'Guardiola heeft perfecte versterking in beeld en wil 80 miljoen euro bieden'

    'Guardiola heeft perfecte versterking in beeld en wil 80 miljoen euro bieden'

    vrijdag 25 mei 2018 om 15:30

    Manchester City wil het middenvelder deze zomer graag versterken met Isco. De Spaanse middenvelder van Real Madrid is de gedroomde aankoop van manager Pep Guardiola, zo schrijft El Mundo Deportivo

    Komend seizoen wil City eindelijk eens écht hoge ogen gooien in de Champions League. De ploeg van Guardiola slaagt er al jaren niet in om de hoge verwachtingen in Europees verband waar te maken. Zelfs afgelopen seizoen, waarin City met grote overmacht kampioen van Engeland werd, was de kwartfinale van de Champions League al het eindstation van de club uit Manchester. De komst van onder meer Isco moet daar verandering in brengen. 

    Guardiola is ervan overtuigd dat Isco perfect in zijn elftal past en is daarom bereid om tachtig miljoen euro exclusief bonussen te betalen voor de Spaans international. Volgens El Mundo Deportivo heeft Isco een afkoopsom van maar liefst 700 miljoen euro in zijn contract staan, maar de kans is aanzienlijk dat Real hem ook voor een gangbaarder bedrag wil laten gaan. 

    In Madrid doen zich geluiden de rondte dat Isco zich niet gewaardeerd zou voelen bij Real. De middenvelder wil daarom luisteren naar aanbiedingen van andere clubs. Bovendien kan hij aanzienlijk meer gaan verdienen wanneer hij een contract signeert in Manchester. 

    Poll

    Past Isco bij Man City?

    (1363 stemmen)

    Plaats een reactie

    J R Riquelme +1263
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:36
    Zou een goede versterking zijn van City.
    Isco kan geweldig voetballen, en past bij het spel wat Guardiola voor ogen heeft.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:39
    Real laat hem echt nooit voor 80 miljoen gaan. Er zal minimaal 110 mijoen geboden moeten worden denk ik.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1263
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:42
    Dat zou City ook nog betalen voor hem. Belachelijk veel geld nog steeds maar met de prijzen van tegenwoordig best markt conform.
    Vind ik leuk
    oke dan +4145
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:50
    Ze moeten gewoon die 700 betalen als ze hem echt willen
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:56
    City trekt wel weer wat olie uit de pomp en dan moet het wel goed komen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:39
    Als City echt hoge ogen wil gooien in de CL, moeten ze een andere trainer nemen.

    Als het hem niet met Bayern lukt, gaat het hem ook niet met City lukken om zijn ploeg eens niet opgeblazen te hebben eind maart.
    Vind ik leuk
    Schaar +1511
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:42
    Mourinho lijkt me een goeie
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:43
    Inderdaad..... de huidige trainer is echt slecht.... en hij heeft nog nooit iets gewonnen.... druif!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:51
    Als je in ieder land waar je werkt de meest vermogende club en meest talentvolle spelersgroep onder je hoede hebt, win je altijd wel wat.

    Feit blijft dat ie sinds zijn laatste CL overwinning, £750 miljoen pond bij zijn clubs heeft uitgegeven en niet eens inde buurt van CL winst is geweest.
    Hij doet iets niet goed. Bij Barca, bayern en nu ook weer bij City zijn de grootste lijsten voornamelijk de lijsten met geblesseerde spelers

    Maar waag het vooral niet om zijne heiligheid Peppie te bekritiseren
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:53
    Kritiek is heel wat anders dan wat jij in eerste instantie riep....

    Was meer het niveau van de gemiddelde reaguurder dan een genuanceerd verhaal.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:55
    Zou het op prijs stellen indien je die opmerking hier net wat beneden aanpast.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:57
    Vooruit
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:05
    CL wedstrijden liggen heel dicht bij elkaar. Tegen Liverpool waren er 3 goals die in hun nadeel uitvielen. 1ste goal van Liverpool was buitenspel, daarnaast had City 2 goals onterecht afgekeurd. Nee Liverpool heeft niet geheel onterecht gewonnen maar als 1 van deze 3 momenten anders had uitgevallen, had ik het wel willen zien. Ja ik weet het ALS ALS (als mn tante een blabla) maar dit zijn momenten waarop dit soort wedstrijden worden beslist....
    Peppie zoals jij hem noemt had ook gewoon in de finale kunnen staan
    Vind ik leuk
    power +5639
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:38
    Je hebt wel een pont.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:17
    Zo ontwijk ik de files en vaar ik zo naar de overkant ;0)
    Vind ik leuk
    power +5639
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:18
    IDD, maar veel mensen zien deze pont niet kijk ze alleen maar van een hoek.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:43
    En toen hij de CL met Barcelona won werd Chelsea een oor aangenaaid tegen ze in de 1/2 finale.
    Soms zit het mee, soms zit het tegen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:06
    Bedankt dat je precies mijn punt nog eens herhaalt...
    Dit jaar zat het dus overduidelijk tegen maar dat zegt niks over zijn kwaliteiten als coach.
    En ook niet toen hij met Barcelona de CL won.
    Maar hoe hij het team naar zijn hand kan zetten en hoe ze met overmacht de PL hebben gewonnen zegt dat wel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:06
    Dat is allemaal leuk en aardig, die PL, maar dit stuk gaat over City dat de CL wil winnen.
    Landskampioenschappen pakt ie inderdaad met grote regelmaat maar gezien de clubs die hij kiest, het talent daar en het budget voor aankopen, is dat dan ook wel ht minste wat je mag verwachten.

    Zidane heeft na vanavond in zijn 3 seizoenen durende carrière meer CL's gewonnen dan Peppie.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:41
    En dat is omdat Zidane zo een geweldige coach is dus als ik jouw verhaal volg?
    Of kan het zijn omdat Real geweldige spelers heeft en het vandaag gewoon meezat. Met Salah en zonder een blunder vd keeper had ik het wel willem zien.
    Maar dat zegt niks over Klopp of over Zidane.
    Hopelijk is Salah fit over 3 weken
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    zondag 27 mei 2018 om 12:35
    Inclusief mijzelf is er niemand ter wereld die Zidane zo bewierookt zoals Guardiola dat wel wordt.
    Zidane zou wel wat meer geprezen mogen worden en naar Guardiola moet gewoon eens wat kritischer gekeken worden.

    Vind ik leuk
    Connie Veren +5106
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:08
    Werd bij elke club die hij ging trainen kampioen en die clubs speelden meestal prachtig voetbal. Hand van hem was overal te zien. De CL pakken is afhankelijk van meerdere factoren en dingen die je in een wedstrijd niet zomaar weer kan recht zetten. Moment en vorm van de dag.
    Daarom zegt die beker mij niet zoveel die feyenoord nu pakt, als je in de competitie gewoon als een drol hebt staan voetballen en weer een negatief record hebt gepakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:43
    Doe eens niet zo gek man. Niet vergeten dat ze in de Champions league ook echt zijn genaaid door de scheids. Met de videoref zou het helemaal anders lopen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:48
    Laat gaan joh.... is gewoon RtdDub
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:00
    En de overige pogingen met bayern, City en Barca?

    Met de clubs, de spelers en het geld (750 miljoen pond heeft ie uitgegeven sinds 2011) wat hij tot zijn beschikking heeft gehad had ie minimaal wat finales gespeeld moeten hebben sinds 2011.
    Dat ie dit jaar geen mazzel met de scheids had, zal allemaal wel. Het zal hem ook wel eens meegezeten hebben.

    Vind ik leuk
    Connie Veren +5106
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:08
    zijn collega's geven ook soortelijke bedragen uit ieder jaar weer
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:24
    Hij heeft bij Barca in zijn eerste jaar de treble gepakt. In totaal 2x de cl gepakt in zijn tijd bij Barca, dat is goed. Ik weet serieus niet eens wat im meer moet zeggen tegen een persoon als jou. Ik hoop echt nog dat je grapjes maakt
    Vind ik leuk
    power +5639
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:44
    750 miljoen pond is overdreven. Guardiola had zijn selectie verbeterd van City een team gemaakt, hij had geen dure aankopen gedaan zoals United, en PSG
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:40
    Sinds zijn laatste CL overwinning heeft ie die 750 miljoen uitgegeven. Daar zit dus ook zijn Bayern tijd bij.
    Ik heb het niet over alleen dit seizoen
    Vind ik leuk
    power +5639
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:35
    Niet vergeten! Bij Barca had veel prijzen gewonnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:46
    Jongetje, hoop van harte dat je reactie sarcastisch was, maar anders ben ik bang dat deze nieuwssite niet de juiste plek voor je is en laat staan de plek waar je kunt discussiëren. We willen graag hier serieuze discussies houden, maar deze reactie is verre van serieus te nemen. Nogmaals; ik hoop dat het een grapje was en anders zou ik je willen vragen om deze plek om te discussiëren niet nog eens te misbruiken. Want het niveau daalt zo wel heel erg.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:38
    En wie heeft er met de strontemmer staan rammelen zodat jij op kwam dagen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:25
    Ik zou het niet weten jongetje! Misschien kan jij het me vertellen...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:40
    Uitstekende middenvelder.

    Speelt nu toch voor de verkeerde club, dus mijn zegen heeft ie!
    Vind ik leuk
    Schaar +1511
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:42
    Real zou wel gek zijn om hem te laten gaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:45
    veel en veel te weinig zal men in Madrid zeggen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26317
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:50
    Kopen, kopen, kopen..

    Aan de andere kant.. je moet wat met dat geld..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:54
    Isco bij Manchester City. Dan ga je ze de CL bijna gunnen volgend seizoen. Wat een elftal gaat dat dan worden.

    En dan moeten ze De Ligt ook nog kopen..
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15742
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:29
    De jaarlijkse Isco disco wat toch weer onzin is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:54
    Ik vermoed dat jij een city bent gezien je profielfoto, dus dan verwacht ik dat jij deze transfer ook zou toejuichen, of heb ik het mis?
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15742
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:55
    Is onzin.
    Vind ik leuk