'Brands schakelt door na Brenet-vertrek en hoopt afscheid te nemen met dubbeldeal'

    'Brands schakelt door na Brenet-vertrek en hoopt afscheid te nemen met dubbeldeal'

    vrijdag 25 mei 2018 om 06:47

    Marcel Brands is vastbesloten om in zijn laatste week als PSV-directeur nog een dubbele transfer af te ronden. De Eindhovenaren hopen komende week de backs Denzel Dumfries en Angelino naar het Philips Stadion te halen.

    Hiermee speelt de landskampioen in op het vertrek van Joshua Brenet. Hoewel het voor de buitenwereld werd stilgehouden, was PSV volgens De Telegraaf al langere tijd op de hoogte van de belangstelling van Hoffenheim en is men inmiddels volop aan het doorschakelen. De transfer van Angelino lijkt snel beklonken te kunnen worden. De linksback van Manchester City, afgelopen seizoen verhuurd aan NAC Breda, wil zelf graag naar Eindhoven, meldde het Eindhovens Dagblad donderdagavond al. Manchester City twijfelt echter nog of het de Spanjaard wil verhuren of definitief van de hand wil doen.

    De komst van Dumfries heeft iets meer voeten in de aarde. SC Heerenveen weigerde eerder deze week een bod van vier miljoen voor de rechtsback en zet in op een transfersom van zes à zeven miljoen euro. Hoewel PSV niet bereid lijkt om een dergelijk bedrag op tafel te leggen, is de verwachting dat beide partijen nog nader tot elkaar gaan komen. Net als Angelino wil Dumfries graag naar PSV.

    De linkerkant van de PSV-defensie lijkt, na de eerdere komst van Ajacied Nick Viergever, nu ingevuld. Op rechts moet PSV nog rekening houden met een vertrek van Santiago Arias. Of PSV naast Dumfries nóg een rechtsback wil halen, is nog niet duidelijk.

    Poll

    Goede versterkingen voor PSV?

    (4176 stemmen)

    Plaats een reactie

    Quareck +6744
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:51
    Dit krijg je als je twee topics samenvoegt tot een topic. Dan is het niet twee keer nieuws over een transfer, maar een keer nieuws over twee transfers... knap gedaan
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18137
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:00
    Dumfries moet er in de play offs dan wel meteen staan! Kan zeggen over Brenet wat je wilt, maar hij heeft wel de ervaring in de CL. Dumfries laatste tijd toch niet héël ovettuigend, hoor. Dus leuk als er rek in zit, maar daar heb je in de 1e wedstrijd niks aan. Viergever geeft me wel een goed gevoel. Die weet hoe je die gasten wel meebrengt. Come on PSV!
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:27
    Zowel Angelino, Dumfries als Viergever lijken mij prima versterkingen. Op rechts lever je wel enorm in natuurlijk. Dumfries moet zich nog maar bewijzen en Arias is CL niveau. Weet niet wie de concurrent van Dumfries op rechts moet worden want het lijkt mij dat Luckassen hiervoor ruim tekort komt. Of loopt er nog wat in de jeugd rond?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18137
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:49
    Het voordeel is wël dat Dumfries zich wil laten zien aan het PSV publiek. Dan maar direct voor de leeuwen. Hij is wel fysiek een beest hoor. Dus tegenstanders zijn m niet zo snel voorbij. Hij lijkt mij ook niet zo lomp als Luckassen. Ben benieuwd naar transferontwikkelingen van Pereiro, van Ginkel en de Jong.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:48
    Niey om het een of ander, maar waarom is Arias champions league niveau? Wat heeft hij precies in de champions league laten zien?
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:56
    Nog niks inderdaad en is misschien iets te voorbarig. Maar gezien zijn kwaliteiten denk ik dat hij dat niveau wel aan kan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:57
    Zou hij niet weggaan ook? Speelde hij de laatste champions league poulefase niet mee met PSV?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:32
    Ja, ik zou ook gaan voor een meer ervaren back. Bustos bijvoorbeeld. Argentijnse Rechtsachter met de nodige ervaring.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:57
    Gaat allemaal goed komen en is goed dat de posities dubbel bezet zullen worden de beste zullen spelen!!
    Vind ik leuk
    :O +1843
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:31
    Hè Plattekar. Rijden we nog uit volgend seizoen?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1214
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:49
    Maja play offs spelen en daarna nog alle mutaties moeten doorvoeren is ook geen succesformule dus ik zou eerder deze weg kiezen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:03
    Gelukkig kan VP die efficiency compenseren met nog vele berichten over vertrekkende Kluivert, De Ligt en 100 spelers waar Ajax interesse in zou hebben...:-)
    Vind ik leuk
    Dunneke +152
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:52
    Geniet van angelino in Eindhoven een toppertje
    Vind ik leuk
    100%PSV +2711
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:54
    Laat Marcel in zijn laatste week voor PSV maar schuiven! Mocht het inderdaad lukken deze twee sterke backs binnen te halen dan levert hij wederom goed werk! Zijn transfer naar Everton is Brands meer dan verdiend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:54
    Eerlijk is eerlijk en ik weet dat het moeilijk is en toch doe ik het. Het is een vakman. Bijna alles wat hij heeft gekocht deed het goed. En bij Everton gaat hij met meer geld makkelijker werken en denk dat hij daar ook succesvol gaat worden.
    Zo das eruit haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:57
    Ik moet er bijna van kotsen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:59
    Hoezo kerel. Gewoon een dag lekker positief beginnen is goed voor een mens.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:06
    "Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen? Die lacht de hele dag, jaaa die lacht de hele dag..".

    Deal! :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:09
    Haha als ik Ajax nieuws lees wordt ik blij! Ons grote warme ajax! Mijn trots, mijn leven!


    PSV is een scheldwoord! Zeg er maar eens iets over, ze vliegen allemaal als termieten over je heen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:14
    Daar doe ik doorgaans vrolijk aan mee en had er vandaag geen zin in. Wilde een x serieus doen
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:29
    Bijna weekend en jij gaat in eens serieus lopen doen? Moeten we de dokter bellen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:32
    Nee niet nodig, maar als je er last van hebt kan ik zo op mijn oude patroon terug vallen. Heb altijd een plan b.
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:42
    Haha nee doe maar niet. Omdat jij vaak als eerste reageer moet ik daarna eerst langs 30 opgefokte reacties van mensen die jou blijkbaar wel serieus nemen doorscrollen om vervolgens de normale reacties te kunnen lezen. Laat plan B voorlopig nog maar even in de kast.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:45
    Wist niet dat mensen zo boos konden worden.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13936
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:20
    Het is ramadan je hoort een beetje rustig aan te doen! En zo vroeg hier onzin uitkramen is niet nodig.
    Maar weet het zeker je bent geen toerk je bent een of andere hans uit Heerhugowaard:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:04
    Ik ga daar geen discussie over voeren en als jij zeker wilt weten of ik Turk ben mag je mij bellen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13936
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:32
    hahahahahah
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:11
    Zou mooi zijn als ze 24 uur per dag niet eten,12 maanden lang
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:48
    Dribbelkoning, jij hebt een PSV-fobie van het ergste soort. Wat zit je dwars? Nog steeds 15/04/18? Of is het 08/05/16 of misschien nog steeds 29/04/07? Dat PSV vaker kampioen van NL dan Ajax gedurende heel jouw (prille) leven betekent niet dat je je constant moet botvieren op het mooie PSV. Neem een voorbeeld aan onze grote Turkse Brabantse vriend hierboven!!
    Vind ik leuk
    masterpsv +13936
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:18
    Hahahah wat doe je op psv topic dan niets beters te doen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:08
    Als het maar blijft steken in je keel zou mooi zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:08
    En als brands dan nog zo aardig is om al dat geld van everton in Nederland te besteden dan komt het goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:11
    Weet niet hoeveel geld Marcel mag besteden, maar geld van Everton is in Nederland natuurlijk meer waard. En hij is een fan van Ziyech. Voor 50 miljoen kan hij weg en dat is dan meteen zijn eerste top aankoop.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:09
    Onze Turkse vriend begrijpt het.
    Echt een cashcow die Brands. Ben benieuwd of PSV kan consolideren zonder Marcel Brands.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:13
    Denk dat Marcel wel iets betrouwbaars achterlaat. Hij werkt al jaren met de zelfde mensen waar hij blind op kan vertrouwen. Het gaat niet zomaar mis daar nu het lekker loopt.
    Vind ik leuk
    dezink +1139
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:10
    Zozo , een positieve reactie op een PSV topic...je maakt stappen ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:16
    Met zulke reacties neig ik naar mijn oude patroon. Ze verwachten een inhoudelijke gesprek en ik verwacht geen complimenten.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:42
    Luckassen??????
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:44
    Wat is er met Luckassen?
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:00
    Niet echt een schot in de roos. Brands is een goede td maar heeft ook zeker zn fouten gemaakt, met name in de verdediging. Als je in de winterstop een verdediging hebt met Arias, isimat, schwaab en brenet (daarnaast zijn er voor deze 4 geen waardige vervangers op de bank) vind ik het een vreemde keuze om een geblesseerde argentijn te kopen die je op dat moment niet nodig hebt. Dit had zeker de titel kunnen kosten bij evt blessures of schorsingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:03
    Dit is een dag dat we met zn alle nooit zullen vergeten turkse vriend
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:05
    Ik ben onvergetelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:08
    Onvergetelijk irritant?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:08
    Ook dat.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:06
    Lekker hoopvol als je back bent bij onder 19 of Jong PSV. Dumfries, Luckassen, Angelino en Viergever voor je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:12
    Das zeker niet hoopvol haha. Zo geef je je talenten een negatief signaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:28
    welke talenten? Met uitzondering van Obispo loopt er voor achterin weinig/ niks op dit moment dus hele goede move. Van een ongebalanceerde linie (die wel kampioen werd!!!!!) naar een solide, totaal in balans zijnde linie en dat zonder investeringen heh als Arias vertrekt. In dat geval houd je zelfs nog poen over. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:30
    Wij hebben heel veel in Amsterdam alleen dat is voor ander topic.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:03
    En wat voegt dat laatste nou weer toe? Bij een topic over je eigen club elke keer maar een andere club dr bij halen. Erg zwak😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 08:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:06
    Gewoon heerlijk om die Amsterdamse arrogantie nog maar eens even af te zeiken. Grappig hoe Ajax fan volhouden dat Ajax de grootste club is. Allemaal historie. Niet meer en niet minder.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:10
    Wanneer je op een bericht van je eigen club zo gaat praten over een andere club terwijl die er niks mee te maken heeft, lijkt het meer op jaloezie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:15
    Op de €100mln op de bank en €200m op het veld ben ik inderdaad jaloers maar het leidt vooralsnog tot niks.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:22
    Klopt, daarom is iedereen ook ontevreden maarja als iedereen laat weten dat ie ontevreden is dan zijn we allemaal successupportes en dergelijke. Alleen iedereen heeft iets tegen de leiding maar t zijn de spelers die een keer alles moeten geven ipv denken dat ze alles zijn alleen omdat ze bij Ajax spelen. Bij PSV zie je dat ze allemaal voor elkaar werken en is ook een echt team daarom zijn ze ook kampioen geworden. psv heeft namelijk echt niet meer kwaliteit maar t komt door de mentaliteit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:35
    Management en technische staf zijn veel beter. Zolang Sar en Overmars er zitten en geweldenaren als ten Hag ondersteunen vrees ik voor jullie. Nu als dolle stieren met de geld buidel zwaaien slaat ook nergens op en zal lijden tot meer onvrede op de bank en tribune. zo´n Labyad halen terwijl scouting etc tegen zijn is waanzin ten top. Er is niks over van wat Nummer 14 destijds voor ogen had en niemand doet er iets aan. Tenenkrommend
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:19
    Ik denk dat Ten Hag iedereen wel gaat verassen komend seizoen. Heeft toch te weinig tijd gehad om het team te veranderen naar hoe hij wilt. Over Labyad twijfel ik ook maar ik hoop dat hij gaat laten zien dat ie goed genoeg is voor Ajax. Ook de kritiek op van der sar en overmars vind ik redelijk onterecht, de spelers op het veld moeten het laten zien en je kan niet zeggen dat ze niet goed genoeg zijn om kampioen te worden, alleen is de mentaliteit gewoon te zwak van de meeste spelers.
    Vind ik leuk
    100%PSV +2711
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:12
    Moet jij zeggen met je A’damse clubje dat jaarlijks veel meer spelers aankoopt dan ONS PSV. Afgelopen seizoen is PSV (terecht) kampioen geworden met een mooie mix van eigen jeugdspelers en aangekochte ervaren spelers. Dit alles met een veel lagere begroting dan onze A’damse vrinden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:24
    Niet boos worden. Jullue zijn zeker terechte kampioen van Nederland en dat kan niemand ontkennen. Gewoon rusrig blijven.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:57
    Mijn clubje koopt niet zoveel hoor. Mijn clubje leidt zelf op.
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:15
    Als je er aan twijfelt of je zelf beter bent dat viergever of Lukassen ben je ook gewoon niet goed genoeg.. wat goed genoeg is komt echt wel bovendrijven
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:19
    Ik weet niet wat voor goede backs psv heeft, maar denk wel dat Marcel goed op de hoogte is van alles. En ze gaan voor de CL dus snap wel dat hij bepaalde posities sterker wil maken. Cocu weet wel wie of wat daarvoor de beste is met Marcel samen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:26
    Nóg erger is het als je constant punten verspeeld of wedstrijden niet over de streep trekt door onervarenheid van jeugdspelers achterin.
    Deze reactie kon alleen maar van een Ajacied komen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:58
    En dat zegt een Fortuna Supporter...
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:37
    Ik ben allesbehalve een Fortunasupporter...
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:22
    Volgens mij is roda de club die constant punten verspeelde, anders zouden ze nu niet in de jl voetballen he ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:30
    Ajax en Roda zijn niet te vergelijken.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:31
    Nee precies Ajax is een topclub en Roda JC een jl- clubje
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:38
    Je vergelijkt ze eerst en dan zeg je zelf dat ze niet te vergelijken zijn, hoe moet ik jou nu serieus nemen? Sukkel.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:26
    Ik heb ze nooit vergeleken, ik heb alleen gezegd dat roda telkens punten verspeelde ;) dus volgens mij ben jij hier de sukkel
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:40
    Je vergelijkt ze eerst als clubs die al dan niet punten verspelen, anders slaat jouw reactie nergens op en is het gewoon uit de lucht gegrepen en irrelevant.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:19
    Iemand uit de Regio Parkstad die iemand uitscheldt voor sukkel.

    Whahaha.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:05
    Of als je middenvelder bent onder 19 of jong ajax.....
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:59
    Die snappen er ook geen reet van...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:06
    Als je trouwens als jeugdspeler van psv nog niet beter bent dan luckassen kun je beter gaan golven of schaken denk ik...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:09
    Spelen in de speeltuin laten we over aan ajax
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:42
    Zeg je toch nog iets verstandigs
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:17
    sinkgraven orejuela wobertje casiera tafiliasco kristensen staan daarentegen de o zo volprezen godenjeugd geen strobreed in de weg...
    Das alleen bij psv zo....
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:57
    Ajax en PSV zijn lood om oud ijzer, Stratum.
    Vind ik leuk
    Romario9 +10734
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
    Hoop dat Angelino gekocht wordt ipv gehuurd. Huren schieten we op lange termijn niks mee op.

    Met het geld dat Brenet en Arias samen opbrengen (rond de 15 miljoen?) moet je Angelino en Dumfries toch wel kunnen kopen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:06
    Tja wat maakt dat huren uit. Van Ginkel had je liever niet gehad de afgelopen seizoenen???
    Vind ik leuk
    Romario9 +10734
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:16
    Tuurlijk wel, maar het zou toch ook wel eens leuk zijn om een speler na een paar jaar voor een mooi bedrag te kunnen verkopen
    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:41
    Ja dat wel maar beter een van ginkel huren dan dat ie niet was gekomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
    2 super talenten natuurlijk voor ons mooie psv ;)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
    2 goede en slimme spelers waar psv vast wel veel plezier aan gaat beleven.:)
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:36
    Zeker aanvallend. Verdedigend heb ik mijn twijfels. Omdat ik Ajax volg heb ik ze tegen Ajax gezien. Beide spelers zagen er in die wedstrijden niet heel goed uit. Ze zijn wel beide redelijk fel en agressief. Van Angelino verwacht ik veel, die kan de CL wel aan denk ik. Dumfries is nog even afwachten. Maar voor eredivisieniveau zijn dit natuurlijk prima spelers.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:45
    Ik snap wat je bedoeld maar beide spelers zijn niet gewend om CL te spelen natuurlijk.
    Tis maar net aftasten Hoe ze het gaan uitpakken .
    duimfries is sterk fysiek , kwa kwaliteiten en Angelino is juist technisch en heel snel.
    Tja verschil moet er wezen zou je zeggen maar wat je zegt voor de Eredivisie zijn het prima niveau.
    Maar in de CL nu je het zegt krijg ik ook mijn twijfels.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:25
    In een paar weken tijd de gehele verdediging gerepareerd. Van nul linkspoten naar een goed gebalanceerde linie. Knap staaltje werk als het lukt met relatief weinig uitgaven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:26
    Marcel je bent een topper jammer dat je weg gaat,maar pas op dadelijk gaat tuinkabouter overmars er ook achteraan.
    Vind ik leuk
    patertje +830
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:33
    Is er ook nog transfer nieuws uit Rotterdam ? Of gaan ze daar door met de meuk van afgelopen seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:50
    Bilal mogelijk naar Turkije
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:35
    maar afwachten of die 2 wel naar Eindhoven komen. Zet dat maar in die poll...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:36
    Voor 1 juni de defensie al op orde hebben, is dat niet iets voor het Guinness Book?
    Vind ik leuk
    aartstyle +700
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:37
    Wat gaan we Marcel missen bij PSV. Als dit lukt dan is het echt geweldig. Een voorbeeld voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +614
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:42
    Er loop daar toch ook die donkere jongen, Paal?
    Vind ik leuk
    Romario9 +10734
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:08
    Paal is geen verdediger (al is ie door Cocu wel daarvoor gebruikt)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 08:12]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24107
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:44
    Angelino proberen te kopen. Daar gaat PSV absoluut veel held aan verdienen.
    Vind ik leuk
    Smitsie +108
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:50
    Volgens mij heeft Angelino nog een contract voor 1 jaar, dan zullende bij City dus eerst moeten verlengen als ze hem gaan verhuren. Lijkt me sowieso dst PSV voor koop gaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:52
    Ik moet zeggen dat ik Dumfries Swaab Isimat Angelino niet super verdediging vind. Denk dat veel afhangt van welke keeper daar achter komt want Zoet heeft ze dit jaar ook vaak gered. Maar in Nederland heb je ook niet echt veel nodig want niveau word alleen maar minder. Weinig toppers die zin hebben om tegen Emmen, Fortuna, Excelsior, de graafschap, vvv te voetballen en vaak op dat klote kunstgras.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:21
    Wordt eerder...... dumfries schwaab viergever angelino.. en dan vindt ik het toch wel beter als dit jaar kan ik je zeggen. Links nu wel iemand op zijn goede been en heeft een geweldige voorzet in huis met dumfries op rechts heb je weerstand en ook een goede back in huis. En centraal met viergever die europees het ook goed deed en dan schwaab die ook wel redelijk ervaring heeft..
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:32
    Dit is wel typisch nederlands. Heeft een goede voorzet. Hij moet verdedigen! Daar vind ik beide backs nog niet top in. Als luuk weg gaat wie gaat dan die voorzetten binnenkoppen?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:16
    Daar heb ik in meerdere berichten al verwijd dat als luuk weg gaat zelfde type spits naar psv moet komen... en verdedigen kunnen die jongens wel maar ze moeten eens gepolst worden.... heb je brenet en willems zien spelen? Deden ook verdedigend te weinig maar omdat ze zo ver vooruit voetballen krijg je minder problemen dat is altijd zo. Ik zie ze nog wel groeien...
    Vind ik leuk
    Morris +22018
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:03
    wederom hetzelfde liedje. een verdediger voor een stuiver verkopen om vervolgens een nieuwe te kunnen halen die meer geld gaat kosten.

    Als Cocu zijnde moet je dit maar weer aanzien. Straks is de LB positie eindelijk goed bezet, begint het gelazer op de RB positie.

    nou ja enfin.. we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:33
    Komt helemaal goed met PSV, 5 miljoen is een mooi bedrag voor Brenet , dat een jongere vervanger met meer potentie iets duurder is lijkt me prima investering. Ik zou me meer zorgen maken om dat clubje van jou in A'dam.., die geven bakken met geld uit aan de verkeerde spelers; dat komt echt niet goed ..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:45
    Dan zet cocu gewoon bergwijn op rechtsback zolang de kar maar weer gaat rollen
    Vind ik leuk
    Smash +2933
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:04
    Dit bedoel ik dus! Brenet voor maar 5 miljoen weg en dan een Dumfries moet 6 a 7 miljoen kosten. Die jongen heeft nog maar 1 seizoen aardig gespeeld. Brenet is geen topper, maar had toch ook minimaal 7 miljoen moeten kosten, maar nee ......... PSV neemt wederom genoegen met een jodenfooi.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:51
    5 mil voor Brenet is gewoon een prima bedrag, zeker als je nu alle tijd hebt om een opvolger te vinden. Daarnaast denk ik niet dat Dumfries 7 mil moet kosten.
    Vind ik leuk
    Smash +2933
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:27
    Ben ik niet met je eens. Als je kijkt naar wat er verder betaald wordt voor spelers, is dit gewoon te weinig. (Buiten het feit dat alle bedragen belachelijk zijn tegenwoordig). Dumfries zal ook wel iets van 5 miljoen gaan kosten. Dan is de vergelijking zoek. Dumfries moet nog alles laten zien. Brenet heeft dat al gedaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:41
    Brenet heeft toch ook wel eens laten zien hoe t niet moet. Daarnaast is ie 2 jaar ouder dan Dumfries. Een club in de subtop van Europa is dan ook de absolute limiet. Dumfries daarentegen kan nog wel iets meer waard worden dan dat.
    Vind ik leuk
    Smash +2933
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:48
    Ben ik deels wel met je eens. Natuurlijk heeft Brenet hoe het niet moet, maar die jongen werd steeds beoordeeld op zijn verkeerde positie. Op rechts heeft echter het Nederlands elftal gehaald en deed het niet onaardig. Als je ziet voor wat voor bedragen sommige spelers bij andere clubs weggaan, vind ik dit te weinig.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:30
    Prima backs. Psv gaat weer kampioen worden vrees ik.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:46
    Vrees?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:32
    Heb liever dat een andere cluppie het wordt haha.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:35
    Haha ja dat snap ik maar die Cruijff-schaal en de dennenappel is zat voor jullie , doen wij die schaal wel weer in mei 2019
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:19
    Wil een soortegelijke deal,jullie de beker wij de titel haha.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:30
    Jammer maar helaas
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:32
    Wel allebei minder dan de subtop qua clubniveau. Hoop niet dat PSV een gevalletje Feyenoord wordt, met al die onervaren, jonge spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:40
    minder dan de subtop......., jaja... we zullen zien, PSV heeft dadelijk een mooie mix van ervaring en jong talent; laat seizoen maar beginnen..zin in...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:43
    Dat denk ik ook ja. Maar Heerenveen en NAC stonden niet echt hoog dit seizoen. Zal aansporen worden voor beide heren. Hoop dat PSV nog een goede Mexicaan haalt. Dat verrijkt de Eredivisie. Beter dan al die Argentijnen.
    Vind ik leuk
    SanKev +373
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:41
    Vind het toch moeilijk inschatten. Dumfries leek me de laatste tijd toch wat minder groots spelen dan hij misschien aan de start van het seizoen deed. Angelino is ook lastig, er zit natuurlijk wel een aardig verschil tussen NAC en PSV dus is even de vraag hoe hij daar gaat fungeren. Als de rest van de selectie sterker is zul je waarschijnlijk minder opvallen. Maargoed dat zijn de berekende gokken die je moet wagen om uiteindelijk met goede spelers te staan. Laat maar komen.

    Op rechts zul je hoe dan ook inleveren want met Arias hebben ze natuurlijk een speler van grote klasse in huis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:45
    Als ik PSV was zou ik voor één kant in ieder geval iemand nemen die al ervaring heeft in de top. Dat de rest zich aan hem kan optrekken. Anders zullen ze hard moeten werken en ze zullen in het begin flink moeten wennen. Met veel fouten als gevolg.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:55
    Gewoon dokken Psv! Niet voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten, minimaal 6 miljoen voor Dumfries die nog een 4 jarig contract heeft.
    Vind ik leuk
    meinema +1169
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:21
    PSV heeft het elk jaar toch wel weer mooi op tijd voor elkaar
    Vind ik leuk
    Korm +31013