'Brands schakelt door na Brenet-vertrek en hoopt afscheid te nemen met dubbeldeal'

'Brands schakelt door na Brenet-vertrek en hoopt afscheid te nemen met dubbeldeal'

Gepubliceerd: vrijdag 25 mei 2018 om 06:47vr 25-05-2018 om 06:47

Marcel Brands is vastbesloten om in zijn laatste week als PSV-directeur nog een dubbele transfer af te ronden. De Eindhovenaren hopen komende week de backs Denzel Dumfries en Angelino naar het Philips Stadion te halen.

Hiermee speelt de landskampioen in op het vertrek van Joshua Brenet. Hoewel het voor de buitenwereld werd stilgehouden, was PSV volgens De Telegraaf al langere tijd op de hoogte van de belangstelling van Hoffenheim en is men inmiddels volop aan het doorschakelen. De transfer van Angelino lijkt snel beklonken te kunnen worden. De linksback van Manchester City, afgelopen seizoen verhuurd aan NAC Breda, wil zelf graag naar Eindhoven, meldde het Eindhovens Dagblad donderdagavond al. Manchester City twijfelt echter nog of het de Spanjaard wil verhuren of definitief van de hand wil doen.

De komst van Dumfries heeft iets meer voeten in de aarde. SC Heerenveen weigerde eerder deze week een bod van vier miljoen voor de rechtsback en zet in op een transfersom van zes à zeven miljoen euro. Hoewel PSV niet bereid lijkt om een dergelijk bedrag op tafel te leggen, is de verwachting dat beide partijen nog nader tot elkaar gaan komen. Net als Angelino wil Dumfries graag naar PSV.

De linkerkant van de PSV-defensie lijkt, na de eerdere komst van Ajacied Nick Viergever, nu ingevuld. Op rechts moet PSV nog rekening houden met een vertrek van Santiago Arias. Of PSV naast Dumfries nóg een rechtsback wil halen, is nog niet duidelijk.

Poll

Goede versterkingen voor PSV?

(4176 stemmen)

Plaats een reactie

Quareck +7287
vrijdag 25 mei 2018 om 06:51
Dit krijg je als je twee topics samenvoegt tot een topic. Dan is het niet twee keer nieuws over een transfer, maar een keer nieuws over twee transfers... knap gedaan
Vind ik leuk
Plattekar bv +28890
vrijdag 25 mei 2018 om 07:00
Dumfries moet er in de play offs dan wel meteen staan! Kan zeggen over Brenet wat je wilt, maar hij heeft wel de ervaring in de CL. Dumfries laatste tijd toch niet héël ovettuigend, hoor. Dus leuk als er rek in zit, maar daar heb je in de 1e wedstrijd niks aan. Viergever geeft me wel een goed gevoel. Die weet hoe je die gasten wel meebrengt. Come on PSV!
Vind ik leuk
3Bier +11615
vrijdag 25 mei 2018 om 07:27
Zowel Angelino, Dumfries als Viergever lijken mij prima versterkingen. Op rechts lever je wel enorm in natuurlijk. Dumfries moet zich nog maar bewijzen en Arias is CL niveau. Weet niet wie de concurrent van Dumfries op rechts moet worden want het lijkt mij dat Luckassen hiervoor ruim tekort komt. Of loopt er nog wat in de jeugd rond?
Vind ik leuk
Plattekar bv +28890
vrijdag 25 mei 2018 om 07:49
Het voordeel is wël dat Dumfries zich wil laten zien aan het PSV publiek. Dan maar direct voor de leeuwen. Hij is wel fysiek een beest hoor. Dus tegenstanders zijn m niet zo snel voorbij. Hij lijkt mij ook niet zo lomp als Luckassen. Ben benieuwd naar transferontwikkelingen van Pereiro, van Ginkel en de Jong.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 08:48
Niey om het een of ander, maar waarom is Arias champions league niveau? Wat heeft hij precies in de champions league laten zien?
Vind ik leuk
3Bier +11615
vrijdag 25 mei 2018 om 08:56
Nog niks inderdaad en is misschien iets te voorbarig. Maar gezien zijn kwaliteiten denk ik dat hij dat niveau wel aan kan.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 08:57
Zou hij niet weggaan ook? Speelde hij de laatste champions league poulefase niet mee met PSV?
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:32
Ja, ik zou ook gaan voor een meer ervaren back. Bustos bijvoorbeeld. Argentijnse Rechtsachter met de nodige ervaring.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:57
Gaat allemaal goed komen en is goed dat de posities dubbel bezet zullen worden de beste zullen spelen!!
Vind ik leuk
:O +5205
vrijdag 25 mei 2018 om 08:31
Hè Plattekar. Rijden we nog uit volgend seizoen?
Vind ik leuk
Nikos85 +1418
vrijdag 25 mei 2018 om 08:49
Maja play offs spelen en daarna nog alle mutaties moeten doorvoeren is ook geen succesformule dus ik zou eerder deze weg kiezen.
Vind ik leuk
Blindsy +15906
vrijdag 25 mei 2018 om 07:03
Gelukkig kan VP die efficiency compenseren met nog vele berichten over vertrekkende Kluivert, De Ligt en 100 spelers waar Ajax interesse in zou hebben...:-)
Vind ik leuk
Dunneke +192
vrijdag 25 mei 2018 om 06:52
Geniet van angelino in Eindhoven een toppertje
Vind ik leuk
100%PSV +3279
vrijdag 25 mei 2018 om 06:54
Laat Marcel in zijn laatste week voor PSV maar schuiven! Mocht het inderdaad lukken deze twee sterke backs binnen te halen dan levert hij wederom goed werk! Zijn transfer naar Everton is Brands meer dan verdiend!
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
vrijdag 25 mei 2018 om 07:06
Lekker hoopvol als je back bent bij onder 19 of Jong PSV. Dumfries, Luckassen, Angelino en Viergever voor je.
Vind ik leuk
100%PSV +3279
vrijdag 25 mei 2018 om 07:12
Moet jij zeggen met je A’damse clubje dat jaarlijks veel meer spelers aankoopt dan ONS PSV. Afgelopen seizoen is PSV (terecht) kampioen geworden met een mooie mix van eigen jeugdspelers en aangekochte ervaren spelers. Dit alles met een veel lagere begroting dan onze A’damse vrinden!
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
vrijdag 25 mei 2018 om 08:57
Mijn clubje koopt niet zoveel hoor. Mijn clubje leidt zelf op.
Vind ik leuk
Quareck +7287
vrijdag 25 mei 2018 om 07:15
Als je er aan twijfelt of je zelf beter bent dat viergever of Lukassen ben je ook gewoon niet goed genoeg.. wat goed genoeg is komt echt wel bovendrijven
Vind ik leuk
Rodajc +17417
vrijdag 25 mei 2018 om 07:26
Nóg erger is het als je constant punten verspeeld of wedstrijden niet over de streep trekt door onervarenheid van jeugdspelers achterin.
Deze reactie kon alleen maar van een Ajacied komen.
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
vrijdag 25 mei 2018 om 08:58
En dat zegt een Fortuna Supporter...
Vind ik leuk
Rodajc +17417
vrijdag 25 mei 2018 om 11:37
Ik ben allesbehalve een Fortunasupporter...
Vind ik leuk
Roffel1998 +1829
vrijdag 25 mei 2018 om 12:22
Volgens mij is roda de club die constant punten verspeelde, anders zouden ze nu niet in de jl voetballen he ;)
Vind ik leuk
Rodajc +17417
vrijdag 25 mei 2018 om 12:30
Ajax en Roda zijn niet te vergelijken.
Vind ik leuk
Roffel1998 +1829
vrijdag 25 mei 2018 om 14:31
Nee precies Ajax is een topclub en Roda JC een jl- clubje
Vind ik leuk
Rodajc +17417
vrijdag 25 mei 2018 om 14:38
Je vergelijkt ze eerst en dan zeg je zelf dat ze niet te vergelijken zijn, hoe moet ik jou nu serieus nemen? Sukkel.
Vind ik leuk
Roffel1998 +1829
vrijdag 25 mei 2018 om 15:26
Ik heb ze nooit vergeleken, ik heb alleen gezegd dat roda telkens punten verspeelde ;) dus volgens mij ben jij hier de sukkel
Vind ik leuk
Rodajc +17417
vrijdag 25 mei 2018 om 15:40
Je vergelijkt ze eerst als clubs die al dan niet punten verspelen, anders slaat jouw reactie nergens op en is het gewoon uit de lucht gegrepen en irrelevant.
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
vrijdag 25 mei 2018 om 20:19
Iemand uit de Regio Parkstad die iemand uitscheldt voor sukkel.

Whahaha.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 09:09
Spelen in de speeltuin laten we over aan ajax
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
vrijdag 25 mei 2018 om 09:42
Zeg je toch nog iets verstandigs
Vind ik leuk
stratumseind +187381
vrijdag 25 mei 2018 om 10:17
sinkgraven orejuela wobertje casiera tafiliasco kristensen staan daarentegen de o zo volprezen godenjeugd geen strobreed in de weg...
Das alleen bij psv zo....
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
vrijdag 25 mei 2018 om 10:57
Ajax en PSV zijn lood om oud ijzer, Stratum.
Vind ik leuk
Romario9 +12672
vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
Hoop dat Angelino gekocht wordt ipv gehuurd. Huren schieten we op lange termijn niks mee op.

Met het geld dat Brenet en Arias samen opbrengen (rond de 15 miljoen?) moet je Angelino en Dumfries toch wel kunnen kopen...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 07:28]
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
2 super talenten natuurlijk voor ons mooie psv ;)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10916
vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
2 goede en slimme spelers waar psv vast wel veel plezier aan gaat beleven.:)
Vind ik leuk
3Bier +11615
vrijdag 25 mei 2018 om 07:36
Zeker aanvallend. Verdedigend heb ik mijn twijfels. Omdat ik Ajax volg heb ik ze tegen Ajax gezien. Beide spelers zagen er in die wedstrijden niet heel goed uit. Ze zijn wel beide redelijk fel en agressief. Van Angelino verwacht ik veel, die kan de CL wel aan denk ik. Dumfries is nog even afwachten. Maar voor eredivisieniveau zijn dit natuurlijk prima spelers.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 07:37]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10916
vrijdag 25 mei 2018 om 07:45
Ik snap wat je bedoeld maar beide spelers zijn niet gewend om CL te spelen natuurlijk.
Tis maar net aftasten Hoe ze het gaan uitpakken .
duimfries is sterk fysiek , kwa kwaliteiten en Angelino is juist technisch en heel snel.
Tja verschil moet er wezen zou je zeggen maar wat je zegt voor de Eredivisie zijn het prima niveau.
Maar in de CL nu je het zegt krijg ik ook mijn twijfels.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
In een paar weken tijd de gehele verdediging gerepareerd. Van nul linkspoten naar een goed gebalanceerde linie. Knap staaltje werk als het lukt met relatief weinig uitgaven.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:26
Marcel je bent een topper jammer dat je weg gaat,maar pas op dadelijk gaat tuinkabouter overmars er ook achteraan.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:35
maar afwachten of die 2 wel naar Eindhoven komen. Zet dat maar in die poll...
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:36
Voor 1 juni de defensie al op orde hebben, is dat niet iets voor het Guinness Book?
Vind ik leuk
aartstyle +1758
vrijdag 25 mei 2018 om 07:37
Wat gaan we Marcel missen bij PSV. Als dit lukt dan is het echt geweldig. Een voorbeeld voor de eredivisie.
Vind ik leuk
Wazzupp +625
vrijdag 25 mei 2018 om 07:42
Er loop daar toch ook die donkere jongen, Paal?
Vind ik leuk
Romario9 +12672
vrijdag 25 mei 2018 om 08:08
Paal is geen verdediger (al is ie door Cocu wel daarvoor gebruikt)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 08:12]
Vind ik leuk
Come on Utreg +28477
vrijdag 25 mei 2018 om 07:44
Angelino proberen te kopen. Daar gaat PSV absoluut veel held aan verdienen.
Vind ik leuk
Smitsie +134
vrijdag 25 mei 2018 om 07:50
Volgens mij heeft Angelino nog een contract voor 1 jaar, dan zullende bij City dus eerst moeten verlengen als ze hem gaan verhuren. Lijkt me sowieso dst PSV voor koop gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 07:52
Ik moet zeggen dat ik Dumfries Swaab Isimat Angelino niet super verdediging vind. Denk dat veel afhangt van welke keeper daar achter komt want Zoet heeft ze dit jaar ook vaak gered. Maar in Nederland heb je ook niet echt veel nodig want niveau word alleen maar minder. Weinig toppers die zin hebben om tegen Emmen, Fortuna, Excelsior, de graafschap, vvv te voetballen en vaak op dat klote kunstgras.
Vind ik leuk
Vvgimmurt +518
vrijdag 25 mei 2018 om 08:21
Wordt eerder...... dumfries schwaab viergever angelino.. en dan vindt ik het toch wel beter als dit jaar kan ik je zeggen. Links nu wel iemand op zijn goede been en heeft een geweldige voorzet in huis met dumfries op rechts heb je weerstand en ook een goede back in huis. En centraal met viergever die europees het ook goed deed en dan schwaab die ook wel redelijk ervaring heeft..
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 09:32
Dit is wel typisch nederlands. Heeft een goede voorzet. Hij moet verdedigen! Daar vind ik beide backs nog niet top in. Als luuk weg gaat wie gaat dan die voorzetten binnenkoppen?
Vind ik leuk
Vvgimmurt +518
vrijdag 25 mei 2018 om 10:16
Daar heb ik in meerdere berichten al verwijd dat als luuk weg gaat zelfde type spits naar psv moet komen... en verdedigen kunnen die jongens wel maar ze moeten eens gepolst worden.... heb je brenet en willems zien spelen? Deden ook verdedigend te weinig maar omdat ze zo ver vooruit voetballen krijg je minder problemen dat is altijd zo. Ik zie ze nog wel groeien...
Vind ik leuk
Morris +23322
vrijdag 25 mei 2018 om 08:03
wederom hetzelfde liedje. een verdediger voor een stuiver verkopen om vervolgens een nieuwe te kunnen halen die meer geld gaat kosten.

Als Cocu zijnde moet je dit maar weer aanzien. Straks is de LB positie eindelijk goed bezet, begint het gelazer op de RB positie.

nou ja enfin.. we gaan het zien.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
vrijdag 25 mei 2018 om 08:33
Komt helemaal goed met PSV, 5 miljoen is een mooi bedrag voor Brenet , dat een jongere vervanger met meer potentie iets duurder is lijkt me prima investering. Ik zou me meer zorgen maken om dat clubje van jou in A'dam.., die geven bakken met geld uit aan de verkeerde spelers; dat komt echt niet goed ..
Vind ik leuk
stratumseind +187381
vrijdag 25 mei 2018 om 08:45
Dan zet cocu gewoon bergwijn op rechtsback zolang de kar maar weer gaat rollen
Vind ik leuk
Smash +3777
vrijdag 25 mei 2018 om 08:04
Dit bedoel ik dus! Brenet voor maar 5 miljoen weg en dan een Dumfries moet 6 a 7 miljoen kosten. Die jongen heeft nog maar 1 seizoen aardig gespeeld. Brenet is geen topper, maar had toch ook minimaal 7 miljoen moeten kosten, maar nee ......... PSV neemt wederom genoegen met een jodenfooi.
Vind ik leuk
Smithsonian +38214
vrijdag 25 mei 2018 om 08:30
Prima backs. Psv gaat weer kampioen worden vrees ik.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
vrijdag 25 mei 2018 om 08:46
Vrees?
Vind ik leuk
Smithsonian +38214
vrijdag 25 mei 2018 om 09:32
Heb liever dat een andere cluppie het wordt haha.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
vrijdag 25 mei 2018 om 09:35
Haha ja dat snap ik maar die Cruijff-schaal en de dennenappel is zat voor jullie , doen wij die schaal wel weer in mei 2019
Vind ik leuk
Smithsonian +38214
vrijdag 25 mei 2018 om 11:19
Wil een soortegelijke deal,jullie de beker wij de titel haha.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
vrijdag 25 mei 2018 om 12:30
Jammer maar helaas
Vind ik leuk
COYG +7620
vrijdag 25 mei 2018 om 08:32
Wel allebei minder dan de subtop qua clubniveau. Hoop niet dat PSV een gevalletje Feyenoord wordt, met al die onervaren, jonge spelers.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
vrijdag 25 mei 2018 om 08:40
minder dan de subtop......., jaja... we zullen zien, PSV heeft dadelijk een mooie mix van ervaring en jong talent; laat seizoen maar beginnen..zin in...
Vind ik leuk
COYG +7620
vrijdag 25 mei 2018 om 08:43
Dat denk ik ook ja. Maar Heerenveen en NAC stonden niet echt hoog dit seizoen. Zal aansporen worden voor beide heren. Hoop dat PSV nog een goede Mexicaan haalt. Dat verrijkt de Eredivisie. Beter dan al die Argentijnen.
Vind ik leuk
SanKev +913
vrijdag 25 mei 2018 om 08:41
Vind het toch moeilijk inschatten. Dumfries leek me de laatste tijd toch wat minder groots spelen dan hij misschien aan de start van het seizoen deed. Angelino is ook lastig, er zit natuurlijk wel een aardig verschil tussen NAC en PSV dus is even de vraag hoe hij daar gaat fungeren. Als de rest van de selectie sterker is zul je waarschijnlijk minder opvallen. Maargoed dat zijn de berekende gokken die je moet wagen om uiteindelijk met goede spelers te staan. Laat maar komen.

Op rechts zul je hoe dan ook inleveren want met Arias hebben ze natuurlijk een speler van grote klasse in huis.
Vind ik leuk
COYG +7620
vrijdag 25 mei 2018 om 08:45
Als ik PSV was zou ik voor één kant in ieder geval iemand nemen die al ervaring heeft in de top. Dat de rest zich aan hem kan optrekken. Anders zullen ze hard moeten werken en ze zullen in het begin flink moeten wennen. Met veel fouten als gevolg.
Vind ik leuk
Hupfean +4690
vrijdag 25 mei 2018 om 09:55
Gewoon dokken Psv! Niet voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten, minimaal 6 miljoen voor Dumfries die nog een 4 jarig contract heeft.
Vind ik leuk
meinema +1351
vrijdag 25 mei 2018 om 11:21
PSV heeft het elk jaar toch wel weer mooi op tijd voor elkaar
Vind ik leuk
Korm +38389