'Lammers voert eerste gesprek met Eredivisie-club; Jurjus mogelijk weer verkocht'

    'Lammers voert eerste gesprek met Eredivisie-club; Jurjus mogelijk weer verkocht'

    zaterdag 26 mei 2018 om 08:12

    Sam Lammers heeft inmiddels een eerste gesprek met VVV-Venlo achter de rug. PSV maakte vrijdag bekend dat de 21-jarige spits verhuurd mag worden. Hij heeft de clubs voor het uitkiezen, meldt het Eindhovens Dagblad.

    Mocht Lammers voor VVV kiezen dan krijgt hij komend seizoen de kans als eerste spits in de Eredivisie. Dat is bij andere clubs nog geen zekerheid. Hij staat onder meer bij sc Heerenveen op het lijstje. Vrijdagavond was Lammers nog goed voor twee goals en een assist bij Jong Oranje in een oefenwedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Bolivia (1-4 winst).

    PSV hoopt ook Luuk Koopmans te verhuren. De 24-jarige doelman weet zich in de belangstelling van clubs aan de onderkant van de Eredivisie en de bovenkant van de Eerste Divisie. De Ossenaar kan tegelijkertijd zijn contract in het Philips Stadion verlengen en maakt op korte termijn zijn keuze.

    Met Hidde Jurjus, gaat technisch manager Marcel Brands volgende week praten. Jurjus stond het voorbije seizoen onder de lat bij degradant Roda JC. Zijn management denkt opnieuw aan verhuur en schermt met belangstelling van meerdere clubs. Hij komt ook komend seizoen niet als eerste of tweede keeper in de plannen van PSV voor. Ook een verkoop is daardoor denkbaar.

    Dumfries en Angelino
    Voor Brands worden het sowieso turbulente slotdagen in Eindhoven. Voor zijn vertrek naar Everton maakt hij nog jacht op de backs Denzel Dumfries en Jose Angelino. PSV praat zaterdag verder met sc Heerenveen over een transfer van Dumfries. Voor Angelino zit de club in de wachtkamer.

    Poll

    Moet PSV Lammers verhuren aan VVV?

    (4312 stemmen)

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2565
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:19
    Jurjus heeft in de laatste weken bij Roda echt laten zien dat de onderkant Eredivisie zijn maximale niveau is.

    Heeft cruciale fouten gemaakt en nagenoeg geen punten voor ze gepakt
    Vind ik leuk
    Romario9 +9406
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:38
    Idd, die moet PSV laten gaan. Ik ben toch wel erg benieuwd wat PSV gaat doen op keepersgebied indien Zoet vertrekt. Ik betwijfel of Room goed genoeg is om eerste keeper van PSV te zijn..
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:20
    Geweldig talent, liet dat ook weer zien bij Jong Oranje. Jammer dat hij bij PSV niet de kans krijgt, maar logisch ook. Als je om het kampioenschap speelt wil je natuurlijk geen onervaren spits inzetten. Fijn voor Lammers dat hij misschien nu wel basisspeler in de eredivisie kan worden, want genoeg talent heeft hij zeker.
    Vind ik leuk
    MeAgain +5034
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:42
    Hij heeft kansen gehad maar niks laten zien. Hij wil te graag. Hij moet rustiger aan de bal en voor de goal worden. Die druk voelt hij bij jong PSV niet.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9406
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:40
    Hij heeft niet “serieus” de kans gehad in PSV 1. Alleen een paar minuten hier en daar.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MeAgain +5034
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:11
    Begin van het seizoen heeft hij de eerste wedstrijden gespeeld. Kijk ze nog maar even terug. Kans op kans omzeep geholpen
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 21:34
    wut
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21059
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:24
    Jurjus is niet 1 euro waard.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:39
    Half miljoen is hij voor jullie ,een maal ander maal ......
    Vind ik leuk
    Old Star +6572
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:44
    Verkocht aan jezelf...
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:25
    Op zich goede spits voor ons echter ik heb liever iemand vast onder contract staan oftewel waarop we kunnen bouwen.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:26
    Van een spits die het goed doet bij VVV is het maar afwachten of hij het niveau van PSV aankan. Van een spits die zich niet in de basis weet te spelen bij H’veen weet je zeker dat hij tekort komt voor PSV.

    Ik zou hem, als PSV zijnde, dus altijd richting H’veen duwen.
    Vind ik leuk
    psv erwt +115
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:39
    idd, groot gelijk
    Vind ik leuk
    Godin1 +813
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:27
    Ik denk dat Lammmers meekan op niveau subtop. Heeft wel potentie om verder te groeien.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2450
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:48
    Mooi een jaartje rijpen
    Is goed voor sam en psv
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7678
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:58
    Wat een oud bericht zeg ! Lammers is al rond hoor. Stan heeft een goed bandje met PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:09
    Kom maar naar de parel van het zuiden!
    Vind ik leuk
    Romario9 +9406
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:42
    Daar zit ie nu al. Hij wil juist verhuurd worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:15
    Psv en Cocu zouden is ballen moeten tonen en zo'n Lammers eens een kans moeten geven. Ondanks Luuk en die Romero, alles van buitenaf heeft een streepje voor geloof ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:19
    Waarom niet gewoon bij PSV in eerste?
    Geef de jeugd een kans....
    Vind ik leuk
    Pimman +659
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:21
    Ja psv koopt idd veel béter in dan Ajax..ze gaan die Jurjus toch hopelijk niet verkopen?
    Vind ik leuk
    Rsp5 +244
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:39
    Heb nu een behoorlijk aantal wedstrijden van onze Sam gezien, maar het zou me toch zeer verbazen als die ooit de vaste spits van Psv 1 zou worden. Eigen jeugd is leuk maar als ze gewoon niveau te kort komen, is dat geen criterium dat een rol mag mag spelen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rodajc +9518
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:49
    Sterk gevoel dat Koopmans onze nieuwe keeper wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:06
    Daar heb je een betere aan dan grabbelaar Jurjus
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:15
    Vlieguren en ervaring op doen is voor elke jonge speler belangrijk!
    Vind ik leuk
    SCH Fan +17
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:31
    Ik zou zeggen Heerenveen 4 miljoen + lammers voor Dumfries
    Vind ik leuk
    Het Brein +3059
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:14
    Dumfries is wel beter dan Brenetje. Dus dat is mooi. Maar zie liever Douglas Santos komen ipv Angeliño..
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:26
    Middenmootje pakken Utrecht,Heerenveen, ado anders kom maar na Twente. Ons weer helpen in de eredivisie te komen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:21
    Koopmans naar NEC?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Lammers voert eerste gesprek met Eredivisie-club; Jurjus mogelijk weer verkocht'