Update: Vreven heeft een nieuwe club: 'Ik heb voor twee seizoenen getekend'

    Update: Vreven heeft een nieuwe club: 'Ik heb voor twee seizoenen getekend'

    Stijn Vreven is weer onder de pannen, melden het Algemeen Dagblad en Het Laatste Nieuws donderdagavond. De Belg vertrok onlangs na anderhalf seizoen bij NAC Breda en heeft inmiddels een contract getekend bij tweedeklasser Beerschot-Wilrijk.

    Volgens de berichtgeving vanuit Nederland en België heeft Vreven zichzelf voor twee seizoenen aan de ambitieuze club uit Antwerpen verbonden. De officiële presentatie staat gepland voor vrijdag. Vreven wordt bij Beerschot de opvolger van Marc Brys: de oud-trainer van onder meer FC Eindhoven en FC Den Bosch gaat vanaf komend seizoen aan de slag bij Sint Truiden.

    Vreven moet Beerschot-Wilrijk naar de Jupiler Pro League zien te leiden. De club ontstond in 2013 na het faillissement van Germinal Beerschot Antwerpen en klom in rap tempo op van de amateurs naar de Tweede Klasse in België. Beerschot was dit seizoen al dichtbij promotie naar de Jupiler Pro Leauge, maar verloor het beslissende tweeluik van Cercle Brugge.

    Update 25.5 12:05: Beerschot-Wilrijk is de nieuwe werkgever van Vreven, zo heeft de club bekendgemaakt. Dat Vreven een club uit de tweede Belgische divisie gaat trainen, ziet hij niet als een stap terug. "Helemaal niet. Ik zie heel veel raakpunten tussen beide clubs. Dat fanatieke dus, dat 'er vol voor willen gaan', het enthousiasme, hoe het voetbal in de stad leeft", reageert Vreven.

    "Dat KFCO Beerschot Wilrijk superambitieus is, vind ik ronduit schitterend. De ambitie werd me de voorbije weken en dagen al heel duidelijk gemaakt: promotie naar 1A. Daar sluit ik me graag bij aan. Ik heb hier voor twee seizoenen getekend, en wil in die periode die doelstelling bereiken. Maar uiteraard liefst al volgend seizoen..."

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 18:57
    Kan hij daar mooi de helft van de wedstrijden vanaf de tribune bewonderen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    donderdag 24 mei 2018 om 19:00
    Toch vind ik het jammer dat die weg is bij NAC. Ik vind het wel een leuke man, zie dit liever dan zo'n saaie drol als Molenaar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14353
    donderdag 24 mei 2018 om 19:07
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    donderdag 24 mei 2018 om 19:20
    De belgische Simeone!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:36
    Dat mocht hij willen. Meer een complete idioot
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:05
    Trainer met passie die bij ons past(e)
    Vind ik leuk
    Godin1 +962
    donderdag 24 mei 2018 om 19:02
    Wel leuk dat die dorpsgek weer een nieuwe club heeft. Kan die daar weer lekker tekeer gaan tegen de scheidsrechters.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2550
    donderdag 24 mei 2018 om 19:04
    ik vind het nog steeds schandalig hoe hij bij nac eruit gewerkt is.
    en alleen omdat de ajaxmedia er een hele heisa van maakt dat hij fanatiek is.
    en tekeer tegen de scheidsrechters ? hij heeft geen verkeerd woord gezegd was duidelijk te horen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 19:07]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21083
    donderdag 24 mei 2018 om 19:10
    Op "ajaxmedia" na helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    4everfcu +2550
    donderdag 24 mei 2018 om 19:16
    toch is het zo die hebben hem aan de schandpaal genageld waardoor het bestuur van nac niet verder durfde te gaan met vreven.
    en onder ajaxmedia versta ik o.a studio voetbal overigens.
    ze riepen dat het een idioot langs het veld was en dat we in nederland dat niet moeten willen.
    vervolgens komt een gerucht over ajax en van gaal in de wereld en ze zouden het prachtig vinden als hij weer in nederland kwam trainen .
    dus hoe bedoel je gekleurd en selectief
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21083
    donderdag 24 mei 2018 om 19:40
    Studio Voetbal ja, maar je kan niet alle media over 1 kam scheren
    Vind ik leuk
    4everfcu +2550
    donderdag 24 mei 2018 om 19:57
    wel hoor allemaal op vi na die zijn pro feyenoord.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7323
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:11
    VI pro Feyenoord? Die zijn per definitie anti Erdedivisie hoor.
    Die vinden alleen Real Madrid en Barca het "aangluren"waard.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5632
    donderdag 24 mei 2018 om 19:33
    Het slaat toch nergens op wat jij hier allemaal roept?
    Zijn contact werd domweg niet verlengd, dat is de meest correcte manier om afscheid te nemen van een trainer. Hij is meerdere malen naar de tribune gestuurd en dat is hem in België ook wel eens overkomen. Dan kan je echt niet beweren dat hij nooit wat verkeerds gezegd zou hebben. Die heisa veroorzaakt hij helemaal zelf, dat heeft geen drol met de media te maken.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2550
    donderdag 24 mei 2018 om 20:00
    en waarom werd zijn contract niet verlengd dan? precies.
    hij heeft nac van de jupiler na de eredivisie gebracht en ze er toen nog ingehouden ook een geweldige prestatie en dan verleng je niet maar natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:45
    NAC heeft wel eens meer van dat soort fratsen uitgehaald. Remember Ernie Brandts die na een prachtige 3e plek in de eredivisie zijn aflopende contract niet verlengd zag worden.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26346
    donderdag 24 mei 2018 om 19:09
    Blijft een kleurrijk figuur. Succes in Belgie Vreven!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7322
    donderdag 24 mei 2018 om 19:10
    De 2 tienermeisjes Vreven hun kutjes tegen elkaar
    Vind ik leuk
    4everfcu +2550
    donderdag 24 mei 2018 om 19:21
    www.pieterbaancentrum.nl
    ik zou me aanmelden als ik jou was.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5364
    donderdag 24 mei 2018 om 20:31
    Het is dat Vreven het niet leest, anders zou ik hem heel veel succes bij zijn nieuwe club toewensen.
    Vind ik leuk
    Wouter018 +229
    donderdag 24 mei 2018 om 20:57
    Het schijnt nog niet helemaal rond te zijn. Hij wil overdekt kunnen zitten, maar die tribune is al uitverkocht.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:32
    Dik verdiend.
    Vind ik leuk
    Rade076 +12
    donderdag 24 mei 2018 om 23:23
    Alsof t NAC bestuur iets aantrekt van Studio Voetbal. Vriend , jij hebt ze echt niet alle 24 in t zelfde kratje ...
    Vreven wou meer investeringen om door te stoten naar de middenmoot. Hier is NAC na jaren saneren nog niet aan toe. Dus hij loopt met opgeheven hoofd, borst vooruit en kin omhoog via de rode loper t stadion uit. Hij is een van de weinige trainers bij NAC die via de voordeur vertrekt en 1 ding is zeker...Stijn betaald in Breda nooit meer voor een biertje
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:29
    Hij hoort in Nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:36
    Typetjes zoals hem & Hyballa mochten hier wel wat meer rondlopen:
    Zijn er met hart en ziel bij het spelletje en hebben wel amusementwaarde........
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:09
    Koekerund die Vreven
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:57
    Mooie kerel, wens hem het beste.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:00
    Meer clubs uit Antwerpen in de Jupiler Pro League is een goede zaak!
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1263
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:46
    Succes
    Vind ik leuk
    Cookee +10707
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:22
    Stijn houdt van echte clubs, hij is een liefhebber, ik gun hem het beste.
    Al die nette mooipraters van de cursus die elkaar allemaal nalullen heb ik niks mee,
    deze man toont passie... dat zie ik liever dan een dooie in de dugout.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws