter rijtje vertoefden zaten er ook meer man bij ons gek genoeg. En kinderachtig dat je over ons stadion begint, die is gebouwd voor hele andere omstandigheden. Omstandigheden waar we nu nog niet in verkeren, maar dat gaat wel goed komen als we zo doorgaan. Dus maak je maar niet druk om ons en ga wat presteren in de Juup...
    Vind ik leuk
    El Unicum +3236
    woensdag 23 mei 2018 om 13:35
    Nou nou. Alleen Excelsior heeft minder uit supporters dan Vitesse. En weet je hoe groot Excelsior is?
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:13
    Nou nee, Vitesse staat qua toeschouwers aantallen gewoon bij de Eerste 9 en dat terwijl Arnhem qua inwoners dat niet doet.
    Vind ik leuk
    El Unicum +3236
    woensdag 23 mei 2018 om 14:18
    UIT supporters Dicky.
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:23
    Tuurlijk sufferd. Ga lekker bij clubs uit jouw eigen competitie lopen trollen joh. Zijn er geen items over RKC, Oss, Almere? Dat is nu jullie niveau.
    Vind ik leuk
    El Unicum +3236
    woensdag 23 mei 2018 om 14:27
    Trollen? Het zijn gewoon feiten, die kennelijk nogal zeer bij je doen. Misschien kan je uithuilen bij die paar uitsupporters van jouw clupje, die hebben de mensen kennelijk hard nodig..
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:35
    Gewoon op juup topics reageren dat is nu jouw niveautje. Dit topic gaat over eventuele interesse van Vitesse in een speler. Niet over supporters aantallen. Dat jij hier weer over begint is trollen druiloor.
    Vind ik leuk
    El Unicum +3236
    woensdag 23 mei 2018 om 15:14
    Beste Dicky, ik reageer slechts op jouw mede supporter die een GAE aanspreekt op de supportersaantallen in de Adelaarshorst. Misschien zou je er goed aan doen de ware trol, # Vitesse Arnhem, aan te pakken. Ik ben uiteraard bereid hieraan mee te werken. Samen staan we sterk!
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 15:18
    Dan moet je beginnen bij de Eerste die begon over supporters aantallen en dan kom je uit bij die GAE supporter trol.
    Vind ik leuk
    El Unicum +3236
    woensdag 23 mei 2018 om 15:24
    Zullen we hem dan maar gewoon helemaal kapot maken met z'n tweetjes?
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 15:26
    Maak jij je clubje maar verder kapot. Daar zijn die supportertjes bij jullie zo goed in.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:24
    Ik ben een troll omdat ik jouw niet naar je bek praat el nog wat?
    Je weet wat een troll is juupsupporter?
    Vind ik leuk
    El Unicum +3236
    woensdag 23 mei 2018 om 15:26
    Ja, je moeder, ha-ha. Ben echt de leukste thuis.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:31
    Ook effe op het lijstje zetten, El Unicum .
    Trolletje van 17 km verderop .(negeren)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:00
    Vorig jaar ja. Nu op 12. Learn your facts.
    Vind ik leuk
    El Unicum +3236
    woensdag 23 mei 2018 om 15:14
    Puike prestatie zeg!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:32
    Ja niet eerst stoer gaan doen met oude statestieken en dan ineens bagataliseren. Die statestieken schelen ook maar 200 man, dus wat zegt het. Uit dat rijtje van jou vorig seizoen stond AZ precies 1 plek boven ons. De clubs die het opvallend goed deden (Sparta, Twente, nec, go ahead) spelen nu allemaal in de JL, dus... non-statestiek die totaal niet relevant is.
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 14:57
    Dicky, jullie bezettingsgraad bij uitwedstrijden was 29,1% daarmee zijn jullie 13e geëindigd. En niet bij de eerste 10.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:59
    Ja uit inderdaad. Dan laten we nog altijd 5 ploegen onder ons. Maar buiten dit alles. Wat heeft de bezettingsgraad van Vitesse met het topic te maken?
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 15:01
    Het gaat toch nog over vitesse? Het wijkt wel iets af maar toch.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 15:15
    Wijkt iets af? Dus op het moment dat Kowet interesse heeft in een speler en ik begin over de rellen van Kowet supporters tegen de Graafschap dan vind jij dat on-toppic want ik heb het dan toch over de Eagels.
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 15:37
    Als dat te sprake komt, het gaat tenslotte toch over die ploeg. In 9/10 toppics wijken we af van waar het daadwerkelijk over gaat. En vaak komen daar ook de disscusies over.
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 16:12
    Jouw eerste opmerking is bedoeld als sneer. Het heeft werkelijk niets te maken met het topic. Je bent aan het uitdagen. Dat is wat anders dan leuk discussiëren.
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    woensdag 23 mei 2018 om 16:45
    Mijne eerste opmerking is een feit en geen sneer. Jij beweert dat jullie qua supporters bij de eerste 9 zitten. Terwijl de feiten toch echt anders zijn. Check anders even awaydays.
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 16:52
    Qua thuiswedstrijden zitten we bij de 9. Ik dacht dat het daar over ging. En jouw opmerking over dat Vitesse het niet van de seizoenskaarthouders moet hebben is een sneer en heeft werkelijk niets met het topic te maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:38
    Pff je begint eerst over aantal seizoenkaarten en als je daarop afgetroefd wordt heb je het ineens over uitsupporters. Het rijtje bij awaydays is het enige waar je als gae wat in de melk te brokkelen hebt. (Niet dat je daar niet trots op mag zijn overigens, maar dat ter zijde).

    Je mist je punt inmiddels volledig, want je begon je feit/sneer met dat Vitesse weinig inkomsten uit kaartverkoop heeft en gaat vervolgens door op uitsupporters waar de club sowieso niets op verdient.
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    donderdag 24 mei 2018 om 00:43
    Jij mist het punt volledig vriend. Want als je goed leest, gaat die Feit/sneer reactie over het aantal uitsupporters. En die reactie heeft niets te maken met het aantal seizoenskaarten en (afgetroefd) worden. En dat met die uitsupporters is een FEIT! Al hebben we niets als Gae zijnde in de melk te brokkelen interesseert me vrij weinig.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +175
    woensdag 23 mei 2018 om 16:15
    tjonge jonge triest figuur, het gaat over een voetbalspeler.
    Vind ik leuk
    mitch +251
    woensdag 23 mei 2018 om 16:39
    het niveau tussen gae en vitesse op de grasmat wijkt ook af.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11027
    woensdag 23 mei 2018 om 18:31
    Zal ik jou eens wat uitleggen jochie. In de beginjaren van het Gelredome zaten er gemiddeld 25.000 man. Na de val van Aalbers werd er jarenlang gesaneerd en konden we amper een fatsoenlijk team elk seizoen neerzetten. De pers voert sindsdien met de gelderlander voorop een hetze tegen onze club. Maar ondanks alles zitten er gemiddeld nog altijd meer dan 16.000 man bij ons. En met topwedstrijden zo'n 20.000 man, dus loop niet te zeuren met die paar duizend man van jullie.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11027
    woensdag 23 mei 2018 om 18:32
    Lekker belangrijk, misschien zijn er meer werkelozen. Waar voetballen jullie ook alweer, in de J.P. toch, hou je lekker daar mee bezig.
    Vind ik leuk
    mitch +251
    woensdag 23 mei 2018 om 16:36
    verdiep je eerst ergens in joh,sufferd.
    Vind ik leuk
    Noord +138
    donderdag 24 mei 2018 om 22:04
    Dat was vorig seizoen, knuppel! Wel bij de feiten blijven.
    Vind ik leuk
    Noord +138
    donderdag 24 mei 2018 om 22:05
    Dat was vorig seizoen knuppel. Wel bij de feiten blijven.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:17
    Oude statestieken?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:55
    @el cazador
    Suikeroom financiert helemaal niets dit jaar, want dat doet hij alleen als er een begrotingstekort is
    Vind ik leuk
    Thilo +2450
    woensdag 23 mei 2018 om 12:53
    Gemeente? Wacht, verkeerde club.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:55
    Die miljoenen gaan ze in ieder geval niet uit Deventer halen.
    Vitesse, schrijft inmiddels zwarte cijfers. Voor miljoenen verkocht, 2 tranfervrije verdedigers gehaald. Dus die roebels komt wel goed.
    Daar hoeft echt niemand zich zorgen over te maken.

    Anders verkopen we gewoon het trainingscomplex.
    Vind ik leuk
    De glasbak +340
    woensdag 23 mei 2018 om 12:59
    Witwas praktijken van ome Rus en gemeenschaps geld.
    Vind ik leuk
    Sportvogel +185
    woensdag 23 mei 2018 om 17:12
    Mooi hé! Dat kan gewoon anno 2018.
    Vind ik leuk
    Gerro +5368
    woensdag 23 mei 2018 om 13:23
    Das een goeie vraag maar we kunnen ons dus gaan verheugen op een hoofddoeken ploeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:36
    ....Gemeente Arnhem
    Vind ik leuk
    koppig +452
    woensdag 23 mei 2018 om 13:50
    Gewoon bij hun suiker oompje uit rusland
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:10
    Niet, daarom is dit ook slechts een gerucht. De kans is groter dat Slutsky op de tribune zat voor een transfervrije speler of een speler die in zijn laatste contractjaar zit. Het is de tijd van geruchten. 50% van de berichten kan je rustig met een korreltje zout nemen.
    Vind ik leuk
    Sportvogel +185
    woensdag 23 mei 2018 om 17:10
    Vitesse heeft gewoon geld, alleen investeren ze dat normaal alleen aan transfer vrije spelers. Daar komt bij dat vitesse vorig jaar in de zwarte cijfers is geëindigd, wat dit jaar dus beschikbaar is.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:07
    Vitesse heeft totaal 38 Miljoen aan inkomsten gehad met transfers en Europees Voetbal en apart gezet, daarnaast hebben ze al 2 spelers die gratis waren dus ze smijten niet met miljoenen ook ivm de regels inkomsten en uitgaven maar als ze een topper kunnen overnemen van een paar miljoen dan overwegen ze geld neer te leggen als ze echt geen betere kunnen krijgen die gratis is. Vitesse speelt liever paar jaar langer paar plekken lager dan dat ze miljoenen gaan uitgeven en in de problemen komen binnen paar jaar. Koppie erbij jullie weten toch!
    Vind ik leuk
    El Cazador +4418
    woensdag 23 mei 2018 om 12:49
    Zoekt met name naar oost-duits voetbal types voor het bekende oostblok voetbal!!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:50
    Lekker!!! Lekker veel Poolse voetballers en dan is Vitesse mijn 2e club! SLUTSKY FOR THE WIN
    Vind ik leuk
    Alisteas +234
    woensdag 23 mei 2018 om 12:54
    Waarom per se Poolse, er zijn zoveel Oostblokse landen. Maar voor verdedigers kan je beter idd in Polen zoeken, gezien er weinig wordt gescoord in Polen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +350
    woensdag 23 mei 2018 om 13:34
    Ben jij wel echt een Pool. Echte Polen hebben het niet zo op Russen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:37
    Zoals alle Nederlanders niets hebben met Duitsers? Wat ook onzin is. Ieder mens is anders. Mijn vriendin is half pools half russisch. Omdat ik Pools ben moet ik haar nu haten omdat ze half russisch is? Allemaal zo een onzin en ik ben geen doemdenker. Ik zie elk persoon (welk land dan ook) als gelijk. Zouden meer mensen moeten doen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:51
    Prima speler als ze hem weten te halen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9527
    woensdag 23 mei 2018 om 12:55
    Goede speler, maar vindt hem niet echt in Nederland en bij Vitesse passen met zijn spel.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:57
    Vertel eens wat meer, ik ken hem niet. Het is een vleugelspeler lees ik dus hoezo zou hij niet bij Vitesse passen?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:31
    Vitesse heeft 5 miljoen geboden.Hij heeft een contract tot 2022.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:57
    5 miljoen?
    Waar heb je dat gelezen?
    Ik zou het behoorlijk achterlijk vinden als ze idd 5 miljoen willen geven voor een 27 jarige speler.
    Beter halen ze van dat geld een goede keeper en een centrale verdedige
    Met Beerens en Linssen heb je al goede vleugelspitsen.
    Ik denk en hoop fake news, tenminste dat 5 miljoen gedeelte dan.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:21
    Link bij Arnhem1
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 15:28
    Bovendien is dit een linksbuiten. Eén van de posities die Vitesse het sterkst bezet heeft. Ik geloof ook niets van dit verhaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:44
    Ik las laatst een interview met Linssen en daaruit bleek dat hij het graag een stapje hogerop wil proberen. Dus misschien speelt er iets?
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 17:02
    Dan gaan we er niet op vooruit denk ik. Ik heb even gekeken op YouTube. Deze jongen scoort lang niet zo makkelijk als Linssen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:08
    Ik kan mij niet voorstellen dat Vitesse 5 miljoen gaat uitgeven aan één speler. Zou een beetje dom zijn als je net zwarte cijfers schrijft.
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 17:14
    Nee dat geloof ik ook niet. De duurste speler die Vitesse na Bob Peeters gehaald heeft is Bony. Bony koste toen 3,5 miljoen. Dit was onder Jordania die heel wat minder zuinig met de centjes omsprong dan de huidige mensen aan het roer. 5 miljoen geven ze echt niet uit. 5 miljoen is meer dan het gehele budget om spelers te halen waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:17
    Daarom, ik had ergens gelezen dat het het spelersbudget 8 miljoen blijft. Dan ga je geen 5 aan 1 speler uitgeven. Zal wel van De Gelderlander afkomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:57
    Weer een uitbreiding van het AZC-team !! Totaal geen binding meer met het volk, dan liever een panda op de borst
    Vind ik leuk
    Kirkev +34
    woensdag 23 mei 2018 om 13:02
    Ik dacht dat ze bij jullie aardig in de azc spelers grossierde? Of willen die ook al niet meer met een panda op de borst spelen?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:13
    Bij Nec hebben ze geen spelers meer Kirkev.
    Die lopen allemaal jankend weg.
    Vind ik leuk
    NvC +427
    woensdag 23 mei 2018 om 18:07
    En bij vitesse pakken ze allen het vliegtuig terug naar Londen.
    Vind ik leuk
    Kirkev +34
    woensdag 23 mei 2018 om 18:33
    Allen? Je bedoeld de huurlingen en Van Ginkel. Tellen is niet jouw sterktste kant hè
    Vind ik leuk
    NvC +427
    woensdag 23 mei 2018 om 19:32
    Niet zo happen man. Wat # Vitesse Arnhem zegt is toch ook niet waar, ik reageer daarop met een net zo’n feitelijk reactie. Doe even rustig, er is ook geen reden om meteen weer op de man te spelen. Bovendien van Ginkel speelde dit seizoen bij psv, niet vitesse ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 18:40
    Nee hoor. Houwen, Pasveer, Kashia, Van Der Werf, Tørnes, Kruiswijk, Lelieveld, Karavaev, Büttner, Faye, Serero, Ali, Bruns, Foor, Linssen, Ten Teije, Van Bergen, Buitink, Beerens, Matavs en dan vergeet ik er nog een paar pakken echt niet het vliegtuig naar Londen. Tenzij ze een stedentrip geboekt hebben
    Vind ik leuk
    NvC +427
    woensdag 23 mei 2018 om 19:34
    Dicky, niet alles serieus nemen he. Ik reageer gewoon op hetzelfde niveau als wat # Vitesse Arnhem zegt over NEC. Natuurlijk weet ik en iedereen dat vitesse veel meer eigen spelers heeft dan huurlingen. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:52
    Wat zeg ik dan verkeerd over nec?
    Jullie zijn altijd aan het zeiken en janken.
    Ga in een nec topic drammen ofzo.
    Je zoekt elke keer contact met mij, laat mij met rust.
    Ik geef af en toe een sneer.Trollen als Nijmegenaar schelden met vreselijke ziektes. Ik heb geen zin in jullie.
    Je ziet het het word alleen maar schelden.Ga ergens anders contact zoeken. Fijne avond nog.
    Vind ik leuk
    NvC +427
    woensdag 23 mei 2018 om 20:10
    Rustig man. Lees je bericht eerst terug en hopelijk zie je dat jij een sneer deelt, ik geef een terug. En het gebeurt volgens mij op een onschuldige manier. Wat die trollen doen (van beide kanten vd waal) verziekt alles, tot het punt dat een onschuldige sneer heen en weer meteen aggressief wordt ontvangen en op gereageerd. Bovendien heb ik nog nooit iemand een ziekte enz toegewenst dus associeer mij niet met die gastjes, doe ik ook niet bij jou. Ik hoop dat je inziet dat je eerder boos moet worden op die trolls dan op mij.
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +184
    woensdag 23 mei 2018 om 13:00
    Gaat never nooit gebeuren. Van Hintum heeft dat al meermaals uitgesproken dat wij het van transfervrije spelers moeten hebben. Zoals Karami Thelander. Zal wat zijn als Potuk voor Vitesse kiest dan kiest dan weet je zeker dat hij het niet voor het geld doet. Vermeer Karavaev Thelander Hoogma Clark Serero Golovin Mount Potuk Matavz Linssen. Aardig elftal zo.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:02
    Mount kan je alvast wegstrepen....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:19
    Mount is te hoog gegrepen voor Vitesse.
    Die word ergens in de PL gestalt
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:03
    Dat elftal gaat never nooit gebeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:12
    Golovin komt alleen naar Arnhem als Chelsea hem koopt.

    Vermeer zou een goeie keeper zijn voor ons.
    En Hoogma naast Thelander heb je een sterk CV.
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +184
    woensdag 23 mei 2018 om 13:06
    Hij schijnt al rond te zijn met de clubleiding.Vitesse wil 5 miljoen betalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:11
    Schijnt rond te zijn? Bron?
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +184
    woensdag 23 mei 2018 om 14:15
    Www.turksvoetbal.net
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +184
    woensdag 23 mei 2018 om 13:11
    https://www.turksvoetbal.net/fenerbahce-nieuws/48453-vitesse-doet-bod-van-vijf-miljoen-euro-op-fenerbahce-aanvaller-alper-potuk.html
    Vind ik leuk
    YB +98
    woensdag 23 mei 2018 om 16:19
    Hij is al gespot in trainingspak van Vitesse op papendal!
    Vind ik leuk
    LIO7 +161
    woensdag 23 mei 2018 om 13:24
    Dit zou wel een mooie stunt zijn. Selectie sterk genoeg maken om een kans te hebben in de eerste paar ronden EL.
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:21
    Altijd hetzelfde op VP. Huurt Vitesse een speler dan is het niet goed, koopt Vitesse een speler dan is het niet, spelen 8 spelers uit de in één seizoen mee in de Eredivisie dan wordt dat niet gezien. Kortom wat Vitesse ook doet er zijn altijd mongooltjes als de Glasbak etc etc die lopen te zeiken op Vitesse.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:28
    glasbak en fristi zijn maar juupsupportertjes van 17km verderop.
    Lekker links laten liggen die gastjes.
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +91
    woensdag 23 mei 2018 om 14:39
    Word zo moe van die mensen hier die het allemaal wel weten hoe of wat vitesse laat toch niks naar buiten jullie lullen maar een end raak stelletje stumpers
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 23 mei 2018 om 14:47
    Even een filmpje bekeken en dit lijkt mij een linksbuiten. Nu geloof ik dit gerucht al helemaal niet meer. Vitesse heeft Linssen als linksbuiten en gaat echt geen 5 miljoen uitgeven om deze positie dubbel te bezetten.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:29
    Op wikipedia staat aanvallende middenvelder en heeft nog contract tot 2022.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25621
    woensdag 23 mei 2018 om 15:40
    Zal niet veel wezen als ie van de goedbetaalde Turkse competitie naar de matige Eredivisie wil verhuizen....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:26
    Wat een HuilieHuilie weer om Vitesse... Ome Slutsky koopt die speler evt. gewoon uit eigen zak, haha. Eigendom van, zal wel een constructie voor komen. Als iedereen zich nou eens lekker met zijn eigen club bezig houd ipv steeds Vites af te kraken, denk dat ze het daar in "Ernhem" redelijk voor elkaar hebben, op vele fronten beter dan elders in NL, van jeugdopleiding tot trainingsaccomodatie tot stadion en aankoopbeleid. Kunnen velen jaloers op zijn, me dunkt.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11027
    woensdag 23 mei 2018 om 18:41
    Vitesse geeft over het algemeen weinig geld uit aan spelers, nu zijn er ook weer twee transfervrij gehaald. Ik denk dat dit meer een gerucht is.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:40
    Spelersbudget is 8 miljoen, ze gaan dus geen 5 miljoen uitgeven aan één speler.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:41
    Turkse sportmedia fantaseren altijd een hoop.
    Edit: oh was eigenlijk reactie op onderstaand bericht van De Joekelaar, maar ook op jouw post van toepassing
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:00
    Ik lees op meerdere turkse sites dat Potuk een akkoord heeft met Vitesse. Vitesse gaat proberen om zo'n ongeveer 5 miljoen euro te betalen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7680
    woensdag 23 mei 2018 om 19:08
    Het schijnt Janssen te zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:37
    Erg onaannemelijk dat hij voor deze speler op de tribune zat:
    Vitesse doet over het algemeen geen grote miljoenenaankopen. Turkse media noemen bod 5 miljoen. Dat heeft Vitesse voor Bony en Rachica samen betaald!
    Verder is er aangegeven dat er weer de wens is een paar groeibriljanten aan te trekken (a la Rachica en Nakamba) deze zomer. In balans jong vs ervaren is dat momenteel ook aannemelijker.

    Salaris Turkije ook nog eens hoger; zeker voor deze volgroeide speler.

    Niets maakt dit logisch. Denk dat er een ander is waarvoor hij daar zat.
    Turkse media vaker onbetrouwbaar bij transferroddels.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11027
    donderdag 24 mei 2018 om 05:12
    Verwacht ook echt niet dat Vitesse een hoop geld voor een speler van 27 jaar gaat betalen, dit is gewoon nep nieuws.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Slutsky scout in Istanbul; Vitesse denkt aan miljoenendeal met Fenerbahçe'