PSV komt met bevestiging: Brenet tekent bij nummer drie van Bundesliga

    PSV komt met bevestiging: Brenet tekent bij nummer drie van Bundesliga

    donderdag 24 mei 2018 om 16:32

    Het is officieel: Joshua Brenet verlaat PSV voor Hoffenheim. De kampioen van Nederland en de Duitse club bevestigen donderdag dat de transfer rond is.

    Brenet heeft zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract, tot de zomer van 2022. Hoffenheim en PSV doen geen mededelingen over de transfersom, maar volgens het Eindhovens Dagblad en De Telegraaf wordt er vijf miljoen euro overgemaakt naar Eindhoven.

    "Joshua is een snelle en dynamische speler, die met zijn aanvalsdrang en power de hele flank kan bestrijken", reageert technisch manager Alexander Rosen op de clubsite. Brenet kan zijn geluk niet op. "Ik ben heel blij dat mijn transfer naar Hoffenheim rond is. Dit is voor mij een Top-Adresse."

    Na Leonardo Bittencourt (1. FC Köln) en Ishak Belfodil (Standard Luik) is Brenet de derde zomeraanwinst van Hoffenheim. De club van de talentvolle trainer Julian Nagelsmann werd derde in de Bundesliga en komt volgend seizoen uit in de Champions League. Brenet wordt gehaald als rechtervleugelverdediger.

    Poll

    Is Hoffenheim een goede club voor Brenet?

    (3216 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +5480
    donderdag 24 mei 2018 om 16:35
    Was het geen 5 ton?
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 24 mei 2018 om 16:40
    Heeft een betere transfer gemaakt dan bijvoorbeeld Jetro Willems die ik net als velen hier toch echt wel een klasse beter vind...

    Het zou wat zijn als die straks gewoon basis staat en CL speelt!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    RebelVox +5047
    donderdag 24 mei 2018 om 16:48
    Wow 5 miljoen!!!!
    Wat een top transfer mega bedrag voor PSV
    Topppppperrrrtje!
    Vind ik leuk
    tannat +4652
    donderdag 24 mei 2018 om 16:49
    we weten nu wel dat het bij Ajax alleen in de centen draait en niet om het voetbal
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4813
    donderdag 24 mei 2018 om 16:54
    @ Tannat en daarom zijn we ook recordmeister. Volgend jaar jagen op de 5e titel in 9 seizoenen. Word weer janken in Eindhoven volgend jaar.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9959
    donderdag 24 mei 2018 om 16:57
    En PSV voor de 11 in 20 jaar, allemaal leuk en aardig wat er in zwart-wit tijd gebeurde maar PSV is Ajax toch echt voorbij gestreefd.
    Vind ik leuk
    rinirat +1547
    donderdag 24 mei 2018 om 17:00
    hahahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    jakeisback +4813
    donderdag 24 mei 2018 om 17:01
    Nog niet misschien, Jaren 90 ownde Ajax ook. Nee een paar Internationale titels stellen niks voor. Ajax heeft al weer 4 Europese finales gespeeld in 30 jaar. Psv 0. Pak je volgend jaar de titel dan pak je gewoon 5 uit 9. Psv is Ajax in werkelijk niks voorbij. Macht, aanzien, Stadion, Geld, prijzen, werkelijk nergens. Dat er ineens wat autisten uit Eindhoven ineens gaan rekenen van 1974 is natuurlijk lachwekkend. Sinds de invoering van Betaald voetbal is Ajax superieur zowel nationaal als internationaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:14
    Meer Johan Cruyff schalen... dat je t ff weet :)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5357
    donderdag 24 mei 2018 om 17:32
    1988 is Jake ook al vergeten.........de sukkel!
    Vind ik leuk
    Bertus +3828
    donderdag 24 mei 2018 om 17:17
    Nou geniet ervan en ruk je af zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:36
    Met zijn klein piemeltje zal hij hard moeten rukken ben ik bang voor!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:56
    Wow, ben je zo close met hem dat je dit weet? To much information.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 24 mei 2018 om 17:17
    Wat kan mij het boeien!

    Wij zijn gewoon kampioen en zullen het gehele volgende seizoen deze titel verdedigen.

    Als alles een klein beetje meezit dan spelen we ook CL en mogen jullie op de dinsdag en woensdagavond voor de buis!

    Of bladeren in je plakboek uit de jaren 70, mag ook...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:57
    Ik hoop ook dat het zo’n doorslaand succes is als afgelopen jaren, want dan valt er voor mij inderdaad genoeg te genieten :)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +14248
    donderdag 24 mei 2018 om 17:30
    Bravo!!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 18:03
    in lulkoek verkopen halen we jullie inderdaad nooit meer in voor de rest : blijven dromen sjakie ,je staat voor paal met je clubje en dat al jaren lang
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 18:16
    Wat is voor jou voor paal staan dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 18:20
    Schreeuwen dat je de beste bent terwijl je al 4 jaar op rij niks noppes nada wint ...maar wel gewoon door blijven schreeuwen
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 18:35
    En dat gebeurt andersom niet? Want alle PSV supporters hebben een enorme realiteitszin?

    Jij doet net zo hard mee met all paupers die hier elkaar willen overtreffen.

    Ajax wint nu ff geen prijzen maar dat gaat weer veranderen. Dan zal PSV ff niks winnen en dat zal dan ook weer veranderen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 18:37
    misschien wel maar dat neemt niet weg dat ze nu al 4 jaar lang met al hun knaken en geschreeuw dus gewoon voor paal staan
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 18:39
    En jij doet nu precies hetzelfde. Was je ook zo aan het schreeuwen en naar anderen aan het wijzen toen PSV niks won. Af stelde je je toen wel bescheiden op.

    Lekker he altijd de fout bij een ander leggen
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 18:40
    ik ben nog nooit bescheiden geweest , kwestie van Brabants Zelfvertrouwen.
    Maar waar wil je heen? Feit blijft dat ze voor lul staan , wat er de komende jaren gaat gebeuren weet niemand.
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 18:44
    Waar ik naar toe wil?
    Nieuw-Zeeland.

    Nee maar jij zegt dat de Ajax supporters nu voor lul staan.
    Jij stond dus ook voor lul toen jullie niks wonnen. Daar hoor ik je dan niet over. Makkelijk anderen belachelijk willen maken maar zelf precies dezelfde foute trekjes hebben
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 18:46
    das een eind weg .... maar ik snap je wens wel

    psvers schreeuwen niet van de daken dat ze de beste zijn na een periode van 4 jaar 0,0
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 18:52
    Niet?
    Waar basseer je dat op? Toen Ajax er 4 op een rij had waren er nog genoeg die net als onze supporters nutteloos zaten te schreeuwen.

    Realiteit is dat het heen en weet gaat. We zijn ver afgezakt met het Nederlands voetbal. Een kampioenschap hier stelt al niks meer voor. En dan gaan we toch allemaal blij doen.
    Ipv elkaar af te kragen zouden de supporters en de clubs meer moeten samenwerken en denken over een oplossing. Die onderlinge haat begint zielig te worden
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 19:37
    Kijk anders of er op zondag in tiel nog plek is.
    Als jullie niet blij zijn met een kampioenschap dan laat je het toch lekker.
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 20:35
    Zo wat een goede reactie vent.
    Heb ik niet van terug. Inhoudelijk ben je echt waardeloos
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1649
    donderdag 24 mei 2018 om 19:10
    Lekker laten gaan zijn altijd de zelfde mensen met babbels, zijn verschijnlijk van die hoolibabel figuren. Werkloos, afgekeurd, geen leven geen gezin of vrouw of familie dan krijg je dit soort figuren
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:15
    Ik kan me nog heel goed herinneren dat Ajax er 4 op rij pakte... dus PSV ook 4 jaar niks...
    Dus als je de grote man uit wil hangen, zorg dat je dan de feiten eerst op een rijtje hebt
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 19:40
    Ik kan me nog herinneren dat psv dat 2x flikte 4 jaar op rij de titel dus.....
    zorg eerst dat jij je feiten op een rijtje hebt
    Vind ik leuk
    JustH +9640
    donderdag 24 mei 2018 om 20:16
    Weer een Amsterdams jongetje die 5 miljoen opbrengt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 20:21
    geld is jullie ding dus......
    Vind ik leuk
    JustH +9640
    donderdag 24 mei 2018 om 20:53
    is ieders ding, je kan niet zonder.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 23:17
    helaas niet nee
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:54
    FF on topic. Wat geweldig voor Brenet. Werken met een superslimme trainer en innovatieve trainingsmethodes (waaronder de Footbonaut). Ik zou over een jaar graag eens een interview met hem willen lezen over zijn ervaringen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    bombaste +340
    donderdag 24 mei 2018 om 19:42
    FC Emmen for champion volgend jaar!!!
    Vind ik leuk
    Ari as +191
    donderdag 24 mei 2018 om 19:10
    Zijn allemaal Sjakies daar.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2017
    donderdag 24 mei 2018 om 19:43
    bij pisv wordt er niet gevoetbald, dus wat ben je kansloos aan het ijlen man!? een schande voor de sport, een schande voor NL en topclub onwaardig. en er nog trots op zijn ook?! hahahaha domme boertjes
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 19:47
    "pisv"???

    Ik snap dat 8 mei 2016 een ware mokerslag is geweest en blijkbaar heeft 15 april jl de genadeklap gegeven.

    Herstel is zo te zien niet meer mogelijk dus je sterkte wensen is vrij nutteloos.
    Probeer er nog wat van te maken zou ik zeggen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Adjab +369
    donderdag 24 mei 2018 om 19:30
    Met de rest ook niet stratummetje
    Meer Europa Cups 1
    Meer UEFA Cups
    Meer Europa Cups 2
    Meer Wereldbekers
    Meer kampioenschappen
    Meer KNVB bekers
    Dus niet lullen maar poetsen en dat mag je in onze prijzenkast .
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 19:37
    Poetsen zeker , duimendik stof zo oud zijn ze inmiddels
    Vind ik leuk
    Adjab +369
    donderdag 24 mei 2018 om 19:42
    Dus goed poetsen dan maar maar niet jaloers worden he
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 19:44
    heb ginne skrik , veul te lui vur
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 20:42
    Zei jij net niet dat je je kon herinneren dat jullie 2x 4 jaar achter elkaar kampioen waren.

    Dus als jij het doet is het geen oud nieuws maar doet iemand anders dan is het oud nieuws.

    Prutser ben je ook he
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 23:18
    je hebt er tabletten voor wist je dat ... eens proberen helpt niet alleen tegen maagzuur heb ik me laten vertellen
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 23:21
    En welke zijn dat dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 23:24
    Omeprazol haal ze maar eens , hopelijk word je er wat vriendelijker van.
    Minder zuur meer plezier
    Vind ik leuk
    Ozpo +412
    donderdag 24 mei 2018 om 23:34
    Heb ze net besteld. Als het niet werkt weet ik je te vinden
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 23:36
    wel de bijsluiter voor laten lezen
    Vind ik leuk
    Rsp5 +242
    donderdag 24 mei 2018 om 18:09
    Daar gaan we weer. En in de competitie is er een club waarvan je altijd verliest. Zelfs in je eigen stadion.
    Dus rustig maar.
    Vind ik leuk
    pro +138
    donderdag 24 mei 2018 om 19:29
    Ha..
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5357
    donderdag 24 mei 2018 om 18:33
    Als wij een Europese finale spelen dan winnen wij hem gewoon!!!
    Vind ik leuk
    tannat +4652
    donderdag 24 mei 2018 om 18:54
    PSV is als een vrouw die nu mooi is.
    Ajax als een vrouw die ooit mooi was...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:03
    Hahaha, ga jij PSV lekker met vrouwen vergelijken. Maar doe dat niet met Ajax. Ze voetballen wel als vrouwen inderdaad. Het is niet om aan te zien.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1649
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:32
    Ken je wel lezen ?? Zie nergens staan dat ik vrouwen met psv vergelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:49
    Ik heb het niet over jou, maar over tannat
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1649
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:17
    Ja zag het Haha verkeerd gelezen Exuses
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1649
    donderdag 24 mei 2018 om 19:05
    Hahaha Ow Ow altijd het zelfde liedje met die arroganten mensen uit Amsterdam, en ja Ajax staat nog wel op 1 benieuwd als we 15 jaar verder zijn wie er de nummer 1 is, maar kwa Europa stelt zowel Ajax als psv niks voor en dat zal helaas niet meer gebeuren
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:07
    Grappig toch dat iedereen binnen Europa zo lovend is over Ajax. Maar ja, ik snap best dat het frustrerend is voor anderen dat Ajax de enige Nederlandse club is die naamsbekendheid heeft in Europa.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1649
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:35
    Wie is er lovend over Ajax ? Je moet niet alles geloven wat men schrijf of zeg
    Vind ik leuk
    Qalsi +252
    donderdag 24 mei 2018 om 19:37
    Volgens mij ben jij de enige die jezelf serieus neemt. Oldtimer.
    Vind ik leuk
    Old Star +6749
    donderdag 24 mei 2018 om 20:34
    Zo wat zit jou dwars joh? Denk om je hart. Tis allemaal maar een spelletje hoor.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1232
    donderdag 24 mei 2018 om 21:02
    Hee lomperd psv was voor die tijd geen topclub .
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35126
    donderdag 24 mei 2018 om 23:20
    Ajax is elke zomer al kampioen van het aankomend seizoen.
    Deze vooringenomenheid en grote bek is gewoon lachwekkend en pathetic.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4813
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:57
    Hoezo Ajax pakt van alle Nederlandese clubs verweg de meeste titels. Volgend jaar pakken ze 5 uit 9 seizoennen. Ik durf te wedden dat Ajax van 2010-2020 gaat eindigen met 6 titels, 3 voor de boertjes en 1 voor Feyenoord. Wij zijn de grootste, meer geld, meer aanzien, meer status, voetbalhoofdstad van Nederland, Europese finale spelers. Psv is gered door de Graafschap uit anders waren het 2 titels in 11 seizoenen
    Vind ik leuk
    Qalsi +252
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:33
    Nee jullie mochten van de knvb meedoen om de titel anders was het drie wedstrijden voor het einde al beslist. Maar ja jullie hebben altijd een aflatend geheugen. Al vergeten dat jullie strafschoppen kregen de laatste wedstrijden. Lachertjes. En inderdaad schaam jezelf de Graafschap.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:27
    Het is toch een ander soort spel wat psv speelt.
    Maar Ajax speelt gewoon altijd wel een soort mooi voetbal.
    En dat waardeer ik wel van Ajax.
    Maar je hebt gelijk. In de moderne tijd.
    Is psv ze toch voorbij gegaan.
    Volgens mij dan feyenoord fan..
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 24 mei 2018 om 18:34
    Leuke reactie, maar ik heb die wedstrijd toch echt in kleur gezien.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    pro +138
    donderdag 24 mei 2018 om 19:31
    Op je Philips tv?
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 24 mei 2018 om 21:17
    Blaupunkt
    Vind ik leuk
    JustH +9640
    donderdag 24 mei 2018 om 20:15
    Dat moet je toch echt de 33 gaan passeren vriend
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9959
    donderdag 24 mei 2018 om 20:36
    Nog 3 jaar te gaan, maar ook dan ga ik niet in het verleden leven.
    Vind ik leuk
    JustH +9640
    donderdag 24 mei 2018 om 20:55
    Gelukkig besef jij ook dat het in het leven om de totalen gaat, je kan er alle rekensommen op los laten. Uiteindelijk is alleen het totaal wat telt.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5480
    donderdag 24 mei 2018 om 16:59
    Denk dat Ajax de grootste moeite gaat krijgen met Fortuna en Emmen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 24 mei 2018 om 17:15
    Juist!

    En juist die rollen wij met 1-0 of 2-1 wel op.

    In blessuretijd natuurlijk anders is er geen ruk aan!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9959
    donderdag 24 mei 2018 om 17:25
    Dat zal weer genieten worden in een halflege arena!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:59
    Och stop nu toch eens met vergelijking wordt je er niet een beetje moe van??? Nee we gaan niet Janken jullie wederom bah bah alleen maar wij zijn de beste en zo..... VP begint echt zielige site te worden niemand gunt iemand wat!
    Vind ik leuk
    Bertus +3828
    donderdag 24 mei 2018 om 17:16
    Feitelijk zijn al die commentaren ook zinloos. Het gaat tenslotte om het nieuws en wat wij daar van vinden is maar bijzaak.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:22
    Precies! Altijd dezelfde, ik ben altijd positief naar elke club toe. Toen dat wij kampioen werden is plagen wel leuk maar dit is gewoon van kijk eens wat wij hebben ect. JA 4 JAAR HELEMAAL NIETS!!! En ja wij hadden jaren ook niet maar gaat bij ons iig de goede kant op...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:01
    Ben je ook zo blij voor Brenet, Mario_PSV_2018? Ik wel. Leuke stap voor die gozer. Hoffenheim is echt een interessant club, heel vernieuwend bezig.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:05
    Ja ben ook heel blij voor Brenet spring bijna in de lucht dat we een echte LB krijgen. Brenet heeft het erg goed ingevuld maar zie liever een andere echte Lb op die positie..
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:25
    Aan wie zit je dan te denken? LB's is niet makkelijk. En Brenet's statistieken zijn aanvullend op die van Nico Schulz (huidige LB van Hoffenheim). Brenet is defensief, tactisch en technisch sterker, Schulz is creatiever en aanvallend sterker. En daarnaast heeft Hoffenheim nog maar een linkspoot in de verdediging, Hübner. En overigens tellen de LB's in Hoffenheim bij het middenveld. Dus, zou zo maar kunnen dat Brenet daar linkshalf gaat spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:42
    We gaan het meemaken gozer
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:44
    Yup. En welke LB wil je voor PSV?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:13
    Angelino of Fabra
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:35
    Helemaal met je eens Mario. Al dat gescheld en getroll dat nergens op slaat ... Kansloze figuren. Van mij mogen ze een ban krijgen ... En dan bedoel ik een algehele internet ban.
    Vind ik leuk
    Alibaba +317
    donderdag 24 mei 2018 om 17:59
    Je hebt helemaal gelijk. En weet je wat het mooie is...de meeste mensen hebben al die kampioenschappen en CL winsten nooit meegemaakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:01
    Dat denk ik ook wel! Je hebt een punt!!
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 24 mei 2018 om 18:42
    Goeie reactie, laat iedereen lekker zijn club supporteren en waardeer dit gewoon, lekker makkelijk op iedereen afgeven, doe allemaal eens gewoon
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:59
    Thanks Paulus
    Vind ik leuk
    Bertus +3828
    donderdag 24 mei 2018 om 17:15
    Ach dit soort gebluf horen we elk jaar. De tranen van dit jaar zijn nauwelijks opgedroogd of het begint weer opnieuw.
    Misschien wel de reden dat velen jullie uitkotsen. Marc netto is weer volop aan het inkopen maar dat het geen garantie voor succes is zien we al weer 4 jaar op rij.
    Zoveel geld uitgeven en niks winnen, schaam je kapot.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:30
    Blijven jagen menneke.....
    Vooralsnog wordt er vooral gejankt bij jullie hahahaha!
    Vind ik leuk
    Qalsi +252
    donderdag 24 mei 2018 om 19:36
    5e in 15 jaar zul je bedoelen.
    2004/05 PSV Eindhoven
    2005/06 PSV Eindhoven
    2006/07 PSV Eindhoven
    2007/08 PSV Eindhoven
    2008/09 AZ Alkmaar
    2009/10 FC Twente Enschede
    2010/11 Ajax Amsterdam
    2011/12 Ajax Amsterdam
    2012/13 Ajax Amsterdam
    2013/14 Ajax Amsterdam
    2014/15 PSV Eindhoven
    2015/16 PSV Eindhoven
    2016/17 Feyenoord Rotterdam
    2017/18 PSV Eindhoven

    Doet PSV het toch weer beter.
    Wordt hun 7e ipv jullie 5e
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:44
    Janken in Eindhoven zoals jij nu bijna al een heel jaar aan het doen bent ?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1232
    donderdag 24 mei 2018 om 21:00
    Dus jij heb dit jaar zo gejankt ? Zielig voor jouw .
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8243
    donderdag 24 mei 2018 om 17:09
    Hahahaha!!!
    Vind ik leuk
    Adjab +369
    donderdag 24 mei 2018 om 19:24
    Bij PSV toch ook niet met het dramatische spel van afgelopen seizoen. Dat was ook geen voetbal maar ...............
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:53
    Je moet niet zo raar praten. Bij PSV draait het niet om voetbal, maar om titels. Als het om voetbal draaide, dan was het leuk om naar te kijken. Dat is het zeker niet.
    Vind ik leuk
    Hakbal +617
    donderdag 24 mei 2018 om 16:51
    Haha dat zijn juist de bedragen waar PSV mee akkoord gaat en Ajax in de versnipperaar gooit.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 24 mei 2018 om 17:13
    Inderdaad! En weer zullen wij ons sportief overtreffen daar waar jullie je bankrekening spekken.

    Om sportief succes te boeken in de Eredivisie heb je echt geen 200mil aan eigenvermogen nodig.

    De dure jongens komen toch niet en de salarisplafond wordt zoals je ziet niet oomhoog gekrikt om enige aanspraak te maken in de toekomst.

    Het geld blijft dus gewoon...

    Op de bank!
    Vind ik leuk
    tannat +4652
    donderdag 24 mei 2018 om 16:48
    spijtig gaat ie gaat. Deed het eerder uitstekend oop rechts en links aardig na een moeilijk begin
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +618
    donderdag 24 mei 2018 om 16:52
    Maar ik ben er niet rouwig om hoor :) Vind hem te min voor de basis en hij was te ongeduldig geworden om 2e viool te spelen. Mooi doorselecteren dus. Maar dit is wel echt een top transfer voor hem hoor. Jaartje Nagelsman en Hoffenheim. Echt netjes.. En wij kunnen mooi Dumfries halen! Win-win

    En z'n interviews ga ik ook echt niet missen haha dat gebrabbel
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    donderdag 24 mei 2018 om 18:49
    Te min voor psv en de ploeg die 3e wordt in de Bundesliga vind hem goed genoeg voor de selectie, deze ploeg is wel rechtstreeks geplaatst voor de CL hoor.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4813
    donderdag 24 mei 2018 om 16:55
    Deze absolute wereldtopper dacht vorig jaar nog dat Barcelona langs zou komen. Gaat banken zoals de meeste Psv spelers in het buitenland.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:43
    Op de bank verdient hij nog steeds hetzelfde
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:03
    Gedurfde uitspraak nadat: Fischer, Vd Hoorn, El Ghazi, Kishna, Bazoer, Cillessen, Riedewald en Klaassen zijn gefaald vind je niet? Allemaal spelers die een hoge potentie hadden, dan heb ik t noch nie eens over spelers als Andersen en Zivkovic. Pot verwijt de ketel.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:39
    Willems, Propper, Guardado, Wijnaldum, Mempis spelen inderdaad nooit. Heb jij onder een steen geleefd het afgelopen jaar.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 24 mei 2018 om 17:23
    Is dat een puzzel?
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 24 mei 2018 om 17:29
    Ooh... ik snap m al!

    Je hebt gelijk!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:44

    marco timmer Retweeted

    Bart Frouws
    @bartf
    Laagste verliespercentage in de historie van de Eredivisie (min. 100 duels):@joshuabrenet - 7,3%
    Johan Cruijff - 7,8%
    Davy Klaassen - 7,9%
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 24 mei 2018 om 17:47
    Wat is dat?
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3505
    donderdag 24 mei 2018 om 16:41
    Volgensmij was het 5 miljard
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15579
    donderdag 24 mei 2018 om 16:42
    Is toch gewoon een mooie transfer voor hem.
    5 milj is wel wat veel voor Brenet.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:45
    Nee, een 8 miljoen was op de plek geweest. Veel beter dan wordt gezegd. En heeft een stabiel seizoen gespeeld, en kampioen geworden. Het is denk ik dat PSV hem een transfer in de winterstop ahd beloofd
    Vind ik leuk
    Hakbal +617
    donderdag 24 mei 2018 om 16:53
    Vind het ook raar dat PSV helemaal euforisch is met dit bedrag. Volgens mij hadden ze nog veel meer kunnen krijgen
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +13297
    donderdag 24 mei 2018 om 17:59
    Zijn snelheid, kracht en de wil om door te gaan, hebben hem ver gebracht. Maar hij stond toch ook heel vaak slecht gepositioneerd en dribbelde als blind paard naar voren. De voorzet kwam vaan op t parkeerdek. Maar de belangrijkste voorzet paar weken terug....zullen we NOOIT vergeten. Joshua bedankt !
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11632
    donderdag 24 mei 2018 om 20:21
    Nee hij is snel en dunamisch....vooral zonder bal.
    Vind ik leuk
    Kramertje +803
    donderdag 24 mei 2018 om 16:35
    Hoffenheim is zeker geen verkeerde club !!!!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8202
    donderdag 24 mei 2018 om 16:36
    Hij gaat volgend jaar gewoon de CL in.

    Succes Joshua!
    Vind ik leuk
    Kramertje +803
    donderdag 24 mei 2018 om 16:38
    ja en voor je het weet is hij dalijk vaste waarde en vast back in nederlandse elftal (kan allemaal gebeuren)
    Vind ik leuk
    slaski +2038
    donderdag 24 mei 2018 om 16:41
    En ongetwijfeld het dubbele verdienen, en zo goed als elke week een topwedstrijd in een bomvol stadion.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8202
    donderdag 24 mei 2018 om 16:43
    Moet die zich wel eerst in de basis zien te spelen.
    Vind ik leuk
    slaski +2038
    donderdag 24 mei 2018 om 16:59
    Gefeliciteerd, je hebt weer iets negatiefs kunnen vinden hoor.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8202
    donderdag 24 mei 2018 om 17:03
    Eerder reëel denk ik. Hij speelt zich echt niet zomaar in de basis bij de nummer 4 van duitsland.
    Vind ik leuk
    roynba +292
    donderdag 24 mei 2018 om 16:35
    Brenet bedankt voor jouw bijdrage bij PSV! Transfer is je gegund.
    Vind ik leuk
    Always PSV +7090
    donderdag 24 mei 2018 om 16:53
    Zo denk ik er ook over. Bakken kritiek gehad maar bleef gewoon doorgaan. Succes bij Hoffenheim.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:32
    Heeft het prima gedaan. Jammer dat hij altijd op links is opgesteld. Het zou niet gek zijn als hij het daar op rechts gewoon gaat maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:36
    Toch wel een beste stap voor een speler die veel kritiek heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8932
    donderdag 24 mei 2018 om 16:37
    Wat een toptransfer voor die jongen. Goed hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:37
    5 miljoennnnnnnnnnnnnnnn Johny van de Burgerking had in deze tijd ook nog 20 miljoen opgeleverd haha
    Vind ik leuk
    Strijp +7336
    donderdag 24 mei 2018 om 16:53
    Oke.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:37
    Mooi voor die jongen. Een harde werker en klagen doet hij nooit. Van harte Brenet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19894
    donderdag 24 mei 2018 om 16:39
    Goed bezig TBA
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:41
    Heb sympathie voor Brenet. Puur door hard werken ver heel ver schoppen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19894
    donderdag 24 mei 2018 om 16:44
    Ik ook wel.
    En ik vind het leuk om te zien dat je ook positief kan zijn over PSV en PSV'ers :p
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:46
    Ja kan het toch echt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19894
    donderdag 24 mei 2018 om 16:51
    Hou dit gevoel vast :p
    Vind ik leuk
    HJR +6351
    donderdag 24 mei 2018 om 16:57
    Ex-Psv´ers ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19894
    donderdag 24 mei 2018 om 17:17
    Je moet ergens beginnen :p
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:40
    Had hem ook gevraagd om vriendelijker te doen daar luistert hij goed na onze vriend!!!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19894
    donderdag 24 mei 2018 om 17:46
    Ik vond ook dat ik iets positiefs moest zeggen. Dat werkt altijd beter dan negatief
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:48
    Klopt en bij Brenet komt het goed uit.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +177
    donderdag 24 mei 2018 om 16:37
    Waauww jammer dat het zo weinig is. Kon je beter houden, dat geld gaat sowieso uitgegeven worden aan dumfries
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:39
    Mooie club met potentie.Gefeliciteerd!.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8932
    donderdag 24 mei 2018 om 16:39
    En opeens zijn Dumfries en Angelino een heel stuk duurder geworden. Heel raar..
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:43
    Zou nu zeker wel moet. Die 2 op de back, schwaab isimat weer achterin(of je moet nog 1 van de buitencategorie kunnen halen). En dan heb je erachter obispo,Viergever en Rosario. Dan moet het wel goed komen denk ik.
    Vind ik leuk
    Cappie +6699
    donderdag 24 mei 2018 om 16:40
    Gefeliciteerd Brenet met deze mooie stap!
    Je had een haat-liefde verhouding met eigenlijk alles en iedereen. En ik vond het wel knap hoe je toch behoorlijk overeind bleef op links. Ik hoop dat je veel mooie jaren bij Hoffenheim zal krijgen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1444
    donderdag 24 mei 2018 om 16:41
    Om eerlijk te zijn vind ik 5 miljoen voor Brenet erg weinig heeft zich dit seizoen bewezen en de meeste mensen hun monde gesnoerd dat op de positie wat niet zijn positie is. Minstens 10 miljoen waarom laten we verdomme speler gaan voor een spotprijs die lachen zich dood.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18490
    donderdag 24 mei 2018 om 16:45
    Ook jouw mond gesnoerd.....jij hebt vaaaaaaaaaaaaaaaaaak genoeg commentaar op brenet gehad.....
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1444
    donderdag 24 mei 2018 om 16:46
    Oké!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:42
    Helemaal met je eens! Jammer want je ziet het wel weer hij is dolblij en waardoor??? Hard werken!!!!
    Vind ik leuk
    Johan_D +3278
    donderdag 24 mei 2018 om 16:45
    Omdat ze misschien snel geld nodig hebben om die Dumfries te contracteren...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1444
    donderdag 24 mei 2018 om 16:47
    Ik weet het niet wat ik over Dumfries moet denken.
    Vind ik leuk
    3Bier +5517
    donderdag 24 mei 2018 om 16:42
    Zo zie je maar weer hoe ver je kunt komen met maximale inzet. Het is hem gegund. Denk dat de PSV fans nooit hadden verwacht hier ooit 5 miljoen voor te kunnen krijgen toen ze hem bezig zagen in het begin van dit seizoen. Heeft zich aardig gerevancheerd na de winterstop.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:43
    Mooie transfer
    Vind ik leuk
    FYS +7
    donderdag 24 mei 2018 om 16:46
    Nooit verwacht maar super gedaan, Brenet! (De transfer dan he...)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1159
    donderdag 24 mei 2018 om 16:46
    Wat is dit nou weer op vp. Psv nieuws. Moet niet gekker worden
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1444
    donderdag 24 mei 2018 om 16:48
    Uit eindelijk ziet VP ook ons lempke branden.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +319
    donderdag 24 mei 2018 om 16:48
    Strik eromheen, hoor je nooit meer wat van
    Vind ik leuk
    WRFM +887
    donderdag 24 mei 2018 om 16:48
    7 miljoen en doorverkoop %staat in de sportkrant in duitsland
    Goed geregeld van de opvolger van brands
    Vind ik leuk
    meloen87 +724
    donderdag 24 mei 2018 om 16:49
    Mooie transfer voor hem, heeft hij wel verdiend. Ook nog eens de Champions League in! Het zal het voor PSV nu makkelijker maken om Angelino en Dumfries over te nemen. Meer prioriteit, in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6109
    donderdag 24 mei 2018 om 16:51
    Sterke transfer man dit

    Mooie club
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4853
    donderdag 24 mei 2018 om 16:54
    Dit is toch veelste weinig voor een basisspeler.Wat schiet je hier nou mee op?
    Vind ik leuk
    DuWijk +306
    donderdag 24 mei 2018 om 16:55
    En dat is 1 van de ik denk in totaal 5 spelers die gaan vertrekken uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    steekpass +23
    donderdag 24 mei 2018 om 17:55
    Wat een maffe zinsbouw. Zes overbodige woorden in zo'n korte zin. 'Dat is denk 1 van de 5 spelers die vertrekken.'
    Vind ik leuk
    Foebele +47086
    donderdag 24 mei 2018 om 16:58
    De absolute hoofdprijs gevangen voor die jongen, chapeau.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:58
    Wat moet hoffenheim nou met die troep apart zeg naar een betere club dan willems had eerder andersom verwacht
    Vind ik leuk
    R94 +919
    donderdag 24 mei 2018 om 16:59
    Jarenlang de clown van de Eredivisie maar wel mooi een transfer naar Hoffenheim afgedwongen. Gewoon hard werken en je voeten laten spreken. Dit gun ik hem dan ook wel!
    Vind ik leuk
    Drobtine +2396
    donderdag 24 mei 2018 om 16:59
    Wat zien die Duitsers dat wij niet zien ???????
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21613
    donderdag 24 mei 2018 om 17:03
    Netjes.. net niet speler.. 5M mooie prijs. Angelino ophalen en PSV gaat er op vooruit met een kleine bijbetaling.
    Vind ik leuk
    Smash +2513
    donderdag 24 mei 2018 om 17:10
    Jemig! Gaan we toch weer niet menen hè? Is PSV een soort filantropische instelling of zo? Hoezo maar 5 miljoen voor een basisspeler met nog een contract tot 2020? Of hij het nu waard is of niet, dit slaat werkelijk nergens op. Nota bene basisspeler van de huidige Nederlandse kampioen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11668
    donderdag 24 mei 2018 om 18:24
    Vorig jaar hadden we voor 1 miljoen al op de banken gestaan.
    Vind 5 miljoen niet slecht voor zijn capaciteiten. Beetje bijleggen en met Angelino gaan we er 8 miljoen op vooruit !!!
    Vind ik leuk
    Smash +2513
    donderdag 24 mei 2018 om 21:51
    Klopt, maar toen speelde hij wel op links, terwijl hij rechts is. Op die positie heeft hij zelfs het Nederlands elftal gehaald. Ik zeg niet dat hij 20 moet opleveren, maar richting de 10 zou toch terecht zijn geweest.
    Vind ik leuk
    GAEfan +162
    donderdag 24 mei 2018 om 17:14
    Dit is een top transfer voor Brenet. Goed gehandeld van Psv door nog 5 miljoen voor hem te vangen. Ben wel benieuwd of hij zich daar in de basis kan spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:22
    Goeie prijs voor Brenet maar of het voor PSV slim is? Nu heb je geen lb en rb meer... en die 5 miljoen is voor Dumfries niet eens genoeg.... Angelino en Dumfries is leuk voor de ED maar in Europa ook?
    Vind ik leuk
    derksen +8427
    donderdag 24 mei 2018 om 17:27
    Veelste hoog gegrepen
    Ahahahahhaah dat wordt tribune warm houden Brenet whoeahahahhahha
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:30
    Kan zich ook opmaken voor de CL. Dus geen stap achteruit Joshua
    Vind ik leuk
    Dezeun +2503
    donderdag 24 mei 2018 om 17:39
    Mooie club voor brenet denk fat hij op zijn limiet zit maar laat me graag verbazen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:42
    Mooie club voor zo een speler
    Vind ik leuk
    Bocajuun +58
    donderdag 24 mei 2018 om 17:47
    Leuk voor die jongen, had ik niet verwacht.
    Bundesliga is natuurlijk op de Spaanse en engelse na de mooiste
    Vind ik leuk
    Jordi_AFCA +192
    donderdag 24 mei 2018 om 18:00
    Heeft zich toch aardig terug weten te knokken na alle kritiek! Ben benieuwd hoe hij zich daar staande gaat houden!
    Vind ik leuk
    alaaf +256
    donderdag 24 mei 2018 om 18:01
    Als we er dumfries en angelino voor terug krijgen gaan we er een stuk op vooruit!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:02
    Heeft altijd alles gegeven en deze transfer zelf afgedwongen. Zou voorbeeld voor alle diva's moeten zijn die er met de pet naar gooien en geen flikker bereiken. Bedankt voor alles Joshua. Nu doorschakelen PSV en eindelijk eens een speler halen die opgeleid is als linksback.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3666
    donderdag 24 mei 2018 om 18:05
    Een mooie transfer, naar een geweldige competitie waar hard werken en een goede mentaliteit op waarde wordt geschat. Het is hem van harte gegund!
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    donderdag 24 mei 2018 om 18:09
    Zo de vernieuwing is in gang gezet.
    Nu graag specialisten en geen spelers die ook ergens anders "uit de voeten zouden kunnen".
    Een echte linksback en een echte rechtsback graag.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:21
    Nou ik vond hem op rechtsback nog niet zo slecht destijds. Weet niet meer wanneer hij daar ook weer de kans had gekregen. Was dat nog voordat Arias kwam of was die geblesseerd of zo? Hoefde van mij niet weg zolang er idd maar wel een LA op LA komt. Hij zal wel niet hebben willen banken dus nou ja misschien kunnen we voor 5M een leuke CV opduikelen of zo. Of VM want als Hendrix geblesseerd was hadden we ook een probleem dit seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:15
    Brenet HOUDOE en bedankt, ben benieuwd wanneer onze club spijkers met koppen gaat slaan op transfergebied
    Vind ik leuk
    SanKev +158
    donderdag 24 mei 2018 om 18:19
    Klasse! Wens hem alle succes, hopen dat hij daar op rechtsback een kans krijgt.

    Bedrag is natuurlijk niet groots maar dat zal part of the deal zijn geweest om hem dit hele seizoen binnenshuis te houden, een goede transfer gunnen in de zomer.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11668
    donderdag 24 mei 2018 om 18:22
    Fantastisch voor 'm, van harte gegund.
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    donderdag 24 mei 2018 om 18:26
    Wow, meer Swansea of Club Brugge verwacht, goed voor Brenetje.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:11
    Het is hem gegund,ondanks alle kritiek,(ook vaak terecht),en geblokeerde transfer,is hij altijd positief gebleven,en heeft hij altijd hard gewerkt.
    Dus brenet,bedankt voor al je inzet,het ga je goed. Je hebt deze stap verdiend.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:18
    Wow wat een toptransfer zeg.... daar droom je van als jongen.... van PSV
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:23
    Zijn we te vreden mee ,we doen het niet voor geld maar voor titels
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7802
    donderdag 24 mei 2018 om 19:36
    Klasse gozer! Afgelopen jaar werd hij natuurlijk gemakkelijk kampioen met PSV. Weer een eigen talent voor veel geld weg. Top. Angelino wordt snel gepresenteerd
    Vind ik leuk
    Founder +230
    donderdag 24 mei 2018 om 19:47
    Dat is slecht nieuws. Brenet is en speler die het net niet is maar stinkend zijn best doet. Iedere wedstrijd opnieuw. Je moet nog maar weer zien dat je op de backpositie een vergelijkbare of betere speler vindt. In jeugd van PSV loopt deze op dit moment niet rond. Jammer, jammer , jammer.
    Vind ik leuk
    HupHolland +827
    donderdag 24 mei 2018 om 20:18
    Dit is erg jammer voor PSV en deze speler had meer op horen te leveren.

    Nedrlandse clubs (zowel ajax en PSV) hebben bitter weinig ambitie.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1033
    donderdag 24 mei 2018 om 20:18
    Mooi hoor. Zwaar onderschatte speler.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:49
    Goed uitonderhandeld door PSV. Echt het onderste uit de kan gehaald voor Brenet.
    Vind ik leuk
    Mari +5347
    donderdag 24 mei 2018 om 22:13
    Gefeliciteerd.
    Wel een beetje te weinig.
    Ik vond hem ondergewaardeerd
    Vind ik leuk
    Hansi H +111
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:34
    Pik binnen die vijf miljoen.
    Koop daarvoor Dump-fries.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV komt met bevestiging: Brenet tekent bij nummer drie van Bundesliga