Real-maatje eist opheldering van Ronaldo: 'Dan moet hij het vandaag nog uitleggen'

    Real-maatje eist opheldering van Ronaldo: 'Dan moet hij het vandaag nog uitleggen'

    zondag 27 mei 2018 om 10:39

    Ook binnen de spelersgroep van Real Madrid heerst verbazing over de uitspraken van Cristiano Ronaldo na de gewonnen Champions League-finale. De Portugese ster zei dat hij 'het erg mooi vond om bij Real te hebben gespeeld'.

    Sergio Ramos eist opheldering van zijn ploeggenoot. "We gaan het zien", laat de aanvoerder van Real Madrid weten aan Marca. "Als er iets achter zijn uitspraken zit, dan moet hij wel wat uitleggen. Als hij het echt meent, moet hij het vandaag nog verduidelijken."

    Ramos kent Ronaldo inmiddels door en door. "Cristiano houdt ervan om bemind te worden, om aandacht te krijgen en om geliefd te zijn. We zullen heel blij zijn als hij bij ons blijft. Ik denk niet dat er een betere plek is dan Real Madrid. Hij is natuurlijk onze grote ster."

    Karim Benzema is niet bang voor een vertrek van Ronaldo, die in de 'komende weken' meer duidelijkheid zal geven over zijn toekomst. "Wat er met Cristiano gaat gebeuren? Hij blijft bij ons", aldus de Franse spits na de gewonnen Champions League-finale tegen Liverpool (3-1).

    Poll

    Gaat Ronaldo vertrekken bij Real Madrid?

    (5198 stemmen)

    Plaats een reactie

    Leedz +4849
    zondag 27 mei 2018 om 10:43
    Wat een spelfouten VP pfff
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:46
    “Doe moet hij wel wat uitleggen”

    Ramos praat nederlands voor Je he. Vp neemt Het letterlijk van hem over!
    Goed beziggggg Ramos! Nederlands zeer moeilijk, kan er over meeprate
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Leedz +4849
    zondag 27 mei 2018 om 10:47
    Cristiano had ervan om bemind te worden :$
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1858
    zondag 27 mei 2018 om 10:52
    Zou Ronaldo het nou puur voor de aandacht gedaan hebben? Dat hij er niet tegen kon dat Bale de show stal? Dan kun je nog zo'n groot voetballer zijn, qua gedrag is hij vaak maar een klein kind.
    Vind ik leuk
    Leedz +4849
    zondag 27 mei 2018 om 10:56
    En zo is het, bekijk die omhaal van Bale nog eens en let op Ronaldo... ieder ander werd gek van vreugde bij zo een doelpunt in een Finale en hij loopt er een beetje bij alsof er wekelijks 50 van dit soort goals worden gemaakt... kortom CR7 heeft narcistische trekjes en ja kleine kinderen vinden ook altijd dat alles om hen draait, alleen zij zijn nog kind in tegenstelling tot deze volwassen baby
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:44
    Ja anders moet je hem gewoon een paar stoten geven. Met zijn rare uitspraak
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:47
    Ja Che cikpa
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    zondag 27 mei 2018 om 10:45
    Dat ze dat bij real niet snappen : Ronaldo heeft onzen Toon leren kennen en wil zijn loopbaan beeindigen bij de koninkljike der lage landen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4857
    zondag 27 mei 2018 om 11:06
    Huh gaat hij naar Ajax???
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    zondag 27 mei 2018 om 11:09
    Sinds wanneer hebben jullie onzen Toon als directeur???
    Zou je wel willen ,dat snap ik wel
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4857
    zondag 27 mei 2018 om 12:59
    Zoals ik t zeg Toon leren kennen om vervolgens bij ons te komen spelen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7409
    zondag 27 mei 2018 om 11:27
    Wat is er koninklijk aan PSV? Oja Philips.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    zondag 27 mei 2018 om 13:01
    alles , zelfs real heeft onze uitshirts gejat voor komend seizoen....
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:45
    Hoe kan je een wedstrijd van Bale weer naar jezelf toe trekken. Wat een naar ventje zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:47
    De russen hebben vites ook heel er uit te leggen als ze er een punt achter zetten , dan is mijn vites failliet
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8243
    zondag 27 mei 2018 om 10:58
    ik ben blij dat Ronaldo bij Realmadrid speelt maar als hij echt erop aan dringt om echt weg te gaan moet hij gaan.
    Het zou wel echt jammer zijn maar ook Realmadrid moet groot en volwassen genoeg zijn om zonder hem Grote prijzen te pakken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:06
    Gaat met Benzema mee dus.
    Vind ik leuk
    JoeyC +783
    zondag 27 mei 2018 om 11:14
    Hij viel wel tegen. Begrijpelijk als dit zijn laatste wedstrijd voor Real Madrid was
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    El torro +227
    zondag 27 mei 2018 om 11:17
    Bale steelt de show en die homo kan er niet tegen.hij moest toch ff in de spotligt
    Vind ik leuk
    danny9874 +772
    zondag 27 mei 2018 om 11:20
    Ik ben het met veel mensen hier eens dat hij eigenlijk alleen voor zichzelf speelt, maar als je er 120 in geragd hebt in de Cl dan mag je veel.... Als hij nou ietsje bescheidener zou zijn geweest dan kan hij (mijnsinziens) concurreren met de man van Barcelona...........
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6109
    zondag 27 mei 2018 om 11:30
    Ach ach....

    De plaatselijke diva speelt een keer geen belangrijke rol en gaat dan maar zoiets verspreiden ipv het team belang voor te laten gaan

    Wat een klein kind is het toch
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:43
    Wel nee joh gekkie...ik verdien nu 21 miljoen per jaar en ik heb een voorstel gekregen voor een tussentijdse verhoging naar 25 miljoen. Dat is natuurlijk een belediging!!! Ik ben echt absoluut onmisbaar, dat heb ik gisteravond wel weer laten zien. Ik snap ook niet dat Bale zoveel credits kreeg, echt schandalig!!!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21613
    zondag 27 mei 2018 om 11:47
    CR7 trekt het niet zo goed als andere spelers de aandacht trekken. En wie weet is dit weer een maniertje om de contractbesprekingen te openen. Kan ook nog..
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:00
    Zielig mannetje die ronaldo .hij kan het niet hebben dat bale maar een paar min gespeeld heeft en 2 fraaie doelpunten maakt .93 min in de broek van van dijk .eindelijk een verdediger die hem tot een jongetje maakte .zielig joh
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    zondag 27 mei 2018 om 12:03
    Ronaldo moet helemaal niks
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3140
    zondag 27 mei 2018 om 13:07
    Als Real zijnde zou ik hem juist nu verkopen. Zou zo maar kunnen dat een Chinese of Amerikaanse club nu nog tientallen miljoenen wil neerleggen. Dan kan je als Real zijnde een nieuwe ster halen, Hazard, Salah of Neymar.
    Vind ik leuk
    Raptor +81
    zondag 27 mei 2018 om 15:34
    Ronaldo en Benzema verkopen. Bale houden en Neymar of Salah kopen
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:47
    Gaat het nou om Ronaldo of over real Madrid?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1545
    zondag 27 mei 2018 om 16:05
    Zou over Real moeten gaan ze hebben als team gewonnen 3x op rij Gerrit Bale niet alleen en Crissie Ronaldo niet alleen.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 07:20
    Real Madrid terechte winnaars.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Real-maatje eist opheldering van Ronaldo: 'Dan moet hij het vandaag nog uitleggen'